abonnement Unibet Coolblue
pi_138846158
Hoe wassen jullie de fietsbroeken? Misschien beetje belachelijke vraag maar ik merk dat één van mijn castelli broeken de naden onderaan de broek los beginnen te laten cq te slijten. Broek heb ik net 2 of 3 maanden en heb de laatste weken wel super vaak gebruikt maar dan nog mogen de naden niet loslaten toch? Het is overigens niet ernstig 95% van de naden zien er nog keurig uit. Wellicht was ik verkeerd?

Gelijk na de rit gooi ik de broek in de mini was (30 min) en doe ik er iets Robijn Black Velvet bij.
pi_138846406
Gewoon in de wasmachine donderen. Sportprogramma (iets van 1,5 uur :') ) Gewoon met color wasmiddel.

Stickers en opdruk overlijden dan wel. Maar dat interesseert me net zo veel als het welzijn van de zwerfhonden in nicaragua
pi_138846595
Naar de stomerij natuurlijk, je bent niet zomaar soignee.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_138846658
_O- Sowieso wassen :'). Zijn wegwerpartikelen toch?
  zondag 13 april 2014 @ 21:50:43 #230
58560 Oksel
Gezellig.
pi_138846668
Ik strijk ze altijd.
pi_138847053
Idd elke rit nieuwe aan.
Maar ik kan 't mis hebben...
  zondag 13 april 2014 @ 21:55:54 #232
130803 Gripper
Get a grip
pi_138847057
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:50 schreef Oksel het volgende:
Ik strijk ze altijd.
Alleen de voorkant zeker, een mooie vouw erin ter hoogte van de tepels?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  zondag 13 april 2014 @ 21:59:40 #233
58560 Oksel
Gezellig.
pi_138847305
Ja, en in de broek ook.

Patty, wat is je analyse van mijn rit vandaag hartslagtechnisch gezien?
  zondag 13 april 2014 @ 22:11:51 #234
130803 Gripper
Get a grip
pi_138848163
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:59 schreef Oksel het volgende:
Ja, en in de broek ook.

Patty, wat is je analyse van mijn rit vandaag hartslagtechnisch gezien?
Nou, zelfs ik -als niet dr. in de trainingsleer- kan zien dat dat veel te hoog is. Je hebt dus niet gedoseerd getraind, maar alleen maar ruim 2 uur bijna in het rood gezeten. En dat alles om het wiel van je supersnelle oom te kunnen houden?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_138848395
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:47 schreef muzas het volgende:
Gewoon in de wasmachine donderen. Sportprogramma (iets van 1,5 uur :') ) Gewoon met color wasmiddel.

Stickers en opdruk overlijden dan wel. Maar dat interesseert me net zo veel als het welzijn van de zwerfhonden in nicaragua
Dat die stickers enzo verdwijnen boeit me niet zoveel, belangrijkste is dat de broek goed blijft zitten en de zeem op zijn plek blijft zitten/ naden heel blijven. Stuur morgen wel mailtje naar webshop waar ik de broek gekocht heb.
  zondag 13 april 2014 @ 22:27:07 #236
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_138849279
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 21:44 schreef poiuytr het volgende:
Hoe wassen jullie de fietsbroeken? Misschien beetje belachelijke vraag maar ik merk dat één van mijn castelli broeken de naden onderaan de broek los beginnen te laten cq te slijten. Broek heb ik net 2 of 3 maanden en heb de laatste weken wel super vaak gebruikt maar dan nog mogen de naden niet loslaten toch? Het is overigens niet ernstig 95% van de naden zien er nog keurig uit. Wellicht was ik verkeerd?

Gelijk na de rit gooi ik de broek in de mini was (30 min) en doe ik er iets Robijn Black Velvet bij.
Assos koopuh, krijg je er een beschermende waszak bij.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 13 april 2014 @ 22:31:32 #237
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_138849560
Gisteren de 150 route van de AGR plus nog wat extra, vandaag de route van de klimclassic. Leuke route van 165 km. Ook voor het eerst de redoute opgereden, kutheuvel *O*
.
pi_138849968
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 22:11 schreef Gripper het volgende:

[..]

Nou, zelfs ik -als niet dr. in de trainingsleer- kan zien dat dat veel te hoog is. Je hebt dus niet gedoseerd getraind, maar alleen maar ruim 2 uur bijna in het rood gezeten. En dat alles om het wiel van je supersnelle oom te kunnen houden?
Sluit me aan bij mijn poulain. Zulke ritten zijn af en toe leuk, maar wel afgewisseld met voldoende D1. Bij jou zijn het enkel deze ritten. Maar dat roepen we al 2 jaar, dus vragen naar een analyse heeft geen zin.

Start je zaterdag ook in Kleine Hein Oksel? En zondag in Noordwolde? Mooie amateurkoersen. Kan je lekker knallen!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_138850457
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 15:01 schreef Patroon het volgende:

Zo zie je maar, koersje meerijden is 1, echt meedoen om de prijzen is weer een stuk zwaarder.
Hahaha enorme praatjesmaker :D
pi_138850493
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:31 schreef Yankee het volgende:
Gisteren de 150 route van de AGR plus nog wat extra, vandaag de route van de klimclassic. Leuke route van 165 km. Ook voor het eerst de redoute opgereden, kutheuvel *O*
Redoute is mooi man!
pi_138850504
wielerkleding altijd wassen zonder wasverzachter en met zeer minimaal wasmiddel.. is slecht voor elastieken in de stof ed is mij altijd geleerd..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_138850572
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 22:46 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hahaha enorme praatjesmaker :D
Oja, vergeten te melden dat gewoon bijblijven voor sommigen ook al zwaar is, he Tommeke ;)
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_138850662
Maar vandaag knap koersje gereden las ik op fb! Heb je nou bij icw ook A en B? Want zag dat de Vries won. Reed je daarbij?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_138851587
Ik heb vandaag voor het eerst in een jaar weer eens een criterium gereden. Had na m'n falen vrijdag niet zoveel goesting, maar ben toch maar gegaan omdat m'n eigen cluppie 'm organiseerde.

Ik voelde me niet super in het peloton en had geen topbenen dus bedacht dat ik maar overal op ging reageren en proberen zelf wat op poten te zetten om in de beginfase m'n ploeggenoten de wind uit de zeilen te zetten.

Dat pakte goed uit. Want bij de tweede poging zat ik al in de beslissende kopgroep van 4 man. In het peloton werd ook meteen lekker afgestopt. Een nadeel was dat we nog 46 km moesten met 4 eenlingen. 2 daarvan zeer rap (eentje, Marco, was vroeger amateur en won 3 keer het DK plus etappe in de Hel van Brabant en meer van dat soort werk). De andere, Jan, rijdt eigenlijk altijd wel podium. Voor nummer 3 was ik niet zo bang, maar ik zat zelf na een tijdje al aardig af te zien.

Gelukkig maakten nog 2 man de oversteek, een ploeggenoot van Marco en een ploeggenoot van nummer 3. Ik zat dus met 2 koppeltjes en een sprinter in de kopgroep en heb vanaf dat moment misschien nog 3 kopbeurten gedaan.

Na een paar scheldpartijen toch nog een kopbeurt meegedaan, maar ik had daarna een ronde nodig om te herstellen. Ondertussen haalden we het peloton bijna in en zei Jan dat we maar samen moesten werken en dat ik in de laatste ronde als niet sprinter maar moest wegspringen.

Ik antwoordde dat me dat hoogstwaarschijnlijk niet meer zou lukken maar dat ik m'n best zou doen. Natuurlijk zou ik dan voor hem de rode loper uitleggen dus ik besloot met Marco z'n ploeggenoot te praten en ik zei dat we Jan moesten flikken zodat Marco de sprint kon winnen :D

Ik zei dat ik me de laatste ronde wel tussen Marco en Jan in zou wurmen en een gat zou laten vallen. De finish was 100 meter na een bocht met daarvoor zo'n 700 meter vol tegen de wind in.

Halverwege dat stuk sprong ik weg en Marco z'n ploeggenoot had dat niet door en ik had echt een gat. Dus ik keek vooruit en zag niets, ik dacht niet na terwijl ik fiets. M'n benen deden zo'n pijn en ik dacht ik moet de snelste zijn. Voor m'n gevoel haalden me nooit meer in ik dacht verdomd ik win.

Helaas gingen Marco en Jan wel ontzettend hard aan en viel ik helemaal stil en was een 6e plek m'n deel. Ze moesten allemaal wel lachen dat ik ze geflikt had, maar ik had zelf ook niet door dat ik nog zulke benen had en dat de anderen net zo kapot zaten. Anders was ik iets later aangegaan. Al met al wel dik tevreden.
pi_138851634
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 22:49 schreef Patroon het volgende:
Maar vandaag knap koersje gereden las ik op fb! Heb je nou bij icw ook A en B? Want zag dat de Vries won. Reed je daarbij?
Bij de B's jung.
pi_138851963
Haha mooi verslag en puike prestatie! . Wel vrij matig trouwens om niet mee te draaien maar daarna wel weg te springen. :D. Zullen ze je wel niet in dank afnemen. Hehe

Zou bij A's nooit geaccepteerd worden, dat je niet meedraait.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_138852783
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 23:11 schreef Patroon het volgende:
Haha mooi verslag en puike prestatie! . Wel vrij matig trouwens om niet mee te draaien maar daarna wel weg te springen. :D. Zullen ze je wel niet in dank afnemen. Hehe

Zou bij A's nooit geaccepteerd worden, dat je niet meedraait.
Thnx :) Wordt bij de B's ook niet geaccepteerd, dus niet zo denigrerend doen.

We hadden toen al zo'n voorsprong dat we wel wegbleven en ik was al vier keer gelost en teruggekomen, dus kon ik ook niet beter en was op een gegeven moment wel de minste in de kopgroep en zat op hangen en wurgen mee. Daarbij werd ik ook een paar keer flink uitgescholden hèhè :D

Dus ik vond dat ik wel recht had om niets te doen, normaal niet m'n stijl en ik smijt meestal juist teveel met m'n krachten.
Ik had zelf ook niet verwacht dat ik dat nog kon op het laatst, wegspringen, maar na een gelletje kwam ik er toch wat doorheen. Dat het me niet lukte weg te blijven zorgde ervoor dat ze na de tijd wel om me moesten lachen en het wel mooi vonden dat ik de boel flikte.
pi_138852903
quote:
1s.gif Op zondag 13 april 2014 23:28 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Thnx :) Wordt bij de B's ook niet geaccepteerd, dus niet zo denigrerend doen.

We hadden toen al zo'n voorsprong dat we wel wegbleven en ik was al vier keer gelost en teruggekomen, dus kon ik ook niet beter en was op een gegeven moment wel de minste in de kopgroep en zat op hangen en wurgen mee. Daarbij werd ik ook een paar keer flink uitgescholden hèhè :D

Dus ik vond dat ik wel recht had om niets te doen, normaal niet m'n stijl en ik smijt meestal juist teveel met m'n krachten.
Ik had zelf ook niet verwacht dat ik dat nog kon op het laatst, wegspringen, maar na een gelletje kwam ik er toch wat doorheen. Dat het me niet lukte weg te blijven zorgde ervoor dat ze na de tijd wel om me moesten lachen en het wel mooi vonden dat ik de boel flikte.
Ach joh, iedereen hier denkt toch dat ik denigerend ben, dus worden mijn posts sowieso zo geïnterpreteerd.

Je zei niet dat er op je werd gescholden, dus ging er vanuit dat ze het prima vonden. Als je niet beter kan is het prima, maar als zo iemand dan nog wel weg springt, zou ik dat wel matig vinden en de vvolgende keer lekker mee laten draaien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Patroon op 13-04-2014 23:38:32 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_138853413
Ik was in eerste instantie wel tevreden met plek 6 maar bedacht me later dat ik toch niets te verliezen had als eenling die sprint als een strijkijzer. Dus ik had met twee partijen wat afgesproken en zag dat de Cyclesporters in de kopgroep aan het wijzen waren op welke Tandje Hoger renner ze zouden rijden. Dat vertelde ik weer stiekem aan die renners van partij nummer 3, Tandje Hoger, zodat zij mij ook enigszins gunstig gestemd waren.

Ik vind dat niet matig, maar gewoon een kwestie van flikken of geflikt worden.
Helaas lukte het niet, maar in de sprint was ik sowieso kansloos voor een plek bij de eerste 3.
pi_138853834
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 23:43 schreef Tommeke het volgende:
Ik was in eerste instantie wel tevreden met plek 6 maar bedacht me later dat ik toch niets te verliezen had als eenling die sprint als een strijkijzer. Dus ik had met twee partijen wat afgesproken en zag dat de Cyclesporters in de kopgroep aan het wijzen waren op welke Tandje Hoger renner ze zouden rijden. Dat vertelde ik weer stiekem aan die renners van partij nummer 3, Tandje Hoger, zodat zij mij ook enigszins gunstig gestemd waren.

Ik vind dat niet matig, maar gewoon een kwestie van flikken of geflikt worden.
Helaas lukte het niet, maar in de sprint was ik sowieso kansloos voor een plek bij de eerste 3.
Ja joh, die cyclesporters moeten lekker bij de A's gaan rijden, dus die mag je sowieso flikken. :P
Maar ik kan 't mis hebben...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')