Leuk om te horen! Ik zal eens de lastige klant bij je komen spelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:53 schreef Purdey het volgende:
Ik heb ook van de week m'n gesprek gehad met m'n ASM. Ik ga de 'opleiding' in voor caissière B ook, alhoewel dat alleen nog neerkomt op lades tellen.
Over een aantal weken/maanden mag ik zelfstandig shifts gaan draaien, en als ik dat onder de knie heb en nog steeds gemotiveerd ben mag ik de opleiding in voor TL. M'n ASM had het over opdrachten waar je aan moet werken binnen het filiaal. Iemand daar ervaring mee? Wat waren jullie opdrachten?
Haha, je bent altijd welkom. Je weet maar mijn filiaal woontquote:Op donderdag 24 april 2014 13:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Ik zal eens de lastige klant bij je komen spelen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 13:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, je bent altijd welkom. Je weet maar mijn filiaal woont
Linkje via DM?quote:Op donderdag 24 april 2014 12:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja nevermind. Heb inmiddels ook toegang.
Ja, en probeer dat maar eens te fixen als je niet weet wat er verkocht is...quote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef mujentas het volgende:
Dinsdag was er een meneer van Hollander om de UPS los te koppelen. Door een fout van zijn kant viel de spanning weg van een aantal kassa's incl. counter en de backoffice. Dat om 15.00 's middags terwijl het best druk was.
Dat heeft hij allemaal wel hersteld, maar sindsdien registreerd een van de drukste kassa's geen verkopen meer in de systemen. Zijn we pas vandaag achter gekomen, dus die kassa heeft wel 1,5 dag gedraaid. Hopelijk kunnen ze dat vanuit ncr herstellen, anders zijn de voorraden keihard naar de klote. Heeft een prio 3, dus wanneer ze zin hebben zeg maar
Overigens is het afkoppelen van de ups niet gelukt. Volgende week komen ze een nieuwe poging wagen, maar wel buiten openingstijd
Integraaltelling is dan de enige optiequote:Op donderdag 24 april 2014 14:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, en probeer dat maar eens te fixen als je niet weet wat er verkocht is...
Als het niet kassa 1 is: de kassa heeft een eigen geheugen waarin de gegevens worden opgeslagen. Deze worden normaal gesproken direct doorgegeven aan K1 die de data van alle kassa's verzameld en weer in een kabeltje stopt naar de server in de GTR-kast. Als het geheugen van de defecte kassa toereikend is en intact blijft, worden de gegevens alsnog juist verwerkt als de verbinding met kassa 1 wordt hersteld. Tot die tijd mag je geen tellingen doen (maar dat had je zelf ook al bedacht).quote:Op donderdag 24 april 2014 14:44 schreef mujentas het volgende:
Dinsdag was er een meneer van Hollander om de UPS los te koppelen. Door een fout van zijn kant viel de spanning weg van een aantal kassa's incl. counter en de backoffice. Dat om 15.00 's middags terwijl het best druk was.
Dat heeft hij allemaal wel hersteld, maar sindsdien registreerd een van de drukste kassa's geen verkopen meer in de systemen. Zijn we pas vandaag achter gekomen, dus die kassa heeft wel 1,5 dag gedraaid. Hopelijk kunnen ze dat vanuit ncr herstellen, anders zijn de voorraden keihard naar de klote. Heeft een prio 3, dus wanneer ze zin hebben zeg maar
Overigens is het afkoppelen van de ups niet gelukt. Volgende week komen ze een nieuwe poging wagen, maar wel buiten openingstijd
Ehm, nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:59 schreef exelletor het volgende:
Ik denk at jullie het beste even alle acties kunnen gaan tellen + heel goed nee-verkoop.
In het geval dat het niet hersteld kan worden, had jouw antwoord niet gezien.quote:
Lekker dan, zo net voor het weekend..quote:Op donderdag 24 april 2014 14:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, en probeer dat maar eens te fixen als je niet weet wat er verkocht is...
Ik denk t, maar zo'n zijkant valt niet opeens spontaan van de container af lijkt me..quote:Op donderdag 24 april 2014 18:15 schreef bamibij het volgende:
De container was waarschijnlijk al erg instabiel?
Omdat ze in het DC niet kijken hoe sommige karren er aan toe zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:02 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht, wat? Hoe flik je het om die zijkant te mollen
Lijkt me toch dat iemand toch wel dat iemand - die geen pool is met een belachelijk orderpick-norm - naar die containers kijktquote:Op donderdag 24 april 2014 18:20 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Omdat ze in het DC niet kijken hoe sommige karren er aan toe zijn.
Onderaan zit een stalen pijpje. Als die mist, dan trek je die zijkant er zo af.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk t, maar zo'n zijkant valt niet opeens spontaan van de container af lijkt me..
Uhu. Zo heb ik ze hier ook gezien, dan klapt die naar buiten... Maar niet naar de grond ?quote:Op donderdag 24 april 2014 18:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Onderaan zit een stalen pijpje. Als die mist, dan trek je die zijkant er zo af.
Ze zullen er ongetwijfeld naar gekeken hebben..quote:Op donderdag 24 april 2014 18:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat iemand toch wel dat iemand - die geen pool is met een belachelijk orderpick-norm - naar die containers kijkt
Volgens mij hebben wij iets anders in gedachten.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uhu. Zo heb ik ze hier ook gezien, dan klapt die naar buiten... Maar niet naar de grond ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |