Sorry.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
WAAROM BEN IK UIT DE CREW GEGOOID GODVERDOMME
quote:Op zondag 25 mei 2014 23:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
nou eros was gezellig![]()
bedankt voor het meedoen
haha ik betwijfel of we 8 man kunnen vinden voor vanavond...quote:Op maandag 26 mei 2014 10:07 schreef Kju het volgende:
Voorstel:
Vanavond om 21.00 uur TweakscrewPS3 tegen Fok Crew.
Playlist: http://socialclub.rocksta(...)cONniReEmMn40-DETMWg (voor 16 man)
haha ik betwijfel of we er 4 kunnen vinden..quote:Op maandag 26 mei 2014 10:22 schreef Kju het volgende:
Dan doen we desnoods 4 tegen 4 ofzo voor de tdm's en daarna pas de races. De races kunnen we dan vullen met zo veel mogelijk van beide crews.
Pico kan sowieso vanavond niet, maar mocht ik genoeg mensen bij elkaar kunnen krijgen kun je het verder met mij regelen. Ik laat je voor die tijd nog even weten of het gaat lukken!quote:Op maandag 26 mei 2014 11:08 schreef Kju het volgende:
Excuses, omdat er bij ons altijd genoeg crewmembers online zijn ging ik er onbewust en onterecht van uit dat het bij jullie ook elke avond zo zou zijn. Wat is dan een goede avond deze week. Het liefst om 21.00 uur, we hebben veel 30'ers die pas online komen als de kids in bed liggen.
quote:Op zondag 25 mei 2014 16:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
nog niet gelukt :S zit al vanaf 7 te werkenik denk dat het morgeb wel lukt.
quote:Op zondag 25 mei 2014 20:07 schreef DutchOven het volgende:
Als 5 de over de finish et toch eerste geworden beste glitch ooit
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon de laatste post pakken volgende keer en jezelf erin kwakken.
Lokquote. Hebben jullie vanavond om 21u tijd om tweakers af te maken?quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 12:19 schreef Leonos het volgende:
Hoho, Jokertje is sinds gister gestopt met roken.
Dus Jokertje is misschien wat scherper
Kan niet. Hele week bij m'n vriendin. Vrijdag ben ik er weer.quote:Op maandag 26 mei 2014 11:44 schreef Painore het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lokquote. Hebben jullie vanavond om 21u tijd om tweakers af te maken?
Voor iedereen die ik niet gequote heb, voel je vrij om je aan te melden!
Quote opgeslagen.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
Vanavond gewoon het B-elftal opstellen en nog gewoon winnen ookals wij winnen zonder pico en mij dan neem ik Tweakers nooit meer serieus (deed ik toch al niet) en anders neem ik een tweakers UI
quote:Op maandag 26 mei 2014 13:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
had me even moeten realiseren dat jij mee zou doen ja
luke hoort daar zelf ook bijquote:Op maandag 26 mei 2014 13:14 schreef Fom het volgende:
[..]
B-Team daar hoor ik bij. Vraag maar aan lukelaaf.
Hoezo hoor ik bij de b-team?!quote:Op maandag 26 mei 2014 13:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
luke hoort daar zelf ook bij![]()
maar ik hoop wel dat jullie vanavond alvast 4 vs 4 kunnen doen en dan zondag 8 vs 8
-Painorequote:Op maandag 26 mei 2014 13:33 schreef Painore het volgende:
Oke laten we even een lijstje maken voor het voorproefje dat geplanned staat voor vanavond:
-Painore
- Leonos
- Lukelaaf (misschien)
- Eros
- vul aan aub
CommonInterest, zaterdag deden wij deathmatch samen tegen barry beukertquote:Op maandag 26 mei 2014 13:30 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Hoezo hoor ik bij de b-team?!
En fom wat is je psn zodat ik dat kan bevestigen
Gister Was ik niet helemaal scherp waardoor ik slecht bezig Was...
dit kan natuurlijk alleen Jokertje voor elkaar krijgen hequote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef Leonos het volgende:
[..]
-Painore
- Leonos
- Lukelaaf (misschien)
- Eros
- Leonos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |