abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 mei 2014 @ 07:30:44 #226
406150 Cavaliers
Retired.
pi_139543198
omg blake
pi_139543213
omg die 3-punter van Draymond Green ook. _O-
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_139543226
Redick wel weer nuttig vandaag. Als Clippers het wint wordt het toch een mooie matchup tegen OKC.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 4 mei 2014 @ 07:43:06 #229
406150 Cavaliers
Retired.
pi_139543228
Series over, Clippers door.
pi_139543242
Okc in 6
  zondag 4 mei 2014 @ 07:49:19 #231
406150 Cavaliers
Retired.
pi_139543250
Over een paar uur de volgende game 7. Snel slaap inhalen.
pi_139543255
Paar uur...lol. Maar je hebt gelijk, straks om 19.00 al. Over 12 uur dus. :D
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_139543259
Best balen voor GS, had het ze wel gegund. Ben geen Griffin-fan, met zn maniertjes ook.

Maar toch:
Griffin-Jordan-Paul versus Durant-Ibaka-Westbrook.

Wordt een leuke matchup hoop ik!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_139543262
Morgen hopelijk nog twee zulke spannende wedstrijden.

Probeer ook eens te kijken via TSN, de Canadese sportzender! Dan zie je die Canadese gekte nog beter. We The North! ^O^

Nu eerst ff slaap inhalen inderdaad.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_139543303
Damn, wil gaan slapen zo maar de aftershow met Barkley-Smith-Hill is ook wel leuk.

Barkley:

I told you so: everybody thinks they're married to a playboy bunny, until they notice they're married to a rabbit..

_O- _O_

Welterusten.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 4 mei 2014 @ 10:32:42 #236
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139544374
Thuisteams gewonnen, blijkbaar wint 20 % van de uitspelende teams in een G7. Mooi. Laat SA en BK dan vanavond maar winnen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139544384
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 07:43 schreef Cavaliers het volgende:
Series over, Clippers door.
Jammer.
pi_139545357
Best 1st round ever heren. Best 1st round ever.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_139545750
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 10:32 schreef matthijst het volgende:
Thuisteams gewonnen, blijkbaar wint 20 % van de uitspelende teams in een G7. Mooi. Laat SA en BK dan vanavond maar winnen.
Nee Dallas en Toronto :D
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zondag 4 mei 2014 @ 11:59:41 #240
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139545878
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:53 schreef Omega het volgende:
Nee Dallas en Toronto :D
Met een Jason Kidd avatar? Ga je schamen man :D
Laat het verleden los ;)

Dallas & BK: win-win
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139546160
Toronto _O_
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 4 mei 2014 @ 13:08:08 #242
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_139547058
Brooklyn _O_

Eigenlijk gewoon Pierce en wat er nog over is van KG _O_
pi_139552403
Wordt mooi straks. Toronto of Brooklyn, kan echt niet kiezen!

Brooklyn = mooie matchup voor Miami, toch 4-0 tegen Miami. Veel ervaring, weten hoe ze playoffs moeten spelen. Kan nodig zijn tegen Miami. Eigenlijk was ik in het begin v/h seizoen absoluut geen fan van Brooklyn, net zoals ik geen fan ben van bv Chelsea of Man.City dat alleen maar koopt en koopt en miljoenen uitgeeft om titels te kopen.
Maar nadat ze 4-0 record hebben tegen Miami, zeg ik: laat maar komen dan. Ben namelijk ook geen Miami fan, dus...beetje tegenstand kan geen kwaad voor die ploeg uit Florida.

Toronto = leuk underdogploegje, ondanks dat ze 3e gerankt staan, dus hoger dan BK. Blijft een beetje de underdog met minder grote namen en minder All-Star performances dan BK. Leuk backcourt, leuke exoten met Valanciunas en Vasquez. :P
En Tyler Hansbrough, vechtersbaasje. Mag hem ergens wel, veels te weinig gezien helaas dit seizoen.
En verder...die SFEER in Toronto! Wow. In het stadion, luid joh. Zelfs BK viel het op, voor game 6 wilden ze dezelfde luidruchtigheid en intensiteit van hun fans als ze in Toronto tegenkwamen. :D
En die trots...wij uit Canada...We The North. Mooi man.
En dan buiten het stadion ook...duizenden mensen die meekijken en meegenieten.

Hmm...kan niet kiezen...de sfeer en intensiteit van Toronto (fans vooral) versus de ervaring en 4-0 tegen Miami van Brooklyn. :?

Weet je: als jullie beloven dat Indiana Pacers (of desnoods Washington) het Miami toch nog, ondanks de shitty laatste maanden, heeeeeeel erg moeilijk kan maken deze playoffs, dan ben ik wel voor Toronto.
Zo niet, dan moet ik toch een beetje voor Brooklyn zijn al is het maar om Miami te jennen, haha.

Wordt sowieso een intense match hopelijk!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 4 mei 2014 @ 17:13:38 #244
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_139553047
Vind Brooklyn ook mooi, zie ze nog geen kampioen worden, maar goed, dan zit ik iig goed tot aan de conference finals *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_139553195
Indy en Clippers allebei gekeken vandaag. Indy was alsnog heel erg matig vond ik. George was aan, ATL was 11-44 3'tjes (op 92 FG's 44 3'tjes, bizar) en alsnog was het een close game. Indiana gaat het heel lastig krijgen tegen Washington, ik gok Wizards in 6...

En Clippers, tsja. Defense van Warriors, en vooral van Lee was niet goed genoeg. In de aanval kwam er nog veel goed, maar ze konden geen stops maken. Green was fantastisch, maar toch zijn de Clippers blij als Green de beslissende schoten moet nemen.

En turnovers he, dat blijft een probleem voor GSW. Net als voor OKC trouwens, vond OKC ook niet erg overtuigend.

Indy is veel te veel afhankelijk van hoe aan George is, net zoals OKC dat is van Durant en Westbrook. Beide teams laten het defensief toch afweten, iig wel ivm hoe goed ze begin van het seizoen waren, waar ze om bekend stonden.
Only the strong survive
pi_139554356
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 16:48 schreef Salina het volgende:
Wordt mooi straks. Toronto of Brooklyn, kan echt niet kiezen!

Brooklyn = mooie matchup voor Miami, toch 4-0 tegen Miami. Veel ervaring, weten hoe ze playoffs moeten spelen. Kan nodig zijn tegen Miami. Eigenlijk was ik in het begin v/h seizoen absoluut geen fan van Brooklyn, net zoals ik geen fan ben van bv Chelsea of Man.City dat alleen maar koopt en koopt en miljoenen uitgeeft om titels te kopen.
Maar nadat ze 4-0 record hebben tegen Miami, zeg ik: laat maar komen dan. Ben namelijk ook geen Miami fan, dus...beetje tegenstand kan geen kwaad voor die ploeg uit Florida.

Toronto = leuk underdogploegje, ondanks dat ze 3e gerankt staan, dus hoger dan BK. Blijft een beetje de underdog met minder grote namen en minder All-Star performances dan BK. Leuk backcourt, leuke exoten met Valanciunas en Vasquez. :P
En Tyler Hansbrough, vechtersbaasje. Mag hem ergens wel, veels te weinig gezien helaas dit seizoen.
En verder...die SFEER in Toronto! Wow. In het stadion, luid joh. Zelfs BK viel het op, voor game 6 wilden ze dezelfde luidruchtigheid en intensiteit van hun fans als ze in Toronto tegenkwamen. :D
En die trots...wij uit Canada...We The North. Mooi man.
En dan buiten het stadion ook...duizenden mensen die meekijken en meegenieten.

Hmm...kan niet kiezen...de sfeer en intensiteit van Toronto (fans vooral) versus de ervaring en 4-0 tegen Miami van Brooklyn. :?

Weet je: als jullie beloven dat Indiana Pacers (of desnoods Washington) het Miami toch nog, ondanks de shitty laatste maanden, heeeeeeel erg moeilijk kan maken deze playoffs, dan ben ik wel voor Toronto.
Zo niet, dan moet ik toch een beetje voor Brooklyn zijn al is het maar om Miami te jennen, haha.

Wordt sowieso een intense match hopelijk!
Vanwege je anti-Miami gevoel voor een club zijn??!!??
Zoals alle ploegen nu spelen, is er geen tegenstand in het Oosten voor Miami. Maar bij basketball is de match up heel erg belangrijk. Sommige ploegen kunnen niet goed tegen bepaalde andere ploegen spelen.

Ik denk ook Wizards in 6 (ik hoop het ook).
Verder verwacht ik een 4-1 of 4-2 voor Miami tegen zowel BK als Toronto.
OKC-Clippers 2-4 :D Wat heb ik een "hekel" gekregen aan de thunder met hun gezeur terwijl ze al de meeste phantom call in de league krijgen. Ook Clippers zijn floppers maar heb ik toch iets meer sympathie voor.

Voor Portland even wachten wie de volgende ronde haalt. Verwacht een 7 game serie met de thuisspelende ploeg als winnaar, dus SA of Portland.
Maar Dallas geef ik wel een kans om de upset te pakken vanavond, al geef ik SA meer kans.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_139554429
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 11:59 schreef matthijst het volgende:

[..]

Met een Jason Kidd avatar? Ga je schamen man :D
Laat het verleden los ;)

Dallas & BK: win-win
Tijd voor een nieuwe inderdaad :)
Dit was nog toen Kidd vrij middelmatige spelers als Kittles, Jefferson, Martin en Collins 2x naar de Finals bracht.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_139556211
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 18:04 schreef Omega het volgende:

[..]

Vanwege je anti-Miami gevoel voor een club zijn??!!??
OK, dan ben ik voor Toronto. ;)

Maar als Brooklyn wint vind ik het niet heel erg. ;)

WE THE NORTH!

Canadese TV:
http://www.vipboxeu.co/ba(...)e-stream-online.html

Voor extra sfeer.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zondag 4 mei 2014 @ 19:02:57 #249
332030 TheFastOne
Moeiteloos
pi_139556225
pi_139556269
Die sfeer zeg bij de Raptors......alleen heb ik een beetje het gevoel dat hun jonge ploeg daar niet echt tegen bestand is. Werkt een beetje averechts bij sommige spelers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')