abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 15 maart 2014 @ 11:59:16 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137761886
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 01:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Vanaf het begin was de officiele versie tegenstrijdig met de getoonde beelden en de Msm niet kritisch en dan moet je iig de akelige waarheid onder ogen zien dat de officiele versie instort als een kaartenhuis en dat de waarheid ook bizar kan klinken of zijn als je naar antwoorden zoekt . Als het om misdrijven gaat bestaat gewoon de mogelijkheid dat mensen in hooggeplaatste posities net zo goed gek kunnen zijn of misdadiger en de macht hebben en de middelen om iets jarenlang in de doofpot te houden en altijd een groep kunnen vinden die hun mond houd terwijl mensen roepen dat iets te bizar klinkt en daarom niet waar kan zijn .
mochten ze straks alsnog foto's vrijgeven, zoals ze bij Columbine hebben gedaan, zou het iets helpen?
Ik snap helemaal waarom ze dat niet willen vrijgeven, maar ik snap wel dat het veel meer duidelijkheid zou geven.
Ik wil het eigenlijk niet zien.
Van veel van dit soort gebeurtenissen zijn er geen Schokkende foto's vrijgegeven ,Alphen , kinderdagverblijf Fabeltjesland belgie , Utoya, etc..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_137761996
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

mochten ze straks alsnog foto's vrijgeven, zoals ze bij Columbine hebben gedaan, zou het iets helpen?
Ik snap helemaal waarom ze dat niet willen vrijgeven, maar ik snap wel dat het veel meer duidelijkheid zou geven.
Ik wil het eigenlijk niet zien.
Van veel van dit soort gebeurtenissen zijn er geen Schokkende foto's vrijgegeven ,Alphen , kinderdagverblijf Fabeltjesland belgie , Utoya, etc..
En dan doen ze het en dan wordt er wel weer iets gevonden wat er niet aan klopt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 12:13:50 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_137762261
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

mochten ze straks alsnog foto's vrijgeven, zoals ze bij Columbine hebben gedaan, zou het iets helpen?
Ik snap helemaal waarom ze dat niet willen vrijgeven, maar ik snap wel dat het veel meer duidelijkheid zou geven.
Ik wil het eigenlijk niet zien.
Van veel van dit soort gebeurtenissen zijn er geen Schokkende foto's vrijgegeven ,Alphen , kinderdagverblijf Fabeltjesland belgie , Utoya, etc..
Groot gelijk hebben ze. Wat hebben we aan gruwelijke foto's van zwaargewonde mensen? Wie schiet daar wat mee op? Het lijkt veel op ongezond voyeurisme van sommigen die daar zo op aandringen. En dan doen alsof het ze gaat om de bewijsvoering.
En dan heb ik het nog niet eens over de familie die natuurlijk niet zit te wachten op foto's van hun vermoorde kinderen die rondzwerven over het internet.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 17:18:20 #179
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137770571
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het beslist eens.. Alleen ik zie niet hoe een massmoord op een school in scene gezet kan zijn. Dat heeft zoveel voeten in de aarde.
Grootschalige oefeningen zijn in ieder geval geen probleem inclusief medische hulpdiensten die na het sein veilig de gewonden gaat helpen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 15 maart 2014 @ 17:50:51 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_137771447
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Grootschalige oefeningen zijn in ieder geval geen probleem inclusief medische hulpdiensten die na het sein veilig de gewonden gaat helpen .
Hoe had jij dat anders gedacht dan? Moeten de medische hulpdiensten tijdens een schietpartij ter plekke zijn? Die weten toch niet dat dat gaat gebeuren?
En verwacht jij van medische hulpdiensten dat ze in de vuurlinie gaan staan?
pi_137781630
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:18 schreef Summers het volgende:

[..]

Grootschalige oefeningen zijn in ieder geval geen probleem inclusief medische hulpdiensten die na het sein veilig de gewonden gaat helpen .
Hoe kun je alle mensen in een school vervangen door acteurs zonder dat iemand het merkt?
  zaterdag 15 maart 2014 @ 22:54:10 #182
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137783689
quote:
[img]http://i.fokzin[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 15 maart 2014 09:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe het destijds met Columbine zat maar werd er daar toen ook hetzelfde over geroepen?

En er zijn gewoon een aantal dingen die men als 'vreemd' blijft bestempelen die simpelweg niet vreemd zijn.
1. Dat in zijn woonomgeving niemand Adam Lanza lijkt te (her)kennen is niet raar bij Asperger patiënten.
2. Dat hij in zijn uppie niet zoveel slachtoffers kon maken. Hij is met semi-automatische wapens gaan schieten in klaslokalen met 1 uitgang, ik vind het persoonlijk nog steeds frappant dat het er niet meer zijn.
3. De reacties van mensen die geïnterviewd worden op tv zijn niet emotioneel genoeg. Afgezien van het feit dat iedereen anders reageert zie je in de westerse wereld doorgaands vooral mensen in still shock ipv de arabische wereld waar je direct mensen luid schreeuwend de handen in de lucht ziet gooien.
Genoeg vragen die wel echt vreemd blijven zoals dat het moordwapen in de kofferbak lag en de schutter dood omring met handwapens in de school . Geen traumahelicopters nodig en medisch personeel mag de school niet in om gewonden te helpen .
quote:
Daarnaast komen dan de acteurs nog waarbij iedereen altijd gemakshalve negeerd dat je er niet bent als je alleen de daders/slachtoffers/familie acteurs laat zijn maar ook de 1e, 2e en 3e graads mensen en bedrijven eromheen. Eerder gaf ik al het voorbeeld van de vader en broer van Adam Lanza; die werken beiden bij grote multinationals. Wat al inhoudt dat de gehele vestiging van de plaatselijke Price Waterhouse Coopers al zou moeten volhouden dat de vader van Lanza daar inderdaad werkt (als dit een acteur zou zijn) dat zijn duizenden mensen, met ook allemaal weer familie / vrienden die daar vragen over gaan stellen.
Dat hou je simpelweg gewoon niet stil met een bak acteurs en een grote zak geld. Hell; de nieuwe Tarantino was al uitgelekt terwijl maar 6 mensen daar officiëel weet van hadden. Hoe snel denk je dat dit direct de media zou halen?
Dat is toch de reden dat er vragen op rijzen omdat het hele verhaal tegenstrijdig is , Het is dus niet zo dat het niemand opvalt en aangezien dit om een misdrijf gaat moeten er gewoon antwoorden komen om een duidelijk eenduidig verhaal te krijgen . Sinds SH heeft niks kritisch de MSM gehaald dus een jaar later hoop ik er niet meer op dat " de msm er wel mee zou komen " als er iets het officiele verhaal tegenspreekt . Wat SH betreft worden er alleen op alternatieve en social media aandacht besteed aan de vragen die de ware toedracht kunnen vertellen
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:27:53 #183
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137785319
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 17:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe had jij dat anders gedacht dan? Moeten de medische hulpdiensten tijdens een schietpartij ter plekke zijn? Die weten toch niet dat dat gaat gebeuren?
En verwacht jij van medische hulpdiensten dat ze in de vuurlinie gaan staan?
Na het sein veilig is er geen gevaar meer en het moment om de medische hulpdiensten hun gang te laten gaan ( zoals bij vorige school shootings en zoals geoefend word ) en het gaat er hier om dat iemand na 11 min iedereen dood verklaard en medisch personeel de toegang tot de school weigerde . NA het sein veilig .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 15 maart 2014 @ 23:52:02 #184
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137786239
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 22:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe kun je alle mensen in een school vervangen door acteurs zonder dat iemand het merkt?
Ik heb geen 600 kinderen buiten gezien en niet bij alle oefeningen zijn omstanders op de hoogte dat er een oefening is . Als je de macht hebt medisch personeel de toegang tot de school te weigeren , heb je alle controle over het plaats delict en over wat naar buiten komt en over wat zich heeft afgespeeld . Er is teveel wat ik er zelf maar bij moet verzinnen om het verhaal echt te maken omdat de omstandigheden het verhaal niet ondersteunen en zelfs tegenspreken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_137790307
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 23:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik heb geen 600 kinderen buiten gezien en niet bij alle oefeningen zijn omstanders op de hoogte dat er een oefening is . Als je de macht hebt medisch personeel de toegang tot de school te weigeren , heb je alle controle over het plaats delict en over wat naar buiten komt en over wat zich heeft afgespeeld . Er is teveel wat ik er zelf maar bij moet verzinnen om het verhaal echt te maken omdat de omstandigheden het verhaal niet ondersteunen en zelfs tegenspreken .
Geef nou eens gewoon antwoord! Hoe ontvoer je 600 kinderen zonder dat iemand het merkt? Hoe vlieg je 600 door acteurs in zonder dat iemand het merkt? Dat moet een hele volksverhuizing geweest zijn.
En je negeert steeds het feit dat die kinderen en hun ouders elkaar en anderen gekend moeten hebben, wat het natuurlijk wel erg lastig maakt als ze van tevoren door acteurs vervangen moeten worden.
  zondag 16 maart 2014 @ 11:43:37 #186
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137794027
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 06:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Geef nou eens gewoon antwoord! Hoe ontvoer je 600 kinderen zonder dat iemand het merkt? Hoe vlieg je 600 door acteurs in zonder dat iemand het merkt? Dat moet een hele volksverhuizing geweest zijn.
En je negeert steeds het feit dat die kinderen en hun ouders elkaar en anderen gekend moeten hebben, wat het natuurlijk wel erg lastig maakt als ze van tevoren door acteurs vervangen moeten worden.
Niemand heeft het over ontvoeren of dat ouders zijn vervangen . Bij een oefening kan je wel crisisacteurs inhuren . Waarom moet ik voor jou aannemelijk gaan maken dat er 600 kinderen zijn gebruikt terwijl ik die niet heb gezien en dus ook niet aan kan nemen dat er 600 kinderen zijn gebruikt en geevacueerd ? Bij SH scheid ik bewust wat ik zelf heb gezien uit de beelden en wat ik er zelf bij zou moeten verzinnen voordat het waar is . Ik heb een evacuatie gezien van 10/15 kinderen op de meest ineffectieve manier die er bestaat , met de ogen dicht . Ik heb de toegangsweg naar de school volgebouwd gezien met personenauto's waar ook geen ambulance doorkon . Ik heb bij het brandweerhuisje een paar ambulances zien staan die ook ingebouwd waren . Op de helicopterbeelden zie je geen 600 kinderen en hoor je alleen de aanname dat de hele school nog in de school moet zitten omdat ze buiten niet te zien zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 16 maart 2014 @ 11:44:53 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137794056
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Niemand heeft het over ontvoeren of dat ouders zijn vervangen . Bij een oefening kan je wel crisisacteurs inhuren . Waarom moet ik voor jou aannemelijk gaan maken dat er 600 kinderen zijn gebruikt terwijl ik die niet heb gezien en dus ook niet aan kan nemen dat er 600 kinderen zijn gebruikt en geevacueerd ? Bij SH scheid ik bewust wat ik zelf heb gezien uit de beelden en wat ik er zelf bij zou moeten verzinnen voordat het waar is . Ik heb een evacuatie gezien van 10/15 kinderen op de meest ineffectieve manier die er bestaat , met de ogen dicht . Ik heb de toegangsweg naar de school volgebouwd gezien met personenauto's waar ook geen ambulance doorkon . Ik heb bij het brandweerhuisje een paar ambulances zien staan die ook ingebouwd waren . Op de helicopterbeelden zie je geen 600 kinderen en hoor je alleen de aanname dat de hele school nog in de school moet zitten omdat ze buiten niet te zien zijn .
Kom je uit een dorp of stad?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 16 maart 2014 @ 11:46:06 #188
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137794078
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Kom je uit een dorp of stad?
Geboren en getogen in Amsterdam
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 16 maart 2014 @ 11:47:05 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137794102
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef Summers het volgende:

[..]

Geboren en getogen in Amsterdam
In een dorp kent iedereen elkaar.
Roddels etc..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_137794270
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Niemand heeft het over ontvoeren of dat ouders zijn vervangen . Bij een oefening kan je wel crisisacteurs inhuren . Waarom moet ik voor jou aannemelijk gaan maken dat er 600 kinderen zijn gebruikt terwijl ik die niet heb gezien en dus ook niet aan kan nemen dat er 600 kinderen zijn gebruikt en geevacueerd ? Bij SH scheid ik bewust wat ik zelf heb gezien uit de beelden en wat ik er zelf bij zou moeten verzinnen voordat het waar is . Ik heb een evacuatie gezien van 10/15 kinderen op de meest ineffectieve manier die er bestaat , met de ogen dicht . Ik heb de toegangsweg naar de school volgebouwd gezien met personenauto's waar ook geen ambulance doorkon . Ik heb bij het brandweerhuisje een paar ambulances zien staan die ook ingebouwd waren . Op de helicopterbeelden zie je geen 600 kinderen en hoor je alleen de aanname dat de hele school nog in de school moet zitten omdat ze buiten niet te zien zijn .
Nou je zegt dat het een oefening is en dat dat kennelijk geheim gehouden wordt. Leg mij maar uit hoe je dat voor elkaar krijgt.
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 12:48:37 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_137795656
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Niemand heeft het over ontvoeren of dat ouders zijn vervangen . Bij een oefening kan je wel crisisacteurs inhuren . Waarom moet ik voor jou aannemelijk gaan maken dat er 600 kinderen zijn gebruikt terwijl ik die niet heb gezien en dus ook niet aan kan nemen dat er 600 kinderen zijn gebruikt en geevacueerd ? Bij SH scheid ik bewust wat ik zelf heb gezien uit de beelden en wat ik er zelf bij zou moeten verzinnen voordat het waar is . Ik heb een evacuatie gezien van 10/15 kinderen op de meest ineffectieve manier die er bestaat , met de ogen dicht . Ik heb de toegangsweg naar de school volgebouwd gezien met personenauto's waar ook geen ambulance doorkon . Ik heb bij het brandweerhuisje een paar ambulances zien staan die ook ingebouwd waren . Op de helicopterbeelden zie je geen 600 kinderen en hoor je alleen de aanname dat de hele school nog in de school moet zitten omdat ze buiten niet te zien zijn .
nvm
  zondag 16 maart 2014 @ 16:43:34 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137804073
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 11:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou je zegt dat het een oefening is en dat dat kennelijk geheim gehouden wordt. Leg mij maar uit hoe je dat voor elkaar krijgt.
genoeg filmpjes over de ins en outs van een active shooter drill op scholen dus als dat je interesseerd moet je die maar bekijken en vergelijken met SH . We weten allemaal dat er zaken geheim worden gehouden anders zouden er geen vragen open staan . De FBI laat in ieder geval het rapport niet zien , we hebben geen camerbeelden van in de school of foto's , de autoriteiten hebben vanaf het begin mensen geintimideerd en bedreigd en verteld welke versie acceptabel is .zelfs de 911 calls werden geheim gehouden . Als de vragen zijn beantwoord weten we ook precies wie hierbij betrokken was en met welke reden . Ik ben niet degene die een tegenstrijdige verklaring heeft gegeven , ik ben degene aan wie men een verhaal wilt verkopen die ik moet geloven en op dit moment geloof ik die niet . Als je verwacht dat ik het hele plaatje van A tot Z kan vertellen dan zoek je in de verkeerde hoek .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 16 maart 2014 @ 17:28:45 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137805706
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:43 schreef Summers het volgende:

[..]

genoeg filmpjes over de ins en outs van een active shooter drill op scholen dus als dat je interesseerd moet je die maar bekijken en vergelijken met SH . We weten allemaal dat er zaken geheim worden gehouden anders zouden er geen vragen open staan . De FBI laat in ieder geval het rapport niet zien , we hebben geen camerbeelden van in de school of foto's , de autoriteiten hebben vanaf het begin mensen geintimideerd en bedreigd en verteld welke versie acceptabel is .zelfs de 911 calls werden geheim gehouden . Als de vragen zijn beantwoord weten we ook precies wie hierbij betrokken was en met welke reden . Ik ben niet degene die een tegenstrijdige verklaring heeft gegeven , ik ben degene aan wie men een verhaal wilt verkopen die ik moet geloven en op dit moment geloof ik die niet . Als je verwacht dat ik het hele plaatje van A tot Z kan vertellen dan zoek je in de verkeerde hoek .
28 mensen kan je niet zomaar laten verdwijnen.
28 mensen kan je niet zomaar denkbeeldig in een kleine community plaatsen.
Valt op!!1
think about that.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 16 maart 2014 @ 18:22:55 #194
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137807869
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

28 mensen kan je niet zomaar laten verdwijnen.
28 mensen kan je niet zomaar denkbeeldig in een kleine community plaatsen.
Valt op!!1
think about that.
Ze schenen er allemaal net te wonen en als er oude foto's zijn gebruikt van 6 jaar terug en in het nu zingen ze bij de Superbowl 6 jaar ouder , is er geen leeftijdsgenootje uit de buurt die gisteren nog met de oudere versie heeft gespeeld . Het zou dus nuttig zijn als er ook een buurtonderzoek gedaan zou worden door journalisten . Think about it .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 16 maart 2014 @ 18:27:02 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137808056
En dat zingen bij de Superbowl is een grote fuck you richting het publiek! Zo zijn ze.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator zondag 16 maart 2014 @ 18:39:13 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_137808490
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze schenen er allemaal net te wonen en als er oude foto's zijn gebruikt van 6 jaar terug en in het nu zingen ze bij de Superbowl 6 jaar ouder , is er geen leeftijdsgenootje uit de buurt die gisteren nog met de oudere versie heeft gespeeld . Het zou dus nuttig zijn als er ook een buurtonderzoek gedaan zou worden door journalisten . Think about it .
Say's who?
pi_137809619
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 16:43 schreef Summers het volgende:

[..]

genoeg filmpjes over de ins en outs van een active shooter drill op scholen dus als dat je interesseerd moet je die maar bekijken en vergelijken met SH . We weten allemaal dat er zaken geheim worden gehouden anders zouden er geen vragen open staan . De FBI laat in ieder geval het rapport niet zien , we hebben geen camerbeelden van in de school of foto's , de autoriteiten hebben vanaf het begin mensen geintimideerd en bedreigd en verteld welke versie acceptabel is .zelfs de 911 calls werden geheim gehouden . Als de vragen zijn beantwoord weten we ook precies wie hierbij betrokken was en met welke reden . Ik ben niet degene die een tegenstrijdige verklaring heeft gegeven , ik ben degene aan wie men een verhaal wilt verkopen die ik moet geloven en op dit moment geloof ik die niet . Als je verwacht dat ik het hele plaatje van A tot Z kan vertellen dan zoek je in de verkeerde hoek .
Dus 28 mensen zijn verdwenen? 28 acteurs hebben ongemerkt de plaats van de leerlingen ingenomen? 56 ouders zijn verdwenen en vervangen door acteurs of omgekocht om de rest van hun leven te doen alsof hun kind jammerlijk is omgekomen?
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

28 mensen kan je niet zomaar laten verdwijnen.
28 mensen kan je niet zomaar denkbeeldig in een kleine community plaatsen.
Valt op!!1
think about that.
Dat bedoel ik.
  zondag 16 maart 2014 @ 19:35:19 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_137810769
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Ze schenen er allemaal net te wonen en als er oude foto's zijn gebruikt van 6 jaar terug en in het nu zingen ze bij de Superbowl 6 jaar ouder , is er geen leeftijdsgenootje uit de buurt die gisteren nog met de oudere versie heeft gespeeld . Het zou dus nuttig zijn als er ook een buurtonderzoek gedaan zou worden door journalisten . Think about it .
allemaal jah, show me..
meeste kinderen waren rond die leeftijd.. en hoe vaak ben jij verhuisd ik ook tig keen en de meeste ouders zeker in de VS gaan naar een rustige plek om hun kinderen op te voeden, zoals deze..
buurt onderzoek en interviews zijn er genoeg geweest.
plus van die docu laatst die je geplaatst had als je er bent kan je net zo goed ff rondvragen, ik heb een docu gezien van een meisje die rond ging vragen bij die schietpartij in de bioscoop en daar kwam ook heel wat interessants naar voren.
deze had ik paar topics geleden al geplaatst.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 16 maart 2014 @ 20:15:09 #199
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_137812991
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 19:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dus 28 mensen zijn verdwenen? 28 acteurs hebben ongemerkt de plaats van de leerlingen ingenomen? 56 ouders zijn verdwenen en vervangen door acteurs of omgekocht om de rest van hun leven te doen alsof hun kind jammerlijk is omgekomen?

[..]

Dat bedoel ik.
Als ze opduiken bij de superbowl is er niemand die beweerd dat ze zijn verdwenen of op enig moment zijn vervangen door acteurs . We leven nou eenmaal in een wereld waar mensen alles doen voor roem geld en macht en 56 ouders die net te horen hebben gekregen dat hun kind is overleden en naar huis gaan met een foto ipv hun kind nog aan te raken en iemand die op eigen houtje 26 kinderen dood verklaard na 11 min klinkt nog ongeloofwaardiger dan liegen of hebzucht . Een kind hoort na 11 min medische verzorging te krijgen en reanimatie en hoort naar het ziekenhuis te gaan , je zou 26 rechtszaken hebben en 26 woedende ouders die dood door schuld zouden eisen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_137813531
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 20:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Als ze opduiken bij de superbowl is er niemand die beweerd dat ze zijn verdwenen of op enig moment zijn vervangen door acteurs . We leven nou eenmaal in een wereld waar mensen alles doen voor roem geld en macht en 56 ouders die net te horen hebben gekregen dat hun kind is overleden en naar huis gaan met een foto ipv hun kind nog aan te raken en iemand die op eigen houtje 26 kinderen dood verklaard na 11 min klinkt nog ongeloofwaardiger dan liegen of hebzucht . Een kind hoort na 11 min medische verzorging te krijgen en reanimatie en hoort naar het ziekenhuis te gaan , je zou 26 rechtszaken hebben en 26 woedende ouders die dood door schuld zouden eisen .
Dus je hebt geen idee hoe het in scene is gezet en hoe het geheim kan blijven?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')