abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 juli 2014 @ 08:42:47 #276
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_142234389
En Melo 5 jaar 120mil. Wat een gekkenwerk toch.

No title for you Carmelo, dat is nu al zeker. :D
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_142234763
paulpierce34 twitterde op zondag 13-07-2014 om 07:08:12 Obama , J Wall here I come reageer retweet
sam_amick twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 23:27:47 The Houston Rockets have agreed to a four-year, $32 million deal with Trevor Ariza, @USATODAYsports has learned. reageer retweet


[ Bericht 36% gewijzigd door Gramulanion op 13-07-2014 10:01:55 ]
pi_142234889
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat de Cavs en LeBron dit gewoon hebben afgesproken
Denk dat het iig in het kamp LeBron wel zo bedacht is destijds.

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 08:42 schreef popolon het volgende:
En Melo 5 jaar 120mil. Wat een gekkenwerk toch.

No title for you Carmelo, dat is nu al zeker. :D
Geld duidelijk belangrijker dan titels voor Carmelo, toch jammer dat je een team zo gijzelt (en dat ze zich zo laten gijzelen, ze moeten daar toch ook wel doorhebben dat je met alleen Carmelo geen titels gaat winnen)...

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2014 11:15:52 ]
pi_142236120
Maar het draait niet alleen om het veld he. Melo zorgt voor miljoenen aan tickets, reclame-inkomsten, marketing, etc. Hij verdient die 120 miljoen echt wel terug voor de Knicks, alleen niet óp het veld.

Pierce naar Washington, benieuwd hoe dat gaat lopen..
Only the strong survive
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 juli 2014 @ 13:08:28 #280
426493 crew  PippenScottie
pi_142238081
Pierce naar de Wizards?
Die komt echt uit het niets.

Ariza gaan de Rockets veel plezier aan beleven.
pi_142238150
Hey jongens even iets totaal anders :) Ik wil voor volgend seizoen moet een aantal mensen die ik ken een poule maken voor de nba hebben jullie enig idee waar dat kan op internet?
-
  zondag 13 juli 2014 @ 14:24:17 #282
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_142240566
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 11:41 schreef TheGOAT het volgende:
Maar het draait niet alleen om het veld he. Melo zorgt voor miljoenen aan tickets, reclame-inkomsten, marketing, etc. Hij verdient die 120 miljoen echt wel terug voor de Knicks, alleen niet óp het veld.

Pierce naar Washington, benieuwd hoe dat gaat lopen..
Hebben we het over dezelfde Melo? :')

Als ik een team mocht starten en zou 15 spelers mogen kiezen dan zou ik Melo niet eens overwegen...
pi_142241024
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hebben we het over dezelfde Melo? :')

Als ik een team mocht starten en zou 15 spelers mogen kiezen dan zou ik Melo niet eens overwegen...
Jij hebt het over Fab Melo?
pi_142247792
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:24 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Hebben we het over dezelfde Melo? :')

Als ik een team mocht starten en zou 15 spelers mogen kiezen dan zou ik Melo niet eens overwegen...
Ik heb het toch ook niet over z'n waarde op het veld? Ik heb het over z'n waarde naast het veld...
Only the strong survive
pi_142249335
Hoe doen de Toronto Raptors, Golden State Warriors en Portland Trail Blazers het tot nu toe op de transfermarkt?
  zondag 13 juli 2014 @ 19:14:40 #286
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_142250368
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 18:45 schreef TvhN het volgende:
Hoe doen de Toronto Raptors, Golden State Warriors en Portland Trail Blazers het tot nu toe op de transfermarkt?
Raps hebben Lowry geresigned en willen met de kern van vorig jaar door. GSW en Portland houden zich redelijk stil. Portland heeft Kaman binnengehengeld, maar daar blijft het voorlopig bij.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 juli 2014 @ 21:27:20 #287
426493 crew  PippenScottie
pi_142257850
Luol Deng gaat voor twee jaar en 20 miljoen naar de Heat.

Dante Exum schijnt een fenomenaal Summer league debuut te hebben gehad. Ik zal de beelden vanavond eens opzoeken.
pi_142268795
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Dante Exum schijnt een fenomenaal Summer league debuut te hebben gehad. Ik zal de beelden vanavond eens opzoeken.
Viel wel mee toch?

Dante Exum made his pro debut against the 76ers on Saturday, scoring 10 points on 4-of-10 shooting with three rebounds, three assists, one steal, one turnover, no fouls and one 3-pointer.
He put on a show all night with flashy crossover dribbles and effective pick-and-rolls, while leading several fast-breaks. Exum was a bit stagnant on offense without the ball and sat in the corner a little too often. It's easy to see why the Jazz grabbed him at five, but he's going to need some time to develop any sort of consistency. Jul 13 - 12:34 AM
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  maandag 14 juli 2014 @ 00:49:29 #289
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_142269786
Zijn first step is wel echt heerlijk.

Ook wel genoten van Payton in de Summer League. Drie keer erg dicht tegen een triple double aan.. maar wel nog echt teveel turnovers. Beetje onorthodoxe speler.. hou er wel van.

Stuk of 5 alley oop passes ook al. Dit gaan we vaker zien dit jaar:


Zulks een bazenshirt:


[ Bericht 8% gewijzigd door DatMeenJeNiet op 14-07-2014 02:40:26 ]
pi_142272268
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Luol Deng gaat voor twee jaar en 20 miljoen naar de Heat.

Met een speler-optie voor het 2e jaar, die wil dus knallen het komende seizoen om een groter langer contract te pakken. Lijkt me win-win voor beiden.

Chalmers ook terug voor 2 jaar, wat betekent dat Bledsoe geen optie meer is voor Miami. Had ik wel erg spectaculair gevonden maar die gast wil teveel geld.

Begint er toch wel leuk uit te zien bij Miami met ook nog 2 hele onvoorspelbare spelers uit de draft. James Ennis moet je in de gaten houden, gast loopt te ballen in de summer league. Shabazz Napier is een alles of niets type speler a la Kemba Walker bij de Bobcats. Kan leuke dingen doen.
Maar goed, alles staat of valt met hoe Wade en Bosh gaan spelen. Bosh kijk ik heel erg naar uit of die zijn Raptors dagen kan doen herleven. En Wade tjaaah....hoe fit kan die nog zijn?
pi_142274065
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 03:11 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Met een speler-optie voor het 2e jaar, die wil dus knallen het komende seizoen om een groter langer contract te pakken. Lijkt me win-win voor beiden.

Chalmers ook terug voor 2 jaar, wat betekent dat Bledsoe geen optie meer is voor Miami. Had ik wel erg spectaculair gevonden maar die gast wil teveel geld.

Begint er toch wel leuk uit te zien bij Miami met ook nog 2 hele onvoorspelbare spelers uit de draft. James Ennis moet je in de gaten houden, gast loopt te ballen in de summer league. Shabazz Napier is een alles of niets type speler a la Kemba Walker bij de Bobcats. Kan leuke dingen doen.
Maar goed, alles staat of valt met hoe Wade en Bosh gaan spelen. Bosh kijk ik heel erg naar uit of die zijn Raptors dagen kan doen herleven. En Wade tjaaah....hoe fit kan die nog zijn?
Precies, ik ben toch wel erg benieuwd naar hoe miami gaat spelen komend seizoen. Ik denk dat denk best een goede vervanger kan zijn en met de aankoop van granger en mcroberts kan het best nog een aardig team zijn zonder lebron denk ik. Ze zullen waarschijnlijk geen kampioen worden maar toch.
-
pi_142281096
Ze spelen in het oosten, dus met nog een blessure van Derrick Rose zou het zomaar Cavs-Heat kunnen worden voor een plaats in de Finals. #veeltevervooruitkijken
pi_142281423
Jammer dat de bulls melo niet kregen.. toch wel een zwak voor the bulls :{

Wel blij dat de lakers 'leuke' spelers signen _O- _O-
hhhhh
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 juli 2014 @ 14:10:01 #294
426493 crew  PippenScottie
pi_142281778
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 09:32 schreef stephan92 het volgende:

[..]

Precies, ik ben toch wel erg benieuwd naar hoe miami gaat spelen komend seizoen. Ik denk dat denk best een goede vervanger kan zijn en met de aankoop van granger en mcroberts kan het best nog een aardig team zijn zonder lebron denk ik. Ze zullen waarschijnlijk geen kampioen worden maar toch.
In het oosten is het niet zo moeilijk om de playoffs te halen (al is Cleveland in een klap een extra play-off team geworden), maar het zal mij niet verbazen als eerste ronde playoffs al exit is voor Miami.

Ik verwacht niet zoveel van de Heat volgend jaar. Bosh is geen leider en dat zal volgend jaar pijnlijk duidelijk worden.
Zijn tekortkomingen vielen niet echt op met LeBron in het veld, maar zonder James krijgt hij minder open driepunters en zal hij ook aangesproken worden op slechte wedstrijden (zoals nul punten in game Seven tegen De Spurs in 2013).
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 juli 2014 @ 14:13:03 #295
426493 crew  PippenScottie
pi_142281923
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Jammer dat de bulls melo niet kregen.. toch wel een zwak voor the bulls :{

Wel blij dat de lakers 'leuke' spelers signen _O- _O-
Er was een tijd dat topspelers vanzelfsprekend naar de Lakers trokken.

