abonnement Unibet Coolblue
pi_136885744
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef Holyme het volgende:
Er zit echt wel meuk tussen, maar ook zat prima producten hoor :) En slechtere varianten van a-merken willen die merken vast niet in de winkels zien lijkt me. De taal op de verpakkingen is niet altijd NL, maar heb zelf nog nooit gemerkt dat de kwaliteit minder is. En ipv boos worden op je ouders kan je toch ook zelf je spullen kopen als je het niks vindt :P
Dat kost geld. :X :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136885808
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:34 schreef Miniem het volgende:
Verkopen ze trouwens plantenlabels?
Ze hebben van die krijtbordjes die je in de grond kunt steken
Mokkel met stuntstok
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:33:57 #203
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_136885832
Ik heb weleens een stukje gelezen over dat Nivea ofzo bepaalde producten voor een lagere prijs exporteerde naar Afrika enzo. Maar dat Kruidvat dat op de één of andere manier opkocht en verkocht in hun winkels in Nederland, waarmee ze dus onder de prijs konden zitten van wat het normaal kostte.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:36:45 #204
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_136885893
Hebben ze ook binderclips bij de Action?
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:48:52 #205
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_136886254
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ben ik de enige die het idee heeft dat winkels als Action grotendeels troep verkopen? Ik word altijd namelijk boos op mijn ouders wanneer ze verzorgingsproducten bij de Action kopen terwijl we bij de grens wonen en je in Duitsland verzorgingsproducten van hoge kwaliteit kunt kopen voor weinig geld.

Ik heb ook wel eens gehoord dat dit soort winkels slechtere varianten van a-merken verkopen, waarbij label bijna hetzelfde is maar, maar de inhoud van slechtere kwaliteit is.
Onderzoek heeft uitgewezen dat het verschil tussen bijvoorbeeld een bodylotion van aan A-merk niet veel anders is dan de bodylotion van een basismerk. En zo geldt het voor meer drogisterij artikelen.
Het enige waarbij het wel uitmaakt wat voor prijs het product heeft is bij anti-rimpelcreme. Daarvan is bewezen dat het percentage actieve stoffen hoger is als de prijs stijgt.
Zo blijft shampoo, shampoo. Douchegel blijft douchegel. Enige wat je kan hebben is dat je lichaam beter reageert op sommige merken, omdat zij bepaalde stoffen niet in hun producten hebben, maar hoe goedkoper het product des te minder prut ze er in stoppen.

Je praat dus gewoon onzin, je bent gebrainwashed door de cosmetica industrie.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_136886737
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:33 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ze hebben van die krijtbordjes die je in de grond kunt steken
had ik gezien idd.
maar gewone plantenlabels?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_136887034
quote:
maar gewone plantenlabels?
Hebben ze nu nog niet liggen. Vaak heb je ze wel bij de Wibra van die plastic witte stekers, met een potloodje erbij
pi_136887633
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

maar hoe goedkoper het product des te minder prut ze er in stoppen.
Dit is ook onzin. Als je een droge huid hebt reageert die vaak niet goed op SLS, wat heel goedkoop is en ook gewoon 'prut'. En vindt maar eens een goedkope douchegel/shampoo zonder SLS, dat is onmogelijk, omdat SLS moet worden vervangen door dure producten. Als je een normale huid hebt en overal tegen kan, dan is het inderdaad niet erg of je goedkoop of duur koopt, maar ik moet wel wat meer betalen om niet met een jeukende hoofdhuid rond te lopen (al hebben ze nu een SLS-, parabeen- en silicoonvrije shampoo bij de Action).
pi_136887795
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:40 schreef wasmachine01 het volgende:

[..]

Dit is ook onzin. Als je een droge huid hebt reageert die vaak niet goed op SLS, wat heel goedkoop is en ook gewoon 'prut'. En vindt maar eens een goedkope douchegel/shampoo zonder SLS, dat is onmogelijk, omdat SLS moet worden vervangen door dure producten. Als je een normale huid hebt en overal tegen kan, dan is het inderdaad niet erg of je goedkoop of duur koopt, maar ik moet wel wat meer betalen om niet met een jeukende hoofdhuid rond te lopen (al hebben ze nu een SLS-, parabeen- en silicoonvrije shampoo bij de Action).
Gewoon met conditioner wassen ipv shampoo dan, mijn wasconditioner kost maar 3 euro per 500ml. En is af en toe ook te koop bij de Action. ;)
pi_136887819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Onderzoek heeft uitgewezen dat het verschil tussen bijvoorbeeld een bodylotion van aan A-merk niet veel anders is dan de bodylotion van een basismerk. En zo geldt het voor meer drogisterij artikelen.
Het enige waarbij het wel uitmaakt wat voor prijs het product heeft is bij anti-rimpelcreme. Daarvan is bewezen dat het percentage actieve stoffen hoger is als de prijs stijgt.
Zo blijft shampoo, shampoo. Douchegel blijft douchegel. Enige wat je kan hebben is dat je lichaam beter reageert op sommige merken, omdat zij bepaalde stoffen niet in hun producten hebben, maar hoe goedkoper het product des te minder prut ze er in stoppen.

Je praat dus gewoon onzin, je bent gebrainwashed door de cosmetica industrie.
La Mer is een heel duur merk (zeg maar belachelijk duur :') )maar ze hadden wel goedkope minerale olie in hun produkten. :{ Vaak betaal je heel veel voor die luxe verpakking terwijl een ander produkt in een goedkopere verpakking net zo goed en zelfs wellicht beter hun werk doen...al kun je alzo beter niet geloven in de anti-rimpelwerking. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136888053
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:46 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Gewoon met conditioner wassen ipv shampoo dan, mijn wasconditioner kost maar 3 euro per 500ml. En is af en toe ook te koop bij de Action. ;)
Ja dat wil ik nog steeds eens uitproberen, dan zonder siliconen e.d., maar ik ben er te lui voor om het allemaal uit te zoeken. En nu die shampoo bij Action te koop is hoef ik het voor het geld voorlopig niet te doen :)
pi_136888593
Ik heb wel een aantal keren gehad dat de verzorgingsprodukten snel bedierven. Dove nachtcrème en een deo van Rexona die zijn werk niet meer deed. Is wel al een aantal jaar geleden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_136888621
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel een aantal keren gehad dat de verzorgingsprodukten snel bedierven. Dove nachtcrème en een deo van Rexona die zijn werk niet meer deed. Is wel al een aantal jaar geleden.
Ik heb ook slechte ervaringen met de Rexona deo van de Action. Nog nooit heb ik zo naar zweet gestonken terwijl ik helemaal geen zweter of stinker ben. Overgegaan naar Rexona van de Etos en weg was het...
Mokkel met stuntstok
pi_136890099
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:40 schreef wasmachine01 het volgende:

(al hebben ze nu een SLS-, parabeen- en silicoonvrije shampoo bij de Action).
welke?
pi_136891852
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:54 schreef wasmachine01 het volgende:

[..]

Ja dat wil ik nog steeds eens uitproberen, dan zonder siliconen e.d., maar ik ben er te lui voor om het allemaal uit te zoeken. En nu die shampoo bij Action te koop is hoef ik het voor het geld voorlopig niet te doen :)
Haha, het valt mee hoe ingewikkeld het is hoor. Zolang er geen siliconen inzitten (en die zijn vrij makkelijk) te herkennen, zit je al goed. Conditioner heeft eigenlijk nooit SLS of dergelijke reinigers erin zitten, dus daar hoef je ook niet op te letten.
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:44:07 #216
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136891889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Onderzoek heeft uitgewezen dat het verschil tussen bijvoorbeeld een bodylotion van aan A-merk niet veel anders is dan de bodylotion van een basismerk. En zo geldt het voor meer drogisterij artikelen.
Het enige waarbij het wel uitmaakt wat voor prijs het product heeft is bij anti-rimpelcreme. Daarvan is bewezen dat het percentage actieve stoffen hoger is als de prijs stijgt.
Zo blijft shampoo, shampoo. Douchegel blijft douchegel. Enige wat je kan hebben is dat je lichaam beter reageert op sommige merken, omdat zij bepaalde stoffen niet in hun producten hebben, maar hoe goedkoper het product des te minder prut ze er in stoppen.

Je praat dus gewoon onzin, je bent gebrainwashed door de cosmetica industrie.
Bij de anti-rimpel creme, of gezichtscreme, of hoe je het ook wilt noemen, komt de creme van de Aldi (3 euro ofzo) toch regelmatig als beste, of 1 van de beste) uit de bus, ook vergeleken met veel duurdere cremes...?
pi_136892040
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Verzorgingsproducten zit echt geen verschil in tussen de Action en een willekeurige drogisterij. Er zijn prima producten en soms zit er eentje bij die minder is. Dat A-merken anders gelabeld zijn maakt geen verschil en dat zit toch echt tussen jouw oren....zeker als het shampoo is. :+
Ik heb dat ergens gelezen dat discounters een mindere versie zouden verkopen, ik weet niet in hoe verre dat waar is. Maar voor mij persoonlijk zou verzorgingsproducten bij Action kopen sowieso duurdere zijn dan in de Duitse drogisterij.
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:00:41 #218
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_136892480
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:48 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ik heb dat ergens gelezen dat discounters een mindere versie zouden verkopen, ik weet niet in hoe verre dat waar is. Maar voor mij persoonlijk zou verzorgingsproducten bij Action kopen sowieso duurdere zijn dan in de Duitse drogisterij.
Je betaalt hier in NL sowieso compleet idiote prijzen voor de verzorgingsproducten, zoals shampoo, bodywash, tandpasta, etc etc... :N
pi_136892570
quote:
99s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je betaalt hier in NL sowieso compleet idiote prijzen voor de verzorgingsproducten, zoals shampoo, bodywash, tandpasta, etc etc... :N
Ja daarom stunten de drogisterijen altijd met 2 + 2 gratis omdat je zonder korting 50% teveel betaald 8)7

Ik koop veel verzorgensproducten van het eigen merk van de Duitse drogisterij Rossmann en mijn scheerproducten koop ik ook spotgoedkoop in Duitsland, dezelfde Palmolive Classic Scheercreme kost in Nederland ruim het dubbele :+
pi_136892575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:51 schreef loecje het volgende:

[..]

welke?
Het zit in een tube, weet even de naam niet meer, maar er staat iets op van 'bio' blabla, en bij mij zat er een sticker om met 0% parabenen, 0% siliconen, etcetera.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:43 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Haha, het valt mee hoe ingewikkeld het is hoor. Zolang er geen siliconen inzitten (en die zijn vrij makkelijk) te herkennen, zit je al goed. Conditioner heeft eigenlijk nooit SLS of dergelijke reinigers erin zitten, dus daar hoef je ook niet op te letten.
Nee maar om alle troep eerst uit je haar te wassen moet je toch juist weer wel een SLS-shampoo oid gebruiken? En bovendien gebruik ik nu veel siliconen omdat mijn haar erg pluizig is, weet niet of dat verdwijnt door met conditioner te wassen, maar ik ben bang van niet. En de overgangsperiode lijkt mij heel irritant, ik haat het om vet haar te hebben en mijn dag wordt echt verpest als mijn haar voor geen meter zit.
pi_136892811
de 1ste stap is idd een shampoo met sulfaten(sls/sles) zonder siliconen. dit om de laatste siliconen uit je haar te wassen. ook handig voor het geval je kapper iets met siliconen in je haar smeert.

ik gebruik daarvoor neutral shampoo (had ik nog in huis).
overgangsperiode moet je idd ff doorheen. prima voor een lui weekje ofzo.

pluizig haar heb ik geen ervaring mee.
misschien eens hier kijken: LIF / Mooie haren topic #30 Permanentjes ?
pi_136893030
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:03 schreef wasmachine01 het volgende:

[..]

Het zit in een tube, weet even de naam niet meer, maar er staat iets op van 'bio' blabla, en bij mij zat er een sticker om met 0% parabenen, 0% siliconen, etcetera.
Timotei Délice Bio?
daar staat idd heel mooi op 0% sulfaten maar altijd de etiketten nalezen. zal binnenkort eens kijken of ik de shampoo kan vinden

[ Bericht 6% gewijzigd door loecje op 19-02-2014 15:23:42 ]
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:16:49 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136893081
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:12 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel een aantal keren gehad dat de verzorgingsprodukten snel bedierven. Dove nachtcrème en een deo van Rexona die zijn werk niet meer deed. Is wel al een aantal jaar geleden.
Dat heb ik ook wel eens gehad met Rexona van Action. Deed gewoon niet wat-ie moest doen. Meteen weggegooid. Sindsdien koop ik dat soort producten bij de drogist, als ze in veel halen, weinig betalen-aanbieding zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136893146
De nivea deo in het glazen flesje haal ik bij de Action en die is prima. Ik krijg er niet eens uitslag van.

Ik reageer echt heel snel allergisch op producten dus als ik er tegen kan, kan iedereen er tegen :P ;)
pi_136894147
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:15 schreef loecje het volgende:

[..]

Timotei Délice Bio?
daar staat idd heel mooi op 0% sulfaten maar altijd de etiketten nalezen. zal binnenkort eens kijken of ik de shampoo kan vinden
Ja, die. Voor zover ik kan zien zit er niks in wat er niet in hoort te zitten. Wel een hoop troep hoor, maar niets wat voor mijn haar niet goed is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')