abonnement Unibet Coolblue
pi_400014
Ik werd gevraagd om wat commentaar te leveren, nou dat kan! Als eerste wil ik even kwijt dat mr."ED" als eerste in de catapult had gemogen en op het hoogste punt los hadden kunnen laten, want meneer wil toch zelfmoord plegen. Wat een flapdrol, en dat met een baby van 12 dagen oud!! Ik weet het, ik had een fout maar dit slaat toch alles..... succes met jullie commentaar hihi
BBMartin
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 22:37:31 #2
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_400030
Hey Martin !

Welkom..

Ik hoop nog veel meer van je hier te zien


Maar leef je uit op eventuele commentaren die je op het hele BB2 verhaal hebt.


Dus Martin veel plezier hier met het hele forum en ik hoop ook dat je de moeite neemt om de andere forums eens door te lezen.

Mocht je vragen hebben dan kun je me altijd mailen

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 17-10-2000 22:40]

I'm getting too old for this....
  Admin dinsdag 17 oktober 2000 @ 22:39:04 #3
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_400034
Hej Martin, leuk dat je je woord hebt gehouden. Tja, over Ed zijn we het vrijwel allemaal eens. Zelden zo'n stom stuk schimmel op tv mogen aanschouwen. Bij het zien van de man lopen de koude rillingen langs mijn ruggegraat.
Waar we vorig jaar dachten dat Willem wel eens een psychopaatje in spé had kunnen zijn moet me toch van het hart dat Ed's 'hannibal lecter' gehalte vele malen hoger ligt.

Anyway, welkom Martin. Leuk je hier te zien. Heeft het chatje met m'n knorretje van de week toch nog voor iets leuks gezorgd

Leuk stukkie zelfspot in het topic trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 17-10-2000 22:40]

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_400040
Ach ja het heeft ff geduurt maar ik zal er weer af en toe zijn. Snap nou ook pas hoe het werkt hahahaha.
BBMartin
  Moderator dinsdag 17 oktober 2000 @ 22:43:30 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_400041
Goh, alweer iemand die zich voordoet als ex-bewoner.

De manier waarop Edje van plan is een eind tezijnertijd een eind aan zijn leven te maken vind ik anders hoogst origineel. Het jezelf voor de trein werpen, jezelf ophangen, je smoel vol met pillen proppen en van een flat of brug springen, dat kennen we nou wel. Nee dan Ed: het oerwoud inlopen. Droog: "Dan gebeurt er vast wel wat met je."

/edit
Wat?? Havoc.. Danny... is het dit keer een echte ex?? Nou, welkom in de groep dan, Martin.
Enne.. jij hebt zeker nog geen kinderen?

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 17-10-2000 22:47]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 oktober 2000 @ 22:43:42 #6
862 Arcee
Look closer
pi_400042
quote:
Op 17 oktober 2000 22:39 schreef Danny het volgende:
Tja, over Ed zijn we het vrijwel allemaal eens. Zelden zo'n stom stuk schimmel op tv mogen aanschouwen. Bij het zien van de man lopen de koude rillingen langs mijn ruggegraat.
En DUS moet-ie blijven! Hopelijk maakt Nederland deze keer geen fout.
pi_400045
He die Martin, how's life ?
Volg je BB een beetje?
Je had beter een origineler topic kunnen openen, Ed is zo langzamerhand al opgebrand
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 22:46:15 #8
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_400053
Euhm voor jouw informatie Gert is de topic opnemer dus wel degelijk Martin van BB1 .. aangezien Knorretje al eerder contact met hem heeft gehad en hem gisteren avond ook weer gesproken heeft kunnen we zien dat hij woord heeft gehouden.
I'm getting too old for this....
pi_400059
Zo die zit.......
BBMartin
  Admin dinsdag 17 oktober 2000 @ 22:50:59 #10
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_400065
Inderdaad
Die zit... Nogmaals welkom.
En ook nog eens niet bang voor stevige uitspraken als "playboy kansen nul, nul hoop ik" over Desirée

Ben ik toch benieuwd hoe je nou over Jolanda denkt... Uit betrouwbare bron (interview met Jolanda op www.big-brother.nl) weten we dat ze hier regelmatig meeleest, dus ze zal vast en zeker benieuwd zijn

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 22:52:49 #11
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_400070
Maar goed nu we duidelijk de identiteit van Martin hebben vast gesteld moeten we maar weer een beetje on topic gaan niet


Ed is inderdaad redelijk Irritant en zeker zeer uitpluizend wat de andere bewoners betreft. En Martin jij was zo irritant nog niet

Dat kon veel en veel erger

I'm getting too old for this....
  Admin dinsdag 17 oktober 2000 @ 22:55:48 #12
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_400079
Ho ho Havoc... Martin is veel te kort in het huis geweest om te laten zien hoe irritant ie wel niet kan zijn, laten we daar wel over wezen

Ed is gewoon een potloodventer. Allergisch voor de deken waar 'ie 's nachts nog onder heeft liggen slapen. Vindt zichzelf zielig omdat 'ie niet rookt

Het zal allemaal wel. Ben nog steeds van mening dat niemand van nature zo irritant kan zijn dus kan het niet anders dan dattie er door VOO is ingezet om de boel een beetje op stang te jagen. VOO moet toch WAT, nu de kijkcijfertjes nogal tegenvallen...

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_400083
Gaaf man, dat we je hier tegenkomen!!
Na BB1 bleek jij toch wel de meest nuchtere en humoristische droogkloot te zijn.
Slijm,slijm...
Really !
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:00:25 #14
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_400094
Helemaal mee eens Danny. Martin heeft inderdaad niet echt lang in het huis gezeten. (was overigens een geintje Martin )

Maar laten we eerlijk wezen. Ed komt het huis in en gaat meteen flink irritant doen. Van mij mag hij er zeker nog wel een tijd in blijven om het allemaal een beetje interessanter te maken.

Vorig jaar met BB1 wisten de bewoners absoluut niet dat het zo een succes zou worden dus zij waren zich helemaal niet bewust dat het allemaal om kijkcijfers draaide. Zoals Martin al zegt is Ed heel irritant. Ik weet niet zeker of hij daarop uitgekozen is maar het levert wel leuke beelden op in de afleveringen.

I'm getting too old for this....
pi_400110
HI! Martin, leuk je hier weer tegen te komen. En nog bedankt voor de chat van gister

Breek me mijn bek niet open over Ed, nooit eerder heb ik zo'n rot smoel op de buis gezien. Irriteer me helemaal niet snel aan mensen die niet face to face met me staan, maar hij slaat toch echt alles. Onvoorstelbaar dat dat soort mensen bestaan.... Anyway, ben blij als hij strakkies met al zijn "mankementen" afdruipt met zijn staart tussen z'n benen...

  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:08:34 #16
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_400125
Ik keek nog niet eens toen Martin eruit ging dus ik kan helemaal daarover nix zeggen

Nu Martin hier gaat posten zullen we wel zien of ie irritant is

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_400143
Je moet misschien geloven in Fairplay van Hummie maar zoals deze Ed zich gedraagt; hij zet een perfecte toneelvoorstelling neer.
In zijn gedrag, manier van praten, de suggestieve vragen die hij stelt.
Ik kan me niet voorstellen dat hij buiten het huis zich ook zo gedraagt.
Hij is de bewoners stuk voor stuk aan het testen; en het gaat hem nog goed af ook.
knap werk
pi_400147
Hoi Martin en welkom en vermaak je hier maar lekker en als je een mening of visie hebt, gewoon uiten die handel.

En ik sluit me verder bij Arcee aan: Een irritant persoon, en dus moet ie blijven, anders is theevisite bij me oma nog boeiender (en dit gaat dus over Ed, niet Arcee )

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 17-10-2000 23:16]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:34:30 #19
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_400209
De afgelopen dagen zo rustig op het forum, en nu de een na de andere admin / moderator 'on-line ' ; dat steekt een beetje...

Martin ; welkom !

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:40:55 #20
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_400228
Wat een warm onthaal voor een ex BB-er zeg.
Valt wel erg op dat er een heel hoog "moderator" gehalte in dit topic aanwezig is.

Maaruh Martin, met een beetje pech blijft Edje er nog langer in als jij. HELAAS

Die Ed is volgens mij een gemanipuleerde VOO kloon. Zal wel wat poen hebben gehad om de boel een beetje op te naaien.
Voor 2 weekies je kind van 12 dagen opgeven voor een BB-huis dan ben je toch niet helemaal goed bij je aardappel.

off topic.
Nog maar eens benadrukken dat ik jou "martin" liever wat langer in dat huis had zien zitten als die afschuwelijke Mauwries vorig jaar.
Mauwries die bracht net zoveel leven in de brouwerij als Koos.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_400229
quote:
Op 17 oktober 2000 23:34 schreef Harry het volgende:
De afgelopen dagen zo rustig op het forum, en nu de een na de andere admin / moderator 'on-line ' ; dat steekt een beetje...

Martin ; welkom !


Het is natuurlijk heel leuk voor ze; maar jij hebt ook wel gelijk.
Sjeeses, hij krijgt geeneens een slotje !!
Zouden wij Havoc ook mogen meelen als we wat willen vragen?
  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:44:25 #22
3542 Gia
User under construction
pi_400239
quote:
Op 17 oktober 2000 22:55 schreef Danny het volgende:

Ed is gewoon een potloodventer. Allergisch voor de deken waar 'ie 's nachts nog onder heeft liggen slapen. Vindt zichzelf zielig omdat 'ie niet rookt


Zou Edje ook allergisch zijn voor Geitenhaar?
Haha, kan nog lachen worden dan als hij aan de beurt is om te melken.

En o ja, hoi Martin, ik vond het jammer dat je er meteen uitmoest. Ik had op Sabine gestemd.

  dinsdag 17 oktober 2000 @ 23:48:33 #23
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_400246
[gigantisch offtopic}

Iedereen mag mailen met vragen over hoe of wat er gemodereert in het BB forum wordt. Geen uitzondering voor wie dan ook.

I'm getting too old for this....
pi_400274
quote:
Op 17 oktober 2000 23:40 schreef Zuurtje het volgende:
Wat een warm onthaal voor een ex BB-er zeg.
Valt wel erg op dat er een heel hoog "moderator" gehalte in dit topic aanwezig is.
Tuurlijk, want wij zijn (waren) als 1e op de hoogte

(want ik volg BB zelf amper, wou Martin gewoon ff welkom heten)

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 18-10-2000 00:12]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 18 oktober 2000 @ 00:23:55 #25
3878 Vork
Manisch creatief
pi_400288
Woooooow!! een bekende nederlander op Fok! aaaaah... [toeristmodus] Jah wilt u ff daar gaan staan ja mooi zo, klein beetje naar links, leuk *klikflits!* en nu willik nog een handtekening ooooh... jaaaa wat zullen ze jaloers zijn als ik strax thuis kom en en [toeristmodus uit]


Anyhow, Ed is een lul (letterlijk en figuurlijk toch) Heeft zo'n typische vreselijke presentator-stem en gezien zijn doel van het BB bezoek enzo, vreesik dat we nog heel ewat slechte tv in de toekomst kunnen gaan verwachten...

  woensdag 18 oktober 2000 @ 00:28:31 #26
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_400296
Martin,

heb je al in het BB-archief gekeken naar alles wat er vorig jaar over jou geschreven is op Fok?

Ed roelt!

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 18 oktober 2000 @ 00:33:33 #27
3878 Vork
Manisch creatief
pi_400301
da wou'k eigulluk net vragen.. je haalt me de woorden uit me mond ofzo...

Owjah en nog een vraagje.. warom roepen de ex bewoners van vorigjaar allemaal dat ze Big Brother-die of die VAN Big Brother zijn ofzo... Bang om niet hekend te worden.? Neem aan dat je het er niet bij hoeft te zeggen in de meeste gevallen... Maargoed ik vraag me dus af.. waarom? niet iedereen zal dat waarschijnlijk doen ofzo....

  woensdag 18 oktober 2000 @ 00:35:57 #28
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_400306
Ben het toch niet helemaal met de titel van dit topic eens. Jij was nog ongeveer dertig keer erger dan Ed. Ed zegt tenminste nog dat hij "iets met televisie" wil gaan doen. Jij hebt ons ongevraagd, na een beschamend homofoob weekje in dat huis, lastig gevallen met een angstaanjagend vanuit de heupen gedansde hippie hippie shake op ontelbare after parties. Als er iemand Brother zegt staat Martin achter in beeld te zwaaien in een zwarte coltrui.

Heel typische exponent van "bekendheid gebaseerd op niets"

Vraag: heb je er ooit wel eens aan gedacht om "nee" te zeggen tegen alweer zo'n geinige programmamaker die de eerste afvaller ter wereld wil interviewen?

Groeten
Nico Dijkshoorn

  woensdag 18 oktober 2000 @ 00:40:25 #29
6603 apps
"Yadda, yadda, yadda...&q
pi_400309
quote:
Op 17 oktober 2000 22:43 schreef Arcee het volgende:
En DUS moet-ie blijven! Hopelijk maakt Nederland deze keer geen fout.
Arcee, helemaal mee eens. Ed moet blijven al is het alleen voor de kijkcijfers. Ik word namelijk kotmisselijk van altijd maar dat gezeur van Dezeuree. Edje breng tenminste wat spanningen in de groep. Of moet BB-Nederland net zo saai en Blokkermodern worden als in Amerika. Als dat de mening is van de gemiddelde kijker dan wil ik de versie van BB met acteurs wel zien. Misschien kunnen ze dien interactief maken zodat de kijker het verhaal kan beïnvloeden.
Is it that I'm so sane that you just blew your mind??
  woensdag 18 oktober 2000 @ 00:47:00 #30
3878 Vork
Manisch creatief
pi_400314
zou wel koel zijn. .als de kijker het huis kan beinvloeden.. als izn het maar kleine dingetjes... iets laten verdwijnen ofzo of een van de bewoners een verplichte opdracht geven zonder dat de anderen daar iets vanaf weten. ofzoiets...
  woensdag 18 oktober 2000 @ 00:48:46 #31
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_400315
quote:
Op 18 oktober 2000 00:35 schreef doordevil het volgende:
Ben het toch niet helemaal met de titel van dit topic eens. Jij was nog ongeveer dertig keer erger dan Ed. Ed zegt tenminste nog dat hij "iets met televisie" wil gaan doen. Jij hebt ons ongevraagd, na een beschamend homofoob weekje in dat huis, lastig gevallen met een angstaanjagend vanuit de heupen gedansde hippie hippie shake op ontelbare after parties. Als er iemand Brother zegt staat Martin achter in beeld te zwaaien in een zwarte coltrui.

Heel typische exponent van "bekendheid gebaseerd op niets"

Vraag: heb je er ooit wel eens aan gedacht om "nee" te zeggen tegen alweer zo'n geinige programmamaker die de eerste afvaller ter wereld wil interviewen?

Groeten
Nico Dijkshoorn


Dit kan alleen Nico !!
Helemaal goed !
Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 00:55:42 #32
5955 Miracle
Been there, done that
pi_400318
Sorry Martin, maar vergelijkingsmateriaal met Ed ben je echt niet. Jou insteek was toch net iets meer op roddel en achterklap gebaseerd, en ik heb Ed daar nog niet op kunnen betrappen.

't Is zeker een apart figuur, maar Koos verwoorde het vanavond heel aardig vanaf zijn hometrainer.

Misschien moet Martin inderdaad even wat topics van een jaartje geleden doorlezen voordat 'ie begint te blaten.

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  woensdag 18 oktober 2000 @ 01:10:35 #33
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_400329
Martine,

Oeps, slip of the pen,
opnieuw:

Martin,

Nog even over de titel van dit topic:


Mwa!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 18 oktober 2000 @ 01:18:23 #34
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_400334
quote:
Op 18 oktober 2000 00:35 schreef doordevil het volgende:
Ben het toch niet helemaal met de titel van dit topic eens. Jij was nog ongeveer dertig keer erger dan Ed. Ed zegt tenminste nog dat hij "iets met televisie" wil gaan doen. Jij hebt ons ongevraagd, na een beschamend homofoob weekje in dat huis, lastig gevallen met een angstaanjagend vanuit de heupen gedansde hippie hippie shake op ontelbare after parties. Als er iemand Brother zegt staat Martin achter in beeld te zwaaien in een zwarte coltrui.

Heel typische exponent van "bekendheid gebaseerd op niets"

Vraag: heb je er ooit wel eens aan gedacht om "nee" te zeggen tegen alweer zo'n geinige programmamaker die de eerste afvaller ter wereld wil interviewen?

Groeten
Nico Dijkshoorn


Great minds think alike, alleen kan ik het niet zo mooi neerzetten.

pi_400347
ED is echt de grootste pannenkoek die ik ooit heb gezien!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 02:07:56 #36
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_400354
* Havoc gooit maar ff het mod petje af

Er mag dan misschien in andermans ogen waarheid schuilen in de woorden die je schrijft Nico. Feit blijft dat Martin niet zo arrogant is gebleken als anderen die wij probeerden te benaderen. Martin is de enige gebleken die wel zijn mening hier op Fok! wilde zetten terwijl de andere ex bewoners helaas 'te druk waren met andere zaken' zelfs een antwoord dat zij te druk waren of geen zin hadden om zich hier te profileren kon er niet af. Ik ben nog niet zo lang Modje van dit Forum en zeker niet zolang op Fok! maar ik weet dat de crew van dit forum een hoge pet van je op heeft. Deze regelrechte aanval op Martin lijkt me eerder een aanval op het feit dat jij je misschien bedreigd voelt.

Dit is overigens niet de bedoeling. Wij hebben Martin gevraagd en hij is zeker hier niet op eigen gelegenheid gekomen om zijn mening te geven over BigBrother 2.

Nogmaals Nico, men heeft een hoge pet van je op. Je schrijft hele mooie dingen maar Martin is hier ook alleen maar om een beetje lol te maken. Ik zou het jammer vinden als jij nog meer tijd gaat besteden om hem aan te vallen c.q. op zijn plaats te zetten omdat jouw persoonlijke mening over hem anders is dan de meeste hier op Fok!

I'm getting too old for this....
  woensdag 18 oktober 2000 @ 02:13:27 #37
3767 Herald
Come get some
pi_400358
toch maar goed dat dit topic over Martin gaat, want als dit weer een Ed topic was had ie allang op slot gemoeten...
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 18 oktober 2000 @ 02:43:44 #38
5955 Miracle
Been there, done that
pi_400374
Zeg eh... Wie kaatst moet de bal verwachten toch?
Als Martin op dit forum zijn mening wil spuien, op uitnodiging of niet, is het logisch dat 'ie tegengas kan verwachten.
Zeker omdat 'ie zelf op z'n zachtst gezegd wat omstreden was op dit forum zal hij met negatieve opmerkingen richting de huidige bewoners nog wel meer losmaken.

Het is zeker erg vriendelijk van Martin dat 'ie tijd wil vrijmaken tewijl de rest er geen trek in had, maar dat veranderd natuurljik helemaal niets aan de forumregels!

Van Havoc begrijp ik niet waarom hij denkt dat Doordevil zich aangevallen zou moeten voelen, moettie misschien maar even uitleggen dan.

Dan blijft natuurlijk nog het raadsel hoe Havoc denkt te kunnen weten dat Doordevil anders over Martin denkt dan de meeste van ons hier. Vetel eens Havoc, hoe denken wij over Martin dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 18-10-2000 03:05]

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  woensdag 18 oktober 2000 @ 02:54:01 #39
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_400378
[off topic]

Ik vind idd dat Doordevil wel heel snel reageert op de posten van Martin. Het enige wat ik hier wil is dat we zo veel mogelijk informatiebronnen krijgen. Vorig jaar was dat mogelijk. Maar ik wil zeker niet 1 van de 2 afschrikken omdat er imho een aanval plaats vindt.. Het feit dat ik als user reageerde en niet als mod moet zeker niet vergeten worden !

I'm getting too old for this....
  woensdag 18 oktober 2000 @ 03:06:33 #40
5955 Miracle
Been there, done that
pi_400381
Ik vind het nog steeds een vreemde reactie...

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 18-10-2000 03:25]

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_400389
.

[Dit bericht is gewijzigd door VivaDiego op 22-10-2000 17:39]

pi_400397
quote:
Op 17 oktober 2000 22:33 schreef bigbrothermartin het volgende:
Ik werd gevraagd om wat commentaar te leveren, nou dat kan! Als eerste wil ik even kwijt dat mr."ED" als eerste in de catapult had gemogen en op het hoogste punt los hadden kunnen laten, want meneer wil toch zelfmoord plegen. Wat een flapdrol, en dat met een baby van 12 dagen oud!! Ik weet het, ik had een fout maar dit slaat toch alles..... succes met jullie commentaar hihi
Terwijl ik dit topic doorlees bekruipt me de vraag of jij vindt dat je goed bent neergezet in de uitzendingen van VOO... Voor iemand die zo is afgebrand als jij vorig jaar geef je over Ed wel lekker ongenuanceerd je mening.

Ik neem aan dat jij die mening baseert op het tv-programma? Ik kijk zelf voornamelijk de streams en geen tv. Maar misschien hang jij ook 12 uur per dag achter je computer en volg je de bewoners ook op het internet. Dan zou het me overigens nog steeds verbazen dat je zo over Ed schrijft.

Alle bewoners irriteren mij op z'n tijd. Objectief verslaan van de streams is onmogelijk. Toch voel ik niet de behoefte ze volledig neer te sabelen. Als je zo kan schrijven als Doordevil kan het zeker leuk zijn maar anders lijk je zelf niet zo errug slim vind ik.

Normaal gesproken hap ik niet zo snel als ik weer eens een afkraak topic lees. Iedere gek kan tenslotte op internet de boel een beetje opjutten. Maar enkele reacties op jouw bericht deden mij dan toch echt naar mijn toetsenbord grijpen.

De aanwezigheid van al die modjes in dit topic stoort mij niet. Wel is het jammer dat er (zoals Harry ook al aangaf) de laatste tijd weinig te lezen was van sommigen na de opwarming in het begin. Ik dacht eigenlijk dat de meeste waren afgehaakt en alleen nog slotjes ed. plaatsten. Maar in dit topic blijkt dat ze het kennelijk nog genoeg volgen om het helemaal met Martin eens te zijn...

Nergens meer iets van de kritische houding van vorig jaar. Nee, dit jaar kraken de wannabees van BB1 de nieuwe bewoners af. Waardevolle bijdrage aan dit forum. Kom op, hij doet toch hetzelfde als een hele hoop posters hier; het simpele kraakwerk.

Liever hoor ik commentaar van Martin over de dingen achter de schermen bij VOO. Echte onthullingen heeft hij nooit in de pers gedaan. Misschien zijn die er ook niet, maar zijn visie op de bewoners is net zulk natte vingerwerk als dat van ons. Ach, wie weet komt ie nog los en schrijft ie strax prachtige stukkies. Ik zit persoonlijk niet zo te wachten op een nieuwe Mona, maar fijn dat jullie er zo blij mee zijn...

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  Admin woensdag 18 oktober 2000 @ 07:55:14 #43
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_400422
quote:
Op 18 oktober 2000 00:35 schreef doordevil het volgende:
Ben het toch niet helemaal met de titel van dit topic eens. Jij was nog ongeveer dertig keer erger dan Ed. Ed zegt tenminste nog dat hij "iets met televisie" wil gaan doen. Jij hebt ons ongevraagd, na een beschamend homofoob weekje in dat huis, lastig gevallen met een angstaanjagend vanuit de heupen gedansde hippie hippie shake op ontelbare after parties. Als er iemand Brother zegt staat Martin achter in beeld te zwaaien in een zwarte coltrui.

Heel typische exponent van "bekendheid gebaseerd op niets"

Vraag: heb je er ooit wel eens aan gedacht om "nee" te zeggen tegen alweer zo'n geinige programmamaker die de eerste afvaller ter wereld wil interviewen?

Groeten
Nico Dijkshoorn


ROFLMAO
Geweldig Nico Beetje kort, maar vlijmscherp Als je nu maar geen ruzie krijgt met V
We spreken elkaar..
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_400425
quote:
Op 18 oktober 2000 00:35 schreef doordevil het volgende:
Ben het toch niet helemaal met de titel van dit topic eens. Jij was nog ongeveer dertig keer erger dan Ed. Ed zegt tenminste nog dat hij "iets met televisie" wil gaan doen. Jij hebt ons ongevraagd, na een beschamend homofoob weekje in dat huis, lastig gevallen met een angstaanjagend vanuit de heupen gedansde hippie hippie shake op ontelbare after parties. Als er iemand Brother zegt staat Martin achter in beeld te zwaaien in een zwarte coltrui.

Heel typische exponent van "bekendheid gebaseerd op niets"

Vraag: heb je er ooit wel eens aan gedacht om "nee" te zeggen tegen alweer zo'n geinige programmamaker die de eerste afvaller ter wereld wil interviewen?

Groeten
Nico Dijkshoorn


uit
pi_400428
quote:
Op 18 oktober 2000 02:07 schreef Havoc het volgende:
* Havoc gooit maar ff het mod petje af

Er mag dan misschien in andermans ogen waarheid schuilen in de woorden die je schrijft Nico. Feit blijft dat Martin niet zo arrogant is gebleken
Wij hebben Martin gevraagd en hij is zeker hier niet op eigen gelegenheid gekomen om zijn mening te geven over BigBrother 2.
omdat jouw persoonlijke mening over hem anders is dan de meeste hier op Fok! ?


Uitgenodigd nog wel
uit
pi_400458
Goeiedag zeg!
Als je hier ook maar een beetje afwijkt van doorsnee, dan wordt alles wat je doet afgezeken, zoals jullie doen met Ed.
Geef mij dan maar Koos, die op z'n fiets voor zich uit zat te mijmeren en gewoon eerlijk toegeeeft dat Ed wel ff heavy binnenkwam, maar dat het toch een boeiend mens is, omdat íe bijzonder is.
En luister is een beetje naar contexten waarin iemand wat zegt en koppel niet het praten over zelfmoord aan het feit dat z'n baby nog maar twee weken oud is. Dat slaat nergens op, want het ging over wat je gaat doen als je 80! bent en het einde voelt naderen. Dan is die baby echt geen twee weken meer hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 oktober 2000 @ 09:38:10 #47
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_400469
quote:
Op 17 oktober 2000 23:40 schreef Zuurtje het volgende:
Maaruh Martin, met een beetje pech blijft Edje er nog langer in als (DAN, red.) jij.
Het leuke is dat het wel ZEKER is dat ED langer blijft dan MARTIN. Gelukkig maar, want die Ed vind ik wel zoveel leuker en meer persoonlijkheid brengen in BB dan Martin.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 oktober 2000 @ 09:45:02 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_400475
quote:
Op 18 oktober 2000 02:07 schreef Havoc het volgende:
Feit blijft dat Martin niet zo arrogant is gebleken als anderen die wij probeerden te benaderen.
Ik weet niet of het arrogantie is alswel dat sommige van de andere bewoners na een jaar wel genoeg hebben van die eeuwige associate (buiten de contractuele verplichtingen om) van henzelf met BB; andere daarentegen lijken wel een heel leven te willen teren op een weekje BB.

En een gezonde dosis arrogantie vind ik eigenlijk nooit zo'n probleem

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_400493
quote:
Op 18 oktober 2000 02:07 schreef Havoc het volgende:
* Havoc gooit maar ff het mod petje af
Gezien de rest van je tekst had je waarschijnlijk ook nog een hele grote mod hoed onder die pet verstopt.
quote:
Er mag dan misschien in andermans ogen waarheid schuilen in de woorden die je schrijft Nico. Feit blijft dat Martin niet zo arrogant is gebleken als anderen die wij probeerden te benaderen.
1: Je spreekt hier met wij, dus namens Fok!
quote:
Martin is de enige gebleken die wel zijn mening hier op Fok! wilde zetten terwijl de andere ex bewoners helaas 'te druk waren met andere zaken' zelfs een antwoord dat zij te druk waren of geen zin hadden om zich hier te profileren kon er niet af.
2: Informatie die je weet omdat je mod bent op Fok!
quote:
Ik ben nog niet zo lang Modje van dit Forum en zeker niet zolang op Fok! maar ik weet dat de crew van dit forum een hoge pet van je op heeft.
3: Alweer inside-informatie dankzij je moderatorschap.
quote:
Dit is overigens niet de bedoeling. Wijhebben Martin gevraagd en hij is zeker hier niet op eigen gelegenheid gekomen om zijn mening te geven over BigBrother 2.
4: Een wij-uitspraak samen met inside informatie. Die hoed moet wel joekels groot zijn.

Ik heb zelden zo'n typische 'modreactie' gezien als bovenstaande. Doorspekt met het 'wij-van-Fok!-gevoel' en informatie die je alleen weet omdat je moderator bent. Totaal onzinnig dus dat je begint met te roepen dat je je mod pet af zet. Het zou logischer zijn geweest als je had geroepen dat je nu met je mod pet op had gesproken. Maar blijkbaar weet je het verschil niet meer. Heel jammer.

  woensdag 18 oktober 2000 @ 10:44:45 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_400534
He ja, laten we weer eens over de Mods en Admins gaan zeiken en een topic om zeep helpen.

Dahaaaag!!!!

***
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 oktober 2000 @ 10:56:59 #51
862 Arcee
Look closer
pi_400559
quote:
Op 18 oktober 2000 00:40 schreef apps het volgende:
Edje breng tenminste wat spanningen in de groep.
Precies. Koos formuleerde 't ook juist: hij is apart in de zin van een bijzonder mens. Ik vind het echt prachtig zoals hij gelijk het hele huis regeert.
pi_400582
Maar hoe lang zou dat "regeren" gepikt worden door de rest van de groep ?

Hij maakt soms zulke foute toenaderingen met misschien ogenschijnlijk goede bedoelingen, door die tactiek moeten ze wel een keer heenprikken.

Interessant O.K., maar de bewoners met een beetje assertiviteit zullen op een gegeven moment wel lik op stuk gaan geven.
Ik zou Ed met dezelfde vraagstellingen en manieren gaan bevuren zoals hij nu zelf te werk gaat! Kan tot aardige confrontaties
leiden...Interessant voor ons kijkers in iedergeval. En irritant voor hem... maar misschien ook niet ?

LOL + LOL = HIHI
pi_400594
quote:
Op 18 oktober 2000 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
He ja, laten we weer eens over de Mods en Admins gaan zeiken en een topic om zeep helpen.
Was volgens mij over een enkele mod hoor.
Niet over mods en admins.
Over een mod die heel hard zijn best deed om een niet te maken punt te maken.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 oktober 2000 @ 11:31:48 #54
862 Arcee
Look closer
pi_400602
quote:
Op 18 oktober 2000 11:15 schreef Malou het volgende:
Maar hoe lang zou dat "regeren" gepikt worden door de rest van de groep ?
Maakt niks uit. Ook al wordt-ie elke keer genomineerd, als Nederland 'm er niet uitstemt, dan blijft-ie lekker en heeft de groep het maar te pikken.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 11:40:30 #55
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_400611
quote:
Op 18 oktober 2000 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
He ja, laten we weer eens over de Mods en Admins gaan zeiken en een topic om zeep helpen.
In dit geval is het zeiken tegen een andere fokker, zoals ie zelf zei: even mijn mod pet afzetten. Dat ie zich daarna uitlaat alszijnde een mod zegt niets over het feit dat er niet gezeken mag worden over zijn gezeik.

En over Ed: Eindelijk iemand die het heft in handen neemt. En intelligent is. Dat jij Martin, jezelf daar uberhaupt mee DURFT te vergelijken zeg!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_400613
[offtopic mode]
Sjongejonge waar gaat dit allemaal nou helemaal over. Ten eerste het herkenbare slijmgehalte voor mensen die op TV zijn geweest en die opeens erg bijzonder worden gevonden.

Opeens gaat iedereen offtopic en wordt er geen slotje gegooid op een topic dat eigenlijk al bestaat. Wij 'normale stervelingen' hoeven dat niet te proberen. Daarmee krijg je scheve gezichten, Havoc.
Ik realiseer me dat dit erg jaloers kan klinken, maar dat zit er niet achter. Ik verwoord wat (denk ik) meerdere mensen vinden.

Ik sluit niet uit dat er zich op dit forum meer mensen bevinden die iets op TV of radio doen. Maar die mensen doen het, net als iedereen, onder een nickname en hoeven niet beoordeeld te worden op hun 'bekendheid'.

Ik vind de discussie in dit topic meer dan zinloos en ik zou het dan ook helemaal niet erg vinden als er alsnog een slotje op komt.
[offtopic mode]

Ontopic: Ed is niet erger dan Martin, maar ook niet beter. Ze zijn absoluut niet met elkaar te vergelijken. Martin zat er de eerste week vanaf het begin, Ed is er later in gekomen en zit er sowieso twee weken. Sterker nog, nu ik erover nadenk, ik kan me nauwelijks twee verschillender mensen voorstellen dan Ed en Martin. Maar ik zou er absoluut geen predicaat 'beter' of 'slechter' opplakken. Vind ik trouwens ook niet interessant. Wat ik interessant vind is dat Ed het huis weer wat levendiger maakt, dat gesprekken met Ed toch weer wat nieuws brengen. Dat harmonieuze zooitje jonge honden kan wel wat tegengewicht gebruiken, imho.

pi_400740
quote:
Op 18 oktober 2000 02:07 schreef Havoc het volgende:

Martin is de enige gebleken die wel zijn mening hier op Fok! wilde zetten


Niet echt een verrassing. Martin blijft tenslotte tot vervelens toe opdraven na 1 week BB. De eerste keer dat ik hem bij BB2 zag dacht ik nog: Wie is die man??
Ga door met je leven en laat BB ff achter. Die ene week om daar nou al zo lang op te moeten teren....
Saving the world in style...at least they say....
pi_400951
Nou zeg, wat doet iedereen raar tegen Martin. Is toch tof van hem dat ie ff langs komt wippen...Ik vind het in ieder geval tof van hem.
"The tougher the battle, the sweeter the victory"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 18 oktober 2000 @ 15:32:28 #59
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_401015
quote:
Op 18 oktober 2000 15:12 schreef Cathelijne het volgende:
Nou zeg, wat doet iedereen raar tegen Martin. Is toch tof van hem dat ie ff langs komt wippen...Ik vind het in ieder geval tof van hem.
Even tof als van een ieder ander.

En zoals iedereen (vooral newbies) met een grote muil loopt-ie 't risico afgeblaft te worden als-ie suf uit de hoek komt...

But don't get me wrong: hij is hier van harte welkom, maar echt een speciale yo-famous!-behandeling hoeft-ie niet te verwachten toch?

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  woensdag 18 oktober 2000 @ 16:05:38 #60
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_401171
Oke het gaf dus toch meer reacties als ik verwacht had met mijn post.

Ik had het inderdaad een stukje genuanceerder neer kunnen zetten.


Voor diegenen die zich daardoor aangevallen voelen of vinden dat dit niet kan: Mijn excuses

Hoop dat we nu gewoon verder kunnen in dit topic

I'm getting too old for this....
pi_401195
quote:
Op 18 oktober 2000 16:05 schreef Havoc het volgende:
Oke het gaf dus toch meer reacties als ik verwacht had met mijn post.

Ik had het inderdaad een stukje genuanceerder neer kunnen zetten.


Voor diegenen die zich daardoor aangevallen voelen of vinden dat dit niet kan: Mijn excuses

Hoop dat we nu gewoon verder kunnen in dit topic


Geaccepteerd
Gaan we ook in dit topic verder over Edje
pi_401255
quote:
Op 18 oktober 2000 13:14 schreef John Steed het volgende:
Niet echt een verrassing. Martin blijft tenslotte tot vervelens toe opdraven na 1 week BB. De eerste keer dat ik hem bij BB2 zag dacht ik nog: Wie is die man??
Ga door met je leven en laat BB ff achter. Die ene week om daar nou al zo lang op te moeten teren....
Martin? Was dat niet die roddelende slijmerige jaloerse gozer uit BB1 die nadat hij het BB huis verliet tot vervelens toe bij ELKE uitzending van VOO vooraan probeerde te zitten op de publiekstribune en bij het wegnomineren de familie en vrienden van de losgelaten BB bewoners aan de kant duwde om zo zelf weer breed grijnzend met zijn PietPaulusma hoofd voor de camera te komen?

Ow, die...

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 18-10-2000 16:24]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_401291
Arme Martin... al spijt van je komst?
pi_401305
Jeetje, Fokkers!!! Helemaal in de trant van BB gaan julli hier zitten Fokken over Newbies(die voorál moeten verwachten dat ze een hele lading shit over zich heen krijgen als ze suffe dingen zeggen)
OK dit is dan Martin...maar het is ook een newbie, en ik vind persoonlijk dat we die wat vriendelijker kunnen onthalen.
Martin heeft zo te zien al weer afgehaakt. Dat is jammer want hij kan ons wel heel veel achtergrond geven over een onderwerp waar wij me z'n allen -soms tot diep in de nacht- over aan het discusieren, fokken,leuteren, streamen zijn...
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 18 oktober 2000 @ 16:33:13 #65
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_401311
quote:
Op 18 oktober 2000 16:05 schreef Havoc het volgende:
Oke het gaf dus toch meer reacties als ik verwacht had met mijn post.

Ik had het inderdaad een stukje genuanceerder neer kunnen zetten.


Voor diegenen die zich daardoor aangevallen voelen of vinden dat dit niet kan: Mijn excuses


Het beste wat je had kunnen doen Havoc, was het aankondigen hier vooraf van deze Martin.
Het had je een hoop reacties bespaard.

Ook het als een rode loper uitrollende geslijm van de collegae stuitte me wat tegen de borst.
Als laatst de nickname van de persoon in kwestie, en de inhoud van zijn bericht.
Ik zeg toch ook niet direkt dat ik Harry Muskee ben ?

Zal nu niet meer hierover zeiken.

Tof, dat je hier het een en ander even recht zet !

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 18-10-2000 16:51]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_401356
Hier kan ik mij als Herman Brood helemaal bij aansluiten.... of als Marco Borsato
pi_401877
Quote van Danny:

"Hej Martin, leuk dat je je woord hebt gehouden. Tja, over Ed zijn we het vrijwel allemaal eens. Zelden zo'n stom stuk schimmel op tv mogen aanschouwen. Bij het zien van de man lopen de koude rillingen langs mijn ruggegraat."

Slijmbal. Ik ben het net zoals velen helemaal niet met je eens: Ed is namelijk ok. Ik heb helaas nog niet zo'n stuk schimmel op de tv gezien, maar bij het Fokforum zit wel een enorm vervelend administratortje, zijn naam begint met een d en eindigd op anny.

nog zo'n quote:

"Het zal allemaal wel. Ben nog steeds van mening dat niemand van nature zo irritant kan zijn dus kan het niet anders dan dattie er door VOO is ingezet om de boel een beetje op stang te jagen. VOO moet toch WAT, nu de kijkcijfertjes nogal tegenvallen..."

Jij bent van nature toch ook zo irritant, waarom zou Ed dat niet kunnen zijn? Waarom denk je toch steeds aan samenzweringen of klonen? Paranoide?

Jammer dat ik jou niet uit het Fokforum kan stemmen (een optie misschien?)

Ed is ok.
  Admin woensdag 18 oktober 2000 @ 22:00:49 #68
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_401979
quote:
Op 18 oktober 2000 21:11 schreef Ronny het volgende:
Quote van Danny:

[quote]Tja, over Ed zijn we het vrijwel allemaal eens.


quote:
Slijmbal. Ik ben het net zoals velen helemaal niet met je eens: Ed is namelijk ok. Ik heb helaas nog niet zo'n stuk schimmel op de tv gezien, maar bij het Fokforum zit wel een enorm vervelend administratortje, zijn naam begint met een d en eindigd op anny.
ROFL
En nu moet ik beledigd zijn ofzo ? Bevalt het je hier niet, dan donder je toch lekker op ? Er is niemand die je hier tegen je zin houdt. O ja, en zoals je had kunnen lezen in mijn bericht (zie quote boven) zei ik VRIJWEL iedereen. Da's dus niet iedereen. Compleet onnodig punt dat je probeert te maken dus.
quote:
nog zo'n quote:

"Het zal allemaal wel. Ben nog steeds van mening dat niemand van nature zo irritant kan zijn dus....


quote:
Jij bent van nature toch ook zo irritant, waarom zou Ed dat niet kunnen zijn? Waarom denk je toch steeds aan samenzweringen of klonen? Paranoide?
Ik neem mijn woorden mbt Ed terug. Jij bent VEEEEEL irritanter dan Ed. Nog een geluk dat jij niet in het huis zit. En nogmaals, als het je hier niet bevalt kun je simpelweg vertrekken. Of heb je daar de kracht of durf niet voor ?
quote:
Jammer dat ik jou niet uit het Fokforum kan stemmen (een optie misschien?)
Je kunt altijd zelf een forum beginnen zonder mij.

Snap niet geheel waar deze plotselinge uiting van frustratie vandaan komt, maar ik zal het je niet kwalijk nemen. Waarschijnlijk het resultaat van een moeilijke jeugd ofzo (misschien iets voor 'voer voor psychologen ?')

Wat ik je WEL kwalijk neem is dat je hier geheel en al off-topic gaat. Doorgaans vinden we de 'kom laten we danny flamen' topics in feedback. Hierbij dus zowieso het vriendelijke verzoek hier gewoon on-topic te blijven en je klachten over mijn persoontje in een relevant topic in een relevant forum te ventileren. Niet dat er dan veel aandacht aan wordt geschonken in dit onzinnige geval, maar in ieder geval val je er geen nietsvermoedende andere forummers mee lastig.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 18 oktober 2000 @ 22:06:29 #69
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_401995
Amen
  woensdag 18 oktober 2000 @ 22:10:58 #70
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_402006
Er stond vanochtend een foto in de Telegraaf van een Spaanse stuntman die ging bungy Jumpen met een elastiek dat 3 meter te lang was. Even had ik een visoen over Ed die afgelopen donderdag stiekem de elastieken had verwisseld.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 18 oktober 2000 @ 22:51:53 #71
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_402078
Wheathergirl zei:
quote:
Opeens gaat iedereen offtopic en wordt er geen slotje gegooid op een topic dat eigenlijk al bestaat. Wij 'normale stervelingen' hoeven dat niet te proberen. Daarmee krijg je scheve gezichten, Havoc.
Ik realiseer me dat dit erg jaloers kan klinken, maar dat zit er niet achter. Ik verwoord wat (denk ik) meerdere mensen vinden.
Dit topic gaat over Ed in vergelijking met Martin dus echt bestaan deed ie nog niet. Dat ie helemaal niet te vergelijken is met Ed vind ik niet helemaal ze hebben er allebei ingezeten.

Echt geslijm heb ik ook niet echt gezien.

Maar misschien is het geinig om een stel hier je vraag aan Martin topic te openen?

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 18 oktober 2000 @ 22:55:35 #72
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_402088
quote:
Op 18 oktober 2000 22:51 schreef Machiel het volgende:

Maar misschien is het geinig om een stel hier je vraag aan Martin topic te openen?


Dit is er al...

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 18-10-2000 22:57]

Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 22:59:26 #73
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_402096
Toen ik hier begon nog niet
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  Moderator woensdag 18 oktober 2000 @ 23:05:05 #74
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_402112
On topic, off topic.... wat ik wél weet is dat dit tot nu toe een geweldig topic is! Iedereen valt over elkaar heen, en probeert dat ook nog te beargumenteren. Genieten met een grote G!
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_402126
Uuuuh, waar is Martin nou?? Hij staat overal vooraan en nu is hij geschrokken van die paar( ) negatieve reacties?? Arme man. Lijkt BB wel, je bent er net, wordt je er zo weer uitgekotst.
Saving the world in style...at least they say....
  woensdag 18 oktober 2000 @ 23:20:10 #76
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_402142
Misschien druk bij veronica? Misschien heeft hij wel een social life Hij wacht ff af denk ik is niet meteen die-hard fokker

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel op 18-10-2000 23:22]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 18 oktober 2000 @ 23:26:26 #77
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_402162
quote:
Op 18 oktober 2000 23:20 schreef Machiel het volgende:
is niet meteen die-hard fokker
Hmm, ikke wel ben ik bang....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_402321
Maak je toch niet zo druk Danny. "Bevalt het je hier niet, dan donder je toch lekker op ?", het bevalt me hier prima, en of ik weg ga bepaal ik zelf wel.

Volgens mij moet je eerst eens lezen wat je zelf schrijft: "Tja, over Ed zijn we het vrijwel allemaal eens. Zelden zo'n stom stuk schimmel op tv mogen aanschouwen", ik zou eerst eens lezen op http://www.fokforum.nl/misc.fok?action=policy voordat je dit soort dingen gaat posten. Dit zou ik een administrator eigenlijk toch niet hoeven te vertellen. Helaas dat ik daarom even offtopic moest. Ed is ook nog eens wel ok. Maar jij zegt dat vrijwel iedereen dat met jou eens is, dat is zeker niet waar. Lees de desbreffende topics maar eens. Daarom reageer ik dus in dit topic, wat zoals de titel: "Ed..... nog erger dan ik!" zegt, over Ed gaat.

Als jij met verwarde (volledig offtopic, beter was een nieuw topic "Danny denkt: Ed-VOO complot" geweest) theorien komt over: "Het zal allemaal wel. Ben nog steeds van mening dat niemand van nature zo irritant kan zijn dus kan het niet anders dan dattie er door VOO is ingezet om de boel een beetje op stang te jagen. VOO moet toch WAT, nu de kijkcijfertjes nogal tegenvallen...", dan probeer dat ik dat te ontkrachten. Zo werkt dat.

Ed is ok.
pi_402392
quote:
Op 17 oktober 2000 23:04 schreef Knorretje het volgende:

Breek me mijn bek niet open over Ed, nooit eerder heb ik zo'n rot smoel op de buis gezien. Irriteer me helemaal niet snel aan mensen die niet face to face met me staan, maar hij slaat toch echt alles. Onvoorstelbaar dat dat soort mensen bestaan.... Anyway, ben blij als hij strakkies met al zijn "mankementen" afdruipt met zijn staart tussen z'n benen...


Kom jij dan weer streamen? Want dat ingedutte stel dat dan overblijft houdt mij 's nachts niet wakker hoor
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_402396
quote:
Op 18 oktober 2000 15:12 schreef Cathelijne het volgende:
Nou zeg, wat doet iedereen raar tegen Martin. Is toch tof van hem dat ie ff langs komt wippen...Ik vind het in ieder geval tof van hem.
Iedereen doet volgens mij 'raar' tegen Martin vanwege de toon van zijn berichten. Vertel mij nou eens wat er tof is aan een exbewoner die mensen de grond in schrijft zonder goede reden....

Ik vind juist dat mensen 'raar' doen als ze blij zijn met zo'n bijdrage. En erger nog, er een schepje bovenop doen

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2000 @ 09:46:35 #81
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_402528
quote:
Op 18 oktober 2000 16:32 schreef fashionably_late het volgende:
Jeetje, Fokkers!!! Helemaal in de trant van BB gaan julli hier zitten Fokken over Newbies(die voorál moeten verwachten dat ze een hele lading shit over zich heen krijgen als ze suffe dingen zeggen)
Dat was een verwijzing naar een oude topic-serie over het al dan niet mogen stressen van newbies als ze dom doen. En daarnaast: als iemand zelf begint met het afkraken van 'newbies' in het BB huis...
quote:
Op 18 oktober 2000 16:32 schreef fashionably_late het volgende:
Martin heeft zo te zien al weer afgehaakt. Dat is jammer want hij kan ons wel heel veel achtergrond geven over een onderwerp waar wij me z'n allen -soms tot diep in de nacht- over aan het discusieren, fokken,leuteren, streamen zijn...
Als zijn 'insightful information' bestaat uit het afkraken van 'nieuwe' BB bewoners die er nu al langer inzitten dan hij zelf ooit gedaan heeft dan kan ik dat wel missen...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Admin donderdag 19 oktober 2000 @ 09:55:13 #82
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_402535
quote:
Op 19 oktober 2000 00:43 schreef Ronny het volgende:
Maak je toch niet zo druk Danny. "Bevalt het je hier niet, dan donder je toch lekker op ?", het bevalt me hier prima, en of ik weg ga bepaal ik zelf wel.[quote]
Tuurlijk bepaal je dat zelf. Wij kunnen het ook voor je bepalen, maar laten het liever aan de goede wil van de user over. Wederom zeg ik ook niet dat je weg MOET (lezen ?) maar dat je wat mij betreft weg MAG ALS het je niet bevalt. Wezenlijk verschil.

[quote]Volgens mij moet je eerst eens lezen wat je zelf schrijft: "Tja, over Ed zijn we het vrijwel allemaal eens. Zelden zo'n stom stuk schimmel op tv mogen aanschouwen",
ik zou eerst eens lezen op http://www.fokforum.nl/misc.fok?action=policy voordat je dit soort dingen gaat posten. Dit zou ik een administrator eigenlijk toch niet hoeven te vertellen.


Hmm, heb 'm nogmaals gelezen, maar zie niet waar ik tegen de policy in ga. Misschien kun je het bewuste stukje even quoten ?
quote:
Helaas dat ik daarom even offtopic moest. Ed is ook nog eens wel ok. Maar jij zegt dat vrijwel iedereen dat met jou eens is
Nee, ik zei dat vrijwel iedereen (vrijwel iedereen != iedereen) het EROVER eens is (erover != met mij).
quote:
dat is zeker niet waar. Lees de desbreffende topics maar eens. Daarom reageer ik dus in dit topic, wat zoals de titel: "Ed..... nog erger dan ik!" zegt, over Ed gaat
Eigenlijk meer de discussie over of Ed al dan niet erger is dan Martin.
quote:
Als jij met verwarde (volledig offtopic, beter was een nieuw topic "Danny denkt: Ed-VOO complot" geweest) theorien komt over: "Het zal allemaal wel. Ben nog steeds van mening dat niemand van nature zo irritant kan zijn dus kan het niet anders dan dattie er door VOO is ingezet om de boel een beetje op stang te jagen. VOO moet toch WAT, nu de kijkcijfertjes nogal tegenvallen...", dan probeer dat ik dat te ontkrachten. Zo werkt dat.
Ontkrachten gebeurt normaliter door middel van argumenten, niet door middel van het neerhalen van de persoon wiens visie je probeert te ontkrachten.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2000 @ 09:57:54 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_402540
OK nu we eindelijk weten waar het allemaal over gaat, dan even de meningen:

WIE IS ERGER MARTIN OF ED.

Doc's mening: Martin is veel erger.

Maak uw keuze !

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 19 oktober 2000 @ 10:28:12 #84
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_402577
Na het lezen vam de recente stream-verslaggeving van Qt ( Ed zou Hieke wel eens huilend op een tafel willen zien liggen ), en de bekentenis dat Danny de nick geregeld heeft mijn ( zeer ) bescheiden mening ;

Beiden even erg.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_402582
Mag ik even kwijt dat dit soort topics mij van FOK! afjaagt en mij de lust ontneemt om elke dag nog even de topics na te lopen. En dat vind ik erg jammer, als FOK!ker van het eerste uur.
Het is al niets dat BB2 stukken minder interessant is, maar als het forum dat nou ook al wordt...

Het onderlinge gekibbel en gezwets toont aan dat niemand gewoon de wijste kan zijn, z'n mond kan houden en de ander gewoon kan laten zwetsen. Zonder tegenreactie is dat al snel over.

Sorry hoor, maar ik baal er echt van.

  donderdag 19 oktober 2000 @ 10:43:09 #86
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_402590
Weathergirl,

Ik begrijp volledig je opmerking.
Op een andere plaats op dit forum heb ik dit onlangs ook kenbaar gemaakt.
Je ziet de laatste 2 weken het forum in elkaar zakken...
Zeker als je door omstandigheden zo'n 12 uur per dag FOK! op je scherm hebt.

Misschien iets voor een nieuw topic.
Zeg maar een soort enquete.

Sorry dat ook dit bericht erg off-topic is, maar vond toch dat ik even moest reageren.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  Moderator donderdag 19 oktober 2000 @ 11:14:09 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_402628
Open er maar een topic over dan, Harry. Ikzelf voel me hier niet toe geroepen, ik vind het volkomen logisch dat het dit jaar allemaal wat minder is. Je hebt het trouwens over FOK en HET FORUM. Bedoel je dat ook, of bedoel je specifiek het BB-forum?

As jij een aparte discussie wil aanzwengelen over de forum-kwaliteit, zal ik netjes daar mijn zegje in doen. Want dit is al weer offtopic.

Ik vond dit trouwens een sprankelende spannende topic, ik begrijp niet zo goed wat er op tegen is als zo nu en dan dit soort 'uitbarstingen' plaatsvinden, Weathergirl.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Redactie Frontpage donderdag 19 oktober 2000 @ 11:14:43 #88
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_402629
De titel is ook verkeerd gekozen:
quote:
Ed.. nog erger dan ik!
Dat maken wij namelijk wel uit.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 oktober 2000 @ 11:18:06 #89
862 Arcee
Look closer
pi_402632
quote:
Op 19 oktober 2000 11:14 schreef SunChaser het volgende:
De titel is ook verkeerd gekozen: Dat maken wij namelijk wel uit.
En dat van de man die normaal binnen 1 minuut reageert op een nieuw topic... béétje traag, Sunnie
pi_402636
ik vind big brother veel leuker geworden nu ed in het bb huis zit!!
  Redactie Frontpage donderdag 19 oktober 2000 @ 11:21:04 #91
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_402637
quote:
Op 19 oktober 2000 11:22 schreef Arcee het volgende:
En dat van de man die normaal binnen 1 minuut reageert op een nieuw topic... béétje traag, Sunnie
check
pi_402742
quote:
Op 17 oktober 2000 22:33 schreef bigbrothermartin het volgende:
succes met jullie commentaar hihi
En? Bevalt het? hihi
pi_402948
tjee zeg, deze topic begint een beetje een aanval op elkaar te worden!

Ronny en Danny: de wereld kent al genoeg oorlogen dus sluit vrede

pi_403081
Wat een gezeik weereens!!!!

Ik ga geheel on topic mijn mening uiten:

Wie is er erger, Martin of Ed.
Dan ga ik ervan uit dat ze daar in het huis bedoelen!

Nou... Martin zat er maar een week in. Dat was de eerste week. Niemand kende elkaar nog echt, iedereen moest proberen een plekje te vinden. Ed komt binnen in een groep die hij al kent via tv, maar die hem nog niet kennen. De groep is al hecht en hij komt erbij.
Wij vinden iedereen die nieuw komt raar. Niemand is goed. Op iedereen hebben we commentaar. Wie ze er ook ingooien. We vinden alleen onszelf goed lijkt wel.
Ed doet inderdaad dingen die ik zelf zou afkeuren, maar hij brengt wel weer wat spanning en irritaties daar in het huis.
Martin roddelde en verzon dingen. Vond hem verder vrij op de achtergrond. MAAR... ik heb ook alleen maar naar de tv gekeken. Dus niet naar de streams of wat dan ook. Dus ik moet het doen met hoe VOO ze allebei heeft neergezet.

Ik kan niet zeggen wie er erger is. Ik ken ze allebei niet persoonlijk. Als ik moet zeggen wie voor de andere bewoners erger is, dan is het Ed omdat die echt het bloed onder je nagels vandaan kan halen volgens mij. Maar als ik moet zeggen wie ik nu binnen een week een betere rol vind spelen in het huis, dan vind ik dat het Ed is!

AMEN

pi_404457
Ook geheel on-topic Wie erger is??? Die Martin natuurlijk. Hi is zelfs erger dan Darius omdat hij als een oud wijf gaat roddelen in z´n eerste week in dat huis. Dit heeft iedereen direct door gehad waardoor hij genomineerd werd en heel NL hem weg wilde hebben. MARTIN werd weggestemd omdat hij iemand beschuldigt van het zijn van een homo terwijl daar 1- geen aanleiding toe was en 2- hij eigenlijk door z´n manier roddelen ZELF een nicht blijkt te zijn Martin is een achter de ellebogen slijmerd en Ed is gewoon recht door zee mannetje..
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_404594
Toch is Ed ook absoluut niet zuiver.
Van de BB-site:
quote:
Toch blijft Annet het onbeleefd vinden dat Ed direct wegliep nadat hij aan Annet en Koos had gevraagd of ze hem genomineerd hadden. "Had je het aan de rest ook gevraagd?", wil ze van hem weten. Dat kan Ed bevestigen. Annet: "Ik heb het in de damesslaapkamer gevraagd, maar daar zeiden ze dat je dat niet hebt gedaan." Ed: "Dat klopt. Ik heb het alleen aan diegene gevraagd die ik heb genomineerd." Nu snapt Annet het niet meer: "Net vraag ik of je het aan iedereen hebt gevraagd en toen zei je ja." Ed: "Nee, alleen de mensen met wie ik praat. Met wie ik veel omga. Zij zijn eerlijk. Zij zeggen gewoon: Ed ik vind je een wereldgozer, maar ik heb je genomineerd."
Samenvattend: degene die Ed heeft genomineerd, zijn degene waar hij veel mee omgaat? Ik denk het niet. Ik denk dat Ed zich hier een beetje verslikte in zijn eigen gedraai. 'Alwetende Ed' snapte zijn bullshit zelf even niet meer.
  vrijdag 20 oktober 2000 @ 14:55:10 #97
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_404820
Verschil tussen Ed en Martin: BB1 werd leuker toen Martin ERUIT ging. BB2 werd leuker toen Ed ERIN ging.
  Moderator vrijdag 20 oktober 2000 @ 15:14:23 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_404879
quote:
Op 20 oktober 2000 12:59 schreef Zora het volgende:
Toch is Ed ook absoluut niet zuiver.
Van de BB-site:Samenvattend: degene die Ed heeft genomineerd, zijn degene waar hij veel mee omgaat? Ik denk het niet. Ik denk dat Ed zich hier een beetje verslikte in zijn eigen gedraai. 'Alwetende Ed' snapte zijn bullshit zelf even niet meer.
Ed heeft het ook aan 'anderen' gevraagd. Annet bedoelde met 'de rest' natuurlijk letterlijk alle bewoners.
Misverstand, meer niet. Ik geloof niet dat Ed hier nou zo zat te liegen, want dat zou veel te snel uitkomen. Ed is veel te slim en doortrapt om zo'n fout te maken..

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 20-10-2000 15:16]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 oktober 2000 @ 15:26:41 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_404903
quote:
Op 17 oktober 2000 22:39 schreef Danny het volgende:
Tja, over Ed zijn we het vrijwel allemaal eens.
Als je hierbij refereert aan de topic titel (ik hoop het maar want anders is het toch redelijk off-topic: voor Ed alleen was er al een apart topic), dan heb je denk ik een inschattingsfout gemaakt.

Ik denk dat de meerderheid vindt dat in BB Martin erger was dan Ed nu is...

En op Fok is Martin eerlijk gezegd niet veel beter
(ongeveer even homofoob als in BB ; zie http://www.fokforum.nl/showtopic/20943)

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-10-2000 15:29]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_405770
Danny,

Een administrator, die regelmatig een posting edit of delete (en hiermee dus een oordeel geeft over het geposte van de betrokkene), zou zich niet moeten uitdrukken in termen van "zo'n stom stuk schimmel" (in het geval van Ed). Dit geeft de posters het idee dat je maar wat doet. Ook kreeg ik het idee dat het van jou een beetje populair doen was ten opzichte van Martin "It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you're not..".

Ed is ok.
  Admin zaterdag 21 oktober 2000 @ 01:18:30 #101
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_405793
quote:
Op 21 oktober 2000 01:05 schreef Ronny het volgende:
Dit geeft de posters het idee dat je maar wat doet.
Nee, het geeft JOU het idee dat ik maar wat doe.
Kan nou eenmaal die Ed niet luchten of zien. Kan er ook nix aan doen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_405796
mag hier gewoon een slotje op???? Vechten jullie het maar ergens anders uit.....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 01:29:39 #103
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_405806
Sorry maar hier gaat wat mij betreft nog ff geen slotje op. Mocht Danny een andere mening hebben dan mag hij ten aller tijden dit topic op slot gooien.
I'm getting too old for this....
  zaterdag 21 oktober 2000 @ 02:07:16 #104
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_405830
Hmmmm.

Het enige wat ik van Martin in zijn BB weekje kan herinneren is dat hij op samenzweerderige toon tenenvrijen ten berde bracht. Daarna heb ik hem in ieder programma gezien wat met een 'B' begon, alles wat maar gelieerd was aan Big Brother so to speak. Maar zou het niet beangstigend zijn als hij zich nu volledig (virtueel) aan het verkneukelen was met Bart over het al dan niet erger zijn dan Ed (Antwoord nee, niet erger, niet minder erg, gewoon niet) en samen met hem een pilsje nam op het lange tenenwerk wat men hier tentoon spreidt. We hebben Martin met z'n allen uitgekotst op dit forum, d.d een jaar geleden omdat 'ie Bart in een kwaad daglicht stelde. Bart heeft gewonnen, wij hebben onze zin gekregen, Martin zou roemloos tenonder zijn gegaan ware het niet dat we hem te pas en te onpas zien opduiken, zelfs hier. Maar, advocaat van de duivel spelend, denk ik dat we hem vooral moeten beoordelen om wat 'ie schrijft, en niet op wat 'ie is. Ik denk dat Bart hem inmiddels niet eens meer zou herkennen als 'ie hem op straat tegen zou komen, dus waarom houden wij Martin's uitspraken over Bart nog tegen hem? Laten we Martin gaan bejegenen als ieder andere newbie die te hoog van de toren blaast: hem op zijn plaats zetten en stof laten eten. Kan 'ie in ieder geval nog kiezen: zich aanpassen of voor eeuwig in de vergetelheid van FOK! verdwijnen.

Ben te zaai voor een signature
pi_411164
Ja laten we dat doen, lijkt me een heel gezellig plan! Je doet maar en schrijft maar wat je wil, het doet me niks. En lees je verhaaltje nog eens goed door en vraag je af wat je nu werkelijk geschreven hebt, er klopt geen drol van......... hahaha
BBMartin
  Moderator maandag 23 oktober 2000 @ 21:55:51 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_411238
Hee Martin, zeg es eerlijk, Ed was toch best wel lachen deze uitzending?!

Enne, het doet je geloof ik echt niks hè! Ik moet je nageven: je hebt best wel lef dat je hier gewoon terugkomt, want je bent nogal
rigoreus afgebrand hier..

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_411281
Kom op zeg met Ed, je ziet toch zo dat het allemaal gespeelt is met Ed. Ed weet precies hoe hij moet handelen en wat hij moet doen. Je ziet nu niet voor niks mr. ED z'n kop steeds opduiken. Nee ik heb een hoop geleerd bij veronica en BB en dit is iets "te" slim aangepakt. En wat betreft dat ik hier nog steeds durf te komen!! ik heb er gewoon ...... aan. Het scheelt me echt helemaal niks wat er over me geschreven wordt, 100 mensen, 100 verschillende menigen en als ze dan ook nog allemaal de pest aan me hebben is het jammer, reageren ze toch niet!
BBMartin
pi_411375
quote:
Op 23 oktober 2000 22:03 schreef bigbrothermartin het volgende:
Kom op zeg met Ed, je ziet toch zo dat het allemaal gespeelt is met Ed. Ed weet precies hoe hij moet handelen en wat hij moet doen. Je ziet nu niet voor niks mr. ED z'n kop steeds opduiken. Nee ik heb een hoop geleerd bij veronica en BB en dit is iets "te" slim aangepakt.
/Op samenzweerderderige toon/

Denk jij ook dat Ed een MOL is?

/samenzweerderige toon uit/

pi_411761
Mag ik even braken?

Ed = intrigerend
Martin = vervelende intrigant

Waarom een of andere wannabe hypen die een week in BB heeft doorgebracht en daarna nooit meer wat heeft gepresteerd?

Martin: get a real life en geef Ed een kans. Hij is 20 keer zo boeiend dan jij met je gezever.

Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 01:52:03 #110
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_411903
quote:
Op 23 oktober 2000 21:43 schreef bigbrothermartin het volgende:
Ja laten we dat doen, lijkt me een heel gezellig plan! Je doet maar en schrijft maar wat je wil, het doet me niks. En lees je verhaaltje nog eens goed door en vraag je af wat je nu werkelijk geschreven hebt, er klopt geen drol van......... hahaha
Ik heb het nog eens doorgelezen en volgens mij staat er gewoon dat we een blaaskaak moeten beoordelen op zijn blaaskakerigheid. Bij deze dan: blaaskaak!
Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 01:57:21 #111
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_411908
Martin is gewoon een huis tuin en keuken goedzak die alleen maar een beetje zon wilde hebben op z'n kutleven.

Ed is dat niet, hij is een braller, pathologische leugenaar, loner en een egoist.

Ed schopt 't al verder dan Martin ooit

log uit, je bent internetverslaafd.
pi_411913
quote:
Op 24 oktober 2000 01:57 schreef Ritalin het volgende:

Ed schopt 't al verder dan Martin ooit


Jammer dan. Als jullie het niet erg vinden ben ik toch een beetje blij...
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:05:27 #113
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_412440
quote:
Op 23 oktober 2000 22:03 schreef bigbrothermartin het volgende:
Kom op zeg met Ed, je ziet toch zo dat het allemaal gespeelt is met Ed. Ed weet precies hoe hij moet handelen en wat hij moet doen. Je ziet nu niet voor niks mr. ED z'n kop steeds opduiken. Nee ik heb een hoop geleerd bij veronica en BB en dit is iets "te" slim aangepakt. En wat betreft dat ik hier nog steeds durf te komen!! ik heb er gewoon ...... aan. Het scheelt me echt helemaal niks wat er over me geschreven wordt, 100 mensen, 100 verschillende menigen en als ze dan ook nog allemaal de pest aan me hebben is het jammer, reageren ze toch niet!
Liever een goede mol dan een zeikerd die zichzelf is
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Redactie Frontpage dinsdag 24 oktober 2000 @ 13:33:14 #114
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_412518
quote:
Op 24 oktober 2000 01:57 schreef Ritalin het volgende:
Martin is gewoon een huis tuin en keuken goedzak die alleen maar een beetje zon wilde hebben op z'n kutleven.

Welk kutleven? Leuk huis, leuke vriendin (die hij meteen wilde bedriegen met die Matras) en veel aandacht achteraf.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 23:28:48 #115
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_414418
quote:
Op 24 oktober 2000 00:16 schreef VictorVictor het volgende:
Mag ik even braken?
Kots een eind weg

Ed = intrigerend
Martin = vervelende intrigant

Ik vind Ed niet bepaald intrigerend al doet hij het wel slim.

Waarom een of andere wannabe hypen die een week in BB heeft doorgebracht en daarna nooit meer wat heeft gepresteerd?

Ik heb niemand hem zien hypen, anders hadden we 'hem' wel groots op de Frontpage welkom geheten, vertellend hoe goed hij wel niet is.

Martin: get a real life en geef Ed een kans. Hij is 20 keer zo boeiend dan jij met je gezever.

Wat is een echt leven precies? Ed de kans geven? Die pakt ie gewoon


It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 23:32:49 #116
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_414428
quote:
Op 24 oktober 2000 13:33 schreef SunChaser het volgende:
...en veel aandacht achteraf.
Ja hoor: Koffietijd, Tearoom, RTL Live, AVRO's Servicesalon.....
  woensdag 25 oktober 2000 @ 20:09:17 #117
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_417198
Goh, Martin, wat heb jij in dat weekje in het huis vorig jaar wel niet allemaal gedaan? Mijn BB-verslaving is pas later begonnen, dus ik heb je nooit gezien toen je er in zat. Heb kennelijk wel wat gemist!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')