Foto's!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:01 schreef Tunafish het volgende:
Zo, de buit is binnen. Lekkere korting op helmen bij de stand van MotoPlaza, heb maar 70 euro moeten neerleggen voor een helm die normaal zo'n 200 was. Had wel anderen op het oog, maar daarvan zat ik telkens precies tussen de maten in. L te duidelijk te groot, M weer te klein. Bij deze was het spot on.
als ik dat doe scheurt de mouw van mijn jackquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:24 schreef Anne het volgende:
Laat je nou je spierballen zien aan het einde van dat filmpje?
Moest wel indrukwekkend zijn, aangezien ze aan de kant gingen .
Van het lachen zekerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als ik dat doe scheurt de mouw van mijn jack
Topquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:54 schreef Daantke het volgende:
Spam voor de transalperts: http://www.marktplaats.nl/verkopers/17486021.html er komt tzt nog meer aan. Laser Pro-Duro staat er nog niet op, daar heb ik misschien al iemand voor.
Dekatria, aan de voorvorkhoezen ben ik nog niet toegekomen.
pic van vandaag:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit 'em. Ziet er in ieder geval aardig hetzelfde uit Er zitten een soort van helder plastic hoorntjes bovenop, moet eigenlijk eens kijken of daar ledjes inkunnen )quote:
Waar wil je heen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef Salatrel het volgende:
Zo najaarsverlof aangevraagd als het weer tzt nog een beetje leuk is om in te rijden begin oktober ook nog paar daagjes weg.
quote:
Zo jammer dat ik nu geen geld hebquote:Op zondag 19 januari 2014 12:58 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)8358971.html?sr_ab=0
Leuke klassieker voor weinig, volgens mij weet ie niet dat die dingen gewild zijn.
Kopen, rijklaar maken, verkopen met winst.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:58 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)8358971.html?sr_ab=0
Leuke klassieker voor weinig, volgens mij weet ie niet dat die dingen gewild zijn.
als alles beetje goed is ben je hem wel voor 1500,- kwijt.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Kopen, rijklaar maken, verkopen met winst.
Biedingen zeggen niks. Gewoon opbellen, ¤500 bieden en in the pocket!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
als alles beetje goed is ben je hem wel voor 1500,- kwijt.
Maarja moet je hem wel ff helemaal nalopen.
Biedingen stijgen ook al flink, dus eigenlijk al te laat.
Zuurquote:Op zondag 19 januari 2014 19:00 schreef vannelle het volgende:
En toen lag m'n motor op z'n kant....
Haaks bochtje naar links in een steegje dus vrijwel stilstaan en een voetje aan de grond.
Helaas heb ik zenuwschade waardoor mijn linkerbeen weinig tot geen kracht heeft en in dit geval te weinig.
Elegant neergelegd en geen schade maar best wel kut zeg maar...
Nu durf ik bijna niet meer, dit kan ook voor een verkeerslicht gebeuren of zo.....
Klopt.quote:
Ik had vandaag ook mazzel dat iemand het zag gebeuren...anders had ik geen kant op gekund.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Anne het volgende:
Hehe, herkenbaar. Mijn rechterknie is zwak en ik ben in mijn benen ook gewoon rechts dus daar sta ik op. En als ik dan al stil sta bij een stoplicht en het waait bijvoorbeeld wat hard, sta ik ook van "Groen... ga op groen.. GROOOEENNN!!". Ik kan nooit zo goed inschatten wanneer mijn knie zegt "knak, en nu is 't genoeg".
En het vervelende is nog steeds dat ik mijn brommert niet overeind getild krijg, als er iets gebeurt.
Gelukkig *afkloppen* zijn er tot nu toe altijd mensen geweest die mij hielpen, maar ik heb voor de zekerheid altijd mijn telefoon bij mij.
Ik zie een gat in de markt voor een vrouwen-motor-krik . Ik krijg die van mij ook niet rechtop nml .quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Anne het volgende:
Hehe, herkenbaar. Mijn rechterknie is zwak en ik ben in mijn benen ook gewoon rechts dus daar sta ik op. En als ik dan al stil sta bij een stoplicht en het waait bijvoorbeeld wat hard, sta ik ook van "Groen... ga op groen.. GROOOEENNN!!". Ik kan nooit zo goed inschatten wanneer mijn knie zegt "knak, en nu is 't genoeg".
En het vervelende is nog steeds dat ik mijn brommert niet overeind getild krijg, als er iets gebeurt.
Gelukkig *afkloppen* zijn er tot nu toe altijd mensen geweest die mij hielpen, maar ik heb voor de zekerheid altijd mijn telefoon bij mij.
Telescopische stuurgewichten!!!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt voor een vrouwen-motor-krik . Ik krijg die van mij ook niet rechtop nml .
Dat zijn wij mannen alquote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef punkmuis het volgende:
Ik zie een gat in de markt voor een vrouwen-motor-krik .
De instructeur tijdens mijn lesuur hielp een ander ook met de motor omhoog krijgen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Anne het volgende:
Hehe, herkenbaar. Mijn rechterknie is zwak en ik ben in mijn benen ook gewoon rechts dus daar sta ik op. En als ik dan al stil sta bij een stoplicht en het waait bijvoorbeeld wat hard, sta ik ook van "Groen... ga op groen.. GROOOEENNN!!". Ik kan nooit zo goed inschatten wanneer mijn knie zegt "knak, en nu is 't genoeg".
En het vervelende is nog steeds dat ik mijn brommert niet overeind getild krijg, als er iets gebeurt.
Gelukkig *afkloppen* zijn er tot nu toe altijd mensen geweest die mij hielpen, maar ik heb voor de zekerheid altijd mijn telefoon bij mij.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De instructeur tijdens mijn lesuur hielp een ander ook met de motor omhoog krijgen.
Deze had daar een truc voor.
Je pakt hem achter vast en je pakt hem voor vast.
Daarna "loop" je de motor weer rechtop.
Dus je tilt niet, maar je duwt hem dan als het ware met je hele lichaam die kant op.
Feit blijft wel, ook voor mij als 70 kilo wegende man van 1m78 is 200 kilo veel gewicht en ik voel vandaag mijn hele linkerzij nadat ik de motor heb moeten neerleggen en optillen (ik deed dit, zoals een soort deadlift... gelukkig sportte ik veel)
Dus ik snap het wel dat het kut is, maar mischien heb je iets aan deze tip!
