abonnement Unibet Coolblue
pi_137658654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, gewoon wachten tot ergens in September, is maar een half jaartje. :')
Een half jaartje wachten zonder telefoon is kut, maar als je dan toch al een 4s hebt kan je best nog wel ff half jaartje vooruit hoor :Y
People assume too much.
pi_137658718
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:57 schreef Hamster. het volgende:
Voor wie nog zo'n book case zoekt:
http://www.groupactie.nl/(...)ontent=all+customers

:-)
Gelukkig maar dat het een professionele telefooncover is. Want stel nou dat het een onprofessionele was...wat dan?

:')
People assume too much.
pi_137658741
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:34 schreef very het volgende:

[..]

Een half jaartje wachten zonder telefoon is kut, maar als je dan toch al een 4s hebt kan je best nog wel ff half jaartje vooruit hoor :Y
Ik moet er niet aan denken om weer terug te gaan naar de 4 nu ik deze 5s een paar maanden heb. Gewoon voor de 5s gaan, kun je tzt nog altijd voor het nieuwste van het nieuwste gaan. Dat gedoe altijd, 'moet ik wachten op de nieuwste?'. Als je vind dat je apparaat aan vervanging toe is moet je dat gewoon doen, lekker fucking boeiend als er een nieuw apparaat (misschien) een maand later wordt uitgebracht, zo is het tegenwoordig nu eenmaal.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_137658802
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken om weer terug te gaan naar de 4 nu ik deze 5s een paar maanden heb. Gewoon voor de 5s gaan, kun je tzt nog altijd voor het nieuwste van het nieuwste gaan. Dat gedoe altijd, 'moet ik wachten op de nieuwste?'. Als je vind dat je apparaat aan vervanging toe is moet je dat gewoon doen, lekker fucking boeiend als er een nieuw apparaat (misschien) een maand later wordt uitgebracht, zo is het tegenwoordig nu eenmaal.
Een 4s is wat anders dan een 4. En daarbij gaat ie niet terug...dat scheelt :P
Als een van je vervangingsoverwegingen is het relatief kleine scherm, dan is het wachten op een iphone met (flink) groter scherm wel het wachten waard. Alleen jammer dat het nog niet bevestigd is, dus je meot wel vertrouwen hebben in de geruchten :)
People assume too much.
  woensdag 12 maart 2014 @ 15:40:06 #230
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137658809
De 5S is absoluut geen miskoop, gewoon kopen inderdaad. Mijn 5 is nog steeds supersnel. Het enige jammere is dat hij maar 16GB is en dat ik maar beperkte 4G-ondersteuning heb, en daarom zal ik dit jaar wel gaan upgraden denk ik. Als deze problemen er niet waren zou ik nog jaren doen met mijn 5.
2000 light years from home
pi_137658840
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:39 schreef very het volgende:

[..]

Een 4s is wat anders dan een 4. En daarbij gaat ie niet terug...dat scheelt :P
Als een van je vervangingsoverwegingen is het relatief kleine scherm, dan is het wachten op een iphone met (flink) groter scherm wel het wachten waard. Alleen jammer dat het nog niet bevestigd is, dus je meot wel vertrouwen hebben in de geruchten :)
Zo kun je wel blijven wachten. Want de 6S heeft nog een groter,beter,helderder,ppi'iger (gheghe) scherm. Ik vind het onzin. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_137659162
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zo kun je wel blijven wachten. Want de 6S heeft nog een groter,beter,helderder,ppi'iger (gheghe) scherm. Ik vind het onzin. :)
_O_

Gewoon kopen wat je mooi vindt, of daar nou een grotere/kleinere scherm of dikke/dunnere iPhone aan vasthangt who cares?

Trouwens het gaat wel meer de kant van Samsung op.... :P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_137659888
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 15:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zo kun je wel blijven wachten. Want de 6S heeft nog een groter,beter,helderder,ppi'iger (gheghe) scherm. Ik vind het onzin. :)
tja..ik niet :P
People assume too much.
  woensdag 12 maart 2014 @ 22:25:11 #234
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137676688
Na t krijgen van een refurbed iphone 5 heb ik hem hiermee bekleed

http://store.apple.com/nl(...)n-iphone-5s?fnode=47
http://store.apple.com/nl(...)2-pack-for-iphone-5s?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 13 maart 2014 @ 01:19:26 #235
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137682457
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 14:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, gewoon wachten tot ergens in September, is maar een half jaartje. :')
Hij heeft al een smartphone, een paar maanden wachten is lang natuurlijk :'). Daarnaast is het upgraden van een smartphone omdat je het scherm te klein vindt niet echt noemenswaardig als je van een iPhone 4S naar een iPhone 5 gaat. Als je dan toch geld wilt uitbesteden kun je beter wachten op wat er in juni aangekondigd wordt alvorens een beslissing te nemen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_137682768
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 22:25 schreef Catch22- het volgende:
Na t krijgen van een refurbed iphone 5 heb ik hem hiermee bekleed

http://store.apple.com/nl(...)n-iphone-5s?fnode=47
http://store.apple.com/nl(...)2-pack-for-iphone-5s?
Fucking 60 euro om van je iphone een onpraktische portemonnee en onhandige telefoon te maken :')
People assume too much.
pi_137683094
Die weerapp is er niet beter op geworden: opwaaiende sneeuw nu :o.
sig verwijderd door FA
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:22:04 #238
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137684643
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 02:02 schreef very het volgende:

[..]

Fucking 60 euro om van je iphone een onpraktische portemonnee en onhandige telefoon te maken :')
Ik vind het wel handig. En hij blijft netjes zo, dus kan ik hem beter verkopen als de 6 er is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_137684686
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:22 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Ik vind het wel handig. En hij blijft netjes zo, dus kan ik hem beter verkopen als de 6 er is.
Maar dat kan ook voor 10 euro :Y
Want straks moet je ook je hoesje verkopen, want die is zinloos met de 6 (waarschijnlijk)
People assume too much.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:26:50 #240
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137684736
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:24 schreef very het volgende:

[..]

Maar dat kan ook voor 10 euro :Y
Want straks moet je ook je hoesje verkopen, want die is zinloos met de 6 (waarschijnlijk)
Alle goedkope hoesjes die ik heb gezien waren niet bepaald duurzaam. En ik kocht het ook als dankbaarheid voor het vervangen van mijn iPhone
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_137684808
quote:
11s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:26 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Alle goedkope hoesjes die ik heb gezien waren niet bepaald duurzaam. En ik kocht het ook als dankbaarheid voor het vervangen van mijn iPhone
fair enough.
Persoonlijk vind ik hoesjes verschrikkelijk, maar ieder zijn ding natuurlijk :)
People assume too much.
  donderdag 13 maart 2014 @ 09:32:09 #242
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137684832
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:30 schreef very het volgende:

[..]

fair enough.
Persoonlijk vind ik hoesjes verschrikkelijk, maar ieder zijn ding natuurlijk :)
Ik vind de achterkant en met name de zijkant van mijn vorige iPhone nogal snel slijten, vandaar. die screenprotector is wel fijn trouwens; neemt veel spiegeling weg.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_137685820
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 01:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Hij heeft al een smartphone, een paar maanden wachten is lang natuurlijk :'). Daarnaast is het upgraden van een smartphone omdat je het scherm te klein vindt niet echt noemenswaardig als je van een iPhone 4S naar een iPhone 5 gaat. Als je dan toch geld wilt uitbesteden kun je beter wachten op wat er in juni aangekondigd wordt alvorens een beslissing te nemen.
Ik noem die niet 'niet noemenswaardig'. maar goed, blijkbaar verschillen de meningen daarin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb ik het niet eens over die geruchten molen elk jaar, die aannames als feiten weergeven. Elk jaar roept elke site/user dat de nieuwe iPhone er zus en zo gaat uitzien, met deze en die feature en elk jaar zitten ze er naast, zeker een half jaar voordat het ding überhaupt aangekondigd wordt. Hoort blijkbaar bij et fanboy zijn, persé het nieuwste van het nieuwste willen ook al is het nog niet eens uit, of aangekondigd.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_137686492
7.1 draait wel lekker soepel!
pi_137688447
quote:
38? Kom nou? Heb poosje geleden ook ff rondgekeken voor zo een oplader en dat kostte volgens mij iets van 18 euro en dat was gewoon de originele van Apple zelf voor de iPhone 5. Dit was wel zonder de snoertje maar op internet zie ik met originele snoer samen voor 22 a 23 euro aangeboden worden. Hier bijv http://www.gsmoplader.nl/(...)rEi70CFWT4wgodzyQAPQ

Bij Apple.com/nl zelf kost ie 19 euro plus ook nog eens verzendkosten en dan is ie 25nogwat euro. http://store.apple.com/nl(...)-voor-apple?fnode=48

Ik zou hem als ik jou was dus lekker bij de iCentre/Apple/Dixons/whatever een originele oplader kopen voor 18 euro.
Het kost wel 38 euro als jij een snoertje én zo'n stekker wil kopen. Ik heb ergens nog een stekker van iPhone 4 liggen, maar ik weet niet of het gaat werken met een snoertje van iPhone 5. Anyway, bedankt voor de links :)
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:41:34 #246
141482 Q.
JurassiQ
pi_137688515
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:39 schreef Lampje_ het volgende:

[..]

Het kost wel 38 euro als jij een snoertje én zo'n stekker wil kopen. Ik heb ergens nog een stekker van iPhone 4 liggen, maar ik weet niet of het gaat werken met een snoertje van iPhone 5. Anyway, bedankt voor de links :)
Stekkers zijn gewoon 5 volt, die kan je overal voor een paar centen kopen. Okee, niet TE goedkoop want dan kunnen ze je iPhone doorbranden. Alleen kabeltjes heb je origineel nodig.
For great justice!
pi_137688523
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:39 schreef Lampje_ het volgende:

[..]

Het kost wel 38 euro als jij een snoertje én zo'n stekker wil kopen. Ik heb ergens nog een stekker van iPhone 4 liggen, maar ik weet niet of het gaat werken met een snoertje van iPhone 5. Anyway, bedankt voor de links :)
Die stekker gaat gewoon werken ja.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:43:46 #248
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137688573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik noem die niet 'niet noemenswaardig'. maar goed, blijkbaar verschillen de meningen daarin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb ik het niet eens over die geruchten molen elk jaar, die aannames als feiten weergeven. Elk jaar roept elke site/user dat de nieuwe iPhone er zus en zo gaat uitzien, met deze en die feature en elk jaar zitten ze er naast, zeker een half jaar voordat het ding überhaupt aangekondigd wordt. Hoort blijkbaar bij et fanboy zijn, persé het nieuwste van het nieuwste willen ook al is het nog niet eens uit, of aangekondigd.
Wat een zeer domme opmerking van jouw kant uit. Ten eerste wordt er nergens over het uiterlijk gesproken. Hoe dat ding eruit ziet is irrelevant met het gegeven dat iemand zich afvraagt welke iPhone hij zou moeten kopen wanneer hij aangeeft dat hij genoeg heeft van het hebben van een klein scherm.

Van een 3,5 inch scherm naar een 3,5 inch of 4 inch scherm gaan is amper een voortuitgang. Wat betreft de opmerking dat alle geruchten die er zijn niet kloppen deel ik die mening niet. De iPhone 4 was maanden van te voren uitgelekt, de iPhone 4S ook, idem voor de 5. Niet alle geruchten zijn waar wat betreft specs. Maar vaak zijn dingen zoals het schermformaat en behuizing al maanden van te voren bekend. Dat is nu eenmaal inherent aan het uitbesteden van opdrachten aan derde partijen.

Overigens ben ik geen fanboy en bezit ik geen iPhone. Echter vraagt hij om anderen zijn mening. En ik vind het zonde als je smartphone het nog goed doet en je nu op dit moment stoort aan het schermformaat van je huidige smartphone, om dan niet tenminste tot de aankondiging af te wachten met betrekking tot de opvolger van het huidige model. Niet iedereen hier is ongeduldig en kan hierdoor niet wachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 13-03-2014 13:25:12 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_137688735
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wat een zeer domme opmerking van jou kant uit. Ten eerste wordt er nergens over het uiterlijk gesproken. Hoe dat ding eruit ziet is irrelevant met het gegeven dat iemand zich afvraagt welke iPhone hij zou moeten kopen wanneer hij aangeeft dat hij genoeg heeft van het hebben van een klein scherm.
Over dom gesproken: welke iPhone heeft het grootste scherm momenteel, juist, de 5(s/c). Dan is het toch helemaal klaar?

Dan kun je wel lopen roepen dat er (misschien) een nieuwe komt (beschikbaar over 8 maanden), maar daar heb je toch niets aan als je nu een nieuwe wil? Als blijkt dat die 5(c/s) nog steeds niet voldoende is haal je tegen die tijd toch die nieuwe?

Maar prima verder ieder zijn eigen ding, vind het gewoon vreemd gedrag.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:02:28 #250
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137689111
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:49 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Over dom gesproken: welke iPhone heeft het grootste scherm momenteel, juist, de 5(s/c). Dan is het toch helemaal klaar?

Dan kun je wel lopen roepen dat er (misschien) een nieuwe komt (beschikbaar over 8 maanden), maar daar heb je toch niets aan als je nu een nieuwe wil? Als blijkt dat die 5(c/s) nog steeds niet voldoende is haal je tegen die tijd toch die nieuwe?

Maar prima verder ieder zijn eigen ding, vind het gewoon vreemd gedrag.
Over dom gesproken: nergens in zijn opmerking sluit diegene de mogelijkheid tot het aanschaffen van een nieuwe nog aangekondigde model uit. En dat er in een aantal weken tijd een nieuwe iPhone aangekondigd wordt is gewoon een feit. Overigens geeft hij ook nergens aan dat hij nu een nieuwe smartphone zou willen hebben. Hij vraagt enkel om anderen hun mening, wat hij het beste zou kunnen doen nu hij genoeg heeft van (in zijn ogen) een te klein scherm. Alle gerenommeerde nieuwsbronnen zijn het er over eens dat het schermformaat gewijzigd zal worden. De enige discussiepunt wat alleen hijzelf kan beantwoorden is of hij het wachten wel waard vindt. Maar goed, ieder zijn eigen mening natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 13-03-2014 12:09:39 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')