Ah, ff mailtje naar de AFM sturenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:25 schreef Burdie het volgende:
Eerste hit op Google, geen dank.
http://www.wajonghypotheek.nl/
En waarom zou je dat doen? Heb je tijd teveel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, ff mailtje naar de AFM sturen
edit: verstuurd
En, als je in aanmerking komt voor een wajong uitkering heb je een beperking waar jezelf weinig aan kunt doen. TS verdient het grootste gedeelte van zijn/haar inkomen zelf, ONDANKS die beperking.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:29 schreef goed_volk het volgende:
Volgens mij kan de belasting wel weer wat omlaag. Mensen met een uitkering die een huis gaan kopen...
+1quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef BartNH het volgende:
[..]
En, als je in aanmerking komt voor een wajong uitkering heb je een beperking waar jezelf weinig aan kunt doen. TS verdient het grootste gedeelte van zijn/haar inkomen zelf, ONDANKS die beperking.
Laten we vooral toch blij zijn dat mensen met hun beperking zich toch inzetten voor de samenleving en gun ze daarom dan ook een normaal leven zonder gelijk te stigmatisenen. Walgelijk! Ik gun TS met plezier een eigen huisje, met dat inkomen zla het niet zo groot en luxe worden maar wel iets waar TS lol in heeft en niet afhankelijk gaat zijn van allerlei gesubsidieerde (en soms frauderende) huurorganisaties.
Zoveel tijd kost dat niet hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:41 schreef Queller het volgende:
[..]
En waarom zou je dat doen? Heb je tijd teveel?
Wajongers noemden we vroeger gewoon lui. Tegenwoordig krijg je dan gratis geld van de overheid.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef BartNH het volgende:
[..]
En, als je in aanmerking komt voor een wajong uitkering heb je een beperking waar jezelf weinig aan kunt doen. TS verdient het grootste gedeelte van zijn/haar inkomen zelf, ONDANKS die beperking.
Laten we vooral toch blij zijn dat mensen met hun beperking zich toch inzetten voor de samenleving en gun ze daarom dan ook een normaal leven zonder gelijk te stigmatisenen. Walgelijk! Ik gun TS met plezier een eigen huisje, met dat inkomen zla het niet zo groot en luxe worden maar wel iets waar TS lol in heeft en niet afhankelijk gaat zijn van allerlei gesubsidieerde (en soms frauderende) huurorganisaties.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef mark211 het volgende:
[..]
Ik heb rond de 60 duizend euro eigenspaar geld. ben 23
Ik heb rond de 60 duizend euro eigenspaar geld. ben 23quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:32 schreef hottentot het volgende:
1400,- p/m en waarschijnlijk geen eigen spaargeld.
Wat voor huis denk je te gaan kopen TS?
Ah misschatting van mijn zijde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef mark211 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb rond de 60 duizend euro eigenspaar geld. ben 23
Vrijstaandhuisje
In 1974/75 vond men "Door middel van een volksverzekering zal de gemeenschap haar solidariteit ten aanzien van de vroeg-gehandicapten beter kunnen nakomen.", tegenwoordig is die solidariteit ver te zoeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wajongers noemden we vroeger gewoon lui. Tegenwoordig krijg je dan gratis geld van de overheid.
Misschien wel een erfenis, hij zal het wel niet bij elkaar gewerkt hebben op zijn huidige baan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:51 schreef wootahH het volgende:
60k . Doe mij ook maar zo'n Wajong. Waar kan ik me melden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In 1974/75 vond men "Door middel van een volksverzekering zal de gemeenschap haar solidariteit ten aanzien van de vroeg-gehandicapten beter kunnen nakomen.", tegenwoordig is die solidariteit ver te zoeken.
Eens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In 1974/75 vond men "Door middel van een volksverzekering zal de gemeenschap haar solidariteit ten aanzien van de vroeg-gehandicapten beter kunnen nakomen.", tegenwoordig is die solidariteit ver te zoeken.
Heb het allemaal zelf gespaard.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Misschien wel een erfenis, hij zal het wel niet bij elkaar gewerkt hebben op zijn huidige baan.
En als je zijn Wajong neemt, neem je dan ook zijn ziektebeeld/handicap over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |