abonnement Unibet Coolblue
pi_140157494
Thunder hebben gewoon geen plan B zonder Ibaka, in defensief opzicht. Aanvallend zijn ze juist zeer effectief met die smalle lineups. Bank is ook komen spelen.

Zie het somber in voor ze als Ibaka echt klaar is dit seizoen.
pi_140157525
Spurs maken het nog ff spannend.

Zo fake. :P
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140157530
Maar serieus nu...Timmy moet weer ns gaan scoren.

En de schutters moeten weer te voorschijn komen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 05:03:18 #154
426493 crew  PippenScottie
pi_140157542
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 04:42 schreef Salina het volgende:
Maar serieus nu...Timmy moet weer ns gaan scoren.

En de schutters moeten weer te voorschijn komen.
U vraagt... Spurs draaien.
pi_140157564
Ja I know...;)

Positieve jinx, bestaat zoiets?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140157565
Manu, wrijf het er ff lekker in in het 4e kwart :D
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 05:34:45 #157
426493 crew  PippenScottie
pi_140157569
Ik stel de vraag nog maar eens... Who can stop the Spurs?

OKC zal op individuele klasse van Durant en Westbrook nog wel een wedstrijd of twee kunnen winnen, maar verder?

Miami zie ik ook niet winnen van San Antonio.
De Heat is zwakker dan vorig jaar, terwijl bij de Spurs met name Leonard en Splitter een stuk sterker zijn geworden.
De bank van de Spurs heeft elk tweede kwart gehakt gemaakt van Portland en gaat daar tegen OKC vrolijk mee door.
pi_140157576
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 05:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik stel de vraag nog maar eens... Who can stop the Spurs?

OKC zal op individuele klasse van Durant en Westbrook nog wel een wedstrijd of twee kunnen winnen, maar verder?

Miami zie ik ook niet winnen van San Antonio.
De Heat is zwakker dan vorig jaar, terwijl bij de Spurs met name Leonard en Splitter een stuk sterker zijn geworden.
De bank van de Spurs heeft elk tweede kwart gehakt gemaakt van Portland en gaat daar tegen OKC vrolijk mee door.
Eens.

Bank van Spurs maken het verschil. Zelfs Baynes, als ie er in komt, volop energie. Mooi om te zien.
Mills, Belinelli, Manu...

Splitter en Leonard zijn erg gegroeid dit seizoen inderdaad.

Complimenten aan de coach(ing staff) of is dat al een keer of duizend gezegd?
Passing en teamspel is fenomenaal.

Heat bench is juist minder geworden inderdaad.

Kan een mooi jaar worden voor de Spurs.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 05:46:43 #159
426493 crew  PippenScottie
pi_140157584
Misschien een Pacers-Spurs finale?
Liefhebbers van alley-oops, tomahawk jams en behind the back passes zullen teleurgesteld zijn, maar mij lijkt het wel een boeiende matchup!

En ik ben redelijk pissed dat Ibaka geblesseerd is. De impact van blessures in basketball is helaas wel erg groot.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 05:53:04 #160
426493 crew  PippenScottie
pi_140157591
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 05:38 schreef Salina het volgende:

[..]

Eens.

Bank van Spurs maken het verschil. Zelfs Baynes, als ie er in komt, volop energie. Mooi om te zien.
Mills, Belinelli, Manu...

Splitter en Leonard zijn erg gegroeid dit seizoen inderdaad.

Complimenten aan de coach(ing staff) of is dat al een keer of duizend gezegd?
Passing en teamspel is fenomenaal.

Heat bench is juist minder geworden inderdaad.

Kan een mooi jaar worden voor de Spurs.
Niet alleen de Heat bench is minder geworden. Bosh heeft geen enkele inside treat meer. Hij kan behoorlijk schieten, maar rebounden en husselen doet hij niet (meer).
Wade heeft roofbouw gepleegd op zijn lijf en speelt in een lichaam van een oude dertiger.
Chalmers heeft volgens mij geen stappen gezet en de vijfde man, Haslem/Battier/Allen(?) loopt ook op zijn laatste benen.
Maar ja. Dan is er altijd nog James.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 07:14:34 #161
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140157861
Pfoe, wat haat ik die kut-Spurs :r
Haters everywhere but I don't really care.
pi_140157899
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 07:14 schreef matthijst het volgende:
Pfoe, wat haat ik die kut-Spurs :r
  dinsdag 20 mei 2014 @ 07:32:42 #163
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_140158008


Die dude met die bril zal z'n jongere broertje wel zijn :|W
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:33:24 #164
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_140159652
*)
  Redactie Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 13:32:11 #165
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_140166130
Draft lottery vannacht... Time to get lucky!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 13:57:26 #166
426493 crew  PippenScottie
pi_140166952
Cleveland weer met een #1 pick die ze op een Anthony Bennett achtige manier gaan verneuken?

De 2014 draft class is diep. Een top center in Embidd, een ongekende atleet in Wiggins. Sterke power forward Julius Randle, point guards in Dante Exum en Marcus Smart. Jabari Parker als waarschijnlijke #1?

Stuk voor stuk spelers die vorig jaar top 3 gedraft zouden zijn.

Een hoop teams gaan sterker worden volgend jaar, maar vooral de 76ers. Nerlens Noel debuteert, ze hebben zelf een top draft pick en als Phoenix buiten de top 5 loot, krijgt Philly die pick ook.
Daarnaast nog de nodige cap space.

De les van Philadelphia, als je tankt moet je het goed doen!
  Redactie Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 14:20:17 #167
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_140167607
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:57 schreef PippenScottie het volgende:
Cleveland weer met een #1 pick die ze op een Anthony Bennett achtige manier gaan verneuken?

De 2014 draft class is diep. Een top center in Embidd, een ongekende atleet in Wiggins. Sterke power forward Julius Randle, point guards in Dante Exum en Marcus Smart. Jabari Parker als waarschijnlijke #1?

Stuk voor stuk spelers die vorig jaar top 3 gedraft zouden zijn.

Een hoop teams gaan sterker worden volgend jaar, maar vooral de 76ers. Nerlens Noel debuteert, ze hebben zelf een top draft pick en als Phoenix buiten de top 5 loot, krijgt Philly die pick ook.
Daarnaast nog de nodige cap space.

De les van Philadelphia, als je tankt moet je het goed doen!
Hangt ervan af wie 1st pickt...
pi_140168626
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:57 schreef PippenScottie het volgende:
Cleveland weer met een #1 pick die ze op een Anthony Bennett achtige manier gaan verneuken?

De 2014 draft class is diep. Een top center in Embidd, een ongekende atleet in Wiggins. Sterke power forward Julius Randle, point guards in Dante Exum en Marcus Smart. Jabari Parker als waarschijnlijke #1?

Stuk voor stuk spelers die vorig jaar top 3 gedraft zouden zijn.

Een hoop teams gaan sterker worden volgend jaar, maar vooral de 76ers. Nerlens Noel debuteert, ze hebben zelf een top draft pick en als Phoenix buiten de top 5 loot, krijgt Philly die pick ook.
Daarnaast nog de nodige cap space.

De les van Philadelphia, als je tankt moet je het goed doen!
Ik ben inderdaad benieuwd hoe goed philadelphia het gaat doen volgend jaar. Ze hebben zelfs nog meer draft picks dit jaar toch? Ze zullen volgend jaar niet in 1 keer meedoen voor het kampioenschap maar over een paar jaar kan het een heel sterk team zijn.
-
pi_140168724
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:20 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Hangt ervan af wie 1st pickt...
true. Andrew wiggins, jabari parker en joel embiid kunnen allemaal de nummer 1 draft pick worden. Het ligt er erg aan welk team nummer 1 word. In ieder geval maakt het vrij weinig uit of je 1,2,3 of zelf 4 word want dat zijn allemaal hele goede spelers, Deze teams hebben een goed moment gekozen voor een slecht jaar.
-
pi_140169122
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 05:53 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Niet alleen de Heat bench is minder geworden. Bosh heeft geen enkele inside treat meer. Hij kan behoorlijk schieten, maar rebounden en husselen doet hij niet (meer).
Wade heeft roofbouw gepleegd op zijn lijf en speelt in een lichaam van een oude dertiger.
Chalmers heeft volgens mij geen stappen gezet en de vijfde man, Haslem/Battier/Allen(?) loopt ook op zijn laatste benen.
Maar ja. Dan is er altijd nog James.
Hmm, ik ben niet zo'n hele grote Miami kenner eigenlijk, maar wat betreft Bosh lijk je gelijk te hebben. Hij speelt geeneens (meer) als een center, maar vooral als iemand die van buiten de paint wil gaan schieten; hij heeft een redelijke 3-punter maar als die niet loopt...
Is ook veel kritiek van Miami-fans op deze stap/ontwikkeling van Bosh, vinden dat hij te soft is geworden doordat ie minder als center de paint opzoekt (ook verdedigend).

Wade ken ik niet zo van jaren terug, maar ik begrijp dat hij vroeger een stuk explosiever was.
Nu zie ik een getalenteerde speler, maar inderdaad niet echt explosief. Meer iemand die op ervaring en slimheid nog 25 punten scoort soms.

Ben benieuwd naar de stappen die de coach neemt, misschien meer kracht met Haslem of meer minuten voor Andersen en minder voor Battier, want dat werkt niet. Met een softe Bosh en Battier verliezen ze inside van West/Hibbert, dat is wel duidelijk.

SA-OKC dan:
Wordt ook interessant om te zien wat coach Brooks nu gaat doen met zijn line-up.
Aanvallend gezien scoort de small lineup goed met Jackson, Fisher, Butler.
Maar in verdedigend opzicht werd OKC overlopen door SA (66-32 points in de paint?).

Benieuwd wat ze gaan doen daarmee.

[ Bericht 8% gewijzigd door Salina op 20-05-2014 15:28:49 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140169320
Draft Lottery, spannend!

Ik begreep dat die om 2.00 is, vlak voor de game Indiana-Miami toch?
Ik zal anders eens kijken.

Wordt leuker dan ooit, deze draft.

Niet alleen omdat het een hele diepe, sterke draft is.
Maar ook omdat ik het hele afgelopen NCAA-seizoen heb gevolgd van begin tot eind (periode dec-maart zelfs meer NCAA gezien dan NBA!) :X dus ik denk de meeste spelers wel een beetje te kennen.

Ben dan ook heel benieuwd hoe die spelers die ik dit jaar heb zien spelen, het volgend jaar op een hoger niveau doen. Lijkt me erg interessant om te zien. :)

Volgens mij hebben de meeste "kenners" Wiggins op #1 staan, maar ikzelf zou denk ik eerder voor Parker gaan. Die is veel meer NBA-ready volgens mij, een stuk krachtiger en sterker ook, mentaal en fysiek.
Wiggins komt op mij over als iemand met heel veel talent en atletisch vermogen, maar het ontbreekt nog wat aan mentale kracht. Zo lijkt het althans.

Embiid en Randle zijn ook twee lekker sterke jongens die meteen kunnen bijdragen.

Zien hoe de lottery verloopt vannacht, hopen dat dat uitgezonden wordt (livestreams)!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140169621
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:12 schreef Salina het volgende:

[..]

Hmm, ik ben niet zo'n hele grote Miami kenner eigenlijk, maar wat betreft Bosh lijk je gelijk te hebben. Hij speelt geeneens (meer) als een center, maar vooral als iemand die van buiten de paint wil gaan schieten; hij heeft een redelijke 3-punter maar als die niet loopt...
Is ook veel kritiek van Miami-fans op deze stap/ontwikkeling van Bosh, vinden dat hij te soft is geworden doordat ie minder als center de paint opzoekt (ook verdedigend).

Wade ken ik niet zo van jaren terug, maar ik begrijp dat hij vroeger een stuk explosiever was.
Nu zie ik een getalenteerde speler, maar inderdaad niet echt explosief. Meer iemand die op ervaring en slimheid nog 25 punten scoort soms.

Ben benieuwd naar de stappen die de coach neemt, misschien meer kracht met Haslem of meer minuten voor Andersen en minder voor Battier, want dat werkt niet. Met een softe Bosh en Battier verliezen ze inside van West/Hibbert, dat is wel duidelijk.
Ja bosh schiet naar mijn mening ook teveel van buiten de 3. Hij moet spelen zoals vorig jaar, af en toe een 3 punter dat is naar mijn mening beter.

