abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:51:23 #177
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_141484021
BE, ik zou een briefje in de bus doen en Livelink, als jullie buurvrouw gewoon weet dat jullie er voor opdraaien, dan hing ik mooi een briefje met een pijltje naar haar huis op, sorry hoor :{w
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:52:20 #178
37295 Luigi
mario pls
pi_141484048
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 10:43 schreef -Spring het volgende:
Luigi, kom er maar in. :+
He wat wie? :D.

Ik ben ook extreem confrontratie ontwijkend hoor. Zeker icm mensen met een gebrek aan fatsoen, daar kan ik slecht mee omgaan. Ben zelf veel te netjes wat dat betreft.
pi_141486977
quote:
5s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:52 schreef Luigi het volgende:

[..]

He wat wie? :D.

Ik ben ook extreem confrontratie ontwijkend hoor. Zeker icm mensen met een gebrek aan fatsoen, daar kan ik slecht mee omgaan. Ben zelf veel te netjes wat dat betreft.
Ik dacht dat je een verhandeling zou gaan geven over de normen en waarden binnen de hedendaagse maatschappij. :P

Ik ga zo paardrijden! Voor de tweede keer in 25 jaar. Ik dacht dat het net zoiets was als fietsen, maar ik kan er geen hout meer van. Maar mn instructrice is zo'n 'echte', die spijkert me wel weer bij.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:25:29 #180
37295 Luigi
mario pls
pi_141487021
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een verhandeling zou gaan geven over de normen en waarden binnen de hedendaagse maatschappij. :P
Oh nee dat is toch reddeloos verloren joh :D.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 13:33:56 #181
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_141487310
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een verhandeling zou gaan geven over de normen en waarden binnen de hedendaagse maatschappij. :P

Ik ga zo paardrijden! Voor de tweede keer in 25 jaar. Ik dacht dat het net zoiets was als fietsen, maar ik kan er geen hout meer van. Maar mn instructrice is zo'n 'echte', die spijkert me wel weer bij.
Oh tof, ik ben jaloers!
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juni 2014 @ 14:13:52 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_141488694
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:51 schreef oh-oh het volgende:
BE, ik zou een briefje in de bus doen en Livelink, als jullie buurvrouw gewoon weet dat jullie er voor opdraaien, dan hing ik mooi een briefje met een pijltje naar haar huis op, sorry hoor :{w
dat, naam adres, en telefoonnr er op ook :P
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 14:49:33 #183
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_141489914
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef -Spring het volgende:
Ik ga zo paardrijden! Voor de tweede keer in 25 jaar. Ik dacht dat het net zoiets was als fietsen, maar ik kan er geen hout meer van. Maar mn instructrice is zo'n 'echte', die spijkert me wel weer bij.
Niet? Ik kon me alles nog wel herinneren, maar de spieren waren niet meer echt aanwezig in het begin.

Ik heb gisteren rijlaarzen gekocht voor oudste. We gaan de komende twee weken doorbrengen bij tante-met-heel-veel-paarden, en oudste kon vorig jaar prima met de normale groep mee. Nu ze schoenmaat 41 heeft was ik niet zeker of tante nog een paar laarzen te leen zou hebben. En als ze eruit groeit, passen ze mij :P

Jongste hoeft niet zo nodig. Die vindt het heerlijk om te stappen met z'n paardje, met mij ernaast. Goed voor m'n conditie!
pi_141492651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:49 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Niet? Ik kon me alles nog wel herinneren, maar de spieren waren niet meer echt aanwezig in het begin.

Ik heb gisteren rijlaarzen gekocht voor oudste. We gaan de komende twee weken doorbrengen bij tante-met-heel-veel-paarden, en oudste kon vorig jaar prima met de normale groep mee. Nu ze schoenmaat 41 heeft was ik niet zeker of tante nog een paar laarzen te leen zou hebben. En als ze eruit groeit, passen ze mij :P

Jongste hoeft niet zo nodig. Die vindt het heerlijk om te stappen met z'n paardje, met mij ernaast. Goed voor m'n conditie!
Leuk!

