abonnement Unibet Coolblue
pi_140473889
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef S0nic het volgende:
Jullie worden er iig niet minder op met Hoesen voor Zivkovic denk ik.
Nee denk het ook niet.. Antonia van GAE komt misschien ook weet niet wat ik daar van moet denken..
pi_140475975
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:31 schreef S0nic het volgende:
Jullie worden er iig niet minder op met Hoesen voor Zivkovic denk ik.
Denk het wel. Zeker als je naar de toekomst zou kijken.
Maar wie weet wordt dit een verrassing komend seizoen.
pi_140478712
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:07 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

Nee denk het ook niet.. Antonia van GAE komt misschien ook weet niet wat ik daar van moet denken..
nog een echte ajacied erbij
pi_140480723
Super leuk filmpje hieronder van de spelers na de wedstrijd tegen AZ. _O_
De spelers moeten deze sfeer ieder geval meenemen na volgend seizoen ! :Y

pi_140492861
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:30 schreef Fokker101 het volgende:
Hoesen naar Groningen het is officieel fijne aanwinst hoor.
We gaan het wel zien. Vooralsnog lijkt het er op dat hij sneller clubs verslijt dan voetbalschoenen. De 7e club/contract voor een 23 jarige vind ik nogal wat.
quote:
Hoesen begon zijn profcarrière bij Fortuna Sittard en ging daarna achtereenvolgens naar Fulham FC, Helsinki, terug naar Fortuna, Ajax en PAOK Saloniki.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_140493330
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 23:58 schreef quo_ het volgende:

[..]

We gaan het wel zien. Vooralsnog lijkt het er op dat hij sneller clubs verslijt dan voetbalschoenen. De 7e club/contract voor een 23 jarige vind ik nogal wat.

[..]

Jeugd in Engelse club, dan horen korte verhuurperiodes er gewoon bij. Is van Fortuna naar Fulham gegaan, daar wat uitgeleend om ervaring op te doen, Ajax heeft hem gekocht in de hoop er iets van te maken. Voldeed redelijk maar net niet goed genoeg en nu dan bij Groningen. Heb wel sympathie voor hem, hopelijk doet hij het goed bij jullie. Mooie club ook wel.
pi_140522396
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 00:08 schreef Adames het volgende:

[..]

Jeugd in Engelse club, dan horen korte verhuurperiodes er gewoon bij. Is van Fortuna naar Fulham gegaan, daar wat uitgeleend om ervaring op te doen, Ajax heeft hem gekocht in de hoop er iets van te maken. Voldeed redelijk maar net niet goed genoeg en nu dan bij Groningen. Heb wel sympathie voor hem, hopelijk doet hij het goed bij jullie. Mooie club ook wel.
Groningen is een club waar voetballers tot bloei kunnen komen en belangrijke steunpilaren van het team worden. Maken ze vervolgens een stap naar een "grotere" club dan lukt het lang niet altijd, voorbeelden Matavz, Nijland en Berg.
Het gaat niet altijd mis want spelers als Suarez en Robben hebben het ver geschopt.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_140530298
En dan lees je in de ochtend in het dagblad van het Noorden Hoesen: 'Groningen stond bij mij bovenaan''

:r
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:44:22 #109
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_140793046
Nieuwste aanwinst voor Groningen is de aanvaller Dino Islamovic. :)

http://www.fcgroningen.nl(...)eert-dino-islamovic/
pi_140793420
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef NaturalScience het volgende:
Nieuwste aanwinst voor Groningen is de aanvaller Dino Islamovic. :)

http://www.fcgroningen.nl(...)eert-dino-islamovic/
Ik ben benieuwd

Dan hebben we straks weer teveel aanvallers
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:04:16 #111
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_140793637
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:56 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd

Dan hebben we straks weer teveel aanvallers
Zeker nu kun je er op wachten dat Zeefuik zal gaan vertrekken deze zomer, en waarschijnlijk zal worden geruild voor Antonia. :)

Vertrek van de Leeuw zou me ook niet verbazen.
pi_140794376
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:04 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Zeker nu kun je er op wachten dat Zeefuik zal gaan vertrekken deze zomer, en waarschijnlijk zal worden geruild voor Antonia. :)

Vertrek van de Leeuw zou me ook niet verbazen.
Jammer dat Burnet verlengd is, dramatische speler
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:27:44 #113
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_140794526
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:23 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Jammer dat Burnet verlengd is, dramatische speler
Mwah, ben er niet echt rouwig om. De laatste paar maanden presteerde hij wat mij betreft toch zeer aardig voor Groningen begrippen..... But maybe that's just me.
pi_140870574
Snap eerlijk gezegd niet dat Groningen, Islamovic aantrekt. Je hebt net Hoesen gekocht maar ja hij is gratis. Maar wil Groningen dan met 2 spitsen gaan spelen?
pi_141333420
Antonia naar Groningen miskoop volgens mij.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 21:03:15 #116
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_141345706
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 16:28 schreef Fokker101 het volgende:
Antonia naar Groningen miskoop volgens mij.
2 ton plus een ruil voor een speler die Groningen waarschijnlijk toch niet gaat gebruiken komend seizoen. Antonia is één van de snelste spelers van de eredivisie! Top voor op je flank.

Wat mij betreft een prima versterking. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
pi_141348645
Is z'n kleedgeld rond?
pi_141363212
quote:
FC Groningen doet nieuwe transfer en casht voor keeper Bizot

FC Groningen begint het seizoen 2014/15 met een nieuwe doelman, ten opzichte van het voorgaande voetbaljaar. De Trots van het Noorden verkoopt Marco Bizot aan Racing Genk, meldt RTV Noord. De 22-jarige keeper gaat, mits hij zelf ook tot een akkoord komt met de Belgen, binnen enkele dagen tekenen. FC Groningen hoopt in de loop van volgende week een nieuwe nummer één te presenteren.

Bizot genoot zijn opleiding bij Ajax, maar schopte het daar niet tot een debuut in de Eredivisie. Hij liet zich gedurende het seizoen 2011/12 verhuren aan SC Cambuur en deed het daar goed. Daarna pikte FC Groningen hem op. De club maakte destijds de afspraak met Ajax, dat de Amsterdammers hem voor een vastgestelde som kunnen terugkopen. Rond de transfer van Richairo Zivkovic naar Ajax werd die clausule geschrapt.

De verkoop van Zivkovic was de eerste voor een basisspeler uit het team van Erwin van de Looi. Nu verkoopt FC Groningen zijn eerste keus onder de lat dus aan RC Genk. Afgelopen seizoen was Lászlo Köteles daar de vaste keeper en deed Kristof Van Hout dienst als back-up. De ex-club van trainer Mario Been finishte als zesde in de Jupiler Pro League.
pi_141363229
Kan er niet heel erg rouwig om zijn dat Bizot vertrekt. Keeper die wellicht kon doorgroeien maar keepte afgelopen seizoen niet altijd even goed. Redelijke keeper.
Wel te hopen dat Groningen vervanger regelt.
pi_141363280
Om welke transfersom gaat het eigenlijk?
pi_141363294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2014 08:35 schreef Paxcon het volgende:
Om welke transfersom gaat het eigenlijk?
quote:
Marco Bizot gaat naar KRC Genk

FC Groningen-doelman Marco Bizot tekent binnen enkele dagen een contract bij KRC Genk. Diverse bronnen hebben dit bevestigd aan RTV Noord.

Bizot stond nog tot de zomer van 2016 onder contract bij FC Groningen. Het is niet bekend of Bizot zelf al rond is met de Belgische club. Genk en Groningen hebben inmiddels wel een akkoord bereikt.

De hoogte van de transfersom blijft onduidelijk. Wel hoopt FC Groningen in de loop van volgende week een vervanger te kunnen presenteren.
pi_141363297
Oke....
pi_141363702
quote:
Marco Bizot vertrekt naar België en zijn opvolger wordt juist uit dit land weggehaald. Het gaat hier wel om een Nederlandse keeper: Het Laatste Nieuws weet dat FC Groningen zich zal gaan versterken met Sergio Padt, die wordt overgenomen van AA Gent. De 24-jarige Padt kan volgens het Belgische medium een contract voor drie jaar tekenen bij Groningen. Padt komt net als Bizot uit de Ajax-opleiding en kwam na verhuurperiodes aan Haarlem en Go Ahead Eagles in 2011 bij Gent terecht.
pi_141364237
Groningen schijnt er zo'n 1,5 miljoen aan over te houden.
pi_141371235
Komt die Padt van Genk misschien naar Groningen ken die keeper niet is die goed?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')