Dat hij een nummer opzet en iedereen naar de dansvloer sprint. Godverdomme wat slecht zegquote:
Dat vond ik ook wel heel slecht. Voelde echt aan als zo'n scene van, we moeten even er in verwerken dat hij daar dj wordt, maar we hebben geen tijd. Dan maar zo.quote:Op zondag 23 november 2014 01:41 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Dat hij een nummer opzet en iedereen naar de dansvloer sprint. Godverdomme wat slecht zeg
Past eigenlijk wel totaal niet bij deze serie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 00:18 schreef Monolith het volgende:
Dat exoskelet had de codenaam ATOM. Google dat maar als je er meer over wilt weten.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:11 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Past eigenlijk wel totaal niet bij deze serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op maandag 24 november 2014 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]Hey Ant-Man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2014 21:42 schreef KapiteinKoala het volgende:
Happy HalloweenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ok stelletje hokboeren
Nee, echt een dikke neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ik vond het een prima cross-over moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:25 schreef Breuls het volgende:
Volgende week wordt het hopelijk ook erg leuk:
[ afbeelding ]
Ik ook. Jammer dat het niet één doorlopend verhaal was, maar slechts twee thematisch aansluitende verhalen; Boomerang was een dun lijntje tussen de twee afleveringen, maar als je Flash niet kijkt kun je Arrow prima volgen, en andersom. Gelukkig maar voor Nederlandse kijkers, want volgens mij is een startdatum voor Flash nog niet bekend en Arrow begint in januari.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik vond het een prima cross-over moet ik zeggen.
Welnee, da's helemaal niet nodig. Het is wel veel leuker om dat eerst te doen.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Wel kut dat je wel eerst de aflevering van The Flash moet kijken![]()
Toch past het niet. Waarom kon Flash niet net als bij al die andere gasten die Boomerang gast niet ook gewoon snel vastbinden?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:15 schreef Monolith het volgende:
Vond de cross-over ook niet onaardig. The flash is inderdaad veel meer standaard superhelden met typische flauwe humor. Prima om weg te kijken, maar niet leek bijzonder.
Omdat je die vraag in elke episode van Flash wel kan stellen andersquote:Op vrijdag 5 december 2014 01:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Toch past het niet. Waarom kon Flash niet net als bij al die andere gasten die Boomerang gast niet ook gewoon snel vastbinden?
Op zich is het altijd wel redelijk voor elkaar in de episodes van Flash, aangezien dat allemaal metahumans zijn die je niet zomaar effe kan uitschakelen met vastbinden. Maar hier deed hij meermaals en met die boomeranggast kon hij het opeens niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Omdat je die vraag in elke episode van Flash wel kan stellen anders
Denk dat het eerder met typecasting te maken heeft. En ashur was gewoon badass. Net als BangBoomarang.quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Op zich is het altijd wel redelijk voor elkaar in de episodes van Flash, aangezien dat allemaal metahumans zijn die je niet zomaar effe kan uitschakelen met vastbinden. Maar hier deed hij meermaals en met die boomeranggast kon hij het opeens niet.
Blijft trouwens apart dat bepaalde acteurs bijrollen hebben in meerdere series. Nick E. Tarabay (die geweldig was als Ashur in Spartacus) gaan we waarschijnlijk ook weer terugzien in Person of Interest. Is de pool van acteurs nu echt zo klein? Kan ik me niet voorstellen. Of denken ze dat meer mensen het leuk vinden om een bekend gezicht te zien?
Als je op IMDB kijkt weet je wie die vrouw isquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:50 schreef Esje-lief het volgende:
Zijn we niet nieuwsgierig naar wie die vrouw was, in de flash aflevering. En wat een eventueel kind hier mee te maken heeft?
* oh wachttt ik ga nu terug denken aan een chick die zijn moeder heeft afgekocht omdat ze zwanger was.
Vaak wel, maar niet altijd. In Person of Interest is hij goed. Maar de meest vreemde vind ik een acteur in Agents of Shield en The Good Wife. In de een is het een vast personage in in de ander iemand die vaak terug komt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Denk dat het eerder met typecasting te maken heeft. En ashur was gewoon badass. Net als BangBoomarang.
The Flash komt altijd een dag eerder dan Arrow dus The Flash > Arrow epquote:Op woensdag 10 december 2014 20:05 schreef HPLC het volgende:
Wat komt nou eerder? The flash episode 8 of Arrow? Ik zie bij beiden namelijk flashbacks die ik nooit eerder heb gezien
okquote:Op woensdag 10 december 2014 20:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
The Flash komt altijd een dag eerder dan Arrow dus The Flash > Arrow ep
Juist niet. Iedereen weet wie de opperbaas is in duels. Hij moet blij zijn dat die het zo lang had volgehouden.quote:
Las net ook al iets over de Lazarus Pit, wat is het precies?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef Breuls het volgende:
Okay, dus dat wordt een Lazarus Pit voor Oliver?
Lijkt me de enige optie. En het 'kan' ook wel, R'as zei niet voor niets iets over dat zijn laatste duel 67 jaar geleden was.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef Breuls het volgende:
Okay, dus dat wordt een Lazarus Pit voor Oliver?
Goed bezigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:59 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Aan de manier waarop ze haar moordenaar aansprak denk ik eigenlijk dat het Thea was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |