abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 juni 2014 @ 20:31:23 #76
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_140644497
Zo! Ik zal me hier ook eens melden O+
Vanmiddag hebben we even geoefend met het knopen van onze doek, en het is aardig gelukt moet ik zeggen:



:') Grapje he. Dit is een pop en ik pieste echt bijna in mn broek dankzij nog niet herstelde bekkenbodem :') _O- :D

Zo zat ie met echte baby:


O+ En het is zo heerlijk! Wat draagt dat lekker, zo vederlicht (oke, pasgeborene dus ja :+) en ze sliep echt binnen een minuut weer. Ze zat wel ietwat scheef zag ik en de banden over mn schouders kunnen ook nog netter. Maar voor een eerste keer knopen best goed al zeg ik 't zelf! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_140645228
O+ Ah zo lief en klein en schattig! O+ Heerlijk!

En de bovenste foto :D
  maandag 2 juni 2014 @ 20:45:09 #78
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140645243
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:38 schreef DJMomo het volgende:
Doeken zijn wel aardig waardevast, dus wat dat betreft wel een "veilige" investering.
Dat is allang niet meer het geval :N
Echt alleen de juiste doeken met de juiste printjes en blends zijn waardevast mits je ze hebt gekocht voor retail. -O-

Enf O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140645779
Enf O+ wat lief!
♥ J & S
  maandag 2 juni 2014 @ 20:59:55 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140646057
Jeeee Enf wat mooi!! O+

Wat vond dochter #1 ervan? :D
  maandag 2 juni 2014 @ 21:18:41 #81
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_140647115
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef LadyBlack het volgende:
Jeeee Enf wat mooi!! O+

Wat vond dochter #1 ervan? :D
Schattig he?
Ja die was bij de opvang, zal t volgende keer eens doen als zij erbij is idd! :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_140651352
Enf O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 2 juni 2014 @ 22:42:59 #83
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140651557
Oooh Enf O+ O+ O+
pi_140698544
oooh enfffff. O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_140698663
collega even verteld dat de Bjorn borg (zo noemde hij hem zelf :') ) die hij had echt nie goed nie is. Plaatjes uit de OP laten zien. Hij gaat gelijk op zoek naar iets beters
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_140698765
Ik heb zojuist een bordeauxrode storchenwiege besteld. Baby is plakbaby en ik kom amper aan m'n huishouden toe dus hup, de draagdoek dan maar in zodat ik in ieder geval IETS kan doen :)
Tralalalaaa
pi_140698775
En dat die babybjorn nog verkocht mag worden snap ik echt helemaal niks van.
Tralalalaaa
pi_140699366
Goed idee TAP!

En de BB :x, goed gedaan momo!

Hier is nummer 1 van de Woven Wings aangevlogen :+
Een GEO Blush nr 4!
Man man man, wat belacheluk zacht zeg! En echt noh! Ik ben verliefd O+!

Jibster vind hem ook helemaal top! Was al lekker lang onrustig en ik deed de GEO om en hij was binnen 5 min weg!
(Wel even geknoopt met een FWCC aangezien hij zo onrustig was, geen tijd voor een andere knoop te proberen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh! En ik heb GotC haar Orion te leen, even lekker zacht maken! Wat een beauty ook :o!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ J & S
pi_140699551
Ik vind de inhoud van de doeken toch ook wel errug O+ kr!

En goed dat hij luisterde Momo! Ik heb bij iedereen tegen wie ik het zei toch te horen gekregen dat het niet erg is als je het maar even doet. Ook toen we een loopstoeltje aangeboden kregen en ik nee zei. Misschien zeg ik het verkeerd :P

Stip past inmiddels trouwens goed in de Bondolino, dus vriend is helemaal blij, want die brede klittenbandband zit heel lekker qua ondersteuning voor z'n rug :) en hij slaapt er heerlijk in!
pi_140699705
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
En dat die babybjorn nog verkocht mag worden snap ik echt helemaal niks van.
dat zei hij ook. En zijn vrouw wilde gelijk dr geld terug (overgenomen van een collega of vriend oid)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_140699725
och klapppppp
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_140699924
Ik heb nog steeds deze mooie draagdoek die een nieuw propje zoekt!
OUD / Vraag en aanbod deel 142

Wie maak ik blij met deze mooie doek?!
Voor vragen of bij interesse graag PM

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2014 11:18:43 ]
pi_140700584
Zo, ik kom hier ook even meelezen en informatie vergaren.
Eind november ben ik uitgerekend en heb draagambitie voor de kleine. En de papa ook. We zitten ons af te vragen of we wel/geen kinderwagen moeten aanschaffen. Naast dat ik er eigenlijk de ruimte niet voor heb vraag ik mij ook daadwerkelijk af hoe vaak we hem zouden gebruiken. En zou in principe voor korte wandelingen evt een onderstel al voldoende zijn.
Maar wat zijn de mogelijkheden van dragen vanaf de geboorte? Zijn daar ook van die 'kant en klare' zakken voor (niet de babybjorn maar echt ergonomische), want die lijken mij relatief snel om te krijgen. Of hoe snel krijg je het knopen van zo een doek aangeleerd.

Hoe zit het gewicht van een kindje in een doek verdeeld in de doek? Hangt het kindje meer op je heupen of zit er ook veel gewicht op je schouders? Is dat per doek verschillen?
Waar moet je op gaan letten qua dragen bij pasgeboren kindjes?
pi_140700622
KR O+! Echt, mooie draagmama!
pi_140701065
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:37 schreef Lingue het volgende:

Maar wat zijn de mogelijkheden van dragen vanaf de geboorte? Zijn daar ook van die 'kant en klare' zakken voor (niet de babybjorn maar echt ergonomische), want die lijken mij relatief snel om te krijgen. Of hoe snel krijg je het knopen van zo een doek aangeleerd.

Knopen is vet moeilijk. Wij zijn allemaal genieën :7

Niet dus, het is net zoiets als je veters strikken. Een pasgeborene knoop je in het begin in de fwcc. De doek en daarmee ook het gewicht gaat daarmee om je hele bovenlijf heen. Op dit moment zit mijn 3,5 maand jonge baby in de doek en die komt niet eens in de buurt van m'n heupen. Het voelt alsof ik een strakke trui aanheb. Naveltrui :+
Een draagzak voor een pasgeborene zou bijvoorbeeld een bondolino kunnen zijn. Ik vind dat zelf veel minder fijn, omdat dat toch losser zit en daarmee zwaarder draagt dan een doek.
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:08:41 #96
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_140701491
Lingue: Knopen is echt een eitje. Ik dacht eerst dat het moeilijk zou zijn, maar die foto die ik hier plaatste was van de eerste keer knopen.. :) Idd de FWCC is echt makkelijk met pasgeborene! O+
En het zit heeeerlijk. Je voelt het gewicht totaal niet!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_140702823
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:54 schreef WupWup het volgende:

[..]

Knopen is vet moeilijk. Wij zijn allemaal genieën :7

Niet dus, het is net zoiets als je veters strikken. Een pasgeborene knoop je in het begin in de fwcc. De doek en daarmee ook het gewicht gaat daarmee om je hele bovenlijf heen. Op dit moment zit mijn 3,5 maand jonge baby in de doek en die komt niet eens in de buurt van m'n heupen. Het voelt alsof ik een strakke trui aanheb. Naveltrui :+
Een draagzak voor een pasgeborene zou bijvoorbeeld een bondolino kunnen zijn. Ik vind dat zelf veel minder fijn, omdat dat toch losser zit en daarmee zwaarder draagt dan een doek.
Ja dat dacht ik dus al vandaar dat ik mijn vraag ook maar hier stel :P

Ik heb bij voorkeur vooral niet het te veel gewicht op 1 schouder. Die anders is geen probleem. En naast het gemak van dragen (lijkt me) ziet het er ook erg comfy uit voor de kleine.

@Enfermera hoe lang ben je bezig geweest (qua tijd) om je kindje in de doek zo te krijgen? Het ziet er wel heel comfy en lief uit!

Het is naast langere momenten dragen ook voor kortere momenten. Dus van de voordeur naar de auto, waar dan de MC in kan blijven (kan geen zwaargewicht tillen helaas zonder pijnklachten). Want 10 min bezig zijn om binnen 2 min bij de auto te zijn en dan weer 5 min bezig om het netjes af te krijgen lijkt me ook niet fijn. Maar er moet ergens een oplossing komen om van mijn voordeur naar mijn auto te komen en weer terug als ik geen wagen ga aanschaffen :+
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:59:30 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140702956
Ringsling!

Dat is niet voor direct na de geboorte geloof ik, maar op den duur wel heel gemakkelijk :Y
En misschien dan gewoon je kleintje op de arm dragen als je de maxicosi niet kunt tillen? De eerste tijd was ik wel eventjes bezig met knopen namelijk, en dat zou ik zeker niet in de regen staan doen bijvoorbeeld oO<
pi_140703242
Ok, ga ik ook eens naar kijken!

Is zoiets veilig? En dan dus vooral tussen voordeur en auto. Dan kan ik nog eens een tas meenemen. En deze kan ik dan over de goede schouder laten hangen.
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:13:09 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_140703388
Hm, in principe niet. Het kinnetje wordt op de borst gedrukt waardoor je kindje ademhalingsproblemen kan krijgen. Hoe dat is voor kleine stukjes weet ik niet. Maar ik zou m niet kopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')