abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 16 mei 2014 @ 09:11:01 #1
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140010173


Plot:
quote:
After a violent shipwreck, billionaire playboy Oliver Queen was missing and presumed dead for five years before being discovered alive on a remote island in the Pacific. When he returns home to Starling City, his devoted mother Moira, much-beloved sister Thea, and best friend Tommy welcome him home, but they sense Oliver has been changed by his ordeal on the island. While Oliver hides the truth about the man he's become, he desperately wants to make amends for the actions he took as the boy he was. Most particularly, he seeks reconciliation with his former girlfriend, Laurel Lance. As Oliver reconnects with those closest to him, he secretly creates the persona of Arrow - a vigilante – to right the wrongs of his family, fight the ills of society, and restore Starling City to its former glory. By day, Oliver plays the role of a wealthy, carefree and careless philanderer he used to be - flanked by his devoted chauffeur/bodyguard, John Diggle - while carefully concealing the secret identity he turns to under cover of darkness. However, Laurel's father, Detective Quentin Lance, is determined to arrest the vigilante operating in his city. Meanwhile, Oliver's own mother, Moira, knows much more about the deadly shipwreck than she has let on – and is more ruthless than he could ever imagine.

The series stars Stephen Amell as Oliver Queen, Colin Donnell as Tommy, Katie Cassidy as Laurel Lance, David Ramsey as John Diggle, Willa Holland as Thea Queen, with Susanna Thompson as Moira Queen and Paul Blackthorne as Detective Quentin Lance.

Based on characters appearing in comic books and graphic novels published by DC Comics, ARROW is from Bonanza Productions Inc. in association with Berlanti Productions and Warner Bros. Television, with executive producers Greg Berlanti ("Green Lantern," "Brothers & Sisters"), Marc Guggenheim ("FlashForward," "Eli Stone"), Andrew Kreisberg ("Warehouse 13," "The Vampire Diaries") and David Nutter ("Smallville," "Supernatural," "Game of Thrones"). Melissa Kellner Berman ("Eli Stone," "Dirty Sexy Money") is co-executive producer. The pilot was directed by David Nutter from a teleplay by Andrew Kreisberg & Marc Guggenheim, story by Greg Berlanti & Marc Guggenheim.
Trailer:

Main Cast:
Stephen Amell as Oliver Queen / Arrow
Katie Cassidy as Dinah "Laurel" Lance
Colin Donnell as Tommy Merlyn
David Ramsey as John Diggle
Willa Holland as Thea Queen
Susanna Thompson as Moira Queen
Paul Blackthorne as Detective Quentin Lance
Manu Bennett as Slade Wilson

IMDB:
Arrow (TV Series 2012– ) - IMDb
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:18:04 #2
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140010294
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:31 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Zoek de extended trailer anders even op, ziet er heel cool uit. Zeker als je uiteindelijk weet wie The Flash is.
`

Ik heb er eerlijk gezegd nog steeds niet zo veel mee. Misschien dat het mee valt als je het in een groter plaatje ziet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:49:06 #3
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140011049
Btw, sommige dingen vond ik wel heel erg snel gaan.
Zoals dat hele verhaal dat hij Felicity als love interest ziet en dat het allemaal een truuk was.
Of dat Sara inees geregeld heeft dat The League of Shadows komt helpen en dat ze daarna mee moet.

Ik vond dat ze wel heel erg veel dingen in 1 aflevering hebben willen stoppen.

Ik ben wel benieuwd naar Hong Kong.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:19:20 #4
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_140013288
Voor mij was het nog niet bekend nee, dus was wel een beetje een verrassing. Kende de origin story ook niet. Ik wist dat The Flash bestond en dat 'ie hard kon rennen maar daar bleef het ook bij.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_140013378
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 09:49 schreef Komakie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar Hong Kong
Ik ook, een aangename afwisseling van het eiland.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:50:07 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140014194
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:19 schreef gazhims3lv het volgende:
Voor mij was het nog niet bekend nee, dus was wel een beetje een verrassing. Kende de origin story ook niet. Ik wist dat The Flash bestond en dat 'ie hard kon rennen maar daar bleef het ook bij.
Heb je die aflevering van Arrow gemist?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 mei 2014 @ 11:50:57 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140014211
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:22 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik ook, een aangename afwisseling van het eiland.
Ja, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat hij zelf elke keer zegt dat hij 5 jaar op dat eiland heeft gezeten en dat steeds minder waard blijkt te zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_140014241
wat me het meest bijgebleven is, is dat gevecht tussen oliver en slade op de boot. De camera hangt scheef en moet dus doen geloven dat ze op een hellend schip vechten, alleen blijft het water gewoon wel normaal liggen :') :')
pi_140014368
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind het wel een beetje vreemd dat hij zelf elke keer zegt dat hij 5 jaar op dat eiland heeft gezeten en dat steeds minder waard blijkt te zijn.
Dat vond ik ook. In de eerste aflevering wordt hij echt van het eiland afgeplukt. Dus hoe dan ook heeft die dick organisatie van een ARGUS hem weer gedropt op het eiland tussen dat moment en drie jaar later :')
pi_140014966
Uhh volgens mij is het wel eens ergens gemeld in een episode dat hij niet constant op het eiland zat.
pi_140015051
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:16 schreef HamburgerHenk het volgende:
Uhh volgens mij is het wel eens ergens gemeld in een episode dat hij niet constant op het eiland zat.
Ze bedoelen tijdens de intro denk ik.

"After five years on a hellish island..."
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:52:14 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140017872
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:16 schreef HamburgerHenk het volgende:
Uhh volgens mij is het wel eens ergens gemeld in een episode dat hij niet constant op het eiland zat.
In seizoen 2 toen bleek dat hij op het schip terecht kwam. Toen zei hij dat.
Ik ben er toen vanuit gegaan dat hij het schip bedoelde.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:43:31 #13
256829 Sokz
Livin' the life
pi_140021888
Gaat Arrow S3 en The Flash nu naast elkaar afspelen? Of hoe moet ik dat als non-stripboek lezer dit zien. :P
  vrijdag 16 mei 2014 @ 15:49:03 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140022152
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Sokz het volgende:
Gaat Arrow S3 en The Flash nu naast elkaar afspelen? Of hoe moet ik dat als non-stripboek lezer dit zien. :P
Geen idee.
In de trailer van The Flash komt Arrow wel een paar keer voor dus hij zal wel een keer voorbij komen en misschien loopt er nog wel eens een verhaallijn door elkaar. Dat gebeurd in comics ook wel eens, maar het zal niet heel overdreven zijn denk ik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_140022621
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:43 schreef Sokz het volgende:
Gaat Arrow S3 en The Flash nu naast elkaar afspelen? Of hoe moet ik dat als non-stripboek lezer dit zien. :P
The Flash zou in 3 Arrow afleveringen voorkomen in seizoen 2. Dat zijn er uiteindelijk 2 geworden waarbij de 3e aflevering de pilot van The Flash werd. Ik neem aan dat Arrow in die pilot voorkomt en daarna niet echt meer te zien is. Beide series spelen zich ook in andere steden af, dus ze komen elkaar niet echt bij toeval tegen. Doordat beide series wel door hetzelfde bedrijf worden gemaakt, kan het natuurlijk wel zo zijn dat het ene personage een keer bij de andere komt meevechten als het echt heel erg nodig is, maar ik denk dat ze dat in het eerste seizoen nog niet vaak zullen doen. Ik denk dat ze eerst willen kijken of The Flash bestaansrecht heeft zonder Arrow.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 18:21:50 #16
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_140027773
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 11:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heb je die aflevering van Arrow gemist?
Nee tuurlijk niet, maar weet ik veel dat die knul nog leeft. Of hebben ze dat laten zien? De series gaan wel tegelijk lopen trouwens. Op dinsdag (in de VS) staat The Flash geprogrammeerd en op woensdag Arrow. Ik neem aan dat ze beiden evenveel afleveringen zullen hebben, als het goed is beginnen ze ook tegelijk.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_140028277
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 18:21 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, maar weet ik veel dat die knul nog leeft. Of hebben ze dat laten zien?
Ja hebben ze aantal keer gezegd :Y

Ik vraag me af of Felicity ook in The Flash gaat voorkomen, aangezien een romance tussen Allen en haar veelvuldig gehint werd.
EDIT: O net de extended trailer gezien, die donkere vrouw wordt vast zn chick en anders die labassistente wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door Hoogstaande op 16-05-2014 18:49:15 ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 16 mei 2014 @ 22:12:19 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140036127
Ach so, die gast die de hots had voor Smoke en in een coma geraakte is The Flash dus? Alles klar.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 16 mei 2014 @ 23:07:19 #19
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140038716
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 15:58 schreef Operc het volgende:

[..]

The Flash zou in 3 Arrow afleveringen voorkomen in seizoen 2. Dat zijn er uiteindelijk 2 geworden waarbij de 3e aflevering de pilot van The Flash werd. Ik neem aan dat Arrow in die pilot voorkomt en daarna niet echt meer te zien is. Beide series spelen zich ook in andere steden af, dus ze komen elkaar niet echt bij toeval tegen. Doordat beide series wel door hetzelfde bedrijf worden gemaakt, kan het natuurlijk wel zo zijn dat het ene personage een keer bij de andere komt meevechten als het echt heel erg nodig is, maar ik denk dat ze dat in het eerste seizoen nog niet vaak zullen doen. Ik denk dat ze eerst willen kijken of The Flash bestaansrecht heeft zonder Arrow.
Het zou me niets verbazen als er wel eens gehint wordt in de ene serie naar de andere. Of dat ze inderdaad een keer een soort gastrolletje bij elkaar hebben.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_140039023
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 18:42 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ja hebben ze aantal keer gezegd :Y

Ik vraag me af of Felicity ook in The Flash gaat voorkomen, aangezien een romance tussen Allen en haar veelvuldig gehint werd.
EDIT: O net de extended trailer gezien, die donkere vrouw wordt vast zn chick en anders die labassistente wel.
in Arrow werd ook al gezegd door die 2 warehouse geeks dat die andere chick goed voor hem zorgde en steeds bij hem was. Erg subtiel :')

En toen begonnen al die I love Ollie dingen direct weer nadrukkelijk in beeld te komen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140039988
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

in Arrow werd ook al gezegd door die 2 warehouse geeks dat die andere chick goed voor hem zorgde en steeds bij hem was. Erg subtiel :')

En toen begonnen al die I love Ollie dingen direct weer nadrukkelijk in beeld te komen.
Ja, best lame eigenlijk, maar ook wel weer begrijpelijk.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zaterdag 17 mei 2014 @ 01:32:16 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140044536
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

in Arrow werd ook al gezegd door die 2 warehouse geeks dat die andere chick goed voor hem zorgde en steeds bij hem was. Erg subtiel :')

En toen begonnen al die I love Ollie dingen direct weer nadrukkelijk in beeld te komen.
"I love Ollie" dingen :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_140044588
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 01:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

"I love Ollie" dingen :?
Momenten waaruit blijkt dat ze verliefd op hem is die erg onsubtiel subtiel in beeld worden gebracht :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_140046316
Kijkt nu pas voor het eerst naar Arrow,naar aanleiding van The Flash tv-trailer(zijn 2e live-action tv serie sinds 1990!).Eerste seizoen in 2 dagen kijken,ben al bekend met de comics/animatie versie van GA. :P

LOL in S01E05: Oliver mugshot nummer is 73 1941 (More Fun Comics #73, November 1941 aka Green Arrow debuut).Van wie heeft hij sluip bewegingen eigenlijk geleerd in de serie? _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 17-05-2014 04:04:52 ]
pi_140085111
aan t begin van ep23 staat diggle met een vrouw te praten (bruin gekrult haar) min 6.30 ong in de episode
ik ben ff kwijt
maar wie is dat en hoe weet zei over de Arrow?
  zondag 18 mei 2014 @ 12:52:05 #26
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_140085470
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:38 schreef casper019 het volgende:
aan t begin van ep23 staat diggle met een vrouw te praten (bruin gekrult haar) min 6.30 ong in de episode
ik ben ff kwijt
maar wie is dat en hoe weet zei over de Arrow?
Lyla, ex-vrouw van Diggle, werkt voor A.R.G.U.S.
Ok stelletje hokboeren
pi_140086901
Het was toch al lang duidelijk dat the Arrow niet 5 jaren op het eiland heeft gezeten. Aangezien hij ook nog een Russische gangster tatoeage heeft,
pi_140087306
Maar de kans dat Oliver nu burgemeester wordt is nu toch eigenlijk bestwel groot?
  zondag 18 mei 2014 @ 14:10:27 #29
300718 Kenju
Say It!!??
pi_140087808
Waarom kon Oliver niet gewoon tegen Felicity zeggen wat hij van plan was tijdens de trip naar dat huis? Alleen voor het dramatische effect voor de kijker. Verhaaltechnisch gewoon een zwakte.

En wie ontvoert iemand en fouilleert ze daarna niet even?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_140087876
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:10 schreef Kenju het volgende:
Waarom kon Oliver niet gewoon tegen Felicity zeggen wat hij van plan was tijdens de trip naar dat huis? Alleen voor het dramatische effect voor de kijker. Verhaaltechnisch gewoon een zwakte.

En wie ontvoert iemand en fouilleert ze daarna niet even?
Och, aangezien Felicity nogal snel doorflipt en panikeert was dit de veiligere optie denk ik. :P
En waarom zou je iemand fouilleren als je weet (ofja, denkt te weten) dat die persoon hulpeloos in een huisje zit te wachten tot alles voorbij is?
  zondag 18 mei 2014 @ 14:26:45 #31
300718 Kenju
Say It!!??
pi_140088349
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:12 schreef Operc het volgende:

[..]

Och, aangezien Felicity nogal snel doorflipt en panikeert was dit de veiligere optie denk ik. :P[.quote] En erop rekenen dat ze op dat moment wel rustig zou zijn is wel een veilige optie?
[quote]En waarom zou je iemand fouilleren als je weet (ofja, denkt te weten) dat die persoon hulpeloos in een huisje zit te wachten tot alles voorbij is?
Omdat het common practice is. Slade is iedereen altijd een stap voor geweest, maar ontvoeren 101 heeft hij niet door???
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_140105728
nou ben ik benieuwd.. toen oliver zei tegen felicity ik hou van je..
zou hij meer voor hij voelen?
  zondag 18 mei 2014 @ 21:34:38 #33
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_140106323
Nee joh. Ze is als een zus voor hem. Dus hij kan wel van haar houden, maar ik zie niks gaan opbloeien tussen die twee. :P

Sara gaat er weer vandoor en zegt tegen Laurel dat ze maar lekker naar Olli moet rennen en die heeft toch altijd de hots voor haar gehad, dus zo zal dat ook wel lopen. En wie weet, met dat zwarte jasje van d'r wordt ze misschien zelf ook wel een superheldin, waar Lance van zei dat ze dat maar uit haar hoofd moet laten.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 18 mei 2014 @ 22:45:38 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140111499
Ik hoop toch dat Sara terug komt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_140112186
vraag me nu wel af, hoezo Arrow in hong kong?
pi_140114841
Bestaat deze troep nog :') Met zijn laffe pijl en boog :')
  maandag 19 mei 2014 @ 11:55:17 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140124809
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 22:55 schreef casper019 het volgende:
vraag me nu wel af, hoezo Arrow in hong kong?
Geen idee wat ze er van gaan maken. Het zou kunnen dat ARGUS lucht heeft gekregen van de maricuru en dat ze Oliver als overlevende willen gebruiken, of weet ik veel.

ik vind het in ieder geval wel een verassende wending.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 mei 2014 @ 11:55:35 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140124818
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
Bestaat deze troep nog :') Met zijn laffe pijl en boog :')
Dat je de moeite neemt om die reactie te plaatsen :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin maandag 19 mei 2014 @ 12:21:14 #39
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140125602
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:55 schreef Komakie het volgende:

ik vind het in ieder geval wel een verassende wending.
Ik ook; hij heeft dus helemaal niet vijf jaar op dat eiland gezeten, hoewel Amell dat wel elke aflevering zegt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:36:28 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140126028
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:21 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik ook; hij heeft dus helemaal niet vijf jaar op dat eiland gezeten, hoewel Amell dat wel elke aflevering zegt.
Nou ja hij heeft natuurlijk al wel een keer gezegd dat hij niet altijd op het eiland is geweest, maar ik had niet verwacht dat hij helemaal naar Hong Kong zou zijn geweest.

Weet iemand trouwens waar dat eiland ligt? Lijkt me logisch dat het daar in de buurt is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 19 mei 2014 @ 14:44:16 #41
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_140129747
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Geen idee wat ze er van gaan maken. Het zou kunnen dat ARGUS lucht heeft gekregen van de maricuru en dat ze Oliver als overlevende willen gebruiken, of weet ik veel.

ik vind het in ieder geval wel een verassende wending.
ik vind het vooral een gevalletje dat de ideeën op waren(zoals bij de meeste series met zoveel afleveringen per seizoen, met al die plotwendingen) en ze er wat nieuws bij verzonnen hebben. Verder wel prima want op het eiland was het verhaal ook wel op.
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:10 schreef Kenju het volgende:
Waarom kon Oliver niet gewoon tegen Felicity zeggen wat hij van plan was tijdens de trip naar dat huis? Alleen voor het dramatische effect voor de kijker. Verhaaltechnisch gewoon een zwakte.

En wie ontvoert iemand en fouilleert ze daarna niet even?
dat sloeg inderdaad nergens op, even sneaky wat geven terwijl er niks mis mocht gaan of ze was dood _O-
  Admin maandag 19 mei 2014 @ 14:56:10 #42
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140130111
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:36 schreef Komakie het volgende:

Weet iemand trouwens waar dat eiland ligt? Lijkt me logisch dat het daar in de buurt is.
In de 'North China Sea', maar aangezien die niet bestaat is het niet aanwijsbaar. Maar 'ergens naast China' is wel accuraat genoeg, denk ik. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_140131761
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:55 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat je de moeite neemt om die reactie te plaatsen :')
De wereld moet het weten.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:30:12 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140133475
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:56 schreef Breuls het volgende:

[..]

In de 'North China Sea', maar aangezien die niet bestaat is het niet aanwijsbaar. Maar 'ergens naast China' is wel accuraat genoeg, denk ik. :)
Sterker nog, in het noorden van de Chinese zee :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin maandag 19 mei 2014 @ 16:34:32 #45
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140133637
Ja, maar is dat de South China Sea of de East China Sea? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 19 mei 2014 @ 16:35:24 #46
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140133667
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik vind het vooral een gevalletje dat de ideeën op waren(zoals bij de meeste series met zoveel afleveringen per seizoen, met al die plotwendingen) en ze er wat nieuws bij verzonnen hebben. Verder wel prima want op het eiland was het verhaal ook wel op.
Ik heb het gevoel dat dit allemaal wel zo gepland is. Ik neem aan dat ze ook daadwerkelijk een beetje met een 5 jaren plan werken.

Ik vraag me namelijk heel erg af wat ze gaan doen als de serie het langer dan 5 sezoenen zou volhouden.

quote:
[..]

dat sloeg inderdaad nergens op, even sneaky wat geven terwijl er niks mis mocht gaan of ze was dood _O-
Het is een serie waarbij je veel met een korreltje zout moet nemen.
Ik denk dat die fouten komen doordat ze te veel in de aflevering hebben willen proppen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Komakie op 19-05-2014 16:47:40 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_140135468
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat dit allemaal wel zo gepland is. Ik neem aan dat ze ook daadwerkelijk een beetje met een 5 jaren plan werken.

Ik vraag me namelijk heel erg af wat ze gaan doen als de serie het langer dan 5 sezoenen zou volhouden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 19 mei 2014 @ 18:25:24 #48
300718 Kenju
Say It!!??
pi_140137352
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef Komakie het volgende:

Het is een serie waarbij je veel met een korreltje zout moet nemen.
Ik denk dat die fouten komen doordat ze te veel in de aflevering hebben willen proppen.
Ze hadden natuurlijk ook een beetje kunnen nadenken. Maar je ziet dit soort domme dingen wel vaker, ook in duurdere producties.

Ik denk dat ze ook gewoon wat kwijt zijn geraakt qua staf. De regie was eerst ook veel beter. De timing zoals bepaalde momenten gemonteerd waren was perfect. De serie is kwalitatief gewoon aan het dalen. Misschien dat het budget naar beneden gebracht is oid...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:00:44 #49
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_140161756
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 16:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat dit allemaal wel zo gepland is. Ik neem aan dat ze ook daadwerkelijk een beetje met een 5 jaren plan werken.

Ik vraag me namelijk heel erg af wat ze gaan doen als de serie het langer dan 5 sezoenen zou volhouden.

[..]

Het is een serie waarbij je veel met een korreltje zout moet nemen.
Ik denk dat die fouten komen doordat ze te veel in de aflevering hebben willen proppen.
series als deze kunnen veel plannen maar de waan van de dag regeert en dus moet er voor elk reclameblok een spannend moment volgen zodat men er na de reclame nog zit. De grote lijnen kunnen ze dus wel uittekenen maar dat kan net zo makkelijk weer overboord gegooid worden als de kijkcijfers ook maar een beetje dalen

Ik neem de serie ook wel met een korreltje zout, ik stoor me niet echt (bij deze serie) aan zulke dingen maar zoals Kenju zegt: als je als schrijver even nadenkt dan is dat best wat beter te verzinnen. Maargoed ook dit heeft ongetwijfeld te maken met alle plotwendingen die al per aflevering plaatsvinden en het aantal afleveringen per seizoen, dan wordt het gewoon slordiger. En de doelgroep neemt het normaal gesproken niet zo nauw met zulke dingen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:42:39 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140163009
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:00 schreef planethugo het volgende:

[..]

series als deze kunnen veel plannen maar de waan van de dag regeert en dus moet er voor elk reclameblok een spannend moment volgen zodat men er na de reclame nog zit. De grote lijnen kunnen ze dus wel uittekenen maar dat kan net zo makkelijk weer overboord gegooid worden als de kijkcijfers ook maar een beetje dalen

Ik neem de serie ook wel met een korreltje zout, ik stoor me niet echt (bij deze serie) aan zulke dingen maar zoals Kenju zegt: als je als schrijver even nadenkt dan is dat best wat beter te verzinnen. Maargoed ook dit heeft ongetwijfeld te maken met alle plotwendingen die al per aflevering plaatsvinden en het aantal afleveringen per seizoen, dan wordt het gewoon slordiger. En de doelgroep neemt het normaal gesproken niet zo nauw met zulke dingen.
Er zit elke aflevering wel iets in dat niet helemaal klopt, maar dat vind ik niet zo'n ramp. Ik vind wel dat in de laatste aflevering er wel heel veel dingen afgeraffeld zijn. Gewoon te veel in 1 aflevering.
Als je die dingen een beetje door de vingers ziet vond ik het wel een vet einde van het seizoen.

Overigens denk ik dat ze een 5 jaren plan gemaakt hebben met globaal een uitwerking wat er in die 5 jaar moet gebeuren. Daarna zal er wel een heleboel zijn uitgewerkt naar een volwaardig verhaal, maar ik denk dat er echt wel een globale route is uitgestippeld.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_140221933
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 17:33:13 #52
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_141495683
Voor mensen geintereseerd in de eerste aflevering van The Flash, PM me.
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_141502658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 17:33 schreef HalfGod het volgende:
Voor mensen geintereseerd in de eerste aflevering van The Flash, PM me.
Die is inderdaad vroegtijdig uitgelekt.En te vinden op mega.co.nz en KAT _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 24-06-2014 20:51:09 ]
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:12 #54
359645 BobLee
Shave ice
pi_141504228
Nou de torrent gevonden alleen blijft iedereen hangen op 32.6%
"Oh, I'm just a social drinker. Every time someone says, 'I'll have a drink', I say, 'So shall I'!"
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:33:22 #55
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141504544
Kijk je ff op http://filestube.com of newsgroups/usenet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 25 juni 2014 @ 15:07:32 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_141533545
Hmmm vanavond maar eens opzoeken dan :)
Iemand zin om dan alvast een apart topic er van te maken?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 26 juni 2014 @ 00:07:04 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_141560669
Ik kan alleen maar slechte versies van de pilot vinden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 26 juni 2014 @ 01:07:07 #58
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_141562630
Is ook geen HQ rip ofzo. Die net geen 600MB-versie circuleert. Maar wel te doen op zich. :Y
Wel ff deinterlacing aanzetten, daar stoorde ik me initieel wel aan namelijk.

Weet niet of ik de serie ga volgen. Ben niet zo van de strakke superheldenpakkies en bovennatuurlijke superpowers. Min of meer selfmade helden zoals Batman, Iron man en the Arrow kan ik nog net hebben, maar bij Superman of X-Men bijvoorbeeld haak ik al af. Uiteindelijk is het allemaal onrealistisch, dúh, maar ergens trek ik een grens.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_141566415
kun je the flash volgen als je arrow (nog) niet gezien hebt ?
  donderdag 26 juni 2014 @ 10:06:43 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_141566667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 09:55 schreef cva het volgende:
kun je the flash volgen als je arrow (nog) niet gezien hebt ?
Hoe moeten we dat weten als de serie nog niet begonnen is? :P

Maar in arrow is tot nu toe alleen zijn origin getoond dus ik denk van niet. Op wat kleine dingen na misschien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 26 juni 2014 @ 11:54:41 #61
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_141569569
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 10:06 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hoe moeten we dat weten als de serie nog niet begonnen is? :P

Maar in arrow is tot nu toe alleen zijn origin getoond dus ik denk van niet. Op wat kleine dingen na misschien.
De serie is al begonnen ;)
Maar ik denk dat het wel kan. Ze hebben niet heel veel met elkaar van doen.
  donderdag 26 juni 2014 @ 13:48:11 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_141573112
quote:
14s.gif Op donderdag 26 juni 2014 11:54 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

De serie is al begonnen ;)
Maar ik denk dat het wel kan. Ze hebben niet heel veel met elkaar van doen.
Nee hoor, officieel nog niet :P
Daarnaast kun je na 1 aflevering nog niet echt zeggen wat er allemaal gaat gebeuren denk ik.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_141644682
de pilot van The Flash viel me 200% mee. Coole actie met mooie effects en interessant verhaal zonder al teveel sentiment. Leek wat beter in elkaar te zitten dan Arrow, maarja dan was dit natuurlijk maar de eerste aflevering.

