abonnement Unibet Coolblue
pi_139013765
Hallo dude's en dudette's, ik weet niet of dit de goede plek is voor deze vraag maarja; Ik heb een goede vriend die ik al jaren ken en is regelmatig bij mij thuis, gewoon chillen, blowen, drinken, gamen etc.

En net als iedereen, moet hij ook soms naar de wc een grote boodschap achterlaten. Maar terwijl hij bezig is op de wc hoor ik hem vaak scheten laten, niet een puf ofzo maar echt harde scheten...

Mijn vraag is dus hoe zou dit komen? En gaat dit over? Of is dit voor altijd? Hij is trouwens de enigste persoon die ik dit heb horen doen (Niet dat ik mensen afluister als ze aan het poepen zijn ofzo :') ).

Serieuze reacties A.U.B.

[ Bericht 7% gewijzigd door BloodFace op 18-04-2014 15:52:43 ]
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:44:41 #2
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_139013821
Je maakt een poeptopic en verwacht dan ook nog serieuze reacties :') yeah right

Komt gewoon omdat er lucht tussen de keutels zit.

tevens
*O* *O* *O* POEPTOPIC *O* *O* *O*
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_139014031
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Je maakt een poeptopic en verwacht dan ook nog serieuze reacties :') yeah right

Komt gewoon omdat er lucht tussen de keutels zit.

tevens
*O* *O* *O* POEPTOPIC *O* *O* *O*
Sinds wanneer is poepen iets raar/grappig? :')
Maar hoe kan die ervan af dan? Of blijft het voor altijd zo?
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:51:52 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_139014055
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:51 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Sinds wanneer is poepen iets raar/grappig? :')
Maar hoe kan die ervan af dan? Of is het voor altijd zo?
Sinds altijd :D
Geen idee hoe ie er vanaf kan komen, maar dat is ook zijn probleem :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_139014077
In SEX ja? Rare fetisj heb jij dan. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_139014096
Slotje.
pi_139014118
Eiwitshakes hebben bij mij dit effect. :P
Ik regeer op het werk dan echt op de porseleinen troon. Dan loop ik de werkvloer weer op en heeft iedereen mad respect voor me.
pi_139014129
Sommige mensen hebben een nauwe anus en dan ga je vreemde geluiden maken.

Conclusie: TS heeft een wijde anus.
pi_139014143
Had een andere soort topic verwacht :')
Of niet dan?
pi_139014184
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:53 schreef GezondeSpanning het volgende:
Slotje.
Nee. Dit is een serieuze topic..
Verplaatsen zou wel een goed idee zijn.
pi_139014487
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:52 schreef Rezania het volgende:
In SEX ja? Rare fetisj heb jij dan. :')
Misschien is TS belg?
Daar het neuken poepen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_139014973
een gay poeptopic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_139015062
De enige persoon of enigste persoon? Bij dat laatste twijfel ik aan je geaardheid (sowieso wel als je gaat zitten luisteren hoe je vriendje aan het poepen is).
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_139015627
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De enige persoon of enigste persoon? Bij dat laatste twijfel ik aan je geaardheid (sowieso wel als je gaat zitten luisteren hoe je vriendje aan het poepen is).
Horen en luisteren zijn 2 verschillende dingen. ;)

En als jij nou onzeker bent over jou geaardheid hoef je niet gelijk andere mensen met jou bullshit lastig tevallen..

En please STFU als je niks zinvols toe tevoegen heb in mijn topic.
pi_139015802
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:39 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Horen en luisteren zijn 2 verschillende dingen. ;)

En als jij nou onzeker bent over jou geaardheid hoef je niet gelijk andere mensen met jou bullshit lastig tevallen..

En please STFU als je niks zinvols toe tevoegen heb in mijn topic.
Volgens mij val jij ons lastig met je shitverhalen :')
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_139015873
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:19 schreef bosa_kaba het volgende:
een gay poeptopic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bai hunga pakul, maricon..
pi_139015889
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Volgens mij val jij ons lastig met je shitverhalen :')
-__- Dit is geen verhaal maar een serieuze vraag. Maar er zijn altijd wel van die kleuter minded faggots(jij) die grappig/stoer willen over komen op de internet.. voor wie? Ik zou het niet weten.
pi_139015936
Misschien houdt hij zn scheten op als ie niet op de wc zit. Het moet er toch ooit uit.
pi_139015993
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:47 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Bai hunga pakul, maricon..
Wat is dit nou weer voor trieste reactie :') Kan jou ook in het arabisch, duits of filipijns uitschelden maar in het NL komt de boodschap beter aan. Dus probeer het opnieuw zou ik zeggen, homo. Ga je vriend in de kont neuken joh. Lekker luisteren naar hoe hij poept :') Kkzielig figuur
pi_139016173
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:51 schreef bosa_kaba het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor trieste reactie :') Kan jou ook in het arabisch, duits of filipijns uitschelden maar in het NL komt de boodschap beter aan. Dus probeer het opnieuw zou ik zeggen, homo. Ga je vriend in de kont neuken joh. Lekker luisteren naar hoe hij poept :') Kkzielig figuur
Wtf jij begint met jou gaypoep topics BS. Dus niet gaan huilen bro, veeg je tranen maar weg en ga terug naar je zolderkamertje, voordat je jezelf weer en meer pijn doet.
pi_139016269
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:47 schreef BloodFace het volgende:

[..]

-__- Dit is geen verhaal maar een serieuze vraag. Maar er zijn altijd wel van die kleuter minded faggots(jij) die grappig/stoer willen over komen op de internet.. voor wie? Ik zou het niet weten.
Ik mag graag dikke mensen pesten (120kg :') ) die naar hun poepende kontmaatjes luisteren. Iets met natuurlijke selectie.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_139016585
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik mag graag dikke mensen pesten (120kg :') ) die naar hun poepende kontmaatjes luisteren. Iets met natuurlijke selectie.
HAHA! }:| Een hele creatieve en zinvole reactie waar ik veel aan had in mijn topic!

En dat je weet hoeveel ik weeg zegt meer over jou dan mij sukkeltje ;) . Heb je geen leven ofzo? tijd en moeite nemen om mij PROBEREN zwart te maken. :') voel me wel gevleid...
pi_139016626
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:57 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Wtf jij begint met jou gaypoep topics BS. Dus niet gaan huilen bro, veeg je tranen maar weg en ga terug naar je zolderkamertje, voordat je jezelf weer en meer pijn doet.
Heb geen zolderkamer vriend. Gewone kamer. Jij zit denk ik wel all day achter je computer aangezien je al van slag raakt als iemand je online in verband brengt met homo zijn. Dus veeg jij je traantjes maar weg pik :')
pi_139016792
Sinds wanneer zijn er mensen geïnteresseerd in andermans kleikunsten? Wees blij dat hij ze op de plee laat in plaats van recht in je muil.

Ik zou nl keihard op je hoofd bouten als ik wist dat je me F zat te luisteren.
pi_139016873
Sjongejongejonge STFU please ik verspil mijn tijd niet meer aan jullie..
Allemaal sukkeltjes een voor een.

Mods, slotje please.
pi_139016923
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:09 schreef BloodFace het volgende:

[..]

HAHA! }:| Een hele creatieve en zinvole reactie waar ik veel aan had in mijn topic!

En dat je weet hoeveel ik weeg zegt meer over jou dan mij sukkeltje ;) . Heb je geen leven ofzo? tijd en moeite nemen om mij PROBEREN zwart te maken. :') voel me wel gevleid...
Ik verspil tijd? :')

Zegt iemand die luistert hoe z'n holmaatje zit te schijten. Amusant.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_139016951
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:17 schreef BloodFace het volgende:
Sjongejongejonge STFU please ik verspil mijn tijd niet meer aan jullie..
Allemaal sukkeltjes een voor een.

Mods, slotje please.
Eigenlijk is dit ook gewoon te makkelijk
pi_139017001
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:15 schreef Vliegbaard het volgende:
Sinds wanneer zijn er mensen geïnteresseerd in andermans kleikunsten? Wees blij dat hij ze op de plee laat in plaats van recht in je muil.

