abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 april 2014 @ 14:02:36 #76
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138567842
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Stangen waar de netten boven hangen zeg maar. Ze hadden ook nog een deur opengebroken hoorde ik _O- Waarmee je naar het thuis vak kan.
Geen confrontaties in en rondom het stadion toch?
pi_138568012
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:02 schreef Blinker het volgende:

[..]

Geen confrontaties in en rondom het stadion toch?
Nop
  zondag 6 april 2014 @ 14:06:49 #78
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138568038
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:02 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Over het verleden weet ik eerlijk gezegd vrij weinig.

Ik doel dan ook meer op het constante agressieve gedoe van een deel achter dat doel, het gooien van aanstekers, spelers uitschelden, veld oplopen hebben we ook gezien.. Ik waardeer de support van de GAE supporters echt hoor, zo zie je dat maar bij weinig clubs, maar er zijn ook momenten.. :')

Nou vind ik het 'wie niet springt die is voor Olle' ook wat triest als het niet tijdens wedstrijden is tussen PEC en GAE, maarja dat gebeurt andersom ook :').
Aan dat agressieve gedoe hebben wij de handhaving te danken.
De uitspelende ploegen hebben er altijd moeite mee.

Mij trekt dat juist aan. Dat rauwe randje.
Ik woon al bijna 10 jaar in de Randstad en ik ben meerdere keren naar Ajax geweest, maar ik merk dat ik dan toch die intense sfeer mis.

Het 'wie niet springt die is voor Olle' tijdens niet derby-wedstrijden vind ik ook onnodig.
Al zou het tegen Heracles nog kunnen als mede-Overijsselse club. Kan je lekker samen springen. ;)
  zondag 6 april 2014 @ 14:09:34 #79
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138568152
En nog een filmpje vanuit het uitvak:
pi_138601673
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 14:06 schreef Blinker het volgende:

[..]
Het 'wie niet springt die is voor Olle' tijdens niet derby-wedstrijden vind ik ook onnodig.
Al zou het tegen Heracles nog kunnen als mede-Overijsselse club. Kan je lekker samen springen. ;)
En toch spring je elke keer mee :')
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  maandag 7 april 2014 @ 09:47:53 #81
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138602218
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:20 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

En toch spring je elke keer mee :')
Uit solidariteit, snotaap. :')
pi_138602306
Koop altijd Antonia in FIFA 14 Career Mode. :P Zekerheidje qua snelheid en groei op de flanken voor een bodemprijs. Was gisteren weer leuk om te zien. Jammer dat zo'n kneus zich weer laat vallen bij een amper "incident" te noemen akkefietje en hij er met rood af moet. Het is niet anders.

Gefeli met een extra jaar in de Eredivisie. Nu nog Roda/NAC/RKC etc. eruit dan zijn we straks verlost van 't zuiden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138602471
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koop altijd Antonia in FIFA 14 Career Mode. :P Zekerheidje qua snelheid en groei op de flanken voor een bodemprijs. Was gisteren weer leuk om te zien. Jammer dat zo'n kneus zich weer laat vallen bij een amper "incident" te noemen akkefietje en hij er met rood af moet. Het is niet anders.

Gefeli met een extra jaar in de Eredivisie. Nu nog Roda/NAC/RKC etc. eruit dan zijn we straks verlost van 't zuiden.
Antonia mag in fifa career dan wel groeien :P
In FUT rent hij harder dan de bal xD..
  maandag 7 april 2014 @ 14:56:56 #84
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138611531
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koop altijd Antonia in FIFA 14 Career Mode. :P Zekerheidje qua snelheid en groei op de flanken voor een bodemprijs. Was gisteren weer leuk om te zien. Jammer dat zo'n kneus zich weer laat vallen bij een amper "incident" te noemen akkefietje en hij er met rood af moet. Het is niet anders.

Gefeli met een extra jaar in de Eredivisie. Nu nog Roda/NAC/RKC etc. eruit dan zijn we straks verlost van 't zuiden.
http://www.futhead.com/14/players/8597/jarchinio-antonia/

Dribble mag wat mij betreft wel wat omhoog. Een klasse dribbel tegen NAC ( eerste doelpunt ) en tegen Heracles. ( helaas geen doelpunt )
Passen en schieten kan 'ie niet , dus dat klopt wel.. :')
pi_138615519
Die Te Wierik is echt dommer dan Piet Velthuizen.

In Nijmegen lag het al aan de hele wereld dat hij er uit werd gestuurd. Nog nooit zaten er zoveel klinkers in het woord idioot.

Ik hoop dat hij zich kapot schaamt als hij de beelden terug ziet van afgelopen zaterdag.
...
  maandag 7 april 2014 @ 16:47:56 #86
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138615914
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:39 schreef Obiekulu het volgende:
Die Te Wierik is echt dommer dan Piet Velthuizen.

In Nijmegen lag het al aan de hele wereld dat hij er uit werd gestuurd. Nog nooit zaten er zoveel klinkers in het woord idioot.

Ik hoop dat hij zich kapot schaamt als hij de beelden terug ziet van afgelopen zaterdag.
Ik mag hopen dat Zeist inmiddels het truukje door heeft van dit vervelende ventje.
Nou ja, wij in ieder geval de punten. Dat maakt veel goed.
pi_138638931
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:56 schreef Blinker het volgende:

[..]

http://www.futhead.com/14/players/8597/jarchinio-antonia/

Dribble mag wat mij betreft wel wat omhoog. Een klasse dribbel tegen NAC ( eerste doelpunt ) en tegen Heracles. ( helaas geen doelpunt )
Passen en schieten kan 'ie niet , dus dat klopt wel.. :')
In 't spel zelf dribbelt hij goed genoeg. Met een snelheid van boven de 90 zit je op de flank echt gewoon perfect. Speel zelf CM met Feyenoord natuurlijk en m'n eerste aankoop was Antonia. Omdat ik 'm in de Eredivisie een geinige speler vind en omdat Schaken op rechts echt niet meer kan. (Ook in Fifa niet ondanks z'n hogere rating.) En dan heeft Feyenoord met Boetius en Antonia op beide flanken dus 90+ snelheid. En met Pelle in 't midden gaat 't echt ziek qua doelpunten.

Later wel Antonia verkocht omdat ik Miyaichi voor slechts een miljoen kon terughalen naar Feyenoord. Antonia voor 6 miljoen verkocht aan een Duitse subtopper. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_138642044
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 06:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

In 't spel zelf dribbelt hij goed genoeg. Met een snelheid van boven de 90 zit je op de flank echt gewoon perfect. Speel zelf CM met Feyenoord natuurlijk en m'n eerste aankoop was Antonia. Omdat ik 'm in de Eredivisie een geinige speler vind en omdat Schaken op rechts echt niet meer kan. (Ook in Fifa niet ondanks z'n hogere rating.) En dan heeft Feyenoord met Boetius en Antonia op beide flanken dus 90+ snelheid. En met Pelle in 't midden gaat 't echt ziek qua doelpunten.

Later wel Antonia verkocht omdat ik Miyaichi voor slechts een miljoen kon terughalen naar Feyenoord. Antonia voor 6 miljoen verkocht aan een Duitse subtopper. :P
CM mode ja, dan groeit hij nog :P..
in FUT zoals ik al aangaf gaat het gewoon niet goed..
Hij lijkt gewoon harder dan de bal te rennen en verliest enorm vaak de bal, doordat hij hem veel te ver voor zich uit speelt :P.. komt hij er wel langs dan zijn zijn schoten echt dramatisch hahah :D

Wat ik sowieso wel geinig vind is dat bepaalde spelers in FUT eigenlijk best gelijkend zijn aan de echte spelers.

bijvoorbeeld Kolder, qua loopje en bouw komt het hele goed overeen.
heeft daarnaast ook nog wel een leuk schot en is goed balvast.

Turuc komt qua bouw en dribbels/loopacties bij mij ook vaak overeen :P
Amevor ook zo mooi, zo grote 'lompe' en redelijk trage neger achterin..
maar wanneer hij eenmaal een rush opzet is hij ook niet meer te stoppen xD!
(hij komt nog in best veel teams voor: http://www.futhead.com/14(...)5/all_time/vote_sum/ )
pi_138646231
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

CM mode ja, dan groeit hij nog :P..
in FUT zoals ik al aangaf gaat het gewoon niet goed..
Hij lijkt gewoon harder dan de bal te rennen en verliest enorm vaak de bal, doordat hij hem veel te ver voor zich uit speelt :P.. komt hij er wel langs dan zijn zijn schoten echt dramatisch hahah :D

Wat ik sowieso wel geinig vind is dat bepaalde spelers in FUT eigenlijk best gelijkend zijn aan de echte spelers.

bijvoorbeeld Kolder, qua loopje en bouw komt het hele goed overeen.
heeft daarnaast ook nog wel een leuk schot en is goed balvast.

Turuc komt qua bouw en dribbels/loopacties bij mij ook vaak overeen :P
Amevor ook zo mooi, zo grote 'lompe' en redelijk trage neger achterin..
maar wanneer hij eenmaal een rush opzet is hij ook niet meer te stoppen xD!
(hij komt nog in best veel teams voor: http://www.futhead.com/14(...)5/all_time/vote_sum/ )
Speel geen FUT maar spelers hebben inderdaad wel meer weg van hun echte tegenhanger. Pelle is een goed voorbeeld. Voelt ook in 't spel als een beer met trage draai maar wel met verwoestend schot en zieke kopkracht.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 8 april 2014 @ 15:21:06 #90
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138652031
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:27 schreef Downstar het volgende:

[..]

CM mode ja, dan groeit hij nog :P..
in FUT zoals ik al aangaf gaat het gewoon niet goed..
Hij lijkt gewoon harder dan de bal te rennen en verliest enorm vaak de bal, doordat hij hem veel te ver voor zich uit speelt :P.. komt hij er wel langs dan zijn zijn schoten echt dramatisch hahah :D

Wat ik sowieso wel geinig vind is dat bepaalde spelers in FUT eigenlijk best gelijkend zijn aan de echte spelers.

bijvoorbeeld Kolder, qua loopje en bouw komt het hele goed overeen.
heeft daarnaast ook nog wel een leuk schot en is goed balvast.

Turuc komt qua bouw en dribbels/loopacties bij mij ook vaak overeen :P
Amevor ook zo mooi, zo grote 'lompe' en redelijk trage neger achterin..
maar wanneer hij eenmaal een rush opzet is hij ook niet meer te stoppen xD!
(hij komt nog in best veel teams voor: http://www.futhead.com/14(...)5/all_time/vote_sum/ )
Geinig. Nooit geweten dat Go Ahead spelers redelijk populair waren bij Bronze teams.
Ik ben zelf ook meer van de FUT, maar moet eerlijk bekennen dat ik nooit met Go Ahead speel.

In het begin toen Fifa14 net uit kwam heb ik natuurlijk wel gelijk het hele elftal gekocht. "Go Ahead in Fifa, hoe gaaf is dat!" :D!!
pi_138653201
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 15:21 schreef Blinker het volgende:

[..]

Geinig. Nooit geweten dat Go Ahead spelers redelijk populair waren bij Bronze teams.
Ik ben zelf ook meer van de FUT, maar moet eerlijk bekennen dat ik nooit met Go Ahead speel.

In het begin toen Fifa14 net uit kwam heb ik natuurlijk wel gelijk het hele elftal gekocht. "Go Ahead in Fifa, hoe gaaf is dat!" :D!!
Ik speel ook eigenlijk niet met GAE in FUT.
ik heb een bundesliga team staan, waar ik goed mee overweg kan :D!

Ik was er echter een beetje mee uitgespeeld, en zodoende heb ik anderhalve week terug ofzo
heel GAE team maar gehaald. Uiteraard speel ik al sinds het begin met Tenues en logo van GAE :D! (krijg altijd vaak complimenten van engelse spelers over de geweldige naam, en meeste vinden het shirt ook vet omdat het vaak een hoog contrast heeft met andere teams..
rood/geel wordt niet zo heeeel veel gebruikt(K.V Mechelen en Galatasaray ?).

Op de een of andere manier heeft een een bronze team vaak wel een handicap ofzo tegen een gouden team. althans ik merk weinig verschil als ik met Eagles speel tegen bijvoorbeeld een bijna compleet barca team xD.. alleen merk ik dat Anderssen gewoonweg niet zo heel lekker keept
als je neuer of SIF leno gewend bent :P..

Maargoed, ik heb zin aan zaterdag :)
hopelijk gaan we de 3de overwinning op rij pakken!
pi_138674563
Moet dat geneuzel over computerspelletjes hier?
Kinderforum is ergens anders.
...
  woensdag 9 april 2014 @ 08:58:03 #93
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_138680600
Het wordt wel een beetje een gamestopic zo ;) Maar ik moet wel zeggen dat ik heel erg zin krijg om Fifa 2014 als GAE te spelen na al deze posts te hebben gelezen :+

Het is wel te hopen dat Roda trouwens voor de laatste speelronde al gedegradeerd is, want als je op de laatste jaren afgaat pakken ze steeds hun aller-allerlaatste kans om degradatie af te wenden. Geen ideaal scenario om tegen te spelen, zeker niet als we al veilig zijn en de kans bestaat dat de passie enigszins ontbreekt.

In ieder geval hoop ik op vier punten uit de laatste drie wedstrijden (gelijkspel Fryslãn en winst op Roda). Eindklassering rond plek 10-13 zou dan wel reëel zijn. Helaas ga ik net de overgebleven wedstrijd bezoeken waar ik niets van verwacht :P Samen met wat vrienden uit mijn studietijd in Arnhem ga ik naar Vitesse - GAE op 27 april. Hopen op een stunt!
  woensdag 9 april 2014 @ 09:42:07 #94
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138681380
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 08:58 schreef Xurk het volgende:
Het wordt wel een beetje een gamestopic zo ;) Maar ik moet wel zeggen dat ik heel erg zin krijg om Fifa 2014 als GAE te spelen na al deze posts te hebben gelezen :+

Het is wel te hopen dat Roda trouwens voor de laatste speelronde al gedegradeerd is, want als je op de laatste jaren afgaat pakken ze steeds hun aller-allerlaatste kans om degradatie af te wenden. Geen ideaal scenario om tegen te spelen, zeker niet als we al veilig zijn en de kans bestaat dat de passie enigszins ontbreekt.

In ieder geval hoop ik op vier punten uit de laatste drie wedstrijden (gelijkspel Fryslãn en winst op Roda). Eindklassering rond plek 10-13 zou dan wel reëel zijn. Helaas ga ik net de overgebleven wedstrijd bezoeken waar ik niets van verwacht :P Samen met wat vrienden uit mijn studietijd in Arnhem ga ik naar Vitesse - GAE op 27 april. Hopen op een stunt!
Vitesse - Go Ahead Eagles kan ook zomaar een verrassing worden. In hele goede doen is Vitesse nou ook weer niet...
Maar goed, 8/10 verlies je 'm. Hopen dat het in ieder geval een wedstrijd wordt.
Veel plezier in ieder geval!
pi_138728990
Hm de club wil 11 miljoen euro lenen bij de gemeente voor een complete verbouwing van het stadion, zelf is er maar 8 ton beschikbaar voor de verbouwing.

11 miljoen lijkt mij nogal riskant. Als je volgend seizoen weer degradeert zitten er weer maar 4000 man op de tribunes, Lugt geeft aan dat de lening/verbouwing dan kennelijk nog steeds uit kan.
Wat is er gebeurt met de plannen voor het stapsgewijs verbouwen, eerst de Leo Halle tribune incl. appartementen en de daarna de hoofdtribune?
  donderdag 10 april 2014 @ 17:30:55 #96
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138733247
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 15:29 schreef Humberto-T het volgende:
Hm de club wil 11 miljoen euro lenen bij de gemeente voor een complete verbouwing van het stadion, zelf is er maar 8 ton beschikbaar voor de verbouwing.

11 miljoen lijkt mij nogal riskant. Als je volgend seizoen weer degradeert zitten er weer maar 4000 man op de tribunes, Lugt geeft aan dat de lening/verbouwing dan kennelijk nog steeds uit kan.
Wat is er gebeurt met de plannen voor het stapsgewijs verbouwen, eerst de Leo Halle tribune incl. appartementen en de daarna de hoofdtribune?
Het moet ook 2 fases gebeuren. Fase 1 kost 5 miljoen, die zou volgend jaar starten.
In 2017 zou fase 2 moeten starten.

Ik citeer:
Tijdens de eerste fase, die gepland staat voor de zomer van 2015, moet onder meer de hoofdtribune worden aangepakt en de hoeken worden gedicht. De andere helft van het stadion wil Go Ahead in 2017 aanpakken. De totale kosten bedragen bijna twaalf miljoen euro. De club legt zelf een miljoen in.
pi_138733418
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 09:42 schreef Blinker het volgende:

[..]

Vitesse - Go Ahead Eagles kan ook zomaar een verrassing worden. In hele goede doen is Vitesse nou ook weer niet...
Maar goed, 8/10 verlies je 'm. Hopen dat het in ieder geval een wedstrijd wordt.
Veel plezier in ieder geval!
Als Makkelie niet fluit, maak je een goede kans..
...
pi_138744455
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 17:30 schreef Blinker het volgende:

[..]

Het moet ook 2 fases gebeuren. Fase 1 kost 5 miljoen, die zou volgend jaar starten.
In 2017 zou fase 2 moeten starten.

Ik citeer:
Tijdens de eerste fase, die gepland staat voor de zomer van 2015, moet onder meer de hoofdtribune worden aangepakt en de hoeken worden gedicht. De andere helft van het stadion wil Go Ahead in 2017 aanpakken. De totale kosten bedragen bijna twaalf miljoen euro. De club legt zelf een miljoen in.
Hmpf helemaal niet aan gedacht om op de eagles site zelf te kijken :')

De Vroome (die altijd wel redelijk kritisch is over de financien) staat er ook achter, dus hopen dat het doorgaat.
pi_138744854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 23:12 schreef Obiekulu het volgende:
Moet dat geneuzel over computerspelletjes hier?
Kinderforum is ergens anders.
Blijven zeikers he die van de eagles... ^O^
  donderdag 10 april 2014 @ 22:46:33 #100
318507 Jester65
Stay frosty
pi_138747152
Er moet natuurlijk een keer wat gebeuren met het stadion, anders weet je zeker dat je uiteindelijk in de eerste divisie terecht komt.
  vrijdag 11 april 2014 @ 15:45:59 #101
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138766203
quote:
0s.gif Op donderdag 10 april 2014 22:46 schreef Jester65 het volgende:
Er moet natuurlijk een keer wat gebeuren met het stadion, anders weet je zeker dat je uiteindelijk in de eerste divisie terecht komt.
Helaas zit dat er dik in.

Het is hopen dat de financiering snel rond is. ( als het überhaupt rond komt )
Een paar jaar in de Eredivisie blijven zou ultiem zijn.
Zodra de verbouwing rond is ga je qua begroting miljoenen omhoog.
Dan kan je in ieder geval weer een beetje naar boven kijken.
  zondag 13 april 2014 @ 11:45:08 #102
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138820445
Het zat er gisteren niet in. Helaas.
Misschien zijn we vanmiddag officieel veilig. Even afwachten dus.
  maandag 14 april 2014 @ 09:18:18 #103
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_138857879
Helaas nog niet officieel veilig, maar je zou wel officieus kunnen zeggen. Al durf ik dat ook niet goed want RKC heeft een beter doelsaldo en heeft met NAC en Heerenveen ook geen extréém lastige tegenstanders als ze al hun laatste krachten inzetten om de nacompetitie te ontlopen :+

Jammer van Heerenveen, ik was toevallig in Deventer en je merkte in de stad wel echt dat de wedstrijd tegenviel qua uitslag (dat was afgelopen november toen ik in de stad was tijdens de Roda wedstrijd wel anders!). Maar goed, vorige week hadden we drie bonuspunten tegen Heracles dus dan valt deze nederlaag wat minder zwaar. Ik hoop er nog steeds op dat Roda volgend weekend verliest en NEC een puntje pakt tegen Twente, dan heb je in ieder geval geen Roda wat voor de allerlaatste strohalm vecht tegen ons.
  maandag 14 april 2014 @ 09:39:35 #104
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138858191
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:18 schreef Xurk het volgende:
Helaas nog niet officieel veilig, maar je zou wel officieus kunnen zeggen. Al durf ik dat ook niet goed want RKC heeft een beter doelsaldo en heeft met NAC en Heerenveen ook geen extréém lastige tegenstanders als ze al hun laatste krachten inzetten om de nacompetitie te ontlopen :+

Jammer van Heerenveen, ik was toevallig in Deventer en je merkte in de stad wel echt dat de wedstrijd tegenviel qua uitslag (dat was afgelopen november toen ik in de stad was tijdens de Roda wedstrijd wel anders!). Maar goed, vorige week hadden we drie bonuspunten tegen Heracles dus dan valt deze nederlaag wat minder zwaar. Ik hoop er nog steeds op dat Roda volgend weekend verliest en NEC een puntje pakt tegen Twente, dan heb je in ieder geval geen Roda wat voor de allerlaatste strohalm vecht tegen ons.
Laatste ronde gaat pompen of verzuipen worden voor Roda JC.
Dat zijn wel de leukste duels!

Ik ga er vanuit dat NAC tegen RKC wint of gelijk speelt, dan is het klaar.
  dinsdag 15 april 2014 @ 10:59:27 #105
67174 Dos37
Come on Twente
pi_138897926
Vroeger bij Utrecht vond ik het een grote idioot nu heb ik wel respect voor deze man hoe hij GAE laat voetballen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:05:45 #106
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138898098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:59 schreef Dos37 het volgende:
Vroeger bij Utrecht vond ik het een grote idioot nu heb ik wel respect voor deze man hoe hij GAE laat voetballen.
Eens. Geen idee waar het hem nu precies in zit. Mooi dat ie nog een jaar blijft. Altijd mooi als ze zich wat langer laten binden en niet gelijk weer weg zijn.
pi_138898743
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 09:39 schreef Blinker het volgende:

[..]

Laatste ronde gaat pompen of verzuipen worden voor Roda JC.
Dat zijn wel de leukste duels!

Ik ga er vanuit dat NAC tegen RKC wint of gelijk speelt, dan is het klaar.
enige voordeel is wel dat
RKC tegen NAC volgende pot is..
31 punt VS 34 punt NAC.

