Daar blijf ik mij nou over verbazen...
![BoOw47hCcAA6TjT.jpg]()
FOK!forum, 1 van de oudste maar vooral het grootste Nederlandse webboard.
De pioneer van de Nederlandse internetsamenleving, kan je het wel noemen. Al de gehele 21ste eeuw is FOK! actief en staat paraat voor het Nederlandse Web2.0. Alles wat er gebeurt is hier vrij te bespreken geweest en gedeeld. Waarom stemmen FOK!ers dan niet op de partij die er in deze huidige samenleving -het digitale tijdperk- tot doet?
Op het moment zitten er (te) weinig jonge euro-parlementariërs in het Europees Parlement, waardoor de kennis over de huidige samenleving -waar internet en digitale netwerken een gigantische rol spelen- ontbreekt. Deze 'oude mannen' (en respectievelijk genoeg oude vrouwen) hebben geen idee wat het internet kan en wat het doet. Het begrip 'het internet kapotmaken' voldoet wel aan wat er momenteel in Brussel gebeurd.
Ik denk dat iedereen die veelvuldig gebruik maakt van het internet baat heeft aan een vrije informatieve samenleving. Waarom? Omdat innovatie zit in het digitale, en zodra de digitale wereld het zwijgen wordt opgelegd, houd de innovatie op. En elke wet die zich specifiek bemoeit met het WWW, maakt de weg vrij voor censuur.
En censuur is zo passé!
Echte piraten en zolderkamerautisten, stempt piratenpartij voor een vrije informatieve samenleving.![g4YujyQ.png]()
Klacht: FOK!ers die niet gaan voor een vrije informatieve samenleving.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Zaktabak op 22-05-2014 17:40:08 ]
[b]Op
zondag 22 juni 2014 01:49 schreef
voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.