abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 13:25:26 #276
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_136808526
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 03:17 schreef Ties02 het volgende:
Fred Rutten, ik verlang soms terug naar die tijd
geen druk, leuk voetbal, Kennedy Bakircioglu
Swingend voetbal, dat middenveld was om te kwijlen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Official ESF Kreviewer maandag 17 februari 2014 @ 14:35:04 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_136811624
We lopen redelijk door februari op deze manier. Jammer dat ze op dat knollenveld geen 3 punten pakten, voor de rest gaat het prima. Elke wedstrijd is zo weer erop of eronder.
pi_136812261
He Twente,tukkerboys. Jullie hebben echt gezwijmeld afgelopen weekend. Geeft niet want 1 speler maakte het verschil. Maar goed,zo te zien gaat de strijd om de landstitel tussen jullie en ons aller Ajax dus moge de beste winnen.(wij ;) )

Enne mag jullie wel sedert een ervaring tussen jullie supporters en mij op het Stadhuisplein in Rotterdam jaren geleden toen jullie een bekerfinale speelden in De Kuip voor het eerst, en jullie het hele centrum bevolkten en geen Feyenoorder in de buurt was en ik met mijn Ajax sjaal meer dan welkom was een pintje mee te zuipen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2014 14:51:41 ]
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 14:54:39 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_136812439
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Iwanius het volgende:
He Twente,tukkerboys. Jullie hebben echt gezwijmeld afgelopen weekend. Geeft niet want 1 speler maakte het verschil. Maar goed,zo te zien gaat de strijd om de landstitel tussen jullie en ons aller Ajax dus moge de beste winnen.(wij ;) )

Enne mag jullie wel sedert een ervaring tussen jullie supporters en mij op het Stadhuisplein in Rotterdam jaren geleden toen jullie een bekerfinale speelden in De Kuip voor het eerst, en jullie het hele centrum bevolkten en geen Feyenoorder in de buurt was en ik met mijn Ajax sjaal meer dan welkom was een pintje mee te zuipen.
Was dat Twente - PSV, Twente - Utreg of Twente - Heerenveen? :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_136812797
Volgens mij was dat Twente-PSV. :s)
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 15:18:06 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_136813460
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:02 schreef Iwanius het volgende:
Volgens mij was dat Twente-PSV. :s)
Toen stond ik ergens op de 2e ring te feesten *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_136819502
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Toen stond ik ergens op de 2e ring te feesten *O*
Was je niet de enige 8-)
Jesus saves but death prevails.
pi_136819817
quote:
6s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:51 schreef Iwanius het volgende:
He Twente,tukkerboys. Jullie hebben echt gezwijmeld afgelopen weekend. Geeft niet want 1 speler maakte het verschil. Maar goed,zo te zien gaat de strijd om de landstitel tussen jullie en ons aller Ajax dus moge de beste winnen.(wij ;) )

Enne mag jullie wel sedert een ervaring tussen jullie supporters en mij op het Stadhuisplein in Rotterdam jaren geleden toen jullie een bekerfinale speelden in De Kuip voor het eerst, en jullie het hele centrum bevolkten en geen Feyenoorder in de buurt was en ik met mijn Ajax sjaal meer dan welkom was een pintje mee te zuipen.
Mooi dat het zo kan. *;

Competitie en concurrentie is leuk en aardig, maar uiteindelijk houden we allemaal van het mooiste spelletje ter wereld. Daar gaat het om. :)
pi_136820017
quote:
99s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:15 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Mooi dat het zo kan. *;

Competitie en concurrentie is leuk en aardig, maar uiteindelijk houden we allemaal van het mooiste spelletje ter wereld. Daar gaat het om. :)
Volgens mij vergeet je Curling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  Moderator maandag 17 februari 2014 @ 18:27:00 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_136820127
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:22 schreef bambino het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je Curling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ijshockey _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_136821849
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:22 schreef bambino het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je Curling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
curling _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_136832423
Uit het VI topic :'):



Rare actie van Luc.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_136843370
Lekker boeiend. Hij moet het idd niet doen, maar om er nu zo'n drama van te maken.
  Moderator dinsdag 18 februari 2014 @ 12:54:05 #289
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_136845109
http://www.twentefans.nl/(...)rtersvereniging.html

Die is door mijn tante opgericht :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_136859417
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 18:22 schreef bambino het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je Curling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dopingschaaten. Nieuwe sport. Kijk nu al uit naar het boek "De Ijsmaffia" van Bob de Jong.
pi_136859599
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:04 schreef Solstice1 het volgende:
Lekker boeiend. Hij moet het idd niet doen, maar om er nu zo'n drama van te maken.
O, maar er wordt niet zomaar drama om gemaakt. Zolang Twente geen bedreiging vormt voor Ajax worden we niet of nauwelijks besproken in de voetbalshows. Nu er kans is op de titel komen de trollen tevoorschijn, ook zogenaamd gerespecteerd journalisten. Logisch, ook voor de kijkcijfers, pageviews en oplages. Het grappige is dat fans van andere clubs zich de vingers aflikken bij die praatjes (Luc, trainersconstructie, jullie MOETEN zeggen dat je kampioen wordt), terwijl het nul effect heeft op Twente, de club, de spelers en fans. Een beetje hetzelfde verhaal met "jullie zijn Duitsers". Ja, dus? Je bedoelt 100% inzet en winnen in blessuretijd? Prima toch. Over Duitsers gesproken:

quote:
FC Twente krijgt op korte termijn Duitse supportersvereniging

FC Twente wordt binnenkort verrijkt met een Duitse supportersvereniging. Dat meldt Tubantia dinsdag.

Het is de bedoeling dat er met ingang van volgend seizoen een supportersvereniging in het Duitse Alstätte wordt opgericht. FC Twente 1965 Supporters Alstätte viert binnenkort zijn bestaan, meldt de regionale krant.

De eredivisionist heeft al meer dan twintig officiële supportersvereningen in Nederland. Een buitenlandse versie is ook geen unicum voor de Tukkers, die ook een supportersvereniging in het Schotse Stranraer hebben.

De organisatie in Alstätte zorgt dit seizoen al voor busreizen naar de thuiswedstrijden van Twente. Na een periode als aspirant-vereniging zullen ze door FC Twente erkend worden als officiële

http://www.voetbalprimeur(...)rtersvereniging.html
pi_136859609
quote:
Kusje voor je tante! *;
pi_136862111
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:47 schreef huffderobot het volgende:

[..]

O, maar er wordt niet zomaar drama om gemaakt. Zolang Twente geen bedreiging vormt voor Ajax worden we niet of nauwelijks besproken in de voetbalshows. Nu er kans is op de titel komen de trollen tevoorschijn, ook zogenaamd gerespecteerd journalisten. Logisch, ook voor de kijkcijfers, pageviews en oplages. Het grappige is dat fans van andere clubs zich de vingers aflikken bij die praatjes (Luc, trainersconstructie, jullie MOETEN zeggen dat je kampioen wordt), terwijl het nul effect heeft op Twente, de club, de spelers en fans. Een beetje hetzelfde verhaal met "jullie zijn Duitsers". Ja, dus? Je bedoelt 100% inzet en winnen in blessuretijd? Prima toch. Over Duitsers gesproken:

[..]

Ik vind het altijd wel aandoenlijk die opmerkingen over Duitsers, alsof we daar echt mee zitten en het ons ook maar iets interesseert. :P
pi_136862329
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:55 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel aandoenlijk die opmerkingen over Duitsers, alsof we daar echt mee zitten en het ons ook maar iets interesseert. :P
Je merkt ook dat het gewoon in het script van VI staat: aangeven, afmaken. Zo doorzichtig. Ergens wel aandoenlijk ook. Twente hoeft niks, maar de randstad vindt dat Twente iets moet moeten? Okee, humor. :)
  Forum Admin dinsdag 18 februari 2014 @ 19:02:10 #295
35723 crew  GGMM
pi_136862385
quote:
19s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:47 schreef huffderobot het volgende:
O, maar er wordt niet zomaar drama om gemaakt. Zolang Twente geen bedreiging vormt voor Ajax worden we niet of nauwelijks besproken in de voetbalshows. Nu er kans is op de titel komen de trollen tevoorschijn
_O-
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:00 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Je merkt ook dat het gewoon in het script van VI staat: aangeven, afmaken. Zo doorzichtig. Ergens wel aandoenlijk ook. Twente hoeft niks, maar de randstad vindt dat Twente iets moet moeten? Okee, humor. :)
Dan heb je het punt niet helemaal begrepen. Het moet niet door fans gezegd worden, maar door een topsporter met een topmentaliteit moet er wel uitgesproken worden dat je voor het hoogste wil gaan.

Doe je dat niet omdat je de druk niet aankan dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136865753
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
Doe je dat niet omdat je de druk niet aankan dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.
En dat ze dan ook gewoon in de kleedkamer zitten en tegen elkaar zeggen: "Mensen, we zijn er kennelijk nog niet klaar voor dus laten we dit jaar nog maar even geen kampioen worden."

Je hebt kennelijk dusdanig veel voetbalprogramma's gekeken dat je realiteitszin er een flinke tik van opgelopen heeft.
I was an atheist until I realized I was God
  Forum Admin dinsdag 18 februari 2014 @ 20:15:29 #297
35723 crew  GGMM
pi_136865790
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef kastanova het volgende:

[..]

En dat ze dan ook gewoon in de kleedkamer zitten en tegen elkaar zeggen: "Mensen, we zijn er kennelijk nog niet klaar voor dus laten we dit jaar nog maar even geen kampioen worden."

Je hebt kennelijk dusdanig veel voetbalprogramma's gekeken dat je realiteitszin er een flinke tik van opgelopen heeft.
Je begrijpt het niet helemaal denk ik, je reactie sluit totaal niet aan bij mijn bericht...
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136865972
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet helemaal denk ik, je reactie sluit totaal niet aan bij mijn bericht...
LOL, hij zegt niet wat jij graag wil wat je zegt en dus "begrijp je het niet helemaal". Dit soort misplaatste arrogantie zie je helaas wel vaker uit Amsterdam komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Shivo op 18-02-2014 20:24:05 ]
Jesus saves but death prevails.
  Forum Admin dinsdag 18 februari 2014 @ 20:21:04 #299
35723 crew  GGMM
pi_136866128
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 20:18 schreef Shivo het volgende:
LOL, hij zegt wat jij graag wil wat je zegt
Wat? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_136866325
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

_O-

[..]

Dan heb je het punt niet helemaal begrepen. Het moet niet door fans gezegd worden, maar door een topsporter met een topmentaliteit moet er wel uitgesproken worden dat je voor het hoogste wil gaan.

Doe je dat niet omdat je de druk niet aankan dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.
Je kunt zo aanschuiven bij Studio Voetbal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')