Soortgelijke tip gaf mijn instructeur ook maar dan met je rug naar de motor. Met die CB'tjes waar ik op les had wou dat wel maar mijn motor is een stuk hoger.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
De instructeur tijdens mijn lesuur hielp een ander ook met de motor omhoog krijgen.
Deze had daar een truc voor.
Je pakt hem achter vast en je pakt hem voor vast.
Daarna "loop" je de motor weer rechtop.
Dus je tilt niet, maar je duwt hem dan als het ware met je hele lichaam die kant op.
Feit blijft wel, ook voor mij als 70 kilo wegende man van 1m78 is 200 kilo veel gewicht en ik voel vandaag mijn hele linkerzij nadat ik de motor heb moeten neerleggen en optillen (ik deed dit, zoals een soort deadlift... gelukkig sportte ik veel)
Dus ik snap het wel dat het kut is, maar mischien heb je iets aan deze tip!
Ook nog met de goeie motor .quote:
Mijne lag op de linkerkant vanmiddag, had ik em eerst om moeten draaien.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:10 schreef klawie het volgende:
Stuur een halve slag draaien zijstaandaard uitklappen en tillen vanaf het stuur
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
Laten liggen en een nieuwe halen, leven de wegwerpmaatschappij
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
Laten liggen en een nieuwe halen, leven de wegwerpmaatschappij
Check. Nouja, ik heb hem nog niet laten vallen gelukkig, maar aangezien ik de (minder zware) lesmotor ook al niet omhoog kreeg zie ik het somber in...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt voor een vrouwen-motor-krik . Ik krijg die van mij ook niet rechtop nml .
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:36 schreef vannelle het volgende:
En dan opstaan en om je heen kijken met de tevreden blik: "Jahaaaa, dit was precies mijn bedoeling!"
Bij het tanken wel weer van de RES afgehaald?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:47 schreef mjan het volgende:
Verder vandaag achter het bereik van de tank gekomen. Altijd leuk op de snelweg terwijl je net een vrachtwagen aan het inhalen bent...
Jaja, keurig aan gedacht. Ok, bijna alsnog vergeten terwijl ik constant in mezelf aan het mompelen was als reminder om hem terug te zetten...quote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij het tanken wel weer van de RES afgehaald?
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef mjan het volgende:
Jaja, keurig aan gedacht. Ok, bijna alsnog vergeten terwijl ik constant in mezelf aan het mompelen was als reminder om hem terug te zetten...
Zo dacht ik ook eens dat mijn alp wel heul zuinig was...quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef mjan het volgende:
[..]
Jaja, keurig aan gedacht. Ok, bijna alsnog vergeten terwijl ik constant in mezelf aan het mompelen was als reminder om hem terug te zetten...
Bedankt, maar ik heb alle tips en trucs al geprobeerd. Ik heb gewoon een zwakke knie waar ik geen kracht in heb. Dan loop je de motor dus ook niet even rechtop. Dan ben ik zelfs nog sterker in mijn armen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De instructeur tijdens mijn lesuur hielp een ander ook met de motor omhoog krijgen.
Deze had daar een truc voor.
Je pakt hem achter vast en je pakt hem voor vast.
Daarna "loop" je de motor weer rechtop.
Dus je tilt niet, maar je duwt hem dan als het ware met je hele lichaam die kant op.
Feit blijft wel, ook voor mij als 70 kilo wegende man van 1m78 is 200 kilo veel gewicht en ik voel vandaag mijn hele linkerzij nadat ik de motor heb moeten neerleggen en optillen (ik deed dit, zoals een soort deadlift... gelukkig sportte ik veel)
Dus ik snap het wel dat het kut is, maar mischien heb je iets aan deze tip!
Hahahaaa, had ik ook eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook eens dat mijn alp wel heul zuinig was...
Haha, het zou mij niks verbazen als ik het de volgende keer dus wel glashard vergeetquote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook eens dat mijn alp wel heul zuinig was...
Bovendien heb je weinig aan die techniek als je klem ligt in de prikkelbosjes.....quote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik heb alle tips en trucs al geprobeerd. Ik heb gewoon een zwakke knie waar ik geen kracht in heb. Dan loop je de motor dus ook niet even rechtop. Dan ben ik zelfs nog sterker in mijn armen.
Dat overkomt je maar 1x.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef mjan het volgende:
[..]
Haha, het zou mij niks verbazen als ik het de volgende keer dus wel glashard vergeet
heb je hem helemaal leeggereden ja? Of moest ie op reserve?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:47 schreef mjan het volgende:
[..]
Check. Nouja, ik heb hem nog niet laten vallen gelukkig, maar aangezien ik de (minder zware) lesmotor ook al niet omhoog kreeg zie ik het somber in...
[..]
Verder vandaag achter het bereik van de tank gekomen. Altijd leuk op de snelweg terwijl je net een vrachtwagen aan het inhalen bent...
Nee, hij moest gewoon op reserve. Vorige week ongeveer 200km gereden, toen ging er 11 liter in, dus optimistisch als ik was dacht ik dat er wel 300km mee te rijden was voordat ik op reserve moest. Na 250 dacht meneer er zelf anders over.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
heb je hem helemaal leeggereden ja? Of moest ie op reserve?
Overigens, als je in zo'n situatie op reserve moet, niet op RES zetten maar op Prime (recht naar achter wijzend). Hoeft het sap niet langs het membraan, scheelt een paar seconden in dat ie weer bijtrekt.
De mijne deed zo'n 1:16, meestal rond de 220 over op reserve.
Jij kwam toch uit brabant???quote:Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Nee, hij moest gewoon op reserve. Vorige week ongeveer 200km gereden, toen ging er 11 liter in, dus optimistisch als ik was dacht ik dat er wel 300km mee te rijden was voordat ik op reserve moest. Na 250 dacht meneer er zelf anders over.
Overigens klikt mn zadeltje niet meer goed vast, dat is ook minder fijn. Morgen even laten fixen (ja, het is vast makkelijk zelf te doen (waarschijnlijk alleen een veertje oid? Smeren van het systeempje werkt in ieder geval niet), maar ik zit hier in het buitenland zonder verdere hulp dus ik mag even hulpeloze vrouw spelen vind ik).
Jup. Maar ik werk tijdelijk in het buitenland en vandaag dus het fietsje meegenomen zodat ik hem niet doordeweeks hoefde te missen.quote:
Ooh zoquote:Op zondag 19 januari 2014 22:25 schreef mjan het volgende:
[..]
Jup. Maar ik werk tijdelijk in het buitenland en vandaag dus het fietsje meegenomen zodat ik hem niet doordeweeks hoefde te missen.
Daarom wilde ik die 300 ook halenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh zo
Dan kan tenminste ook nog goedkoop tanken kan nooit duurder zijn als hier
die heb ik al niet meerquote:Op zondag 19 januari 2014 21:45 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan met een choppert
Niet onder de 4000 toerenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Heel vroeg schakelen en niet boven de 4000 toeren komen dan moet het lukken
Sommige mensen hebben een hard hoofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Waarom dat dan????quote:
Vergelijk het maar met een spijker in hout zien te krijgen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef klawie het volgende:
Maar dan moet er toch vaker benzine het blok in
Ik ben het met je eens dat je dan meer vermogen in verhouding eruit haalt
Ja oke nu snap ik jequote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vergelijk het maar met een spijker in hout zien te krijgen.
Ga je duwen met de hamer of ga je'm gebruiken waar ie eigenlijk voor gemaakt is?
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een hard hoofd.
Al herhalingslessen gepland om je remkunsten op te frissen?Nee, nog niet gereden wel mijn instructeur nog gezien van de week. Bood aan dat ik, als ik mijn fiets niet binnenkort weer rijdend heb, ik best ff wat rondjes mag op de lesfiets, een Kawa ER6n. Maar dan wil ik wel zeker weten dat ik kan rijden hoe ik wil een dat ie niet weer in mijn oor gaat schreeuwen, want daar begin ik niet meer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop nog steeds niet zo snel als voorheen, heup nog een beetje busted van de kneuzingen, knie is geheeld, maar mijn schouder is nog drama hele serie oefeningen meegekregen van de fysio dus ik sta nu driemaal daags naast 600 brufen en 750 para ook nog een half uur allerlei kunstjes te doen
Maar goed, met die medicatie erbij gaat 't prima, slapen met die schouder is een beetje zaad, maar ik merk duidelijk vooruitgang en ben painkillers ook aan het afbouwen dus ik mag niet echt klagen.Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
Het rendement is het hoogste, dus verbruik het laagste. Cilindervulling is verre van ideaal namelijk op zo weinig toeren.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:41 schreef klawie het volgende:
Bl haal je nu niet redement en verbruik door elkaar?
Kun je doen maar als hij er ook geen verstand van heeft zou je het net zo goed aan je moeder kunnen vragen. (ik weet niet waar je werkt)quote:Op zondag 19 januari 2014 23:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik vraag het wel morgen nog aan me baas hoor ben stront eigenwijs
Moet je voor de grap eens in Noorwegen gaan tanken...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh zo
Dan kan tenminste ook nog goedkoop tanken kan nooit duurder zijn als hier
Als ik zo de verhalen lees van wat klawie zoal met zijn motor doet, denk ik moet dat die baas zo verstandig is. Want dan had ie al lang buiten gelegen namelijkquote:Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je doen maar als hij er ook geen verstand van heeft zou je het net zo goed aan je moeder kunnen vragen. (ik weet niet waar je werkt)
Maar volgens mij heeft BL het aardig goed uitgelegd.
Een garagequote:Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kun je doen maar als hij er ook geen verstand van heeft zou je het net zo goed aan je moeder kunnen vragen. (ik weet niet waar je werkt)
Maar volgens mij heeft BL het aardig goed uitgelegd.
Lol wat heb ik met me motor gedaan wat niet klopt??? Ik gooi er af en toe wat gekke brandstof in maar dat ding loopt nog steeds perfect dus het geen kwaad gedaan he:Pquote:Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik zo de verhalen lees van wat klawie zoal met zijn motor doet, denk ik moet dat die baas zo verstandig is. Want dan had ie al lang buiten gelegen namelijk
Lastig is het wel, want je kunt zuinigheid (efficiënte) van twee kanten bekijken. Zo weinig mogelijk benzine voor benodigde arbeid (verbruik), of zoveel mogelijk arbeid uit beschikbare benzine (performance).
True, denk ook wel dat Klawie kennis heeft, daarom vond ik het eigenlijk ook zo vreemd dat die vraag juist van hem kwam.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik zo de verhalen lees van wat klawie zoal met zijn motor doet, denk ik moet dat die baas zo verstandig is. Want dan had ie al lang buiten gelegen namelijk
Lastig is het wel, want je kunt zuinigheid (efficiënte) van twee kanten bekijken. Zo weinig mogelijk benzine voor benodigde arbeid (verbruik), of zoveel mogelijk arbeid uit beschikbare benzine (performance).
Is geen schande, ik heb dat nooit gehad zelfs!quote:Op maandag 20 januari 2014 00:14 schreef klawie het volgende:
Ik zal uitleggen waarom de vraag van mij kwam ik heb thermodynamica afgesloten met een 4,5
Gelukkigquote:Op maandag 20 januari 2014 00:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is geen schande, ik heb dat nooit gehad zelfs!
Je zou eens moeten weten op welke punten ik zelf de fout in ging terwijl het toch echt mijn werk was.quote:
Idd maar in die les dacht ik echt wat doe ik hier ik leer toch voor monteur achjaquote:Op maandag 20 januari 2014 00:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten op welke punten ik zelf de fout in ging terwijl het toch echt mijn werk was.
We lijken wel echte mensen!
Probeerde je laatst niet water te tanken?quote:Op maandag 20 januari 2014 00:02 schreef klawie het volgende:
Lol wat heb ik met me motor gedaan wat niet klopt??? Ik gooi er af en toe wat gekke brandstof in maar dat ding loopt nog steeds perfect dus het geen kwaad gedaan he:P
waar rij jij ook al weer op momenteel?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Gaat helemaal de verkeerde kant op met jullie
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Gaat helemaal de verkeerde kant op met jullie
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar rij jij ook al weer op momenteel?
gelijk even een nietzinnige post gezetquote:Op maandag 20 januari 2014 12:36 schreef lipjes het volgende:
De suzuki GSX600F blijft ook nog hoor.
Dus nu de trotse eigenaren van een Suzuki en BMW.
Tevens PTA / [Project] BMW K100 (RT) 1983 restauratie
Wou op waterstof rijdenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Probeerde je laatst niet water te tanken?
Hier ook de BMW als 2e motorquote:Op maandag 20 januari 2014 12:36 schreef lipjes het volgende:
De suzuki GSX600F blijft ook nog hoor.
Dus nu de trotse eigenaren van een Suzuki en BMW.
Tevens PTA / [Project] BMW K100 (RT) 1983 restauratie
Spuiten en slikken cameo?quote:
Goldwing.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef Woods het volgende:
Wat is een goede beginersmotor die wel iets pittiger is.
Bij sommige motoren komt de passie er zo vanaf getrild.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef Woods het volgende:
Wat voor categoriën motoren heb je zoal? Ik zit een beetje rond de neuzen bij KTM en daar zitten wel prachtige motoren tussen maar ieder type motor heeft zn eigen passie ofzo?
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Maegrim het volgende:
Superduke 1290 is een uitstekende beginnersmotor
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Woods het volgende:
Na wat rondkijken op KTM nijg ik snel naar dit soort motoren:
[ afbeelding ]
KTM 1190 RC8 R 2014
[ afbeelding ]
KTM 1290 SUPER DUKE R
Als beginnersfiets sowieso onder de 1000cc zoeken. Pas als je een tijdje op een 700cc oid heb rondgekard moet je naar de wegkanonnen anders word je opgevroten en uitgespuugd.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Woods het volgende:
Na wat rondkijken op KTM nijg ik snel naar dit soort motoren:
[ afbeelding ]
KTM 1190 RC8 R 2014
[ afbeelding ]
KTM 1290 SUPER DUKE R
..in de praktijk zal het eerder geknepen billen en angstzweet zijn, zonder gevolgen maar lekker rijden lijkt het me niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als beginnersfiets sowieso onder de 1000cc zoeken. Pas als je een tijdje op een 700cc oid heb rondgekard moet je naar de wegkanonnen anders word je opgevroten en uitgespuugd.
Persoonlijk breekt het zweet me al uit aan de gedachte alleen al dat ik op zo'n Duke 1290R zou zittenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef BertV het volgende:
[..]
..in de praktijk zal het eerder geknepen billen en angstzweet zijn, zonder gevolgen maar lekker rijden lijkt het me niet.
Dat is logisch, je kon die bandit al niet eens onder controle houden....quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Persoonlijk breekt het zweet me al uit aan de gedachte alleen al dat ik op zo'n Duke 1290R zou zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is logisch, je kon die bandit al niet eens onder controle houden....Kan wel wezen, maar ga jij nou eerst maar eens je rijbewijs halen, he Als je je gloednieuwe superbike van een dijk afgestuiterd hebt praten we wel weer verder. Mooi altijd, hoe mensen met 0 ervaring denken wel ff een motor te temmen, want 'och, hij heeft maar 600cc'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
Het ging om de grap, niet over het feit dat ik helaas nog bezig benquote:Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar ga jij nou eerst maar eens je rijbewijs halen, he Als je je gloednieuwe superbike van een dijk afgestuiterd hebt praten we wel weer verder. Mooi altijd, hoe mensen met 0 ervaring denken wel ff een motor te temmen, want 'och, hij heeft maar 600cc'
Niet enkel met 0 ervaring. Ik heb genoeg zogenaamde ervaren rijders 7 kleuren stront zien schijten op een 1 liter, omdat ze wel "ervaren genoeg bleken te zijn"quote:Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar ga jij nou eerst maar eens je rijbewijs halen, he Als je je gloednieuwe superbike van een dijk afgestuiterd hebt praten we wel weer verder. Mooi altijd, hoe mensen met 0 ervaring denken wel ff een motor te temmen, want 'och, hij heeft maar 600cc'
"Die oefeningen zien er echt makkelijk uit, da's net alsof je een fiets bestuurt"quote:Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef BlackLining het volgende:
Mooi altijd, hoe mensen met 0 ervaring denken wel ff een motor te temmen, want 'och, hij heeft maar 600cc'
Mm serieus wel eens een keer tijdens een barbeque een discussie met iemand gehad daarover. Kwam ter sprake dat ik naast auto, ook motor reed. Hij vond het maar onzin dat je dan voor de motor een apart rijbewijs moest hebben, want da's toch net als fietsen maar dan wat sneller, dat kan toch iedereenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Die oefeningen zien er echt makkelijk uit, da's net alsof je een fiets bestuurt"
In België kreeg je tot een aantal jaar terug een A-rijbewijs bij je autorijbewijs.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mm serieus wel eens een keer tijdens een barbeque een discussie met iemand gehad daarover. Kwam ter sprake dat ik naast auto, ook motor reed. Hij vond het maar onzin dat je dan voor de motor een apart rijbewijs moest hebben, want da's toch net als fietsen maar dan wat sneller, dat kan toch iedereen
Ben maar met een -face weggelopen en ergens anders gaan zitten, die discussie begin ik niet eens meer aan Zie ook mijn signature, daarover.
Een tigtal jaar terug kreeg je ook gratis E met B. Altijd vermakelijk om te zien op de plaatselijke campings, ze weten er geen raad mee!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In België kreeg je tot een aantal jaar terug een A-rijbewijs bij je autorijbewijs.
Mja, maar bekijk dat filmpje wat Maegrim postte met die 1290R eens. Op zo'n fiets, is een klein foutje al genoeg voor een achterwaartse salto. Op een wat schappelijkere fiets (<750 cc) zal zo'n verkeerde gashandeling hooguit een klein sprongetje van het voorwiel veroorzaken.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
ach waarom niet een liter fiets?
Het is maar net hoe je zelf rijd, met 125 cc kan je jezelf ook doodrijden.
Anderen roepen ook dat 600 teveel is om te beginnen.
Volgens mij mag je met B ook tot 125cc rijden daarquote:Op maandag 20 januari 2014 18:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Een tigtal jaar terug kreeg je ook gratis E met B. Altijd vermakelijk om te zien op de plaatselijke campings, ze weten er geen raad mee!
Als je zo'n dikke KTM koopt en het is je droom fiets dan ga je rustiger rijden dan als je een brakke CBR koopt. Dan ga je veel onbenulliger rijden gok ik, want die CBR kan een schuivertje niet kwaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, maar bekijk dat filmpje wat Maegrim postte met die 1290R eens. Op zo'n fiets, is een klein foutje al genoeg voor een achterwaartse salto. Op een wat schappelijkere fiets (<750 cc) zal zo'n verkeerde gashandeling hooguit een klein sprongetje van het voorwiel veroorzaken.
Rijden op een literfiets kan wel, maar ze zijn wat minder vergevingsgezind. Foutje is vliegen, da's op kleinere fietsen veel minder. Staat er natuurlijk los van dat een 125cc ook wel de 120 haalt en als je daarmee tegen een muur rijdt overleef je het ook niet, maar je fouten worden veel minder hard afgestraft op een lichtere fiets. En dan nog, alles boven de 400cc rijdt alle blikken onder de 4 liter compleet zoek, dus als dat je eerste ervaring op een motor is, lijkt mij dat meer dan genoeg wat 'pittig' betreft.
In Belgie vragen ze ook als je bij de dealer naar binnen loopt om je zadel te laten fixen: 'waar staat je scooter?' Bandit meteen een deuk in z'n ego opgelopen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In België kreeg je tot een aantal jaar terug een A-rijbewijs bij je autorijbewijs.
Mja, da's compleet achterlijk. Niet eens zozeer vanwege vermogen want ik durf de stelling wel aan dat 125cc gevaarlijker is dan zeg 400cc, maar vooral omdat men met een autorijbewijs werkelijk geen idee heeft van de positie op de weg die je moet aannemen met een motor. Om over verkeersinzicht in het algemeen nog maar te zwijgen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Volgens mij mag je met B ook tot 125cc rijden daar
Ik had hier voor een 500cc en dat ding was perfect was hem alleen zat na 5 weken en ben toen bij me huidige motor gekomen 750cc maar deze is eigelijk te zwaar maar loopt wel mooi door zijn 4 cilindersquote:Op maandag 20 januari 2014 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
ach waarom niet een liter fiets?
Het is maar net hoe je zelf rijd, met 125 cc kan je jezelf ook doodrijden.
Anderen roepen ook dat 600 teveel is om te beginnen.
Geloof ik niks van.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je zo'n dikke KTM koopt en het is je droom fiets dan ga je rustiger rijden dan als je een brakke CBR koopt. Dan ga je veel onbenulliger rijden gok ik, want die CBR kan een schuivertje niet kwaad.
De KTM zou je gaan koesteren en fluisteren na elke rit.
Mijn eerste en huidige fiets is een 750cc twin.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik had hier voor een 500cc en dat ding was perfect was hem alleen zat na 5 weken en ben toen bij me huidige motor gekomen 750cc maar deze is eigelijk te zwaar maar loopt wel mooi door zijn 4 cilinders
Met stilstand idd. Rijdend maakt dat echt niks uit. De fiets wil enkel rechtdoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef klawie het volgende:
En je moet ook zo'n fiet kunnen houden ik weeg 65kg als een motor van 300kg gaat hou ik hem gewoon niet meer tegen hoor
En stilstaand niet te ver laten kantelenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Met stilstand idd. Rijdend maakt dat echt niks uit. De fiets wil enkel rechtdoor.
Een fiets van 200kg die gaat hou je ook niet tegen Niemand niet. Als je ermee staat te wiebelen voor een stoplicht wel natuurlijk, maar als je in een bocht om wat voor reden dan ook stil valt, houdt niemand zijn motor overeind.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:15 schreef klawie het volgende:
En je moet ook zo'n fiet kunnen houden ik weeg 65kg als een motor van 300kg gaat hou ik hem gewoon niet meer tegen hoor
Idd maar met lage snelheden wil hij ook heel zwaar voelen hoor en met remmen moet je oppassenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Met stilstand idd. Rijdend maakt dat echt niks uit. De fiets wil enkel rechtdoor.
Oh hahahahaha you're fucked.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Woods het volgende:
Deze 2 fietsen kan ik natuurlijk nooit nieuw betalen maar puur ter illustratie wat ik mooi vind. Bovendien mag ik ze nog niet eens rijden dacht ik als 18 jarige?
18? Dan ga je voor A1 Neuh, dan mag je hooguit een tiende van die cilinderinhoud hebben. Je keuzes? Yamaha YZF-R125, Kawasaki Ninja 125r, Honda cbf125, dat soort brommertjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Woods het volgende:
Deze 2 fietsen kan ik natuurlijk nooit nieuw betalen maar puur ter illustratie wat ik mooi vind. Bovendien mag ik ze nog niet eens rijden dacht ik als 18 jarige?
maximaal 125cc en 11kwquote:Op maandag 20 januari 2014 18:20 schreef Woods het volgende:
Deze 2 fietsen kan ik natuurlijk nooit nieuw betalen maar puur ter illustratie wat ik mooi vind. Bovendien mag ik ze nog niet eens rijden dacht ik als 18 jarige?
kwalijk zaakje iddquote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
lijkt beetje bij elkaar geraapte stijl onderdelen van meerdere merken.
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
lijkt beetje bij elkaar geraapte stijl onderdelen van meerdere merken.
Hatersquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En stilstaand niet te ver laten kantelen
toen ik mijn eerste 1000 naar huis reed (na 2 jaar zonder motor en daar oor een transalp) had ik onderweg echt wel een paar momenten "fuck dat ding is sterk". En toen had ik dik 5 jaar woon-werk en fun km's gemaaktquote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Niet enkel met 0 ervaring. Ik heb genoeg zogenaamde ervaren rijders 7 kleuren stront zien schijten op een 1 liter, omdat ze wel "ervaren genoeg bleken te zijn"
Dat klinkt bekend, alleen ben ik te eigenwijs om mijn soes neer te leggenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een fiets van 200kg die gaat hou je ook niet tegen Niemand niet. Als je ermee staat te wiebelen voor een stoplicht wel natuurlijk, maar als je in een bocht om wat voor reden dan ook stil valt, houdt niemand zijn motor overeind.
Zo ben ik wel een keer of 3 omgedonderd met de Bandit Bij aankomst eerst even mijn telefoon pakken, wat lezen, reageren op berichtjes, dan pas afstappen en een fractie van een seconde later vak op straat liggen Jiffy vergeten. Maar goed, ondanks dat je hem niet houdt, kun je hem dan wel gecontroleerd neerleggen, dat scheelt al een hoop schade.
Echter is dat rijdend niet zo relevant. Massatraagheid van de fiets houdt hem wel overeind. Verneuk je dat, is het effect niet anders op een 600cc dan op een 1400cc. Houden doe je hem toch niet. Ging meer over dat je een foutje met de gashendel op die 1400cc met veel meer ellende moet bekopen dan op die 600cc. Waar de laatste hooguit een schattig hupsje maakt, gaat de 1400 op zijn achterwiel tegen de muur omhoog.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:21 schreef BlackLining het volgende:
Maar weer onderweg naar de Bandit. Voorvork eruit halen, en dan eens kijken of de remmen nog te redden zijn. Mooie aanbieding gehad om een complete voorkant over te nemen, dan moet ik alleen nog een carterdeksel en een stuur
Je bent vergeten er een kutopmerking bij te zettenquote:
ik ben oprecht blij voor jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je bent vergeten er een kutopmerking bij te zetten
Het gaat over vallen, niet over het syndroom.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Down is wel een mooie woordspeling hier
wat moet ik me bij die maat voorstellen? Ik verzuip inmiddels in mijn leren Suzuki jackquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:10 schreef pindaplukker het volgende:
Voor de suzuki rijders hier, zoekt er iemand nog een mooie motorjas?
V&A / [TK] Lederen motorjas Team Suzuki (Buse)
Moet er vanaf, heb een mooie overall op t oog
ik rij zelden bijen dood hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:03 schreef Geerd het volgende:
F&F / [FOK! bijenactie] #5 1458 euro, camerasysteem en bezige bijtjes
Goh mannen jullie nog wat over? Kun je nog wat terug doen voor de bijen die we van het zomer weer allemaal massaal dood rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij zelden bijen dood hoorHoe herken je een blije motorrijder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Katjes! F&F / Noortje & Beer hun nieuwe huisje
Nog meer Katjes! F&F / Pleeggezin Dierenasiel Breda. De eerste lichting!
Bulletproof, kan weinig mis mee gaan zolang er maar iets olie in zit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:54 schreef Erasmo het volgende:
Als ik het goed lees delen de DV en TA een blok, dus aan de TA-rijders waar moet ik qua blok op letten bij de aankoop?
Goed warm draaien en dan even testen of alles naar behoren werkt natuurlijk. Of je moet zelf ook nooit met hoge toeren rijdenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef Erasmo het volgende:
Tot hoeveel toeren is acceptabel op een proefrit?
Bij het stoplicht wil ik nog wel even wachten met schakelen maar als ik eenmaal op kruissnelheid ben dan schakel ik naar een versnelling waar je redelijk laag in de toeren zit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Goed warm draaien en dan even testen of alles naar behoren werkt natuurlijk, of rij je zelf ook nooit hoog in de toeren?
Rijdt ook wel zo zuinig Maar je moet wel even proberen wat hoger in de toeren te rijden. Heb wel eens gereden op een motor die uit z'n versnelling vloog bij wat pittig toeren makenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bij het stoplicht wil ik nog wel even wachten met schakelen maar als ik eenmaal op kruissnelheid ben dan schakel ik naar een versnelling waar je redelijk laag in de toeren zit.
Heb aardig ervaring met het kopen van auto's maar dit is mijn eerste motor.
Tot iets onder het rooie streepie. Dat moet ie gewoon kunnen hebben als ie warm is. Zo niet is het een kutding.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef Erasmo het volgende:
Tot hoeveel toeren is acceptabel op een proefrit?
Met 5-700 km woonwerk verkeer per week is zuinig best prettigquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Rijdt ook wel zo zuinig Maar je moet wel even proberen wat hoger in de toeren te rijden. Heb wel eens gereden op een motor die uit z'n versnelling vloog bij wat pittig toeren maken
Kijk ook even naar iets met vier cilinders dan. Die kunnen hogere snelheden langer volhouden. Twins zijn sterk onderin het toerengebied maar raken vaak een beetje uit balans met langdurig hogere toeren. Inline fours hebben het omgekeerde effect.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Met 5-700 km woonwerk verkeer per week is zuinig best prettig
0 toeren, lekker zuinigquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Lage toeren is niet altijd zuiniger.
Ik rij altijd zo hard mogelijk, dan ben ik net op tijd thuis voordat de tank leeg isquote:
Zal eens op zoek gaan naar het zuinigste toerental voor het blokkie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
Lage toeren is niet altijd zuiniger.
En als je dan het gas los laat in z'n 1 vlieg je over je stuur?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef BlackLining het volgende:
100 in zijn 1 rijden gaat hier net met 13.500rpm
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En als je dan het gas los laat in z'n 1 vlieg je over je stuur?
Alles beter dan aftrillende Yamaha delenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Alles beter dan aftrillende Yamaha delen
Lijkt net een Harley zo
Hier zaten de knipperlichten en de kentekenplaat nog wel opquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:46 schreef Salatrel het volgende:
vergelijk je dat italiaanse roesthoopje nu met mijn oerdegelijke XT?
Beter haal je dan een SV650N ipv een monsterquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb vorige week op het punt gestaan een Ducati te kopen Een Monster 696, ter vervanging van de Bandit Was net zo duur als het repareren van el Bandito. Alleen ten eerst zou ik dan volgens mij niet meer welkom zijn op Fok motorritten, en ten tweede heeft mijn gezond verstand me er op het laatste moment van overtuigd dat Ducati toch niet zo'n goed idee was met een kilometrage van 20k per jaar
oerdegelijk zegt iequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:46 schreef Salatrel het volgende:
vergelijk je dat italiaanse roesthoopje nu met mijn oerdegelijke XT?
Als ik een goed bod voor een SV650 vind doe ik dat ja. Heb ik ook wel eens op gereden. Een goede vriend van me heeft er een. Heerlijke machine Ziet er alleen niet uit met dat achterlijke buizenframe Da's dan wel weer gejat van Ducati.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Beter haal je dan een SV650N ipv een monster
je kan zeggen wat je wil maar ondanks de afvallende onderdelen istie altijd blijven rijdenquote:
De knippers van de alp heb ik maar vv omdat het begon te hangen na 24 jaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil maar ondanks de afvallende onderdelen istie altijd blijven rijden
Ik ben nog geen 40, dankjewelquote:
Ik heb een voorvork van een er5quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 40, dankjewel
En ik kan niet meer terug trouwens. Vanmiddag eerste bestelling gedaan voor reparatie onderdelen. Even 400 euro overmaken naar Japparts En nog 1,69 naar de Etos voor een nieuw doosje Ibuprofen
Mja, ik heb er nu twee van een GSF600 Een kromme en een rechte.quote:
Ik denk dat ik wel een recordje te pakken heb qua tijd aangezien ik na een half uur ergens tussen Haaksbergen en Boekelo stil kwam te staan met een verstopt benzinefilter (denken we) .quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoelang duurt de gemiddelde proefrit op een motor?
Wat is acceptabel?
Niet gekocht?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een recordje te pakken heb qua tijd aangezien ik na een half uur ergens tussen Haaksbergen en Boekelo stil kwam te staan met een verstopt benzinefilter (denken we) .
Nee toch maar niet .quote:
vandaag file wegens afgevallen kentekenplaat. Wie of wie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hier zaten de knipperlichten en de kentekenplaat nog wel op
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef BlackLining het volgende:
100 in zijn 1 rijden gaat hier net met 13.500rpm
Woei!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 40, dankjewel
En ik kan niet meer terug trouwens. Vanmiddag eerste bestelling gedaan voor reparatie onderdelen. Even 400 euro overmaken naar Japparts
Wel enige vooruitgang te merken?quote:En nog 1,69 naar de Etos voor een nieuw doosje Ibuprofen
Wel wat aan het afbouwen ja Duurt mij als ongeduldig persoon allemaal veel lang, maar het gaat vooruitquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:23 schreef mjan het volgende:
[..]
Woei!
[..]
Wel enige vooruitgang te merken?
quote:
Neequote:
Ik heb nog een mooie zr7s mag je de er5 op inruilenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:23 schreef picodealion het volgende:
ER-5 kopen blacklining?
Heeft me prima de winter doorgeholpen maar ik wil toch iets meer solide voor de langere snelwegritten. Ik krijg last van mijn nek na een uurtje, vol in de wind ondanks de kuip.
Pics/specs?quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie zr7s mag je de er5 op inruilen
.quote:
haha, dan sta je daar te kijken in the middle of nowherequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een recordje te pakken heb qua tijd aangezien ik na een half uur ergens tussen Haaksbergen en Boekelo stil kwam te staan met een verstopt benzinefilter (denken we) .
Een proefrit op de Twenteroute? Mkayquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel een recordje te pakken heb qua tijd aangezien ik na een half uur ergens tussen Haaksbergen en Boekelo stil kwam te staan met een verstopt benzinefilter (denken we) .
Cool! Verslag dan ook in het Reizen topicque heaquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:32 schreef pindaplukker het volgende:
Mijn vakantie voor 2014 staat ook al zo goed als vast 14 dagen Solo tripje met de motor richting Italie, heen via Zwitserland en terug via Oostenrijk.
zin in
Jup maar ben er aan gewend, normaal mag ik door naar Den Helder voor m'n woonwerk verkeer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:54 schreef Tunafish het volgende:
Dat is ook meteen een aardig lang stuk naar huis rijden zeg, je woont toch ergens in de Achterhoek?
marineman?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup maar ben er aan gewend, normaal mag ik door naar Den Helder voor m'n woonwerk verkeer.
Misschien hebben jullie wel samen de douche gedeeld!quote:
haha, dat is het eerste waar jij dan weer aan denkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie wel samen de douche gedeeld!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha, dat is het eerste waar jij dan weer aan denkt.
Al vind ik het zelf altijd wel kut om heen en weer te rijden met die rot tas op mijn rug.
Hoeveel neem je in godsnaam mee dan? Lijkt me dat je op de zolder en desnoods in de schuur van een Goldwing wel zo'n beetje een heel huis kunt overhuizen toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Gummiebeer het volgende:
Enkel achter een Goldwing mag je een aanhanger knuppen, want dat is ook geen motor meer.
Bozz die door de bochten knalt, da's ook nieuw, normaal gaat dat als een trage schildpad namelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:43 schreef Tunafish het volgende:
Och, ik zag je er al wel mee door de bochten knallen
Meestal hebben die goldwingers ook zo'n oud vel achterop, en die moeten alle incontinentie pads en dergelijke toch ook allemaal mee hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoeveel neem je in godsnaam mee dan? Lijkt me dat je op de zolder en desnoods in de schuur van een Goldwing wel zo'n beetje een heel huis kunt overhuizen toch?
[..]
Bozz die door de bochten knalt, da's ook nieuw, normaal gaat dat als een trage schildpad namelijk
houdt jij je fiets nou maar recht opquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoeveel neem je in godsnaam mee dan? Lijkt me dat je op de zolder en desnoods in de schuur van een Goldwing wel zo'n beetje een heel huis kunt overhuizen toch?
[..]
Bozz die door de bochten knalt, da's ook nieuw, normaal gaat dat als een trage schildpad namelijk
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
houdt jij je fiets nou maar recht op
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
houdt jij je fiets nou maar recht op
Ik heb mijn motor ook van Rotterdam naar Enschede gereden. Kun je gelijk mooi elkaar leren kennen . Was voor mij ook gelijk weer de eerste keer snelweg na mijn examen 4 jaar daarvoor .quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:54 schreef Tunafish het volgende:
Dat is ook meteen een aardig lang stuk naar huis rijden zeg, je woont toch ergens in de Achterhoek?
Misschien komt 'ie wel helemaal los met zo'n karretjequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef BlackLining het volgende:
Bozz die door de bochten knalt, da's ook nieuw, normaal gaat dat als een trage schildpad namelijk
Hmm, ik zou het toch liever wat dichter bij huis halen. Lijkt me niet prettig om met een voor mij nieuwe motor meteen een paar uur te moeten rijden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef punkmuis het volgende:
[..]
Ik heb mijn motor ook van Rotterdam naar Enschede gereden. Kun je gelijk mooi elkaar leren kennen . Was voor mij ook gelijk weer de eerste keer snelweg na mijn examen 4 jaar daarvoor .
Kwestie van een goed gevoel hebben bij de verkoper. Bovendien was ik sneller terug uit Rotterdam dan van die proefrit hier in Twente .quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:36 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Misschien komt 'ie wel helemaal los met zo'n karretje
[..]
Hmm, ik zou het toch liever wat dichter bij huis halen. Lijkt me niet prettig om met een voor mij nieuwe motor meteen een paar uur te moeten rijden.
750cc 4cilinder in lijn olie gekoeld en iets van 13xxx km hou het effe op 14 zit nu wel een 35 kw setje in op met tuv cetficaat op framenummer en vermogensbank uitdraai zit een kleine schade op rechts voor ben van de week langs de spuiter gereden en die durfde het wel om los kapje te spuitenquote:
Jup.quote:
Jup. 200 kilometer volgens de dagteller. Ze rijdt wel lekker tot nu toe, die kuip haalt echt geniaal veel wind weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:54 schreef Tunafish het volgende:
Dat is ook meteen een aardig lang stuk naar huis rijden zeg, je woont toch ergens in de Achterhoek?
Klinkt goed, ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd. Ik heb deze keer (voor de verandering) geen haast om een nieuwe te halen dus ik ga me rustig oriënteren, maar ik sluit deze zeker niet uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:40 schreef klawie het volgende:
[..]
750cc 4cilinder in lijn olie gekoeld en iets van 13xxx km hou het effe op 14 zit nu wel een 35 kw setje in op met tuv cetficaat op framenummer en vermogensbank uitdraai zit een kleine schade op rechts voor ben van de week langs de spuiter gereden en die durfde het wel om los kapje te spuiten
Grote beurt 1000km geleden gedaan voorband is pas gedaan rondom remmen en achterklauw gereviseerd ketting moet je wel binnekort effe vervangen
Zal je morgen ofzo effe pmen met foto's
Selectief toepasselijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:24 schreef Maegrim het volgende:
Met zo'n signature is je verhaal moeilijk serieus te nemen
Komt mooi uit ik heb nl ook geen haast met de verkoop maar je mag altijd langs komen voor een proef ritjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:16 schreef picodealion het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik ben eigenlijk wel geïnteresseerd. Ik heb deze keer (voor de verandering) geen haast om een nieuwe te halen dus ik ga me rustig oriënteren, maar ik sluit deze zeker niet uit.
Baas.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef Daantke het volgende:
Zag dit op MF, al bekend hier? Must-have dvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marktplaatsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:44 schreef Daantke het volgende:
Beter een goede film het in Duits dan een crappy film in het Engels.
Ik had dus mijn Ascot te koop staan, had al heel lang een koper maar ik lag in het ziekenhuis etc.
Hij mailde nooit op tijd terug als we eindelijk een definitieve afspraak wilden maken, en hij dacht dat ik de motor al had verkocht omdat de advertentie was verwijderd.
Mailt ie nu dat hij max 250 wil geven (we hadden allang 500 afgesproken) omdat ie ergens anders hetzelfde model kon halen voor 250. Dan niet joh!
Tering wat heb ik hier een hekel aan. Kijk gewoon op je mail als je weet dat je mail verwacht, en kom je afspraken na.
Nee, ik ook niet..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:21 schreef Salatrel het volgende:
Ik zie net reclame op TV voor de nieuwe vstrom 1000. Kan me niet herinneren dat ik recentelijk reclame heb gezien op TV voor een motor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door BlackLining op 24-01-2014 19:00:49 ]Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
In eerste instantie gewoon ff met blanke lak om roest buiten te houden. Kijken we later wel verder. Volledig fixen zit er financieel ff niet in. Is sowieso financieel niet aantrekkelijk, maar zo kan ik de kosten spreiden in plaats van een nieuwe motor te kopen. En met een deuk de tank kan ik rijden, met een kromme vork niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:23 schreef Dekatria het volgende:
Bringing the Bandit back
Ga je eigenlijk de plekken op de tank/frame ook nog bijwerken?
Ik gok heel veel alcohol .quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:23 schreef Nero22 het volgende:
Serieus... Wat gaat er door je heen op zo'n moment dat je dit bedenkt?
Vaak moet je eerst een bevestigingsplaat achterop monteren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:47 schreef Erasmo het volgende:
Ik wou morgen bij Motorport een eenvoudige topkoffer halen voor achterop de Honda, zo'n ding kan er toch direct op gezet worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:25 schreef Erasmo het volgende:Ik lees altijd iets over een föhn, dan zou de lijmlaag los moeten laten. Lijmrestjes kun je verwijderen met stickerverwijderaar of wasbenzine. Wel eerst proberen op een onopvallend plekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Aanduwen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:57 schreef kepler het volgende:
Crap, accu leeg.ik heb zo'n vermoeden dat de spanningsregelaar weer kaduuk is... Probleem is dat mn druppellader nog bij mn moeder ligt
Startkabels bedoel jequote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:25 schreef Erasmo het volgende:
Ok dan koop ik er volgende week wel een
Wie had er ook alweer die goedkope handvatverwarming waar ie zo tevreden over was?Ik had die, maar die zijn alweer kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook niet gek natuurlijk, aangezien het handvat waar de bediening op zat eerst het linker handvat was, maar nu na wat klappen te hebben gehad rechts zit Dat kastje is open gebroken en de kabel is losgetrokken. Maar goed, dat is het handvat zelf niet aan te rekenen natuurlijk.
Van Dealextreme kwamen die dingen.
Zo weer even naar de motorboerNu is het tijd om de democratie te verdedigen.
Die jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:32 schreef Erasmo het volgende:
Oja daar was wat mee
Deze toch? http://dx.com/p/diy-elect(...)-251612#.UuOd0PvvJoI
Ga later deze week wel met de stickert bezig, eerst nu wat rain-x op de kuip smeren
Ja, zou allebei kunnen. Nu de tijd nog om het probleem te fixen Ik heb een extra regelaar liggen, dus ik hoop dat dat het probleem is. Alhoewel dat al de tweede keer in een half jaar zou zijn...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Startkabels bedoel je
Gewoon overbokken die handel.
Zodat er geen druppels blijven staan als je hem parkeert?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |