abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 februari 2014 @ 21:29:58 #251
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_136525103
quote:
vort, naar 't breitopic! :P
in de haak.
pi_136525394
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ben je lid van de gerdagroep?
Ik ben lid, maar ik kan hem niet terugvinden (Er wordt ook zo allejezus veel gepost in die groep). Kun je hem me sturen?
pi_136525741
quote:
6s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:34 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Ik ben lid, maar ik kan hem niet terugvinden (Er wordt ook zo allejezus veel gepost in die groep). Kun je hem me sturen?
Ja dan moet ik eerst ook zelf zoeken en daar heb ik geen zin in hoor :+ Misschien kan iemand dat doen die er op gereageerd hebt, dan kan je hem snel terug vinden..
pi_136525894
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:29 schreef trui het volgende:

[..]

vort, naar 't breitopic! :P
_O- oeps :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136526988
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik heb ook echt geen idee hoe groot n pasgeboren baby van kop tot kontje is _O-
Rond googlen doet vaak wonderen! ;)
Hoofdomtrek heb ik al wel eens opgezocht, daar heb ik misschien nog wel ergens een tabel van opgeslagen. En de lengte tot het kontje komt niet zo nauw denk ik, dat is wel te improviseren! :Y
Smile, tomorrow will be worse...
pi_136527126
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Rond googlen doet vaak wonderen! ;)
Hoofdomtrek heb ik al wel eens opgezocht, daar heb ik misschien nog wel ergens een tabel van opgeslagen. En de lengte tot het kontje komt niet zo nauw denk ik, dat is wel te improviseren! :Y
tis ook wel cute als het een stukje uitsteekt idd :Y

ik wil jullie graag helpen met uitzoeken maar ik weet niet zo goed hoe _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136527799
Hoeveel had je er aan uit willen geven eigenlijk? Is wel handig om rekening mee te houden :)
pi_136528073
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoeveel had je er aan uit willen geven eigenlijk? Is wel handig om rekening mee te houden :)
ik weet eigk niet wat reëel is qua materiaal en hoeveel tijd erin gaat zitten? 20 ¤ ofzo :?

oh en wat ik erbij vergat te zeggen, t zou leuk zijn als ie voor t eind van de maand af kan zijn :Y dan kan ik m aan haar geven bij haar geboorte O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136528203
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik weet eigk niet wat reëel is qua materiaal en hoeveel tijd erin gaat zitten? 20 ¤ ofzo :?

oh en wat ik erbij vergat te zeggen, t zou leuk zijn als ie voor t eind van de maand af kan zijn :Y dan kan ik m aan haar geven bij haar geboorte O+
:Y daar redden we het wel mee ja. Ik ga vrijdag naar de beurs in Zwolle, zal eens kijken voor wolletjes :)
Welke kleuren wil je het in?
pi_136528364
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y daar redden we het wel mee ja. Ik ga vrijdag naar de beurs in Zwolle, zal eens kijken voor wolletjes :)
zou jij hem voor me kunnen maken dan O+ ?

ik vind het onderste draakje t tofste, het is tenslotte voor een meisje :Y dus paars en roze, maar niet te zoetsappig, een stoer draakje moet t zijn :7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136528459
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:20 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

zou jij hem voor me kunnen maken dan O+ ?

ik vind het onderste draakje t tofste, het is tenslotte voor een meisje :Y dus paars en roze, maar niet te zoetsappig, een stoer draakje moet t zijn :7
:Y ga ik regelen.
Paars en roze, niet te zoet. Staat genoteerd.
Zat zelf al aan groen met roze punten te denken oid..
pi_136528541
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y ga ik regelen.
Paars en roze, niet te zoet. Staat genoteerd.
Zat zelf al aan groen met roze punten te denken oid..
felgroen kan ook :Y haar kamertje is ook roze/paars/groen

kijk maar gewoon ter plekke wat leuk bij elkaar past :Y dan komt het vast goed
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136528656
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

felgroen kan ook :Y haar kamertje is ook roze/paars/groen

kijk maar gewoon ter plekke wat leuk bij elkaar past :Y dan komt het vast goed
Ah mooi, een 2e optie is handig om te hebben ^O^

Even voor de ervaren babymutsenhaaksters hier: welk materiaal is het meeste geschikt? Kan zelf wel wat verzinnen qua wolletjes, maar tips zijn altijd welkom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunnythesun op 09-02-2014 22:32:34 ]
pi_136529300
Ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt. Voor een mutsje zal katoen niet snel te zwaar zijn, dus dat kan prima. Acryl kan ook goed, en is misschien wat zachter. Met wol zou ik wel oppassen, omdat dat -zeker aan een hoofdje- wat kriebelig kan zijn.
Smile, tomorrow will be worse...
pi_136529491
Ja wol was ik idd niet van plan.. Acryl is denk ik wel fijn..

Dit patroon spreekt mij erg aan:http://andersonmilitarywi(...)hotography-prop.html
Of deze: http://www.knotyournanasc(...)o-hatphoto-prop.html iets eenvoudiger.
  zondag 9 februari 2014 @ 22:37:05 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_136529557
Nou, die merino waar ik nu mee bezig ben is niks kriebeligs aan te ontdekken :)
disclaimer
pi_136529819
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja wol was ik idd niet van plan.. Acryl is denk ik wel fijn..

Dit patroon spreekt mij erg aan:http://andersonmilitarywi(...)hotography-prop.html
Of deze: http://www.knotyournanasc(...)o-hatphoto-prop.html iets eenvoudiger.
Die tweede is voor een pasgeborene leuker denk ik :Y Die eerste is volgens mij best groot, en dan weet ik niet of het patroon echt tot z'n recht komt als je het verkleint.

quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, die merino waar ik nu mee bezig ben is niks kriebeligs aan te ontdekken :)
Nee, er zijn ook zeker soorten waarbij je dat helemaal niet hebt, maar het is wel altijd een risico bij wol vind ik. Plus de kans op een allergische reactie in de vorm van eczeem ofzo.
Heb ik zelf namelijk altijd met wol, dus dat kleurt mijn mening over wol nogal ;)
Smile, tomorrow will be worse...
pi_136529894
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:41 schreef BrainTeaser het volgende:

[..]

Die tweede is voor een pasgeborene leuker denk ik :Y Die eerste is volgens mij best groot, en dan weet ik niet of het patroon echt tot z'n recht komt als je het verkleint.
Ja dat zat ik ook te bedenken. Hoewel ik die 1e wel wat interessanter vind..
pi_136530074
ik vind de eerste er ook toffer uit zien :Y , hij oogt alleen wel wat grof/zwaar, maar dat kan misschien aan het materiaal liggen?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136530213
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind de eerste er ook toffer uit zien :Y , hij oogt alleen wel wat grof/zwaar, maar dat kan misschien aan het materiaal liggen?
Ja dat maakt wel iets uit. Het is van vrij dik garen gemaakt. Ik zou zelf voor een maatje dunner kiezen, het mutsje kan dan aangepast qua grootte en de staart volgens patroon, die zou dan iets kleiner worden/ogen. Maar het is, zoals BT zegt, wel een risico of het echt mooi wordt. Ik wil het wel proberen, kan het altijd weer uithalen als het niet werkt immers :Y
pi_136530565
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja dat maakt wel iets uit. Het is van vrij dik garen gemaakt. Ik zou zelf voor een maatje dunner kiezen, het mutsje kan dan aangepast qua grootte en de staart volgens patroon, die zou dan iets kleiner worden/ogen. Maar het is, zoals BT zegt, wel een risico of het echt mooi wordt. Ik wil het wel proberen, kan het altijd weer uithalen als het niet werkt immers :Y
volgens de berichtjes onder dat patroon is hij wel voor hele kleintjes en sla je dan de helft vd staart onder het lijfje.. zo lang hoeft ie niet perse te zijn van mij :) maar als het makkelijker is om gewoon het patroon te volgen zoals het er staat is het ook prima hoor, ik weet niet hoe moeilijk t is om zelf n patroon goed aan te passen :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136530585
had ik trws al gezegd dat ik het heel tof vind dat je het wil doen O+ ?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136530733
aaaahhwwww O+



rammelende eierstokken anyone :') :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_136530752
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

volgens de berichtjes onder dat patroon is hij wel voor hele kleintjes en sla je dan de helft vd staart onder het lijfje.. zo lang hoeft ie niet perse te zijn van mij :) maar als het makkelijker is om gewoon het patroon te volgen zoals het er staat is het ook prima hoor, ik weet niet hoe moeilijk t is om zelf n patroon goed aan te passen :?
Op zich niet zo heel erg ingewikkeld. Ik vind vooral de rand er omheen mooi, maar dat is eenvoudig toe te voegen aan dat andere patroon, een beetje een combinatie maken dus.

En leuk, zo iets zou ik zelf niet zo snel maken (want geen baby) maar lijkt me erg leuk om te doen :Y
  zondag 9 februari 2014 @ 22:59:54 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_136530895
quote:
99s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:57 schreef littledrummergirl het volgende:
aaaahhwwww O+

[ afbeelding ]

rammelende eierstokken anyone :') :@
de praktische toepasbaarheid is helaas bijzonder laag van zoiets :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')