abonnement Unibet Coolblue
pi_139205873




.



Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip
FRFC webshop - voor en door supporters!

Het Legioen

Graziano Pellè *)

The Other Side Of The Heart Is White

Opties voor renovatie De Kuip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier vind je de OP. :+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_139205882
quote:
Zaakwaarnemer Janmaat bevestigt informeren door onder andere Napoli

De zaakwaarnemer van Daryl Janmaat heeft voor de microfoon van het Italiaanse Radio CRC bevestigt dat Napoli geïnformeerd heeft naar de beschikbaarheid van de rechtsback van Feyenoord. "Maar zij zijn niet de enige club die geïnformeerd heeft. Het is een fantastische club, maar er ligt nog geen concreet bod.' Janmaat wordt de laatste maanden met tal van clubs uit Europa in verband gebracht. De international houdt contractverlenging om die reden vooralsnog af
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_139205899
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:18 schreef Cara het volgende:

[..]

Mooie club.
Ben benieuwd wat we voor hem krijgen.
blablablabla
pi_139205915
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Mooie club.
Ben benieuwd wat we voor hem krijgen.
Ik heb vertrouwen in van Geel.
Laat hem maar lekker al die clubs tegen elkaar uitspelen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 24 april 2014 @ 09:23:10 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139205962
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:20 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik heb vertrouwen in van Geel.
Laat hem maar lekker al die clubs tegen elkaar uitspelen.
Speler is ook wel belangrijk in deze, die zal zijn voorkeuren ook hebben
pi_139206755
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Speler is ook wel belangrijk in deze, die zal zijn voorkeuren ook hebben
Dat hoeven de clubs dan weer niet te weten ;)
  donderdag 24 april 2014 @ 09:54:17 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139206799
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:53 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat hoeven de clubs dan weer niet te weten ;)
:) Hij zal goed in de markt liggen dus zal voor het bedrag niet veel uitmaken
pi_139207392
quote:
Waar Terence Kongolo (20) de voorbije jaren meer dan eens een generatiegenoot zag doorbreken in De Kuip, moest hijzelf lang wachten op een kans. Inmiddels is het geduld van de talentvolle verdediger beloond. ‘Alles gebeurt met een reden’, vertelt de verdediger in de nieuwe editie van Feyenoord Magazine, dat deze week op de mat valt bij alle leden van Het Legioen.

Na het succesvol doorlopen van de jeugdopleiding realiseerde Kongolo op 14 april 2012 voor het eerst zijn doel, door te debuteren in de hoofdmacht van Feyenoord. In het daaropvolgende seizoen maakte de verdediger volledig deel uit van de A-selectie, waar hij veel leerde van internationals als Joris Mathijsen en Bruno Martins Indi. De concurrentie op zijn positie bleef ook dit seizoen moordend, waardoor hij zelfs regelmatig op de tribune belandde. Een beslissing waar trainer Ronald Koeman ook moeite mee had, zo liet de coach bijna wekelijks doorschemeren.

Diens meelevende woorden ten spijt, restte Kongolo weinig anders dan hard te blijven werken en bovenal geduldig te blijven. Zijn kans zou nog komen, voorspelde zijn omgeving. ‘Iedereen bedoelde het goed, maar ik dacht steeds vaker: wannéér dan?’, zegt Kongolo. ‘Hoe zeer ik ook mijn best bleef doen op de trainingen en bij de beloften, er veranderde niets aan mijn situatie.’

Geduld was lange tijd het toverwoord voor Kongolo, die erin bleef geloven dat zijn tijd nog zou komen. Het vertrouwen van de tiener bleek niet ongegrond. De verdediger is in de tweede seizoenshelft uitgegroeid tot een vaste waarde in het team van trainer Ronald Koeman. Het is dé ultieme beloning voor zijn geduld. ‘De laatste tijd voel ik dat ik echt beter word. Dat gevoel zorgt voor veel zelfvertrouwen. Het uitschakelen van mijn directe tegenstander is mijn specialiteit. Ook op het gebied van coaching heb ik veel stappen gemaakt. Daar werd in de jeugdelftallen bij mij al veel op gehamerd. Bij het eerste elftal móét je wel coachen, want daarmee zijn veel gevaarlijke situaties te voorkomen. Het was een droom om De Kuip te halen en ik ben nog steeds heel trots dat ik hier mag spelen.’
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_139207551
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:12 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, hij moest inderdaad wel lang wachten op zijn kans. Het maakt wel dat hij nu nog steeds blij en trots is om in de Kuip te spelen. Contract verlengen en je hebt een goudmijntje in je handen. Als hij zich zo blijft ontwikkelen kan prima nog 2 jaar in de kuip spelen en na een goed EK naar een topclub

Tevens hier een overzicht van Voetbalzone ( :') ) van de 21 beste (nog spelende) oud-Feyenoorders in Europa, doe er je voordeel mee :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_139208323
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:18 schreef Cara het volgende:

[..]

Als die Italiaanse clubs echt concreet worden kunnen we flink gaan cashen, die figuren betalen altijd teveel.
  donderdag 24 april 2014 @ 11:06:43 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139208762
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:49 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als die Italiaanse clubs echt concreet worden kunnen we flink gaan cashen, die figuren betalen altijd teveel.
Don't get your hopes up. Valt altijd tegen bij Feyenoord.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139209095
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Don't get your hopes up. Valt altijd tegen bij Feyenoord.
Ik weet niet hoevaak ik het moet herhalen, maar sinds van Geel bij Feyenoord zit heeft Feyenoord alleen nog maar uitstekende deals gedaan. Die gaat Janmaat echt niet voor een habbekrats verkopen. 8 miljoen+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  donderdag 24 april 2014 @ 11:21:58 #13
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_139209218
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:17 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik weet niet hoevaak ik het moet herhalen, maar sinds van Geel bij Feyenoord zit heeft Feyenoord alleen nog maar uitstekende deals gedaan. Die gaat Janmaat echt niet voor een habbekrats verkopen. 8 miljoen+
Ik ga er niet vanuit. Feyenoord-spelers zijn gewoon minder waard dan spelers van Ajax en PSV, helaas.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_139209283
Over het algemeen betalen Italiaanse clubs zelden de hoofdprijs, Napoli is hierin een kleine uitzondering en in het geval van Janmaat praat je wel over een speler die gezien wordt als basisklant in Oranje, een aantal prima seizoenen achter de rug heeft en bovendien op een positie speelt waar de spoeling wereldwijd aardig dun is. Ik verwacht eigenlijk ook wel 8 miljoen als ondergrens tbh.
pi_139209407
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:17 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik weet niet hoevaak ik het moet herhalen, maar sinds van Geel bij Feyenoord zit heeft Feyenoord alleen nog maar uitstekende deals gedaan. Die gaat Janmaat echt niet voor een habbekrats verkopen. 8 miljoen+
Ja. Nee. Heeft hij niet nog maar een jaar contract? Plus 'basisklant' bij Oranje kan tegenwoordig de halve Eredivisie zich noemen. Gewoon WK afwachten, doet hij het daar geweldig kan je 6+ rekenen, anders blij zijn met 3 als hij niet gaat verlengen. Jaartje contract dus Feyenoord MOET dan wel, of hij loopt gratis weg het jaar er op.
pi_139209409
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
Over het algemeen betalen Italiaanse clubs zelden de hoofdprijs, Napoli is hierin een kleine uitzondering en in het geval van Janmaat praat je wel over een speler die gezien wordt als basisklant in Oranje, een aantal prima seizoenen achter de rug heeft en bovendien op een positie speelt waar de spoeling wereldwijd aardig dun is. Ik verwacht eigenlijk ook wel 8 miljoen als ondergrens tbh.
Contractje tot 2015 he.
Hopen dat hij een goed WK speelt dat zal het verschil waarschijnlijk maken.
blablablabla
pi_139209426
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja. Nee. Heeft hij niet nog maar een jaar contract? Plus 'basisklant' bij Oranje kan tegenwoordig de halve Eredivisie zich noemen. Gewoon WK afwachten, doet hij het daar geweldig kan je 6+ rekenen, anders blij zijn met 3 als hij niet gaat verlengen. Jaartje contract dus Feyenoord MOET dan wel, of hij loopt gratis weg het jaar er op.
gmta :D
blablablabla
pi_139209608
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Contractje tot 2015 he.
Hopen dat hij een goed WK speelt dat zal het verschil waarschijnlijk maken.
Ah, dat is wel kloten. Dan wordt het idd max. 8 miljoen denk ik.
pi_139209616
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:30 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja. Nee. Heeft hij niet nog maar een jaar contract? Plus 'basisklant' bij Oranje kan tegenwoordig de halve Eredivisie zich noemen. Gewoon WK afwachten, doet hij het daar geweldig kan je 6+ rekenen, anders blij zijn met 3 als hij niet gaat verlengen. Jaartje contract dus Feyenoord MOET dan wel, of hij loopt gratis weg het jaar er op.
3 miljoen, halve eredivisie basisklant, wat een achterlijke uitspraken. :')
Fer en Wijnaldum leverden met hun 1 jaarcontracten beiden al meer dan 5+ miljoen per stuk op.
13 interlands als de nummer 1 rechtsback van Oranje kan inderdaad de halve eredivisie mee pronken ja.
Voorlopig staat hij gewoon boven van der Wiel in de pikorde, een gerenommeerd basisklant bij een topclub.
Denk even na voor je wat plaatst.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_139209659
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:39 schreef Cara het volgende:

[..]

3 miljoen, halve eredivisie basisklant, wat een achterlijke uitspraken. :')
Fer en Wijnaldum leverden met hun 1 jaarcontracten beiden al meer dan 5+ miljoen per stuk op.
13 interlands als de nummer 1 rechtsback van Oranje kan inderdaad de halve eredivisie mee pronken ja. Voorlopig staat hij gewoon boven van der Wiel in de pikorde, een gerenommeerd basisklant bij een topclub. Denk even na voor je wat plaatst.
Prima kerel, wat jij wil. Feit is dat verdedigers nou eenmaal voor minder knaken gaan dan middenvelders/aanvallers, ten tweede staat Feyenoord er internationaal ook niet geweldig op, en zullen ze hem wel kwijt moeten als hij niet wil verlengen. 5 max, misschien wat meer als hij geweldig WK speelt, ik zeg het je :Y

Als je serieus op 8+ zit te hopen ga je in ieder geval van een koude kermis thuis komen
  donderdag 24 april 2014 @ 11:42:03 #21
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_139209704
Het is ook niet zo dat Janmaat zijn contract niet gaat verlengen als er deze zomer geen club voor hem komt ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_139209718
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:42 schreef PIETR het volgende:
Het is ook niet zo dat Janmaat zijn contractt niet gaat verlengen als er deze zomer geen club voor hem komt ..
Ik hoop voor het Nederlands voetbal dat hij lekker nog jaartje blijft, prima speler om in de eredivisie te zien. Als hij dan zijn niveau vast kan houden kan je eens aan 8+ gaan denken. :+
pi_139209727
quote:
2s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Prima kerel, wat jij wil. Feit is dat verdedigers nou eenmaal voor minder knaken gaan dan middenvelders/aanvallers, ten tweede staat Feyenoord er internationaal ook niet geweldig op, en zullen ze hem wel kwijt moeten als hij niet wil verlengen. 5 max, misschien wat meer als hij geweldig WK speelt, ik zeg het je :Y

Als je serieus op 8+ zit te hopen ga je in ieder geval van een koude kermis thuis komen
Exact.
Van der Wiel had ook nog een jaartje contract zelfde positie en die ging voor 6 miljoen van Ajax naar PSG.
blablablabla
pi_139210117
Goed, we zullen zien.

Blackcard Greg was nou ook weer niet zo bijzonder en kwam bovendien terug van een zware blessure waardoor hij de helft van het seizoen miste. Dan is het niet zo gek dat hij niet zo heel veel waard was. Eenjarig contract voor onlangs geblesseerde speler die niet verder wil met Ajax. PSG haalde hem bovendien als backup voor Jallet.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_139210148
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed, we zullen zien.

Blackcard Greg was nou ook weer niet zo bijzonder en kwam bovendien terug van een zware blessure waardoor hij de helft van het seizoen miste. Dan is het niet zo gek dat hij niet zo heel veel waard was. Eenjarig contract voor onlangs geblesseerde speler die niet verder wil met Ajax. PSG haalde hem bovendien als backup voor Jallet.
Tjah ach, hij is wel ook een periode een van de betere spelers van Ajax geweest en was in die tijd ook vaste klant bij Oranje, dus zo kan je bezig blijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')