quote:Heeft Ryanair een mobiele boardingkaart service?
Ja. Mobiele boardingkaarten worden aanvaard voor reizen vanuit het merendeel van Ryanair luchthavens op ons netwerk, maar op sommige luchthavens worden mobiele boardingkaarten niet geaccepteerd, zie de lijst van luchthavens hieronder:
Agadir
Essaouira
Fez
Nador
Oujda
Marrakesh
Rabat
Tangier
Zaragoza
Alghero
Rome Ciampino
Kefalonia
Volos
jAquote:Op zondag 21 december 2014 14:55 schreef qwerty31 het volgende:
Kan je nu met ideal betalen bij ryanair?
Wauw, ze zijn echt wel enorm verbeterd op het gebied van service als ik dit zo eens lees dan. Aantal jaar terug rond deze tijd had ik nog een enorm nare ervaring met Ryanair, met 20 uur vertraging als gevolg. Had niet met het weer te maken overigens. Maar toen moesten we het maar uitzoeken en werd er niks geregeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:08 schreef DutchTrain het volgende:
Nog even kudos voor Ryanair die de sneeuwellende van vorige week netjes binnen hun kunnen hebben opgelost: Eindhoven Airport was dicht, dus de vlucht was uitgeweken naar Maastricht, waar bussen waren geregeld om mensen heen en weer te brengen.
Ik werd netjes op de hoogte gehouden van nieuwe vertrektijden per sms en e-mail, toen de vertraging meer dan 3 uur was, kwam de optie om de vlucht te annuleren (geld terug) of een andere vlucht nemen op een ander tijdstip. Daarbij zat ook een code om gratis internationaal te kunnen bellen. En als laatste is er ook een pdf gemaild met een verklaring van Ryanair omtrent de vertraging die te gebruiken is al bewijsstuk voor de reisverzekering.
En aan boord verontschuldigingen dat Maastricht Airport helaas geen hapje en drankje kon serveren conform de EU-regels.
Netjes opgelost dus binnen hetgeen wat er mogelijk was
20 is toch wel de norm geloof ik?quote:Op zondag 4 januari 2015 00:04 schreef ikweetnietwat het volgende:
¤10/vlucht is toch normaal? Of ben ik zo erg verwaand dat ik altijd prijzen van 10-20 euro verwacht voor vluchten naar UK/IE met ryanair?
De 10 euro vluchten of minder zijn tegenwoordig niet meer zo normaal met Ryanair, af en toe keert een aanbieding als deze wel terug, zeker in de slappe wintermaanden waar Ryanair toch echt wat moet doen om de vliegtuigen vol te krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:04 schreef ikweetnietwat het volgende:
¤10/vlucht is toch normaal? Of ben ik zo erg verwaand dat ik altijd prijzen van 10-20 euro verwacht voor vluchten naar UK/IE met ryanair?
Systematisch te weinig brandstof meenemen? Ze hebben een clean sheet wat betreft dodelijke ongelukken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:03 schreef eddehaas het volgende:
Hoe kun je met deze maatschappij vliegen als je weet dat ze systematisch te weinig brandstof mee nemen (hier zelfs een sport van maken) ?
Daarnaast werkloze piloten in dienst nemen die geen salaris krijgen maar geld toe geven om te mogen vliegen.
Heb je een bron voor dat systematische?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:03 schreef eddehaas het volgende:
Hoe kun je met deze maatschappij vliegen als je weet dat ze systematisch te weinig brandstof mee nemen (hier zelfs een sport van maken) ?
Daarnaast werkloze piloten in dienst nemen die geen salaris krijgen maar geld toe geven om te mogen vliegen.
Brandpunt heeft hier uitzendingen over gemaakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je een bron voor dat systematische?
Dank je.
Andere lowbudgetairlines zijn niet veel beter denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:23 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Brandpunt heeft hier uitzendingen over gemaakt.
Ze gebruiken een lijst en piloten krijgen score, wie het minste brandstof mee neemt scored het hoogst.
Ze komen hierdoor vaak in de problemen zodanig dat ze voorrang krijgen om te landen, ze kunnen niet nog even 30min in de lucht blijven als dat moet.
Pay to fly gebeurt ook niet bij Ryanair. Je moet zelf je typerating betalen maar je krijgt wel gewoon salaris. Vliegers zijn in dienst als ZZPer wat het voor Ryanair makkelijker maakt ze de deur te wijzen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:03 schreef eddehaas het volgende:
Hoe kun je met deze maatschappij vliegen als je weet dat ze systematisch te weinig brandstof mee nemen (hier zelfs een sport van maken) ?
Daarnaast werkloze piloten in dienst nemen die geen salaris krijgen maar geld toe geven om te mogen vliegen.
2 jaar geleden vlucht van Eindhoven naar Warschau vanwege sneeuw niet kunnen landen maar 1,5 uur rondjes gevolgen.. dus op een vlucht van 1 uur nog voor minimaal 1,5 uur extra kerosine bij je hebben vind ik top!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:03 schreef eddehaas het volgende:
Hoe kun je met deze maatschappij vliegen als je weet dat ze systematisch te weinig brandstof mee nemen (hier zelfs een sport van maken) ?
Daarnaast werkloze piloten in dienst nemen die geen salaris krijgen maar geld toe geven om te mogen vliegen.
Ik begrijp dat je refereert aan de incidenten welke Ryanair heeft gehad in Spanje, maar declaring of fuel emergency is niet heel ongewoon, ook KLM doet dit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:23 schreef eddehaas het volgende:
[..]
Brandpunt heeft hier uitzendingen over gemaakt.
Ze gebruiken een lijst en piloten krijgen score, wie het minste brandstof mee neemt scored het hoogst.
Ze komen hierdoor vaak in de problemen zodanig dat ze voorrang krijgen om te landen, ze kunnen niet nog even 30min in de lucht blijven als dat moet.
Ze nemen niet te weinig brandstof mee. Dat is namelijk verboden en ze zijn wat dat betreft nog nooit gewaarschuwd of bestraft door de inspectie.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:03 schreef eddehaas het volgende:
Hoe kun je met deze maatschappij vliegen als je weet dat ze systematisch te weinig brandstof mee nemen (hier zelfs een sport van maken) ?
Daarnaast werkloze piloten in dienst nemen die geen salaris krijgen maar geld toe geven om te mogen vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |