abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 februari 2014 @ 17:10:32 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_137095763
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee Lambiekje, dat heb je mis.
Ik vind het echt schandalig zoals jij over artsen praat en ja, ik weet dat het je mening is en dat je je mening mag uiten, maar besef je wel dat je alles en iedereen over jouw bevooroordeelde kam scheert?
9 op 10 patienten van de vereniging is weldegelijk weggezet als hypochonder. Men is de nederlandse arts meer dan spuugzat. De arrogantie de onkunde.

Tenzij de chronische 'ziekte' kanker is dan wordt je maar al te graag geholpen.

ik vind het schandalig hoe artsen te werk gaan. Hoe bot en inhumaan, onwelwillend, niet meedenkend de patient behandeld wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_137095874
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

9 op 10 patienten van de vereniging is weldegelijk weggezet als hypochonder. Men is de nederlandse arts meer dan spuugzat. De arrogantie de onkunde.

Tenzij de chronische 'ziekte' kanker is dan wordt je maar al te graag geholpen.

ik vind het schandalig hoe artsen te werk gaan. Hoe bot en inhumaan, onwelwillend, niet meedenkend de patient behandeld wordt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt ook weer heel insinuerend. Hoe bedoel je dat?

Verder ga ik maar niet op je post in want ik weet niet waar ik beginnen moet.
pi_137095944
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik denk dat ruim 90% van de vereniging door huisarts/arts als hypochonder is weggezet.
Denk jij serieus dat mensen die diabetes hebben, of coelakie, of epilepsie als aanstellers worden weggezet? Dat zou dan toch bekend moeten zijn bij de patientenverenigingen. Nogmaals: waarom denk je dat?
Weet je wel wat er gebeurt als je een patient met suikerziekte als aansteller wegzet (hypochondrie is wat anders dan aanstellerij. Het is een aandoening, maak je dat onderscheid eigenlijk wel?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2 chronisch zieke pleegkinderen mogen verzorgen... Dank zij medische behandeling - oa. in een ziekenhuis - zijn ze nu levend en wel.
pi_137096004
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:10 schreef Lambiekje het volgende:
9 op 10 patienten van de vereniging is weldegelijk weggezet als hypochonder.
Welke vereniging? CVS zeker?
I feel kinda Locrian today
pi_137096043
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:18 schreef starla het volgende:

[..]

Welke vereniging? CVS zeker?
Ik ben ook benieuwd om welke vereniging het gaat. Ik wil het verhaal geverifieerd zien.
  maandag 24 februari 2014 @ 18:43:49 #81
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137098688
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

maar jullie mogen natuurlijk wel uithalen naar homeopaten.

En naar mijn smaak wordt veel en veelste weinig in de MSM een sneer/belediging uitgedeeld aan de corrupte, misdadige en criminele zorg.

... de beerput zal vaker geopend worden. Man oh man wat zullen jullie je schamen.

Joh, het is water! :D Zelfs als je accepteerd dat het werkt is het een verhaal wat onmogelijk kan werken. Het water wat je gebruikt om de stof waar je mee begint in op te lossen is zelf een verdunning van heel veel andere stoffen. Als de werking versterkt wordt door verdunnen zou de invloed van die stoffen vele male groter zijn dan het gewenste effect van de startstof verdunning...

quote:
Echt wonderlijk dat men hier zo positief over de zorg en ziekenhuis is. Maar dat is jullie verwrongen bias.

Als je gezondheid je lief is dan is het ziekenhuis en de doctor het laatste waar je moet wezen.
Zelfs buiten de vereninging heb ik eigenlijk maar zelden een positief verhaal gehoord over onze zorg en ziekenhuizen. Een seriemoordenaar wordt al beter, humaner en serieuzer behandeld dan een willekeurige patient in onze corrupte Vernederland.

Misschien moet je dan eens luisteren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 24 februari 2014 @ 18:46:38 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137098808
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

voor acute zaken heb je geen circus nodig zoals het huidig ziekmaakhuis wordt gerund.
Hoe denk jij dat zo'n behandeling gaat? Even liggen, snij snij en 2 uur later weer naar huis?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137098905
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Joh, het is water! :D Zelfs als je accepteerd dat het werkt is het een verhaal wat onmogelijk kan werken. Het water wat je gebruikt om de stof waar je mee begint in op te lossen is zelf een verdunning van heel veel andere stoffen. Als de werking versterkt wordt door verdunnen zou de invloed van die stoffen vele male groter zijn dan het gewenste effect van de startstof verdunning...

[..]

Misschien moet je dan eens luisteren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 24 februari 2014 @ 18:53:42 #84
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137099084
quote:
6s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137102267
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd om welke vereniging het gaat. Ik wil het verhaal geverifieerd zien.
http://www.lymevereniging.nl/
pi_137104034
quote:
Tja, dat is een ziekte die zich nogal verschillend kan uiten, dacht ik.. Ik zag bij de patientenverhalen niet zo snel staan wanneer ze ziek werden. Een tijd geleden schijnen er idd misverstanden te zijn geweest over die ziekte. Als een patient verzuimt een tekenbeet te melden, mogelijk omdat hij zelf het verband met de ziekte niet ziet in de eerste instantie, is het voor een arts ook moeilijk.
Het zijn ook geen supermensen, he?
pi_137109061
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Tja, dat is een ziekte die zich nogal verschillend kan uiten, dacht ik.. Ik zag bij de patientenverhalen niet zo snel staan wanneer ze ziek werden. Een tijd geleden schijnen er idd misverstanden te zijn geweest over die ziekte. Als een patient verzuimt een tekenbeet te melden, mogelijk omdat hij zelf het verband met de ziekte niet ziet in de eerste instantie, is het voor een arts ook moeilijk.
Het zijn ook geen supermensen, he?
Dat laatste hoef je Lambiekje niet te vertellen heur _O_
pi_137109390
Oh, dus daar komt de wrok vandaan van Lambiekje. Hij was ooit intelligent en charmant totdat hij -edit- veranderde door een Lyme die te laat werd gediagnosticeerd.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 24-02-2014 22:17:01 ]
I feel kinda Locrian today
pi_137113564
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. zo als je weet ben ik zijdelings betrokken bij een patientenvereniging. Het is nagenoeg unaniem dat artsen hun bestempelen als hypochonders. Sommige gaan naar het buitenland omdat je daar WEL oprecht en eerlijk behandeld wordt. Nederlandse artsen zijn arrogante poephoofden met nada kennis. Plus dat ze ook niet de moeite nemen bij te leren of hun kennis bij te schaven. Het zijn onbehoorlijke en ongeintresseerde hapsnurkers.

Ik denk dat jij -edit- beter een studie had kunnen volgen :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 24-02-2014 23:47:35 ]
pi_137116267
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat laatste hoef je Lambiekje niet te vertellen heur _O_
Nou, dat is wel wat hij van de artsenij verwacht... Anders zijn het oplichters.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 08:16:31 #91
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_137116906
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:14 schreef starla het volgende:
Oh, dus daar komt de wrok vandaan van Lambiekje. Hij was ooit intelligent en charmant totdat hij -edit- veranderde door een Lyme die te laat werd gediagnosticeerd.
nee ik heb zelf niets.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 08:58:48 #92
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_137117321
quote:
Medical Nemesis
[...]
The medical establishment has become a major threat to health. The disabling impact of professional control over medicine has reached the proportions of an epidemic. Iatrogenesis, the name for this new epidemic, comes from iatros, the Greek word for ‘physician’, and genesis, meaning ‘origin’.

A professional and physician-based health-care system that has grown beyond critical bounds is sickening for three reasons: it must produce clinical damage that outweighs its potential benefits; it cannot but enhance even as it obscures the political conditions that render society unhealthy; and it tends to expropriate the power of the individual to heal himself and shape his or her environment.
bron
quote:
Censuur - Wat u niet mag weten over uw gezondheid
[...]
Laten we eens kijken wat dr. Michael Colgan te melden heeft.
Waarom zijn natuurlijke remedies niet zo wijd en zijd verspreid als reguliere?
1 Houd het onder de pet
‘De autoriteiten stellen ons echter van deze feiten niet op de hoogte. We moeten ons realiseren dat onze lucratieve gezondheidszorgindustrie failliet zou gaan als deze enkel en alleen nog gezonde mensen te behandelen kreeg die af en toe eens ziek worden. Deze industrie heeft er dus alle baat bij om het Amerikaanse volk halfziek te houden, ten prooi aan allerlei onnodige aandoeningen die vrijwel onder constante behandeling moeten blijven. Ivan Illich had gelijk toen hij onze gezondheidszorg bestempelde als “het gecontroleerd in stand houden van het leven op de hoogste niveaus van net niet dodelijk ziek zijn”. Het ergste is dat tienduizenden moreel hoogstaande artsen en onderzoekers hier onbewust aan bijdragen. Zij zitten gevangen in het systeem en ontlenen hun normen aan mensen die voor normaal doorgaan, maar in feite ziek zijn. Dus, zoals we eerder hebben gezien, propageren zij zich bij alles, van het hart tot de botten, valse gezondheidsidealen, terwijl ze weinig benul hebben van wat een gezond mens eigenlijk is. Daarom verlopen de ontwikkelingen op het gebied van preventie inderdaad zo langzaam. Dit medische monopolie zal van binnenuit niet veranderen. Zelfs artsen hoog in de hiërarchie worden onmiddellijk van de troon gestoten als zij zich voorstander tonen van iets dat afwijkt van het officiële dogma.’

bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_137117579
Cool story bro
I feel kinda Locrian today
pi_137118237
Wat doe je dan bij een patiëntenvereniging?
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee ik heb zelf niets.
pi_137118255
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat doe je dan bij een patiëntenvereniging?

[..]

De rest ophitsen misschien?
I feel kinda Locrian today
pi_137118669
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee ik heb zelf niets.
Daar zijn de meningen over verdeeld
pi_137118680
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:15 schreef .SP. het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld
:D
I feel kinda Locrian today
pi_137119576
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:15 schreef .SP. het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld
_O-
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:15:06 #99
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_137119957
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:15 schreef .SP. het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld
Ik zat al te twijfelen of ik die opmerking ging maken... :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_137122855
Ok, Lambiekje komt vaak met onverdedigbare stellingen.. Maar mss. is het een goed idee om het niet te laten ontaarden in een Lambiekje-afzeiktopic..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')