Gelijk spel = 32 vs 35 = veilig
winst RKC = 34 vs 34 = nog niet veilig.. RKC tegen heereveen en PSV-NAC..
Winst NAC = 31 vs 37 = veilig :)

Ik verwacht tegen Vitesse geen punten...
Dus zou inderdaad mooi zijn als NAC wint of in ieder geval gelijk speelt..

mocht je zelf punten pakken in 1 van de volgende wedstrijden dan ben je veilig :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 10:59 schreef Dos37 het volgende:
Vroeger bij Utrecht vond ik het een grote idioot nu heb ik wel respect voor deze man hoe hij GAE laat voetballen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:05 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Eens. Geen idee waar het hem nu precies in zit. Mooi dat ie nog een jaar blijft. Altijd mooi als ze zich wat langer laten binden en niet gelijk weer weg zijn.
Ik weet niet of je zozeer kan stellen of foeke nou de grondlegger is van dit succes..
het ging immers onder Ten Hag al lekker lopen.. en dan met name in pasjes en automatisme in looplijnen..

Dus deels zat het er al in bij de groep, verder heeft foeke het natuurlijk wel aangescherpt!
Ben zelf benieuwd hoe we volgend jaar gaan doen.. ik verwacht dat wij onze meest dreigende spelers(Antonia/Turuc) niet behouden.. ik ben benieuwd hoe we dat opgaan vangen..
Nu kan rijsdijk opzich best op de plek van turuc.. maar wie komt er voor Antonia?..

Ben benieuwd wie wij nog gaan verliezen en wie er bij komen :)!
pi_138900393
Fijn dat verlengd is met Booy. Hij heeft het zeer goed gedaan vind ik.
Nu kun je ook duidelijkheid geven naar spelers die willen komen.

Ik verwacht dat Antonia blijft. Ik zie zeker in Nederland geen club waar hij en in de basis zou staan en het net zo goed naar z'n zin zou hebben. Het is een aparte vogel, dat wordt ook niet overal gepruimd.
...
  dinsdag 15 april 2014 @ 13:34:42 #109
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138903657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 12:14 schreef Obiekulu het volgende:
Fijn dat verlengd is met Booy. Hij heeft het zeer goed gedaan vind ik.
Nu kun je ook duidelijkheid geven naar spelers die willen komen.

Ik verwacht dat Antonia blijft. Ik zie zeker in Nederland geen club waar hij en in de basis zou staan en het net zo goed naar z'n zin zou hebben. Het is een aparte vogel, dat wordt ook niet overal gepruimd.
Klopt en daarnaast denk ik niet dat hij zomaar weggaat dan moet ie én veel meer gaan verdienen én echt hogerop komen. Die kans lijkt me niet zo groot. Volgens mij wil ie zelf namelijk ook wel graag blijven.
pi_138904560
Nouja, ik verwacht wel enige interesse van andere iets wat grote clubs(az of groningen ofzo?) dan ons..
zeer waarschijnlijk kan eagles niet zo heel veel voor hem vangen en dat is voor zulke clubs vaak wel een leuke speler.. al zal hij maar voor de breedte worden gehaald :P..
Van die jonge komt altijd wel dreiging, is het niet qua aanval.. dan is het wel dat hij verdedigend de spelers opjaagt..
pi_138906356
http://destentor.nl/sport(...)ie-blijven-1.4316949

oftwel, zoals ik al dacht is er op dit moment nog niks getekend..
vond het al raar dat het nog niet officieel op de site was gepresenteerd maar ik hoorde het alwel gister bij VI en bij NOS etc..

Kortom er is nog een kans dat boy volgend seizoen dus niet aan het roer staat :P..
maargoed daar gaan we dus niet vanuit
pi_138933817
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2014 15:45 schreef Blinker het volgende:

[..]

Helaas zit dat er dik in.

Het is hopen dat de financiering snel rond is. ( als het überhaupt rond komt )
Een paar jaar in de Eredivisie blijven zou ultiem zijn.
Zodra de verbouwing rond is ga je qua begroting miljoenen omhoog.
Dan kan je in ieder geval weer een beetje naar boven kijken.
Iets als crowdfunding zou wel mooi zijn, ik zelf zou daar best wel geld in willen steken en anderen vast ook wel. De club heeft het immers over een lening tegen marktconform tarief, waarom proberen ze het niet bij een club als geldvoorelkaar.nl.
  woensdag 16 april 2014 @ 10:56:35 #113
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138935685
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 09:35 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Iets als crowdfunding zou wel mooi zijn, ik zelf zou daar best wel geld in willen steken en anderen vast ook wel. De club heeft het immers over een lening tegen marktconform tarief, waarom proberen ze het niet bij een club als geldvoorelkaar.nl.
11 miljoen is wel echt heel veel geld hoor. Ik denk niet dat je dat bij elkaar krijgt met crowd funding.
De rentevoet bij de gemeente zal bij de gemeente wel echt heel gunstig zijn, daar kan geen commericiele organisatie tegenop. ( plus je hebt de kans dat het uiteindelijk toch wordt kwijt gescholden :') )
pi_138935749
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:56 schreef Blinker het volgende:

[..]

11 miljoen is wel echt heel veel geld hoor. Ik denk niet dat je dat bij elkaar krijgt met crowd funding.
De rentevoet bij de gemeente zal bij de gemeente wel echt heel gunstig zijn, daar kan geen commericiele organisatie tegenop. ( plus je hebt de kans dat het uiteindelijk toch wordt kwijt gescholden :') )
Ik heb ook niet de illusie dat ze 11 miljoen gaan ophalen, echter een gedeelte van dat bedrag moet wel te doen zijn. Wellicht dat de gemeente ook eerder overstag gaat als de lening niet 11 maar b.v. 1x 6 en 1x 3 miljoen zal zijn.
  woensdag 16 april 2014 @ 18:04:39 #115
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_138949197
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 10:58 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

...Wellicht dat de gemeente ook eerder overstag gaat als de lening niet 11 maar b.v. 1x 6 en 1x 3 miljoen zal zijn.
Daar komt het in feiten al op neer.
De eerste fase kost volgens mij 7 miljoen euro, en de tweede fase 5 miljoen euro.
Ik denk dat Go Ahead gewoon hoog heeft in gezet, om uiteindelijk misschien alleen de eerste ( en de belangrijkste fase ) te implementeren.

Ik heb vertrouwen dat Hans de Vroome de juiste snaar bij de gemeente raakt .
  zondag 27 april 2014 @ 18:56:59 #116
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139312891
En de TT is nu officieel verouderd! We mogen minstens weer een jaar ballen in de Eredivisie!
Proficiat voor allen die Go Ahead een warm hart toedragen.

Proost! :D
pi_139312905
Gefeliciteerd
pi_139314190
Gefeliciteerd met behoud voor minimaal seizoen 2014-2015! Nog wel een vriendelijk verzoek om volgende week onze Kerkraadse "vrienden" over de knie te leggen. :)
Groeten uit Sittard ;)
  User die overal opduikt 2022 zondag 27 april 2014 @ 19:41:04 #119
186611 Haags
pi_139314656
Gefeliciteerd! Dikke respect voor jullie dit seizoen :)

Jammer dat jullie de 0-2 voorsprong weggaven vandaag. Heb er niets van gezien, zat zelf bij ado maar moest toen ik 0-2 zag staan wel even glimlachen :D
Zonder wrijving geen glans
pi_139314985
Jullie gaan nog boven Zwolle eindigen. :D
  zondag 27 april 2014 @ 20:04:20 #121
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139315554
quote:
14s.gif Op zondag 27 april 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gefeliciteerd
Thanks.

quote:
10s.gif Op zondag 27 april 2014 19:30 schreef J.B. het volgende:
Gefeliciteerd met behoud voor minimaal seizoen 2014-2015! Nog wel een vriendelijk verzoek om volgende week onze Kerkraadse "vrienden" over de knie te leggen. :)
Groeten uit Sittard ;)
Dat lijkt me wel de bedoeling. Ik had al begrepen dat er een delegatie vanuit Sittard en Maastricht naar Deventer afreizen. Gezellig!

quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gefeliciteerd! Dikke respect voor jullie dit seizoen :)

Jammer dat jullie de 0-2 voorsprong weggaven vandaag. Heb er niets van gezien, zat zelf bij ado maar moest toen ik 0-2 zag staan wel even glimlachen :D
Ja, jammer, maar het eindresultaat telt! Dit hele seizoen is eigenlijk niet te bevatten.

quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Jullie gaan nog boven Zwolle eindigen. :D
Dat is de kers op de taart! Daar doen we het voor! :P
  zondag 27 april 2014 @ 21:38:31 #122
209721 Downstar
Moeimaker
pi_139320887
Heerlijk dit :D
al geven we WEER een 2-0 voorsprong weg.. te vaak gebeurd dit seizoen!
moet volgend seizoen echt anders!

maargoed niet zeiken, nog ene jaar eredivisieeee HEERLIJK :D!

Volgende week gewoon er vol op tegen Roda, drie punten pakken en twente van PEC winnen zou super zijn :D!
pi_139334366
Hé een Eagles topic. Vakje 10 hier. Jaaa.
pi_139335927
Hopelijk hebben Houtkamp en Antonia volgende week een lekker avondje stappen in de benen, wellicht dat dat de enige mogelijkheid is dat onze verdediging ze zaterdag bij kan houden.

Verwacht eerlijk gezegd eerder een groot verlies dan een (kleine) overwinning. ;(
- Met zuidelijke groet -
pi_139336169
Ik verwacht eigenlijk ook wel een overwinning, misschien ligt daar wel de kans. ;)
pi_139336191
Je hebt het vaak fout mag ik hopen? ;)
- Met zuidelijke groet -
pi_139336415
Haha, nee ik heb het gevoel dat het, terecht, leeft dat we zaterdag nog wel even flink afsluiten tegen Roda. Onderschatting, al hoewel ik Roda JC weinig echt goed heb zien doen de laatste tijd.
  maandag 28 april 2014 @ 12:14:48 #128
67174 Dos37
Come on Twente
pi_139336525
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:38 schreef Downstar het volgende:

Volgende week gewoon er vol op tegen Roda, drie punten pakken en twente van PEC winnen zou super zijn :D!
Deal
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_139336650
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:10 schreef Zeepsop92 het volgende:
Hé een Eagles topic. Vakje 10 hier. Jaaa.
Welkom :D!
pi_139336932
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 11:57 schreef De-Hamster het volgende:
Hopelijk hebben Houtkamp en Antonia volgende week een lekker avondje stappen in de benen, wellicht dat dat de enige mogelijkheid is dat onze verdediging ze zaterdag bij kan houden.

Verwacht eerlijk gezegd eerder een groot verlies dan een (kleine) overwinning. ;(
Houtkoop is het overigens :P..
Maargoed, voor houtkoop hoef je niet bang te zijn.. die speelt sinds de winterstop alsof hij hij een heel jaar heeft lopen stappen ofzo.. Antonia daarin tegen is wel altijd lekker gedreven en dreigend en niet bang xD! ( en dat voor een ventje van 1,50m ofzo haha :P)
ik verwacht ook dat hij een van de weinige is die volgende week echt dreigend gaat zijn en dat hij lekker doorjaagt.. Als hij nu ook nog eens wat scherper wordt qua afronding dat is het echt een top speler :D!

ik heb het gevoel dat de rest van het team gewoon lekker rustig wil voetballen en kijken of ze her en der een kansje kunnen benutten etc. maar dat ze niet extreem gedreven meer zullen zijn..
Hopelijk heb ik het mis en gaan ze nog er nog volop voor om de laatste thuiswedstrijd echt een feestje te maken voor ons supporters :D

quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:14 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Deal
Mooi zo, nu nog wel ff uitvoeren :P!
Ik zie ene kant twente nog niet zomaar winnen van zwolle :P
Ik denk eerder op een 1-1 wedstrijdje ofzo :P
pi_139337127
Roda zal er nu wel spijt van hebben dat men zich in de eerste wedstrijd als randdebielen heeft gedragen.
Die wedstrijd alleen al (niveau en gedrag) maakte het ontslag van Brood terecht.

Antonia gaat zich boos maken.
3-0.
...
pi_139337559
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:34 schreef Obiekulu het volgende:
Roda zal er nu wel spijt van hebben dat men zich in de eerste wedstrijd als randdebielen heeft gedragen.
Die wedstrijd alleen al (niveau en gedrag) maakte het ontslag van Brood
Wat speelde zich daar in af?
pi_139337905
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 12:49 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Wat speelde zich daar in af?
Natrappen richting onze ideale schoonzonen. Opgefokt gedrag. Verlies niet dragen als een man, maar als verwende kleuters.
...
pi_139338350
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:01 schreef Obiekulu het volgende:

[..]

Natrappen richting onze ideale schoonzonen. Opgefokt gedrag. Verlies niet dragen als een man, maar als verwende kleuters.
Eerste wedstrijd bedoelde als zijnde de uitwedstrijd (Roda-GAE) denk ik nu ofniet?

Dat was inderdaad een schandalig optreden van roda destijd, wat een frustratie zat er toen in zeg..
die smerige trap van demouge tegen schmidt ofzo.. toen kwam antonia verhaal halen..
en nouja toen kwam er een heel toneelspel waarin beide rood kregen xD

Ik was me die wedstrijd alweer lichtelijk vergeten joh, maar net even de samenvatting terug gekeken..
Wat speelde anton ook lekker in die pot zeg, met zijn linkerpoot schotje vanbuiten de 16, mooie goal was dat :)
En die snelle counter waarin houtkoop de bal goed voorgeeft, en waar anton na een versnelling de bal nog duikend in kopt :D!
en de andere counter waarbij anton wordt weggestuurd en hem mooi voorgeeft om door houtkoop ingetikt te worden :D

En waar houtkoop een goede voorzet geeft op falkenburg die hem vervolgens makkelijk in kopt..
genieten als je het zo weer ziet :P! een wedstrijd waarin Houtkoop nog wel heerlijk speelde!

  maandag 28 april 2014 @ 13:28:05 #135
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139338667
Tot de doelpunten van ons was er ook niet veel aan de hand voor Roda, maar door twee goed uitgespeelde counters was de wedstrijd opeens gespeeld.

Het meest staat me nog de overtreding van Demouge bij, zo waren er nog meer incidenten.
De dienstdoende scheidsrechter verklaarde na het zien van de beelden dat hij achteraf eigenlijk drie rode kaarten aan Roda JC had moeten geven.

Ik denk dat de jongens er op gebrand zijn om nog één keer een goed resultaat neer te zetten dit seizoen.
pi_139339003
Leuk om terug te zien!

Roda JC is echt gedegradeerd.
Wees maar blij dat zo'n tovenaar als Vlemmings met z'n Willy Wortel-complex en z'n vriendjespolitiek daar de poort is binnen gelopen en niet in Deventer.
...
pi_139339040
Trouwens wat me opviel en wat ik persoonlijk niet zo heel mooi/netjes vind is dat eagles de spelersnamen achterop de shirts in kleine letters heeft staan..

antonia ipv Antonia
türüc ipv Türüc enzovoort..



echter speelt Falkenburg wel met een shirt met hoofdletter, niet echt consequent dus :P



Klein detail natuurlijk en nergens om je druk over te maken, maar ik vind het gewoon minder mooi zo :P

gewoon alles met hoofdletters doen dus, of alles hoofdletters zoals bijvoorbeeld PSV/AJAX
pi_139339189
Dat is inderdaad amateuristisch.
...
pi_139339319
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:38 schreef Obiekulu het volgende:
Leuk om terug te zien!

Roda JC is echt gedegradeerd.
Wees maar blij dat zo'n tovenaar als Vlemmings met z'n Willy Wortel-complex en z'n vriendjespolitiek daar de poort is binnen gelopen en niet in Deventer.
Na die klootviool van een Martien Vrijssen (weet niet of ik de naam nog goed heb) hoop ik toch nooit meer.
Gelukkig zijn de aandeelhouders wel allemaal mensen met een nuchtere blik die niet in luchtkastelen geloven.
pi_139339602
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 13:45 schreef Obiekulu het volgende:
Dat is inderdaad amateuristisch.
Ja vind ik ook wel :P
was me laatst al opgevallen, dat het kleine letters waren.. vond ik niet zo mooi
maar toen ik zag dat Falkie wel gewoon in hoofdletters was kwam het zoals je zelf al zegt amateuristisch over :P
  Redactie Sport maandag 28 april 2014 @ 14:01:50 #141
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139339664
Gewoon 9e worden jongens :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139339783
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon 9e worden jongens :)
Ach voor mij is dat niet echt niet belangrijk meer, wel leuk natuurlijk..
laten we nu maar gewoon focussen om winst voor ons en verlies van zwolle..
dan komen we tenminste nog boven ze uit :P haha

Ben benieuwd of ze het nog over GAE gaan hebben bij VI vanavond..
Ik vond over het algemeen weinig nieuws in de media over het veilig spelen van een promevedus..
bij cambuur(was de overwinning natuurlijk wel knapper) was er veel meer aandacht.. :P

