abonnement Unibet Coolblue
pi_135637561


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

22 september 2013
- Motorrijders newbierit!
- Kampeerrit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik
- Internationale kampeer-rit



Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)



Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982)
Honda Transalp XL600V '94 - (Anne)
Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria)
Honda CB1300 '05 / Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim)
Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys)
Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse)
Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r)
Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee)
Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker)
Suzuki GSX600F '98 - (lipjes)
Suzuki SV650S '01 - (Tankiej)
Suzuki SV650S '07 - (mstx)
Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi)
Yamaha SRX 600 '86 - (Skv)
Yamaha XJ900 '92 - (whY...)
Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel)



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:? Mag ik nog even de olie verwisselen voor een rit?
Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.



Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.




verbaasde blikken alom:

pi_135638505
niemand durft te posten omdat de OP anders uit elkaar valt :7
pi_135638544
Laat je nou je spierballen zien aan het einde van dat filmpje?
Moest wel indrukwekkend zijn, aangezien ze aan de kant gingen :P.
pi_135639919
Doet me btw denken aan die gekke Duitsers van de zomer

ook zo'n WTF?!?! kop
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135640633
Effe lekker in het zonnetje op de motor zitten met een peukje, kijken naar lessers die zich vastbijten op speciale oefeningen :+
  zaterdag 18 januari 2014 @ 16:44:32 #6
34586 kepler
No bounce, no play
pi_135644555
Lekker rijweer! Wel bijna omgevallen in een bochtje omdat hij uitviel (koude motor en gelijk wegrijden) :')
The line is a dot to you!
pi_135645079
Zo, de buit is binnen. Lekkere korting op helmen bij de stand van MotoPlaza, heb maar 70 euro moeten neerleggen voor een helm die normaal zo'n 200 was. Had wel anderen op het oog, maar daarvan zat ik telkens precies tussen de maten in. L te duidelijk te groot, M weer te klein. Bij deze was het spot on.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_135645254
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:01 schreef Tunafish het volgende:
Zo, de buit is binnen. Lekkere korting op helmen bij de stand van MotoPlaza, heb maar 70 euro moeten neerleggen voor een helm die normaal zo'n 200 was. Had wel anderen op het oog, maar daarvan zat ik telkens precies tussen de maten in. L te duidelijk te groot, M weer te klein. Bij deze was het spot on.
Foto's! *O*
pi_135645432
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 13:24 schreef Anne het volgende:
Laat je nou je spierballen zien aan het einde van dat filmpje?
Moest wel indrukwekkend zijn, aangezien ze aan de kant gingen :P.
als ik dat doe scheurt de mouw van mijn jack
pi_135646737
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:13 schreef Salatrel het volgende:

[..]

als ik dat doe scheurt de mouw van mijn jack
Van het lachen zeker :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135648454
Spam voor de transalperts: http://www.marktplaats.nl/verkopers/17486021.html er komt tzt nog meer aan. Laser Pro-Duro staat er nog niet op, daar heb ik misschien al iemand voor.

Dekatria, aan de voorvorkhoezen ben ik nog niet toegekomen. :P

pic van vandaag:

  zaterdag 18 januari 2014 @ 18:57:05 #12
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135648554
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef Daantke het volgende:
Spam voor de transalperts: http://www.marktplaats.nl/verkopers/17486021.html er komt tzt nog meer aan. Laser Pro-Duro staat er nog niet op, daar heb ik misschien al iemand voor.

Dekatria, aan de voorvorkhoezen ben ik nog niet toegekomen. :P

pic van vandaag:

[ afbeelding ]
Top ^O^

Geen idee of je ook international zou versturen, maar dan raad ik aan veel onderdelen ook op ADVrider te zetten, er rijden in de VS aardig wat witte oldskool TA's rond.
pi_135648650
Bedankt voor de tip. Eerst maar eens kijken of ik het hier kwijt kan, ik hoef er niet de hoofdprijs voor :)
pi_135650335
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:06 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Foto's! *O*
Volgens mij is dit 'em. Ziet er in ieder geval aardig hetzelfde uit :P Er zitten een soort van helder plastic hoorntjes bovenop, moet eigenlijk eens kijken of daar ledjes inkunnen :+)


I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_135651553
Zo najaarsverlof aangevraagd als het weer tzt nog een beetje leuk is om in te rijden begin oktober ook nog paar daagjes weg.
pi_135652341
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef Salatrel het volgende:
Zo najaarsverlof aangevraagd als het weer tzt nog een beetje leuk is om in te rijden begin oktober ook nog paar daagjes weg.
Waar wil je heen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_135652624
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waar wil je heen?
richting België Luxemburg oid aangezien we eind april al richting dld gaan
pi_135668761
pi_135669728
quote:
99s.gif Op zondag 19 januari 2014 10:56 schreef Sloggi het volgende:

:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 19 januari 2014 @ 12:58:53 #20
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135671630
http://www.speurders.nl/o(...)8358971.html?sr_ab=0

Leuke klassieker voor weinig, volgens mij weet ie niet dat die dingen gewild zijn.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zondag 19 januari 2014 @ 13:05:08 #21
34586 kepler
No bounce, no play
pi_135671878
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:58 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)8358971.html?sr_ab=0

Leuke klassieker voor weinig, volgens mij weet ie niet dat die dingen gewild zijn.
:o Zo jammer dat ik nu geen geld heb
The line is a dot to you!
pi_135682593
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 12:58 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)8358971.html?sr_ab=0

Leuke klassieker voor weinig, volgens mij weet ie niet dat die dingen gewild zijn.
Kopen, rijklaar maken, verkopen met winst. ^O^
pi_135682895
Mja, da's een mooi projectie ja.

Carbs schoon, nieuwe peut, oliewissel, accutje opladen en hij gaat weer.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135683537
Vandaag was het mooi weer om te veuren in Twente! Helaas zat ik in het bubbelbad, sauna en turks stoombad. Het kan niet altijd meezitten :o
  zondag 19 januari 2014 @ 17:38:01 #25
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135683776
quote:
3s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:06 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Kopen, rijklaar maken, verkopen met winst. ^O^
als alles beetje goed is ben je hem wel voor 1500,- kwijt.
Maarja moet je hem wel ff helemaal nalopen.
Biedingen stijgen ook al flink, dus eigenlijk al te laat.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135683831
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 17:38 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

als alles beetje goed is ben je hem wel voor 1500,- kwijt.
Maarja moet je hem wel ff helemaal nalopen.
Biedingen stijgen ook al flink, dus eigenlijk al te laat.
Biedingen zeggen niks. Gewoon opbellen, ¤500 bieden en in the pocket!
pi_135684353
Bieden op Marktplaats :')

Gewoon bellen inderdaad, zeggen voor 500 euro haal ik hem vanmiddag nog op. Werkt vaak beter dan meewerken aan dat spelletje met biedingen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135687118
En toen lag m'n motor op z'n kant.... :(
Haaks bochtje naar links in een steegje dus vrijwel stilstaan en een voetje aan de grond.
Helaas heb ik zenuwschade waardoor mijn linkerbeen weinig tot geen kracht heeft en in dit geval te weinig.
Elegant neergelegd en geen schade maar best wel kut zeg maar...

Nu durf ik bijna niet meer, dit kan ook voor een verkeerslicht gebeuren of zo.....
pi_135687673
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:00 schreef vannelle het volgende:
En toen lag m'n motor op z'n kant.... :(
Haaks bochtje naar links in een steegje dus vrijwel stilstaan en een voetje aan de grond.
Helaas heb ik zenuwschade waardoor mijn linkerbeen weinig tot geen kracht heeft en in dit geval te weinig.
Elegant neergelegd en geen schade maar best wel kut zeg maar...

Nu durf ik bijna niet meer, dit kan ook voor een verkeerslicht gebeuren of zo.....
Zuur :(

Ga wel zo snel mogelijk weer rijden. Als je er nu al bang voor bent en je wacht te lang stap je nooit meer op. Vraag desnoods of er iemand achter je aan wil rijden.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135688409
Oh, ik ben niet bang om te rijden hoor, dat is het punt niet.
Het gaat me er nu vooral om dat ik geconfronteerd werd met het feit dat mijn linkerbeen het niet goed doet.
En waar ik bang voor ben is dit dus mee te maken in een verkeerssituatie ipv in een steegje waar het in principe geen kwaad kan.

Heb het ergens anders ook al getypt: De extra pijn is tot daar aan toe, de frustratie is vele malen erger.
pi_135688895
Das kut vannelle, sterkte ermee.
Januari rampenmaand. ;(
pi_135689462
Een ramp is het niet, alleen ongelofelijk kut.
pi_135689749
Confrontatiepuntje=kut
pi_135689978
quote:
12s.gif Op zondag 19 januari 2014 19:57 schreef Gummiebeer het volgende:
Confrontatiepuntje=kut
Klopt. :Y

Maar dat wou ik ff kwijt en dat is nu gelukt. :)
Positief is trouwens wel dat de motor gewoon nog liep toen ie op z'n kant lag, heb em zelf uit moeten zetten.
Én dat ie daarna ook gewoon weer startte.
Vertrouwen in mijn been is nu 0 maar mijn vertrouwen in Honda is voor zo ver mogelijk nog groter geworden. :)
pi_135691441
Hehe, herkenbaar. Mijn rechterknie is zwak en ik ben in mijn benen ook gewoon rechts dus daar sta ik op. En als ik dan al stil sta bij een stoplicht en het waait bijvoorbeeld wat hard, sta ik ook van "Groen... ga op groen.. GROOOEENNN!!". Ik kan nooit zo goed inschatten wanneer mijn knie zegt "knak, en nu is 't genoeg".

En het vervelende is nog steeds dat ik mijn brommert niet overeind getild krijg, als er iets gebeurt.
Gelukkig *afkloppen* zijn er tot nu toe altijd mensen geweest die mij hielpen, maar ik heb voor de zekerheid altijd mijn telefoon bij mij.
pi_135691928
Vannelle sterkte!!!
  zondag 19 januari 2014 @ 20:42:26 #37
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_135692277
Zwaai post :W
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_135692761
quote:
11s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Anne het volgende:
Hehe, herkenbaar. Mijn rechterknie is zwak en ik ben in mijn benen ook gewoon rechts dus daar sta ik op. En als ik dan al stil sta bij een stoplicht en het waait bijvoorbeeld wat hard, sta ik ook van "Groen... ga op groen.. GROOOEENNN!!". Ik kan nooit zo goed inschatten wanneer mijn knie zegt "knak, en nu is 't genoeg".

En het vervelende is nog steeds dat ik mijn brommert niet overeind getild krijg, als er iets gebeurt.
Gelukkig *afkloppen* zijn er tot nu toe altijd mensen geweest die mij hielpen, maar ik heb voor de zekerheid altijd mijn telefoon bij mij.

Ik had vandaag ook mazzel dat iemand het zag gebeuren...anders had ik geen kant op gekund.
"Wat weegt dat ding? 800 kilo of zo?" Hahahahaaaa :P

Wat ik ook vervelend vond is dat ik het aan zag/voelde komen, ik merkte al dat ik iets meer kracht moest zetten en als je dat probeert gebeurt er niks, poot weigert gewoon.
Je WEET dat je gaat strekken en je kunt er niks aan doen. Driewerf bah.

Maar goed, geen schade gelukkig alleen de wetenschap dat ik em beter even kan laten staan ( haha, goede woordspeling ) als revalidatie een beetje aanslaat.
  zondag 19 januari 2014 @ 20:48:51 #39
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_135692768
quote:
11s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Anne het volgende:
Hehe, herkenbaar. Mijn rechterknie is zwak en ik ben in mijn benen ook gewoon rechts dus daar sta ik op. En als ik dan al stil sta bij een stoplicht en het waait bijvoorbeeld wat hard, sta ik ook van "Groen... ga op groen.. GROOOEENNN!!". Ik kan nooit zo goed inschatten wanneer mijn knie zegt "knak, en nu is 't genoeg".

En het vervelende is nog steeds dat ik mijn brommert niet overeind getild krijg, als er iets gebeurt.
Gelukkig *afkloppen* zijn er tot nu toe altijd mensen geweest die mij hielpen, maar ik heb voor de zekerheid altijd mijn telefoon bij mij.

Ik zie een gat in de markt voor een vrouwen-motor-krik :P. Ik krijg die van mij ook niet rechtop nml :').
pi_135692875
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Ik zie een gat in de markt voor een vrouwen-motor-krik :P. Ik krijg die van mij ook niet rechtop nml :').
Telescopische stuurgewichten!!!
  zondag 19 januari 2014 @ 20:51:27 #41
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135692956
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef punkmuis het volgende:
Ik zie een gat in de markt voor een vrouwen-motor-krik :P.
Dat zijn wij mannen al B-)
  zondag 19 januari 2014 @ 20:53:15 #42
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135693097
quote:
11s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Anne het volgende:
Hehe, herkenbaar. Mijn rechterknie is zwak en ik ben in mijn benen ook gewoon rechts dus daar sta ik op. En als ik dan al stil sta bij een stoplicht en het waait bijvoorbeeld wat hard, sta ik ook van "Groen... ga op groen.. GROOOEENNN!!". Ik kan nooit zo goed inschatten wanneer mijn knie zegt "knak, en nu is 't genoeg".

En het vervelende is nog steeds dat ik mijn brommert niet overeind getild krijg, als er iets gebeurt.
Gelukkig *afkloppen* zijn er tot nu toe altijd mensen geweest die mij hielpen, maar ik heb voor de zekerheid altijd mijn telefoon bij mij.

De instructeur tijdens mijn lesuur hielp een ander ook met de motor omhoog krijgen.
Deze had daar een truc voor.

Je pakt hem achter vast en je pakt hem voor vast.
Daarna "loop" je de motor weer rechtop.

Dus je tilt niet, maar je duwt hem dan als het ware met je hele lichaam die kant op.

Feit blijft wel, ook voor mij als 70 kilo wegende man van 1m78 is 200 kilo veel gewicht en ik voel vandaag mijn hele linkerzij nadat ik de motor heb moeten neerleggen en optillen (ik deed dit, zoals een soort deadlift... gelukkig sportte ik veel)
Dus ik snap het wel dat het kut is, maar mischien heb je iets aan deze tip!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 19 januari 2014 @ 20:54:55 #43
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135693215
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De instructeur tijdens mijn lesuur hielp een ander ook met de motor omhoog krijgen.
Deze had daar een truc voor.

Je pakt hem achter vast en je pakt hem voor vast.
Daarna "loop" je de motor weer rechtop.

Dus je tilt niet, maar je duwt hem dan als het ware met je hele lichaam die kant op.

Feit blijft wel, ook voor mij als 70 kilo wegende man van 1m78 is 200 kilo veel gewicht en ik voel vandaag mijn hele linkerzij nadat ik de motor heb moeten neerleggen en optillen (ik deed dit, zoals een soort deadlift... gelukkig sportte ik veel)
Dus ik snap het wel dat het kut is, maar mischien heb je iets aan deze tip!
  zondag 19 januari 2014 @ 20:55:56 #44
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_135693283
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

De instructeur tijdens mijn lesuur hielp een ander ook met de motor omhoog krijgen.
Deze had daar een truc voor.

Je pakt hem achter vast en je pakt hem voor vast.
Daarna "loop" je de motor weer rechtop.

Dus je tilt niet, maar je duwt hem dan als het ware met je hele lichaam die kant op.

Feit blijft wel, ook voor mij als 70 kilo wegende man van 1m78 is 200 kilo veel gewicht en ik voel vandaag mijn hele linkerzij nadat ik de motor heb moeten neerleggen en optillen (ik deed dit, zoals een soort deadlift... gelukkig sportte ik veel)
Dus ik snap het wel dat het kut is, maar mischien heb je iets aan deze tip!
Soortgelijke tip gaf mijn instructeur ook maar dan met je rug naar de motor. Met die CB'tjes waar ik op les had wou dat wel maar mijn motor is een stuk hoger.
  zondag 19 januari 2014 @ 20:57:12 #45
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_135693373
quote:
Ook nog met de goeie motor ;).
pi_135694419
Stuur een halve slag draaien zijstaandaard uitklappen en tillen vanaf het stuur
pi_135694606
Laten liggen en een nieuwe halen, leven de wegwerpmaatschappij
pi_135695274
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef vannelle het volgende:

[..]

Telescopische stuurgewichten!!!
_O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135695963
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:10 schreef klawie het volgende:
Stuur een halve slag draaien zijstaandaard uitklappen en tillen vanaf het stuur
Mijne lag op de linkerkant vanmiddag, had ik em eerst om moeten draaien. :+
pi_135696237
Ik heb er nooit last van eigenlijk. Als ik op mijn bek ga, dan is dat altijd recht voor een drukke supermarkt, midden in de stad vlak voor een vol terras, of op een stukkie gras onder toeziend oog van een handjevol Fokkers ;( :')


Of midden op de N65, ja :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135696353
En dan opstaan en om je heen kijken met de tevreden blik: "Jahaaaa, dit was precies mijn bedoeling!" :)
pi_135696908
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
Laten liggen en een nieuwe halen, leven de wegwerpmaatschappij
^O^
Had ik ook gedaan met een choppert
pi_135696941
Toen ik op me bek ging was het 'gelukkig' precies voor een bouwkeet kwamen 3 bouwvakkers naar buiten dus hij stond zo weer rechtop
  zondag 19 januari 2014 @ 21:46:10 #54
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135696980
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
Laten liggen en een nieuwe halen, leven de wegwerpmaatschappij
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135697043
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Ik zie een gat in de markt voor een vrouwen-motor-krik :P. Ik krijg die van mij ook niet rechtop nml :').
Check. Nouja, ik heb hem nog niet laten vallen gelukkig, maar aangezien ik de (minder zware) lesmotor ook al niet omhoog kreeg zie ik het somber in...

quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:36 schreef vannelle het volgende:
En dan opstaan en om je heen kijken met de tevreden blik: "Jahaaaa, dit was precies mijn bedoeling!" :)
:D

Verder vandaag achter het bereik van de tank gekomen. Altijd leuk op de snelweg terwijl je net een vrachtwagen aan het inhalen bent... :') }:|
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 19 januari 2014 @ 21:48:18 #56
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135697128
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:47 schreef mjan het volgende:
Verder vandaag achter het bereik van de tank gekomen. Altijd leuk op de snelweg terwijl je net een vrachtwagen aan het inhalen bent... :') }:|
Bij het tanken wel weer van de RES afgehaald?
pi_135697217
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Bij het tanken wel weer van de RES afgehaald?
Jaja, keurig aan gedacht. Ok, bijna alsnog vergeten terwijl ik constant in mezelf aan het mompelen was als reminder om hem terug te zetten...
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 19 januari 2014 @ 21:50:31 #58
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135697272
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef mjan het volgende:
Jaja, keurig aan gedacht. Ok, bijna alsnog vergeten terwijl ik constant in mezelf aan het mompelen was als reminder om hem terug te zetten...
^O^
pi_135697502
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef mjan het volgende:

[..]

Jaja, keurig aan gedacht. Ok, bijna alsnog vergeten terwijl ik constant in mezelf aan het mompelen was als reminder om hem terug te zetten...
Zo dacht ik ook eens dat mijn alp wel heul zuinig was... :D
pi_135697514
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De instructeur tijdens mijn lesuur hielp een ander ook met de motor omhoog krijgen.
Deze had daar een truc voor.

Je pakt hem achter vast en je pakt hem voor vast.
Daarna "loop" je de motor weer rechtop.

Dus je tilt niet, maar je duwt hem dan als het ware met je hele lichaam die kant op.

Feit blijft wel, ook voor mij als 70 kilo wegende man van 1m78 is 200 kilo veel gewicht en ik voel vandaag mijn hele linkerzij nadat ik de motor heb moeten neerleggen en optillen (ik deed dit, zoals een soort deadlift... gelukkig sportte ik veel)
Dus ik snap het wel dat het kut is, maar mischien heb je iets aan deze tip!
Bedankt, maar ik heb alle tips en trucs al geprobeerd. Ik heb gewoon een zwakke knie waar ik geen kracht in heb. Dan loop je de motor dus ook niet even rechtop. Dan ben ik zelfs nog sterker in mijn armen.
pi_135697561
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Zo dacht ik ook eens dat mijn alp wel heul zuinig was... :D
Hahahaaa, had ik ook eens.
Stond idd op reserve. :+
pi_135697744
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Zo dacht ik ook eens dat mijn alp wel heul zuinig was... :D
Haha, het zou mij niks verbazen als ik het de volgende keer dus wel glashard vergeet ):O
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135697788
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef Anne het volgende:

[..]

Bedankt, maar ik heb alle tips en trucs al geprobeerd. Ik heb gewoon een zwakke knie waar ik geen kracht in heb. Dan loop je de motor dus ook niet even rechtop. Dan ben ik zelfs nog sterker in mijn armen.
Bovendien heb je weinig aan die techniek als je klem ligt in de prikkelbosjes..... :(
pi_135697815
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef mjan het volgende:

[..]

Haha, het zou mij niks verbazen als ik het de volgende keer dus wel glashard vergeet ):O
Dat overkomt je maar 1x. ;)
pi_135697848
2x ook nog wel heur! :D
pi_135698012
Ik hoop het niet, ik vond het maar lastig
pi_135698376
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:47 schreef mjan het volgende:

[..]

Check. Nouja, ik heb hem nog niet laten vallen gelukkig, maar aangezien ik de (minder zware) lesmotor ook al niet omhoog kreeg zie ik het somber in...

[..]

:D

Verder vandaag achter het bereik van de tank gekomen. Altijd leuk op de snelweg terwijl je net een vrachtwagen aan het inhalen bent... :') }:|
:D heb je hem helemaal leeggereden ja? Of moest ie op reserve?

Overigens, als je in zo'n situatie op reserve moet, niet op RES zetten maar op Prime (recht naar achter wijzend). Hoeft het sap niet langs het membraan, scheelt een paar seconden in dat ie weer bijtrekt.

De mijne deed zo'n 1:16, meestal rond de 220 over op reserve.


Ik heb hem één keer bokkend en stotend nog net een tankstation op kunnen rijden :D inderdaad dat kutkraantje vergeten terug zetten en bij 260km was het bokken. Dacht al, goh, da's wel heel zuinig. Dan maar op rese... Kut :X
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135698891
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:D heb je hem helemaal leeggereden ja? Of moest ie op reserve?

Overigens, als je in zo'n situatie op reserve moet, niet op RES zetten maar op Prime (recht naar achter wijzend). Hoeft het sap niet langs het membraan, scheelt een paar seconden in dat ie weer bijtrekt.

De mijne deed zo'n 1:16, meestal rond de 220 over op reserve.
Nee, hij moest gewoon op reserve. Vorige week ongeveer 200km gereden, toen ging er 11 liter in, dus optimistisch als ik was dacht ik dat er wel 300km mee te rijden was voordat ik op reserve moest. Na 250 dacht meneer er zelf anders over.

Overigens klikt mn zadeltje niet meer goed vast, dat is ook minder fijn. Morgen even laten fixen (ja, het is vast makkelijk zelf te doen (waarschijnlijk alleen een veertje oid? Smeren van het systeempje werkt in ieder geval niet), maar ik zit hier in het buitenland zonder verdere hulp dus ik mag even hulpeloze vrouw spelen vind ik).
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135699396
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef mjan het volgende:

[..]

Nee, hij moest gewoon op reserve. Vorige week ongeveer 200km gereden, toen ging er 11 liter in, dus optimistisch als ik was dacht ik dat er wel 300km mee te rijden was voordat ik op reserve moest. Na 250 dacht meneer er zelf anders over.

Overigens klikt mn zadeltje niet meer goed vast, dat is ook minder fijn. Morgen even laten fixen (ja, het is vast makkelijk zelf te doen (waarschijnlijk alleen een veertje oid? Smeren van het systeempje werkt in ieder geval niet), maar ik zit hier in het buitenland zonder verdere hulp dus ik mag even hulpeloze vrouw spelen vind ik).
Jij kwam toch uit brabant???
pi_135699515
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef klawie het volgende:

[..]

Jij kwam toch uit brabant???
Jup. Maar ik werk tijdelijk in het buitenland en vandaag dus het fietsje meegenomen zodat ik hem niet doordeweeks hoefde te missen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135699589
arg, dubbel
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135699613
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:25 schreef mjan het volgende:

[..]

Jup. Maar ik werk tijdelijk in het buitenland en vandaag dus het fietsje meegenomen zodat ik hem niet doordeweeks hoefde te missen.
Ooh zo

Dan kan tenminste ook nog goedkoop tanken kan nooit duurder zijn als hier
pi_135699674
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef klawie het volgende:

[..]

Ooh zo

Dan kan tenminste ook nog goedkoop tanken kan nooit duurder zijn als hier
Daarom wilde ik die 300 ook halen ;)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135699958
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:45 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

^O^
Had ik ook gedaan met een choppert
die heb ik al niet meer :')
pi_135700024
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:27 schreef mjan het volgende:

[..]

Daarom wilde ik die 300 ook halen ;)
Heel vroeg schakelen en niet boven de 4000 toeren komen dan moet het lukken
pi_135700097
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef klawie het volgende:

[..]

Heel vroeg schakelen en niet boven de 4000 toeren komen dan moet het lukken
Niet onder de 4000 toeren ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 19 januari 2014 @ 22:40:38 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135700464
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niet onder de 4000 toeren ;)
Sommige mensen hebben een hard hoofd.

Al herhalingslessen gepland om je remkunsten op te frissen? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_135701234
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:34 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niet onder de 4000 toeren ;)
Waarom dat dan????
pi_135701416
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:54 schreef klawie het volgende:

[..]

de 4000 toeren ;)
Waarom dat dan????
[/quote]

Omdat een blok een ideaal toerengebied heeft en dat is niet persé met zo weinig mogelijk toeren.
pi_135701771
Goh, mijn quotekwaliteiten laten me ernstig in de steek.... :(
pi_135701848
Maar dan moet er toch vaker benzine het blok in

Ik ben het met je eens dat je dan meer vermogen in verhouding eruit haalt
pi_135702446
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef klawie het volgende:
Maar dan moet er toch vaker benzine het blok in

Ik ben het met je eens dat je dan meer vermogen in verhouding eruit haalt
Vergelijk het maar met een spijker in hout zien te krijgen.
Ga je duwen met de hamer of ga je'm gebruiken waar ie eigenlijk voor gemaakt is?
pi_135702648
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vergelijk het maar met een spijker in hout zien te krijgen.
Ga je duwen met de hamer of ga je'm gebruiken waar ie eigenlijk voor gemaakt is?
Ja oke nu snap ik je
pi_135702724
^O^
pi_135703021
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:28 schreef vannelle het volgende:
^O^
Ik vraag het wel morgen nog aan me baas hoor ben stront eigenwijs :P
pi_135703160
In theorie is het toerental van het maximale koppel het meest efficiënt. Immers daar is de verbranding het meest optimaal. Daar onder en boven gebruikt ie niet de maximale kracht van de benzine die erin gaat. Nou is dat o niet helemaal waar, want de koppel top van een B6 ligt op 9.500rpm, maar dat vindt ie niet zo leuk. Beetje de middenweg pakken, Bandit voelt zich het fijnste tussen 4 em 8000 rpm. Daarin trilt ie het minste, maakt ie het minste mechanisch kabaal en loopt ie het soepelste. Met een beetje gevoel voor de motor, is dat genoeg om te merken wanneer hij het zuinigste is.

quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben een hard hoofd.

Al herhalingslessen gepland om je remkunsten op te frissen? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog niet gereden :+ wel mijn instructeur nog gezien van de week. Bood aan dat ik, als ik mijn fiets niet binnenkort weer rijdend heb, ik best ff wat rondjes mag op de lesfiets, een Kawa ER6n. Maar dan wil ik wel zeker weten dat ik kan rijden hoe ik wil een dat ie niet weer in mijn oor gaat schreeuwen, want daar begin ik niet meer aan :+

Ik loop nog steeds niet zo snel als voorheen, heup nog een beetje busted van de kneuzingen, knie is geheeld, maar mijn schouder is nog drama ;( hele serie oefeningen meegekregen van de fysio dus ik sta nu driemaal daags naast 600 brufen en 750 para ook nog een half uur allerlei kunstjes te doen :+

Maar goed, met die medicatie erbij gaat 't prima, slapen met die schouder is een beetje zaad, maar ik merk duidelijk vooruitgang en ben painkillers ook aan het afbouwen ^O^ dus ik mag niet echt klagen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135703311
Bl haal je nu niet redement en verbruik door elkaar?
pi_135703419
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:41 schreef klawie het volgende:
Bl haal je nu niet redement en verbruik door elkaar?
Het rendement is het hoogste, dus verbruik het laagste. Cilindervulling is verre van ideaal namelijk op zo weinig toeren.

Als het andersom zou zijn zou je zelfs 300 kunnen rijden met een verbruik van 1:20, als het verzet van de bak maar groot genoeg is. Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135703820
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:34 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik vraag het wel morgen nog aan me baas hoor ben stront eigenwijs :P
Kun je doen maar als hij er ook geen verstand van heeft zou je het net zo goed aan je moeder kunnen vragen. ;) (ik weet niet waar je werkt)

Maar volgens mij heeft BL het aardig goed uitgelegd.
  zondag 19 januari 2014 @ 23:56:50 #90
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135703927
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef klawie het volgende:

[..]

Ooh zo

Dan kan tenminste ook nog goedkoop tanken kan nooit duurder zijn als hier
Moet je voor de grap eens in Noorwegen gaan tanken...

Donderdag kijken bij de DV *O*
pi_135703931
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

Kun je doen maar als hij er ook geen verstand van heeft zou je het net zo goed aan je moeder kunnen vragen. ;) (ik weet niet waar je werkt)

Maar volgens mij heeft BL het aardig goed uitgelegd.
Als ik zo de verhalen lees van wat klawie zoal met zijn motor doet, denk ik moet dat die baas zo verstandig is. Want dan had ie al lang buiten gelegen namelijk :X

Lastig is het wel, want je kunt zuinigheid (efficiënte) van twee kanten bekijken. Zo weinig mogelijk benzine voor benodigde arbeid (verbruik), of zoveel mogelijk arbeid uit beschikbare benzine (performance).
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135703987
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

Kun je doen maar als hij er ook geen verstand van heeft zou je het net zo goed aan je moeder kunnen vragen. ;) (ik weet niet waar je werkt)

Maar volgens mij heeft BL het aardig goed uitgelegd.
Een garage :P
pi_135704094
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als ik zo de verhalen lees van wat klawie zoal met zijn motor doet, denk ik moet dat die baas zo verstandig is. Want dan had ie al lang buiten gelegen namelijk :X

Lastig is het wel, want je kunt zuinigheid (efficiënte) van twee kanten bekijken. Zo weinig mogelijk benzine voor benodigde arbeid (verbruik), of zoveel mogelijk arbeid uit beschikbare benzine (performance).
Lol wat heb ik met me motor gedaan wat niet klopt??? Ik gooi er af en toe wat gekke brandstof in maar dat ding loopt nog steeds perfect dus het geen kwaad gedaan he:P

Maar je legt hier boven uit waarover ik twijfelde
pi_135704407
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als ik zo de verhalen lees van wat klawie zoal met zijn motor doet, denk ik moet dat die baas zo verstandig is. Want dan had ie al lang buiten gelegen namelijk :X

Lastig is het wel, want je kunt zuinigheid (efficiënte) van twee kanten bekijken. Zo weinig mogelijk benzine voor benodigde arbeid (verbruik), of zoveel mogelijk arbeid uit beschikbare benzine (performance).
True, denk ook wel dat Klawie kennis heeft, daarom vond ik het eigenlijk ook zo vreemd dat die vraag juist van hem kwam.

En qua verbruik is het idd een lastig verhaal, ik denk dat als je zo effiecient mogelijk wil rijden (zo zuinig mogelijk dus) het blok moet gebruiken waar ie voor is gemaakt.
En dat is niet persé beneden een bepaald toerental, verschilt nogal per blok dus daar is weinig algemeens op los te laten....
pi_135704501
Ik zal uitleggen waarom de vraag van mij kwam ik heb thermodynamica afgesloten met een 4,5 :(
pi_135704581
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:14 schreef klawie het volgende:
Ik zal uitleggen waarom de vraag van mij kwam ik heb thermodynamica afgesloten met een 4,5 :(
Is geen schande, ik heb dat nooit gehad zelfs! :)
pi_135704643
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:17 schreef vannelle het volgende:

[..]

Is geen schande, ik heb dat nooit gehad zelfs! :)
Gelukkig :P
pi_135704770
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:19 schreef klawie het volgende:

[..]

Gelukkig :P
Je zou eens moeten weten op welke punten ik zelf de fout in ging terwijl het toch echt mijn werk was. :P
We lijken wel echte mensen!
pi_135704864
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je zou eens moeten weten op welke punten ik zelf de fout in ging terwijl het toch echt mijn werk was. :P
We lijken wel echte mensen!
Idd maar in die les dacht ik echt wat doe ik hier ik leer toch voor monteur achja
pi_135710936
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 00:02 schreef klawie het volgende:

Lol wat heb ik met me motor gedaan wat niet klopt??? Ik gooi er af en toe wat gekke brandstof in maar dat ding loopt nog steeds perfect dus het geen kwaad gedaan he:P
Probeerde je laatst niet water te tanken? :+

[ Bericht 15% gewijzigd door Tunafish op 20-01-2014 10:52:28 (quotes verkeerd :')) ]
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:57:38 #101
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135711104
Zo, ik heb er een motor bij *O*

BMW K100 (RT) uit 1983 *O*
pi_135712489
Welkom bij de BMW club, ik heb een '88 K75 ;)
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_135713763
Gaat helemaal de verkeerde kant op met jullie :N
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135713850
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Gaat helemaal de verkeerde kant op met jullie :N
waar rij jij ook al weer op momenteel?
  maandag 20 januari 2014 @ 12:34:20 #105
37248 BertV
Handgemaakt
pi_135713965
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Gaat helemaal de verkeerde kant op met jullie :N


:Y R1100S hier!
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  maandag 20 januari 2014 @ 12:36:43 #106
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135714020
De suzuki GSX600F blijft ook nog hoor.
Dus nu de trotse eigenaren van een Suzuki en BMW.

Tevens PTA / [Project] BMW K100 (RT) 1983 restauratie

;)
pi_135714150
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:30 schreef Salatrel het volgende:

[..]

waar rij jij ook al weer op momenteel?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135714299
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:36 schreef lipjes het volgende:
De suzuki GSX600F blijft ook nog hoor.
Dus nu de trotse eigenaren van een Suzuki en BMW.

Tevens PTA / [Project] BMW K100 (RT) 1983 restauratie

;)
gelijk even een nietzinnige post gezet
pi_135714329
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Probeerde je laatst niet water te tanken? :+
Wou op waterstof rijden :P

Nee ik wou me slangen eraf trekken me tank vullen met water om zo me benzinekraan te controleren scheel een boel centen ipv hem te vullen met vloeibaar goud


Ik heb rare actie's maar meestal zit er wel een goed plan achter
pi_135714828
Gespot :') !

pi_135714854
Dafuq? :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135715177
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:36 schreef lipjes het volgende:
De suzuki GSX600F blijft ook nog hoor.
Dus nu de trotse eigenaren van een Suzuki en BMW.

Tevens PTA / [Project] BMW K100 (RT) 1983 restauratie

;)
Hier ook de BMW als 2e motor :)
There's a frood who really knows where his towel is.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:39:23 #113
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
  maandag 20 januari 2014 @ 16:42:29 #114
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135723800
Wat voor categoriën motoren heb je zoal? Ik zit een beetje rond de neuzen bij KTM en daar zitten wel prachtige motoren tussen maar ieder type motor heeft zn eigen passie ofzo?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_135723979
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef Woods het volgende:
Wat is een goede beginersmotor die wel iets pittiger is.
Goldwing.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:49:04 #116
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135724116
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef Woods het volgende:
Wat voor categoriën motoren heb je zoal? Ik zit een beetje rond de neuzen bij KTM en daar zitten wel prachtige motoren tussen maar ieder type motor heeft zn eigen passie ofzo?
Bij sommige motoren komt de passie er zo vanaf getrild.

Categoriëen motoren zijn ongeveer wel als volgt:

Cross/Rally
Naked
Allroad
Tour/Chopper
Sport Tour
Super Sport
  maandag 20 januari 2014 @ 16:56:10 #117
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135724419
Na wat rondkijken op KTM nijg ik snel naar dit soort motoren:

KTM 1190 RC8 R 2014

KTM 1290 SUPER DUKE R
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_135724570
Superduke 1290 is een uitstekende beginnersmotor
pi_135724695
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Maegrim het volgende:
Superduke 1290 is een uitstekende beginnersmotor
:Y
Net als de TL1000. Een uitstekende beginnersfiets. >:)
pi_135724783
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Woods het volgende:
Na wat rondkijken op KTM nijg ik snel naar dit soort motoren:
[ afbeelding ]
KTM 1190 RC8 R 2014
[ afbeelding ]
KTM 1290 SUPER DUKE R
:D _O-

Suzuki TL1000 is ook wel een leuke ja :Y En probeer ook eens een GSX1400 of Honda VTR1000 :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:09:19 #121
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135724841
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Woods het volgende:
Na wat rondkijken op KTM nijg ik snel naar dit soort motoren:
[ afbeelding ]
KTM 1190 RC8 R 2014
[ afbeelding ]
KTM 1290 SUPER DUKE R
Als beginnersfiets sowieso onder de 1000cc zoeken. Pas als je een tijdje op een 700cc oid heb rondgekard moet je naar de wegkanonnen anders word je opgevroten en uitgespuugd.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:14:11 #122
37248 BertV
Handgemaakt
pi_135725005
quote:
3s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:09 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Als beginnersfiets sowieso onder de 1000cc zoeken. Pas als je een tijdje op een 700cc oid heb rondgekard moet je naar de wegkanonnen anders word je opgevroten en uitgespuugd.
..in de praktijk zal het eerder geknepen billen en angstzweet zijn, zonder gevolgen maar lekker rijden lijkt het me niet.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_135725208
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef BertV het volgende:

[..]

..in de praktijk zal het eerder geknepen billen en angstzweet zijn, zonder gevolgen maar lekker rijden lijkt het me niet.
Persoonlijk breekt het zweet me al uit aan de gedachte alleen al dat ik op zo'n Duke 1290R zou zitten :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:36:21 #124
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135725771
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Persoonlijk breekt het zweet me al uit aan de gedachte alleen al dat ik op zo'n Duke 1290R zou zitten :')
Dat is logisch, je kon die bandit al niet eens onder controle houden....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_135725813
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is logisch, je kon die bandit al niet eens onder controle houden....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan wel wezen, maar ga jij nou eerst maar eens je rijbewijs halen, he ;) Als je je gloednieuwe superbike van een dijk afgestuiterd hebt praten we wel weer verder. Mooi altijd, hoe mensen met 0 ervaring denken wel ff een motor te temmen, want 'och, hij heeft maar 600cc' :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:41:45 #126
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135725987
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kan wel wezen, maar ga jij nou eerst maar eens je rijbewijs halen, he ;) Als je je gloednieuwe superbike van een dijk afgestuiterd hebt praten we wel weer verder. Mooi altijd, hoe mensen met 0 ervaring denken wel ff een motor te temmen, want 'och, hij heeft maar 600cc' :')
Het ging om de grap, niet over het feit dat ik helaas nog bezig ben :(

Maar het was te verwachten :')

Op de motorbeurs op een Z750 gezeten... heb hem nu even in het echt gezien en ben 90% overtuigd dat die er gaat komen!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_135725998
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kan wel wezen, maar ga jij nou eerst maar eens je rijbewijs halen, he ;) Als je je gloednieuwe superbike van een dijk afgestuiterd hebt praten we wel weer verder. Mooi altijd, hoe mensen met 0 ervaring denken wel ff een motor te temmen, want 'och, hij heeft maar 600cc' :')
Niet enkel met 0 ervaring. Ik heb genoeg zogenaamde ervaren rijders 7 kleuren stront zien schijten op een 1 liter, omdat ze wel "ervaren genoeg bleken te zijn" :')
  maandag 20 januari 2014 @ 17:48:55 #128
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135726266
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef BlackLining het volgende:
Mooi altijd, hoe mensen met 0 ervaring denken wel ff een motor te temmen, want 'och, hij heeft maar 600cc' :')
"Die oefeningen zien er echt makkelijk uit, da's net alsof je een fiets bestuurt"
pi_135726616
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Dekatria het volgende:

[..]

"Die oefeningen zien er echt makkelijk uit, da's net alsof je een fiets bestuurt"
Mm serieus wel eens een keer tijdens een barbeque een discussie met iemand gehad daarover. Kwam ter sprake dat ik naast auto, ook motor reed. Hij vond het maar onzin dat je dan voor de motor een apart rijbewijs moest hebben, want da's toch net als fietsen maar dan wat sneller, dat kan toch iedereen :?

Ben maar met een :')-face weggelopen en ergens anders gaan zitten, die discussie begin ik niet eens meer aan :') Zie ook mijn signature, daarover.

Maar da's hetzelfde als dat je op een 600 aankomt, en een of andere stoere boi zegt van "Ik wil ook mijn motorrijbewijs halen! Maar ik wil wel iets snellers rijden dan zo'n miezerig 600tje!". :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:02:49 #130
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135726699
ach waarom niet een liter fiets?
Het is maar net hoe je zelf rijd, met 125 cc kan je jezelf ook doodrijden.
Anderen roepen ook dat 600 teveel is om te beginnen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 20 januari 2014 @ 18:03:07 #131
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135726710
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mm serieus wel eens een keer tijdens een barbeque een discussie met iemand gehad daarover. Kwam ter sprake dat ik naast auto, ook motor reed. Hij vond het maar onzin dat je dan voor de motor een apart rijbewijs moest hebben, want da's toch net als fietsen maar dan wat sneller, dat kan toch iedereen :?

Ben maar met een :')-face weggelopen en ergens anders gaan zitten, die discussie begin ik niet eens meer aan :') Zie ook mijn signature, daarover.
In België kreeg je tot een aantal jaar terug een A-rijbewijs bij je autorijbewijs.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:06:01 #132
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135726783
Alleen de overheid doet toch zo bekrompen over cc's?
Als we het over die beperkte A hebben zijn de meeste argumenten ook dat het eigenlijk nergens op slaat.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135726789
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:03 schreef Erasmo het volgende:

[..]

In België kreeg je tot een aantal jaar terug een A-rijbewijs bij je autorijbewijs.
Een tigtal jaar terug kreeg je ook gratis E met B. Altijd vermakelijk om te zien op de plaatselijke campings, ze weten er geen raad mee! :D
pi_135726807
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
ach waarom niet een liter fiets?
Het is maar net hoe je zelf rijd, met 125 cc kan je jezelf ook doodrijden.
Anderen roepen ook dat 600 teveel is om te beginnen.
Mja, maar bekijk dat filmpje wat Maegrim postte met die 1290R eens. Op zo'n fiets, is een klein foutje al genoeg voor een achterwaartse salto. Op een wat schappelijkere fiets (<750 cc) zal zo'n verkeerde gashandeling hooguit een klein sprongetje van het voorwiel veroorzaken.

Rijden op een literfiets kan wel, maar ze zijn wat minder vergevingsgezind. Foutje is vliegen, da's op kleinere fietsen veel minder. Staat er natuurlijk los van dat een 125cc ook wel de 120 haalt en als je daarmee tegen een muur rijdt overleef je het ook niet, maar je fouten worden veel minder hard afgestraft op een lichtere fiets. En dan nog, alles boven de 400cc rijdt alle blikken onder de 4 liter compleet zoek, dus als dat je eerste ervaring op een motor is, lijkt mij dat meer dan genoeg wat 'pittig' betreft.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:07:23 #135
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135726827
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:06 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Een tigtal jaar terug kreeg je ook gratis E met B. Altijd vermakelijk om te zien op de plaatselijke campings, ze weten er geen raad mee! :D
Volgens mij mag je met B ook tot 125cc rijden daar :P
  maandag 20 januari 2014 @ 18:08:34 #136
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135726854
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja, maar bekijk dat filmpje wat Maegrim postte met die 1290R eens. Op zo'n fiets, is een klein foutje al genoeg voor een achterwaartse salto. Op een wat schappelijkere fiets (<750 cc) zal zo'n verkeerde gashandeling hooguit een klein sprongetje van het voorwiel veroorzaken.

Rijden op een literfiets kan wel, maar ze zijn wat minder vergevingsgezind. Foutje is vliegen, da's op kleinere fietsen veel minder. Staat er natuurlijk los van dat een 125cc ook wel de 120 haalt en als je daarmee tegen een muur rijdt overleef je het ook niet, maar je fouten worden veel minder hard afgestraft op een lichtere fiets. En dan nog, alles boven de 400cc rijdt alle blikken onder de 4 liter compleet zoek, dus als dat je eerste ervaring op een motor is, lijkt mij dat meer dan genoeg wat 'pittig' betreft.
Als je zo'n dikke KTM koopt en het is je droom fiets dan ga je rustiger rijden dan als je een brakke CBR koopt. Dan ga je veel onbenulliger rijden gok ik, want die CBR kan een schuivertje niet kwaad.
De KTM zou je gaan koesteren en fluisteren na elke rit.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135726857
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:03 schreef Erasmo het volgende:

[..]

In België kreeg je tot een aantal jaar terug een A-rijbewijs bij je autorijbewijs.
In Belgie vragen ze ook als je bij de dealer naar binnen loopt om je zadel te laten fixen: 'waar staat je scooter?' :{w Bandit meteen een deuk in z'n ego opgelopen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135726865
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Volgens mij mag je met B ook tot 125cc rijden daar :P
Mja, da's compleet achterlijk. Niet eens zozeer vanwege vermogen want ik durf de stelling wel aan dat 125cc gevaarlijker is dan zeg 400cc, maar vooral omdat men met een autorijbewijs werkelijk geen idee heeft van de positie op de weg die je moet aannemen met een motor. Om over verkeersinzicht in het algemeen nog maar te zwijgen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135726895
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
ach waarom niet een liter fiets?
Het is maar net hoe je zelf rijd, met 125 cc kan je jezelf ook doodrijden.
Anderen roepen ook dat 600 teveel is om te beginnen.
Ik had hier voor een 500cc en dat ding was perfect was hem alleen zat na 5 weken en ben toen bij me huidige motor gekomen 750cc maar deze is eigelijk te zwaar maar loopt wel mooi door zijn 4 cilinders
pi_135726927
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Als je zo'n dikke KTM koopt en het is je droom fiets dan ga je rustiger rijden dan als je een brakke CBR koopt. Dan ga je veel onbenulliger rijden gok ik, want die CBR kan een schuivertje niet kwaad.
De KTM zou je gaan koesteren en fluisteren na elke rit.
Geloof ik niks van.

Bandit is ook mijn droomfiets geweest, al sinds ik me enigzins interesseer in motoren heb ik graag een Bandit gewild, en geloof maar dat ik absoluut niet zuinig ben op die machine.

Maar dan nog, met rustig rijden maak je ook fouten zeker als je een beginneling bent. Da;'s niet erg, een lichte fiets corrigeert dat wel, maar als je op een 1290cc V-Twin het gas iets te hard open trekt in een iets te lage versnelling ben je gewoon direct alle controle kwijt zonder kans op herstel. Die fout maak je als beginner nou eenmaal, hoeveel je fiets je ook dierbaar is.

Toen ik twee weken terug op mijn bek ging reed ik ook rustig ;) Normaal rijd ik de dubbele snelheid als toen op die weg.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135726992
Ik heb nooit een motor lichter dan 750 cc gehad en vond mezelf behoorlijk ervaren dus een proefritje op een 1100 moest met gemak kunnen met mijn skills. Dacht ik.........

Wou een auto inhalen dus draai het gas open zoals ik het gewend ben, was best wel een slecht plan.
Dat werd mijn 1e wheelie alleen helaas geen gecontroleerde.
Niet gevallen maar wel overtuigend terug op mijn plek gezet!
  maandag 20 januari 2014 @ 18:13:29 #142
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135727035
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik had hier voor een 500cc en dat ding was perfect was hem alleen zat na 5 weken en ben toen bij me huidige motor gekomen 750cc maar deze is eigelijk te zwaar maar loopt wel mooi door zijn 4 cilinders
Mijn eerste en huidige fiets is een 750cc twin.
Is hoog en zwaar, maar ik kan er prima mee uit de voeten, denk dat het ook niet aangeraden wordt als eerste fiets. Maar ik ben er dol gelukkig mee.

Heb btw ook een 250 2 stroke gereden en dat is linker ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135727051
En eigenlijk gaat het niet zozeer om cc inhoud maar om het gedrag van een fiets.
Bijvoorbeeld een alp( ik zeg maar iets :P): Daarmee kan je veel doen, want een vrij slap frame. Maak je een fout dan is dat vrij makkelijk te corrigeren.
Een willekeurige SS heeft een vrij stijf frame. Als je daarmee een fout maakt wordt je genadeloos afgestraft.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:15:09 #144
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135727094
Achja het zal per persoon verschillen.
En ik moet ook nog steeds een keer op me plaat gaan, dan zal ik misschien anders oordelen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135727097
En je moet ook zo'n fiets kunnen houden ik weeg 65kg als een motor van 300kg gaat hou ik hem gewoon niet meer tegen hoor
  maandag 20 januari 2014 @ 18:16:11 #146
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135727128
Kortom dan een lichtere duke nemen ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135727129
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef klawie het volgende:
En je moet ook zo'n fiet kunnen houden ik weeg 65kg als een motor van 300kg gaat hou ik hem gewoon niet meer tegen hoor
Met stilstand idd. Rijdend maakt dat echt niks uit. De fiets wil enkel rechtdoor.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:16:42 #148
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135727156
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Met stilstand idd. Rijdend maakt dat echt niks uit. De fiets wil enkel rechtdoor.
En stilstaand niet te ver laten kantelen ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135727195
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef klawie het volgende:
En je moet ook zo'n fiet kunnen houden ik weeg 65kg als een motor van 300kg gaat hou ik hem gewoon niet meer tegen hoor
Een fiets van 200kg die gaat hou je ook niet tegen ;) Niemand niet. Als je ermee staat te wiebelen voor een stoplicht wel natuurlijk, maar als je in een bocht om wat voor reden dan ook stil valt, houdt niemand zijn motor overeind.

Zo ben ik wel een keer of 3 omgedonderd met de Bandit :') Bij aankomst eerst even mijn telefoon pakken, wat lezen, reageren op berichtjes, dan pas afstappen en een fractie van een seconde later vak op straat liggen :') Jiffy vergeten. Maar goed, ondanks dat je hem niet houdt, kun je hem dan wel gecontroleerd neerleggen, dat scheelt al een hoop schade.


Echter is dat rijdend niet zo relevant. Massatraagheid van de fiets houdt hem wel overeind. Verneuk je dat, is het effect niet anders op een 600cc dan op een 1400cc. Houden doe je hem toch niet. Ging meer over dat je een foutje met de gashendel op die 1400cc met veel meer ellende moet bekopen dan op die 600cc. Waar de laatste hooguit een schattig hupsje maakt, gaat de 1400 op zijn achterwiel tegen de muur omhoog.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135727208
Je kunt beter een >1000 cc nemen als eerste motor, die hebben ook betere remmen en dat is veel belangrijker voor je veiligheid dan een paar pk extra.
pi_135727224
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Met stilstand idd. Rijdend maakt dat echt niks uit. De fiets wil enkel rechtdoor.
Idd maar met lage snelheden wil hij ook heel zwaar voelen hoor en met remmen moet je oppassen
  maandag 20 januari 2014 @ 18:20:49 #152
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135727290
Deze 2 fietsen kan ik natuurlijk nooit nieuw betalen maar puur ter illustratie wat ik mooi vind. Bovendien mag ik ze nog niet eens rijden dacht ik als 18 jarige?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:22:29 #153
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135727346
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Woods het volgende:
Deze 2 fietsen kan ik natuurlijk nooit nieuw betalen maar puur ter illustratie wat ik mooi vind. Bovendien mag ik ze nog niet eens rijden dacht ik als 18 jarige?
Oh hahahahaha you're fucked.
Jij mag grasmaaiers rijden ;)



Misschien kan je hem oranje verven :P
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135727396
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Woods het volgende:
Deze 2 fietsen kan ik natuurlijk nooit nieuw betalen maar puur ter illustratie wat ik mooi vind. Bovendien mag ik ze nog niet eens rijden dacht ik als 18 jarige?
18? Dan ga je voor A1 :D Neuh, dan mag je hooguit een tiende van die cilinderinhoud hebben. Je keuzes? Yamaha YZF-R125, Kawasaki Ninja 125r, Honda cbf125, dat soort brommertjes.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135727407
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Woods het volgende:
Deze 2 fietsen kan ik natuurlijk nooit nieuw betalen maar puur ter illustratie wat ik mooi vind. Bovendien mag ik ze nog niet eens rijden dacht ik als 18 jarige?
maximaal 125cc en 11kw

Google op minibike
  maandag 20 januari 2014 @ 18:29:13 #156
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135727588

125cc is ook link hoor!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135728046
Zo'n Honda grom (msx125) lijkt me best leuk in de stad :)
  maandag 20 januari 2014 @ 18:46:19 #158
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135728253
Ik wilde hem in het zwart (2008 en up):


Maar toch heeft deze kleur ook wel wat nadat ik hem in het echt zag (2009):


Wat een mooie motor vind ik dat toch :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:50:10 #159
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135728416
lijkt beetje bij elkaar geraapte stijl onderdelen van meerdere merken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135728502
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
lijkt beetje bij elkaar geraapte stijl onderdelen van meerdere merken.
kwalijk zaakje idd
  maandag 20 januari 2014 @ 18:52:53 #161
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135728523
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
lijkt beetje bij elkaar geraapte stijl onderdelen van meerdere merken.
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:52 schreef Salatrel het volgende:

[..]

kwalijk zaakje idd
Haters
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_135729138
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

En stilstaand niet te ver laten kantelen ;)
:(
pi_135729502
quote:
12s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:05 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

:(
Precies!
pi_135754901
quote:
14s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef Sounddragon het volgende:

whehehehe

  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:03:01 #165
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135755425
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Niet enkel met 0 ervaring. Ik heb genoeg zogenaamde ervaren rijders 7 kleuren stront zien schijten op een 1 liter, omdat ze wel "ervaren genoeg bleken te zijn" :')
toen ik mijn eerste 1000 naar huis reed (na 2 jaar zonder motor en daar oor een transalp) had ik onderweg echt wel een paar momenten "fuck dat ding is sterk". En toen had ik dik 5 jaar woon-werk en fun km's gemaakt

En na elke winter als ik weer op stap heb ik wel een keer een "oh ja, ...." moment.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_135756631
I are Baboon
pi_135758953
Ik persoonlijk vind het allemaal een beetje overdreven, dat gelul dat je moet beginnen op een lichte fiets en dat op moet bouwen.
Ja, Ik ben ook begonnen op een ZX6R op 25kw, dat is dus nog geen 35 pk. Na mijn 25kw periode die verkocht en een halfjaar later een nieuwe fiets gekocht die 100pk meer heeft dan die ZX6R had.
Natuurlijk heb ik dan al wat ervaring opgedaan met motorrijden, maar ik ben van mening dat je gewoon achterlijk bent als je met een 1000cc fiets denkt ff volle bak weg te rijden zonder ervaring, maar dat is met 500cc netzogoed. Je moet eerst de motor eens leren kennen voordat je gekke dingen gaat doen, ongeacht je rijervaring of het vermogen van de motor.
Ik zou zeggen, begin gerust op een KTM Superduke 1290, maar trek dan niet meteen vanaf de parkeerplaats bij de dealer het gas vol op, maar wacht daar even een paar weken mee ;)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:42:22 #168
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135759382
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een fiets van 200kg die gaat hou je ook niet tegen ;) Niemand niet. Als je ermee staat te wiebelen voor een stoplicht wel natuurlijk, maar als je in een bocht om wat voor reden dan ook stil valt, houdt niemand zijn motor overeind.

Zo ben ik wel een keer of 3 omgedonderd met de Bandit :') Bij aankomst eerst even mijn telefoon pakken, wat lezen, reageren op berichtjes, dan pas afstappen en een fractie van een seconde later vak op straat liggen :') Jiffy vergeten. Maar goed, ondanks dat je hem niet houdt, kun je hem dan wel gecontroleerd neerleggen, dat scheelt al een hoop schade.

Echter is dat rijdend niet zo relevant. Massatraagheid van de fiets houdt hem wel overeind. Verneuk je dat, is het effect niet anders op een 600cc dan op een 1400cc. Houden doe je hem toch niet. Ging meer over dat je een foutje met de gashendel op die 1400cc met veel meer ellende moet bekopen dan op die 600cc. Waar de laatste hooguit een schattig hupsje maakt, gaat de 1400 op zijn achterwiel tegen de muur omhoog.
Dat klinkt bekend, alleen ben ik te eigenwijs om mijn soes neer te leggen :+
Helaas heb ik dan ook wel een weekje pijn erbij :P
pi_135759417
Ik kocht mijn eerste bike met begrenzing er op, maar mocht al zwaar rijden.
Toch ff erop laten zitten om de motor te leren kennen, eenmaal begrenzing eraf en het leek net alsof er NOS op was installeert _O-

En op mijn huidige bike is het helemaal pret, toen ik de eerste keer van de verkoper naar huis reed, had ik het gevoel op een raket te zitten. Heb er nu ongeveer 8000km mee gereden in een driekwart jaar en toch blijft mijn TLS me bij elke rit verrassen.
I are Baboon
pi_135759854
Mwoah, dat valt voor mij nog wel mee. Merk het alleen als ik op de motor van mijn broer (XJ 600) heb gezeten, dat die wat minder fel is dan mijn eigen wanneer ik daar dan weer op zit.

Ben sowieso wat tam wat betreft het gas vol open trekken, maar als ik het doe weet ik wel precies hoe de fiets reageert. En dat is iedere keer even goed vastklemmen met de beentjes en gaan met die banaan :9
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_135760846
Maar weer onderweg naar de Bandit. Voorvork eruit halen, en dan eens kijken of de remmen nog te redden zijn. Mooie aanbieding gehad om een complete voorkant over te nemen, dan moet ik alleen nog een carterdeksel en een stuur :)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135761310
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:21 schreef BlackLining het volgende:
Maar weer onderweg naar de Bandit. Voorvork eruit halen, en dan eens kijken of de remmen nog te redden zijn. Mooie aanbieding gehad om een complete voorkant over te nemen, dan moet ik alleen nog een carterdeksel en een stuur :)
pi_135761540
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Je bent vergeten er een kutopmerking bij te zetten :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135761746
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je bent vergeten er een kutopmerking bij te zetten :+
ik ben oprecht blij voor je :)
pi_135761785
(Dont kick a man when hes down)
pi_135762383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef Salatrel het volgende:
(Dont kick a man when hes down)
Down is wel een mooie woordspeling hier :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:55:57 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135762409
Stuur moet toch niet zo'n punt zijn denk ik dan?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:26:06 #178
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135763634
Vergeet je de knipperlichten niet....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:27:57 #179
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135763718
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135765046
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Down is wel een mooie woordspeling hier :+
Het gaat over vallen, niet over het syndroom. ;)
pi_135765662
Voor de suzuki rijders hier, zoekt er iemand nog een mooie motorjas? :7

V&A / [TK] Lederen motorjas Team Suzuki (Buse)

Moet er vanaf, heb een mooie overall op t oog O+
I are Baboon
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:33:12 #182
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135766529
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:10 schreef pindaplukker het volgende:
Voor de suzuki rijders hier, zoekt er iemand nog een mooie motorjas? :7

V&A / [TK] Lederen motorjas Team Suzuki (Buse)

Moet er vanaf, heb een mooie overall op t oog O+
wat moet ik me bij die maat voorstellen? Ik verzuip inmiddels in mijn leren Suzuki jack


Edit: last maar. Manlet size
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 21 januari 2014 @ 22:35:58 #183
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135781363






's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135788667
F&F / [FOK! bijenactie] #5 1458 euro, camerasysteem en bezige bijtjes

Goh mannen jullie nog wat over? Kun je nog wat terug doen voor de bijen die we van het zomer weer allemaal massaal dood rijden :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_135792049
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 02:03 schreef Geerd het volgende:
F&F / [FOK! bijenactie] #5 1458 euro, camerasysteem en bezige bijtjes

Goh mannen jullie nog wat over? Kun je nog wat terug doen voor de bijen die we van het zomer weer allemaal massaal dood rijden :P
ik rij zelden bijen dood hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:12:24 #186
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_135792126
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik rij zelden bijen dood hoor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe herken je een blije motorrijder?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:54:53 #187
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135793509
Als ik het goed lees delen de DV en TA een blok, dus aan de TA-rijders waar moet ik qua blok op letten bij de aankoop?
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:42:24 #188
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135795073

Wil ik best als 2e fiets ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135796597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:54 schreef Erasmo het volgende:
Als ik het goed lees delen de DV en TA een blok, dus aan de TA-rijders waar moet ik qua blok op letten bij de aankoop?
Bulletproof, kan weinig mis mee gaan zolang er maar iets olie in zit. ;)
  woensdag 22 januari 2014 @ 12:34:09 #190
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135797019
Tot hoeveel toeren is acceptabel op een proefrit? O-)
pi_135797214
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef Erasmo het volgende:
Tot hoeveel toeren is acceptabel op een proefrit? O-)
Goed warm draaien en dan even testen of alles naar behoren werkt natuurlijk. Of je moet zelf ook nooit met hoge toeren rijden :)
There's a frood who really knows where his towel is.
  woensdag 22 januari 2014 @ 12:42:21 #192
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135797308
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Goed warm draaien en dan even testen of alles naar behoren werkt natuurlijk, of rij je zelf ook nooit hoog in de toeren? :)
Bij het stoplicht wil ik nog wel even wachten met schakelen maar als ik eenmaal op kruissnelheid ben dan schakel ik naar een versnelling waar je redelijk laag in de toeren zit.

Heb aardig ervaring met het kopen van auto's maar dit is mijn eerste motor.
pi_135798816
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:42 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Bij het stoplicht wil ik nog wel even wachten met schakelen maar als ik eenmaal op kruissnelheid ben dan schakel ik naar een versnelling waar je redelijk laag in de toeren zit.

Heb aardig ervaring met het kopen van auto's maar dit is mijn eerste motor.
Rijdt ook wel zo zuinig :P Maar je moet wel even proberen wat hoger in de toeren te rijden. Heb wel eens gereden op een motor die uit z'n versnelling vloog bij wat pittig toeren maken :D
There's a frood who really knows where his towel is.
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:24:17 #194
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135798950
Hoelang duurt de gemiddelde proefrit op een motor?
Wat is acceptabel?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_135799326
Toen ik ging proefrijden op de xt ben ik half uur weggeweest. Maar dat was bij de dealer op een demo bike
pi_135799359
Als je terug komt en hij zegt dat je lang weg bent geweest kun je altijd nog zeggen dat je de weg kwijt was :D
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:40:18 #197
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135799613
Zijn beetje rare vragen.
Hangt beetje van de verkopende partij af.
De een laat je rustig uurtje knallen de ander laat je in de straat op en neer gaan en sommige doen niks, tot je een klein kind offert en kan aantonen dat je hem gegarandeerd koopt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135800197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef Erasmo het volgende:
Tot hoeveel toeren is acceptabel op een proefrit? O-)
Tot iets onder het rooie streepie. Dat moet ie gewoon kunnen hebben als ie warm is. Zo niet is het een kutding.

Hoeveel toeren doet zo'n Alp blokje? 6, 7000 tot de redline?

Sowieso wel handig om hem even in de 4 of 5 te laten rollen, stationair, en dan vol het gas erop, Krijg je een mooie indruk van hoe die door het toerengebied trekt en waar de zwakke punten zitten.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:56:43 #199
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135800253
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

Rijdt ook wel zo zuinig :P Maar je moet wel even proberen wat hoger in de toeren te rijden. Heb wel eens gereden op een motor die uit z'n versnelling vloog bij wat pittig toeren maken :D
Met 5-700 km woonwerk verkeer per week is zuinig best prettig :P
pi_135800332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:56 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Met 5-700 km woonwerk verkeer per week is zuinig best prettig :P
Kijk ook even naar iets met vier cilinders dan. Die kunnen hogere snelheden langer volhouden. Twins zijn sterk onderin het toerengebied maar raken vaak een beetje uit balans met langdurig hogere toeren. Inline fours hebben het omgekeerde effect.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:08:06 #201
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135800692
Lage toeren is niet altijd zuiniger.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135805725
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Lage toeren is niet altijd zuiniger.
0 toeren, lekker zuinig :')
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_135806229
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

0 toeren, lekker zuinig :')
Ik rij altijd zo hard mogelijk, dan ben ik net op tijd thuis voordat de tank leeg is :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:24:29 #204
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135811133
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Lage toeren is niet altijd zuiniger.
Zal eens op zoek gaan naar het zuinigste toerental voor het blokkie.
pi_135813947
Ik laat het alp blokje wel eens tot 9k rpm lopen, vind ie niet fijn, maar het kan als je zou willen.
Schakelen bij 8k is wel max, vaak schakel je al bij 7k-7,5k want dan zit je aan max pk, daarboven is nutteloos

Bij 4,5-5k voelt die zicht het prettigst
pi_135814300
100 in zijn 1 rijden _O_ gaat hier net met 13.500rpm
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135815541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef BlackLining het volgende:
100 in zijn 1 rijden _O_ gaat hier net met 13.500rpm
En als je dan het gas los laat in z'n 1 vlieg je over je stuur? :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135815961
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Nero22 het volgende:

[..]

En als je dan het gas los laat in z'n 1 vlieg je over je stuur? :+
:Y :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135816091
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef Vrieskist het volgende:

[..]

0 toeren, lekker zuinig :')
ook wel bekend als de transwalk
pi_135821411
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ook wel bekend als de transwalk
:D
Ik zwaai naar dieren.
pi_135821500
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ook wel bekend als de transwalk
Alles beter dan aftrillende Yamaha delen :+
Lijkt net een Harley zo
pi_135823416
quote:
12s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Alles beter dan aftrillende Yamaha delen :+
Lijkt net een Harley zo
:+

Ik heb vorige week op het punt gestaan een Ducati te kopen :@ Een Monster 696, ter vervanging van de Bandit _O- Was net zo duur als het repareren van el Bandito. Alleen ten eerst zou ik dan volgens mij niet meer welkom zijn op Fok motorritten, en ten tweede heeft mijn gezond verstand me er op het laatste moment van overtuigd dat Ducati toch niet zo'n goed idee was met een kilometrage van 20k per jaar :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135823747
vergelijk je dat italiaanse roesthoopje nu met mijn oerdegelijke XT? :(
pi_135824068
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:46 schreef Salatrel het volgende:
vergelijk je dat italiaanse roesthoopje nu met mijn oerdegelijke XT? :(
Hier zaten de knipperlichten en de kentekenplaat nog wel op :*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135824089
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:+

Ik heb vorige week op het punt gestaan een Ducati te kopen :@ Een Monster 696, ter vervanging van de Bandit _O- Was net zo duur als het repareren van el Bandito. Alleen ten eerst zou ik dan volgens mij niet meer welkom zijn op Fok motorritten, en ten tweede heeft mijn gezond verstand me er op het laatste moment van overtuigd dat Ducati toch niet zo'n goed idee was met een kilometrage van 20k per jaar :')
Beter haal je dan een SV650N ipv een monster :')
I are Baboon
pi_135824104
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:46 schreef Salatrel het volgende:
vergelijk je dat italiaanse roesthoopje nu met mijn oerdegelijke XT? :(
oerdegelijk zegt ie _O-
pi_135824153
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Beter haal je dan een SV650N ipv een monster :')
Als ik een goed bod voor een SV650 vind doe ik dat ja. Heb ik ook wel eens op gereden. Een goede vriend van me heeft er een. Heerlijke machine O+ Ziet er alleen niet uit met dat achterlijke buizenframe :N Da's dan wel weer gejat van Ducati.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135824173
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:51 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

oerdegelijk zegt ie _O-
je kan zeggen wat je wil maar ondanks de afvallende onderdelen istie altijd blijven rijden :)
pi_135824212
Ik weet nog wel een AT te koop BL :+
pi_135824289
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:51 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je kan zeggen wat je wil maar ondanks de afvallende onderdelen istie altijd blijven rijden :)
De knippers van de alp heb ik maar vv omdat het begon te hangen na 24 jaar :o
Achja, als het maar rijd ;)
pi_135824660
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:52 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik weet nog wel een AT te koop BL :+
Ik ben nog geen 40, dankjewel :+

En ik kan niet meer terug trouwens. Vanmiddag eerste bestelling gedaan voor reparatie onderdelen. Even 400 euro overmaken naar Japparts :') En nog 1,69 naar de Etos voor een nieuw doosje Ibuprofen ;(
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135825914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik ben nog geen 40, dankjewel :+

En ik kan niet meer terug trouwens. Vanmiddag eerste bestelling gedaan voor reparatie onderdelen. Even 400 euro overmaken naar Japparts :') En nog 1,69 naar de Etos voor een nieuw doosje Ibuprofen ;(
Ik heb een voorvork van een er5 :P
pi_135826078
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik heb een voorvork van een er5 :P
Mja, ik heb er nu twee van een GSF600 :+ Een kromme en een rechte.

Nieuwe voorvork heeft wel Hyperpro veren trouwens :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:35:51 #224
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_135827781
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoelang duurt de gemiddelde proefrit op een motor?
Wat is acceptabel?
Ik denk dat ik wel een recordje te pakken heb qua tijd aangezien ik na een half uur ergens tussen Haaksbergen en Boekelo stil kwam te staan met een verstopt benzinefilter (denken we) :').
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:37:06 #225
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_135827885
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel een recordje te pakken heb qua tijd aangezien ik na een half uur ergens tussen Haaksbergen en Boekelo stil kwam te staan met een verstopt benzinefilter (denken we) :').
Niet gekocht? :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:48:12 #226
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_135828704
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Niet gekocht? :')
Nee toch maar niet :P.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:01:50 #227
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135829747
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hier zaten de knipperlichten en de kentekenplaat nog wel op :*
vandaag file wegens afgevallen kentekenplaat. Wie of wie?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:02:22 #228
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_135829791
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef BlackLining het volgende:
100 in zijn 1 rijden _O_ gaat hier net met 13.500rpm
:')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_135831230
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik ben nog geen 40, dankjewel :+

En ik kan niet meer terug trouwens. Vanmiddag eerste bestelling gedaan voor reparatie onderdelen. Even 400 euro overmaken naar Japparts :')
Woei! *O*

quote:
En nog 1,69 naar de Etos voor een nieuw doosje Ibuprofen ;(
-O- Wel enige vooruitgang te merken?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_135831231
ER-5 kopen blacklining? :P

Heeft me prima de winter doorgeholpen maar ik wil toch iets meer solide voor de langere snelwegritten. Ik krijg last van mijn nek na een uurtje, vol in de wind ondanks de kuip.
pi_135831551
vfr kopen :+
pi_135835116
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:23 schreef mjan het volgende:

[..]

Woei! *O*

[..]

-O- Wel enige vooruitgang te merken?
Wel wat aan het afbouwen ja :) Duurt mij als ongeduldig persoon allemaal veel lang, maar het gaat vooruit ^O^

quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:23 schreef picodealion het volgende:
ER-5 kopen blacklining? :P
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Maegrim het volgende:
vfr kopen :+
Nee :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135836750
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:23 schreef picodealion het volgende:
ER-5 kopen blacklining? :P

Heeft me prima de winter doorgeholpen maar ik wil toch iets meer solide voor de langere snelwegritten. Ik krijg last van mijn nek na een uurtje, vol in de wind ondanks de kuip.
Ik heb nog een mooie zr7s mag je de er5 op inruilen :P
  donderdag 23 januari 2014 @ 09:18:45 #234
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135837826
pi_135837881
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 07:33 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik heb nog een mooie zr7s mag je de er5 op inruilen :P
Pics/specs? :P

quote:
_O-.
pi_135838108
quote:
hahahah wtf :')
I are Baboon
pi_135838147
Mijn vakantie voor 2014 staat ook al zo goed als vast ^O^ 14 dagen Solo tripje met de motor richting Italie, heen via Zwitserland en terug via Oostenrijk.

zin in *O* *O*
I are Baboon
  donderdag 23 januari 2014 @ 09:40:24 #238
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_135838345
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel een recordje te pakken heb qua tijd aangezien ik na een half uur ergens tussen Haaksbergen en Boekelo stil kwam te staan met een verstopt benzinefilter (denken we) :').
haha, dan sta je daar te kijken in the middle of nowhere :')
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ &gt;100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 23 januari 2014 @ 09:48:34 #239
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135838603
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Ik denk dat ik wel een recordje te pakken heb qua tijd aangezien ik na een half uur ergens tussen Haaksbergen en Boekelo stil kwam te staan met een verstopt benzinefilter (denken we) :').
Een proefrit op de Twenteroute? Mkay :P
pi_135839904
Meh, als je net op al die zijweggetjes daar hebt gereden en weer terug gaat naar Enschede vind ik het altijd wel fijn om ook even wat stukken gewoon rechtdoor te kunnen rijden, en dan is de Twenteroute wel handig :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 23 januari 2014 @ 11:48:03 #241
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135842882
Wel mooi rijden daar in de buurt ja.

Vanavond de eerste motor halen *O*
pi_135846498
*O*
Wat voor een wordt het nou? :@
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:52:39 #243
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135847577
DV :P

http://www.speurders.nl/o(...)direction=&order_by=

Kijken of ik er nog wat af kan krijgen zo.
pi_135850196
Dat is ook meteen een aardig lang stuk naar huis rijden zeg, je woont toch ergens in de Achterhoek?
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:16:33 #245
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135851140
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:32 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn vakantie voor 2014 staat ook al zo goed als vast ^O^ 14 dagen Solo tripje met de motor richting Italie, heen via Zwitserland en terug via Oostenrijk.

zin in *O* *O*
Cool! Verslag dan ook in het Reizen topicque hea O-)
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:02:02 #246
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135853199
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:54 schreef Tunafish het volgende:
Dat is ook meteen een aardig lang stuk naar huis rijden zeg, je woont toch ergens in de Achterhoek?
Jup maar ben er aan gewend, normaal mag ik door naar Den Helder voor m'n woonwerk verkeer.
pi_135854493
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Jup maar ben er aan gewend, normaal mag ik door naar Den Helder voor m'n woonwerk verkeer.
marineman?
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:36:24 #248
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135855173
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

marineman?
Misschien hebben jullie wel samen de douche gedeeld!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135855283
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:36 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Misschien hebben jullie wel samen de douche gedeeld!
haha, dat is het eerste waar jij dan weer aan denkt.
Al vind ik het zelf altijd wel kut om heen en weer te rijden met die rot tas op mijn rug.
pi_135855403
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

haha, dat is het eerste waar jij dan weer aan denkt.
Al vind ik het zelf altijd wel kut om heen en weer te rijden met die rot tas op mijn rug.

:7

[ Bericht 9% gewijzigd door Tunafish op 23-01-2014 16:52:31 (plaatje fixen) ]
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_135855450
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef Tunafish het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:7
never! Lijkt mij trouwens ook kut rijden met zo'n ding
pi_135855516
Och, ik zag je er al wel mee door de bochten knallen _O-
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_135856838
Enkel achter een Goldwing mag je een aanhanger knuppen, want dat is ook geen motor meer. :z
pi_135857229
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Enkel achter een Goldwing mag je een aanhanger knuppen, want dat is ook geen motor meer. :z
Hoeveel neem je in godsnaam mee dan? Lijkt me dat je op de zolder en desnoods in de schuur van een Goldwing wel zo'n beetje een heel huis kunt overhuizen toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:43 schreef Tunafish het volgende:
Och, ik zag je er al wel mee door de bochten knallen _O-
Bozz die door de bochten knalt, da's ook nieuw, normaal gaat dat als een trage schildpad namelijk :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:19:03 #255
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135857354
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hoeveel neem je in godsnaam mee dan? Lijkt me dat je op de zolder en desnoods in de schuur van een Goldwing wel zo'n beetje een heel huis kunt overhuizen toch?

[..]

Bozz die door de bochten knalt, da's ook nieuw, normaal gaat dat als een trage schildpad namelijk :7
Meestal hebben die goldwingers ook zo'n oud vel achterop, en die moeten alle incontinentie pads en dergelijke toch ook allemaal mee hebben ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_135857827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hoeveel neem je in godsnaam mee dan? Lijkt me dat je op de zolder en desnoods in de schuur van een Goldwing wel zo'n beetje een heel huis kunt overhuizen toch?

[..]

Bozz die door de bochten knalt, da's ook nieuw, normaal gaat dat als een trage schildpad namelijk :7
houdt jij je fiets nou maar recht op :(
pi_135857885
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

houdt jij je fiets nou maar recht op :(
:*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:18:06 #258
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_135864598
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

houdt jij je fiets nou maar recht op :(

De paus komt vrede brengen, mooie escorte ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:28:43 #259
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_135865205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:54 schreef Tunafish het volgende:
Dat is ook meteen een aardig lang stuk naar huis rijden zeg, je woont toch ergens in de Achterhoek?
Ik heb mijn motor ook van Rotterdam naar Enschede gereden. Kun je gelijk mooi elkaar leren kennen ;). Was voor mij ook gelijk weer de eerste keer snelweg na mijn examen 4 jaar daarvoor :').
pi_135873307
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef BlackLining het volgende:
Bozz die door de bochten knalt, da's ook nieuw, normaal gaat dat als een trage schildpad namelijk :7
Misschien komt 'ie wel helemaal los met zo'n karretje :o

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef punkmuis het volgende:

[..]

Ik heb mijn motor ook van Rotterdam naar Enschede gereden. Kun je gelijk mooi elkaar leren kennen ;). Was voor mij ook gelijk weer de eerste keer snelweg na mijn examen 4 jaar daarvoor :').
Hmm, ik zou het toch liever wat dichter bij huis halen. Lijkt me niet prettig om met een voor mij nieuwe motor meteen een paar uur te moeten rijden.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:48:58 #261
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_135873913
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:36 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Misschien komt 'ie wel helemaal los met zo'n karretje :o

[..]

Hmm, ik zou het toch liever wat dichter bij huis halen. Lijkt me niet prettig om met een voor mij nieuwe motor meteen een paar uur te moeten rijden.
Kwestie van een goed gevoel hebben bij de verkoper. Bovendien was ik sneller terug uit Rotterdam dan van die proefrit hier in Twente :').
pi_135874259
Ja, misschien heb ik dat wat minder bij gewoon een kerel die zijn motor wegdoet omdat 'ie er geen tijd meer voor heeft :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_135879061
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:21 schreef picodealion het volgende:

[..]

Pics/specs? :P

[..]

_O-.
750cc 4cilinder in lijn olie gekoeld en iets van 13xxx km hou het effe op 14 zit nu wel een 35 kw setje in op met tuv cetficaat op framenummer en vermogensbank uitdraai zit een kleine schade op rechts voor ben van de week langs de spuiter gereden en die durfde het wel om los kapje te spuiten
Grote beurt 1000km geleden gedaan voorband is pas gedaan rondom remmen en achterklauw gereviseerd ketting moet je wel binnekort effe vervangen

Zal je morgen ofzo effe pmen met foto's
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:09:39 #264
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_135879855
Wat een drukte hier nog! Op m'n werk heb ik nu het motorparkeerdek gevonden in de garage. Er zijn daar ook nog een hoop mensen die nog lekker rijden :D
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:43:55 #265
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135880380
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

marineman?
Jup.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:54 schreef Tunafish het volgende:
Dat is ook meteen een aardig lang stuk naar huis rijden zeg, je woont toch ergens in de Achterhoek?
Jup. 200 kilometer volgens de dagteller. Ze rijdt wel lekker tot nu toe, die kuip haalt echt geniaal veel wind weg.
Ze past alleen toch niet door de deur van het fietsenhok hier :')
pi_135882853
Ik voel je pijn ;( Mijn huis staat aan een ronding van een weg, dus het steegje tussen mijn huis en dat van de buren loopt schuin toe; motor past met een paar centimeter speling door het dunste punt, maar zodra ik dan bij mijn schuttingdeur kom, die in het verlengde van de muur zit, is er te weinig ruimte om de bocht te maken :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_135882951
Met zo'n signature is je verhaal moeilijk serieus te nemen :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:30:21 #268
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135883088
Ik ga vandaag nog even nameten, met een beetje geluk past ie nog wel als ik de deur iets aanpas. Anders kan ie altijd nog in de autogarage maar dan moet ik die eerst even uitmesten :@

Duurde alleen voor ik op weg was gisteren, testrit uitgevoerd(verkoper ging gewoon achterop mee :P) en daarna overgeschreven in een naburig dorp. Op de terugweg viel alleen opeens de motor uit, tank leeg :')
De verkoper was even vergeten dat hij de motor de vorige keer niet helemaal had volgegooid maar wel de dagteller had gereset :P

Ding volgegooid wil ze niet meer starten, dus ff kappies eraf en het benzinefilter gecontroleerd. Zag er goed uit maar ook met een beetje doorstarten zou ze het niet oppakken.
Na een tijdje prutsen erachter gekomen dat de benzinepomp moeilijk liep te doen nadat ie was drooggelopen, stekker maakte ook een klein beetje sluiting omdat ie compleet nat was. Dus schoon en drooggemaakt en ze startte! Gelukkig maar want de laatste trein naar huis was alweer vertrokken :P

Kon alleen de eerste kilometers van de terugweg niet stilvallen want de accu was zo goed als leeg. In de regen terug gereden en 's nachts teruggekomen, zoals ze zeggen moe maar tevreden.
pi_135884166
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:40 schreef klawie het volgende:

[..]

750cc 4cilinder in lijn olie gekoeld en iets van 13xxx km hou het effe op 14 zit nu wel een 35 kw setje in op met tuv cetficaat op framenummer en vermogensbank uitdraai zit een kleine schade op rechts voor ben van de week langs de spuiter gereden en die durfde het wel om los kapje te spuiten
Grote beurt 1000km geleden gedaan voorband is pas gedaan rondom remmen en achterklauw gereviseerd ketting moet je wel binnekort effe vervangen

Zal je morgen ofzo effe pmen met foto's
Klinkt goed, ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd. Ik heb deze keer (voor de verandering) geen haast om een nieuwe te halen dus ik ga me rustig oriënteren, maar ik sluit deze zeker niet uit.
pi_135884236
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:24 schreef Maegrim het volgende:
Met zo'n signature is je verhaal moeilijk serieus te nemen :')
Selectief toepasselijk :6
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_135884802
het model is al jaren oud maar is toch wel erg vet :9~

pi_135885134
Een vriend van mij heeft een Shiver, ook wel een mooie machine.

Alleen hem kennende ligt dat ding binnen nu en een jaar ergens total loss in de vangrail, da's dan wel weer een beetje zonde.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135887093
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:16 schreef picodealion het volgende:

[..]

Klinkt goed, ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd. Ik heb deze keer (voor de verandering) geen haast om een nieuwe te halen dus ik ga me rustig oriënteren, maar ik sluit deze zeker niet uit.
Komt mooi uit ik heb nl ook geen haast met de verkoop maar je mag altijd langs komen voor een proef ritje
pi_135889153
Zag dit op MF, al bekend hier? Must-have dvd :9~

  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:40:11 #275
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135891085
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef Daantke het volgende:
Zag dit op MF, al bekend hier? Must-have dvd :9~

Baas.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135891275
Beter een goede film het in Duits dan een crappy film in het Engels.

Ik had dus mijn Ascot te koop staan, had al heel lang een koper maar ik lag in het ziekenhuis etc.

Hij mailde nooit op tijd terug als we eindelijk een definitieve afspraak wilden maken, en hij dacht dat ik de motor al had verkocht omdat de advertentie was verwijderd.

Mailt ie nu dat hij max 250 wil geven (we hadden allang 500 afgesproken) omdat ie ergens anders hetzelfde model kon halen voor 250. Dan niet joh! :')

Tering wat heb ik hier een hekel aan. Kijk gewoon op je mail als je weet dat je mail verwacht, en kom je afspraken na.
pi_135891807
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:44 schreef Daantke het volgende:
Beter een goede film het in Duits dan een crappy film in het Engels.

Ik had dus mijn Ascot te koop staan, had al heel lang een koper maar ik lag in het ziekenhuis etc.

Hij mailde nooit op tijd terug als we eindelijk een definitieve afspraak wilden maken, en hij dacht dat ik de motor al had verkocht omdat de advertentie was verwijderd.

Mailt ie nu dat hij max 250 wil geven (we hadden allang 500 afgesproken) omdat ie ergens anders hetzelfde model kon halen voor 250. Dan niet joh! :')

Tering wat heb ik hier een hekel aan. Kijk gewoon op je mail als je weet dat je mail verwacht, en kom je afspraken na.
marktplaats :')
pi_135891828
Erger nog: Speurders :') (omdat ik te skeer ben om te betalen en er op Speurders volgens mij meer mensen zitten die ouwe motoren willen hebben :+ )
pi_135892773
Ik zie net reclame op TV voor de nieuwe vstrom 1000. Kan me niet herinneren dat ik recentelijk reclame heb gezien op TV voor een motor
pi_135892820
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:21 schreef Salatrel het volgende:
Ik zie net reclame op TV voor de nieuwe vstrom 1000. Kan me niet herinneren dat ik recentelijk reclame heb gezien op TV voor een motor
Nee, ik ook niet..

Maar ze zijn dat ding echt ongelofelijk aan het pushen, tot het vermoeiende aan toe. Ondertussen heb ik hem wel gezien hoor :{w
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135901152
Knutsel de knutsel :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door BlackLining op 24-01-2014 19:00:49 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 19:23:40 #282
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135903976
Bringing the Bandit back ^O^

Ga je eigenlijk de plekken op de tank/frame ook nog bijwerken?
pi_135904411
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:23 schreef Dekatria het volgende:
Bringing the Bandit back ^O^

Ga je eigenlijk de plekken op de tank/frame ook nog bijwerken?
In eerste instantie gewoon ff met blanke lak om roest buiten te houden. Kijken we later wel verder. Volledig fixen zit er financieel ff niet in. Is sowieso financieel niet aantrekkelijk, maar zo kan ik de kosten spreiden in plaats van een nieuwe motor te kopen. En met een deuk de tank kan ik rijden, met een kromme vork niet.

Na het weekend verder met het motorblok. Eerst eens kijken of dat nog rond wil, zo ja koop ik een nieuwe carterhelft en nieuwe olie en probeer ik hem weer te starten. Lukt dat, dan ga ik verder met repareren.

[ Bericht 10% gewijzigd door BlackLining op 24-01-2014 19:53:16 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135913129
Nieuw speeltje, nu snel hopen op mooi weer :P

pi_135914639
Serieus... Wat gaat er door je heen op zo'n moment dat je dit bedenkt? :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 23:52:03 #286
408794 punkmuis
fortune is not in the cookie
pi_135916116
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef Nero22 het volgende:
Serieus... Wat gaat er door je heen op zo'n moment dat je dit bedenkt? :')
Ik gok heel veel alcohol :P.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 01:47:18 #287
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135919274
Ik wou morgen bij Motorport een eenvoudige topkoffer halen voor achterop de Honda, zo'n ding kan er toch direct op gezet worden?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 07:30:09 #288
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_135920826
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 01:47 schreef Erasmo het volgende:
Ik wou morgen bij Motorport een eenvoudige topkoffer halen voor achterop de Honda, zo'n ding kan er toch direct op gezet worden?
Vaak moet je eerst een bevestigingsplaat achterop monteren.
pi_135920893
Gewoon met een paar spanbanden of een netje
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:25:00 #290
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135923090
Ok dan koop ik er volgende week wel een :P

Wie had er ook alweer die goedkope handvatverwarming waar ie zo tevreden over was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135923444
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:25 schreef Erasmo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees altijd iets over een föhn, dan zou de lijmlaag los moeten laten. Lijmrestjes kun je verwijderen met stickerverwijderaar of wasbenzine. Wel eerst proberen op een onopvallend plekje.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135923717
Stickers eerst verwarmen met een föhn. Truc is om het heel langzaam los te trekken, zo blijven ook de minste lijmresten achter. Wel oppassen met stickerverwijderaar enzo, wil nog wel eens de lak aantasten als die heel dun is of als het verkeerd wordt gebruikt. Lampenolie of WD40 werkt ook goed en tast de lak niet aan :)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:57:17 #293
34586 kepler
No bounce, no play
pi_135923719
Crap, accu leeg.ik heb zo'n vermoeden dat de spanningsregelaar weer kaduuk is... Probleem is dat mn druppellader nog bij mn moeder ligt :D
The line is a dot to you!
pi_135923779
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:57 schreef kepler het volgende:
Crap, accu leeg.ik heb zo'n vermoeden dat de spanningsregelaar weer kaduuk is... Probleem is dat mn druppellader nog bij mn moeder ligt :D
Aanduwen. :7
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135923875
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:00 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Aanduwen. :7
Startkabels bedoel je :7

Gewoon overbokken die handel.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135923928
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:25 schreef Erasmo het volgende:
Ok dan koop ik er volgende week wel een :P

Wie had er ook alweer die goedkope handvatverwarming waar ie zo tevreden over was?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had die, maar die zijn alweer kapot :+

Is ook niet gek natuurlijk, aangezien het handvat waar de bediening op zat eerst het linker handvat was, maar nu na wat klappen te hebben gehad rechts zit :+ Dat kastje is open gebroken en de kabel is losgetrokken. Maar goed, dat is het handvat zelf niet aan te rekenen natuurlijk.

Van Dealextreme kwamen die dingen.


Zo weer even naar de motorboer w/
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 12:32:22 #297
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_135924462
Oja daar was wat mee :P
Deze toch? http://dx.com/p/diy-elect(...)-251612#.UuOd0PvvJoI

Ga later deze week wel met de stickert bezig, eerst nu wat rain-x op de kuip smeren :P
pi_135924511
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:32 schreef Erasmo het volgende:
Oja daar was wat mee :P
Deze toch? http://dx.com/p/diy-elect(...)-251612#.UuOd0PvvJoI

Ga later deze week wel met de stickert bezig, eerst nu wat rain-x op de kuip smeren :P
Die ja :Y


Edit: Waarom moet er rain-x op je kuip? :D

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 25-01-2014 13:16:42 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:08:32 #299
34586 kepler
No bounce, no play
pi_135925232
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Startkabels bedoel je :7

Gewoon overbokken die handel.
Ja, zou allebei kunnen. Nu de tijd nog om het probleem te fixen :D Ik heb een extra regelaar liggen, dus ik hoop dat dat het probleem is. Alhoewel dat al de tweede keer in een half jaar zou zijn...
The line is a dot to you!
pi_135925394
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:32 schreef Erasmo het volgende:
Eerst nu wat rain-x op de kuip smeren :P
Zodat er geen druppels blijven staan als je hem parkeert? :D
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_135925511
:')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')