Ik wist nog maar bar weinig idd. Het hele gevoel was ook weg. Hoewel dat nu toch alweer wat lijkt terug te komen. Maar ik was dan ook acht toen ik er voor het laatst op zat, da's alweer 25 jaar geleden. :X
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:05:11 #185
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_141492709
Ik heb mezelf beloofd dat ik weer ga paardrijden als mini 6 is. Dan mag zij ook.... Op dit moment heb ik geen toestemming vanwege m'n bekken... Maar ik wil zo vreselijk graag!!!! Nog twee jaar de tijd om m'n bekken in vorm te krijgen dus.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:09:01 #186
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_141492855
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:24 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een verhandeling zou gaan geven over de normen en waarden binnen de hedendaagse maatschappij. :P

Ik ga zo paardrijden! Voor de tweede keer in 25 jaar. Ik dacht dat het net zoiets was als fietsen, maar ik kan er geen hout meer van. Maar mn instructrice is zo'n 'echte', die spijkert me wel weer bij.
Voelt het wel vertrouwd? De basisdingen zitten er nog wel in bij mij (denk ik) maar ik zit me toch wel af te vragen hoe ik ook alweer bepaalde dingen moest doen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † dinsdag 24 juni 2014 @ 16:11:02 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_141492929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:49 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Niet? Ik kon me alles nog wel herinneren, maar de spieren waren niet meer echt aanwezig in het begin.

Ik heb gisteren rijlaarzen gekocht voor oudste. We gaan de komende twee weken doorbrengen bij tante-met-heel-veel-paarden, en oudste kon vorig jaar prima met de normale groep mee. Nu ze schoenmaat 41 heeft was ik niet zeker of tante nog een paar laarzen te leen zou hebben. En als ze eruit groeit, passen ze mij :P

Jongste hoeft niet zo nodig. Die vindt het heerlijk om te stappen met z'n paardje, met mij ernaast. Goed voor m'n conditie!
tof!
mijn enige ervaringen met paardachtigen was in ponypark slagharen.
het arme dier stond elke dag bij ons aan het hek vast, terwijl mijn zus en ik in het park rondhingen
ik vond er niks aan (stadskind he :@ )
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:14:04 #188
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_141493044
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:11 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

tof!
mijn enige ervaringen met paardachtigen was in ponypark slagharen.
het arme dier stond elke dag bij ons aan het hek vast, terwijl mijn zus en ik in het park rondhingen
ik vond er niks aan (stadskind he :@ )
Oh als paardenmeisje waren dat de vakanties van m'n leven. Jánken als we weer naar huis moesten na een week!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_141493110
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:09 schreef Saffier het volgende:

[..]

Voelt het wel vertrouwd? De basisdingen zitten er nog wel in bij mij (denk ik) maar ik zit me toch wel af te vragen hoe ik ook alweer bepaalde dingen moest doen.
Nu voelde het alweer een stuk vertrouwder. Het zijn echt de dingen als je bekken de juiste kant op kantelen bij gaan en stoppen die ik er weer in moet zien te krijgen; dat moet weer even vanzelf gaan. Net als lichtrijden, maar ook dat ging alweer beter. Galopperen ging wel bijna vanzelf. :D

Is je bekken nog zo slecht joh? Verwacht je dat ie over twee jaar weer oké is?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:21:47 #190
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_141493331
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:03 schreef -Spring het volgende:
Leuk!

Ik wist nog maar bar weinig idd. Het hele gevoel was ook weg. Hoewel dat nu toch alweer wat lijkt terug te komen. Maar ik was dan ook acht toen ik er voor het laatst op zat, da's alweer 25 jaar geleden. :X
Ik heb wat langer gereden, tot m'n vijftiende. En toen op m'n 27e een seizoen als gids bij m'n schoonzus. Dat was heel intensief, iedere dag drie tot zes uur buiten rijden, zes dagen in de week. Ik ben nu steeds wel wat voorzichtig als ik net weer begin, maar het trekt snel bij.
  † In Memoriam † dinsdag 24 juni 2014 @ 16:22:52 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_141493368
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:14 schreef Saffier het volgende:

[..]

Oh als paardenmeisje waren dat de vakanties van m'n leven. Jánken als we weer naar huis moesten na een week!
ik wou ook wel paardenmeisje zijn, maar dat was omdat mijn vriendinnen paardreden. ik had nog nooit een paard van dichtbij gezien (wat denk ik dan weer komt omdat mijn moeder doodsbang is voor paarden :D die heeft doodsangsten uitgestaan in dat ponypark)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:26:28 #192
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_141493499
Ik zat naast een paardenmeisje op de middelbare school, mèn die stonk echt zo erg, en altijd van die gore rouwranden onder dr nagels, ik heb echt niks met paarden ( behalve paardenpoulet :9~ ).
:@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 24 juni 2014 @ 16:42:53 #193
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_141494025
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:15 schreef -Spring het volgende:

[..]

Nu voelde het alweer een stuk vertrouwder. Het zijn echt de dingen als je bekken de juiste kant op kantelen bij gaan en stoppen die ik er weer in moet zien te krijgen; dat moet weer even vanzelf gaan. Net als lichtrijden, maar ook dat ging alweer beter. Galopperen ging wel bijna vanzelf. :D

Is je bekken nog zo slecht joh? Verwacht je dat ie over twee jaar weer oké is?
Galopperen gaat vanzelf ja!
Het is voor mij nu ongeveer 12 jaar geleden dat ik les had zat ik net uit te rekenen.
Van m'n therapeut mag het iig voorlopig nog niet. Of m'n bekken over 2 jaar oké genoeg is... geen enkel idee.... Op dit moment steek ik m'n kop voor dat stukje maar in het zand. Hardlopen mag ik ook niet bijvoorbeeld.
Ik moet nu om de week naar de gyn voor een pijnstillende injectie in het litteken om zo die zenuw te leren dat hij geen pijnsignaal door mag geven. Laatste keer is een week geleden en ik kan nog niet zitten van de pijn. Ik gok zomaar dat het niet werkt :X
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_141494092
Jeetje, ik wist niet dat het (nog) zo erg was! :o
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:09:23 #195
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_141494886
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:45 schreef -Spring het volgende:
Jeetje, ik wist niet dat het (nog) zo erg was! :o
Wat zij zegt. Jeetje Saffier....
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:09:58 #196
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_141494902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 16:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat naast een paardenmeisje op de middelbare school, mèn die stonk echt zo erg, en altijd van die gore rouwranden onder dr nagels, ik heb echt niks met paarden ( behalve paardenpoulet :9~ ).
:@
Ging ze altijd voor school al langs 't paard?

Ik douchte wel hoor :P
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:12:53 #197
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_141494993
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:09 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Ging ze altijd voor school al langs 't paard?

Ik douchte wel hoor :P
:') Ja, voor school al uren en douchen ho maar. Dat riekt heur!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_141495168
Op het hbo hadden we ook zo'n meisje. Die trok na het uitmesten van de stal niet eens andere schoenen aan voordat ze naar school ging. Stinken!


Ik heb nu net na het rijden mn handen goed gewassen en een ander kloffie aangetrokken, maar ik ruik het nog steeds.

Oh-oh, ik heb eigenlijk ook niet zoveel met paarden. :'D Je krijgt er zo moeilijk contact mee, vind ik. Dat manegepaard waarop ik rij ook. Ik heb m geborsteld en opgezadeld, maar voordat ik er op klom, had ik nog steeds niet het gevoel dat ik echt contact met m had gehad. Mss komt het nog als ik ze beter leer 'lezen'.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:20:32 #199
100412 mefke79
komt goed!
pi_141495221
Jemig Saffier, ik wist niet dat het zo erg was. Hardlopen staat bij mij ook wel op het lijstje van 'mag niet' maar dat vind ik niet zo erg. Ik kon dat toch al niet en ik vind het ook niet leuk. Ik moet zeggen dat ik met de juiste training wel een heel eind gekomen ben, maar mijn basisprobleem was een te strak gespannen bekkenbodem in combi met te slappe spieren in mijn romp en rug. Dat heb ik nu aardig onder controle, maar dat was dus een kwestie van ontspannen en spiertraining. Het klinkt bij jou toch een stukje complexer. Sterkte!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:25:49 #200
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_141495412
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:18 schreef -Spring het volgende:
Op het hbo hadden we ook zo'n meisje. Die trok na het uitmesten van de stal niet eens andere schoenen aan voordat ze naar school ging. Stinken!

Ik heb nu net na het rijden mn handen goed gewassen en een ander kloffie aangetrokken, maar ik ruik het nog steeds.

Oh-oh, ik heb eigenlijk ook niet zoveel met paarden. :'D Je krijgt er zo moeilijk contact mee, vind ik. Dat manegepaard waarop ik rij ook. Ik heb m geborsteld en opgezadeld, maar voordat ik er op klom, had ik nog steeds niet het gevoel dat ik echt contact met m had gehad. Mss komt het nog als ik ze beter leer 'lezen'.
Ja dat is het, ze zijn altijd heel erg in zichzelf he?Met koeien of zo heb je sneller leuk contact :+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')