abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:56:07 #226
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_158846009
quote:
Klacht: DigiD Onbereikbaar daardoor dikke bekeuring die ik niet kan betalen!!! DigiD

<weg> op 05 januari 2016 over DigiD in de categorie

Mijn Klacht:
Ik heb samen met iemand het studierijsproduct aangevraagd omdat ik niet wist hoe dit werkte. Naar 3 jaar nauwelijks gebruid gemaakt te hebben van did voordeel. En er dus zeker niet bij stil gestaan te hebben dat ik dit zelf moest afmelden kreeg ik een melding op DigiD ik kon dit bericht niet bekijken omdat de website toen niet in de lucht was door werkzaamheden. Een poosje later heb ik dit weer geprobeerd maar wederom was de website niet in de lucht. Toen weer een paar dagen later heb ik mij ingelogd en kwam erachter dat ik een bekeuring had van 95 euro voor het niet opzeggen van mijn pas. ik belde de gene op die mij geholpen had om de pas aan te vragen zij vertelde mij dat ik naar een oplaatpaal moest gaan om mijn amendement op te zeggen. Ik ging met mijn pas naar zoon paal en mijn pas werd geweigerd. Ik keek op mijn pas daar stond het nummer van de ns op ik kreeg van deze vriendelijke vrouw te horen dat ik een nieuw pasje aan kon vragen en dan mijn rijsproduct stop kon zetten. De tijd van het leveren van de pas duurde ongeveer 20 dagen en koste dan ook nog eens 20 euro. Precies naar dit telefoontje kreeg ik nog een bericht in DigiD die ik wederom niet kon openen door dat de website wederom niet in de lucht was. Daarna besloot ik te bellen met DigiD maar kon ze na 5 uur niet meer bereiken aangezien ik toen een baan hat van s, morgens 6 tot s, avond 6. Het zijn lange dagen maar die heb je als bakker.. naar 20 dagen en inmiddels werkeloos te zijn kreeg ik mijn pasje binnen en ben in het dorp naar een oplaatpunt gegaan om mijn pas op te zeggen. Omdat de mevrouw van de ns zij dat ik dit ook even moest controleren op het internet. Ben ik gaan kijken en zag ik nog een bericht van DigiD en heb weer proberen in te loggen maar wederom kon ik er niet in omdat de website niet in de lucht was. Ik belde naar het nummer van DigiD en naar 5 minuten iemand ijdellijk aan de lijn te hebben kwam ik erachter dat ik een verhoging gekregen had van 90 euro waardoor de boeten al op 290 euro was beland toen ik vroeg waarom het 290 euro was als er 90 euro bij op kwam zij de man dat er 2 x een verhoging was omdat er iedere maant een verhoging bij kwam kijken van 90 euro ik heb mijn pas op 15e van de maant opgezegd en kreeg als verassing toch nog een boete verhoging van die maant bovenop. Ik moest deze boete betaalden of een klacht indienen maar het was wel verstandig alvast een betalingsregeling te treffen anders zal het boette bedrag alleen nog maar ophogen. Ik heb een regeling getroffen en heb een klacht ingediend. Een maant later kreeg ik een standard brief met een afwijzing. Waarop ik gebeld heb ik kon nog een klacht in dienen maar dan lieten ze het voor de rechter komen en kost het me nog weer 45 euro ex advocaatkosten . dus dit heb ik niet gedaan want mijn geld is op. Inmiddels zijn we 2 maanden veder en kan ik de betalingsregeling niet meer betalen wan mijn gelid is op. Nu wil ik mij inloggen op DigiD maar dit lukt niet ik kan geen mail aders vinden en ze zijn niet bereikbaar door de weersomstandigheden ik kan ze weer niet bereiken en ik mag dadelijk weer een hoop geld betalen!!

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik met iemand kan kontakten over deze voor mijn nutteloze hoge bekeuring!! En uiteraard als het helle of een groot gedeelte van dit bedrag kwijt gescholden wort.. alles bij elkaar vind ik dit niet mijn schuld dat DigiD niet te bereiken is en mijn bekeuringen belachelijk hoog opschroeven ter wel ik niet tot nauwelijks gebruik heb gemaakt van mijn studie rijstproduct. En helemaal niet in de tijd dat ik er geen recht op het!!!
:')

quote:
Klacht: discremeneren CBR

<weg> op 05 januari 2016 over CBR in de categorie

Mijn Klacht:
Cbr amsterdam
Vandag ben ik voor vierde keer gezakt die komt door mijn eerste examen want die examinatur was een man die was niet net als anderen
Hij was tijdens examen bos en schreuwen tegen mij terwijl ik had geen fouten gemaakt na die schreuwn . En bos heid kun ik niet meer consenteren . Toen heb ik ook aangegeven dat je expres gedan dat ik moest zaken
Wat ik jamaar vind dat mijnrij stuctuur was niet bij dat sls getuige
Masr ik ging van uit dat volgende keer komt goed maar tot nu toe ben ik bang vsn examinateur terwijl ook aardig zijn
Tijdens examen kun ik niet meer concenteren mijn lichaam wordt echt warm en natuurlijk zak ik

Gewenste Oplossing:
Ik wens dat al die kosten dat ik na die examdn heb gemaakt terug krijgen van die man want ik werd als diescremeneerd
d behandelt
:')

[ Bericht 12% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 06-01-2016 07:38:24 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_158892227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

:')

[..]

:')
Godverdomme wat lopen er ook een stel mongolen in dit land. Niet te geloven :') :') :')
  PR en moderator donderdag 7 januari 2016 @ 03:51:41 #228
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_158892353
quote:
"om mijn amendement op te zeggen"
"studie rijstproduct"
*proest* _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_158920738
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

"om mijn amendement op te zeggen"
"studie rijstproduct"
*proest* _O-
_O-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:20:59 #230
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_158922153
quote:
Klacht: Droom Dirk van den Broek

<weg> op 08 januari 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Mijn Klacht:
Hallo Geachte Mev./Heer.

Mijn naam is. <weg> , en helaas moet ik mij nu beklagen, ik vindt dit zo erg
Ik heb een droom cadeau gekocht voor mijn neefje, maar hij kan het niet opladen , staat niet op verpakking, ook niet dat er batterijen in moet, dus wist ik ook niet, dus heb ik binnen de termijn naar de winkel gegaan, en heel netjes uitgelegd , en dit vindt ik nog het ergste ,ik doe al vanaf bas v/d heden boodschappen hier. Maar hoe ik nu bent behandeld slaat alles.. Het is te beschamend. Ik durf de winkel niet meer in gegaan.
Ik dien een klacht in , en het zou goed zijn als het opgehelderd wordt.
Met de vriendelijke groet van, <weg>

Gewenste Oplossing:
O, zie boven, nou als ik de winkel manager kan duidelijk maken ,dat hij klant vriendelijk kan zijn. En zijn houding kan verbeteren. En dat ik de artikel gewoon kan ruilen, nou ik ben benieuwd. Groet <weg>
Droom maar lekker verder :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  PR en moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 17:14:47 #231
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_158933327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Droom maar lekker verder :')
En dan ook gewoon niet eens vertellen hóé je bent behandeld :') Wat is je probleem? :')
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_158942656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Droom maar lekker verder :')
:')
pi_158943726
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 05:26 schreef Calcio het volgende:

:')
Nou ken ik iemand die op zijn werk een waarschuwing kreeg over 'alcohol gebruik' en die bleek ook alleen zijn handen gedesinfecteerd te hebben en dat rook ook naar alcohol :D Maar ik denk dat het in het geval van de klacht niet om die geur ging, maar om gedrag 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_158990381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ken ik iemand die op zijn werk een waarschuwing kreeg over 'alcohol gebruik' en die bleek ook alleen zijn handen gedesinfecteerd te hebben en dat rook ook naar alcohol :D Maar ik denk dat het in het geval van de klacht niet om die geur ging, maar om gedrag 8-)
Wth :D
  vrijdag 19 februari 2016 @ 10:49:50 #235
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160037123
quote:
Klacht: niet teveder met oplossing Scapino

<weg> op 19 februari 2016 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

Mijn Klacht:
Ik hep twee diabetes keer schoenen aan zelfkant kapot gaan binnen4maanen en bij winkels ik geen bon meer dan kunnen nix mee hoop dat ik wel dat diabetes fons niet goed test

Gewenste Oplossing:
Jammer geen kas bon meer heb ik ben blij met zakje paas ie
Lekker duidelijk zeg :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  vrijdag 19 februari 2016 @ 15:37:26 #236
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_160043004
Is Scapino de 19e niet failliet gegaan?
  zaterdag 20 februari 2016 @ 10:17:13 #237
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160063398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 15:37 schreef mime_negert het volgende:
Is Scapino de 19e niet failliet gegaan?
Dat klopt, maar dat was op 8 januari.
Op 19 januari is er een doorstart gekomen nadat Scapino is overgenomen door Ziengs Schoenen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 25 februari 2016 @ 10:59:09 #238
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160197812
Er onsamenhangend verhaal :')

quote:
Klacht: ONSAMENHANGEND AFGEDAAN MAAR NIET MEE WEGGEKOMEN.. Arriva

<weg> op 18 februari 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn Klacht:
ZOJUIST ZIE IK HET VERLOOP VAN MIJN INGEDIENDE KLACHT VAN 18-2-2015 OVER GEDRAG VAN CHAUFFEUSE ARRIVA.

VANWEGE HET KRIJGEN OP MIJN SCHERM VAN DIT BERICHT, KON IK DEZE HERINNERINGEN VAN GEMEEN ASOCIAAL GEDRAG VAN ARRIVA & SOMMIGE VAN HAAR CHAUFFEURS TERUGVINDEN:
Ik heb net een klacht geplaatst op Klacht.nl over Arriva ! Zie http://bit.ly/1AEllE8 via @KLACHT

ARRIVA HEEFT MIJN EMAILADRES OMDAT NODIG WAS REGELMATIG!!! MELDING TE DOEN VAN WILLENS EN WETENS BEWUST LICHAMELIJK LETSEL TOEVOEGEN DOOR STEEDS EN ONNODIG ABRUPT OP DE REM TE TRAPPEN. DIT WAS EEN SPELLETJE GEWORDEN VOOR SOMMIGE NIET ALLE CHAUFFEURS. ER WAREN VEEL MEER MENSEN DIE OOK LAST HADDEN VAN DEZE RARE SNUITERS. HIER ZIEN WE MET Z’N ALLEN DAT DIEGENE DIE DURFT OP TE KOMEN VOOR NORMAAL GEDRAG, DOOR DOM GEDRAG MEENT SERIEUZE REIZIGERS MONDDOOD PROBEREN TE MAKEN. ARRIVA, U ZET UW BEDRIJF GIGANTISCH VOOR SCHUT, PROBEER VERSTAND TE GEBRUIKEN!

Gewenste Oplossing:
WE ZIEN MET Z'N ALLEN DAT IEDEREEN EN <weg> WEL DE KLACHT BEGRIJPEN EN SERIEUS NEMEN MAAR ARRIVA VIND HET WEER NODIG DE SPIERPROBLEMEN TE ACCENTUEREN, DIE CHAUFFEURS AAN MIJN GEKNAKTE NEK KONSTANT BEWUST VERERGERD HEBBEN..

IK EIS AL MIJN KLACHTEN AAN ARRIVA OPGELOST TE ZIEN:
DAT IS ZOALS IK OVERAL IN EMAILS DIREKT AAN BEDRIJF ZELF HEB LATEN WETEN DE BETREFFENDE CHAUFFEURS TE SPREKEN ZODAT DIT MISHANDELEND GEDRAG STOPT. I.P.V. DAARVAN DOET ARRIVA MEE. DIT HEEFT OPLOSSING VERHOOGD NAAR HET BETALEN VAN ARRIVA JAARABONNEMENTEN EN AL MIJN MEDISCHE KOSTEN SINDS DE EERSTE KLACHT.
UITERAARD EEN ONTMOETING MET DE GROEP OVERTREDERS HOORT HIERBIJ ZODAT DIT CHRONISCH MISBRUIK AFGEHANDELD IS.
Eerdere klacht van zelfde persoon:
quote:
Klacht: CLAIM + OPVRAAG VAN CAMERABEELDEN LIJN 111 BUS 8933 9.08 uur op 18-2-2015 STAMPERSGAT VLEKKEPLEIN NAAR ROOSENDAAL ROSELAAR CAMERABEELDEN
Arriva

<weg> op 18 februari 2015 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn Klacht:
heb multihandicaps 12 JAAR IN WAO
KWAM 0.35 TEKORT VOOR DAGKAART
CHAUFFEUSE WEIGERDE MIJN AANBOD DIT OP DE TERUGWEG TE BETALEN SIMPEL BUSNR DOORGEVEN AAN DE ONTVANGENDE CHAUFFEUR
ZE VERPLICHTTE ME EEN DUURDERE DAGKAART TE KOPEN.U ZIET DAT ZE
MEERDERE KEREN GAAT RIJDEN TERWIJL IK STA ZOGENAAMD OMDAT ZE ANDRRS TE LAAT ZOU KOMEN TERWIJL BUSSEN OP ELKAAR WACHTEN QUA AANSLUITING.
OP OUD GASTEL STOND ZE MINUTENLANG STIL..

RACED OVER DREMPELS EN
ER EEN SLEURBUSRIT VAN MAAKT WAARBIJ DE KLANT ER NIET TOE DOET IK ZAG DAT ZE BEWUST DOOR KUILEN STUURDE IPV OMZEILDE

DIT IS WRS DEZELFDE CHAUFFEUSE VAN DE KLACHT DIE DEZE ROUTE REED VAN DE KLACHT VAN 24-12-14

Gewenste Oplossing:
ALS DIT VERNIETIGEND GEDRAG STOPT
Reactie van Arriva:
quote:
1 jaar geleden - Hallo, Bedankt voor je bericht. Het verhaal komt een beetje onsamenhangend op mij over, maar ik begrijp dat de chauffeuse sowieso te hard en te wild reed. Daarnaast wilde ze dat je gewoon het volledige bedrag betaalde en ging ze niet op jouw voorstel in om dit ontbrekende bedrag van 0,35 cent op de terugweg te betalen waardoor je uiteindelijk een duurdere kaart moest kopen? Heb ik het zo correct samengevat? Helaas kan ik de klacht van 24 december, waaraan je refereert niet meer terugvinden. Ik kan dit incident melden in de regio zodat men hier actie op kan ondernemen. Ik moet dan echter wel zeker weten of ik je klacht goed en volledig heb begrepen. Groet, ^DK Webcareteam Arriva
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 25 februari 2016 @ 13:27:48 #239
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160201454
quote:
Klacht: Opstoken Stichting Dimence

<weg> op 25 februari 2016 over Stichting Dimence in de categorie Zorginstellingen

Mijn Klacht:
Onze langs is mijn ex zoon <weg> circa 9 maanden onder behandeling bij <weg>
Die heeft hem verteld dat hét probleem dat hij heeft door mij komt waar door ik nu de grootste ruzie heb maar als ik aan <weg> vraag
Waarom dat zo is geeft ze geen gehoor. Belachelijk ze kent me helemaal niet
maar verteld wel door dat ik kontact heb gezocht om te vragen hoe zij aan deze wijsheid komt wel door aan mijn ex zoon ze heeft mijn leven met deze laagste streek die je maar kunt bedenken kapot gemaakt

Gewenste Oplossing:
Ik vind dat deze persoon per direct stopen moet met dit soort werk voor dat ze nog meer mensen de vernieling in helpt
Wat moet ik me voorstellen bij ex zoon?
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_160201608
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 13:27 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij ex zoon?
Onze langs :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:27:43 #241
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_160372374
Het is niet helemaal van klacht.nl maar op de Facebook van Jumbo is er een aan het zeiken dat haar GEZOUTEN roomboter naar zout smaakt :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:43:35 #242
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_160372713
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is niet helemaal van klacht.nl maar op de Facebook van Jumbo is er een aan het zeiken dat haar GEZOUTEN roomboter naar zout smaakt :')
Link!
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:55:17 #243
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160384509
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Het is niet helemaal van klacht.nl maar op de Facebook van Jumbo is er een aan het zeiken dat haar GEZOUTEN roomboter naar zout smaakt :')
Die had ik ook al gelezen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:57:13 #244
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160384531
quote:
Klacht: raar telefoonnummer MKBusiness

<weg> op 02 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Mijn Klacht:
iemand van het nummer 02 <weg> heeft me opgebeld… en zei me dat ik kon meespelen aan “euromillions”… met meerdere mensen…
ze wouden mijn bankrekeningnummer winnen… en gaven hun internetsite “www.europelottery.eu”…
de mensen op de foto van de site… zijn de “lookalikes” van mijn buren… die op nummer <weg>… in <weg> Ramsdonk… in België leven :-) raar maar waar 😉 het zijn telepatische engels… Jehovahgetuigen die telepathie gebruiken voor de “mariage forcé de Molière” om u te forceren… multi Bella te neeuuken ! ik ken die schurken en hun strategies !! de muppet show is between us :-) De Goden daarboven put added dolls between us ! het zijn echte demonen 😉

Gewenste Oplossing:
ik ben niet tevreden !!
Alles verder in orde? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 14 maart 2016 @ 12:15:57 #245
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160657328
quote:
Klacht: over rasitis medewerker van de tram Traffic Control

<weg> op 14 maart 2016 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Mijn Klacht:
pv-Nummer 3911000561 overtrading nummer 1
datum-14/3/16 11.08hr
geachte, medewerker van de tram op gemeld nummer boven op jullie college was onvriendelijk was juist pas ingestapt op tram. zij kwam tegen mee zeggen heeft u pass mijn antword was neen ben juist pas opgestapt en ik ga nu sms door sturen naar lijn maar zij weigert het dat zij mee niet gezien had. ik juist opgestapt was en zij heeft mee zonder reden boete geschrijven en heb nog gevraagd voor aan tram chauffeur t vragen maar zij wou niks vragen aan hem zij was onvriendelijk begon t schreuwen op mee in tram was redelijk druk op tram was mijn fout niet dat zij mee niet gezien had met in t’stappen in tram

Gewenste Oplossing:
als ik juist antwoord op mijn vraag krijgt
Duidelijk :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 15:53:50 #246
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_160861414
quote:
Klacht: paria van het bedrijf post.nl PostNL

<weg> op 20 maart 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht:
Ik werkte mij kapot stond altijd klaar werd belaagd door vermomde personeel van tnt <namen verwijderd> die zich voordeden als super criminelen die mijn buurvrouw aanzette tot lawaai ..ze zat in de wapenhandel ..moest mijn toevlucht zoeken naar ijsland om zo anderasom-post op te zetten …want is handwerk …krijg ik een delta rekening onder mij neus geduwd van 7000 euro en verlies mijn eigen bijdrage geen stroom geen gas geen water

Gewenste Oplossing:
als alles goed is en ik normaal werk verdiend
Alles verder in orde? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 5 april 2016 @ 14:29:13 #247
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_161195513
quote:
Klacht: slechte reklame Jupiler

<weg> op 05 april 2016 over Jupiler in de categorie Bier

Mijn Klacht:
Hallo, ik wil van de actief genieten van een krat kopen en de2 de aan de helft van de prijs tot ik in de smatch in ede bij haaltert ging
Daar is niks reklame alles de volle pot mogen betalen de mensen op het verkeerde been zetten ja

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de reklame overal hetzelfde is
Ik heb ne 2 bakken gekochte maar aan de volle prijs
Een schande
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 19 april 2016 @ 10:31:30 #248
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_161544070
quote:
Klacht: Reclame moederdag HEMA

<weg> op 19 april 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Mijn Klacht:
Alsjeblieft haal deze reclame van de tv. Hoe kunnen jullie dit doen? Moeders die er niet meer zijn kan je toch geen nagellak kado geven? Of hebben jullie een speciale postnl naar boven want dan wil ik wel wat meer versturen dan nagellak naar mijn moeder. Echt belachelijk.

Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de reclame weg is. Jullie is gaan nadenken. Want dit is niet de eerste reclame waar jullie problemen mee hebben.
Omdat de moeder van klager overleden is mag de hema geen reclame meer uitzenden voor moederdag :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 20 april 2016 @ 08:52:44 #249
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_161567916
Ook een leuke :')

quote:
Klacht: Tv telfoon home sinmazet Media Markt

<weg> op 19 april 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn Klacht:
Ik ben nu al paar keer media markt geweest keer op keer loopt het mis koop daar voor eerst met mijn vrouw tv en home sinmaset na 1 dag leuk denk iets gekocht hebben tv stuk heb uit eindelijk nieuw van ze gehart toen home sinnema stuk 4 a5 keer achter elkaar nu weer tv ik na winkel en ben op schoftig manier behandelt en ga zo maar door die mensen denk leuk vind elk weel winkel moet rijden kapot spul en steeds tv kast duiken schil betalen betaal automaat daar pff en kom daar krijg me groot mond en slecht behandelt door media markt slecht spreken over hun houden hun werk hoe ze met mensen omgaan moet tv op sturen duurt zeker maand zit zonder tv en betaal 1000 voor tv na binnen half jaar stuk is geld zelfde telfoon paar treug geweest accu porobleem zelfde werk wijzen doen allemaal niks aan terleugesteld ben ik vrouw over media markt doetichem

Gewenste Oplossing:
Na een eerlijk oplossing en oplossing waar ook voorbetaalt en niet op deze manier ben echt boos kwaat en terleugestelt in media markt doetichem dat zo met klante om gaat
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 20 april 2016 @ 08:56:18 #250
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_161567957
Pff hoe kunnen die mensen zo schrijven... ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')