abonnement Unibet Coolblue
pi_137508528

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
WhoSampled
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB, willem888 & MissLuna voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_137574289
Hoe heet het deuntje dat Hans Liberg hier zingt ( :') ) van 0:00 tot pakweg 0:32?


Oh, en het Jazz/Ragtime-achtig deuntje van 13:00 tot 13:25?
  maandag 10 maart 2014 @ 10:52:44 #3
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_137574954
quote:
5s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet het deuntje dat Hans Liberg hier zingt ( :') ) van 0:00 tot pakweg 0:32?


Oh, en het Jazz/Ragtime-achtig deuntje van 13:00 tot 13:25?
Die eerste is 'Be kind to your web-footed friends'
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_137575236
quote:
5s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet het deuntje dat Hans Liberg hier zingt ( :') ) van 0:00 tot pakweg 0:32?


Oh, en het Jazz/Ragtime-achtig deuntje van 13:00 tot 13:25?
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef Lov1 het volgende:

[..]

Die eerste is 'Be kind to your web-footed friends'
Ofwel, de eerste is The stars and stripes forever
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Stars_and_Stripes_Forever

Vanaf 1.10
pi_137611623
Ik zoek een video clip, het nummer is met een man met een raar gezicht/masker die lacht. Al de dames in de clip hebben hetzelfde gezicht en je hoort vaak een kreun AAAH van een man. Eindigt met hem in een limousine
  dinsdag 11 maart 2014 @ 11:56:36 #6
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_137612427
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door MrKikker op 11-03-2014 15:24:41 ]
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
  † In Memoriam † dinsdag 11 maart 2014 @ 11:56:52 #7
21636 Feestkabouter
pi_137612437
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zoek een video clip, het nummer is met een man met een raar gezicht/masker die lacht. Al de dames in de clip hebben hetzelfde gezicht en je hoort vaak een kreun AAAH van een man. Eindigt met hem in een limousine
niet geheel zoals je het beschrijft, maar een aantal elementen komen er wel in terug: zoek eens naar Windowlicker van Aphex Twin
pi_137616096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 11:56 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

niet geheel zoals je het beschrijft, maar een aantal elementen komen er wel in terug: zoek eens naar Windowlicker van Aphex Twin
Je bent een topper _O_
pi_137631184
Briljante serie dit, 30 minuten van Arjan Ederveen:


Weet iemand wat het liedje aan het einde van de aflevering (vanaf 23:37) is? Kan het nergens vinden en SoundHound pakt hem niet.
pi_137631835
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef Hugo- het volgende:
Briljante serie dit, 30 minuten van Arjan Ederveen:


Weet iemand wat het liedje aan het einde van de aflevering (vanaf 23:37) is? Kan het nergens vinden en SoundHound pakt hem niet.
Kan je hier iets mee?
http://www.muziekweb.nl/Link/U00001103276/POPULAR
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_137643411
quote:
Helaas dat had ik ook al gevonden, is een lijst waarin de aflevering wordt genoemd maar niet de nummers die in die aflevering zelf zitten.
pi_137647761
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:05 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Je bent een topper _O_
Toch :D. Haha, het was ook mijn eerste gedachte maar er klopte ook weer zoveel niet dat ik het niet gepost heb.

Geniale clip, geniaal nummer _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_137670251
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Toch :D. Haha, het was ook mijn eerste gedachte maar er klopte ook weer zoveel niet dat ik het niet gepost heb.

Geniale clip, geniaal nummer _O_.
Zeker mee eens, loop hier al onwijs lang mee!
pi_137676710
Welk nummer is dit? Een oud strijdnummer, gezongen in het latijn? Bekend deuntje, maar ik vind het echt heel mooi. :)

Het begint op 4:48
En als ik het goed heb is dit hetzelfde nummer;

Op 1:14
(Mocht iemand het nummer met titel kennen dan zouden we daarna eventueel verder kunnen lullen over de zangkwaliteiten van Joost.) :)
Wie heeft er plek voor mij?
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 12 maart 2014 @ 22:27:54 #15
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_137676837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:25 schreef Plukdievandeflet het volgende:
Welk nummer is dit? Een oud strijdnummer, gezongen in het latijn? Bekend deuntje, maar ik vind het echt heel mooi. :)

Het begint op 4:48
En als ik het goed heb is dit hetzelfde nummer;

Op 1:14
(Mocht iemand het nummer met titel kennen dan zouden we daarna eventueel verder kunnen lullen over de zangkwaliteiten van Joost.) :)
O Fortuna uit Carmina Burana van Carl Orff.


:)
pi_137676908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef qltel het volgende:

[..]

O Fortuna uit Carmina Burana van Carl Orff.


:)
Ik zie hem, bedankt :)
Wie heeft er plek voor mij?
pi_137679643
Help help,

Ik ben op zoek naar een lied uit het MTV programma "Are you the one". Het gaat om aflevering 7, vanaf 10:26 begint het al langzaam te spelen en vanaf 10:36 is het duidelijk te horen (http://www.mtv.nl/shows/1741). Ik heb ook nog even een stukje opgenomen om op Zippyshare te plaatsten--> http://www18.zippyshare.com/v/57820452/file.html

Soundhound en Shazam kunnen het niet herkennen, dus ik hoop dat er iemand hier is die het wel kent.
pi_137680757
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef karb het volgende:
Help help,

Ik ben op zoek naar een lied uit het MTV programma "Are you the one". Het gaat om aflevering 7, vanaf 10:26 begint het al langzaam te spelen en vanaf 10:36 is het duidelijk te horen (http://www.mtv.nl/shows/1741). Ik heb ook nog even een stukje opgenomen om op Zippyshare te plaatsten--> http://www18.zippyshare.com/v/57820452/file.html

Soundhound en Shazam kunnen het niet herkennen, dus ik hoop dat er iemand hier is die het wel kent.
http://soundtrack.mtv.com(...)-season-1-episode-7/
Staat ie hier niet tussen?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_137683593
quote:
Helaas, die site had ik ook gevonden, maar hij staat er niet tussen :(.
pi_137686444
https://vimeo.com/88687919

Hoe heet dit nummer? :)
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:12:33 #21
391488 Salami3006
Waarbij? Aardbei
pi_137713074
Een refrein met eerst van die standard hardcore tonen (tu-tu-tu-tu tu tu-tu-tu-tu tu-tu tu-tu tu) en dan eindigt het heel de tijd met iets als ''heee'' of ''eeeee''. Het wordt recentelijk vaak gedraaid alleen ik weet de naam er niet van.
Signature
pi_137725652
Mijn dochter zoekt naar een nummer qaar we beide wel een beetje de video van weten.
Ik dacht dat het in hetzelfde seizoen was dat Maroon 5 een hit had met This Love maar tot nu toe nog geen resultaten. (2004?)

Het was een video van een flat zei mijn dochter maar eigenlijk was het een soort groot huis dat je zag waar mensen stonden. Een jonge meid met bloemetjes bijvoorbeeld. Allemaal een beetje 50 achtig,barby style.
Het was volgens mij een band die dan daarvoor speelde.

Het werd continu gedraaid op mtv. Ik ga zelf ook verder zoeken maar misschien weten jullie het.Toen ze tegen mij zei dat het een flat was wist ik het niet maar inderdaad een groot sooert appartementen complex.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:21:49 #23
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_137725901
Ik zoek een video clip met daarin krachtige teksten over de mensheid ondersteund met mooie beelden en belangrijke momenten in de geschiedenis.

o.a. deze clip werd er in gebruikt
Het is niet zozeer dat er echt gezongen wordt. Meer dat er een stuk tekst wordt opgelezen zoals bijvoorbeeld Baz Luhrman - Sunscreen.

Ik hoop dat dit genoeg informatie is.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_137725980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:35 schreef Woep het volgende:
https://vimeo.com/88687919

Hoe heet dit nummer? :)
mooi zeg. Ik probeerde het te vinden dmv de lyrics maar no luck.
Gonna get freed I wanna know?
pi_137726301
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef itsme het volgende:
Mijn dochter zoekt naar een nummer qaar we beide wel een beetje de video van weten.
Ik dacht dat het in hetzelfde seizoen was dat Maroon 5 een hit had met This Love maar tot nu toe nog geen resultaten. (2004?)

Het was een video van een flat zei mijn dochter maar eigenlijk was het een soort groot huis dat je zag waar mensen stonden. Een jonge meid met bloemetjes bijvoorbeeld. Allemaal een beetje 50 achtig,barby style.
Het was volgens mij een band die dan daarvoor speelde.

Het werd continu gedraaid op mtv. Ik ga zelf ook verder zoeken maar misschien weten jullie het.Toen ze tegen mij zei dat het een flat was wist ik het niet maar inderdaad een groot sooert appartementen complex.
liquido-narcotic misschien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')