abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:08:44 #176
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137900365
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond dat kind sowieso maar irritant, maar stond toch wel ff te kijken toen ze terugkwamen en ze haar zusje omgebracht had. Sodeju. Al vond ik de waanzin wel ineens te plots komen. Daar was nog niets van te zien in eerdere afleveringen. Hadden ze wel iets beter mogen voorbereiden, spannender ook. Dit was ineens out of the Blue. Of ik heb enorm niet op zitten letten op d'r in eerdere afleveringen. Toen leek ze imo alleen maar t stoerdere, sterkere, maar zeker wel wijzere zusje.
Ik vond haar deze aflevering juist erg labiel. Dan snapte ze het weer niet, dan moest gedaan worden wat moest. Dan waren het weer mensen. Dan wil ze zich laten bijten, maar rent toch weg.

Ik vond de onverwachte plottwist juist erg sterk. Grote schock.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:09:04 #177
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137900381
Zodra ze aan de eettafel antwoordde met "I know what I need to do now" op de vraag of ze nu begreep wat zombies waren, wist je al genoeg natuurlijk. Dit zat er al zoooo lang aan te komen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:12:45 #178
181126 MouzurX
Misschien?
pi_137900635
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Zodra ze aan de eettafel antwoordde met "I know what I need to do now" op de vraag of ze nu begreep wat zombies waren, wist je al genoeg natuurlijk. Dit zat er al zoooo lang aan te komen!
Je wist dat ze haar zusje ging stabben?
Dit zat er eigenlijk helemaal niet lang aan te komen, zoals ik zeg is het in een halve aflevering wel héél rap gegaan met haar waanzin.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2014 @ 21:13:52 #179
88815 The_Emotion
98.3
pi_137900699
Eigenlijk hadden Carol en Tyreese, Lizzie moeten laten spelen met zombie-Mika en verder op pad moeten gaan.
Zo krijgt Lizzie haar zin en leert ze tegelijk haar (laatste) lesje.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_137900889
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:13 schreef Remqo het volgende:
Eigenlijk hadden Carol en Tyreese, Lizzie moeten laten spelen met zombie-Mika en verder op pad moeten gaan.
Zo krijgt Lizzie haar zin en leert ze tegelijk haar (laatste) lesje.
Dood gaan is over het algemeen weinig educatief.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2014 @ 21:17:32 #181
88815 The_Emotion
98.3
pi_137900947
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dood gaan is over het algemeen weinig educatief.
daarom stond er ook laatste tussen haakjes, ze zal er niet veel aan hebben
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:17:43 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137900957
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Je wist dat ze haar zusje ging stabben?
Dit zat er eigenlijk helemaal niet lang aan te komen, zoals ik zeg is het in een halve aflevering wel héél rap gegaan met haar waanzin.
Er zat overduidelijk iets gruwelijks aan te komen, dat gevoel kreeg ik er in ieder geval wel bij ja.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_137901080
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Je wist dat ze haar zusje ging stabben?
Dit zat er eigenlijk helemaal niet lang aan te komen, zoals ik zeg is het in een halve aflevering wel héél rap gegaan met haar waanzin.
Nou ja, een paar aflevering terug probeerde ze op een nogal aparte manier Judith stil te krijgen, dan was er nog het langlopende vermoeden dat zij de walkers voerde in de gevangenis (al had ik dat in eerste instantie niet), en ze destijds ook de walkers namen gaf en dergelijke. Dus het aparte gedrag was er al. Vooral na dat met Judith had ik wel het idee dat er iets aan zat te komen met Lizzie.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_137901558
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef OMG het volgende:

[..]

Nou ja, een paar aflevering terug probeerde ze op een nogal aparte manier Judith stil te krijgen, dan was er nog het langlopende vermoeden dat zij de walkers voerde in de gevangenis (al had ik dat in eerste instantie niet), en ze destijds ook de walkers namen gaf en dergelijke. Dus het aparte gedrag was er al. Vooral na dat met Judith had ik wel het idee dat er iets aan zat te komen met Lizzie.
Dat met Judith snap ik nog wel, ze was op dat moment paniekerig en radeloos, hoeveel opties had ze nog meer behalve het smoren van de baby? Dat ze op een gegeven moment haar hand niet meer weg wilde halen was nog steeds begrijpelijk vind ik. Tis verleidelijk om zo op die manier snel een einde te maken aan een terugkerend probleem.

Maar ik leg de link gewoon niet van een radeloze paniekerig meisje en een volkomen autististische griet dat denkt dat walkers speelkameraadjes zijn enzovoorts.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_137902797
Zat al steeds te peinsen wie nou die ratten op zat te hangen in de gevangenis..

Maar erg goede ep hoor, ik zat echt even van 11.gif toen ze daar lag en Lizzie met dat mes, dacht eerst nog misschien een kutgrap ofzo :') Had ook wel meteen het gevoel dat ze haar moesten doden, maar had niet gedacht dat het zo vroeg of überhaupt ook daadwerkelijk gebeurde. Amerika zeker helemaal verontwaardigd? :D Kind doodschieten in koelen bloede, toch respect voor de writers

Vond dat Tyrese Carol wel een beetje snel vergaf, dat was iets minder
Maar hele goede ep (alweer)
  dinsdag 18 maart 2014 @ 21:51:16 #186
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137903069
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Zat al steeds te peinsen wie nou die ratten op zat te hangen in de gevangenis..

Maar erg goede ep hoor, ik zat echt even van [ afbeelding ] toen ze daar lag en Lizzie met dat mes, dacht eerst nog misschien een kutgrap ofzo :') Had ook wel meteen het gevoel dat ze haar moesten doden, maar had niet gedacht dat het zo vroeg of überhaupt ook daadwerkelijk gebeurde. Amerika zeker helemaal verontwaardigd? :D Kind doodschieten in koelen bloede, toch respect voor de writers

Vond dat Tyrese Carol wel een beetje snel vergaf, dat was iets minder
Maar hele goede ep (alweer)
Het was idd leuk geweest als hij het hele interieur naar de tyfus hielp :@
Maar op zich, hij zit samen met haar en een baby. Dan is vergeven ook wel wat makkelijker dan als je in een relatief veilige gevangenis zit.
pi_137903138
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:51 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Het was idd leuk geweest als hij het hele interieur naar de tyfus hielp :@
Maar op zich, hij zit samen met haar en een baby. Dan is vergeven ook wel wat makkelijker dan als je in een relatief veilige gevangenis zit.
Ja dat dacht ik ook
Nog iemand overhoop knallen had ook niet geholpen denk ik voor die arme Tyrese
pi_137903307
Amerikanen hebben over het algemeen niet zo'n probleem met geweld hoor, zolang er maar geen tepels te zien zijn.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:03:34 #189
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_137903843
Wat een ep *O* *O*

Wat me opviel: Carol is Tyreese aan t verbinden, oh, verband is op ff vastmaken. Next shot, onee, ik heb nog een stukje, ff verder verbinden dan...
pi_137904308
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:54 schreef JackHerrer het volgende:
Amerikanen hebben over het algemeen niet zo'n probleem met geweld hoor, zolang er maar geen tepels te zien zijn.
Ook daarmee hebben ze geen enkel probleem hoor. Kijk bijvoorbeeld Banshee eens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_137904725
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook daarmee hebben ze geen enkel probleem hoor. Kijk bijvoorbeeld Banshee eens.
Zolang het achter de decoder zit.
pi_137905859
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zolang het achter de decoder zit.
Klopt. Je wilt natuurlijk niet dat je kind per ongeluk een ontblote tepel te zien krijgt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_137906375
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 22:49:49 #194
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_137906407
I lolled
pi_137906464
Hahaha
Sowieso die memes ( :') ) die soms langskomen op die Facebook zijn wel vaak grappig
pi_137907171
Die blik en dat kapsel van Judith hebben eigenlijk best wel wat weg van Daryll. :')
pi_137907366
Wat een bazenaflevering _O_
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:41:02 #199
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_137909061
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:12 schreef JackHerrer het volgende:
Herkenbare scene voor de striplezers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ondanks dat ik dit een bovengemiddelde aflevering vond is het verschil in impact tussen hoe deze situatie in de comics plaatsvindt, en in de serie tekenend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom; er zit weer niets achter in vergelijking met de comics. Een eenmalige piek in drama die daarna weer wegebt in tegenstelling tot een arc van karakterontwikkeling.

En dan toch nog een van de beste afleveringen (van het seizoen)..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_137912273
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 21:19 schreef OMG het volgende:

[..]

Nou ja, een paar aflevering terug probeerde ze op een nogal aparte manier Judith stil te krijgen, dan was er nog het langlopende vermoeden dat zij de walkers voerde in de gevangenis (al had ik dat in eerste instantie niet), en ze destijds ook de walkers namen gaf en dergelijke. Dus het aparte gedrag was er al. Vooral na dat met Judith had ik wel het idee dat er iets aan zat te komen met Lizzie.
Vergeet ook de scene in de gevangenis niet waarin ze al zegt dat walkers mensen zijn. Ook is er de scene waarin ze op de boomstam zit met konijntjes/eekhoorntjes erin (weet niet meer welke) en een andere scene die chronologisch later is waarin je de verminkte lijkjes ziet als Daryl en Beth langskomen.

Dit zat er al een tijdje aan te komen, psychomeisje is psycho.

Goede wending, acteerprestatie van Lizzie was prima/goed maar het begin miste toch iets. Ik weet niet of het aan het script of aan de acteurs ligt, maar echt boeiend wisten ze het niet te houden, ondanks toch aardige materie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')