abonnement Unibet Coolblue
pi_137649166
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:17 schreef Smeich het volgende:

[..]

Jij kijkt zo'n aflevering ook in vijf minuten? ;) Wat een domme vragen worden er hier gesteld zeg :D :') no offense.
Dit. Het is toch overduidelijk dat ze ontvoerd is?!
  woensdag 12 maart 2014 @ 10:37:29 #202
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137649259
Mogelijk kidnapper:

SPOILER: mogelijk best wel echte spoiler dus pas op enzo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137649429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:11 schreef Wolken het volgende:
Ik had ook het idee dat iemand expres die zombies bij de deur had gelokt en de hond had laten blaffen om Daryl zo naar de deur toe te lokken. Dat die middag een test was geweest om te kijken of ze de deur open zouden doen op geblaf. Maar goed, misschien een beetje vergezocht.
Vond het ook wel enorm dom dat hij zomaar die deur weer open deed. Zeker omdat je al tussen de houten planken door kon zien dat er een hele horde Walkers voor de deur stond.

Sowieso vind ik de Walkers een beetje stom uitgewerkt. Voor een stel levende doden zonder motorieke vaardigheden die constant grommen, gorgelen, sloffen of ergens tegenaan beuken weten ze de survivors veeeeeeel te vaak te verrassen. Alsof het zwaar getrainde ninja's zijn die hun prooi tot op een centimeter zonder geluid kunnen besluipen om vervolgens met veel kabaal aan te vallen. Gaat eigenlijk helemaal nergens over natuurlijk :')

Maarja, TV serie en spanning en al dat natuurlijk :{
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 12 maart 2014 @ 10:47:50 #204
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137649592
Ik kan me even niet herinneren of we ooit de winter echt duidelijk gezien hebben in de serie. :{

Die hebben ze een beetje geskipt tussen Herschel's Farm en The Prison toch?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137649845
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik kan me even niet herinneren of we ooit de winter echt duidelijk gezien hebben in de serie. :{

Die hebben ze een beetje geskipt tussen Herschel's Farm en The Prison toch?
klopt, tussen seizoen 2 en 3 was het opeens 'zoveel maanden later'
  woensdag 12 maart 2014 @ 10:59:31 #206
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137649965
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:56 schreef planethugo het volgende:

[..]

klopt, tussen seizoen 2 en 3 was het opeens 'zoveel maanden later'
Hopelijk gaan ze daar in seizoen 5 dan wat mee doen. Een beetje strenge winter in een zombiewereld zorgt voor een best interessante verandering van de spelregels, lijkt mij.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137650053
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze daar in seizoen 5 dan wat mee doen. Een beetje strenge winter in een zombiewereld zorgt voor een best interessante verandering van de spelregels, lijkt mij.
klopt, maar dat zorgt waarschijnlijk ook voor een verandering in het budget ;)
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:09:19 #208
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137650296
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:02 schreef planethugo het volgende:

[..]

klopt, maar dat zorgt waarschijnlijk ook voor een verandering in het budget ;)
Is sneeuw duur? :?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137650435
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:09 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Is sneeuw duur? :?
Sneeuw machine en veel special effects om het winter te laten lijken terwijl je midden in de zomer filmt. Of opnemen op een winterse locatie midden in de zomer. Good luck ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:19:46 #210
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137650685
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:13 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Sneeuw machine en veel special effects om het winter te laten lijken terwijl je midden in de zomer filmt. Of opnemen op een winterse locatie midden in de zomer. Good luck ^O^
Is het zo'n probleem om een aantal afleveringen in de winter op te nemen dan? Je hoeft immers niet per se de afleveringen in chronologische volgorde op te nemen. Zeker met die halve seizoenen lijkt mij dat wel te regelen, zeg ik als leek zijnde.

Of Alaska in het voor- of najaar?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137650717
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:42 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Vond het ook wel enorm dom dat hij zomaar die deur weer open deed. Zeker omdat je al tussen de houten planken door kon zien dat er een hele horde Walkers voor de deur stond.

Sowieso vind ik de Walkers een beetje stom uitgewerkt. Voor een stel levende doden zonder motorieke vaardigheden die constant grommen, gorgelen, sloffen of ergens tegenaan beuken weten ze de survivors veeeeeeel te vaak te verrassen. Alsof het zwaar getrainde ninja's zijn die hun prooi tot op een centimeter zonder geluid kunnen besluipen om vervolgens met veel kabaal aan te vallen. Gaat eigenlijk helemaal nergens over natuurlijk :')

Maarja, TV serie en spanning en al dat natuurlijk :{
De dames hebben allemaal nog gladde oksels dus ik verbaas me verder nergens over ;)

Maar idd, je zag de walkers gewoon staan.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_137650807
Ik ben ook wel weer benieuwd naar Rick, Michone en Kooooorrrllll. Zij zijn immers het dichtste bij Terminus.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_137651047
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:19 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Is het zo'n probleem om een aantal afleveringen in de winter op te nemen dan? Je hoeft immers niet per se de afleveringen in chronologische volgorde op te nemen. Zeker met die halve seizoenen lijkt mij dat wel te regelen, zeg ik als leek zijnde.

Of Alaska in het voor- of najaar?
Dat zal ook wel te maken hebben met productie planning, locatie scouting, budget. De hele crew en alle props, apparatuur en dergelijke overvliegen naar Alaska (of all places, Alaska heeft geen grote vliegvelden) is duur en totaal niet praktisch. Daarbij lopen seizoenen (waarschijnlijk contractueel bij ABC) in de winter (oktober tot eind maart), waardoor er in de zomer gefilmd moet worden voor het volgende seizoen. In de periode waar de serie op TV is hebben de acteurs doorgaans vakantie of andere klussen te doen waardoor ze niet beschikbaar zijn.

Daar zal wel opzettelijk voor gekozen zijn omdat een heel seizoen filmen in de winter sowieso al niet makkelijk is, en ook niet handig als de grootste delen van het verhaal zich nadrukkelijk in de zomer afspelen. Dan is het makkelijker om de winter gewoon over te slaan.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:38:56 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_137651372
Ondanks dat ik een gruwelijke hekel aan Carol heb, weet ik zeker dat die twee voorlopig nog niet dood gaan. Tyreese weet nog steeds niet dat Carol die twee zieke mensen uit de gevangenis heeft vermoord en verbrand. Die confrontatie tussen de twee moet nog steeds komen.

De enige die het ook weet is Rick, dus die moeten eerst weer samen komen voordat dit stukje verhaal verder uitgewerkt wordt. Ik verwacht dat dat pas gebeurd nadat Tyreese en Carol een tijdje met elkaar opgetrokken hebben nu met die kids erbij en wat meer binding met elkaar krijgen.

Ik verwacht dat die confrontatie eigenlijk pas begin volgend seizoen komt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:46:03 #215
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137651629
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:30 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dat zal ook wel te maken hebben met productie planning, locatie scouting, budget. De hele crew en alle props, apparatuur en dergelijke overvliegen naar Alaska (of all places, Alaska heeft geen grote vliegvelden) is duur en totaal niet praktisch. Daarbij lopen seizoenen (waarschijnlijk contractueel bij ABC) in de winter (oktober tot eind maart), waardoor er in de zomer gefilmd moet worden voor het volgende seizoen. In de periode waar de serie op TV is hebben de acteurs doorgaans vakantie of andere klussen te doen waardoor ze niet beschikbaar zijn.

Daar zal wel opzettelijk voor gekozen zijn omdat een heel seizoen filmen in de winter sowieso al niet makkelijk is, en ook niet handig als de grootste delen van het verhaal zich nadrukkelijk in de zomer afspelen. Dan is het makkelijker om de winter gewoon over te slaan.
Nou ja, heel seizoen, een paar afleveringen zou ook leuk zijn. Het lijkt mij dat je best wel een keer kan zeggen "We verschuiven het gros van de opnames naar het einde of het begin van de zomer en doen een paar opnames in de herfst of lente". Ook al is het geen BBC waarbij opnames lukraak plaatsvinden wanneer het men maar uitkomt. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens zijn er best vliegvelden van formaat in Alaska. In Anchorage bijvoorbeeld.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 12 maart 2014 @ 11:52:30 #216
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137651892
quote:
3s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks dat ik een gruwelijke hekel aan Carol heb, weet ik zeker dat die twee voorlopig nog niet dood gaan. Tyreese weet nog steeds niet dat Carol die twee zieke mensen uit de gevangenis heeft vermoord en verbrand. Die confrontatie tussen de twee moet nog steeds komen.

De enige die het ook weet is Rick, dus die moeten eerst weer samen komen voordat dit stukje verhaal verder uitgewerkt wordt. Ik verwacht dat dat pas gebeurd nadat Tyreese en Carol een tijdje met elkaar opgetrokken hebben nu met die kids erbij en wat meer binding met elkaar krijgen.

Ik verwacht dat die confrontatie eigenlijk pas begin volgend seizoen komt.
Ik zit me even af te vragen of we dat ook echt in beeld gezien hebben, dat Carol daar achter zat. Of dat het in principe ook mogelijk is, dat dat meisje dat gedaan heeft.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:07:05 #217
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_137652333
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:52 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zit me even af te vragen of we dat ook echt in beeld gezien hebben, dat Carol daar achter zat. Of dat het in principe ook mogelijk is, dat dat meisje dat gedaan heeft.
Carol heeft het toch toegegeven? En hoe moet zo'n klein meisje ooit twee volwassen lijken een gebouw uitslepen? :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_137652706
quote:
3s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Rossdale het volgende:
De enige die het ook weet is Rick, dus die moeten eerst weer samen komen voordat dit stukje verhaal verder uitgewerkt wordt. Ik verwacht dat dat pas gebeurd nadat Tyreese en Carol een tijdje met elkaar opgetrokken hebben nu met die kids erbij en wat meer binding met elkaar krijgen.
Ik vergeet iedere keer dat Rick terugreed vanwaar die Carol heeft achtergelaten en we daarna die twee afleveringen van de Governer kregen. En volgens mij zie je in scene dat de Governer bij de gevangenis aankomt, Rick net het hek binnenrijden.

Dus voor het te kunnen vertellen aan de anderen, kwam de confrontatie en vervolgens renden ze allemaal een andere kant op.
.
  woensdag 12 maart 2014 @ 12:30:25 #219
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_137653009
quote:
3s.gif Op woensdag 12 maart 2014 12:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Carol heeft het toch toegegeven? En hoe moet zo'n klein meisje ooit twee volwassen lijken een gebouw uitslepen? :D
Dat was precies wat ik mij afvroeg, als ze het alleen maar heeft toegegeven, hoeft ze het niet daadwerkelijk gedaan te hebben. Misschien wilde ze dat kleine meisje in bescherming nemen. (En heeft ze die twee niet vermoord, alleen maar naar buiten gesleept)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_137655666
quote:
3s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Rossdale het volgende:
De enige die het ook weet is Rick, dus die moeten eerst weer samen komen voordat dit stukje verhaal verder uitgewerkt wordt. Ik verwacht dat dat pas gebeurd nadat Tyreese en Carol een tijdje met elkaar opgetrokken hebben nu met die kids erbij en wat meer binding met elkaar krijgen.
Daryl weet het ook. Rick was namelijk net terug bij de gevangenis, en daar was toen een scene waar Daryl reageerde op Rick, toen gingen ze op zoek naar Tyreese, en toen ze hem vonden werden ze aangevallen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_137660831
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 09:11 schreef Wolken het volgende:
Ik had ook het idee dat iemand expres die zombies bij de deur had gelokt en de hond had laten blaffen om Daryl zo naar de deur toe te lokken. Dat die middag een test was geweest om te kijken of ze de deur open zouden doen op geblaf. Maar goed, misschien een beetje vergezocht.
Dit past eigenlijk te goed om niet te kloppen.

Dat je behoorlijk wat moeite doet en een enorm risico neemt dat je buit gebeten wordt maakt het plan ook net onrealistisch genoeg om te werken in TWD. :)
pi_137661088
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dit past eigenlijk te goed om niet te kloppen.

Dat je behoorlijk wat moeite doet en een enorm risico neemt dat je buit gebeten wordt maakt het plan ook net onrealistisch genoeg om te werken in TWD. :)
In de meeste gevallen beschermen de man de vrouw, dus diegene heeft een gecalculeerd risico genomen.

En dat terwijl ik volgens de test maar 1,5 dag zou overleven in een zombie apocalypse ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_137661305
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dit past eigenlijk te goed om niet te kloppen.

Dat je behoorlijk wat moeite doet en een enorm risico neemt dat je buit gebeten wordt maakt het plan ook net onrealistisch genoeg om te werken in TWD. :)
SPOILER: comic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137662703
quote:
3s.gif Op woensdag 12 maart 2014 11:38 schreef Rossdale het volgende:
Ondanks dat ik een gruwelijke hekel aan Carol heb, weet ik zeker dat die twee voorlopig nog niet dood gaan. Tyreese weet nog steeds niet dat Carol die twee zieke mensen uit de gevangenis heeft vermoord en verbrand. Die confrontatie tussen de twee moet nog steeds komen.

De enige die het ook weet is Rick, dus die moeten eerst weer samen komen voordat dit stukje verhaal verder uitgewerkt wordt. Ik verwacht dat dat pas gebeurd nadat Tyreese en Carol een tijdje met elkaar opgetrokken hebben nu met die kids erbij en wat meer binding met elkaar krijgen.

Ik verwacht dat die confrontatie eigenlijk pas begin volgend seizoen komt.
Ik meen mij te herinneren dat Rick het aan tenminste 1 persoon verteld heeft en dat is Darryl dacht ik? Of misschien toch iemand anders? Zijn zoon? Iemand vroeg toch waar Carol was en het antwoord viel niet zo heel goed bij die persoon herinner ik me?

[ Bericht 4% gewijzigd door Kloonhommel op 12-03-2014 17:50:35 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_137662835
quote:
11s.gif Op woensdag 12 maart 2014 16:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dit past eigenlijk te goed om niet te kloppen.

Dat je behoorlijk wat moeite doet en een enorm risico neemt dat je buit gebeten wordt maakt het plan ook net onrealistisch genoeg om te werken in TWD. :)
Meh, zelfs een blinde bewoner had al die blikjes aan een touw rondom zijn huis nog gezien van een afstandje en geweten dat er blijkbaar iemand binnen zit. Ik zou er zombies erop af sturen zodat ze uit mijn huis opdonderen zodat ik weer thuis alles kan afstoffen wat vies geworden is. Dat er een lekker wijf eruit komt rennen en niet die kruisboogdude, vrijwel recht mijn armen in is mooi meegenomen, ff neerknuppelen en wie weet maak ik haar wel dood zodat ik haar netjes kan opbaren en eeuwig mooi kan houden [/verkniptebewoner]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')