De laatste topspeler die de Lakers wisten te strikken (Howard) ging gillend weg.
Ik vrees dat de Lakers pas weer een contender kunnen worden als ze af zijn van de wurgcontracten voor Kobe en, in mindere mate, Nash.
Tot die tijd zullen ze knarsetandend moeten toezien dat de Clippers the hottest show in toen zijn.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 juli 2014 @ 19:38:46 #296
426493 crew  PippenScottie
pi_142294739
Tussen het transfergeweld door, leggen de Spurs al hun free agents gewoon weer vast. Ook Matt Bonner heeft voor een jaar en minimumsalaris bijgetekend.

Nog altijd de team to beat.

OKC is trouwens Caron Butler kwijt, gaat voor twee jaar naar Detroit. Die gaan ze in OKC nog missen.
  maandag 14 juli 2014 @ 22:50:49 #297
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_142304763
Iemand nog summerleague aan't kijken..?
Trotse Belg.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 juli 2014 @ 00:22:56 #298
426493 crew  PippenScottie
pi_142308999
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 22:50 schreef Sasman het volgende:
Iemand nog summerleague aan't kijken..?
Ik niet, maar leuke gifjes, of impressies van nieuwe spelers zijn altijd welkom natuurlijk.
pi_142311200
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:10 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

In het oosten is het niet zo moeilijk om de playoffs te halen (al is Cleveland in een klap een extra play-off team geworden), maar het zal mij niet verbazen als eerste ronde playoffs al exit is voor Miami.

Ik verwacht niet zoveel van de Heat volgend jaar. Bosh is geen leider en dat zal volgend jaar pijnlijk duidelijk worden.
Zijn tekortkomingen vielen niet echt op met LeBron in het veld, maar zonder James krijgt hij minder open driepunters en zal hij ook aangesproken worden op slechte wedstrijden (zoals nul punten in game Seven tegen De Spurs in 2013).
Ik denk dat je het oosten toch een klein beetje te kort doet nu. Ik weet dat het vorig jaar helemaal niks was daar maar als je kijkt naar de heat nu is best wel een redelijk team nog steeds. ik denk juist dat bosh beter gaat spelen nu hij niet meer de 3e optie is maar (waarschijnlijk) de 2e. Je zag ook dat in de wedstrijdan dat lebron er niet was bosh vaak goed speelde. Daarnaast hebben ze nu deng, mcroberts en granger erbij. Ik denk toch dat ze daarmee best ver moeten kunnen komen al zullen ze eerst even moeten wennen hieraan.
De cavs worden sowieso een aardig playoff team denk ik dus die komen ook vrij ver.
Dan heb je de bulls die ook een sterk team hebben met gasol erbij en een rose (er van uit gaande dat hij dit keer wel fit blijft) ook al zal rose niet meer het niveau halen van voor zn blessure is dit denk ik toch een aanwinst.
De pacers zullen ook weer meedoen als ze tenminste de teamchemistry beter kunnen maken dan de 2e helft van vorig seizoen.
De wizards zullen vast ook beter zijn door pierce erbij maar dit maakt de nets weer wat slechter denk ik.
De raptors waren vorig jaar na de trade van gay ook goed en dat zullen ze nu misschien ook wel kunnen volhouden.
en misschien dat teams als de 76ers en de bucks ook wel iets kunnen nu met nerlens noel die gaat spelen een michael carter williams die nu wat meer ervaring heeft en voor de bucks antetokoumpo (of zoiets) die ook steeds beter word en natuurlijk jabari parker.
Ik denk dat door dit alles de spanning in het oosten wel weer wat meer terug gaat komen en je niet in 1 keer vrijwel met zekerheid kan zeggen dat 1 team veel beter is dan de rest zoals vorig jaar het geval was.
-
  dinsdag 15 juli 2014 @ 11:20:34 #300
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_142317323
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:22 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik niet, maar leuke gifjes, of impressies van nieuwe spelers zijn altijd welkom natuurlijk.
Deze mag je niet missen van Eric Griffin.

Voor de rest is summerleague niet echt een grote waardemeeting maar valt mij vooral op dat M.Smart misschien toch niet zo'n goede pick is...En A.Gordon zal ook nog veel moeten gaan werken aan zijn game. Maar wie weet als de NBA eenmaal terug begint is het misschien helemaal anders. En G.Harris voor Denver speelt wel enorm lekker moet ik zeggen... _O_

En voor de Kings hoop ik dat ze Mooreland een camp invite geven...Goeie motor, goede defence en 6.10 F..
Trotse Belg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')