abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_159757543
quote:
3s.gif Op maandag 8 februari 2016 15:24 schreef Anne het volgende:

[..]

Klopt. Dat hoort niet. Ik zal hem op zijn vingers tikken :Y.
Met een houten liniaal? :9 Kunnen we daar een filmpje van zien? O+ O+
pi_160166971
Ik weet dat de inhoud van pm's niet openbaar mogen worden gemaakt dus dat ga ik ook niet doen.
Wat ik wél wil delen is dat ik totaal niet blij ben met de berichten die ik van SD kreeg.
Blijkbaar kon hij in het betreffende topic zijn gram niet halen (ik wil het topic niet verpesten) en dus krijg ik kleuterschooldreigementen van iemand die blijkbaar denkt dat ie alles kan maken.
Doorspekt met vooringenomenheid want blijkbaar ben ik er continu op uit om hem af te fakkelen.
Heb geprobeerd duidelijk te maken dat dat absoluut niet zo is maar de reactie daarop was weer beledigend.
Moet het echt zo of ga je ooit nog eens een keer normaal doen?
Je mag me best ergens op wijzen maar ik ben volwassen, daarom reageer ik ook beter op volwassen reacties.
Via pm kan ik maar niet tot je doordringen, wie weet helpt het als iedereen het kan lezen.
Ook al ben je mod, je bent geen God. Ook jij moet normaal doen.
Ik heb geen flauw idee waar die hetze van jou en Anne vandaan komt maar wat mij betreft mag die wel stoppen, ik ben een gewone user die af en toe een normale bijdrage wil leveren.
Behandel me dan ook zo.
  woensdag 24 februari 2016 @ 07:54:45 #228
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_160168098
Is het (al)weer zo ver?
Zie 2 posts boven je :D

Kansloos dat een mod zich als een kleuter met teveel testosteron gedraagt. Heb me er ook al vaak zat aan geërgerd.

Misschien dit nog eens doorlezen MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 24 februari 2016 @ 09:58:27 #229
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160169365
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 01:33 schreef vannelle het volgende:
Ik weet dat de inhoud van pm's niet openbaar mogen worden gemaakt dus dat ga ik ook niet doen.
Wat ik wél wil delen is dat ik totaal niet blij ben met de berichten die ik van SD kreeg.
Blijkbaar kon hij in het betreffende topic zijn gram niet halen (ik wil het topic niet verpesten) en dus krijg ik kleuterschooldreigementen van iemand die blijkbaar denkt dat ie alles kan maken.
Doorspekt met vooringenomenheid want blijkbaar ben ik er continu op uit om hem af te fakkelen.
Heb geprobeerd duidelijk te maken dat dat absoluut niet zo is maar de reactie daarop was weer beledigend.
Moet het echt zo of ga je ooit nog eens een keer normaal doen?
Je mag me best ergens op wijzen maar ik ben volwassen, daarom reageer ik ook beter op volwassen reacties.
Via pm kan ik maar niet tot je doordringen, wie weet helpt het als iedereen het kan lezen.
Ook al ben je mod, je bent geen God. Ook jij moet normaal doen.
Ik heb geen flauw idee waar die hetze van jou en Anne vandaan komt maar wat mij betreft mag die wel stoppen, ik ben een gewone user die af en toe een normale bijdrage wil leveren.
Behandel me dan ook zo.
Ik heb je in DM op persoonlijke titel, niet als mod, verteld wat ik denk en wat ik vind, daar kan je niet tegen blijkbaar, en dan ga je hier nog even natrappen omdat je blijkbaar op de een of andere manier in je wiek geschoten bent, dus moet je maar even wederom als een klein kind hier nog even huilie huillie doen en roeptoeteren dat ik dat allemaal niet mag zeggen, want ik ben een mod.

Ik, we, wij hebben ditzelfde gezeur al diverse keren gehad meneer vannelle, en elke keer eindigt het hetzelfde.. met kruiperige lik en slijm DM's, en het is allemaal niet zo bedoeld, ik zie het verkeerd, en jij voelt je 'als een kind' behandeld. Weet je? misschien is het een plan om je dan niet ook zo te gedragen. Want je flikt weer precies hetzelfde; jij zeikt mij af, ik klim in de DM om niet op het forum in de klinch te gaan, en dan is het allemaal niet waar, ik zie het verkeerd, jij bedoelt het allemaal goed, het ligt aan iedereen behalve jou, en als je dan je zin niet krijgt ga je hier kijken of het je lukt. Jij ging vroeger ook altijd bij je papa vragen of je een snoepje mocht als je bij mama je zin niet kreeg of wat?

Ik ben helemaal klaar met jou, enge kleuter; nogmaals, als je vindt dat je als een kind behandeld wordt, moet je je misschien eens afvragen of je je dan niet ook zo gedraagt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:06:51 #230
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_160169464
Peace, man :7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 24 februari 2016 @ 10:12:36 #231
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160169516
Nee, vannelle en ik liggen elkaar niet zo, ik kan niet zo goed tegen achterbakse kereltjes, en hij is daar zeg maar het prototype van, maar dat mag ik dan weer niet zeggen, want dan gaat ie weer huilen dat ik een mod ben, kijk maar hierboven :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160179737
quote:
9s.gif Op woensdag 24 februari 2016 07:54 schreef daNpy het volgende:
Is het (al)weer zo ver?
Zie 2 posts boven je :D

Kansloos dat een mod zich als een kleuter met teveel testosteron gedraagt. Heb me er ook al vaak zat aan geërgerd.

Misschien dit nog eens doorlezen MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Jij snapt het iig wel.
De toonzetting staat me iig niet aan, dat is niet hoe volwassenen met elkaar om horen te gaan.
Maar ik laat het verder maar rusten, blijkbaar is het niet anders...
pi_160194942
quote:
0s.gif Op woensdag 24 februari 2016 17:08 schreef vannelle het volgende:

Maar ik laat het verder maar rusten, blijkbaar is het niet anders...
Toch maar niet, hoe langer ik er over nadenk hoe meer belachelijk ik het vind.
En aangezien mijn vraag via pm waarom hij een tyfushekel aan mij heeft en ik om een voorbeeld vroeg alleen maar resulteerde in meer beledigingen waar ik niet op kan reageren want meneer heeft mij nu geblokkeerd doe ik het toch maar hier.
Is niet persoonlijk of zo maar ik vind dat een mod wel iets anders zou moeten reageren.
Persoonlijk via pm iemand de huid volschelden en niet reageren op een logische vraag maar wel het gesprek onmogelijk maken door mij te blokkeren is gewoon achterlijk.
Dus als het via pm niet kan vraag ik het maar gewoon hier:

Wat heb ik gedaan dat je zo'n hekel aan me hebt?
En waarom doe je dus zo tegen mij?
Ik weet het echt niet en sta eerlijk open voor een gesprek daar over.
Misschien ligt het idd wel aan mij maar als ik niet weet waar het over gaat is het ook bijzonder moeilijk om me aan te passen mocht dat nodig zijn.
Dat snap je zelf hopelijk ook wel SD.

Ben je mss. vergeten dat ik een heel gesprek met Anne heb gehad (telefonisch) toen ze haar motorrijbewijs wilde gaan halen en dat ik en dat ik echt mijn best heb gedaan dat zo goed mogelijk te doen?
Of weet je het nog wel en vind je het eigenlijk kut dat je zelf die woorden niet kon vinden?

Hoe dan ook vind ik het erg matig van je dat je mij geblokkeerd hebt via PM. Kinderachtig zelfs.
Heb je zelf echt niet zoiets dat dingen beter uitgesproken kunnen worden ipv te laten liggen rotten?

Ik weet dat persoonlijke dingen beter via pm kunnen maar na je blokkade kan dat dus niet.
En ik wil ook niet dat je denkt dat je daardoor het laatste woord hebt.

Je bent heel creatief met woorden, woordgrapjes en omschrijvingen maar je moet ook beseffen dat je nog steeds met mensen te maken hebt.
Jouw gedrag is op z'n zachtst gezegd nogal zorgwekkend.

Maar door die blokkade moet ik de vraag wel hier stellen als ik antwoord wil krijgen:
Wat heb ik gezegd of gedaan waardoor je zo'n hekel aan me hebt?
pi_160197022
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 03:14 schreef vannelle het volgende:
Wat heb ik gedaan dat je zo'n hekel aan me hebt?
En waarom doe je dus zo tegen mij?
Dat weet je allang. Of wil je oprecht dat wij het hier nog even open en bloot op tafel gooien?
Of wacht.. ik kom hier dadelijk even op terug; en dan val ik oprecht in herhaling.

Daarnaast heb ik, nee, iedereen achter de schermen heeft de PM's gelezen van zowel jou als Sounddragon en je maakt van een mug een hele dikke vette olifant.
Je geeft zelf in je laatste PM aan dat je met rust gelaten wilt worden. Je geeft zelf aan dat jullie elkaar met rust moeten laten. Zo geschiedde, Sounddragon doet dat,, maar nee, jij moet weer hier in het feedbacktopic en in het topic zelf toch nog even wat opmerkingen maken en je verhaal halen. En dat doe je vaak. Je moet en zal gelijk krijgen, je moet en zal van iemand een bevestiging ontvangen, je moet en zal het laatste woord hebben. Heerlijk dat daNpy daarom even reageert, nietwaar? Maar dat was natuurlijk niet genoeg, want dat is maar een zwarte user. Dus begin je opnieuw.