Ik zou nl keihard op je hoofd bouten als ik wist dat je me F zat te luisteren.
Wat praat jij nou weer zegmaar badboy, Als ik iemand kk dikke scheten hoor laten tijdens het poepen vraag ik me zoiezo af(als elke gezonde iemand) hoe de fuck dat zou kunnen komen. Als het nou iets normaal is bij jou en in jou omgeving betekend het niet dat het bij iedereen zo is...
pi_139017039
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:17 schreef BloodFace het volgende:
Sjongejongejonge STFU please ik verspil mijn tijd niet meer aan jullie..
Allemaal sukkeltjes een voor een.

Mods, slotje please.
Hahahaha hap hap hap en dan kan je het niet meer aan en dan een slotje. Jij moet wel onder 18 zijn. En dan je maten afluisteren terwijl ze poepen :') :') Hahahah lach me kapot hier beste topic sinds maanden
pi_139017084
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit ook gewoon te makkelijk
Wat? Jezelf als een mongool op internet laten over komen? Dan heb je helemaal gelijk.. sukkeltje
pi_139017114
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:21 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Wat praat jij nou weer zegmaar badboy, Als ik iemand kk dikke scheten hoor laten tijdens het poepen vraag ik me zoiezo af(als elke gezonde iemand) hoe de fuck dat zou kunnen komen. Als het nou iets normaal is bij jou en in jou omgeving betekend het niet dat het bij iedereen zo is...
Kk dikke scheten laten doe ik niet alleen op de wc maar overal. Schijt aan (mijn onderbroek).
Om nou op FOK! een gaytopic te openen voor den poepende vriend. Bah bah bah
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:26:34 #32
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_139017164
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:50 schreef n0ir het volgende:
Misschien houdt hij zn scheten op als ie niet op de wc zit. Het moet er toch ooit uit.
dit, slotje op dit maricon topic :D
pi_139017194
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:22 schreef bosa_kaba het volgende:

[..]

Hahahaha hap hap hap en dan kan je het niet meer aan en dan een slotje. Jij moet wel onder 18 zijn. En dan je maten afluisteren terwijl ze poepen :') :') Hahahah lach me kapot hier beste topic sinds maanden
Ik kan gewoon de heledag door gaan als het moet bro..
Wat heeft dit nou weer met leeftijd temaken please stfu als je zelfs bij het trollen niet eens als een troll over kan komen maar alleen qua uiterlijk en daarom al je stress hier wil afreageren.. sukkeltje
pi_139017229
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:21 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Wat praat jij nou weer zegmaar badboy, Als ik iemand kk dikke scheten hoor laten tijdens het poepen vraag ik me zoiezo af(als elke gezonde iemand) hoe de fuck dat zou kunnen komen. Als het nou iets normaal is bij jou en in jou omgeving betekend het niet dat het bij iedereen zo is...
Hahaha gast, je wil ook nog proberen als een stratieboy over te komen maar zelfs dat lukt je niet. Als je echt 'van de streets' was (wat in NL bijna onmogelijk is, ze zitten iig niet op fok) dan weet je dat 'zegmaar badboy' 'zehma badboy' moet zijn. Hahaha tering zeg wat een vermaak zo vroeg in het weekend. Maar je bent wel erg veel met poep bezig, je praat ook alleen maar poep. Je blijft jezelf ook maar goedpraten he :') :') :') :') Haha damn wat insane dit. En dan huilen om een slotje terwijl je zelf hebt geopend. Nota bene in het SEX forum _O_ _O- Wat iedereen nu aanneemt: TS geilt op poepende makkers :') En probeert zichzelf nu te verdedigen. Gaat je niet lukken jongen hiero. Misschien kun je het op forum.sekswoordenboek.nl proberen.
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:29:59 #35
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_139017276
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:21 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Wat praat jij nou weer zegmaar badboy, Als ik iemand kk dikke scheten hoor laten tijdens het poepen vraag ik me zoiezo af(als elke gezonde iemand) hoe de fuck dat zou kunnen komen. Als het nou iets normaal is bij jou en in jou omgeving betekend het niet dat het bij iedereen zo is...
kk dikke
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_139017303
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:27 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Ik kan gewoon de heledag door gaan als het moet bro..
Wat heeft dit nou weer met leeftijd temaken please stfu als je zelfs bij het trollen niet eens als een troll over kan komen maar alleen qua uiterlijk en daarom al je stress hier wil afreageren.. sukkeltje
Wat het met leeftijd te maken heeft? Als je wat volwassener was geweest was je simpelweg wat handiger geweest op het internet en dan wist je dat je jezelf hier niet kan verdedigen.
pi_139017362
Sjongejongejonge ik heb echt medelijden met jullie en jullie moeders... :'). En hun ook zeker met hun zelf... sukkeltjes
pi_139017399
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:32 schreef BloodFace het volgende:
Sjongejongejonge ik heb echt medelijden met jullie en jullie moeders... :'). En hun ook zeker met hun zelf... sukkeltjes
Welke hun?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:34:48 #39
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_139017450
Atilla de hun
pi_139017476
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:28 schreef bosa_kaba het volgende:

[..]

Hahaha gast, je wil ook nog proberen als een stratieboy over te komen maar zelfs dat lukt je niet. Als je echt 'van de streets' was (wat in NL bijna onmogelijk is, ze zitten iig niet op fok) dan weet je dat 'zegmaar badboy' 'zehma badboy' moet zijn. Hahaha tering zeg wat een vermaak zo vroeg in het weekend. Maar je bent wel erg veel met poep bezig, je praat ook alleen maar poep. Je blijft jezelf ook maar goedpraten he :') :') :') :') Haha damn wat insane dit. En dan huilen om een slotje terwijl je zelf hebt geopend. Nota bene in het SEX forum _O_ _O- Wat iedereen nu aanneemt: TS geilt op poepende makkers :') En probeert zichzelf nu te verdedigen. Gaat je niet lukken jongen hiero. Misschien kun je het op forum.sekswoordenboek.nl proberen.
Waar haal jij al jou conclusies zo vandaan xD jij bent een echte fokker damnnn... hart en nieren zit in jou bloed en dan ook nog eena met jou naam is een schande man, voor de antiliaanen. Zelfs al ben je er misschien niet een.. sukkeltje
pi_139017486
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:32 schreef BloodFace het volgende:
Sjongejongejonge ik heb echt medelijden met jullie en jullie moeders... :'). En hun ook zeker met hun zelf... sukkeltjes
Ik heb medelijden met jou omdat je niks beters te doen hebt dan maar te blijven reageren hier. Scheer je gewoon weg en kom nooit meer terug joh, mafketel. Tienerhoertje.
pi_139017524
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:35 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Waar haal jij al jou conclusies zo vandaan xD jij bent een echte fokker damnnn... hart en nieren zit in jou bloed en dan ook nog eena met jou naam is een schande man, voor de antiliaanen. Zelfs al ben je er misschien niet een.. sukkeltje
Okee, die deed pijn. Die conclusies baseer ik op mensenkennis.... sukkeltje (je valt in herhaling)
pi_139017533
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:35 schreef bosa_kaba het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met jou omdat je niks beters te doen hebt dan maar te blijven reageren hier. Scheer je gewoon weg en kom nooit meer terug joh, mafketel. Tienerhoertje.
Wat ben jij nu aan het doen dan? Moet ik je helpen denken? Mindless whore.. sukkeltje
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:37:16 #44
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_139017537
Anti? Dan komt dat bouten door de bonen
pi_139017552
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:35 schreef BloodFace het volgende:

[..]

hart en nieren zit in jou bloed
Dat klinkt pijnlijk.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_139017583
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:36 schreef bosa_kaba het volgende:

[..]

Okee, die deed pijn. Die conclusies baseer ik op mensenkennis.... sukkeltje (je valt in herhaling)
Heb je het niet gemerkt is mijn nieuwe bijnaam voor jullie sukkeltje('s)
pi_139017608
OT: mogelijk spastische darm, voedselallergie...oftewel teveel lucht in de darmen, kom je niet zo makkelijk vanaf. Wel kan je klachten verminderen door te letten op wat je eet.
pi_139017637
Mods zijn goed bezig op dit forum btw!!
pi_139017678
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:39 schreef Sekhmet het volgende:
OT: mogelijk spastische darm, voedselallergie...oftewel teveel lucht in de darmen, kom je niet zo makkelijk vanaf. Wel kan je klachten verminderen door te letten op wat je eet.
Ah okeoke, thanks voor je serieuze reactie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')