abonnement Unibet Coolblue
pi_137113612
Welke league zit jij dan? Want jouw meeste comments geven mij een bronze-vibe.
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
pi_137113852
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:44 schreef PSYCHEV het volgende:
Welke league zit jij dan? Want jouw meeste comments geven mij een bronze-vibe.
ook bronze, maar hoger dan zij. Een level 16 vriend van ma neem ik niet kwalijk dat zn mmr laag is( dat is nou eenmaal zo) maar het speelt niet lekker. Een level 28 vriend van me heeft een klotelaag mmr en weet wat last hitten is( maar doet het niet, push vol lane en zeurt om een gank) en 1tje die is wel iets beter dan ik (denk ik, weet niet als ik nu 1vs1 zou doen) maar zit continu te zeuren dat hij geen plat is :')
Laat mij maar met silver- gold spelen in normals.
Because you know i'm all about that ass
pi_137115209
1v1? Daar meet je geen kut mee behalve cs-skills en een specifieke champbeheersing.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 03:48:38 #279
417219 zerak
Exile Vilify
pi_137116193
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:42 schreef blow... het volgende:
Jammer dat mn vrienden zo ******laag elo hebben of ****** slecht zijn maar denken dat ze goed zijn

Edit. Wat vinden jullie van tear op amumu?
Op mumu bouw ik vol tank, mocht er ruimte zijn nog wat AP erin. Zie het nut van tear ook niet echt in.. Is wel alweer een tijdje geleden dat ik mumu heb gespeeld, blijft early game toch een zwak mannetje.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 07:33:11 #280
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_137116545
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:50 schreef blow... het volgende:

[..]

ook bronze, maar hoger dan zij. Een level 16 vriend van ma neem ik niet kwalijk dat zn mmr laag is( dat is nou eenmaal zo) maar het speelt niet lekker. Een level 28 vriend van me heeft een klotelaag mmr en weet wat last hitten is( maar doet het niet, push vol lane en zeurt om een gank) en 1tje die is wel iets beter dan ik (denk ik, weet niet als ik nu 1vs1 zou doen) maar zit continu te zeuren dat hij geen plat is :')
Laat mij maar met silver- gold spelen in normals.
Hebben players < lvl 30 ook al mmr dan? Of worden hun gematched met ~ zelfde account level.

[ Bericht 8% gewijzigd door pl4kkie op 25-02-2014 08:09:54 ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137116591
Irritant van die mensen die een spel starten en na 20 minuten roepen over surrender, omdat hij/zij naar het werk moet. Begin dan geen nieuw spel als je dat weet...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137116696
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:23 schreef zerak het volgende:

[..]

Objectives, builds, assists, teamplay, om maar een paar dingen te noemen.
Bitch please, ik heb bijna elke drake gepingt en gepakt. Gepingt wanneer ze terug moesten gaan, gepingt om te recallen zodat enemy geen baron kon rushen. In chat gezegd wat er moest gebeuren, en ze luisterde bijna naar alles behalve hoe ze moesten teamfighten.

De reden dat we echter verloren was namelijk omdat ik twitch was en ze mij niet beschermde ook al heb ik 5 keer aangegeven dat ze dat moesten doen. Had iets van 6 assists btw.

Natuurlijk als je in silver elke keer zo'n score haalt dat je wel 90% wint, maar met zo'n score verliezen in platinum tot challenger is bijna onmogelijk. Dat het in zilver best makkelijk kan verklaar ik met foutieve matchmaking. Er zitten lucky noobs in zilver die tot lvl 30 tegen bots hebben gespeeld en nog naar brons moeten zakken, verder veel gold/platinum smurfs, en dan nog de gewone zilvers die daar een beetje ronddwalen.
Dit resulteert in teams die volgens het mmr-systeem ongeveer gelijke mmr hebben terwijl het skillniveau verschrikkelijk uiteenloopt en je zo nu en dan dus volledig overgegeven wordt aan de genade van puur toeval. Vooral de eerst 10-20 games is dit heel erg omdat je dan met mensen gematcht wordt die ook relatief weinig games hebben en waarvan het skillniveau dus niet bij de elo past.