Moet zeggen dat gijppie de laatste tijd wel meer lof heeft voor eagles,zwolle en cambuur..
niet geheel onterecht ook gezien de resultaten die de clubs leveren :)
  Redactie Sport maandag 28 april 2014 @ 14:06:55 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139339808
GAE, PEC en SCC doen het ook gewoon heel goed. Het zou mooi zijn als die 3 op 9, 10 en 11 zouden komen, al heb ik behoorlijk weinig met PEC.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 28 april 2014 @ 14:12:38 #144
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139339972
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
GAE, PEC en SCC doen het ook gewoon heel goed. Het zou mooi zijn als die 3 op 9, 10 en 11 zouden komen, al heb ik behoorlijk weinig met PEC.
Nou vooruit, mag PEC de 11e plaats innemen. ;-)
Sowieso een uitzonderlijke situatie. In twee seizoenen tijd drie promovendi die het zo goed doen.
  maandag 28 april 2014 @ 19:04:15 #145
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139348990
Een dezer dagen komt trouwens de UEFA Fairplay Ranking weer uit.

Als Nederland bij de Top 3 zit, dan krijgt Go Ahead een ticket!
Go Ahead staat namelijk op plek 2 van de ranking.
Nummer 1 is Ajax, maar zij zijn al verzekerd van Champions League dus schuift het door.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blinker op 28-04-2014 19:13:11 ]
pi_139354305
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 19:04 schreef Blinker het volgende:
Een dezer dagen komt trouwens de UEFA Fairplay Ranking weer uit.

Als Nederland bij de Top 3 zit, dan krijgt Go Ahead een ticket!
Go Ahead staat namelijk op plek 2 van de ranking.
Nummer 1 is Ajax, maar zij zijn al verzekerd van Champions League dus schuift het door.
Eagles staat plek 3 toch?
Ajax twente Eagles meen ik..
Eerste 2 hebben al een ticket geloof ik pec stond qua score ook gelijk aan Eagles, maar ook zij hebben nu een ticket..

Nederland stond daarnaast op plek 6, dus die zullen nooit meer in top 3 komen denk ik
  maandag 28 april 2014 @ 21:30:50 #147
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_139354725
quote:
1s.gif Op maandag 28 april 2014 21:21 schreef Downstar het volgende:

[..]

Eagles staat plek 3 toch?
Ajax twente Eagles meen ik..
Eerste 2 hebben al een ticket geloof ik pec stond qua score ook gelijk aan Eagles, maar ook zij hebben nu een ticket..

Nederland stond daarnaast op plek 6, dus die zullen nooit meer in top 3 komen denk ik
Volgens mijn bron niet:
http://www.espnfc.com/sta(...)h-eredivisie?cc=5739

Top 3 wordt wel heel lastig, maar onmogelijk is het niet. We wachten het af...
pi_139355004
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:30 schreef Blinker het volgende:

[..]

Volgens mijn bron niet:
http://www.espnfc.com/sta(...)h-eredivisie?cc=5739

Top 3 wordt wel heel lastig, maar onmogelijk is het niet. We wachten het af...
Hmmm ik had het hier vandaag http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-ook-Europa-in.dhtml

Kan zijn dat die van jou (gezien die is bijgewerkt tot 28-04) natuurlijk accurater is :)

edit:

quote:
Het Nederlandse klassement wordt wekelijks gepubliceerd, de Europese ranking alleen halverwege het seizoen en na afloop van het seizoen.
Hmmm stand van europa kan dus wel helemaal veranderd zijn :D
al verwacht ik dat NL niet bij de eerste 3 is gekomen, clubs hebben redelijk wat kaarten gepakt sinds januari..
pi_139358295
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 14:12 schreef Blinker het volgende:

[..]

Nou vooruit, mag PEC de 11e plaats innemen. ;-)
Sowieso een uitzonderlijke situatie. In twee seizoenen tijd drie promovendi die het zo goed doen.
Heeft zoals al vaker gezegd gewoon te maken met het niveau. Alles dondert naar beneden en als promovendus kun je je tegenwoordig zo simpel handhaven. Wij en Sparta hadden toen betere teams en moesten echt veel moeite doen. Nu kun je er met een kut elftal zie Utrect en ons gewoon simpel erin blijven.
  maandag 28 april 2014 @ 23:32:19 #150
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_139360348
Heerlijk gevoel dat nog een seizoen Eredivisie een feit is! En dat alle andere clubs gezegend gaan zijn met een geweldige sfeer vanuit het uitvak in hun stadion wanneer GAE op bezoek komt ;)

Gisteren zat ik met wat vrienden uit mijn studietijd in het GelreDome, gelukkig vlakbij het uitvak wat zoals gewoonlijk weer genieten was. Behalve het kwartiertje waarin Vitesse opeens peper in de kont had, overstemden ze de rest van de supporters in het stadion.

Toch wel een dubbel gevoel, want hoewel handhaving een feit is, zag ik het al helemaal zitten om na gisteren op de 10de plek te staan na de 0-2. Er was al de hele wedstrijd geen serieuze bedreiging van Vitesse geweest dus dat het 2-2 zou worden had ik echt niet verwacht (al weet je het met onze verdediging maar nooit :+ 1 doelpunt wat erin vliegt en meteen paniek in de tent - nu ook weer). Maar vervolgens was iedere aanval van Vitesse levensgevaarlijk... jammer dat Antonia de twee counters niet afmaakte (1x tegen de keeper, andere net naast).

En nu inderdaad hopen dat de spelers volgend weekend nog wel gemotiveerd zijn tegen Roda! Toch wel gek dat we nu 13de staan, maar nog 9de of 15de kunnen staan na het laatste speelronde 8)7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')