Ik denk dat het minder battier wordt en meer haslem. Haslem heeft in het reguliere seizoen al laten zien wat hij kan tegen hibbert dus dit lijkt me een slimme zet, aan de andere kant is battier wel heel erg slim verdedigend en kan hij aanvallend zorgen voor spacing voor wade en lebron, ik denk dus niet dat battier volledig uit de rotatie moet hier.
-
pi_140169697
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 15:19 schreef Salina het volgende:
Draft Lottery, spannend!

Ik begreep dat die om 2.00 is, vlak voor de game Indiana-Miami toch?
Ik zal anders eens kijken.

Wordt leuker dan ooit, deze draft.

Niet alleen omdat het een hele diepe, sterke draft is.
Maar ook omdat ik het hele afgelopen NCAA-seizoen heb gevolgd van begin tot eind (periode dec-maart zelfs meer NCAA gezien dan NBA!) :X dus ik denk de meeste spelers wel een beetje te kennen.

Ben dan ook heel benieuwd hoe die spelers die ik dit jaar heb zien spelen, het volgend jaar op een hoger niveau doen. Lijkt me erg interessant om te zien. :)

Volgens mij hebben de meeste "kenners" Wiggins op #1 staan, maar ikzelf zou denk ik eerder voor Parker gaan. Die is veel meer NBA-ready volgens mij, een stuk krachtiger en sterker ook, mentaal en fysiek.
Wiggins komt op mij over als iemand met heel veel talent en atletisch vermogen, maar het ontbreekt nog wat aan mentale kracht. Zo lijkt het althans.

Embiid en Randle zijn ook twee lekker sterke jongens die meteen kunnen bijdragen.

Zien hoe de lottery verloopt vannacht, hopen dat dat uitgezonden wordt (livestreams)!
Ik weet niet zo goed wanneer die is maar ik ben wel heel benieuwd naar wie nummer 1 word. Ik dacht zelf juist dat de meeste parker op 1 hadden doordat hij meer nba ready is wat jij ook al had gezegd. Ik denk zelf dat wiggins meer potentie heeft dan jabari parker. Daarom zou ik zelf wiggins kiezen over parker. Maar ik denk dat het in dit geval heel erg ligt aan welk team de number 1 pick krijgt.
-
pi_140169922
Hangt zo en zo af van wie de lottery wint inderdaad, al kun je altijd nog iemand ruilen bijvoorbeeld (wat ze deze draft niet gaan doen hoor, trouwens).

De meeste draftlijstjes die ik heb gezien hebben nog steeds Wiggins op een.

Ik heb veel NCAA gezien, vooral de maanden januari-februari-maart-april.

Wiggins komt op over als een supergetalenteerde, atletische jongen, maar hij heeft erg weinig body/fysiek en ook mentaal is hij niet echt sterk volgens mij. Het ontbreekt hem, zoals IK het gezien heb, nog aan mentale kracht en vechtlust.
Hij zou iets meer van een Aaron Craft of Matthew Dellavedova moeten hebben ofzo (2 jongens die het puur op basis van vechtlust alsnog tot de NBA kunnen schoppen/hebben geschopt).

Hij wordt op basis van kracht en vooral mentaliteit opgevreten door de power forwards/verdedigers in de NBA, althans dat denk ik.

Overigens vind ik de meeste spelers nog niet echt NBA ready trouwens, maar dat terzijde.

Parker, Embiid en Randle zijn drie van de weinigen die meteen een impact kunnen hebben denk ik. Exum ken ik niet, Smart kan ook meteen impact hebben, en verder verwacht ik vooral dat de seniors (die heel erg onderbelicht zijn in deze draft) meteen een impact kunnen hebben (McDermott, Payne, Napier).

ERG veel goede spelers in deze draft. :o
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_140169996
Ik heb nog is gekeken en de philadelphia 76ers hebben al 5 draftpicks zeker

nummer 32, 39, 47, 52, 55

Dan hebben ze ook nog een goede kans op een top 3 pick en nog een goede kans dat de new orleans pick naar hun gaat (als het pick 6 tot 14 is gaat die naar de 76ers) Dit betekend waarschijnlijk 7 draftpicks voor de 76ers waarvan 2 vrij hoge.

ben erg benieuwd wat dit gaat betekenen voor de franchise
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')