[ Bericht 1% gewijzigd door dustbrain op 25-02-2014 08:08:11 ]
We're slowly approaching inevitable death.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:19:28 #283
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_137118762
Ik kom erachter dat de frustraties van het ranken het mij niet echt meer waard zijn :')

Buiten dat ook maar weinig tijd om te spelen.

Maar gisteren bijv. Werd meteen duidelijk dat ik zou gaan supporten (was 4th pick) en kon kiezen, supp of adc.

Gezien t feit dat ik een beroerde adc ben, en een veel betere support. was de keuze makkelijk. Echter mijn favo 2 supports waren weg. Thresh gebanned, leona gepicked. K, dan maar de harass game > sona.

Zowaar een adc (sivir) die netjes CC, wegshield, en in combi met mij, de enemy botlane helemaal zoned. Perfect, zou dit wel eens kunnen gaan winnen.

Niet dus, de jankbal die persé yasuo mid moest en zou spelen, feedde verschrikkelijk, had de map awareness van een bergeraapje met down-syndroom, maar wel de grootste bek van allemaal en het was natuurlijk allemaal de schuld van de jungle udyr.
Dezelfde jungle udyr die bijna nooit bot kwam (want dat hoefde niet) en netjes drake pingde 5 seconden voor hij opkwam (lekker hoor 3 uncontested drakes). niets mis mee dus.

Yasuo heeft er in zijn eentje gewoon voor gezorgd dat wukong top, panth jungle en hun ap mid feedde door in zijn eentje (godmode-syndroom?) vs 2 of zelfs 3 te gaan.

Leona Ult + wukong ult + pantheon ult... deed pijn... Maar teamfights gewoon wel winnen, maar objectives was schijnbaar erg moeilijk.

53 minuten vergooit :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_137119638
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 07:33 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Hebben players < lvl 30 ook al mmr dan? Of worden hun gematched met ~ zelfde account level.
Nope MMR telt dan ookal gewoon al is die soms best vreemd pre 30.

Zo kom je soms mensen tegen die 3 lvl hoger zijn of misschien wel 6 lvls lager

lvl 14
lvl 10 (zelf)
lvl 6

en dna heeft die lvl 14 misschien 40 wins
24 wins op lvl 10
en die lvl 6 misschien maar met een stuk of 5-8 wins

Dan vraag ik me soms ook wel eens aardig af hoe de mmr daar wordt berekend en waar naar gekeken wordt.
pi_137119847
Iemand nog een suggestie voor een nieuwe username? Ik zoek wat nieuws maar ik kom nergens op.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:23:29 #286
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:56:47 #287
417219 zerak
Exile Vilify
pi_137122638
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:11 schreef Xetran het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een nieuwe username? Ik zoek wat nieuws maar ik kom nergens op.
http://www.spinxo.com/

Gewoon tig keer op spin drukken totdat je iets aardigs ziet.
pi_137122703
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:19 schreef jagga het volgende:
Ik kom erachter dat de frustraties van het ranken het mij niet echt meer waard zijn :')

Buiten dat ook maar weinig tijd om te spelen.

Maar gisteren bijv. Werd meteen duidelijk dat ik zou gaan supporten (was 4th pick) en kon kiezen, supp of adc.

Gezien t feit dat ik een beroerde adc ben, en een veel betere support. was de keuze makkelijk. Echter mijn favo 2 supports waren weg. Thresh gebanned, leona gepicked. K, dan maar de harass game > sona.

Zowaar een adc (sivir) die netjes CC, wegshield, en in combi met mij, de enemy botlane helemaal zoned. Perfect, zou dit wel eens kunnen gaan winnen.

Niet dus, de jankbal die persé yasuo mid moest en zou spelen, feedde verschrikkelijk, had de map awareness van een bergeraapje met down-syndroom, maar wel de grootste bek van allemaal en het was natuurlijk allemaal de schuld van de jungle udyr.
Dezelfde jungle udyr die bijna nooit bot kwam (want dat hoefde niet) en netjes drake pingde 5 seconden voor hij opkwam (lekker hoor 3 uncontested drakes). niets mis mee dus.

Yasuo heeft er in zijn eentje gewoon voor gezorgd dat wukong top, panth jungle en hun ap mid feedde door in zijn eentje (godmode-syndroom?) vs 2 of zelfs 3 te gaan.

Leona Ult + wukong ult + pantheon ult... deed pijn... Maar teamfights gewoon wel winnen, maar objectives was schijnbaar erg moeilijk.

53 minuten vergooit :')
53 minuten vergooit? Klink mij eigenlijk als een best leuke game die je hebt gespeeld. Goede tegenstanders, zelf goed gespeeld, en 3 van je 4 teamgenoten die goed samenwerken.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:08:42 #289
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_137124816
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:59 schreef EroSensei het volgende:

[..]

53 minuten vergooit? Klink mij eigenlijk als een best leuke game die je hebt gespeeld. Goede tegenstanders, zelf goed gespeeld, en 3 van je 4 teamgenoten die goed samenwerken.
ok de game an sich was leuk, maar de laatste 20 mins waren echt ranzig kut door die zeiksnor van een yasuo

Die lange games waarin iedereen fullbuild is, zijn wel t leukst ja. Geen difference meer in items, maar t komt gewoon neer op skills, timing, focus en positioning. De beste games imo
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_137126003
Vi+Lee is niet te stoppen. Elkaar boven de 15 kills gecarryd en ik eindig met 0 deaths in een game van 41 minuten haha.
pi_137126818
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 07:33 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Hebben players < lvl 30 ook al mmr dan? Of worden hun gematched met ~ zelfde account level.
mmr maar niet vergelijkbaar berekend
Because you know i'm all about that ass
pi_137131517
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:56 schreef zerak het volgende:

[..]

http://www.spinxo.com/

Gewoon tig keer op spin drukken totdat je iets aardigs ziet.
Oh ja, maar ik bedoelde meer te vragen of iemand nog iets semi-toxic lol related kon verzinnen. :P
pi_137137321
Tear op amumu :'), wat volgt er? Mejai op ashe?
pi_137142314
Volgens mij is gragass een beetje OP.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_137143268
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Tear op amumu :'), wat volgt er? Mejai op ashe?
wat is er zo slecht aan ?
Because you know i'm all about that ass
pi_137143641
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:32 schreef blow... het volgende:

[..]

wat is er zo slecht aan ?
Hoe ga je een tear vol krijgen met een champion die z'n hoge manacosts heeft. Laat staan wanneer hij geen blue buff meer heeft.
pi_137145407
Trouwens, de early van mumu is best sterk. Met red buff en z'n stun zijn de early ganks echt goed. Maar early 1 vs 1 wordt het bij sommige gevallen wel lastig.
pi_137146483
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:38 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Hoe ga je een tear vol krijgen met een champion die z'n hoge manacosts heeft. Laat staan wanneer hij geen blue buff meer heeft.
met je w, ik had em na ik dacht 17 minuten (ingame) vol
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:41:45 #299
344797 CyberJesus
The final word.
pi_137147001
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:58 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Neem je vriendin te grazen ^O^
Heb geen wijf meer.. had godverdomme afgelopen vrijdag een lekker wijffie gefixt met uitgaan, wil ze me meenemen naar haar hotel, nee.. verziekt haar dikke troll vriendin alles door te zeggen 'ja hij is geil en wil alleen neuken'.
Wijf begon gelijk dom te doen en wou niet meer dat ik meeging, ik was zo fucking close. ;(
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_137148056
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:41 schreef CyberJesus het volgende:

[..]

Heb geen wijf meer.. had godverdomme afgelopen vrijdag een lekker wijffie gefixt met uitgaan, wil ze me meenemen naar haar hotel, nee.. verziekt haar dikke troll vriendin alles door te zeggen 'ja hij is geil en wil alleen neuken'.
Wijf begon gelijk dom te doen en wou niet meer dat ik meeging, ik was zo fucking close. ;(
goed verhaal lekker kort
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')