Ik kan je bij deze alvast zeggen dat je geen gelijk gaat krijgen.
Van een blauwe niet, van een rode niet. En ook deze post is mijn laatste keer dat ik op je reageer.

Want dit ben jij ten voeten uit:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 03:14 schreef vannelle het volgende:
Ben je mss. vergeten dat ik een heel gesprek met Anne heb gehad (telefonisch) toen ze haar motorrijbewijs wilde gaan halen en dat ik en dat ik echt mijn best heb gedaan dat zo goed mogelijk te doen?
Of weet je het nog wel en vind je het eigenlijk kut dat je zelf die woorden niet kon vinden?
Ik snap ten eerste niet waarom je dit er sowieso bijhaalt _O-. De relevantie is ver te zoeken.

Maar goed, eerst maar even een disclaimer: Ik heb echt een waanzinnig goed geheugen, dus daar kun je in ieder geval niet mee spelen. Ik onthoud veel. Tot in een heleboel details toe.

En ik heb NOG NOOIT met jou (telefonisch) gesproken over iets privé. NOOIT.

Ook ik moet jou niet, al heel wat jaartjes, steek dat niet onder stoelen of banken, zal je als moderator zo gelijk mogelijk te behandelen, maar voor de rest laat ik je verder wel compleet links liggen. En weet je waarom? Precies om dit soort posts. Als SD zogenaamd iets niet goed deed, hing je in mijn DM om op een sneaky, gemene en persoonlijke manier er naar te vragen en vice versa. Je verzint er wat dingen bij, waarvan je weet dat wij die hier toch niet openbaar mogen maken, of je deed behoorlijk wat aannames of vulde van alles zelf in, et voila, het lijkt voor de users hier dat je altijd een heel valide punt hebt. Je vergeet dat Sounddragon en ik (in tegenstelling tot jij en ik) elkaar in het echte leven ook spreken en dat we ook nog een achter de schermen hebben, waar wij wel los mogen gaan.

Je bent een gemeen en onbetrouwbaar mannetje en ik zou je daarom alleen al never nooit niet mijn telefoonnummer geven.
pi_160198229
Ik merk het al, dit komt niet meer goed.
Maar idd, typ maar eens in het openbaar wat de reden is, ik weet dat dus echt niet. Anders zou ik het niet vragen.
En dan heb ik tenminste een reden die ik wellicht kan weerleggen. Of niet in het geval jullie wel gelijk hebben maar weet ik iig waar het over gaat.

Voor de rest boeit het me eigenlijk niet meer, ik heb nu gezegd wat ik wilde zeggen maar kan blijkbaar niet doordringen omdat jullie collectieve gedachte blijkbaar vast staat.
Nou, veel plezier daar mee.
Ga ik me wel richten op meer nuttige dingen.
  donderdag 25 februari 2016 @ 20:47:46 #236
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_160212125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 11:20 schreef vannelle het volgende:

Maar idd, typ maar eens in het openbaar wat de reden is, ik weet dat dus echt niet. Anders zou ik het niet vragen.
lezen is moeilijk hè, er staan genoeg redenen.
quote:
Ga ik me wel richten op meer nuttige dingen.
Doei :W
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_160213240
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 20:47 schreef lipje het volgende:

[..]

lezen is moeilijk hè, er staan genoeg redenen.

[..]

Doei :W
Bemoei je er niet mee.
  donderdag 25 februari 2016 @ 21:23:12 #238
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_160213614
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 21:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee.
ga dan niet openbaar lopen zeuren/miepen/whatever.

veel plezier in /dev0 :W
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_160457380
@SD, mag ik ook weten waarom deze edit nodig was aangezien ik alleen maar reageerde op een opmerking richting mij?
PTA / Irritaties op de weg #101 McDrive aso's
Ik weet dat je mij niet mag maar ik verwacht wel dat er zonder vooroordelen gemod wordt.

En ik moet mijn vraag wel hier typen aangezien ik jou geen pm meer kan sturen.
pi_160457389
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 06:53 schreef vannelle het volgende:
@SD, mag ik ook weten waarom deze edit nodig was aangezien ik alleen maar reageerde op een opmerking richting mij?
PTA / Irritaties op de weg #101 McDrive aso's
Ik weet dat je mij niet mag maar ik verwacht wel dat er zonder vooroordelen gemod wordt.

En ik moet mijn vraag wel hier typen aangezien ik jou geen pm meer kan sturen.
Dat is een gevaarlijk tipoc.
pi_160457416
quote:
3s.gif Op zondag 6 maart 2016 07:00 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat is een gevaarlijk tipoc.
Ik weet dat er een waarschuwing boven het reageerveld staat en ik ben ook netjes gebleven in mijn reactie.
Daarom snap ik ook oprecht niet waarom mijn volledige post is weggehaald terwijl ik alleen maar reageer op een opmerking tegen mij.
Als ik onfatsoenlijk of met gescheld had gereageerd dan zou ik de edit wel snappen maar nu dus niet.
Vandaar dat ik uitleg vraag.
pi_160457430
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 07:08 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik weet dat er een waarschuwing boven het reageerveld staat en ik ben ook netjes gebleven in mijn reactie.
Daarom snap ik ook oprecht niet waarom mijn volledige post is weggehaald terwijl ik alleen maar reageer op een opmerking tegen mij.
Als ik onfatsoenlijk of met gescheld had gereageerd dan zou ik de edit wel snappen maar nu dus niet.
Vandaar dat ik uitleg vraag.
Ik vrees dat je roepende in de woestijn blijft.
pi_160457748
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2016 07:12 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ik vrees dat je roepende in de woestijn blijft.
Dan is dat maar zo.
Het lijkt er iig op dat iets persoonlijks via dit forum blijkbaar tot uiting komt en dat klopt niet.
Ook al heb je een hekel aan iemand om wat voor reden dan ook is monddood maken een aardig zwaktebod.
Maar het zal allemaal wel, ik vind het ondertussen wel best.
Ik hou me wel bij subfora die wel normaal lopen.
pi_160459642
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 08:09 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dan is dat maar zo.
Het lijkt er iig op dat iets persoonlijks via dit forum blijkbaar tot uiting komt en dat klopt niet.
Ook al heb je een hekel aan iemand om wat voor reden dan ook is monddood maken een aardig zwaktebod.
Maar het zal allemaal wel, ik vind het ondertussen wel best.
Ik hou me wel bij subfora die wel normaal lopen.
quote:
3s.gif Op donderdag 25 februari 2016 10:16 schreef Anne het volgende:
Je verzint er wat dingen bij, waarvan je weet dat wij die hier toch niet openbaar mogen maken, of je deed behoorlijk wat aannames of vulde van alles zelf in, et voila, het lijkt voor de users hier dat je altijd een heel valide punt hebt.
Dat maar even als eerste.

Dan ten tweede; waarom je post een edit heeft ondergaan, staat gewoon in de topicpointer zelf:
quote:
Voor rellen, trollen, schelden en het steeds maar uitlokken van een verdediging bij degene die een irritatie post, wordt in dit topic vanaf heden niet meer gewaarschuwd, maar worden er streng notes uitgedeeld die tot een ban kunnen leiden. Kun je je niet gedragen of beheersen? Klik dan gerust dit topic weg.
Dus inderdaad; Het is hartstikke persoonlijk bedoeld, die topicpointer staat er voor de lol en we editten daar inderdaad nooit iemand anders zijn of haar post, behalve die van jou.
pi_160459677
Disclaimer: dat laatste stuk is natuurlijk sarcastisch bedoeld.
  zondag 6 maart 2016 @ 11:59:10 #246
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_160459886
Ik heb het idee dat in dat topic 80% van de posts gemodereerd wordt dus zo persoonlijk is het niet :')
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  vrijdag 18 maart 2016 @ 21:59:00 #247
293583 Lincoln-TownCar
Driving into your town too !!
pi_160773125
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 11:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het idee dat in dat topic 80% van de posts gemodereerd wordt dus zo persoonlijk is het niet :')
Ik ook, nu ben ik weer het slachtoffer van die nieuwe :( :(

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 21:17 schreef derLudolf het volgende:
Zeg blauwe ben jij niet een beetje knopjesgeil? Ik post gewoon een obvious méme omdat die knakker zo strontirritant dat man man man zit te herkauwen, ga je me een beetje zitten editten en noten, slaat nergens op, waar is mijn vrijheid van meningsuiting?

Kan niet he, dit :N
Bigger = better en dikker = vetter.
Check hier voor cheap fuel voor je slee
Op woensdag 10 maart 2010 03:00 schreef suikertaartje het volgende: Ik vind jou wel schattig :Y
pi_160775283
Worden er nu berichten verwijderd uit het feedback topic? :? Hoe wenselijk is dat? :{
  vrijdag 18 maart 2016 @ 23:24:19 #249
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_160775343
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Worden er nu berichten verwijderd uit het feedback topic? :? Hoe wenselijk is dat? :{
Was machst du hier?? Ausweis bitte!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  vrijdag 18 maart 2016 @ 23:57:54 #250
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_160776394
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Worden er nu berichten verwijderd uit het feedback topic? :? Hoe wenselijk is dat? :{
Omdat teringzooi, en die Lincoln heb ik naar de sloop gebracht, Ludolf had hem helemaal kapot genote, banden lek, chroom afgebladderd dit dat ;(

[ Bericht 2% gewijzigd door Sounddragon op 19-03-2016 00:03:17 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')