abonnement Unibet Coolblue
pi_142567866
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 19:42 schreef L-E het volgende:
Hier ook in de Ikea showroom gevoed vanmiddag! Geen thumbs up, wel een lamp tegen mijn hoofd omdat dreumes aan het prijskaartdingetje trok :')
_O-
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 21 juli 2014 @ 20:01:31 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142568157
:D
pi_142571837
Ik weet nog toen ze 1 maand was en ik was naar de ikea met mijn moeder....ik had dr in de Ergo en ze begon te krijsen joh...ik werd zooo nerveus want wat moest ik nou doen!! :D Ik ben toen op een bank gaan zitten voeden en wat was ik toch zenuwachtig :D Times changes :P

Davinia schattig O+ O+ grote kindjes aan de borst *;
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:16:36 #279
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142571996
Bij de IKEA hebben ze ook hele nette ruimtes om te voeden :)
KuikenGuppy
pi_142572360
Dan moet je de hele showroom door terwijl ze NU NU NU wil drinken :9 en hun banken zijn zooo comfortabel O+ :+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_142573249
Hebben ze daar ruimtes voor? Dat wist ik helemaal niet.
Ik heb een keer op een bank in het restaurant van IKEA zitten voeden. Terwijl ik heel klassiek aan het kibbelen was met mijn vriend over de aanschaf van 'geen idee meer wat'. Het kwam er op neer dat ik vond dat als hij zo moeilijk deed ik voortaan beter alleen naar de IKEA kon gaan. En dat vond hij een heel onlogische conclusie. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142574042
Niet bij allemaal hoor! In Utrecht bijv niet.
Ik heb vandaag twee keer in de auto gevoed :P
pi_142574055
Oh, die ruimtes ken ik ook helemaal niet. Bij het restaurant zeker? Ik kwam wel een lekkere stoel tegen op de verschoningsruimte, vond ik ook fijn :) (maar toen had hij nog geen honger ;) )
  maandag 21 juli 2014 @ 21:55:23 #284
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142574195
In Duiven hadden ze een heel handig hoekje met banken die met hun rug naar het restaurant toe stonden. Was echt een fijn voedhoekje. Maar dat is nu weg helaas.

Ik heb de laatste keer op een bankje voor de toiletten gevoed. Had beter een comfortabele bank in de showroom kunnen opzoeken....
pi_142574356
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:52 schreef WupWup het volgende:
Niet bij allemaal hoor! In Utrecht bijv niet.
Ik heb vandaag twee keer in de auto gevoed :P
:D R ging altijd met dr voeten toeteren!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_142590981
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:04 schreef LadyBlack het volgende:
Thx ferrari en tico!

De huisarts had al ab voorgeschreven ivm koorts inderdaad. Lekker dan, ze had ook al schimmelinfectie :X
Ze wil idd doorgaan met bv, en dat leek ook heel goed te gaan!

Waar kan ze op letten om een volgende bo te voorkomen? Goed leeg laten drinken...?
Late reactie, maar zelf Lecithine gebruiken schijnt ook goed te helpen bij het voorkomen van een bo. Misschien borstcompressie tijdens het drinken? Wat een rukkraamweek zo idd :{ Een LK raadplegen lijkt me ook geen verkeerde.
En als ze al een schimmelinfectie heeft, en AB krijgt, is een goede probiotica misschien ook geen verkeerde tip. (Geen yakult, activia of ander supermarktgoedje, die doen niet zoveel)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:10:16 #287
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142618170
Thx Morretje! Ik geef t door ^O^
Lk was ingeschakeld trouwens dus dat scheelt.
pi_142653925
Ikea Delft heeft een comfi stoel in de verschoningsruimte. Maar ik voed gewoon in het restaurant. ^O^

Wat sneu voor je vriendin LB :(

Hier gaat het kolven weer eens ruk. Of nja, het is nooit echt goed geweest maar nu helemaal )#$*)T%&$) :( Ik baal, maar ik moet ondertussen maar gewoon accepteren dat ik blijkbaar niet gemaakt ben om te kolven en mijn kind dus bijna altijd een beetje kv bij moet krijgen op de dagen dat ik werk... }:|
Maar heeeej zaterdag alweer 8 maanden borstvoeding! *G*
pi_142655085
5 maanden borstvoeding vandaag *O* ! Vind het zo tof! En ook steeds toffer worden! O+

Al, jibs is erg slordig met drinken de laatste anderhalve week. Drinkt overdag erg weinig en ook niet lang! Snachts komt hij wel weer vaker voor een voeding (gelukkig) maar vind het toch een beetje spannend allemaal! Zal wel een fase zijn. Is het misschien herkenbaar rond de 5maanden?
♥ J & S
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:30:54 #290
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142656232
Herkenbaar Klaproos. Er zijn ook zoveel interessantere dingen dan drinken overdag!

En *O* voor de 5 & 8 maanden borstvoeding!
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:43:43 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142656831
Wat is erg weinig, klap? Misschien heeft hij gewoon wat minder nodig, wordt jouw melk "efficiënter"? Heb je niet toevallig net een regeldag gehad?
Hier juist een mini die weer vaker wil drinken ivm de warmte (denk ik).

Jompels voor de mijlpalen *O*

Oh en: respect voor de kolvende mama's, ik kolf één keer per dag en ben erg blij dat het niet vaker hoeft... ik weet niet of ik het dan had vol gehouden.
KuikenGuppy
pi_142656902
Hmm, I. had dat bij vier maanden, overdag weinig drinken. Daarna ging ze juist veel clusteren, ook overdag. Maar ja, zij slaapt juist de hele nacht door, dus haalt ze het overdag in.

Ik merk wel dat voeden op andere plaatsen lastiger gaat en dat ze dan vaak om zich heen wil gaan kijken als ze iets hoort/vanuit haar ooghoeken ziet. Steeds loslaten, om zich heen kijken, en dan weer aanhaken. Tja, dat vind ik niet echt heel handig. ;( .

Vandaag wilde I. weer veel en vaak drinken overdag. Ik geloof dat ik er toch echt niet zo voor gemaakt ben. Ik baal er gewoon echt van dat het me in mijn doen en laten beperkt. Het gaat dan een tijdje goed, en ineens zit ik er weer een beetje door heen. Ook dat als I. mij ziet, ze vooral 'melk' ziet en meteen naar mijn borsten hapt. Ik vind dat gewoon niet zo fijn.

Dit weekend geef ik zes maanden borstvoeding. ( *O* .) We gaan daarna twee weken op vakantie en na de vakantie wil ik gaan afbouwen. Ook omdat ik 1 september weer ga werken. Wellicht dat ik dan terug kan naar twee voedingen? In de ochtend en 's avonds.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142657671
Voor de 5 en 8 maanden bv *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_142660117
Mijn vijfmaander is ook veel afgeleid en drinkt daardoor niet echt goed door overdag. Met name als grote zus in de buurt is, drinkt ze even het hoognodige om vervolgens een half uur tot een uur later bloedchagrijnig te worden van de honger :') Ook het slapen gaat momenteel moeizamer, want je zou maar iets missen! Dus ja, herkenbaar alom :)
pi_142669974
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:45 schreef Franny_G het volgende:


Ik merk wel dat voeden op andere plaatsen lastiger gaat en dat ze dan vaak om zich heen wil gaan kijken als ze iets hoort/vanuit haar ooghoeken ziet. Steeds loslaten, om zich heen kijken, en dan weer aanhaken. Tja, dat vind ik niet echt heel handig. ;( .

Vandaag wilde I. weer veel en vaak drinken overdag. Ik geloof dat ik er toch echt niet zo voor gemaakt ben. Ik baal er gewoon echt van dat het me in mijn doen en laten beperkt. Het gaat dan een tijdje goed, en ineens zit ik er weer een beetje door heen. Ook dat als I. mij ziet, ze vooral 'melk' ziet en meteen naar mijn borsten hapt. Ik vind dat gewoon niet zo fijn.

Dit weekend geef ik zes maanden borstvoeding. ( *O* .) We gaan daarna twee weken op vakantie en na de vakantie wil ik gaan afbouwen. Ook omdat ik 1 september weer ga werken. Wellicht dat ik dan terug kan naar twee voedingen? In de ochtend en 's avonds.
Herkenbaar, Franny!

Je bent ook al begonnen met vast voedsel, toch? Ik kan alleen uit eigen ervaring putten, maar hier liet M. na haar eerste hapje al vrij snel een drinkmoment vallen. Voor onderweg neem ik tegenwoordig een fles poedermelk mee (en ook nog happies). Dit geeft weer wat meer ruimte.

Met twee voedingen per dag heb ik zelf geen ervaring. Maar als dit voor jou het beste werkt dan zou ik het zeker proberen! ^O^
pi_142671126
Ik ben juist blij met mijn borsten onderweg..ik heb ze gewoon bij me :P geen fles, poeder of water mee :D

Franny waarom afbouwen? ga je voltijd werken? want je kan gewoon op dagen dat je werkt in de ochtend en avond voeden en op dagen dat je thuis bent voeden op verzoek of niet?

en voor de mijlpalen *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterend op 24-07-2014 09:41:54 ]
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_142671781
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:27 schreef bitterend het volgende:
Ik ben juist blij met mijn borsten onderweg..ik heb ze gewoon bij me :P geen fles, poeder of water mee :D
Ja, is ook heel makkelijk. Maar mijn gevoel komt ook beetje voort uit het feit dat ik gisteren een niet zo leuke reactie kreeg. Ik moest iets regelen bij een instantie. Had I meegenomen en die werd heel onrustig bij me, zoeken naar de borst. Ik zat in een apart kamertje, er was niemand behalve een meneer die wat papieren voor me in orde maakte. Dus ik pak een sjaal om alles discreet af te dekken, maak een beweging richting shirt/voedingsbh zegt de man met wie ik daar de afspraak heb: "Dat ga je toch niet nu doen he? Nee zeg, hou die dingen lekker bij je."

En dat was ontzettend lomp natuurlijk, maar ik merkte ook dat ik inmiddels zo gewend ben aan het te pas/te onpas voeden van I dat ik het eigenlijk automatisch doe en niet eens meer nadenk om het bijv te zeggen/vragen. Dat is niets voor mij, want ben altijd nogal netjes/beleefd in dingen. Nu sta ik op stand 'altijd beschikbaar voor I' en heb het idee dat mijn lichaam niet helemaal van mij is. Ik weet niet, maar was best even van slag hierdoor...

quote:
Franny waarom afbouwen? ga je voltijd werken? want je kan gewoon op dagen dat je werkt in de ochtend en avond voeden en op dagen dat je thuis bent voeden op verzoek of niet?

en voor de mijlpalen *O*
Zo zou het inderdaad kunnen! Ik ga vier dagen werken. Maar dan hoef ik dus niet echt af te bouwen?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142673444
Wat een lul van een vent. Ik snap goed dat je daar even van slag van bent, maar laat zo'n ervaring alsjeblieft van geen enkele invloed zijn op je leven met I. Gatver, wat een nare reactie.
Wb het 's ochtends en 's avonds voeden: voor mij zou dat twee scenario's kunnen betekenen. Of ontiegelijke stuwing gedurende de dag of te weinig productie op de overige dagen. Met vier dagen per week wrs het laatste en dus een recept voor einde voedingsperiode. Ik denk wel dat het goed is om je dat van tevoren te bedenken :)
pi_142673522
Hallo dames, vaak hier gelukt, nu kan ik eindelijk zelf posten :D

Afgelopen zondag bevallen van een mooie dochter en ik geef bv. Bv komt goed op gang (als mevrouw aan de ene tepel lurkt komen er ook druppels melk uit de andere tepel :') ) en ze zit op dag 4 alweer bijna op haar geboortegewicht :D

Hoewel ze goed groeit, drinkt ze soms voor mijn gevoel weinig. Weinig as in 10 minuten aan 1 borst. Daarna wil ze ook die tepel niet meer hebben.

Ik heb 2 kraams. De één zegt een kwartier per borst elke keer en de ander zegt 1 borst voor een half uur. Hoe doen jullie dat? Heb er gister 2 aangeboden en dan wil ze toch ook wel weer allebei de borsten...
pi_142673667
Hoeveel plast ze? Hoeveel poept ze en welke kleur heeft de poep? Is ze geel? Is ze alert? Meldt ze zich voor de voeding en hoe vaak voed je dan?
Zo op het eerste gezicht lijkt het prima te gaan als ze nu al bijna op geboortegewicht zit en mag je gewoon op je kind vertrouwen. Baby's kunnen gek genoeg geen klokkijken en zullen zich niet aan een kwartier of halfuurregel houden ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')