abonnement Unibet Coolblue
pi_136540183
quote:
6s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:29 schreef Skaai het volgende:
Ik heb zo mijn vermoeden bij Alicia Keys:

[ afbeelding ]
Zou natuurlijk altijd kunnen al had ik dan wel ik verwacht dat ze al wat dikker zou zijn...afgelopen september was er ook al een buikje te zien

pi_136572968
quote:
Girls Aloud-zangeres bevallen

Girls Aloud-zangeres Nadine Coyle is maandag bevallen van een dochtertje.

Dat schrijft de Britse zangeres op haar Twitter.

"Ik ben meer dan dolgelukkig te laten weten dat onze kleine meid er is. Ze is fantastisch. Ik hou ervan een moeder te zijn en laat jullie snel meer details weten", schrijft Nadine.

Coyle heeft een relatie met de Amerikaanse sporter Jason Bell. Het stel had drie jaar een relatie toen ze in juni 2011 hun breuk aankondigden. Sinds begin 2013 zijn ze weer samen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_136573250
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:54 schreef kvd het volgende:

[..]

Zou natuurlijk altijd kunnen al had ik dan wel ik verwacht dat ze al wat dikker zou zijn...afgelopen september was er ook al een buikje te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft ze niet gewoon daar wat zwaar getafeld? :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_136579168
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef trovey het volgende:

[..]

Heeft ze niet gewoon daar wat zwaar getafeld? :+
:Y
Doet ze regelmatig ;)
pi_136607457
De naam van Owen Wilson's zoontje is bekend:
quote:
Owen Wilson's brand new baby boy will probably be a good swimmer ... because his name is Finn.

Finn Lindqvist Wilson was born at Cedars Sinai in L.A. on January 30th, 2014 to Owen's 42-year-old personal trainer Caroline Lindqvist ... who's currently married to another man.
Desperado's dochter verliest tweede kindje ;(
quote:
Tragedy has struck the Lamas family -- Lorenzo Lamas' daughter Shayne (famous for her stint on "The Bachelor") has just lost her baby from a freak pregnancy complication ... and she's in a coma.

TMZ broke the story last month -- Shayne and her husband Nik Richie (founder of TheDirty.com) were pregnant with their second child. Shayne was 16 weeks along.
Meer: http://m.tmz.com/#Article(...)ses-baby-miscarriage
Fok!bejaarde
pi_136615277
Mobiel dus geen plakmogelijkheid: Michael Jordan en vrouw zijn zondag ouders geworden van een eeneiige tweeling. De dames heten Victoria en Ysabel.
Don't you love her madly?
pi_136615319
Enkel een speculatie, maar mijn alarmbellen gingen af :+

Misschien al zwanger?

quote:
Jennifer Hoffman leerde van breuk met Daan Schuurmans
Jennifer Hoffman heeft veel geleerd over zichzelf door haar breuk met Daan Schuurmans. "Ik was te lief, te loyaal."

Dat zegt de actrice in een interview met JAN Magazine.

Inpalmen

"Narcisten kunnen mensen inpalmen, dat kon hij ook. Terwijl hij eigenlijk van mening was dat alle mensen in principe klootzakken waren. Hij was achterdochtig en paranoïde. En jaloers. Ik mocht niet met andere mannen praten."

Inmiddels is de actrice gelukkig met komiek Henry van Loon. "In de drie jaar dat ik bij hem ben, heb ik mij echt nog nooit zo gesteund gevoeld. Ik durf te zeggen dat ik het leuk zou vinden als hij de vader van mijn kinderen wordt."
http://www.nu.nl/achterkl(...)daan-schuurmans.html


En na zoveel jaar vertellen dat je ex een narcist is, wellicht een gevalletje extreme hormonen? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_136616389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 07:38 schreef Pisces29 het volgende:
Enkel een speculatie, maar mijn alarmbellen gingen af :+

Misschien al zwanger?

[..]

http://www.nu.nl/achterkl(...)daan-schuurmans.html

En na zoveel jaar vertellen dat je ex een narcist is, wellicht een gevalletje extreme hormonen? :')
wel vaag ja dat ze er nu nog uitspraken over doet, al verbaast de inhoudelijke mededeling me niet
pi_136618305
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 07:38 schreef Pisces29 het volgende:
Enkel een speculatie, maar mijn alarmbellen gingen af :+

Misschien al zwanger?

[..]

http://www.nu.nl/achterkl(...)daan-schuurmans.html

En na zoveel jaar vertellen dat je ex een narcist is, wellicht een gevalletje extreme hormonen? :')
Ik dacht het ook al. Rammeldebammel in elk geval!

Al dacht ik even dat Henry van Loon Henry Schut was. Wonderlijke combinatie leek me dat.

Sowieso, wanneer houdt zij eens op met dat gejammer over Daan Schuurmans... get over it!
pi_136618550
In de Fabulous Mama zegt Ellemieke Vermolen dat ze bes nog een derde zou willen.
"Ik ben nu 37, dus ik heb nog drie jaar. We zien wel of het ons gegeven is."
Ben benieuwd.
Don't you love her madly?
pi_136620886
Kendra Wilkinson
pi_136621185
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:08 schreef Leipuri het volgende:
Kendra Wilkinson
[ afbeelding ]
Een broertje of zusje voor Hank O+
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:21:40 #88
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136621264
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 07:38 schreef Pisces29 het volgende:
Enkel een speculatie, maar mijn alarmbellen gingen af :+

Misschien al zwanger?

[..]

http://www.nu.nl/achterkl(...)daan-schuurmans.html


En na zoveel jaar vertellen dat je ex een narcist is, wellicht een gevalletje extreme hormonen? :')
Volgens mij vraagt men er steeds weer naar.
En de mededeling an sich over Daan verbaasd me totaal niet.
Ik heb je lief mijn hele leven
  † In Memoriam † woensdag 12 februari 2014 @ 12:23:24 #89
43556 miss_dynastie
pi_136621321
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 07:38 schreef Pisces29 het volgende:
Inmiddels is de actrice gelukkig met komiek Henry van Loon. "In de drie jaar dat ik bij hem ben, heb ik mij echt nog nooit zo gesteund gevoeld. Ik durf te zeggen dat ik het leuk zou vinden als hij de vader van mijn kinderen wordt."
Zoooo, wat zonde zeg, ik had altijd een hele hoge pet van haar op, maar dit past haar niet :N
Al is een zwangerschap een redelijk excuus :P
pi_136621780
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:19 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

wel vaag ja dat ze er nu nog uitspraken over doet, al verbaast de inhoudelijke mededeling me niet
Ik dacht exact hetzelfde. En ook 'die is vast zwanger'.... Zij heeft nooit gejammerd over hem hoor. Dit is de eerste keer dat ze eens van zich afbijt. Alle vragen, en die krijgt ze vast vaak, heeft ze kort en afhoudend beantwoord.
  † In Memoriam † woensdag 12 februari 2014 @ 12:47:57 #91
43556 miss_dynastie
pi_136621977
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef dennis83 het volgende:
Ik dacht exact hetzelfde. En ook 'die is vast zwanger'.... Zij heeft nooit gejammerd over hem hoor. Dit is de eerste keer dat ze eens van zich afbijt. Alle vragen, en die krijgt ze vast vaak, heeft ze kort en afhoudend beantwoord.
Ja, maar om dat na 8 jaar nog eens te doen is wel triest hoor :') En dan op deze manier. Dan denk ik 'ja, ja, jij bent vast heeeeel gelukkig, not'...
pi_136622146
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar om dat na 8 jaar nog eens te doen is wel triest hoor :') En dan op deze manier. Dan denk ik 'ja, ja, jij bent vast heeeeel gelukkig, not'...
Dat dus. Als je dat na al die jaren nog niet kwijt bent? :D Een narcist, come on :')
En ja Daan lijkt me drie keer niks, maar tjee...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 12 februari 2014 @ 12:55:53 #93
43556 miss_dynastie
pi_136622214
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat dus. Als je dat na al die jaren nog niet kwijt bent? :D Een narcist, come on :')
En ja Daan lijkt me drie keer niks, maar tjee...
Daan lijkt me eigenlijk de liefde van haar leven... en het is zuur dat hij verliefd wordt op een ander, er nog alles aan doet om hun relatie te redden en toch moet concluderen dat zijn gevoel voor die ander sterker is. Heel erg zuur. Maar dat is Jennifer zelf nu ook, dus wat dat betreft :')
pi_136622686
Het is maar een stukje uit een heel interview. Ik denk dat ze beter af is zonder hem. Ze lijkt mij geen dramaqueen.
pi_136622693
Offtopic, maar Jennifer heeft het héél vaak over Daan gehad hoor. Ik geloof het meteen als hij de liefde van haar leven is, maar het is nu ook al wel heel lang voorbij.
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:12:56 #96
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_136622763
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef dennis83 het volgende:
Het is maar een stukje uit een heel interview. Ik denk dat ze beter af is zonder hem. Ze lijkt mij geen dramaqueen.
Dit en zijn noemt zijn naam niet. Zij heeft het over een ex. Wij vullen Daan in. :P
pi_136622827
Ze wordt er ook heel veel naar gevraagd. Dit had ze wellicht meteen moeten vertellen en dan hup, boek dicht en verder. Dan kun je zeggen, ik heb het allemaal al verteld. Of nooit iets zeggen. Maar dat is moeilijk als er steeds weer naar gevraagd wordt. Nu heeft ze te lang gewacht en krijg je dit.
pi_136622851
quote:
9s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:12 schreef hexje het volgende:

[..]

Dit en zijn noemt zijn naam niet. Zij heeft het over een ex. Wij vullen Daan in. :P
Ja dat is zo haha!
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:20:37 #99
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_136622998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef Anosmie het volgende:
Tragedy has struck the Lamas family -- Lorenzo Lamas' daughter Shayne (famous for her stint on "The Bachelor") has just lost her baby from a freak pregnancy complication ... and she's in a coma.

TMZ broke the story last month -- Shayne and her husband Nik Richie (founder of TheDirty.com) were pregnant with their second child. Shayne was 16 weeks along.
Meer: http://m.tmz.com/#Article(...)ses-baby-miscarriage
Oef... heftig hoor...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_136623100
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:20 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Oef... heftig hoor...
:{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')