Vind het bij Arrow vooral irritant dat de hele familie en ex vriendinnetjes van Oliver altijd van die niet boeiende oversentimentele verhalen krijgen die ook nog eens altijd op elkaar lijken. Hopelijk laten ze dat bij the flash achterwege
  zaterdag 28 juni 2014 @ 17:46:39 #64
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_141650021
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef planethugo het volgende:
de pilot van The Flash viel me 200% mee. Coole actie met mooie effects en interessant verhaal zonder al teveel sentiment. Leek wat beter in elkaar te zitten dan Arrow, maarja dan was dit natuurlijk maar de eerste aflevering.

Vind het bij Arrow vooral irritant dat de hele familie en ex vriendinnetjes van Oliver altijd van die niet boeiende oversentimentele verhalen krijgen die ook nog eens altijd op elkaar lijken. Hopelijk laten ze dat bij the flash achterwege
Flash bevind zich altijd in de Friendzone, dus met een beetje geluk niet.
pi_141652631
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef planethugo het volgende:
de pilot van The Flash viel me 200% mee. Coole actie met mooie effects en interessant verhaal zonder al teveel sentiment. Leek wat beter in elkaar te zitten dan Arrow, maarja dan was dit natuurlijk maar de eerste aflevering.

Ik vond wel dat er al heel veel dingen vertoond werden die voor een hoop interessante plotwendingen hadden kunnen zorgen voor kijkers die niet bekend zijn met de comics.

Over wie Barry's moeder vermoorde bijvoorbeeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:38:12 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_141666799
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef planethugo het volgende:
de pilot van The Flash viel me 200% mee. Coole actie met mooie effects en interessant verhaal zonder al teveel sentiment. Leek wat beter in elkaar te zitten dan Arrow, maarja dan was dit natuurlijk maar de eerste aflevering.
Ik vond hem ook best goed te pruimen :)
Het ziet er allemaal iets wat naief uit, maar dat komt ook een beetje door het karakter denk ik.
In ieder geval ga ik hem zeker volgen :)

quote:
Vind het bij Arrow vooral irritant dat de hele familie en ex vriendinnetjes van Oliver altijd van die niet boeiende oversentimentele verhalen krijgen die ook nog eens altijd op elkaar lijken. Hopelijk laten ze dat bij the flash achterwege
Sommige dingen zijn bij Arrow inderdaad wat overdramatisch, maar dat heeft ook wat met het karakter te doen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 29 juni 2014 @ 00:05:11 #67
194233 Friday12
Originele kloon
pi_141668043
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef planethugo het volgende:
de pilot van The Flash viel me 200% mee. Coole actie met mooie effects en interessant verhaal zonder al teveel sentiment. Leek wat beter in elkaar te zitten dan Arrow, maarja dan was dit natuurlijk maar de eerste aflevering.

Vind het bij Arrow vooral irritant dat de hele familie en ex vriendinnetjes van Oliver altijd van die niet boeiende oversentimentele verhalen krijgen die ook nog eens altijd op elkaar lijken. Hopelijk laten ze dat bij the flash achterwege
Die is er al?

edit pre screaning zie ik *O*
pi_141726983
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn bij Arrow inderdaad wat overdramatisch, maar dat heeft ook wat met het karakter te doen.
ik denk dat het vooral met de zender te maken heeft die zich op een jonger publiek richt.
pi_141728554
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 14:32 schreef planethugo het volgende:
de pilot van The Flash viel me 200% mee. Coole actie met mooie effects en interessant verhaal zonder al teveel sentiment. Leek wat beter in elkaar te zitten dan Arrow, maarja dan was dit natuurlijk maar de eerste aflevering.

Vind het bij Arrow vooral irritant dat de hele familie en ex vriendinnetjes van Oliver altijd van die niet boeiende oversentimentele verhalen krijgen die ook nog eens altijd op elkaar lijken. Hopelijk laten ze dat bij the flash achterwege
Er zijn heel wat dingen uit de comics,die niet-lezers niet zullen begrijpen/weten. :+
pi_141729172
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:42 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Ik vond wel dat er al heel veel dingen vertoond werden die voor een hoop interessante plotwendingen hadden kunnen zorgen voor kijkers die niet bekend zijn met de comics.

Over wie Barry's moeder vermoorde bijvoorbeeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je geen zorgen over kijkers die niet bekend zijn met de comics. >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geoff Johns is 1 van de schrijvers,met Mark Waid erbij wordt het helemaal top. *O*

Plotwending porno in aantocht :9
  maandag 7 juli 2014 @ 23:24:44 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_142029865
Hmm ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze al te veel de superhero toer op gaan, maar dat het nog enigzins realistisch blijft. In zin van, helden zonder superkrachten. Dat vind ik juist 1 van de sterke punten van de serie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_142030312
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef Komakie het volgende:
Hmm ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze al te veel de superhero toer op gaan, maar dat het nog enigzins realistisch blijft. In zin van, helden zonder superkrachten. Dat vind ik juist 1 van de sterke punten van de serie.
Eens.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 8 juli 2014 @ 00:04:51 #74
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142031300
Tweens.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 9 juli 2014 @ 08:36:00 #75
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_142082792
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  Admin woensdag 9 juli 2014 @ 09:08:34 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_142083104
Dat staat een paar posts boven je ook al. ;)

Stephen Amell gaat trouwens het DC televison event op San Diego Comic-Con presenteren. Hij is de MC van de avond waarop Gotham en The Flash worden vertoond, samen met beelden uit Arrow 3 en Constantine.

[ Bericht 0% gewijzigd door Breuls op 09-07-2014 13:57:14 (typo) ]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_142083197
Peter Stormare _O_
pi_142083223
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef Komakie het volgende:
Hmm ik hoop eerlijk gezegd niet dat ze al te veel de superhero toer op gaan, maar dat het nog enigzins realistisch blijft. In zin van, helden zonder superkrachten. Dat vind ik juist 1 van de sterke punten van de serie.
Ik hoop vooral dat, als ze het doen, het SFX budget iets naar boven gaat... dat was nu al bij vlagen tenenkrommend :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:13:53 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_142084211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:08 schreef Breuls het volgende:
Dat staat een paar posts boven je ook al. ;)

Steven Amell gaat trouwens het DC televison event op San Diego Comic-Con presenteren. Hij is de MC van de avond waarop Gotham en The Flash worden vertoond, samen met beelden uit Arrow 3 en Constantine.
Daar ben ik dan wel heel erg benieuwd naar. The Flash hebben we dan al gezien, maar ik zit echt te hopen op Gotham.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 9 juli 2014 @ 10:14:32 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_142084226
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 09:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik hoop vooral dat, als ze het doen, het SFX budget iets naar boven gaat... dat was nu al bij vlagen tenenkrommend :)
Die van Flash vond ik niet eens zo heel slecht. Wel televisie kwaliteit, maar helemaal niet zo slecht.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_142084265
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die van Flash vond ik niet eens zo heel slecht. Wel televisie kwaliteit, maar helemaal niet zo slecht.
Wat ik van Flash heb gezien in de uitgebreide trailer zag er goed uit, klopt.
Maar moet nog zien dat dat een beetje goed wordt volgehouden. Voorzichtig optimistisch :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 9 juli 2014 @ 12:43:13 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_142088425
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat ik van Flash heb gezien in de uitgebreide trailer zag er goed uit, klopt.
Maar moet nog zien dat dat een beetje goed wordt volgehouden. Voorzichtig optimistisch :)
Ik heb de eerste aflevering al gezien en ik ben gematigd positief. Ik moet nog zien hoe het verder uit pakt, maar ik vond de eerste aflevering 100% mee vallen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin woensdag 9 juli 2014 @ 13:57:52 #83
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_142091069
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Daar ben ik dan wel heel erg benieuwd naar. The Flash hebben we dan al gezien, maar ik zit echt te hopen op Gotham.
Hopen waarop? De serie komt er gewoon aan; hij zit niet in pilotfase ofzo. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 9 juli 2014 @ 14:33:28 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_142092444
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hopen waarop? De serie komt er gewoon aan; hij zit niet in pilotfase ofzo. :)
Hopen dat het een goede serie wordt.
De setting lijkt me heel erg vet, maar ik moet het eerst zien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin woensdag 9 juli 2014 @ 18:00:04 #85
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_142102574
Oh, ja. Same here. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 5 september 2014 @ 10:22:47 #86
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_144194964
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 5 september 2014 @ 11:06:30 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_144196123
De nieuwe season 3 trailer ziet er wel vet uit :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 6 september 2014 @ 12:32:27 #88
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_144235089
Toevallig onlangs Riddick gezien. Vond Matt Nable best wel ok, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Ok stelletje hokboeren
pi_144714549
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 6 oktober 2014 @ 23:41:57 #90
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145279331
Donderdag *O*
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 00:14:39 #91
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145280647
quote:
6s.gif Op maandag 6 oktober 2014 23:41 schreef padlarf het volgende:
Donderdag *O*
Eindelijk *O*
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_145280868
quote:
6s.gif Op maandag 6 oktober 2014 23:41 schreef padlarf het volgende:
Donderdag *O*
Yessssss! *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:17:24 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145287875
Maandag Gotham
Dinsdag The Flash
Woensdag Arrow

:9~ voor de DC fan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:22:22 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145288059
En over een paar weken: vrijdag Constantine.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:52:26 #95
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145289051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef Breuls het volgende:
En over een paar weken: vrijdag Constantine.
Het moet niet gekker worden.
Je kunt de hele week los met DC :D

Hoewel Constantine me niet zo boeiend lijkt...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:59:35 #96
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145289270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het moet niet gekker worden.
Je kunt de hele week los met DC :D
Vanaf midseason ook nog iZombie, hoewel ik daar mijn twijfels over heb en dat ook geen DC Universe is. Maar men is ook met de ontwikkeling van Supergirl bezig voor CBS, dus dan hebben we er nog eentje. :P
quote:
Hoewel Constantine me niet zo boeiend lijkt...
Het kan boeiend worden, maar we moeten het nog maar zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:39:37 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145290277
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:59 schreef Breuls het volgende:

[..]

Vanaf midseason ook nog iZombie, hoewel ik daar mijn twijfels over heb en dat ook geen DC Universe is. Maar men is ook met de ontwikkeling van Supergirl bezig voor CBS, dus dan hebben we er nog eentje. :P

[..]

Het kan boeiend worden, maar we moeten het nog maar zien.
Wat Marvel met de films doet gaat DC gewoon met de tv series doen. Ik ben benieuwd hoe lang dat goed gaat en wat er een beetje aan slaat. Ik denk dat toch mensen series gaan kiezen en niet alles gaan volgen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:02:59 #98
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145290844
Ik denk niet dat DC met de series gaat doen wat Marvel doet met de films, want het is geen doen om zoveel doorlopende verhalen, van verschillende schrijversteams, op verschillende tv-zenders, met elkaar te laten kloppen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_145293046
de dc series staan toch ook las van elkaar? behalve Arrow en Flash dan. Het zijn ook allemaal zulke uiteenlopende onderwerpen dat dat onmogelijk lijkt. Bijv Constantine die in hetzelfde universum als Arrow zit? Hoe ga je dat verklaren...
  Admin dinsdag 7 oktober 2014 @ 14:27:33 #100
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145293641
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef planethugo het volgende:
de dc series staan toch ook las van elkaar? behalve Arrow en Flash dan.
Correct; die twee zijn van dezelfde makers en worden uitgezonden op dezelfde tv-zender.
quote:
Het zijn ook allemaal zulke uiteenlopende onderwerpen dat dat onmogelijk lijkt. Bijv Constantine die in hetzelfde universum als Arrow zit? Hoe ga je dat verklaren...
Da's niet moeilijk hoor. Gebeurt in de comics ook; het speelt allemaal in hetzelfde universum. Kijk bijvoorbeeld naar deze afbeelding:



Rechtsonder John Constantine, links van het midden Green Arrow. En eromheen bijna alle andere helden

Het zal alleen op tv anders werken, want die werelden zijn in de series anders opgezet en passen daarom niet bij elkaar. Dat is, naast de logistiek, een belangrijke reden om geen crossovers te verwachten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 16:21:54 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145297672
Verschillende zenders zal wel het grootste probleem zijn denk ik.
Daarnaast geloof ik niet dat het slim is om het te doen. Teveel afhankelijkheden van elkaar.
Ik denk dat The Flash vooral in Arrow zat om hem te lanseren, het zit toch op dezelfde zender, en een kleine crossover zal best af en toe plaats vinden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin dinsdag 7 oktober 2014 @ 16:26:25 #102
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145297866
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:21 schreef Komakie het volgende:
Verschillende zenders zal wel het grootste probleem zijn denk ik.
Daarnaast geloof ik niet dat het slim is om het te doen. Teveel afhankelijkheden van elkaar.
Ja; je kunt niet goed een eigen verhaal vertellen als je onderling alles moet coördineren. Althans, dat kan ik me zo voorstellen.
quote:
Ik denk dat The Flash vooral in Arrow zat om hem te lanseren, het zit toch op dezelfde zender, en een kleine crossover zal best af en toe plaats vinden.
Ze spelen natuurlijk in hetzelfde universum; je ziet Barry deze week in zijn eigen pilot al naar Starling City gaan. En zoiets kan natuurlijk vaker gebeuren. Het is eigenlijk al gebeurd; na Barry's introductie in twee afleveringen van Arrow, vorig seizoen, was er een derde aflevering met de wetenschappers van Star Labs.

Aflevering acht van beide series zal een daadwerkelijke crossover zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:29:29 #103
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_145300768
Overigens, een opwarmertje: Twee sneak peeks voor de Arrow-première

En hadden we deze van afgelopen weekend al gezien?

Arrow: video-recap van seizoen 2
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_145355768
Nou, hetgeen wat er al een tijdje zat aan te komen is dan eindelijk gebeurt, Sara is dood :(
pi_145358704
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:51 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nou, hetgeen wat er al een tijdje zat aan te komen is dan eindelijk gebeurt, Sara is dood :(
Ze is wel overtuigend dood gegaan ja. (Als in: de kans dat ze volgende keer in een ziekenhuisbed ligt te chillen en aan het einde van de aflevering weer meevecht is best klein.)
pi_145364680
Toffe ep. Eindelijk miss buttchin uit de serie _O_
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 9 oktober 2014 @ 18:20:25 #107
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_145370618
:{ Wat een kut aflevering..

Sara man.. :(
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 9 oktober 2014 @ 19:39:03 #108
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145373266
Sara was leuk om naar te kijken, betreur het zwaar dat ze dood is :(
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:34:27 #109
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145375421
Misschien heeft Laurel wel een shotje Vertigo gekregen ;)

Maar welke schoft was het? :( Merlyn? R'as himself?
Ok stelletje hokboeren
pi_145378307
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 20:34 schreef padlarf het volgende:
Maar welke schoft was het? Merlyn? R'as himself?
Aan de manier waarop ze haar moordenaar aansprak denk ik eigenlijk dat het Thea was. :{
pi_145380003
Dat lijkt me sterk.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 23:04:49 #112
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145380239
Zwarte pijlen deden me inderdaad wel in richting Merlyn/Thea denken... :Y
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:08:11 #113
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_145387504
Net als bij Flash had ik na het einde al direct zin in de volgende aflevering, goed teken :)
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_145408893
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 23:04 schreef shiznuts het volgende:
Zwarte pijlen deden me inderdaad wel in richting Merlyn/Thea denken... :Y
Thea? Oef, zij (net als Lauren) mogen wel wegblijven.
pi_145412461
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Toffe ep. Eindelijk miss buttchin uit de serie _O_
En miss horseface zal haar dan wel weer gaan opvolgen...
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 00:14:06 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145417873
Net de afleveing gezien en was wel weer goed.
Gebeurde weer best wel veel en wel heel erg snel.

De relatie tussen Oliver en Felicity is wel heel erg snel van niets naar iets en weer terug.
Ik denk dat het een heel seizoen er omheen draaien wordt.

De dood van Sara is echt kut :(
Ze was sowieso maar heel even in beeld.
Ik denk dat ze niet meer terug komt. Er is een heleboel mogelijk in een serie, maar een val van die hoogte met nog een paar pijlen in haar buik. Ik denk het niet.

Of, Ra's Al Guhl zit in de show. Een Lazarus Pit ergens die haar nog tot leven kan wekken ergens halverwege het seizoen ofzo? :P
Ik hoop het niet aangezien het weer een stukje onrealisme met zich mee brengt. En ik denk het ook niet trouwens :P

Roy is als Arsenal ook wel vet geworden. Had een paar stoere moves :D

Ik ben wel gelijk benieuwd naar volgende week.

[ Bericht 31% gewijzigd door Komakie op 11-10-2014 01:11:59 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 03:41:47 #117
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145420779
Ik vond het echt een matige aflevering.

Roy is vertigo-vrij toch, maar ineens arrow 2.0? Oliver en Felicity is echt heel cliché, die opvouwbare boog van Oliver vond ik ook wel heel erg over the top, die Pitch van die ander gast voor QC was ook echt meh... :{
  zondag 12 oktober 2014 @ 00:14:26 #118
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145443936
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 03:41 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik vond het echt een matige aflevering.
Roy is vertigo-vrij toch, maar ineens arrow 2.0? Oliver en Felicity is echt heel cliché, die opvouwbare boog van Oliver vond ik ook wel heel erg over the top, die Pitch van die ander gast voor QC was ook echt meh... :{
Die opvouwbare boog vond ik ook wel wat matig gevonden inderdaad.
Op zich een mooi ding, maar hij werd wel heel erg klein :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_145444369
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 03:41 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik vond het echt een matige aflevering.

Roy is vertigo-vrij toch, maar ineens arrow 2.0? Oliver en Felicity is echt heel cliché, die opvouwbare boog van Oliver vond ik ook wel heel erg over the top, die Pitch van die ander gast voor QC was ook echt meh... :{
Was geen Vertigo, maar Mirakuru.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 12 oktober 2014 @ 11:07:38 #120
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145449970
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:59 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Aan de manier waarop ze haar moordenaar aansprak denk ik eigenlijk dat het Thea was. :{
Even een beetje speculeren (ben ik normaal niet zo van, maar nu vind ik het wel even leuk):

Wat gebeurde er?
- Mannelijke stem spreekt Sara aan (maar we weten dat stemvervormers bestaan en gebruikt worden)
- Sara herkent de persoon, en aan haar reactie is te zien dat die persoon daar niet zou moeten zijn.
- Sara wordt op een hoog tempo geraakt door drie zwarte pijlen

Verdachten:
Malcolm Merlyn
Thea Queen
R'as Al Ghul
Slade Wilson
Nyssa Al Ghul


Wat mij betreft kunnen Nyssa en Slade gelijk worden afgestreept, dat lijken me totaal geen logische optie als je kijkt naar het einde van seizoen 2. Nyssa wil Sara niet doden. Slade gaan we in de loop van de serie vast nog eens zien, maar niet nu al.

Malcolm
Heeft de skills en de mind set om Sara te vermoorden. Vraag is, zou zijn verschijning Sara zo van haar stuk brengen dat hij dat ook zo makkelijk zou kunnen?

Thea
Interessante theorie. Vijf maanden lijken mij echter zelfs voor Malcolm niet lang genoeg om van een bang meisje een koelbloedige en capabele boogschutter te maken. Maar binnen het DC universum zou dat nog wel kunnen. Past ook wel goed bij dat ze eerder in de aflevering benadrukten dat Thea in Italie zou zitten (en blijkbaar geen foto's wil sturen).

R'as
Lijkt me een optie voor de nieuwe grote tegenstander dit seizoen. Deze aanval leek me alleen niet helemaal zijn stijl. (Al kan hij natuurlijk wat personeel hebben meegenomen.)

Eventueel een vierde optie (in een spoiler, want niet gebaseerd op de serie):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie
Ja, ik weet dus eigenlijk nog steeds niks :') :D
Ok stelletje hokboeren
pi_145454920
Blijkbaar heeft CW Liam Neeson de rol van Ra's Al Gul aangeboden maar moest hij dit afwijzen wegens een gebrek aan tijd. Wel jammer. :{
pi_145463674
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:31 schreef KapiteinKoala het volgende:
Blijkbaar heeft CW Liam Neeson de rol van Ra's Al Gul aangeboden maar moest hij dit afwijzen wegens een gebrek aan tijd. Wel jammer. :{
Subtiele afwijzing dan..Hij lijkt me toch veel te groot voor deze serie :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_145588670
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 12:14:06 #124
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145599265
Ze hadden van mij Sarah wel mogen laten leven en een pijl in die vervelende zus van haar mogen duwen. Jezus wat is dat wijf irritant. Verder prima aflevering, al had ik meer verwacht van Komodo
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_145603682
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:14 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Ze hadden van mij Sarah wel mogen laten leven en een pijl in die vervelende zus van haar mogen duwen. Jezus wat is dat wijf irritant. Verder prima aflevering, al had ik meer verwacht van Komodo
idd. verkeerde zus gepakt :(
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:56:05 #126
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145606339
Ben de aflevering nog aan het kijken, maar lol die city backdrop als Felicity bij QC ontslag aan het nemen is _O-
  donderdag 16 oktober 2014 @ 15:57:31 #127
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_145606372
"Thanks dad"

ho-ly-fuck.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 16 oktober 2014 @ 16:24:45 #128
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145607145
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:14 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Ze hadden van mij Sarah wel mogen laten leven en een pijl in die vervelende zus van haar mogen duwen. Jezus wat is dat wijf irritant. Verder prima aflevering, al had ik meer verwacht van Komodo
Nee man, Sarah was echt moeilijk irritant in hoe ze praat. Laurel is nice :9
  donderdag 16 oktober 2014 @ 18:13:16 #129
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145610100
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 16:24 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Nee man, Sarah was echt moeilijk irritant in hoe ze praat. Laurel is nice :9
Volgens mij haal je de namen door elkaar. Bovendien is Sarah een stuk aantrekkelijker haha
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  donderdag 16 oktober 2014 @ 19:43:07 #130
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145613041
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 18:13 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Volgens mij haal je de namen door elkaar. Bovendien is Sarah een stuk aantrekkelijker haha
Nee, die dooie was moeilijk irritant. Laurel is 10x nicer :z
pi_145615457
1e aflevering was vet, maar dit was vooral huillie huillie.... :'(
pi_145619383
quote:
14s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:43 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Nee, die dooie was moeilijk irritant. Laurel is 10x nicer :z
Nee Sara was veel beter! Nu valt laurel wel mee, maar vorig seizoen kon ik die alcoholistische pillenjunk wel afschieten.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:16:32 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145625293
Er worden wel een paar verhaallijnen mooi uitgezet deze week.
Felicity die voor de "vijand" gaat werken.
Thea die terug komt en gaat kont schoppen.
En wat doet Laurel met dat jasje van Sara??? Gaat zij de rol nu over nemen???

Wel goeie aflevering met de vijanderen op een wat lager pitje. Dit was trouwens toch niet de echte Komodo of wel?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_145625789
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:16 schreef Komakie het volgende:
En wat doet Laurel met dat jasje van Sara??? Gaat zij de rol nu over nemen???

Was vanaf het begin al het plan denk ik. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:23:53 #135
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_145637934
Als dat echt zo is mag Laurel wel eerst wat skills ontwikkelen. Nu kan ze praktisch niks.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_145638140
Ik vond dit echt een hele hele hele matige aflevering. Heel beroerd geacteerd (vooral door Laurel, die was echt belachelijk bezig), maar ook het schrijfwerk was zwak.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:31:33 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145638195

Daar was ik afgelopen week! :D

Ff verder kijken.. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:22:11 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145639870
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 00:35 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Was vanaf het begin al het plan denk ik. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou best kunnen.
Ik vond het altijd al opvallend dat Sara Canary was, dus misschien dat het nu anders wordt.
Zou goed kunnen betekenen dat Ollie weer wat met Laurel krijgt :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:36:39 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_145640306
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 14:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vond dit echt een hele hele hele matige aflevering. Heel beroerd geacteerd (vooral door Laurel, die was echt belachelijk bezig), maar ook het schrijfwerk was zwak.
Heeft Laurel ooit kunnen overtiuigen qua acteerwerk? Is toch al sinds het begin van de serie een zwakke schakel in de cast...!?
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:32:17 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145642080
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:36 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Heeft Laurel ooit kunnen overtiuigen qua acteerwerk? Is toch al sinds het begin van de serie een zwakke schakel in de cast...!?
Ik vind haar op dat punt niet echt een zwakke schakel. Ik vind wel het karakter wat ze speelt gewoon irritant.

Ik vond Thea trouwens ook maar een trutje, maar volgens mij gaat ze aardig ass kicken dit seizoen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_145855595
Willa Holland, godverdomme wat een lekker ding zeg :9
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_145859099
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:04 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Thea? Oef, zij (net als Lauren) mogen wel wegblijven.
oef, hoe keihard fout was mijn reactie... Thea wtf, Lauren mag nog steeds dood, maar Thea....
  donderdag 23 oktober 2014 @ 19:35:03 #143
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145861074
Straks iedereen lootjes trekken wie de lul is om Nyssa te vertellen wat er is gebeurd _O_

quote:
17s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Willa Holland, godverdomme wat een lekker ding zeg :9
En dit _O_
Ok stelletje hokboeren
pi_145865310
quote:
17s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Willa Holland, godverdomme wat een lekker ding zeg :9
Vond het geen hele sterke aflevering, maar dat maakte een hoop goed inderdaad. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_145865649
Oliver heeft 5 jaar moeten trainen, maar de nieuwelingen in zijn team krijgen het allemaal in een jaar voor elkaar... :')

Laurel mag, wat mij betreft, eigenlijk wel zsm de serie uit maar dat zal wel niet gebeuren...
Van Thea is het nu afwachten binnen hoeveel afleveringen zij in een catsuit over de daken huppelt :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 23 oktober 2014 @ 22:01:32 #146
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145868587
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 21:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Oliver heeft 5 jaar moeten trainen, maar de nieuwelingen in zijn team krijgen het allemaal in een jaar voor elkaar... :')

Nou, Roy en Diggle zijn toch allebei niet echt nieuwelingen te noemen, en ze halen ook beide het niveau van Oliver niet.
Ok stelletje hokboeren
pi_145869163
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 22:01 schreef padlarf het volgende:

[..]

Nou, Roy en Diggle zijn toch allebei niet echt nieuwelingen te noemen, en ze halen ook beide het niveau van Oliver niet.
Wat deed Roy dan voor zijn mirakuru? Die werd vorig seizoen in een paar afleverigen klaargestoomd en zal heus nog wel wat bijgeleerd hebben in de 9 maanden.
Diggle is de enige uitzondering erop eigenlijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 23 oktober 2014 @ 22:41:53 #148
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_145870521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 22:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Wat deed Roy dan voor zijn mirakuru? Die werd vorig seizoen in een paar afleverigen klaargestoomd en zal heus nog wel wat bijgeleerd hebben in de 9 maanden.
Diggle is de enige uitzondering erop eigenlijk.
Nou goed, bij Roy gaat het inderdaad wel erg snel, maar zijn jeugd in de Glades telt toch wel een beetje. Hij begon niet zo blanco als Oliver.
Ok stelletje hokboeren
pi_145871347
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 12:14 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Ze hadden van mij Sarah wel mogen laten leven en een pijl in die vervelende zus van haar mogen duwen. Jezus wat is dat wijf irritant. Verder prima aflevering, al had ik meer verwacht van Komodo
Ja idd! Laurel met haar bemoeizuchtige kop elke keer, ik irriteer me mateloos aan haar :r :r
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_145871471
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 15:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zou best kunnen.
Ik vond het altijd al opvallend dat Sara Canary was, dus misschien dat het nu anders wordt.
Zou goed kunnen betekenen dat Ollie weer wat met Laurel krijgt :P
Ik hoop het toch niet!
OliCity _O_ _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_145872678
Toffe aflevering. :)
Vooral tof hoe het leek alsof ook Thea weer eindeloos in zo'n kom water moest slaan, maar dat niet echt de Merlyn methode was. :)

(Apart dat Diggle opeens een MacBook had trouwens, is de product placement van Windows voorbij ofzo?)
pi_145873747
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef Operc het volgende:
(Apart dat Diggle opeens een MacBook had trouwens, is de product placement van Windows voorbij ofzo?)
De computer waar Felicity op zat op haar werk was geen Mac toch?
pi_145874613
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 23:45 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

De computer waar Felicity op zat op haar werk was geen Mac toch?
Nee klopt, daar blijven ze inzoomen op Windows. :P Had alleen verwacht dat in zo'n contract dan ook wel zou staan dat andere merken niet mogen worden getoond oid. :)
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 01:13:02 #154
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145875933
Thea *; O+

En waarom toch die haat op Laurel hier, goeie chick :9
pi_145993858
Spoiler alert: tommy heeft sara vermoordt.
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:44:16 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145999680
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 14:01 schreef oliverqueen het volgende:
Spoiler alert: tommy heeft sara vermoordt.
Als het echt een spoiler is, mag je het wel tussen spoilertags zetten.

Maar is Tommy niet een beetje heel erg dood?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:46:13 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_145999748
Ik vraag me nog steeds af of lazarus (pit) een rol gaat spelen in het verhaal. Ineens zou het dan iedereen kunnen zijn. Dood of niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_146044855
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als het echt een spoiler is, mag je het wel tussen spoilertags zetten.

Maar is Tommy niet een beetje heel erg dood?
net zo dood als zijn vader ja.
pi_146044986
Heb ook echt het gevoel dat we iets belangrijks over het hoofd zien m.b.t. De "sara killer"
pi_146045521
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:44 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als het echt een spoiler is, mag je het wel tussen spoilertags zetten.

Maar is Tommy niet een beetje heel erg dood?
Kan werkelijk nergens iets erover vinden, dus denk dat hij gewoon onzin kletst. En ook al zou hij om de een of andere weird reden niet dood zijn: waarom zou Tommy Sarah überhaupt vermoorden ?? Heeft ie geen baat bij verder.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:22:08 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146051116
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:32 schreef DjinN het volgende:

[..]

Kan werkelijk nergens iets erover vinden, dus denk dat hij gewoon onzin kletst. En ook al zou hij om de een of andere weird reden niet dood zijn: waarom zou Tommy Sarah überhaupt vermoorden ?? Heeft ie geen baat bij verder.
Misschien gewoon Oliver pijn willen doen?
Altijd een goede drijfveer. :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:28:41 #162
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146051442
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 19:20 schreef oliverqueen het volgende:

[..]

net zo dood als zijn vader ja.
Heb je wel eens goed naar de dood van zijn vader gekeken en daarna naar die van hem?
Die van Tommy vind ik een stuk overtuigender dan die van Malcom.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_146052322
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Heb je wel eens goed naar de dood van zijn vader gekeken en daarna naar die van hem?
Die van Tommy vind ik een stuk overtuigender dan die van Malcom.
Tja dat is dan jou mening. Vergeet niet dat het fictie is. Er is veel mogelijk in een op een comic gebaseerde tv serie. Lazarus pit kan ook helpen.
pi_146057153
Het zou in principe ook best goed kunnen dat tommy nu weer met zijn vader werkt en ook door hem getraind is. En omdat sara foto's had gemaakt van Malcom (zie s03ep4) dat daarom tommy haar op moest ruimen.
pi_146057415
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:14 schreef oliverqueen het volgende:
Het zou in principe ook best goed kunnen dat tommy nu weer met zijn vader werkt en ook door hem getraind is. En omdat sara foto's had gemaakt van Malcom (zie s03ep4) dat daarom tommy haar op moest ruimen.
Maar dan zou ze toch niet "What are you doing here?" zeggen bij hun eerste ontmoeting? Toch?
pi_146062798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:20 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Maar dan zou ze toch niet "What are you doing here?" zeggen bij hun eerste ontmoeting? Toch?
True, misschien was het dan toch ras al ghul ofzo.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 08:53:38 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146062854
Het zou natuurlijk kunnen. De verbazing dat Tommy er is terwijl ze denkt dat hij dood is.
Ra's al Guhl waag ik te betwijfelen. Hij is niet de man met een boog. Normaal gesproken tenminste.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:00:02 #168
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146062997
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 21:46 schreef oliverqueen het volgende:

[..]

Tja dat is dan jou mening. Vergeet niet dat het fictie is. Er is veel mogelijk in een op een comic gebaseerde tv serie. Lazarus pit kan ook helpen.
Malcom gaat "dood" doordat hij een pijl door zijn lichaam krijgt en daarna een flinke schop/slag. Als de pijl geen vitale delen heeft geraakt kan hij gewoon blijven leven. Hij kan daarna buiten westen raken door de pijn, opgehaald worden door de league of asassins en daar weer opgelapt worden.

Tommy lag in een gebouw, onder rotsblokken met een staaf door zijn buik, net onder zijn ribben. Dan blijft er normaal gesproken niet veel van je over, zou ik zeggen.

Ik vond het in ieder geval een stuk overtuigender over komen. Ik weet nog dat ik de eerste keer toen ik de dood van Malcom zag "hmm dat was niet echt sterk bedacht".

Een Lazarus Pit zou kunnen natuurlijk, maar dat zou wel af doen aan de serie. Alles is tot nu toe relatief "echt" gebleven. Ok, we hebben hele sterke mensen gehad die zo sterk werden door een injectie, maar tot nu toe is het niet overdreven fictie. Met een lazarus pit zou dat ineens weg zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:50:33 #169
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_146065747
Zou het niet gewoon een voor ons nog onbekend personage kunnen zijn? Anders heb ik de vage gedachte dat het die chick van Sarah is geweest. Die schiet ook met zwarte pijlen toch?
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_146065822
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Zou het niet gewoon een voor ons nog onbekend personage kunnen zijn? Anders heb ik de vage gedachte dat het die chick van Sarah is geweest. Die schiet ook met zwarte pijlen toch?
Die kwam op het einde van de vorige aflevering binnenstormen bij Oliver om te vragen wat er met haar was gebeurd..lijkt me sterk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 29 oktober 2014 @ 10:52:56 #171
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_146065832
Omgekeerde psychologie haha, nee is inderdaad ver gezocht, Maar niet zo ver als mensen die roepen dat het Tommy was lijkt me (A)
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_146067975
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 10:50 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Zou het niet gewoon een voor ons nog onbekend personage kunnen zijn? Anders heb ik de vage gedachte dat het die chick van Sarah is geweest. Die schiet ook met zwarte pijlen toch?
een nieuw personage zou heel goed kunnen, waarschijnlijk dan iemand die sara in opkomende flashbacks zal ontmoeten. Of iemand van H.I.V.E.
pi_146110671
Toffe aflevering, het seizoen lijkt nu 'echt' begonnen. :)
  donderdag 30 oktober 2014 @ 19:20:34 #174
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_146123399
China White _O_
R'as _O_

w/ w/

Wat Operc zegt ^O^
Ok stelletje hokboeren
pi_146132320
Arrow is all about the plot twists. Top aflevering, kan niet wachten tot the flash crossover!
pi_146135314
Ik las toevallig nog ergens dat R'as de voornaamste 'tegenstander' zou zijn dit seizoen.
Prima aflevering weer in ieder geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_146139961
Toch knap hoe olliver in elke situatie de juiste pijl pakt, ondanks dat ze allemaal op een hoopje in zijn quiver (pijlenkoker) zitten.
pi_146196030
Zijn er mensen met mij eens dat seizoen 1 Kwalitatief beter was dan 2 en 3?
pi_146197894
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:01 schreef oliverqueen het volgende:
Zijn er mensen met mij eens dat seizoen 1 Kwalitatief beter was dan 2 en 3?
Ik niet. Elk seizoen heeft wel plus en minpunten, maar ik vind het overall echt niet minder geworden na seizoen 1 eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146369977
MILF!!
pi_146370139
Interessant einde deze week. :)
pi_146371092
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:41 schreef Operc het volgende:
Interessant einde deze week. :)
pi_146377338
quote:
11s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:36 schreef KapiteinKoala het volgende:
MILF!!
Mwoah, dan zie toch liever Thea zoals aan het einde van deze aflevering. :P

Verder niet heel bijzondere aflevering afgezien van het einde. Goth Felicity was wel grappig.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 7 november 2014 @ 01:04:02 #185
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_146390225
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 15:41 schreef Operc het volgende:
Interessant einde deze week. :)
Wattefuck. Dat kwam echt ff uit het niets 'BAM!'. :P Talking about cliffhangers.
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah, dan zie toch liever Thea zoals aan het einde van deze aflevering. :P

Verder niet heel bijzondere aflevering afgezien van het einde. Goth Felicity was wel grappig.
Deed me denken aan Avril Lavigne. :P
Thea inderdaad. Damn gurl! :o :9
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_146418213
Thea op het einde
Felicity als goth
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_146437575
Roy! O+ O+ *; :9~


En even een teaser voor de komende aflevering :Y
https://www.facebook.com/video.php?v=479057038899000 (sorry kan het ff niet anders plaatsen)

[ Bericht 27% gewijzigd door DjinN op 08-11-2014 21:10:55 ]
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Admin donderdag 13 november 2014 @ 08:10:38 #188
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_146601629
Nieuwe Black Canary voor Arrow

Bevat spoiler, inclusief foto. Maar het bevestigt wat velen waarschijnlijk al vermoeden. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_146633309
Wel een leuke verwijzing naar de pijl met de bokshandschoen in de comics.
  vrijdag 14 november 2014 @ 23:19:02 #190
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_146666362
Waarom de fuck heeft iedereen en zijn moeder een boog? :')
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 15 november 2014 @ 11:36:21 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146674671
Leuke aflevering, hoewel ik nog niet helemaal snap wat hij nou precies in Hong Kong aan het doen is en ik de conclusie dat Roy Sara niet heeft vermoord een beetje zwak vond uitgewerkt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 15 november 2014 @ 22:27:50 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146694498
Dat stukje van Cupid op het laatst was ook wel een leuke intro.
Kende haar niet en zocht haar op wikipedia op. Onderaan stond op die pagina:

The character appears on the third season of Arrow, portrayed by actress Amy Gumenick.[9] She appeared briefly at the end of "Guilty", wounding two police officers and then identifying herself by saying "I'm Cupid, stupid". Before her formal introduction, she can also be spotted among the crowd outside of Ted Grant's gym after the first murder (which Arrow investigated) and can be seen walking away from Diggle's van, showing that she was already stalking Oliver Queen's operations.

Even gaan terug kijken en het klopt inderdaad. Ineens zag ik een karakter dat op de 1 of andere manier toch opvalt in de "crowd" maar ook weer niet.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 16 november 2014 @ 12:22:42 #193
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_146706744
Dat ze daar een beetje mooi stond te wezen bij die gym viel op zich wel behoorlijk op ja...

Benieuwd of Wildcat nog een grotere rol krijgt, of dat het puur de trainer van Laurel blijft en na haar training nooit meer teruggezien verhaal. Vind em wel cool.

Ik vond het juist sterk dat het niet zomaar een red herring was van Roy en Sara, maar dat er echt wel een 'uitgewerkt' verhaaltje achter zat. Beter dan 'het was maar een nare droom' oid...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 16 november 2014 @ 15:38:09 #194
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_146710749
Ja, maar laat dan niet zien dat hij het zag zoals wij het hebben gezien... Als het een geprojecteerde herinnering was van vroegah dan zou in z'n herinnering van een Sara confrontatie toch geen details beschikbaar zijn... Zoals ook 'what are you doing here?'... En ik dacht dat ze hun pijlen niet bij een groothandel inkochten... Dus dan moet je je eigen pijlen toch wel kunnen herkennen?

Maar goed, heb ik bij meer series wel, dat je niet al te kritisch moet zijn. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 16 november 2014 @ 19:50:53 #195
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_146720026
Ik wou net zeggen, das wel heel mierenneukerig in een serie als Arrow :X
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zondag 16 november 2014 @ 23:13:40 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146729746
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar laat dan niet zien dat hij het zag zoals wij het hebben gezien... Als het een geprojecteerde herinnering was van vroegah dan zou in z'n herinnering van een Sara confrontatie toch geen details beschikbaar zijn... Zoals ook 'what are you doing here?'... En ik dacht dat ze hun pijlen niet bij een groothandel inkochten... Dus dan moet je je eigen pijlen toch wel kunnen herkennen?

Maar goed, heb ik bij meer series wel, dat je niet al te kritisch moet zijn. :P
Dat van die pijlen vond ik ook vreemd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 16 november 2014 @ 23:59:33 #197
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_146731180
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 08:10 schreef Breuls het volgende:
Nieuwe Black Canary voor Arrow

Bevat spoiler, inclusief foto. Maar het bevestigt wat velen waarschijnlijk al vermoeden. :)
Waarom is dit artikel op zo'n spoiler-achtige manier gesteld? Had wel wat beter gekund.

quote:
10s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:19 schreef padlarf het volgende:
Waarom de fuck heeft iedereen en zijn moeder een boog? :')
Dit inderdaad.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 11:36 schreef Komakie het volgende:
Leuke aflevering, hoewel ik nog niet helemaal snap wat hij nou precies in Hong Kong aan het doen is en ik de conclusie dat Roy Sara niet heeft vermoord een beetje zwak vond uitgewerkt.
Eens, in meerdere opzichten. De uitkomst was redelijk lame voor de kijker, maar het gegeven dat Oliver het antwoord al wist, maakt dat het gewoon zinloze drama was.
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar laat dan niet zien dat hij het zag zoals wij het hebben gezien... Als het een geprojecteerde herinnering was van vroegah dan zou in z'n herinnering van een Sara confrontatie toch geen details beschikbaar zijn... Zoals ook 'what are you doing here?'... En ik dacht dat ze hun pijlen niet bij een groothandel inkochten... Dus dan moet je je eigen pijlen toch wel kunnen herkennen?

Maar goed, heb ik bij meer series wel, dat je niet al te kritisch moet zijn. :P
Vind ik niet. Dit soort simpele dingen moeten gewoon kloppen, aangezien het niet iets is waar je een briljant schrijver voor hoeft te zijn.
pi_146734647
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 17 november 2014 @ 11:45:35 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146737823
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 08:19 schreef DjinN het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_146761626
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 18 november 2014 @ 09:37:02 #201
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146766433
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 23:29 schreef DjinN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sara was gewoon bad ass.
Daarnaast legde ze een stukje "fun" in het karakter. Ze lachte regelmatig terwijl ze bezig was enzo.
En ze was ook wel leuk :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_146784919
beetje laat met dit seizoen begonnen maar nu ep 1 tot 3 gekeken
damn vet!!

thea met der nieuwe kapsel is hot haha
  donderdag 20 november 2014 @ 20:40:20 #203
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_146851864
Ashur :') :D

Op wat soap momentjes na best een leuke ep.
Ok stelletje hokboeren
pi_146853144
Vrij matige ep imo. Cupid was maar brak als enemy of the week..weer iemand met pijl en boog en dan ook nog zo'n debiele back story. Niet zo lang geleden werd haar leven gered door Ollie en intussen is ze al bijna gelijkwaardig aan hem in een gevecht :')

Vrij luie opzet ook momenteel, met die enemy of the week die steeds in de laatste scène van de aflevering alvast even "hoi, tot volgende week" komt zeggen.

Hopelijk blijven ze niet te lang aan deze structuur vasthouden, al vermaak ik me toch altijd wel prima met Arrow verder. En hoe gaat het nu met Superman eindigen? Die is een Iron Man pak aan het maken? Verwarrend :+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146859425
Dat exoskelet had de codenaam ATOM. Google dat maar als je er meer over wilt weten. ;)

Verder inderdaad niet zo bijzonder. Dat hele idee dat iemand die een pakje aantrekt plotseling een dodelijke vechtmachine wordt, begint aardig vermoeiend te worden.

Ras'al Gul wordt hopelijk beter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:59:20 #206
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_146873093
Ik vond Cupid kut. Zij maakte de aflevering ook kut.

Leuk om Ashur te zien aan het eind. Op naar volgende week,
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_146888955
Die DJ :')!!!
Hardop gelachen.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  zaterdag 22 november 2014 @ 23:32:01 #208
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146913728
Beetje matig episode.
Ze hadden op zich het hele Cupid verhaal wel wat uitgebreider mogen maken, want je kunt er best wat interessants mee.

Verder was het wel aardig, ondanks dat we al een paar weken niet meer veel over de overkoepelende storyline horen heb ik het idee.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_146917212
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
Die DJ :')!!!
Hardop gelachen.
Dat hij een nummer opzet en iedereen naar de dansvloer sprint. Godverdomme wat slecht zeg :')
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  zondag 23 november 2014 @ 10:08:46 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_146920139
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 01:41 schreef rubensanti het volgende:

[..]

Dat hij een nummer opzet en iedereen naar de dansvloer sprint. Godverdomme wat slecht zeg :')
Dat vond ik ook wel heel slecht. Voelde echt aan als zo'n scene van, we moeten even er in verwerken dat hij daar dj wordt, maar we hebben geen tijd. Dan maar zo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_146956059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 00:18 schreef Monolith het volgende:
Dat exoskelet had de codenaam ATOM. Google dat maar als je er meer over wilt weten. ;)
Past eigenlijk wel totaal niet bij deze serie. :')
pi_146957116
quote:
1s.gif Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Past eigenlijk wel totaal niet bij deze serie. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_146957281
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Ant-Man!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147004447
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_147007431
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef KapiteinKoala het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Happy Halloween _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:56:19 #216
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_147007926
Wel jammer, dat in een vette serie als Arrow net één van de belangrijkste characters zo kut geschreven/geacteerd is. Rest van de cast is namelijk echt wel goed.

Overigens kudo's voor CW, The Flash vind ik tot nu toe ook erg leuk!
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 26 november 2014 @ 07:41:19 #217
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_147012415
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef KapiteinKoala het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
_O- :') _O-
Ok stelletje hokboeren
pi_147079008
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef KapiteinKoala het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Nee, echt een dikke nee :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  Admin vrijdag 28 november 2014 @ 09:25:38 #219
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147079329
Volgende week wordt het hopelijk ook erg leuk:

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_147267193
Maar ben ik de enige die nu bang wordt voor het mogelijke scenario dat Laurel niet verteld is dat Roy Sarah niet echt vermoord heeft en dat ze opeens wraak wil nemen op Roy die het dus niet gedaan heeft? Want als dat gaat gebeuren ga ik gewoon stoppen met kijken denk ik.
pi_147268462
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef KapiteinKoala het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
:')!!!!!!!!!!!!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_147271652
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:25 schreef Breuls het volgende:
Volgende week wordt het hopelijk ook erg leuk:

[ afbeelding ]
Ik vond het een prima cross-over moet ik zeggen. :Y
pi_147277806
Wel kut dat je wel eerst de aflevering van The Flash moet kijken :{w
Ik vind letterlijk elke acteur in die serie ronduit onaangenaam om naar te kijken en te luisteren.

EDIT: Maar de cast van Arrow stal wel de show in die aflevering _O_
Diggle _O_

[ Bericht 18% gewijzigd door Hoogstaande op 04-12-2014 14:05:02 ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 4 december 2014 @ 14:11:30 #224
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_147278165
Diggle was awesome in The Flash. Overigens een serie die ik prima te pruimen vind :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Admin donderdag 4 december 2014 @ 14:15:39 #225
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147278273
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 09:45 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik vond het een prima cross-over moet ik zeggen. :Y
Ik ook. Jammer dat het niet één doorlopend verhaal was, maar slechts twee thematisch aansluitende verhalen; Boomerang was een dun lijntje tussen de twee afleveringen, maar als je Flash niet kijkt kun je Arrow prima volgen, en andersom. Gelukkig maar voor Nederlandse kijkers, want volgens mij is een startdatum voor Flash nog niet bekend en Arrow begint in januari.

Het is leuk om de twee teams samen te zien en te belichten wat de verschillen zijn. Cisco is heel erg de audience stand-in in beide afleveringen, met Diggle als een goede tweede in vooral de Flash-aflevering. Er wordt een leuk verhaal verteld en er wordt op een leuke manier onderzocht hoe twee helden samen kunnen werken, maar ook een beetje mot kunnen hebben.

In veel opzichten is DC TV hiermee de filmtak ver voor; Batman v Superman zal ook zijn geruzie en samenwerkingen hebben, in een eigen vorm natuurlijk, maar de eerste keer dat twee DC-helden samen kwamen was toch hier. En ik tel bewust Smallville niet mee; hoewel daar een Green Arrow was, een pre-Superman en wat kleinere namen, was de setup daar toch anders.
quote:
13s.gif Op donderdag 4 december 2014 13:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Wel kut dat je wel eerst de aflevering van The Flash moet kijken :{w
Welnee, da's helemaal niet nodig. Het is wel veel leuker om dat eerst te doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_147278990
ik ben bij arrow bij ep 6 en met the flash bij ep4, moet ik the flash perse verder kijken om niet tegen spoilers aan te lopen bij beide crossovers of valt dat mee
  Admin donderdag 4 december 2014 @ 14:44:30 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147279136
Als je beide series volgt is het op volgorde kijken wel aan te bevelen. Emily Bett Rickards heeft eerder dit seizoen al een klein bezoekje aan Central City gemaakt, bijvoorbeeld.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_147279321
ok thnx. Vond de pilot van flash erg goed maar aflevering 2 en 3 konden me niet echt boeien, beetje hetzelfde als ik met Arrow heb met altijd maar weer datzelfde voorspelbare stramien. Bij Arrow kan ik dat nog wel behappen als ik niets anders te kijken heb maar nog zo een serie een heel seizoen volgen wordt moeilijk. Maar ik zal het tot de crossovers een kans geven
  Admin donderdag 4 december 2014 @ 15:00:20 #229
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147279600
Flash heeft heel duidelijk een veel lichtere toon, is ook gericht op wat jongere kijkers, minder duister, meer heroes versus villains. Je moet daar wel voor open staan, en ik dacht in het begin ook dat het me nou gaan tegenstaan, maar dat is nog niet gebeurd. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_147295208
Vond de cross-over ook niet onaardig. The flash is inderdaad veel meer standaard superhelden met typische flauwe humor. Prima om weg te kijken, maar niet leek bijzonder.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 4 december 2014 @ 23:20:05 #231
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_147295443
Volgende week fall finale O+
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 4 december 2014 @ 23:51:35 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_147296708
Die boomerang puns. :') _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 5 december 2014 @ 01:28:26 #233
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_147298876
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:15 schreef Monolith het volgende:
Vond de cross-over ook niet onaardig. The flash is inderdaad veel meer standaard superhelden met typische flauwe humor. Prima om weg te kijken, maar niet leek bijzonder.
Toch past het niet. Waarom kon Flash niet net als bij al die andere gasten die Boomerang gast niet ook gewoon snel vastbinden?
pi_147312679
Ik volg Flash sinds het begin 8 weken geleden. Bij Arrow is het er eigenlijk nooit van gekomen.

De crossover vind ik 2 prima eps. Ik vind de aflevering van Flash de betere van de 2. De wat duisterdere sfeer van Arrow spreekt mij wel aan en ik denk dat ik Arrow binnenkort eens even lekker ga Netflixen :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 5 december 2014 @ 23:26:02 #235
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_147324272
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 01:28 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Toch past het niet. Waarom kon Flash niet net als bij al die andere gasten die Boomerang gast niet ook gewoon snel vastbinden?
Omdat je die vraag in elke episode van Flash wel kan stellen anders :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_147326022
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 23:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Omdat je die vraag in elke episode van Flash wel kan stellen anders :')
Op zich is het altijd wel redelijk voor elkaar in de episodes van Flash, aangezien dat allemaal metahumans zijn die je niet zomaar effe kan uitschakelen met vastbinden. Maar hier deed hij meermaals en met die boomeranggast kon hij het opeens niet.

Blijft trouwens apart dat bepaalde acteurs bijrollen hebben in meerdere series. Nick E. Tarabay (die geweldig was als Ashur in Spartacus) gaan we waarschijnlijk ook weer terugzien in Person of Interest. Is de pool van acteurs nu echt zo klein? Kan ik me niet voorstellen. Of denken ze dat meer mensen het leuk vinden om een bekend gezicht te zien?
  zaterdag 6 december 2014 @ 14:43:49 #237
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_147332850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 02:31 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Op zich is het altijd wel redelijk voor elkaar in de episodes van Flash, aangezien dat allemaal metahumans zijn die je niet zomaar effe kan uitschakelen met vastbinden. Maar hier deed hij meermaals en met die boomeranggast kon hij het opeens niet.

Blijft trouwens apart dat bepaalde acteurs bijrollen hebben in meerdere series. Nick E. Tarabay (die geweldig was als Ashur in Spartacus) gaan we waarschijnlijk ook weer terugzien in Person of Interest. Is de pool van acteurs nu echt zo klein? Kan ik me niet voorstellen. Of denken ze dat meer mensen het leuk vinden om een bekend gezicht te zien?
Denk dat het eerder met typecasting te maken heeft. En ashur was gewoon badass. Net als BangBoomarang.
pi_147332993
Zijn we niet nieuwsgierig naar wie die vrouw was, in de flash aflevering. En wat een eventueel kind hier mee te maken heeft?

* oh wachttt ik ga nu terug denken aan een chick die zijn moeder heeft afgekocht omdat ze zwanger was.
Be brave. Be kind.
pi_147333714
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:50 schreef Esje-lief het volgende:
Zijn we niet nieuwsgierig naar wie die vrouw was, in de flash aflevering. En wat een eventueel kind hier mee te maken heeft?

* oh wachttt ik ga nu terug denken aan een chick die zijn moeder heeft afgekocht omdat ze zwanger was.
Als je op IMDB kijkt weet je wie die vrouw is :D.
pi_147335964
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:43 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Denk dat het eerder met typecasting te maken heeft. En ashur was gewoon badass. Net als BangBoomarang.
Vaak wel, maar niet altijd. In Person of Interest is hij goed. Maar de meest vreemde vind ik een acteur in Agents of Shield en The Good Wife. In de een is het een vast personage in in de ander iemand die vaak terug komt.
  zondag 7 december 2014 @ 01:10:49 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147351461
Ik had er wat meer van verwacht. De aflevering van The Flash vond ik ook net iets interessanter.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147432587
Vond de episode met the flash echt crap...
Waarschijnlijk gedaan om reclame te maken voor the flash
maar pfff saaie episode
pi_147462999
Wat komt nou eerder? The flash episode 8 of Arrow? Ik zie bij beiden namelijk flashbacks die ik nooit eerder heb gezien :')
  woensdag 10 december 2014 @ 20:09:15 #244
194233 Friday12
Originele kloon
pi_147463118
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:05 schreef HPLC het volgende:
Wat komt nou eerder? The flash episode 8 of Arrow? Ik zie bij beiden namelijk flashbacks die ik nooit eerder heb gezien :')
The Flash komt altijd een dag eerder dan Arrow dus The Flash > Arrow ep
pi_147463311
quote:
6s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

The Flash komt altijd een dag eerder dan Arrow dus The Flash > Arrow ep
ok ^O^

Moest van beide series een inhaalslag maken, dus vandaar :7
pi_147479785
tegenvallend gevecht
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_147480068
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:30 schreef poker4lifee het volgende:
tegenvallend gevecht
Juist niet. Iedereen weet wie de opperbaas is in duels. Hij moet blij zijn dat die het zo lang had volgehouden.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  Admin donderdag 11 december 2014 @ 13:14:23 #248
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147480859
Okay, dus dat wordt een Lazarus Pit voor Oliver? :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_147482117
WoW wat een aflevering!
pi_147484352
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef Breuls het volgende:
Okay, dus dat wordt een Lazarus Pit voor Oliver? :P
Las net ook al iets over de Lazarus Pit, wat is het precies?
  Admin donderdag 11 december 2014 @ 15:51:10 #251
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147484948
De naam zou al een hint moeten zijn wat het is. ;)

Maar het is een soort poel waar je een dode in kunt onderdompelen, waardoor die weer tot leven komt. Of iets preciezer: iemand die op het punt staat te sterven, kan aan de dood ontsnappen door in zo'n Pit te springen.

In een Lazarus Pit zit een vloeistof met genezende eigenschappen, en er zijn er in de comics meerdere op de planeet, die worden gebruikt door Ra's, maar ook wel eens door anderen. Ra's is al honderden jaren oud en overleeft dankzij die pits.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 11 december 2014 @ 17:00:23 #252
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_147487007
Uhm vraagje, ik kijk nu Arrow, The Flash en Gotham. Dat bevalt me prima, maar is het een idee om de comics ook te gaan lezen dan? Of ga ik daar jaren mee bezig zijn?
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  donderdag 11 december 2014 @ 21:47:24 #253
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_147497088
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef Breuls het volgende:
Okay, dus dat wordt een Lazarus Pit voor Oliver? :P
Lijkt me de enige optie. En het 'kan' ook wel, R'as zei niet voor niets iets over dat zijn laatste duel 67 jaar geleden was.

anders had hij vast nog wel ergens wat Mirakuru liggen :P
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 11 december 2014 @ 22:17:13 #254
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_147498284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 21:59 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Aan de manier waarop ze haar moordenaar aansprak denk ik eigenlijk dat het Thea was. :{
Goed bezig
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 11 december 2014 @ 22:24:09 #255
194233 Friday12
Originele kloon
pi_147498585
Maand wachten ;(
pi_147498993
who0psie. :o
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_147501236
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef padlarf het volgende:

[..]

Goed bezig
Hij heeft gewoon achter de schermen gekeken
pi_147529462
Ik riep echt even keihard NOOOOOOOOOOOO bij het einde van de aflevering ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_147532563
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:01 schreef DjinN het volgende:
Ik riep echt even keihard NOOOOOOOOOOOO bij het einde van de aflevering ;(
Mja, je weet toch wel dat de hoofdpersoon in een dergelijke serie niet daadwerkelijk dood gaat. :P
Die 'Neeeeee' momenten heb ik meer wanneer relatief grote bijrollen uit een serie worden geschreven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147534122
Dat is een onverwacht einde aan deze serie. :P

(Ik vraag me overigens af hoe Ra's tegen The Flash zou vechten)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_147535141
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef padlarf het volgende:

[..]

Goed bezig
:D
  Admin zaterdag 13 december 2014 @ 12:29:42 #262
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147539649
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:00 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Uhm vraagje, ik kijk nu Arrow, The Flash en Gotham. Dat bevalt me prima, maar is het een idee om de comics ook te gaan lezen dan? Of ga ik daar jaren mee bezig zijn?
Er zijn decennia aan comics, dus als je wilt kunt je er jaren mee bezig zijn. Maar je kunt ook gewoon eens rondneuzen wat er allemaal is en wat leuks kiezen om te lezen. Het is niet zo dat je bij het begin moet beginnen: gewoon ergens een comic kopen is een prima begin. Je valt dan wellicht middenin een verhaallijn, maar dat pik je zo op.

Of je koopt in eerste instantie geen losse comics, maar verzamelde uitgaven, met een compleet verhaal in één.

Van Arrow en The Flash geeft DC Comics digitale tie-in comics uit. Die vullen de series aan. Ik lees ze niet, maar op zich zijn ze een goede instap.

Check ook de comics-topics op FOK! als je meer wil weten, of vragen wil stellen aan comics-lezers.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 13 december 2014 @ 12:31:55 #263
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147539694


Komt hier vandaan. Artikel noemt "fan made" in de titel, maar bespreekt de poster alsof-ie echt is, dus ik weet nu even niet of deze poster van The CW komt of niet. Hoe dan ook is-ie interessant.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 13 december 2014 @ 13:20:37 #264
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_147540550
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:29 schreef Breuls het volgende:

[..]

Er zijn decennia aan comics, dus als je wilt kunt je er jaren mee bezig zijn. Maar je kunt ook gewoon eens rondneuzen wat er allemaal is en wat leuks kiezen om te lezen. Het is niet zo dat je bij het begin moet beginnen: gewoon ergens een comic kopen is een prima begin. Je valt dan wellicht middenin een verhaallijn, maar dat pik je zo op.

Of je koopt in eerste instantie geen losse comics, maar verzamelde uitgaven, met een compleet verhaal in één.

Van Arrow en The Flash geeft DC Comics digitale tie-in comics uit. Die vullen de series aan. Ik lees ze niet, maar op zich zijn ze een goede instap.

Check ook de comics-topics op FOK! als je meer wil weten, of vragen wil stellen aan comics-lezers.
Thanks man, goede info!
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_147564894
Ollie vocht alsof ie nog nooit een zwaard in zn handen had gehad :')
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_147590799
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:31 schreef Breuls het volgende:

Komt hier vandaan. Artikel noemt "fan made" in de titel, maar bespreekt de poster alsof-ie echt is, dus ik weet nu even niet of deze poster van The CW komt of niet. Hoe dan ook is-ie interessant.
Toen hij het artikel schreef dacht hij dat het echt was, maar deze poster is gewoon fan-made. Wel een erg goede. :)
pi_147602868
Ik vind het eigenlijk best jammer dat ik gelijk had over dat met Thea. Ze lijkt mij gewoon niet echt geschikt als villain en bovendien is het dilemma waarin Oliver moet kiezen tussen gerechtigheid en familie bestwel cliché. :{
pi_147603122
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:08 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik vind het eigenlijk best jammer dat ik gelijk had over dat met Thea. Ze lijkt mij gewoon niet echt geschikt als villain en bovendien is het dilemma waarin Oliver moet kiezen tussen gerechtigheid en familie bestwel cliché. :{
Ze is toch ook geen 'Villain'? Ze is gedrogeerd en gemanipuleerd om Sarah te vermoorden, maar weet daar zelf niets van af.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_147621102
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 15:08 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik vind het eigenlijk best jammer dat ik gelijk had over dat met Thea. Ze lijkt mij gewoon niet echt geschikt als villain en bovendien is het dilemma waarin Oliver moet kiezen tussen gerechtigheid en familie bestwel cliché. :{
Ik denk dat het beter voor het verhaal was geweest als Thea het bewust had gedaan.
pi_147649024
TERING wat een keihard einde!!

maar wat ik niet snap, waarom laat oliver gewoon die video niet aan thea zien? dan weet ze gelijk over haar vader hoe die is..

Maar damn spannend, tof dat oliver haar vertelde i love you!! geweldige scene

kan niet wachtentot eind januari...
  Admin dinsdag 16 december 2014 @ 20:39:49 #271
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147649234
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:35 schreef casper019 het volgende:
maar wat ik niet snap, waarom laat oliver gewoon die video niet aan thea zien? dan weet ze gelijk over haar vader hoe die is..
"Hoi. Je hebt iemand vermoord. Kijk maar, hier is een video."

Wat zou jij daarvan vinden?

Dat wil hij zijn zus gewoon niet aan doen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_147661135
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat wil hij zijn zus gewoon niet aan doen.
Thea gaat er toch wel achter komen. Krijgen we straks hetzelfde drama als in S2 weer "Je hebt tegen me gelogen!!! :( :(". :Z
  woensdag 17 december 2014 @ 11:40:57 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147665304
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:00 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Uhm vraagje, ik kijk nu Arrow, The Flash en Gotham. Dat bevalt me prima, maar is het een idee om de comics ook te gaan lezen dan? Of ga ik daar jaren mee bezig zijn?
Wat je ook kunt doen is bij The New 52 beginnen.
Dat is een serie van DC die een jaar of 3 geleden begonnen is.
Alle comics van DC zijn toen weer op "0" gezet en opnieuw begonnen. Je weet dan zeker dat je niets mist. Betekent wel dat je inmiddels iets van 40 issues per karakter moet doorlezen, maar dat is ook wel weer leuk. Zo hoef je niet elke keer te wachten op een aflevering van 20-25 pagina's.

Of Trade Paper Bags (TPB) gaan lezen. Dat zijn boeken die verhalen gebundeld hebben.

Overigens hebben de (meeste) comics niets te maken met de series. Zo bestaan veel karakters die belangrijk zijn in de tv serie niet in de comics.

Ik zelf ben begonnen met TPB en ben daarna overgestapt naar de maandelijke issues.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 17 december 2014 @ 11:43:53 #274
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147665382
Wat een zieke aflevering inderdaad.
Vooral het einde vond ik enigzins wel verwacht, maar dat hij er zo aan zou gaan had ik nou ook weer niet verwacht. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Enige oplossing lijkt een Lazarus Pit, maar ik vind het niet bij de serie passen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Admin woensdag 17 december 2014 @ 11:57:58 #275
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147665759
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat je ook kunt doen is bij The New 52 beginnen.
Dat is een serie van DC die een jaar of 3 geleden begonnen is.
Alle comics van DC zijn toen weer op "0" gezet en opnieuw begonnen. Je weet dan zeker dat je niets mist.
Je 'mist' wel iets, maar je kunt alles gewoon volgen. Batman en Green Lantern zijn met de New 52 niet gereset.

quote:
Of Trade Paper Bags (TPB) gaan lezen. Dat zijn boeken die verhalen gebundeld hebben.
Inderdaad. Dat bedoelde ik met "verzamelde uitgaven", mede omdat die ook in hardcover uitkomen, dus het hoeven net per sé paperbacks te zijn.

Het is overigens dus geen 'bags'. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 17 december 2014 @ 12:13:48 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147666151
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:57 schreef Breuls het volgende:

[..]

Je 'mist' wel iets, maar je kunt alles gewoon volgen. Batman en Green Lantern zijn met de New 52 niet gereset.

[..]

Inderdaad. Dat bedoelde ik met "verzamelde uitgaven", mede omdat die ook in hardcover uitkomen, dus het hoeven net per sé paperbacks te zijn.

Het is overigens dus geen 'bags'. :D
Oh uh.... Wist ik wel :')
Foutje....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147668007
onverwachts einde, had gedacht dat oliver hem nog wel even op het allerlaatst een trap gaf zodat hij viel. Zou niet echt bij de onoverwinnelijkheid van Rah's passen maargoed, de superheld die verliest verwacht je niet snel. Maar dit is gelukkig eens wat anders, ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen.

Ook alles van the flash bijgekeken en de crossover afleveringen vond ik erg leuk, alleen dingen die hier ook gemeld zijn van The Flash die alleen als het voor het verhaal uitkomt een badguy niet binnen een seconde kan uitschakelen... dat is wel wat minder. De crossover van the flash vond ik iets leuker denk ik. Maar beide zijn prima wegkijkvoer :)
  woensdag 17 december 2014 @ 14:04:17 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147668989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:33 schreef planethugo het volgende:
onverwachts einde, had gedacht dat oliver hem nog wel even op het allerlaatst een trap gaf zodat hij viel. Zou niet echt bij de onoverwinnelijkheid van Rah's passen maargoed, de superheld die verliest verwacht je niet snel. Maar dit is gelukkig eens wat anders, ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen.

Ook alles van the flash bijgekeken en de crossover afleveringen vond ik erg leuk, alleen dingen die hier ook gemeld zijn van The Flash die alleen als het voor het verhaal uitkomt een badguy niet binnen een seconde kan uitschakelen... dat is wel wat minder. De crossover van the flash vond ik iets leuker denk ik. Maar beide zijn prima wegkijkvoer :)
Ineens weet ik het.
De Flash vangt hem op. Die is nu nog in Central City, maar die komt ff snel Oliver opvangen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147671598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ineens weet ik het.
De Flash vangt hem op. Die is nu nog in Central City, maar die komt ff snel Oliver opvangen :P
dat kan, maar hij zal vermoedelijk eerst genieten van een kleffe kerstavond :P
  Admin woensdag 17 december 2014 @ 15:40:09 #280
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147671767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ineens weet ik het.
De Flash vangt hem op. Die is nu nog in Central City, maar die komt ff snel Oliver opvangen :P
Dat zou het zwaard in zijn lijf niet oplossen. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_147675181
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

"Hoi. Je hebt iemand vermoord. Kijk maar, hier is een video."

Wat zou jij daarvan vinden?

Dat wil hij zijn zus gewoon niet aan doen.
Ik zou t wel vertellen, haar vader wilt haar gewoon misbruiken.. en dat zou ze wel moeten weten
zodat haar vader haar niet weer kan misbruiken
gewoon bescherming voor haar toekomst als hij het verteld
pi_147677956
Of Malcolm heeft gelogen over het feit dat ze onder invloed was op dat moment om Ollie naar Ra's Al Ghul te lokken.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_147678394
Wanneer gaan ze weer verder eigenlijk?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 17 december 2014 @ 19:36:26 #284
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_147678952
Waarom ziet het vechten er altijd zo fake uit ? Altijd zo houterig en gespeeld met al dat gedraai en gerol. Echt bullshaaaaaaait
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 17 december 2014 @ 20:26:23 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147680766
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:40 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat zou het zwaard in zijn lijf niet oplossen. ;)
Detail.... Moet je niet te veel over nadenken :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147680820
quote:
7s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Waarom ziet het vechten er altijd zo fake uit ? Altijd zo houterig en gespeeld met al dat gedraai en gerol. Echt bullshaaaaaaait
Is gewoon een stijltje. Het is dit, of allerlei cinematografische techniekjes (zoals in de Bourne films) wat ze al voor een deel doen, maar in een serie niet echt te ver door te voeren valt omdat je bij herhaling er doorheen gaat prikken. Ze hebben nu eenmaal niet de luxe van veel vechttalent dat ook nog een beetje kan acteren en in het stijltje van The Green Arrow past. In diverse Aziatische landen zit het wat beter qua beschikbaarheid, maar daar heb je ook meer producties in het vechtgenre.
pi_147698511
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:27 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Is gewoon een stijltje. Het is dit, of allerlei cinematografische techniekjes (zoals in de Bourne films) wat ze al voor een deel doen, maar in een serie niet echt te ver door te voeren valt omdat je bij herhaling er doorheen gaat prikken. Ze hebben nu eenmaal niet de luxe van veel vechttalent dat ook nog een beetje kan acteren en in het stijltje van The Green Arrow past. In diverse Aziatische landen zit het wat beter qua beschikbaarheid, maar daar heb je ook meer producties in het vechtgenre.
het kan wel, in Marco Polo bijv, maar Arrow is vooral een snelle serie waar de opnames ook sneller moeten omdat ze 22 afleveringen in een jaar moeten maken. Om dan iemand maanden voor een scene te laten trainen hebben ze gewoon geen tijd voor. Maar het zag er wel erg houterig uit ja, zelfs met een flitsende montage is daar nog weinig van te maken
  Admin donderdag 18 december 2014 @ 10:31:59 #288
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_147699571
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:21 schreef Monolith het volgende:
Wanneer gaan ze weer verder eigenlijk?
21 januari. Flash een dag eerder. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_147702546
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:43 schreef planethugo het volgende:

[..]

het kan wel, in Marco Polo bijv, maar Arrow is vooral een snelle serie waar de opnames ook sneller moeten omdat ze 22 afleveringen in een jaar moeten maken. Om dan iemand maanden voor een scene te laten trainen hebben ze gewoon geen tijd voor. Maar het zag er wel erg houterig uit ja, zelfs met een flitsende montage is daar nog weinig van te maken
Ik kijk Marco Polo niet (is dat wat?), maar aan de naam af te zien gaat dat om een westerse stijl van vechten die meer op schermen gebaseerd is. Dat is natuurlijk heel anders dan de snelle Aziatische stijl welke een combinatie is van verschillende soorten wapens plus hand- en voetwerk.
pi_147704550
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:32 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik kijk Marco Polo niet (is dat wat?), maar aan de naam af te zien gaat dat om een westerse stijl van vechten die meer op schermen gebaseerd is. Dat is natuurlijk heel anders dan de snelle Aziatische stijl welke een combinatie is van verschillende soorten wapens plus hand- en voetwerk.
geen idee, ben niet zo gespecialiseerd in vechtstijlen maar het ziet er allemaal wel goed uit. En het speelt zich af rond Mongolië dus geen idee precies wat voor vechtstijl het is, maar het ziet er iig wel Aziatisch uit :P

6 afleveringen van gezien en ik vind het een aanrader ja, niet helemaal perfect maar wel goed en vermakelijk genoeg imo
pi_147706285
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:44 schreef planethugo het volgende:

[..]

geen idee, ben niet zo gespecialiseerd in vechtstijlen maar het ziet er allemaal wel goed uit. En het speelt zich af rond Mongolië dus geen idee precies wat voor vechtstijl het is, maar het ziet er iig wel Aziatisch uit :P

6 afleveringen van gezien en ik vind het een aanrader ja, niet helemaal perfect maar wel goed en vermakelijk genoeg imo
Hmm, ik zie de serie al een tijdje voorbij komen, en de rating is sowieso goed. De komende dagen staan alle series toch stil, dus effe verzamelen dan maar :)
  donderdag 18 december 2014 @ 18:36:47 #292
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_147713050
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 13:20 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Thanks man, goede info!
Ik zit ook altijd met hetzelfde dilemma :') En iedere serie heeft ook al 3x een reboot gehad dus altijd lastig om te vinden waar ik kan beginnen.

Wel heb ik afgelopen week vier series van de Suicide Squad gedownload, alleen de eerste versie kreeg ik niet gedownload. Deze series zijn niet heel lang (en 1 comic is altijd zo uitgelezen) dus dan begin ik daar maar eens aan.
Interesse werd gewekt dankzij Arrow en er komt ook een film over de Suicide Squad uit. Dus dat lijkt mij wel een mooi begin. Terwijl ik eigenlijk meer fan ben van het Marvel universum, maar daar weet ik dus niet waar te beginnen :') Heb alleen Origin van Wolverine gelezen.
吴 曼 迪
pi_147727405
In twee weken alle afleveringen van Arrow er doorheen geknald. Nadeel van dit einde is dat je gewoon weet dat hij niet dood is, ben wel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Volgens mij is die Lazarus' Pit niet eerder genoemd in de serie?
pi_147730971
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
In twee weken alle afleveringen van Arrow er doorheen geknald. Nadeel van dit einde is dat je gewoon weet dat hij niet dood is, ben wel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Volgens mij is die Lazarus' Pit niet eerder genoemd in de serie?
Nee, maar Ra's heeft wel gehint dat hij al heel oud is. Leek me een verwijzing naar de LP, o.i.d. :)
pi_147732919
Zou wat zijn als Oliver dood zou zijn :') kunnen ze net zo goed de serie opdoeken _O- zal vast een of andere vette plotwending worden dat ie niet dood is. Lazarus Pit lijkt me wel plausibel :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 19 december 2014 @ 09:58:56 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147734204
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147738387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:58 schreef Komakie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 19 december 2014 @ 15:30:26 #298
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147743741
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:58 schreef DjinN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_147874519
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:43 schreef Komakie het volgende:
Enige oplossing lijkt een Lazarus Pit, maar ik vind het niet bij de serie passen.
Dit. Maar hetzelfde geldt voor het A.T.O.M.-suit. Het zou wat zijn als je ineens een kleine Ray Palmer rond ziet rennen. :')
pi_147874562
Maar ik hoop eigenlijk niet dat Slade nog terugkomt. Het is wel genoeg geweest na het vorige seizoen.

[ Bericht 100% gewijzigd door KapiteinKoala op 23-12-2014 11:38:48 ]
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:49:39 #301
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_147875147
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Dit. Maar hetzelfde geldt voor het A.T.O.M.-suit. Het zou wat zijn als je ineens een kleine Ray Palmer rond ziet rennen. :')
Ik vraag me sowieso een beetje af hoe ze dat gaan oplossen. Ik weet niet of hij echt zo anatomisch klein wordt als we van Atom gewent zijn.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')