abonnement Unibet Coolblue
pi_138133527
Mijn vriendin heeft tijdens het vrijen pijn, en ik weet niet hoe ik het op moet lossen. Misschien is de verhouding van onze geslachtsdelen niet helemaal juist en is zij iets kleiner gebouwd dan ik.

Ze heeft ook huidsziekte psoriaris, dit geeft een vrij droge huid over heel het lichaam. Misschien dat ze hierdoor niet helemaal nat wordt? We gebruiken glijmiddel maar dat werkt niet heel erg.

Ze is ook wel eens onzeker maar ik heb niet het gevoel dat ze door onzekerheid niet echt geniet van seks/ en daaroom niet nat wordt.

Kan iemand mij hier tips voor geven wat ik eraan kan doen?
pi_138133689
Als je niet verteld wat er pijn doet kan niemand je helpen he
  maandag 24 maart 2014 @ 21:28:33 #3
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_138133766
oh nee duidelijk
pi_138133942
Verkeerde gat?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 24 maart 2014 @ 21:31:13 #5
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_138133944
meer voorspel. Opgeilen. goed nat, anders is het sowieso niets.
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_138134495
Ze wordt goed geil en nat, het lijkt erop dat ze daarna weer snel droogt wordt. Ze heeft pijin binnen in haar vagina en het blijft ook enige tijd na sex hangen. Tijdens seks vind ze het pijnlijk als ik mijn penis in of uit haar vagina haal, als ik er eenmaal inzit valt het wel mee. Alleen na 3-5 minuten begint het bij haar pijn te doen.

Wanneer ze ongesteld is hebben we ook wel eens met condoom sex gehad, en toen had ze er minder last van
  maandag 24 maart 2014 @ 21:41:25 #7
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_138134678
Ga naar de huisarts.
pi_138136134
Als de verhouding tussen jullie geslachtsorganen buitenproportioneel is zal het voor haar vast niet ideaal voelen. Heeft ze hier met vorige partners ook last van gehad? Of evt met haar vingers of iets dergelijks? Anders zou ik -zoals hierboven staat- naar de huisarts gaan.
  maandag 24 maart 2014 @ 22:55:52 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_138139038
Buiten proportionele verhoudingen bestaan in de regel niet. Dat je al aangeeft dat het tijdens de menstruatie wel lukt, wanneer dat mokkel volgezogen zit met vaginaal bloed, zegt al genoeg. Ze is normaliter gewoon gortdroog. Of dit aan jouw kunsten of haar ziekte te wijten valt of mogelijk een combinatie van beide, dat laat ik in het midden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 22:58:14 #10
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138139152
Gewoon glijmiddel gebruiken. Nooit aan gedacht?
Siliconenspul zoals dit: http://www.speeltje.net/s(...)el-118-ml-13792.html
Droogt ook niet op.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138139530
quote:
We gebruiken glijmiddel maar dat werkt niet heel erg.
Gelieve goed te lezen.
Ik vroeg me trouwens altijd af of dat siliconenglijmiddel niet prikt? Ik heb die van op waterbasis van Durex Play.

De huisarts lijkt me wel een proper idee
  Moderator maandag 24 maart 2014 @ 23:48:34 #12
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138142160
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 23:04 schreef blablajongeman het volgende:

[..]

Gelieve goed te lezen.
Ik vroeg me trouwens altijd af of dat siliconenglijmiddel niet prikt? Ik heb die van op waterbasis van Durex Play.

De huisarts lijkt me wel een proper idee
Nee, dat prikt niet en op waterbasis is zo verdwenen. Probeer eens zoiets.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138186211
Dat siliconenglijmiddel idd. Het glijmiddel van Durex vind ik sowieso niet zo'n succes. Zou eens online of in een seksshop naar ander glijmiddel kijken.

Wat ook belangrijk is, is dat je vriendin ontspannen is. Als het vaak pijn doet kan ze ook aanspannend door angst voor de pijn.
pi_138186585
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef euphoria19 het volgende:
Ga naar de huisarts.
Dat dus en niks anders want het klinkt serieus genoeg met die ziekte erbij en zo.
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 12:01:44 #15
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138187433
Voor elke scheet naar de dokter gaan :') Geen wonder dat de zorgkosten zo omhoog gaan.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138187600
Als je ongesteld ben dan is alles minder gevoelig down under.
Dus doordat je zegt dat ze dan minder pijn heeft kan het zijn dat er toch iets aan de hand is. Huisarts ia mijn tip.
  zondag 30 maart 2014 @ 13:13:55 #17
415718 TheLostArtofGivingaFuck
The King of Trolling
pi_138324563
Lost vanzelf op zodra ze een jaar of 16 is :X

Kidding ... klinkt alsof er ook iets psychologisch bij komt kijken
pi_138346689
Ga naar huisarts. Pijn bij het vrijen kan een viceuze cirkel worden met verkrampen, meer pijn, meer verkrampen, meer pijn etc etc. Als je er wat sneller bij bent kan je er ook beter iets aan doen.
pi_138346830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
Voor elke scheet naar de dokter gaan :') Geen wonder dat de zorgkosten zo omhoog gaan.
Schandalig dat een moderator zich bediend van zulke reacties. Dat vind ik echt. Ten eerste is dit een probleem wat wel degelijk aandacht van een huisarts verdiend (psoariasis, pijn bij het vrijen, anyone?). Ten tweede ontmoedig je voor alle gebruikers hier in dit topic huisartsbezoek, iets waar niets mis mee is en wat de kosten van de gezondheidszorg eerder drukt dan verhoogd (denk daar maar eens over na, als je het antwoord hebt op deze voor jou paradoxale stelling dan hoor ik het). Nogmaals denk maar eens goed naar over je rol als moderator.
pi_138350106
Ik denk dat ze het beste langs een gyn kan gaan, doorverwijzing vragen aan de huisarts naar een gynocoloog.

Normaal zou ik adviseren een tijd(maand of 2) seks te hebben zonder penetratie, maar de kans is erg groot dat haar huidziekte hier iets mee te maken heeft.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_138350139
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
Voor elke scheet naar de dokter gaan :') Geen wonder dat de zorgkosten zo omhoog gaan.
Ga eens even snel wieberen zeg. Echt schandalig dat je dit zo zegt bij zo'n probleem....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_138350223
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 23:04 schreef blablajongeman het volgende:

[..]

Gelieve goed te lezen.
Ik vroeg me trouwens altijd af of dat siliconenglijmiddel niet prikt? Ik heb die van op waterbasis van Durex Play.

De huisarts lijkt me wel een proper idee
Persoonlijk vind ik dat rotspul, even fijn, maar na een paar minuten gaat het 'plakken' ipv glijden. Dat werkt dan alleen maar averechts.

Eros, duur, maar erg zuinig in gebruik. Het beste wat ik aan kan eaden
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 01:27:48 #23
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_138350964
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 00:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Ga eens even snel wieberen zeg. Echt schandalig dat je dit zo zegt bij zo'n probleem....
Het is schandalig dat je meteen roept 'naar de dokter' terwijl je eerst zelf kunt proberen of ontspannen helpt (massage vooraf bijvoorbeeld), siliconenglijmiddel en zo zijn er nog talloze dingen die je kunt proberen voor je naar de dokter gaat, het is nou niet dat de vellen er bij hangen, dus ik zou wat terughoudender zijn in het meteen maar naar de dokter gaan of dat te adviseren, niks schandaligs aan eerst je problemen zelf proberen oplossen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_138353616
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:27 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het is schandalig dat je meteen roept 'naar de dokter' terwijl je eerst zelf kunt proberen of ontspannen helpt (massage vooraf bijvoorbeeld), siliconenglijmiddel en zo zijn er nog talloze dingen die je kunt proberen voor je naar de dokter gaat, het is nou niet dat de vellen er bij hangen, dus ik zou wat terughoudender zijn in het meteen maar naar de dokter gaan of dat te adviseren, niks schandaligs aan eerst je problemen zelf proberen oplossen.
Je weet dat als je naar een psycholoog moet je vaak ook doorverwezen moet worden door de huisarts? Zeker als je een vergoeding wil krijgen van de zorgverzekering?

Daarbij komt dat hij al aangeeft dat ze er van alles aan proberen te doen. Dan is een doorverwijzing naar de huisarts niet gek inplaats van aanrommelen en het erger maken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_138357118
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:27 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het is schandalig dat je meteen roept 'naar de dokter' terwijl je eerst zelf kunt proberen of ontspannen helpt (massage vooraf bijvoorbeeld), siliconenglijmiddel en zo zijn er nog talloze dingen die je kunt proberen voor je naar de dokter gaat, het is nou niet dat de vellen er bij hangen, dus ik zou wat terughoudender zijn in het meteen maar naar de dokter gaan of dat te adviseren, niks schandaligs aan eerst je problemen zelf proberen oplossen.
Alsof TS een dag na het advies 'ga naar de huisarts' al direct in de spreekkamer zit. Die moet waarschijnlijk eerst nog even met zijn vriendin overleggen, wennen aan t idee etc.
Professioneel gifmenger.
pi_138368920
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 01:27 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het is schandalig dat je meteen roept 'naar de dokter' terwijl je eerst zelf kunt proberen of ontspannen helpt (massage vooraf bijvoorbeeld), siliconenglijmiddel en zo zijn er nog talloze dingen die je kunt proberen voor je naar de dokter gaat, het is nou niet dat de vellen er bij hangen, dus ik zou wat terughoudender zijn in het meteen maar naar de dokter gaan of dat te adviseren, niks schandaligs aan eerst je problemen zelf proberen oplossen.
Ten eerste: dat iemand zoiets op een forum zegt wil al zeggen dat ze vaak het een en ander al geprobeerd hebben met z'n tweeen en er niet zo goed uitkomen. In dit geval kan de huisarts uitkomst bieden, ook al is er niks aan de hand, deze persoon heeft er voor gestudeerd. Jij duidelijk niet
Ten tweede: ironisch dat je zegt het is niet zo dat 'de vellen erbij hangen'. Dat is dus wel zo (again, psoriasis anyone?). Nou kom jij natuurlijk mee dat nergens staat de problemen in de schaamstreek zo erg zijn dat in genitale regio de vellen erbij hangen, het is echter wel iets dat de pijn bij het vrijen een groter probleem kan maken.
Ten derde: pijn bij het vrijen is nou echt typisch een probleem waar je niet te lang mee moet wachten vanwege die vicieuze cirkel. Wil niet zeggen dat je er met heel lang wachten nooit meer vanaf komt maar het kan wel langer duren voor het voorbij is.
Ten vierde: en misschien wel de belangerijkste reden: je bent moderator man. Je dient je een beetje netjes te gedragen op dit forum vind ik (ik hoor het wel als je het daar niet mee eens bent). Ik vind je opmerkingen nou niet van veel respect betuigen. Daarnaast ben je duidelijk geen arts en dien jij (juist jij, als moderator) geen medische adviezen te geven en al helemaal niet iemand af te raden om naar de HA te gaan. Zeker gezien het feit dat het hier toch wel op zijn plaats is.
pi_138497143
al dat gezeik of ik wel of niet naar de dokter moet mag je lekker ergens anders voortzetten, heb silliconen glijmiddel gehaald en ik ga dit weekend het resultaat zien :)
pi_138497245
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 09:47 schreef blablajongeman het volgende:
al dat gezeik of ik wel of niet naar de dokter moet mag je lekker ergens anders voortzetten, heb silliconen glijmiddel gehaald en ik ga dit weekend het resultaat zien :)
*grinnik* have fun!!
Professioneel gifmenger.
pi_138530824
Nou uit persoonlijke ervaring dan maar, ik heb zelf ook psoriasis.

VOORSPEL IS ALLES. En glijmiddel werkt ook goed.

Nu is het zo dat er dagen zijn dat ze er waarschijnlijk meer last van zal hebben dan andere en dan zou ik zeggen eventjes geen seks en lekker laten genezen.
pi_138656434
Hey TS, hielp dat?
Professioneel gifmenger.
pi_138688247
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
Voor elke scheet naar de dokter gaan :') Geen wonder dat de zorgkosten zo omhoog gaan.
Ben jij 12 of zo? Kom op. Als je al van alles probeert en het werkt niet, ze blijft pijn houden, ga je naar de dokter.
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')