1 2 3 4 5 6 | Bottle #1 Flavor: Lychee Delight Bottle #2 Flavor: Blue Honey Bottle #3 Flavor: Strawzilla Bottle #4 Flavor: Smitten Bottle #5 Flavor: Pixie Dust Bottle #6 Flavor: Black Honey Cream |
Afdicht rubbertje er wel op te zitten? om de coil?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:07 schreef Onorgineel het volgende:
Protank was wat aan het gorgelen, wil die luchtbuis leegblazen, blaas ik de complete tank leeg
Geen Paypal...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:17 schreef DrParanoid het volgende:
https://www.strixelixirs.com/
(6 pack kiezen + 1 gratis bottle + strix25 code voor 25% korting) = 7x 10ml e-liquid voor 11.20 inclusief shipment naar NL.
die heeft een vriend van mij ook besteldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:36 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Geen Paypal...
EDIT: Ik kan iedereen de Gaia dripper van Fasttech aanbevelen. Prima ding zonder mankementen. In ieder geval de beste dripper die ik van Fasttech heb gekocht tot nu toe.
Boven op mijn brass Nemesis met hybrid connector:
[ afbeelding ]
Ja uiteraard, maar vandaag lagen 5 nieuwe coils op de deurmat, prima timingquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:22 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
Afdicht rubbertje er wel op te zitten? om de coil?
je wilt niet weten hoeveel mensen dat rubbertje eraf halen als ze de coil vervangenquote:Op woensdag 7 mei 2014 05:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar vandaag lagen 5 nieuwe coils op de deurmat, prima timing
Doe ik ook bijna altijd, laat het rubbertje er alleen om bij hele dunne vloeistof.quote:Op woensdag 7 mei 2014 07:42 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel mensen dat rubbertje eraf halen als ze de coil vervangen
Als je probleem hebt met vloeistof toevoer kun je beter de flavourwicks eruit halen en het rubbertje erop latenquote:Op woensdag 7 mei 2014 08:35 schreef Deshain het volgende:
[..]
Doe ik ook bijna altijd, laat het rubbertje er alleen om bij hele dunne vloeistof.
Heb een paar smaakjes Suprem-e binnen nu, echt wel een stapje hoger dan wat ik gewend was met de King Leaves van Flavourtech die ik al heel goed te doen vond.
Idd, als ie te vol of op de kop zit, of te dunne liquid, niet vol gaat wel met mate maar hij gaat erg snel gorgelen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:14 schreef GeorgeMichael het volgende:
Huh stroomt het zonder rubbertje niet gewoon rechtstreeks de luchtweg in? Als ie te vol of op de kop zit?
hoe heb je dit gedaan?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
Hihi, ik heb net met de dremel mijn EVOD clearo voorzien van een beetje meer flow, en dat werkt als een raket
Met 2 dremel tooltjes, een accuboor en een vaste handquote:
gaatje uitborenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met 2 dremel tooltjes, een accuboor en een vaste hand
jep, alle gaatjes ietsje opgeruimd, maakt een duidelijk merkbaar verschilquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:54 schreef DrParanoid het volgende:
[..]
gaatje uitborenom het samengevat te zeggen
terechtquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:30 schreef Onorgineel het volgende:
Nieuwe propaganda present
[ afbeelding ]
nog steeds goede ervaringen? geen lekkingen oid?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met 2 dremel tooltjes, een accuboor en een vaste hand
Jep, werkt naar behorenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:25 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
nog steeds goede ervaringen? geen lekkingen oid?
oke nice! wil je misschien fototje posten?:Dquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, werkt naar behoren
Ik heb alleen de aanzuig gaatjes maar opgeruimd he, niet de passtrough naar de coil
Hmmz, mjah, op zich wel, maar ik heb geen 'before' foto, en het is am sich maar minimaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:39 schreef 0315CASUAL het volgende:
[..]
oke nice! wil je misschien fototje posten?:D
Psies, en daar zit dus de restrictie in de airflow, dat was mij ook opgevallen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 13:29 schreef Sorella het volgende:
O je hebt dus de gaatjes verbreed in de ring waar de batterij en de coil opgeschroefd zitten.
Ik vroeg het me eigen al af.
Eigenlijk wel logisch nu want als ik per ongeluk een vinger op zo,n gaatje hou moet ik harder zuigen
Thanks! Heb besteldquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:10 schreef Onorgineel het volgende:
Bij rookesigaret.nl een rocketfuel samplepack van 6 liquids a 10ml voor 20 euro met kortingscode 'rocketfuel20'
Razz My Berries was niet echt mijn ding, peach cobbler en ol river daarintegenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:37 schreef Catch22- het volgende:
Niceik heb nog veel te veel liquids en ook nog 200ml strix elixers onderweg dus ik laat hem aan me voorbij gaan. Damp nu wel veel rocket (lemon en razz my berries), zijn goede liquids
Heb je deze al eens geprobeerd? http://www.dampwinkel.nu/Inawera-Gold-Ducatquote:Op zondag 11 mei 2014 16:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Razz My Berries was niet echt mijn ding, peach cobbler en ol river daarintegen
Top smaak, ik damp er 100ml per maand van.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:19 schreef GJonline het volgende:
[..]
Heb je deze al eens geprobeerd? http://www.dampwinkel.nu/Inawera-Gold-Ducat
Ik kreeg 3 flesjes true tobacco smaak bij mijn EVOD, vond het niet wat. Nu doe ik een paar druppies bij sommige smaken, dan vind ik het wel lekker, maar puur vind ik het niks.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:00 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind het toch wel grappig dat tabak echt zon hate it or love it smaak is
Ja, is idd effe wennen, zei het gisteren nog tegen Anne; bij een normale liquid inhaleer je tot je hem in je keel voelt, maar met VV's trek ik hem elke keer de beveiliging inquote:Op zondag 11 mei 2014 20:59 schreef Catch22- het volgende:
Das wel fors ja.
Als je van muntliquid houdt dan is kringles curse van halo lekker. Smaakt echt naar pepermunt. Vind ik zelfs lekker.
Virgin vapor komt nu op smaak. Goede smaak, alleen is het ontbreken van thoathit wel apart. Niets voor mij
Ik heb ook zo,n packet besteld.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:50 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb trouwens ook zo'n rocketfuel samplepack besteld; leuk voor de collectie
Je hoort wel eens dat mensen last krijgen van hun tandvlees als ze stoppen met rokenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb vrij veel last van mijn tandvlees sinds ik damp. Zou dat gerelateerd kunnen zijn met dampen of is dat toeval? Het is wel tegelijkertijd begonnen.
Ik heb ze ook binnen; erg apart spulquote:Op maandag 12 mei 2014 16:45 schreef GeorgeMichael het volgende:
[ afbeelding ]
Net opgehaald bij rookesigaret.nl. ben benieuwd. Ze hebben wel allemaal eenzelfde soort geur op de achtergrond
Dit heb ik dus ook, maar kan ook aan mijn coil liggen zoals Catch zegt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik vind ze maar apart die rocketfuel. Er zit geen 1 bij die ik lekker vind. Zou ze het liefst weggooien. Alleen de love potion is wel te doen
ik doe er ook zoiets mee volgens mij, heb er nu na 2 maanden in bijna al mijn clearo's al 2 verbruikt. De T2's waren eerder aan de beurt als de originele EVOD coils, ik vond de T2 ook een minder fijne clearo om te dampen to be honest. Ik heb nu vaak de EVOD clearomizers op de Spinner zitten; die zijn met de modificatie best erg goed te doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef michiel_merk het volgende:
Hoelang doen jullie hier gemiddeld met een atomizer ? en hoe zijn die dingen het beste te reinigen ?
merk nu wel na 3 weken dat de atomizer aan zn eind is .maar dat is de normale levensduur toch ?
Nja ik heb ook dat de rocketfuels snel verbrand smaken maar ook als ze goed zijn vind ik ze niet lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:39 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook, maar kan ook aan mijn coil liggen zoals Catch zegt.
De Evod is een perfecte beginner set. Ik damp al een tijdje en gebruik de evod nog steeds regelmatig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week toch eens overwegen één te kopen. Welke is het beste aan te raden voor een beginner? Ik ben zo bang dat ik één koop die niet goed isIk heb momenteel de Kanger eVod starter set op het oog (in het roze
).
[ afbeelding ]
Is dat wat om mee te beginnen?
Prima startersdingetje.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:42 schreef Amarantha het volgende:
Volgende week toch eens overwegen één te kopen. Welke is het beste aan te raden voor een beginner? Ik ben zo bang dat ik één koop die niet goed isIk heb momenteel de Kanger eVod starter set op het oog (in het roze
).
[ afbeelding ]
Is dat wat om mee te beginnen?
Ik zou juist geen single set kopen. Twee esigaretten is best ideaal juist.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:15 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De Evod is een perfecte beginner set. Ik damp al een tijdje en gebruik de evod nog steeds regelmatig.
Hier ook als single set in het roze te koop:
http://www.dampwinkel.nu/Kangertech-Evod-C-starterset
Is ook ideaal. Maar als je voordelig kennis wil maken met dampen. Een tweede is zo gekocht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou juist geen single set kopen. Twee esigaretten is best ideaal juist.
Koop dan een PT mini 3, is echt een paar stappen plezieriger imo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Prima startersdingetje.
Als je bang bent om er 1 te kopen die niet goed is, doe hetzelfde als ik:
Koop voor 5 tientjes een Kanger ProTank Mini 2, een paar touwtjes (coils) en een batterij.
Is nét niet helemaal kant-en-klaar, maar je hebt wel iets dat gelijk lang mee kan.
Je moet maar net dual coil willen, single coil zelf bouwen in een PT2 gaat toch wat lekkerder in mijn ervaring + dual coil slurpt veel, terwijl de smaak niet zo heel veel beter wordquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
Koop dan een PT mini 3, is echt een paar stappen plezieriger imo.
En goedkoper in aanschafquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik wil geen dual coil. Kost je veel meer vloeistof en de coils zijn duurder en lastiger verkrijgbaar.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik heb deze set sinds een maand en bevalt prima, coils doen het nog steeds en geen lekkage.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:42 schreef Amarantha het volgende:
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |