abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:04:14 #1
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_135229067

Na weken van geruchten, teasers en nog meer geruchten was het dinsdag 19 februari dan eindelijk zover, HTC presenteerde zijn nieuwe vlaggenschip. De naam HTC M7 die we vaak langs zagen komen was inderdaad een werktitel en de officiële naam van dit toestel zal de HTC One zijn. Zover we tot nu toe kunnen beoordelen is de HTC One het wachten waard geweest en een waardevolle toevoeging HTC aan de beschikbare Androidtoestellen in Nederland en België.



• Afmetingen : 137,4 x 68,2 x 9,3 mm
• Gewicht : 143g
• Scherm : 4,7 inch, Full HD 1080p, 468 PPI
• CPU : Qualcomm ® Snapdragon 600, quad-core, 1,7 GHz
• OS : Android 4.1.2 met HTC Sense 5.0, HTC BlinkFeed
• Sim-kaart : microSIM
• Geheugen RAM : 2GB DDR2
• Opslag : 32/64 GB
• Aansluitingen : 3,5 audio, Bluethoot 4.0, WIFI a/ac/b/g/n, 3G, Micro-USB 2.0, DLNA
• Camera : HTC UltraPixel, 2.1 MP frontcamera
• Batterij : 2300 mAh



Ultrapixel camera
De camera van de HTC One is een van de meest bijzondere elementen. Eerst de basics: het is een 4,3-megapixelsensor, waarin de pixels volgens HTC grofweg twee keer zo groot zijn als bij een conventionele 8-megapixelcamera in een telefoon. Er is nog een bijzonder element aan de camera. Hij heeft optische beeldstabilisatie, die bewegingen van de gebruiker in realtime corrigeert om de camera stil te houden. Ook de Lumia 920 van Nokia heeft optische beeldstabilisatie, waarvan het effect vooral in video goed merkbaar is.

HTC BoomSound
De nieuwe HTC One biedt de best beschikbare audio-ervaring op een telefoon. HTC BoomSound introduceert voor het eerst op een mobiele telefoon stereo speakers aan de voorzijde met een versterker en een full HD-scherm dat gebruikers meeneemt in de muziek, video's, games en hun favoriete YouTube clips. Voor een rijke en sublieme geluidservaring is daarnaast Beats Audio geïntegreerd. HDR-recording maakt gebruik van geavanceerde dual microfoons en audio processing om een helder en rijk geluid vast te leggen, passend bij high definition videomateriaal. Telefoongesprekken klinken helder op de HTC One dankzij de toevoeging van HTC Sense Voice. Deze toepassing optimaliseert het belvolume en de belkwaliteit in ruimtes met veel geluid zodat gesprekken luid en duidelijk gevoerd kunnen worden.

HTC Blinkfeed
De kern van de nieuwe HTC One ervaring is HTC BlinkFeed. Deze functionaliteit transformeert het homescreen naar een livestream van persoonlijke, relevante informatie zoals updates van sociale netwerken, nieuws, foto's en entertainment en lifestyle updates, zodat de gebruiker hiervoor niet langer verschillende applicaties hoeft te raadplegen. HTC Blink Feed verzamelt de nieuwste content uit de meest interessante bronnen, zodat het in één oogopslag en op één plaats zichtbaar is, zonder de noodzaak te wisselen tussen applicaties en websites.

HTC Zoe
Met HTC Zoe is het mogelijk foto's van hoge kwaliteit te maken die tot leven komen in fragmenten van drie seconden. Deze ‘Zoes', foto's en video's worden op een bijzondere wijze getoond, zodat de galerij tot leven komt. Deze transformeert van een traditionele galerij met stilstaande beelden, tot een bewegende galerij met herinneringen. Met Zoe Highlights worden automatisch geïntegreerde filmpjes van 30 seconden met hoogtepunten van iedere map gemaakt. Deze beelden bestaan uit foto's en video's, inclusief muziek met professionele effecten en transities. Deze video's met hoogtepunten zijn gemakkelijk te bewerken, kunnen ingedeeld worden op thema en eenvoudig worden gedeeld via sociale netwerk sites of e-mail.

Prijs en release
De nieuwe HTC One is wereldwijd beschikbaar via meer dan 185 operators en retailers in 80 regio's en landen. In Nederland is de HTC One Android smartphone vanaf 15 maart te koop. De consumenten advies prijs van de HTC One is ¤699,- inclusief BTW, exclusief abonnement. Het toestel is beschikbaar in de kleuren 'stunning silver' en 'beautiful black'.



Links
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-one/ HTC
http://www.letsgomobile.org/nl/9487/htc-one/ Lets go Mobile
http://tweakers.net/revie(...)aar-vernieuwing.html Tweakers
http://www.nu.nl/gadgets/(...)ltrapixelcamera.html Nu.nl
http://www.androidworld.n(...)s-nieuwe-toptoestel/ Androidworld
http://en.wikipedia.org/wiki/HTC_One_(device) Wikipedia (EN)
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2415574,00.asp PCMAG.com (EN)

Video's

Foto's




Klikken is groot:


_________________________________________________________________
OP is hier te vinden
pi_135229164
Die van mij heb ik ooit geroot en draai nu al een hele tijd ViperOne 1.2.1

Zou wel weer terug naar stock willen en zo de originele updates binnen willen halen. Iemand een idee hoe dat aan te pakken?
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:08:24 #3
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_135229213
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:43 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Oh het Android systeem was het probleem niet, integendeel, liever Android dan een random app.

Het was Google services die 40% nam oid. Ik heb bij Settings> Location de laatste 3 opties uitgevinkt van de 4 die er zijn, opgelost. Google was namelijk sporadisch data aan het verzanelen over locaties oid. Ik heb ook mijn Wifi uitgehad, wat wel mee geholpen kan hebben.
Mja, Ik haal er amper een dag mee. Ik gebruik het toestel wel elke dag ongeveer een anderhalf uur (over de hele dag genomen).

Maar misschien is mijn batterij ook wel gewoon ruk.
pi_135231048
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Mja, Ik haal er amper een dag mee. Ik gebruik het toestel wel elke dag ongeveer een anderhalf uur (over de hele dag genomen).

Maar misschien is mijn batterij ook wel gewoon ruk.
Ja, dan neem ik aan dat je batterij slecht is. Probeer een restart btw.
Je zou minimaal 3 uur on screen time moeten halen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:15:42 #5
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_135233950
Verdomme voor het eerst dat mijn smartphone een gebroken scherm heeft. Nooit eerder gehad. Ding zat in een hoesje maar viel op de grond. Gelukkig kan ik al verlengen maar nu de nieuwe modellen eraan komen denk ik dat ik ga wachten op de aankondiging van de Samsung S5 of de opvolger van de HTC One. Het vervangen van het scherm heeft nu geen nut aangezien de reparatie kosten ongeveer even duur wordt als het abonnement verlengen met een nieuwe smartphone.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:47:36 #6
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_135269440
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:02 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ja, dan neem ik aan dat je batterij slecht is. Probeer een restart btw.
Je zou minimaal 3 uur on screen time moeten halen.
06:00 vanochtend van de lader gehaald, nu op 80 %

not bad :D
pi_135283956
iets na 7-en van de lader gehaald vanmorgen (helderheid op maximaal + automatisch en energiebesparing aan), nu nog 78% over :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135306602
Vraagje, een leraar van mij heeft ook de HTC ONE. Als hij een foto maakt komt hij niet in zijn gallery. Wel zijn de foto's te zien in Google Drive terwijl hij dit helemaal niet.

Bij mij ONE is dat niet zo!

Iemand enig idee nog?
pi_135306796
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:24 schreef Slenger het volgende:
Vraagje, een leraar van mij heeft ook de HTC ONE. Als hij een foto maakt komt hij niet in zijn gallery. Wel zijn de foto's te zien in Google Drive terwijl hij dit helemaal niet.

Bij mij ONE is dat niet zo!

Iemand enig idee nog?
Dat is een nieuwe...heb je het over Zoe's of? Want Zoe's komen wel in de edit-gallery iig maar normale foto's of video's niet. Misschien dat hij die gallery bedoelt.
pi_135307448
Alles wat met de camera gemaakt wordt is niet in het gallery te vinden.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:30:20 #11
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_135311751
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
iets na 7-en van de lader gehaald vanmorgen (helderheid op maximaal + automatisch en energiebesparing aan), nu nog 78% over :P
heb je dat ding wel gebruikt overdag? En di locatie flauwekul uitgezet?
pi_135329669
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:30 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

heb je dat ding wel gebruikt overdag? En di locatie flauwekul uitgezet?
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 12:30 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

heb je dat ding wel gebruikt overdag? En di locatie flauwekul uitgezet?
niet zoveel, want dan ben ik aan het werk ;) en hoe bedoel je locatie flauwekul?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135445145
Laatst zou er een update geweest zijn van Play Services die het accuverbruik van locatietracking zou moeten beperken, iemand daar al iets van gemerkt?

Ik merk er even niet zoveel van, zit een paar dagen thuis na een motorongeval dus de One hangt hier continue aan de lader :+ Heb niet veel anders te doen..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135449216
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 18:14 schreef BlackLining het volgende:
Laatst zou er een update geweest zijn van Play Services die het accuverbruik van locatietracking zou moeten beperken, iemand daar al iets van gemerkt?

Ik merk er even niet zoveel van, zit een paar dagen thuis na een motorongeval dus de One hangt hier continue aan de lader :+ Heb niet veel anders te doen..
:o what happened?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135469943
Oeh oeh oeh, op de HTC pagina van FB zijn ze aan het teasen :o
HTC m8?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135474324
Sinds een weekje de Butterfly binnen. Puike batterij (2 dagen bij toch behoorlijk intensief gebruik), erg vet toestel. Geweldige camera, prachtig geluid. Het 'goedkope broertje' van de One zoals eerder gezegd, is echt volwaardig goed.
pi_135480349
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 09:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oeh oeh oeh, op de HTC pagina van FB zijn ze aan het teasen :o
HTC m8?
Kijk nog eens :') gewoon een niggerversie van de M7 dus.

En niet eens te krijgen bij dat KPN van je :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135480478
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kijk nog eens :') gewoon een niggerversie van de M7 dus.

En niet eens te krijgen bij dat KPN van je :D
Gelukkig niet zeg.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135480772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:13 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Gelukkig niet zeg.
Stiekem baal je als een stekker he met die zwarte One van je :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_135480804
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Stiekem baal je als een stekker he met die zwarte One van je :D
Ja.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135512354
Heb gisteren de Incipio DualPro CF Case besteld. Iemand hier ervaringen mee?

pi_135529600
net een mailtje gehad dat mijn hoesje (pouch) uiterlijk maandag binnenkomt van de leverancier... mag ook wel een keer, heb hem 27 december besteld met een levertijd van 5 tot 7 dagen :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135738828
hèhè, mijn hoesje is vandaag eindelijk verstuurd :+

was vandaag bij klant in Amersfoort en ineens zag ik iets nieuws in de balk staan; 4G :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135743009
Is er eigenlijk al een datum voor kitkat?
pi_135743406
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er eigenlijk al een datum voor kitkat?
Nee, alleen dat hij eind januari/begin februari komt. Maar volgens mij ga je er toch niks van merken.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:25:24 #26
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_135763611
KitKat in Frankrijk gespot
Bron, Klik!
pi_135884441
Need help!

Ik ben erachter gekomen dat Google Plus ontzettend veel data vrat.
Na drie dagen in de nieuwe maand van mijn bundel, was ik al 50% kwijt door Google plus. 1.5GB.

Ik heb de app uitgeschakeld op de telefoon. Vandaag keek ik weer. Dit keer was het 500MB. De app staat nog steeds uitgeschakeld. Ik kan de app ook niet verwijderen. Help :x
pi_135905093
Weet je ook waar de 500mb aan verbruikt word? Foto upload functie oid?
pi_135905204
Mijn One heeft een glijer gemaakt laatst ;(
pi_135930412
in Hengelo en Almelo ook 4G vandaag, het komt steeds dichterbij :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135954775
Met die HTC TV app kan ik de play/pause/record knopjes onderin niet instellen. Wie weet hoe dit moet?
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_135955335
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:38 schreef Gkhn het volgende:
Met die HTC TV app kan ik de play/pause/record knopjes onderin niet instellen. Wie weet hoe dit moet?
Op de menuknop rechtsboven drukken (drie stipjes) en dan knop wijzigen of leren of iets.
pi_135959612
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:56 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Op de menuknop rechtsboven drukken (drie stipjes) en dan knop wijzigen of leren of iets.
Ja daar dus kan ik ze niet kiezen.



Alleen wat rood is kan ik nog toewijzen.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_135969272
Onofficieel, maar als dit 'm wordt... :o woei!!
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 26 januari 2014 @ 17:47:35 #35
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_135969649
Oeh... Lekker :9

Vooral de MicroSD functie zal veel mensen over de streep halen, aangezien iedereen daarover aan het jammeren was.

En de camera natuurlijk.

De prijs zal wel behoorlijk fors zijn.
pi_135969780
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:47 schreef .Neovo. het volgende:
Oeh... Lekker :9

Vooral de MicroSD functie zal veel mensen over de streep halen, aangezien iedereen daarover aan het jammeren was.

En de camera natuurlijk.

De prijs zal wel behoorlijk fors zijn.
Ja idd, en 4000mAh
Ik hoop dat deze geruchten kloppen _O_ Nondeju zeg
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135970560
Leuk dat soort filmpjes, maar je hebt er helemaal niks aan
pi_135970586
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Leuk dat soort filmpjes, maar je hebt er helemaal niks aan
Boehoe :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135970617
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Boehoe :')
Ik vind het ook maar een matige render eigenlijk.
pi_135970742
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:18 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik vind het ook maar een matige render eigenlijk.
Hoezo?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135970805
Jammer dat er staat 10mp Ultrapixel. :{
  zondag 26 januari 2014 @ 18:37:57 #42
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_135971196
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef Slenger het volgende:
Jammer dat er staat 10mp Ultrapixel. :{
Mjah, ik weet ook niet wat ik ervan moet verwachten.. Die 4 ultrapixel die nu in de camera zit ben ik ook niet kapot van.

Opzich kan ie best mooie foto's/video's maken, maar alleen als je maar net goed staat.
pi_135971344
Persoonlijk denk ik dat HTC wel heeft geleerd van de One hoor. Die paarse waas zal (hopelijk!) niet meer aan de orde zijn. En dat het nu 10MP is ipv. 4 MP zorgt ervoor dat je ze ook op groter formaat zonder schaamte kan laten zien.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_135973665
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Onofficieel, maar als dit 'm wordt... :o woei!!
Ziet er meer uit als een natte droom. Wat ze ook zelf toegeven.

Removable storage doet HTC met hun toptoestellen niet meer aan sinds de HTC One X dus dat hoef je ook niet te verwachten. Het gaat bij smartphones juist de kant op dat alles maar in de cloud moet (waar ik het overigens niet mee eens ben; doe mij ook maar eigen storage)
Ze mogen ook optyfen met die resolutie, heeft geen enkel nut meer en is alleen maar een wedstrijdje verpissen. Met zo'n resolutie heb je ook wel zo'n accu nodig. :{

Laten ze een 720p of 1080p scherm in een toestel stoppen tussen de 4-4.5" scherm en zo'n 4000mAh accu en dán zouden ze wel eens een succes kunnen hebben. Wanneer bekend wordt dat je eindelijk een (top)toestel hebt waar je gewoon 3-4 dagen makkelijk volhoudt met de accu dan gaan mensen zo'n toestel wel kopen.

Wat wél mooi zou zijn is inderdaad een 4000mAh accu en de camera. Maar dan zou hun sensor ook een stuk groter moeten worden dan de concurrentie en dat zie ik niet gebeuren.

"The HTC One took the smartphone world by storm". Right. :')
Het is een uitstekend product dat kan wedijveren met de Galaxy S4 en iPhones, maar het is écht geen succes geworden. Niet dat ik er niet blij mee ben; ik zie geen ander toestel waar ik m'n ONE voor zou willen inruilen; hooguit de Nexus 5 maar dat ding ziet er eerlijk gezegd niet uit.
  zondag 26 januari 2014 @ 19:46:49 #45
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_135973878
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 18:25 schreef Slenger het volgende:
Jammer dat er staat 10mp Ultrapixel. :{
Klopt gewoon. De camera op de One is ook 4mp Ultrapixel. Ultrapixel is slechts een marketingterm.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zondag 26 januari 2014 @ 23:59:55 #46
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_135991452
Twitter account Evleaks heeft al de specs van de opvolger van de HTC One geplaatst (voor een groot gedeelte) en die hebben het zelden fout.

5-inch 1080p display, Android 4.4 KitKat with Sense 6.0 UI, a 2.1MP front-facing camera, an UltraPixel camera on the back, 2GB of RAM, and a quad-core Qualcomm Snapdragon MSM-8974 processor.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 27 januari 2014 @ 00:05:24 #47
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_135991757
Maar goed, dit keer geen opvolger van de HTC One voor mij, woensdag de Nexus 5 en daarna wachten op de Note 4.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 27 januari 2014 @ 15:09:51 #48
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136008054
Er komen dus on-screen knoppen voor de HTC One 2, prototype van het filmpje hierboven kun je dus meteen afschrijven.
http://www.phonearena.com(...)original-One_id51854
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_136008225
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 00:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar goed, dit keer geen opvolger van de HTC One voor mij, woensdag de Nexus 5 en daarna wachten op de Note 4.
Vanwege het grotere scherm? Zou eigenlijk niet weten wat er nou zo goed is aan de Note-serie. Zou eerder de Nexus houden of een Sony kopen.
  maandag 27 januari 2014 @ 15:18:40 #50
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136008417
quote:
5s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Vanwege het grotere scherm? Zou eigenlijk niet weten wat er nou zo goed is aan de Note-serie. Zou eerder de Nexus houden of een Sony kopen.
Juist vanwege het scherm inderdaad en het gegeven dat ik veel browse op mijn smartphone. Note 5 met een aluminium design zonder een homeknop lijkt mij top. Eerst even afwachten hoe de S5 eruit ziet aangezien de Note 5 daar sterk opgaat lijken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_136017619
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:09 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Er komen dus on-screen knoppen voor de HTC One 2, prototype van het filmpje hierboven kun je dus meteen afschrijven.
http://www.phonearena.com(...)original-One_id51854
Ook dit zijn geruchten. HTC laat verdomd weinig los over specs en andere kenmerken van telefoons. Van Samsung lekt altijd een stuk meer.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_136071637
HTC voorziet de One van Android 4.4.2 'KitKat'
quote:
Drie maanden geleden beloofde HTC dat het huidige vlaggenschip, de One, binnen drie maanden een update naar Android 4.4 'KitKat' zou krijgen. Het bedrijf heeft tot op het laatste moment gewacht maar voegt nu dan toch de daad bij het woord. Inmiddels hebben verschillende HTC One gebruikers in Europa te kennen gegeven dat hun toestel de update heeft ontvangen.

De nieuwe firmware - versie 4.19.401.8 - is slechts 308,24 MB groot. Naast de nieuwe Androidversie, 4.4.2 om precies te zijn, heeft HTC nog een paar wijzigingen doorgevoerd. Zo worden enkele kwetsbaarheden opgelost en enkele nieuwe features toegevoegd waaronder cloud printing en extra Bluetooth profielen. In de browser heeft de Adobe Flash player toggle echter het veld moeten ruimen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:40:36 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_136071719
Uh wtf, waarom is de flash toggle eruit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_136275271
Sinds een paar weken doet mijn browser raar. Als ik een pagina open, laadt hij soms de halve pagina, de andere helft is zwart. Als ik dan een beetje scroll, dan verschijnt ineens alsnog de hele pagina. En hij hapert behoorlijk met scrollen. Als ik vervolgens een andere pagina aanklik, dan scrollt ie weer soepel.

De pagina's waarop dit gebeurt zijn willekeurig, de ene keer doet ie t goed en de andere keer niet.
Reboot helpt niet. Gebruik stock browser, die zou het snelste moeten zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 03-02-2014 10:04:19 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 3 februari 2014 @ 09:35:02 #55
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136275698
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sinds een paar weken doet mijn browser raar. Als ik een pagina open, laadt hij soms de halve pagina, de andere helft is zwart. Als ik dan een beetje scroll, dan verschijnt ineens alsnog de hele pagina. En hij hapert behoorlijk met scrollen. Als ik vervolgens een andere pagina aanklik, dan scrollt ie weer soepel.

De pagina's waarop dit gebeurt zijn willekeurig, de ene keer doet ie t goed en de andere keer niet.
Reboot helpt niet. Gebruik stick browser, die zou het snelste moeten zijn.
heb ik ook. Aangezien ik toch moet scrollen stoor ik me er niet aan
  maandag 3 februari 2014 @ 10:18:30 #56
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_136276504
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
Sinds een paar weken doet mijn browser raar. Als ik een pagina open, laadt hij soms de halve pagina, de andere helft is zwart. Als ik dan een beetje scroll, dan verschijnt ineens alsnog de hele pagina. En hij hapert behoorlijk met scrollen. Als ik vervolgens een andere pagina aanklik, dan scrollt ie weer soepel.

De pagina's waarop dit gebeurt zijn willekeurig, de ene keer doet ie t goed en de andere keer niet.
Reboot helpt niet. Gebruik stock browser, die zou het snelste moeten zijn.
Jup dat probleem heb ik ook.
  maandag 3 februari 2014 @ 10:33:02 #57
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_136276825
Hey, dat heb ik ook :')

Kleine bug blijkbaar.
  maandag 3 februari 2014 @ 16:00:34 #58
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_136288211
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:33 schreef .Neovo. het volgende:
Hey, dat heb ik ook :')

Kleine bug blijkbaar.
Kennelijk, hoop wel dat het snel gefixt wordt
pi_136296573
ik gebruik altijd Chrome, nergens last van..
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 3 februari 2014 @ 19:32:47 #60
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_136296672
Is ook alleen in de stock browser van Android/HTC zelf.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 februari 2014 @ 15:21:39 #61
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136323686
Begin me toch wel te irriteren aan die scroll bug :(
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:23:15 #62
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_136325999
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Begin me toch wel te irriteren aan die scroll bug :(
Als in: je browser is zwart en je krijgt pas beeld als je scrollt?
BEASTMODE
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:23:48 #63
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_136326022
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gebruik altijd Chrome, nergens last van..
Ook in chrome hier.
BEASTMODE
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 februari 2014 @ 16:41:02 #64
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_136326702
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:23 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Als in: je browser is zwart en je krijgt pas beeld als je scrollt?
Yes. En dan blokkerig ook.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_136328513
Gebruik chrome dan ipv de standaard browser, is toch praktisch hetzelfde alleen word de chrome browser wel voorzien van updates.
pi_136328831
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef videonatic het volgende:
Gebruik chrome dan ipv de standaard browser, is toch praktisch hetzelfde alleen word de chrome browser wel voorzien van updates.
Nee, ik zweer bij stock
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_136329134
Je zweert bij bugs, puur omdat stock. Nice. ( de stock browser is ook chrome alleen met minder opties )
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:53:04 #68
131603 Afwazig
Serious business
pi_136329281
Ben benieuwd wanneer we hier Kit Kat krijgen.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:56:44 #69
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_136329431
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef videonatic het volgende:
Gebruik chrome dan ipv de standaard browser, is toch praktisch hetzelfde alleen word de chrome browser wel voorzien van updates.
Ik gebruik chrome, zelfde bug.
BEASTMODE
pi_136330425
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:48 schreef videonatic het volgende:
Je zweert bij bugs, puur omdat stock. Nice. ( de stock browser is ook chrome alleen met minder opties )
Tis goed met je :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:56 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ik gebruik chrome, zelfde bug.
Kijk aan, was ik bijna aan Chrome gegaan :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_136332511
http://www.unwiredview.co(...)-or-build-their-own/

Android 4.4+ KitKat ships without browser app

End off life browsertje hoor, die stock.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:16:47 #72
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136404843
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ook dit zijn geruchten. HTC laat verdomd weinig los over specs en andere kenmerken van telefoons. Van Samsung lekt altijd een stuk meer.
Geruchten die vaak ook daadwerkelijk kloppen Evleaks is een Twitter account die het vaak bij het rechte eind heeft.
http://www.gsmarena.com/t(...)k_like-news-7725.php
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:17:26 #73
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136404868
Overigens is de nieuwe HTC One uitgelekt en heeft het on-screen buttons. Dit wordt hem. Het ziet er mooi uit maar wel weinig veranderd.

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:23:47 #74
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136405073
Zwart ziet er nu echt mooi uit met edge to edge design.
Specs:
''HTC M8 include a Qualcomm Snapdragon 800 SoC, 5 1080p display, 2GB of RAM, dual 5MP camera setup, and Sense-d Android 4.4.2 KitKat''.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_136406379
Hmm nee gaat hem niet worden die nieuwe htc.
pi_136418356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zwart ziet er nu echt mooi uit met edge to edge design.
Specs:
''HTC M8 include a Qualcomm Snapdragon 800 SoC, 5 1080p display, 2GB of RAM, dual 5MP camera setup, and Sense-d Android 4.4.2 KitKat''.
Wat?!
Dan rot maar lekker op. SIM-only voor deze jongen het komende jaar :)

Als dit echt waar is hadden ze het beter de HTC OneS (a la iPhone 4s in der tijd) kunnen noemen :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 6 februari 2014 @ 22:35:18 #77
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136421780
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat?!
Dan rot maar lekker op. SIM-only voor deze jongen het komende jaar :)

Als dit echt waar is hadden ze het beter de HTC OneS (a la iPhone 4s in der tijd) kunnen noemen :')
Nee, rot zelf lekker op.

De HTC One heeft cosmetisch gezien weinig veranderingen maar als iets er al goed uitziet hoeft de design niet rigoureus verandert te worden. Het ziet er opzich wel oké uit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_136424072
Van mijn part laten ze de behuizing ook min of meer hetzelfde. Deze is uitstekend en mooi, en nog geen jaar geleden vond iedereen deze prima in dit topic anders had je de ONE niet gekocht.

Laten ze er rappe hardware instoppen, scherm bij 1080p houden, betere camera instoppen en grote accu. Dan hebben ze een winnaar.

Jammer is alleen dat je met marketing de markt wint en niet met kwaliteit...
pi_136424906
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee, rot zelf lekker op.

De HTC One heeft cosmetisch gezien weinig veranderingen maar als iets er al goed uitziet hoeft de design niet rigoureus verandert te worden. Het ziet er opzich wel oké uit.
Het was voor HTC bedoeld, waarom zou dat tegen jou bedoeld zijn?

Ik zie geen reden om mijn one in te ruilen voor dat. De camera resolutie verbetert amper, die processor is maar iets beter dan huidig.
Nogmaals, die behuizing is prima, die 5" is prima, maar verder vind ik de specs weinig spectaculair
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_136425678
Dat uiterlijk mogen ze zo laten. Scherm mogen ze omwisselen voor 720p ten behoeve van de batterij. En die batterij is dan ook meteen het belangrijkste aandachtspunt. Evenals die kansloze waas over de uberfabeltastische UltraPixel supercamera. En de tijd die dan overblijft mag besteed worden aan het eindelijk pletten van de talloze bugs in Sense.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_136436528
Iemand tips voor een 'cradle/dock' voor mijn htc one? Gewoon dat ik hem op mijn bureau kan zetten en hem op kan laden.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:01:49 #82
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_136439011
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef BlackLining het volgende:
Dat uiterlijk mogen ze zo laten. Scherm mogen ze omwisselen voor 720p ten behoeve van de batterij. En die batterij is dan ook meteen het belangrijkste aandachtspunt. Evenals die kansloze waas over de uberfabeltastische UltraPixel supercamera. En de tijd die dan overblijft mag besteed worden aan het eindelijk pletten van de talloze bugs in Sense.
Had het niet beter kunnen verwoorden
pi_136448657
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:49 schreef Fuszy het volgende:
Iemand tips voor een 'cradle/dock' voor mijn htc one? Gewoon dat ik hem op mijn bureau kan zetten en hem op kan laden.
zoiets? http://www.smartphoneshop(...)dle-usb-htc-one.html
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_136455054
quote:
Ja zoiets inderdaad. Ik zag dat de HTC One X een dock had waarbij er ook nog geluid uit kwam. Geen idee wat de toegevoegde waarde is, maar die was 30 euro.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 7 februari 2014 @ 22:39:50 #85
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_136455199
2e microfoon is kapot, videoopname(stereo) en handsfree zijn fucked up :N
pi_136612300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:49 schreef Fuszy het volgende:
Iemand tips voor een 'cradle/dock' voor mijn htc one? Gewoon dat ik hem op mijn bureau kan zetten en hem op kan laden.
Ik heb er 1 bij DX.com gekocht, bevalt me uitstekend!
Heeft dezelfde functie (opladen) alleen 3 keer zo goedkoop.
  woensdag 12 februari 2014 @ 02:53:28 #87
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_136614864
Hoe snel was die van jou binnen? ik heb er ook een besteld rond 20 januari, inmiddels bijna een maand later maar nog steeds niks binnen...
pi_136665021
Ben al even aan het kijken, maar misschien hebben jullie nog tips; waar kan ik een abonnement voor een leuke prijs vinden icm een HTC One? Internet gebruik ik voornamelijk WIFI voor, dus 250/ max 500mb is voldoende. Smsen doe ik ook niet bijster veel en bellen ook niet echt :P
pi_136669588
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:39 schreef blup het volgende:
2e microfoon is kapot, videoopname(stereo) en handsfree zijn fucked up :N
Vervelend. Al lang in je bezit? Zo ja dan is de enige optie zo een shop waar ze dit soort dingen tegen een hopelijk redelijke prijs kunnen repareren. Anders gewoon kijken of de fabriek wat voor je kan doen uiteraard onder dekking van je garantie.
pi_136670414
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 22:39 schreef blup het volgende:
2e microfoon is kapot, videoopname(stereo) en handsfree zijn fucked up :N
90 euro en binnen een uur gemaakt

http://www.touchfix.nl/reparatie/htc/one-m7
  zaterdag 15 februari 2014 @ 10:59:25 #91
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_136729060
Hebben jullie ook dat als een je een filmpje op Facebook start, soms een prrfftttt geluid horen aan het begin?
pi_136729093
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:59 schreef .Neovo. het volgende:
Hebben jullie ook dat als een je een filmpje op Facebook start, soms een prrfftttt geluid horen aan het begin?
Heb je niet toevallig iets van Chili Con carne of erwtensoep op gisteren?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_136731706
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:48 schreef videonatic het volgende:
Je zweert bij bugs, puur omdat stock. Nice. ( de stock browser is ook chrome alleen met minder opties )
Compleet verschillende browsers. Stock is doorgaans veel sneller en een hoop dingen van webpagina's werken niet lekker in Chrome.

Het swipen om de hele TT te zien werkt bijvoorbeeld niet eens in Chrome.
pi_136731763
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:28 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Compleet verschillende browsers. Stock is doorgaans veel sneller en een hoop dingen van webpagina's werken niet lekker in Chrome.

Het swipen om de hele TT te zien werkt bijvoorbeeld niet eens in Chrome.
Vergeet vooral die automatische content-reflow van stock niet. Dat is heerlijk.

Beide browsers hebben hun voordelen. Vind het van Chrome weer erg fijn dat ik met één vinger kan ik- en uitzoomen.


Daarnaast is het verhaal dat de stock browser een gestripte Chrome is natuurlijk onzin. Het zijn beide Webkit browsers, maar daar is alles wel mee gezegd.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_136731808
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:31 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Vergeet vooral die automatische content-reflow van stock niet. Dat is heerlijk.

Beide browsers hebben hun voordelen. Vind het van Chrome weer erg fijn dat ik met één vinger kan ik- en uitzoomen.


Daarnaast is het verhaal dat de stock browser een gestripte Chrome is natuurlijk onzin. Het zijn beide Webkit browsers, maar daar is alles wel mee gezegd.
Met stock kan je toch ook twee keer tappen voor zoom, of bedoel je iets anders?
pi_136731854
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:32 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Met stock kan je toch ook twee keer tappen voor zoom, of bedoel je iets anders?
Ja, maar met chrome kun je snel twee keer tappen, dan vasthouden en dan kun je door je vier naar boven of beneden te bewegen zoomen. Kun je zelf bepalen hoe ver je inzoomt in plaats van die twee zoomniveaus.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_136756213
Heh, mijn HTC One start sinds vanavond niet meer op, geen lampje, geen usb connectie, niks.

Zal hem maandag eens opsturen. :{ Al zal dat ook wel weer onder "vochtschade" vallen. zo zijn al mijn garantieproblemen nog gegaan
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_136763334
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef Curlbrah het volgende:
Heh, mijn HTC One start sinds vanavond niet meer op, geen lampje, geen usb connectie, niks.

Zal hem maandag eens opsturen. :{ Al zal dat ook wel weer onder "vochtschade" vallen. zo zijn al mijn garantieproblemen nog gegaan
Andere oplader geprobeerd? En wacht ook even een kwartiertje als je hem aan de oplader hebt gehangen.
pi_136763405
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:18 schreef Curlbrah het volgende:
Heh, mijn HTC One start sinds vanavond niet meer op, geen lampje, geen usb connectie, niks.

Zal hem maandag eens opsturen. :{ Al zal dat ook wel weer onder "vochtschade" vallen. zo zijn al mijn garantieproblemen nog gegaan
Beetje wringen met het stekkertje? Mijn USB aansluiting is ook kapot.

Blijf wel lekker bezig met zo'n high end phone }:|
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 16 februari 2014 @ 13:52:50 #100
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_136768929
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Heb je niet toevallig iets van Chili Con carne of erwtensoep op gisteren?
Nee :D

Maar hebben jullie het ook?
pi_136802547
Kut. Dacht dat ik tot nu toe weg kwam met problemen. Helaas afgelopen zaterdag op een feestje er ook achter gekomen dat m'n camera last heeft van hogere temperaturen. Na langer filmpjes schieten een volledig roze beeld :{ Na even afkoelen is het weer weg. Na het lezen van zoveel gezeik heb ik ook totaal geen zin om m'n telefoon op te sturen...baal hier wel van.
Too much is never enough!
pi_136802727
Ik ga hem deze week omruilen vanwege de camera maar vooral vanwege dat ik erachter kwam dat ik een demo toestel heb gekregen waardoor sommige functies niet werken :')

Even bij Vodafone langs, gelukkig vervangende toestelservice
pi_136855689


HTC presenteert opvolger One op 25 maart
quote:
HTC zal de opvolger van zijn huidige smartphone One op 25 maart presenteren. Dat heeft de fabrikant laten weten. De presentatie vindt plaats met een gelijktijdig evenement in de Amerikaanse stad New York en Londen.

HTC heeft de presentatie van de opvolger van de One gepland voor dinsdagochtend 25 maart om 12 uur 's middags Nederlandse tijd, blijkt uit de uitnodiging die The Verge online heeft gezet. De uitnodiging geeft niet weg wat de naam zal zijn van de nieuwe smartphone.

Met de presentatie eind maart vindt de presentatie een maand plaats na die van de Galaxy S5, die Samsung komende maandag toont op telecombeurs Mobile World Congress in Barcelona. Sony zal daar vermoedelijk ook zijn nieuwe dure smartphone tonen. Wanneer de opvolger van de One uit zou moeten komen, is nog onbekend.

Er gaan afgelopen weken veel geruchten over de opvolger van de One, met als codenaam M8. Zo kwamen er zondag foto's naar buiten die een afgeronder ontwerp toonden. Geruchten wijzen erop dat de opvolger van de One een 5"-scherm heeft met full-hd-resolutie. De processor zou een Snapdragon 800 van Qualcomm zijn. HTC zou een tweede cameralens hebben toegevoegd aan de achterkant. Die zou gebruikt kunnen worden voor beeldbewerking en het achteraf scherpstellen of juist blurren van de achtergrond bij foto's.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 18:14:58 #104
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_136860600
Zit er eigenlijk al een tool op de One om te kijken welke apps de meeste data zuipen? Zo nee, wat is een chille app hiervoor?
pi_136860643
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit er eigenlijk al een tool op de One om te kijken welke apps de meeste data zuipen? Zo nee, wat is een chille app hiervoor?
Instellingen -> Meer -> Gebruik. Kan je ook limieten en waarschuwingen instellen.
  woensdag 19 februari 2014 @ 11:41:46 #106
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_136886050
Uitgelekte foto van de m8
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:05:26 #107
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136888376
Niet vet...
pi_136888495
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:41 schreef warp995 het volgende:
Uitgelekte foto van de m8
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat dit hem is, lijkt net of er zo'n lelijk bumperhoesje omheen zit.
pi_136888568
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:41 schreef warp995 het volgende:
Uitgelekte foto van de m8
[ afbeelding ]
Dat desire uiterlijk :')!! Ik ga even bidden dat dit niet waar mag zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_136891854
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:09 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat dit hem is, lijkt net of er zo'n lelijk bumperhoesje omheen zit.
Zit er ook omheen.
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:45:27 #112
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_136891938
't lijkt me idd wel dat er een hoesje om heen zit
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:43:50 #113
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136905316
Zit inderdaad een case om maar de nieuwe HTC One ziet er echt lelijk uit. Ronde vormen en de speakers die niet symmetrisch zijn.

En de grootste faal is de on-screen knoppen, terwijl het HTC logo op de voorkant blijft. Hadden ze het net zo goed kunnen laten zoals het was. Ik koop deze niet. Het is dat mijn oude HTC One verkocht is anders had ik die mooi gehouden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_136905800
Godallemachtig wat lelijk :{
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_136906149
quote:
Hier vind ik 'm meevallen, maar de huidige One is mooier.
Even afwachten wat de specs doen. Die kunnen wmb een hoop goedmaken.

25 maart officiele aankondiging.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_136911780
Yep, ik vind die randen lelijk. Kan ook komen door de gouden kleur.
pi_136913540
Heeft iemand al KitKat via ota binnen?
pi_136925893
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:06 schreef zoz het volgende:
Heeft iemand al KitKat via ota binnen?
Die is nog niet beschikbaar in NL, dus dat lijkt me knap.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_136931561
In het zilver en zwart is ie wel beter trouwens
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:52:45 #120
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136938508
Deze zien er dan wel weer mooi uit.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_136939135
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze zien er dan wel weer mooi uit. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:Y ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_136939321
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze zien er dan wel weer mooi uit. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter, maar nog steeds vind ik de huidige mooier. Omdat het HTC logo voorop gewoon veel ruimte in beslag neemt.
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:23:54 #123
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_136939786
Klopt ik zou ook gewoon de huidige HTC One houden. Niet echt de moeite waard om te upgraden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_136940219
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Klopt ik zou ook gewoon de huidige HTC One houden. Niet echt de moeite waard om te upgraden.
Same here.
Mijn One is echt nog steeds geweldig snel en die paar kleine dingetjes die niet perfect zijn, storen me niet enorm.
Lekker over op SIM-only en volgend jaar wellicht weer het nieuwe vlaggenschip ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_136953525
Heb de One nu een kleine twee weken in mijn bezit. Wat een verschil met de One X :). Vooral de accu is een verbetering. Ik haal nu makkelijk twee dagen op een lading :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137058223
Over 8 dagen heb ik 4G dekking hier door T-Mobile....eindelijk. :')

Ze zijn al bezig met 5G btw in Zuid-Korea. :) Iets met films in een seconde downloaden.
pi_137059636
Ik baal een beetje dat Telfort helemaal geen 4G aanbiedt. Misschien toch eens kijken naar een goedkoop sim only van kpn. Zelfde netwerk.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137062982
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 18:51 schreef Albert86 het volgende:
Ik baal een beetje dat Telfort helemaal geen 4G aanbiedt. Misschien toch eens kijken naar een goedkoop sim only van kpn. Zelfde netwerk.
Ik mag niet teveel zeggen, maar wat niet is kan nog komen :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137064012
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 19:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik mag niet teveel zeggen, maar wat niet is kan nog komen :)
Je weet er meer van? Want dit lees ik op Telfort.nl

quote:
Biedt Telfort ook 4G aan?

Nee, wij bieden geen 4G aan. Voorlopig bieden alleen KPN en Hi 4G aan. Alles lezen over 4G en 4G aanbieders? Ga dan naar 4G.nl
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137064868
Ik ben af en toe niet meer bereikbaar op mijn One. Heb dan wel bereik maar men krijgt gelijk mijn voicemail. Erg irritant.
Soms verliest de foon ook contact met mijn simkaart. Zonder iets te doen werkt het na 5 minuten weer.
Morgen maar eens een nieuwe simkaart scoren en dat uitproberen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_137082847
So, dikke aanbieding :o

http://www.ibood.com/nl/n(...)aluminium_behuizing/

Van 429,- naar 189,95...
  maandag 24 februari 2014 @ 10:39:42 #132
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137082990
En dat hoort in dit topic thuis? Het is namelijk geen HTC One desalniettemin is dat ding nergens meer ¤429 euro maar ¤220 euro zonder deze korting. Het ding is zwaar verouderd en heeft maar 8GB. Wellicht interessant voor de mensen die een budget smartphone zoeken maar de HTC One is een flagship smartphone.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_137083027
Dank voor je antwoord op je eigen vraag :).
  maandag 24 februari 2014 @ 10:44:26 #134
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137083110
Waarom post je het dan hier. En het was geen vraag maar een suggestie. Blijkbaar was je daarvan niet op de hoogte.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_137083148
Dit is het HTC One topic. De aanbieding is een HTC One SV. Ik was sarcastisch met m'n laatste reactie, je doet namelijk ontzettend moeilijk over niets. M'n link naar die aanbieding is gewoon hartstikke ontopic.
pi_137083209
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:46 schreef Stofje het volgende:
Dit is het HTC One topic. De aanbieding is een HTC One SV. Ik was sarcastisch met m'n laatste reactie, je doet namelijk ontzettend moeilijk over niets. M'n link naar die aanbieding is gewoon hartstikke ontopic.
Nee, dit is het One-topic, niet het One SV-topic.
  maandag 24 februari 2014 @ 10:49:08 #137
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137083216
Dit is niet het algemene HTC One topic. Je begrijpt toch wel dat ze in die tijd alles de One noemden. Zoals de HTC One X wat hier ook niet thuis hoort en een eigen topic heeft. En nee ik doe niet moeilijk maar informatie plaatsen dat hier niet hoort is niet echt relevant. Maar goed, dit gezegd hebbende.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 10:53:33 #138
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137083311
Het topic is niet stuk gegaan door het linkje dus zo'n drama is het ook weer niet toch?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_137083370
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:53 schreef senesta het volgende:
Het topic is niet stuk gegaan door het linkje dus zo'n drama is het ook weer niet toch?
Ik heb toch wel even uit frustratie een gat in de muur geslagen hoor
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 10:56:30 #140
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137083384
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:55 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik heb toch wel even uit frustratie een gat in de muur geslagen hoor
:D Stevig muurtje dan :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_137083618
Ghe, tja, ik loop toch al heel wat jaartjes mee op FOK!, dit leek me verre van offtopic. Alsof ik in het Ajax-topic kom en zeg dat de jeugd van Ajax een potje heeft gewonnen. "Dit gaat over Ajax 1 :( ". Ach :s). Zand erover.
pi_137083630
4.4 is beschikbaar!
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 11:11:20 #143
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_137083732
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef CaptainCookie het volgende:
4.4 is beschikbaar!
Oeh tof! Nou wachten tot T-mobile ook zo ver is ;(
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_137084103
Geinstalleerd.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_137084255
De batterij is grijs geworden
pi_137085101
En ART is eruit gehaald
  maandag 24 februari 2014 @ 11:56:40 #147
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_137085107
En hij is bezig met de update naar 4.4 :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 februari 2014 @ 11:57:47 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137085142
quote:
8s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:56 schreef CaptainCookie het volgende:
En ART is eruit gehaald
wat is ART ook alweer?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137085766
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 11:57 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat is ART ook alweer?
ART en Dalvik, de een start apps sneller op en de ander hervat ze weer sneller.

Dacht ik....
pi_137086458
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:12 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

ART en Dalvik, de een start apps sneller op en de ander hervat ze weer sneller.

Dacht ik....
Nee, de eerste is een ahead of time-compiler en de andere een just in time-compiler.

De eerste is sneller omdat er tijdens het installeren al code gecreëerd wordt om de app op jouw telefoon uit te voeren, waardoor apps bijna net zo snel worden als de native apps die erop staan. Apps nemen hier door wel meer ruimte in beslag op je telefoon.

Bij de tweede wordt die code pas gemaakt elke keer als jij de app start. App neemt minder ruimte in, maar is wel minder snel.

Heel kort gezegd even.
pi_137086541
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:30 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, de eerste is een ahead of time-compiler en de andere een just in time-compiler.

De eerste is sneller omdat er tijdens het installeren al code gecreëerd wordt om de app op jouw telefoon uit te voeren, waardoor apps bijna net zo snel worden als de native apps die erop staan. Apps nemen hier door wel meer ruimte in beslag op je telefoon.

Bij de tweede wordt die code pas gemaakt elke keer als jij de app start. App neemt minder ruimte in, maar is wel minder snel.

Heel kort gezegd even.
Dus in de praktijk worden applicaties nu iets langzamer hervat, terwijl ze minder ruimte in beslag nemen op het geheugen?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137086610
Iemand ervaring met S-on /S-off?
pi_137086653
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dus in de praktijk worden applicaties nu iets langzamer hervat, terwijl ze minder ruimte in beslag nemen op het geheugen?
Ja, en ook het uitvoeren gaat langzamer. Ruimte heeft trouwens invloed op opslagruimte, niet op het geheugen.
pi_137086858
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:35 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, en ook het uitvoeren gaat langzamer. Ruimte heeft trouwens invloed op opslagruimte, niet op het geheugen.
Is het niet zo dat deze telefoon niet sowieso al een overdaad aan kracht had voor de meeste apps? Ofwel, de apps worden nu softwarematig langzamer opgestart, maar de kracht van de chipset etc van de telefoon trekt dat toch wel bij? Ik merk iig niets aan snelheid aan de gemiddelde app die ik nu gebruik:
- Browser
- Whatsapp
- Facebook
- Endomondo
- 9292
- NU.nl
- GMail
- Soundcloud
- Youtube
- Wat games zoals Plague Inc.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137087148
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Is het niet zo dat deze telefoon niet sowieso al een overdaad aan kracht had voor de meeste apps? Ofwel, de apps worden nu softwarematig langzamer opgestart, maar de kracht van de chipset etc van de telefoon trekt dat toch wel bij? Ik merk iig niets aan snelheid aan de gemiddelde app die ik nu gebruik:
- Browser
- Whatsapp
- Facebook
- Endomondo
- 9292
- NU.nl
- GMail
- Soundcloud
- Youtube
- Wat games zoals Plague Inc.
Scrollen door bijvoorbeeld de gallerij gaat zelfs met duizenden foto's veel sneller dan scrollen door de gallerij die ingebouwd zit in Whatsapp.

Ook de stockbrowser voelt veel soepeler aan dan de gemiddelde app (als die scrollbug even niet lastig doet tenminste).

BlinkFeed loopt ook heel soepel als je daar doorheen scrollt.

Nou is de telefoon natuurlijk heel snel, maar je merkt wel duidelijk verschil tussen native apps en gedownloade apps.
pi_137087274
Vergelijk het met een Javaprogramma en een 'echt' programma op je computer
pi_137087358
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:48 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Scrollen door bijvoorbeeld de gallerij gaat zelfs met duizenden foto's veel sneller dan scrollen door de gallerij die ingebouwd zit in Whatsapp.

Ook de stockbrowser voelt veel soepeler aan dan de gemiddelde app (als die scrollbug even niet lastig doet tenminste).

BlinkFeed loopt ook heel soepel als je daar doorheen scrollt.

Nou is de telefoon natuurlijk heel snel, maar je merkt wel duidelijk verschil tussen native apps en gedownloade apps.
Ah ok, op die manier.
Maar is het dan zo dat de native apps sneller zijn geworden en de gedownloade apps langzamer? Of alleen dat laatste? Ik merk het verschil namelijk eigenlijk niet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137087570
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:55 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ah ok, op die manier.
Maar is het dan zo dat de native apps sneller zijn geworden en de gedownloade apps langzamer? Of alleen dat laatste? Ik merk het verschil namelijk eigenlijk niet.
Er is nu ook nog geen verschil, omdat de 4.4-update standaard nog Dalvik (oude) gebruikt in plaats van ART (nieuwe). Die laatste is sinds 4.4.1 bij de developeropties aan te zetten, maar HTC heeft dat weggelaten bij de update omdat de huidige versie soms apps nog laat crashen (maar vaak ook niet, dus die optie hadden ze er wmb best in mogen laten).

Bij de volgende Androidversie gaat ART standaard worden, wat dus als effect heeft dat je telefoon sneller wordt doordat hardware efficiënter benut wordt en de batterij hierdoor wat langer meegaat.
pi_137087593
Native apps hebben trouwens niks te maken met Dalvik of ART, omdat ze native zijn.
pi_137087816
Met 4.4. wordt Flash er toch ook uitgesloopt?

In dat geval laat ik 'm nog gewoon op 4.3 staan.
pi_137088009
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:09 schreef Iemand91 het volgende:
Met 4.4. wordt Flash er toch ook uitgesloopt?

In dat geval laat ik 'm nog gewoon op 4.3 staan.
Ja, maar ik kan me niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst gebruikt heb.

Voor webvideos heb je het in ieder geval vrijwel nooit meer nodig.
pi_137088786
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Native apps hebben trouwens niks te maken met Dalvik of ART, omdat ze native zijn.
:')

De apps die in C gemaakt zijn misschien niet, maar da's hooguit 5%. Java based apps worden binnen Android gezien als native. Mede omdat heel Android zelf binnen Dalvik draait.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137090741
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 12:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand ervaring met S-on /S-off?
Niemand die uit kan leggen wat het is en wat standaard hoort en hoe ik dat kan checken?
pi_137090752
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:')

De apps die in C gemaakt zijn misschien niet, maar da's hooguit 5%. Java based apps worden binnen Android gezien als native. Mede omdat heel Android zelf binnen Dalvik draait.
Je snapt toch wat ik bedoel met native in dit geval.
pi_137090774
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:36 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Niemand die uit kan leggen wat het is en wat standaard hoort en hoe ik dat kan checken?
S-ON is standaard, en hij staat eigenlijk alleen S-OFF als je dat bewust gedaan hebt.
pi_137090864
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

S-ON is standaard, en hij staat eigenlijk alleen S-OFF als je dat bewust gedaan hebt.
Oké want deze telefoon die bij Vodafone gekocht is heeft een probleem met Tell HTC ofzo waardoor het een promotietoestel lijkt te zijn alleen online hebben ze het over S-on / S-off dus wilde eigen co troleren wat het is en hoe ik dat kan zien
pi_137091459
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:40 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Oké want deze telefoon die bij Vodafone gekocht is heeft een probleem met Tell HTC ofzo waardoor het een promotietoestel lijkt te zijn alleen online hebben ze het over S-on / S-off dus wilde eigen co troleren wat het is en hoe ik dat kan zien
HTC heeft, als je je toestel geroot hebt, nog een beveiligingsflag erop zitten. Na het rooten staat 'ie nog steeds op S-ON en moet je dus nog wat extra's doen om die op S-OFF te zetten. Als hij dan S-OFF staat kan je praktisch óveral bij in je telefoon.
pi_137096077
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:15 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ja, maar ik kan me niet meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst gebruikt heb.

Voor webvideos heb je het in ieder geval vrijwel nooit meer nodig.
Ik kom soms nog wel videos tegen die het gebruiken.
  maandag 24 februari 2014 @ 17:31:26 #169
131603 Afwazig
Serious business
pi_137096421
Als ik wil updaten naar 4.4 dan zegt hij dat er een update is maar als ik die dan wilt downloaden gebeurt er niks. Meer mensen last van?
  maandag 24 februari 2014 @ 18:33:33 #170
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137098320
Bij mij is ie inmiddels een update aan het downloaden.
pi_137098906
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Afwazig het volgende:
Als ik wil updaten naar 4.4 dan zegt hij dat er een update is maar als ik die dan wilt downloaden gebeurt er niks. Meer mensen last van?
Update app opzoeken bij alle apps in instellingen -> apps, gedwongen stoppen en cache legen. Dan zou hij het moeten doen.

Zelf overigens nergens last van gehad.
pi_137101186
quote:
2s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:37 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je snapt toch wat ik bedoel met native in dit geval.
Aah wacht, mja, ik had niet ver genoeg terug gelezen.

Desondanks kun ja wel stellen dat met ART praktisch alles sneller wordt aangezien Android zélf, buiten de apps om, ook grotendeels in de VM loopt.

Want zo kun je ook stellen dat alleen assembly native is.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 24 februari 2014 @ 20:29:06 #173
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137103681
Wat is de Samsung Galaxy S5 lelijk zeg _O-. Totaal geen smartphone waar HTC zich zorgen om zou moeten maken qua design, alhoewel het waarschijnlijk gewoon goed verkocht gaat worden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 24 februari 2014 @ 20:35:18 #174
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137104011
Ook ik ben bijgewerkt. Valt me als eerste op dat de kleur van de batterij in de statusbalk een andere kleur heeft bij laden..
  maandag 24 februari 2014 @ 20:36:47 #175
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137104079
Hahaha net geplaatst door het twitter account van HTC.

[ Bericht 17% gewijzigd door MisterJ.Lo op 24-02-2014 20:47:41 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_137104097
update is bezig :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_137104390
Jup, hier komt ie ook binnen :) 308 mb naar Android 4.4.2
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137104674
Zal vast nog wel 2 jaar duren voor we hem bij T-Mob krijgen. :'(
pi_137105040
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hahaha net geplaatst door het twitter account van HTC. [ afbeelding ]
_O-

Die S5 is dus gewoon een Galaxy S4+
Totaal geen innovatie en nauwelijks beter aan specs dan de S4. Bovendien plastic :') wat kutbedrijf is het ook.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137105123
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

_O-

Die S5 is dus gewoon een Galaxy S4+
Totaal geen innovatie en nauwelijks beter aan specs dan de S4. Bovendien plastic :') wat kutbedrijf is het ook.
Ho ho, ze hebben wel een metalen versie dit jaar als het goed is.

Maar die kost wel 200-300 euro meer als ik het mij goed herinner.
pi_137105176
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:54 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Ho ho, ze hebben wel een metalen versie dit jaar als het goed is.
Ze kunnen ook moeilijk anders. Die glimmende crap is te lelijk voor woorden.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 februari 2014 @ 21:07:32 #182
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137105878
Zo even installeren *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_137106430
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

_O-

Die S5 is dus gewoon een Galaxy S4+

Totaal geen innovatie en nauwelijks beter aan specs dan de S4.
Zelfde geldt voor de One opvolger.

Waarbij de S5 misschien wel het voordeel heeft dat deze dus (deels) waterdicht gaat zijn, zo'n vingerafdruk-ding (lijkt mij niets; maar het trekt natuurlijk de aandacht) én heeft snellere CPU (als de ONE opvolger dus de Snapdragon 800 krijgt en niet de 805 801; hoewel in de praktijk natuurlijk ook weinig verschil tussen die 2).

16 megapixels op de S5 is overdreven veel, maar 13 van de S4 biedt natuurlijk ook al veel meer detail dan de 4 van de One.
quote:
Bovendien plastic :') wat kutbedrijf is het ook.
Tja, pleur er miljarden marketing tegenaan en je koopt jezelf succes.

Maar goed; wat de opvolger van de ONE ook wordt; ik houd de ONE. Moet sowieso nog tot volgend jaar met abonnement maar hoef geen nieuwe. Zie er geen enkele reden voor. O+

EDIT: foutje hersteld.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 25-02-2014 12:22:01 ]
pi_137111052
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef .Neovo. het volgende:
Ook ik ben bijgewerkt. Valt me als eerste op dat de kleur van de batterij in de statusbalk een andere kleur heeft bij laden..
Beetje jammer dat. Ook als de lading onder de 20% komt, blijft het batterijtje wit. In 4.3 werd hij geel en dan rood. Veel sneller te zien hoe vol hij nog was.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137111172
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:47 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Beetje jammer dat. Ook als de lading onder de 20% komt, blijft het batterijtje wit. In 4.3 werd hij geel en dan rood. Veel sneller te zien hoe vol hij nog was.
Irritant ja.

Tevens die nieuwe notificaties onderin het scherm die nu afgeronde hoeken hebben. Wat is dat voor idioot ontwerp?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137113422
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:47 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Beetje jammer dat. Ook als de lading onder de 20% komt, blijft het batterijtje wit. In 4.3 werd hij geel en dan rood. Veel sneller te zien hoe vol hij nog was.
Had ik eerst ook, maar na een dagje spelen vind ik het toch wel veel uniformer eruit zien. Batterij was eerst het enige gekleurde item in de notificatiebalk (alle icoontjes van apps werden ook zwart/wit gemaakt) waardoor het geheel er nu strakker uitziet.

Vooral nu de notificatiebalk meekleurt met apps ziet het er mooier uit.
pi_137113927
Hopelijk zal battery life ook beter worden.
pi_137115051
ik lees firmware update is uit?
pi_137116579
quote:
14s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:39 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Had ik eerst ook, maar na een dagje spelen vind ik het toch wel veel uniformer eruit zien. Batterij was eerst het enige gekleurde item in de notificatiebalk (alle icoontjes van apps werden ook zwart/wit gemaakt) waardoor het geheel er nu strakker uitziet.

Vooral nu de notificatiebalk meekleurt met apps ziet het er mooier uit.
Van de standaard dingen wel ja. Maar ik heb nog een app altijd actief waarvan ook een groen icoontje bovenin staat. Dus maakt voor mij geen hol uit. Vind het gewoon minder duidelijk nu.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137116583
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:52 schreef Skillstorm het volgende:
Hopelijk zal battery life ook beter worden.
Ik doe nu al twee volle dagen op 1 lading. Ben benieuwd :)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 07:42:21 #191
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137116615
Ik haal het eind van de dag niet eens met een volle lading.. Ik gebruik het toestel wel de hele dag, om even op facebook te kijken, en af en toe berichten wegsturen.
pi_137116810
Ik gebruik hem ook de hele dag. Zit niet de hele dag te gamen, maar af en toe ff een spelletje tussendoor en email, facebook en internet. En heb de energiebesparing niet aan staan.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 08:33:03 #193
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137117081
Ik heb energiebesparing wel aanstaan, zonder gaat het nog sneller.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 08:33:46 #194
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137117086
Tot nu toe 10% per uur...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 25 februari 2014 @ 08:43:30 #195
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137117172
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 07:42 schreef .Neovo. het volgende:
Ik haal het eind van de dag niet eens met een volle lading.. Ik gebruik het toestel wel de hele dag, om even op facebook te kijken, en af en toe berichten wegsturen.
de Facebook app vreet ook veel via de site is t minder energie verbruiken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137118894
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 07:37 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Van de standaard dingen wel ja. Maar ik heb nog een app altijd actief waarvan ook een groen icoontje bovenin staat. Dus maakt voor mij geen hol uit. Vind het gewoon minder duidelijk nu.
Heb je het percentage er niet naast staan?
pi_137118938
Ik vind het ook maar niks.

Had liever gewoon het stock Android icoontje gezien voor de batterij. Dit is te breed én onduidelijk.

Percentage naast de batterij laten weergeven heb ik nooit begrepen. Verspilling van schermruimte.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:53:59 #198
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_137119489
Ik heb liever het percentage dan de batterij tbh. Heb alleen nog geen optie kunnen vinden om het batterijicoontje weg te kunnen halen. :')
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:56:58 #199
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137119544
FIRST WORLD PROBLEMS
pi_137119630
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:56 schreef BeamofLight het volgende:
FIRST WORLD PROBLEMS
Maar echt.
pi_137120886
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:17 schreef Iemand91 het volgende:
én heeft snellere CPU (als de ONE opvolger dus de Snapdragon 800 krijgt en niet de 805; hoewel in de praktijk natuurlijk ook weinig verschil tussen die 2).
De Galaxy S5 krijgt geen SD805.
Dat kan ook helemaal niet aangezien het toestel vanaf april in de verkoop gaat en de SD805 pas ergens tussen mei en augustus beschikbaar is.

Reken er dusmaar niet teveel op dat The All New One het wel krijgt.
NEE!
pi_137136504
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:53 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb liever het percentage dan de batterij tbh. Heb alleen nog geen optie kunnen vinden om het batterijicoontje weg te kunnen halen. :')
ik heb beide, als dat icoontje weg zou kunnen zou ik dat helemaal ^O^ vinden
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_137136847
Ach, ik wil dat percentage helemaal niet weten.

Dat icoontje biedt voldoende informatie om te kunnen schatten of je de dag gaat halen. En ik ken mezelf, als dat een percentage staat ga ik veel te krampachtig dat in de gaten houden. Met waarschijnlijk zelfs tot gevolg dat ik vaker de One aanzet om het percentage te checken, en de accu dus sneller leeg gaat.

En je kunt er onderweg toch niks aan veranderen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137137148
ik vind juist dat het balkje lang niet altijd 'klopt' met het weergegeven percentage :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:55:28 #205
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_137138547
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik heb beide, als dat icoontje weg zou kunnen zou ik dat helemaal ^O^ vinden
Dat bedoel ik dus, nu zit ik naar beide te staren terwijl ik alleen het percentage wil. :P
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_137163104
Nou, paar dagen met 4.4, maar ik kan geenszins zeggen dat ik het een verbetering vind.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  woensdag 26 februari 2014 @ 16:02:16 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_137163562
Hmm, maar wel flash uit de standaardbrowser en meer van dat soort ongein? Dan sla ik over denk ik.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137163628
Ik moet sowieso nog wachten tot ik 80 ben voor Kitkat bij T-Mobile.
  woensdag 26 februari 2014 @ 17:27:18 #209
131603 Afwazig
Serious business
pi_137166188
Weinig verschil met 4.3.
  woensdag 26 februari 2014 @ 17:29:52 #210
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137166294
Ik vind t ook niks

Tenminste, wtf is er veranderd?
pi_137168464
afgezien van het batterij-kleurtje en afgeronde hoekjes merk ik er ook weinig van :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_137183510
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef ReMcOrE het volgende:
afgezien van het batterij-kleurtje en afgeronde hoekjes merk ik er ook weinig van :+
Dat vind ik twee noemenswaardige minpunten, daarnaast krijg ik Google Now niet meer gestart met een long press op home en heb ik geen Flash meer.

Waar zit het knopje om te downgraden?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137195616
http://static.knowyourmob(...)_2.jpg?itok=pmxmo_48

Dat blijkt het echte design van de nieuwe One.

Ziet er al stukken beter uit.
pi_137196288
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef Skillstorm het volgende:
http://static.knowyourmob(...)_2.jpg?itok=pmxmo_48

Dat blijkt het echte design van de nieuwe One.

Ziet er al stukken beter uit.
Dat is al een oude render, door een fan gemaakt
pi_137196414
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat is al een oude render, door een fan gemaakt
Dan weet ik het niet meer.
pi_137198070
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:55 schreef Skillstorm het volgende:
http://static.knowyourmob(...)_2.jpg?itok=pmxmo_48

Dat blijkt het echte design van de nieuwe One.

Ziet er al stukken beter uit.
Een One met een extra knop op het htc logo, jamang.
pi_137203491
Wellicht dat hier iemand mijn vraag kan beantwoorden.
Heb een HTC one SV.
Als ik bv hier op forum iets wil plaatsen staat mijn toetsen bord op het scherm precies op de button 'invoer'. Dit is pas sinds de laatste update (van een paar weken terug). Bij de oude versie had je op toetsenbord een pijltje waarmee je toetsenbord weg kon schuiven.
Is hier nu een andere oplossing voor mogelijk?
Net efkes anges
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 februari 2014 @ 16:23:09 #218
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_137203547
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Wellicht dat hier iemand mijn vraag kan beantwoorden.
Heb een HTC one SV.
Als ik bv hier op forum iets wil plaatsen staat mijn toetsen bord op het scherm precies op de button 'invoer'. Dit is pas sinds de laatste update (van een paar weken terug). Bij de oude versie had je op toetsenbord een pijltje waarmee je toetsenbord weg kon schuiven.
Is hier nu een andere oplossing voor mogelijk?
je terug knop onder in t scherm gebruiken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_137203842
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef Ynske het volgende:

[..]

je terug knop onder in t scherm gebruiken
:@
Net efkes anges
pi_137203932
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:08 schreef videonatic het volgende:

[..]

Een One met een extra knop op het htc logo, jamang.
Is dat zo ver gezocht/onmogelijk dan? :')
pi_137204841
Voor de mensen die hebben geüpdate, kunnen jullie je telefoon met de PC verbinden? Bij mij herkent ie hem niet als extern opslagmedium maar kun je hem alleen opladen of als wifi-hotspot etc. gebruiken.
  donderdag 27 februari 2014 @ 17:12:51 #222
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_137205188
Ik heb op mijn One nog geen update dan 4.4...
pi_137206086
Foutje, ik bedoel juist 4.3
pi_137206598
quote:
5s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:00 schreef Vagos het volgende:
Voor de mensen die hebben geüpdate, kunnen jullie je telefoon met de PC verbinden? Bij mij herkent ie hem niet als extern opslagmedium maar kun je hem alleen opladen of als wifi-hotspot etc. gebruiken.
Welk OS? Android identificeert sinds een tijdje al als MTP-apparaat ipv UMS.
pi_137208631
Crap, nou krijg ik telkens een pop-up dat die 4.4. update er is }:|

Ik keek pas of die update er was en sindsdien krijg je dat steeds...
pi_137209304
quote:
5s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:54 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Welk OS? Android identificeert sinds een tijdje al als MTP-apparaat ipv UMS.
Android 4.3
pi_137210089
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:11 schreef Vagos het volgende:

[..]

Android 4.3
Je computer.
pi_137210360
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:26 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Je computer.
Win7 64 bits
pi_137210583
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:32 schreef Vagos het volgende:
Win7
Net even getest, de eerste keer kwam 'ie bij mij alleen als CD-drive, met als inhoud de HTC-drivers, bij Deze Computer te staan. USB-kabel er opnieuw ingedaan en toen kwam er wel een 'HTC One' bij de apparaten te staan.
pi_137213485
Als ik m'n HTC One aansluit, krijg ik gelijk de pop-up van Windows wat ik wil doen. Mijn pc ziet de tel nog gewoon als verwisselbare schijf. Hier ook Win 7 64 bit.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137235469
Hartelijk dank, blijkt nu bij mij ook de tweede keer wel te werken.
pi_137284051
Nice. Vanmorgen accu op 100% en nu nog 75% over :). En heb energiebesparing uit.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 21:22:09 #233
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_137285681
pi_137286584
Oh oh. Wat heb je gedaan?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_137287010
Als frisbee gebruikt?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137338813
:% pijnlijk!
Too much is never enough!
pi_137340700
Nieuwe HTC One uitgebreid te zien in uitgelekte video
quote:
De opvolger van de HTC One is vastgelegd in een hands-on-video van maar liefst 12 minuten.

In de video wordt onder meer bevestigd dat het apparaat twee camera's heeft. Daarmee moet het mogelijk worden om achteraf scherp te stellen.

Het uiterlijk van het toestel, met de codenaam M8, is verder grotendeels gelijk gebleven aan dat van de HTC One.

Het is zeer ongebruikelijk dat een nieuwe smartphone al zo uitgebreid te zien is voor de verschijning van het toestel. De aankondiging van het apparaat wordt op 25 maart verwacht tijdens een evenement in Londen en New York.

HTC lijkt een onderzoek te zijn gestart naar het lek, meldt Ausdroid op basis van inmiddels verwijderde tweets door HTC-bestuurder Jeff Gordon. Daarin schrijft hij dat het bedrijf het unieke IMEI-nummer uit de video heeft kunnen opmaken.
  maandag 3 maart 2014 @ 13:24:54 #238
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137343732
Ik vind het geen vooruitgang ten opzichte van de HTC One maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die het wel een mooie smartphone vinden. Ding is maar 5 inch en heeft met on-screen knoppen ( wanneer je een andere launcher gebruikt) totaal geen vooruitgang qua grote van het scherm.

[ Bericht 17% gewijzigd door MisterJ.Lo op 03-03-2014 14:34:14 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 3 maart 2014 @ 14:06:00 #239
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_137344833
Is er inmiddels al een oplossing voor die whatsappdelay op inkomende berichten?

Dit is echt mijn enige nadeel wat ik heb ondervonden sinds ik van iOS af kom.
BEASTMODE
  maandag 3 maart 2014 @ 14:34:43 #240
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137345627
Geen last van.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 3 maart 2014 @ 14:56:10 #241
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137346244
quote:
Die HTC manager (of wat voor hoge functie die man heeft) was niet bepaald blij hiermee. Ik heb de tweets gezien :').
  maandag 3 maart 2014 @ 14:57:50 #242
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137346290
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 20:42 schreef Albert86 het volgende:
Nice. Vanmorgen accu op 100% en nu nog 75% over :). En heb energiebesparing uit.
Dat haal ik nooit. Alleen als ik Wi-Fi en data verbinding uitzet, met energiebesparing aan en de hele dag niks doe.
pi_137346621
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:06 schreef Awesome_ het volgende:
Is er inmiddels al een oplossing voor die whatsappdelay op inkomende berichten?

Dit is echt mijn enige nadeel wat ik heb ondervonden sinds ik van iOS af kom.
volgens collega kon het (bij mij) liggen aan het modem van KPN glasvezel, als ik er een losse draadloze router tussen zou zetten zou het verholpen moeten zijn...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 3 maart 2014 @ 15:14:55 #244
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137346776
Nope, probleem bij Android. Op 3g komen ze direct binnen. Ik had dit probleem ook met mijn Desire S. Andere routers werken ook niet. Zowel UPC bij vrienden als KPN (wat wij hebben).

Hier een leuk verhaal over die snol die die nieuwe one lekte. Hij en z'n ouders zitten diep in de problemen :P
http://androidworld.nl/ni(...)c-m8-en-de-hands-on/
pi_137346898
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 15:14 schreef .Neovo. het volgende:
Nope, probleem bij Android. Op 3g komen ze direct binnen. Ik had dit probleem ook met mijn Desire S. Andere routers werken ook niet. Zowel UPC bij vrienden als KPN (wat wij hebben).
oké, hoef ik dat dus niet te proberen :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_137348534
Het is al naar als je telefoon zo vroeg al lekt, maar dat het dan ook nog door zo'n retard gebeurt is helemaal kut :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 20:11:11 #247
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_137391726
Sinds ik 4.4 heb gaat hij naar mijn idee sneller leeg...
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:06:51 #248
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_137406835
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:11 schreef warp995 het volgende:
Sinds ik 4.4 heb gaat hij naar mijn idee sneller leeg...
Dat idee heb ik ook,...
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:34:46 #249
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137407497
Ik merk geen verschil :+ die van mij houd het net een dag vol.
pi_137407568
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:57 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Dat haal ik nooit. Alleen als ik Wi-Fi en data verbinding uitzet, met energiebesparing aan en de hele dag niks doe.
Dan heb je er niks mee gedaan, want je hebt toch wel een drain van 2% per uur, minimaal?
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:48:57 #251
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137407816
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Dan heb je er niks mee gedaan, want je hebt toch wel een drain van 2% per uur, minimaal?
Ongeveer 6% drain per uur, loopt soms op tot 10% per uur.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:10:01 #252
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137408343
Wil toch maar weer terug naar de HTC One heb nu een Nexus 5. De opvolger ervan vind ik persoonlijk niet mooi. Kan er nu eentje oppikken voor ¤350 euro en volledig geseald. Of is het toch maar beter om een maandje te wachten met betrekking tot de prijs.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_137408758
Ligt aan je eigen portemonnee denk ik.

En hoe ver je die Nexus beu bent natuurlijk.
pi_137408849
Ondersteuning van flash player wordt dus verwijderd met 4.4?

Wil ik dat wel...
pi_137408967
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wil toch maar weer terug naar de HTC One heb nu een Nexus 5. De opvolger ervan vind ik persoonlijk niet mooi. Kan er nu eentje oppikken voor ¤350 euro en volledig geseald. Of is het toch maar beter om een maandje te wachten met betrekking tot de prijs.
350 is echt een prima prijs voor een nieuwe in de doos. Denk niet dat de nieuwprijs zo snel zal kelderen na de aankondiging.
pi_137501901
Lekker. USB aansluiting van mijn One is nu dus echt overleden.

Ben er onderhand wel vrij zeker van dat de volgende telefoon geen HTC meer wordt :N
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137502898
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef BlackLining het volgende:
Lekker. USB aansluiting van mijn One is nu dus echt overleden.

Ben er onderhand wel vrij zeker van dat de volgende telefoon geen HTC meer wordt :N
Wat doe jij er allemaal mee dan? Nergens last van hier. Ben nog altijd super tevreden na bijna een jaar
~Si vis amari, ama~
pi_137502974
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:37 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Wat doe jij er allemaal mee dan? Nergens last van hier. Ben nog altijd super tevreden na bijna een jaar
Eens, hier ook nog nooit een probleem gehad.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137503044
Ik begin toch wel te merken dat 4.4 de accu meer leeg trekt dan 4.3 helaas...
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137503351
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:41 schreef Albert86 het volgende:
Ik begin toch wel te merken dat 4.4 de accu meer leeg trekt dan 4.3 helaas...
En niet zo'n beetje ook niet nee.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137503599
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:37 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Wat doe jij er allemaal mee dan? Nergens last van hier. Ben nog altijd super tevreden na bijna een jaar
Dit
pi_137503888
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:37 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Wat doe jij er allemaal mee dan? Nergens last van hier. Ben nog altijd super tevreden na bijna een jaar
Gebruiken :Y
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137504013
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Gebruiken :Y
Ik gebruik hem ook behoorlijk intensief maar daar gaat mijn USB niet van naar zn grootje hoor :P
~Si vis amari, ama~
pi_137504064
Ik heb er niet problemen mee gehad, maar heb dan ook niet de 4.4 update, dus we zullen zien.
pi_137504569
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:04 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Ik gebruik hem ook behoorlijk intensief maar daar gaat mijn USB niet van naar zn grootje hoor :P
Tja, ik gebruik dat ding zo vaak (of de accu is zo baggerslecht) dat ie drie keer per dag aan de lader gaat. Ook voor mijn werk wisselt ie meerdere keren per dag van (auto)lader. Dus het USB poortje heeft nogal wat te verduren, maar daar moet het op zo'n high end phone gewoon tegen kunnen.

En da's pas één van de talrijke problemen trouwens. Een ander belangrijk punt is dat de camera, toch een selling point van de One, zo vreselijk slecht is. Dat kan gewoon echt niet voor die prijs.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137507451
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 00:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tja, ik gebruik dat ding zo vaak (of de accu is zo baggerslecht) dat ie drie keer per dag aan de lader gaat. Ook voor mijn werk wisselt ie meerdere keren per dag van (auto)lader. Dus het USB poortje heeft nogal wat te verduren, maar daar moet het op zo'n high end phone gewoon tegen kunnen.

En da's pas één van de talrijke problemen trouwens. Een ander belangrijk punt is dat de camera, toch een selling point van de One, zo vreselijk slecht is. Dat kan gewoon echt niet voor die prijs.
Waarom ga je er vanuit dat ie dat allemaal maar moet kunnen?

Je ziet dat jij kennelijk een van de weinige bent die die problemen kent en nog blame je HTC voor het leveren van een slecht toestel. Kan hetniet toevallig zo zijn dat jij:
1. Niet zo zuinig met je telefoon om gaat
2. Die telefoon dusdanig uniek/intensief gebruikt dat ie daar niet tegen kan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_137507511
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Waarom ga je er vanuit dat ie dat allemaal maar moet kunnen?

Je ziet dat jij kennelijk een van de weinige bent die die problemen kent en nog blame je HTC voor het leveren van een slecht toestel. Kan hetniet toevallig zo zijn dat jij:
1. Niet zo zuinig met je telefoon om gaat
2. Die telefoon dusdanig uniek/intensief gebruikt dat ie daar niet tegen kan?
Niet zuinig is onzin. Er zit nog geen krasje of niks op. Intensief, dat zeer zeker. En daar hoort ie gewoon tegen te kunnen.

Verder, dat jij concludeert dat ik een van de weinige ben die niet volledig tevreden is over de One, is een kwestie van lezen wat je wilt lezen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137507528
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 08:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niet zuinig is onzin. Er zit nog geen krasje of niks op. Intensief, dat zeer zeker. En daar hoort ie gewoon tegen te kunnen.

Verder, dat jij concludeert dat ik een van de weinige ben die niet volledig tevreden is over de One, is een kwestie van lezen wat je wilt lezen.
Oké, veel plezier met je galaxy s5
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 8 maart 2014 @ 09:10:32 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_137507685
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:12 schreef BlackLining het volgende:
Lekker. USB aansluiting van mijn One is nu dus echt overleden.

Ben er onderhand wel vrij zeker van dat de volgende telefoon geen HTC meer wordt :N
Dat had ik met m'n Samsung.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_137515441
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:39 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Eens, hier ook nog nooit een probleem gehad.
x2 ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 23:41 schreef Albert86 het volgende:
Ik begin toch wel te merken dat 4.4 de accu meer leeg trekt dan 4.3 helaas...
dat viel mij helaas ook al op afgelopen week -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_137528238
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

x2 ^O^

[..]

dat viel mij helaas ook al op afgelopen week -O-
Vandaag valt het dan weer mee. Heb nog 56% over.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_137566493
En we hebben weer lekker een rood uitroepteken in het scherm staan *O*

Kutding :r


Edit: En m'n backup Desire Z wil ook al niet meer opladen :')

[ Bericht 23% gewijzigd door BlackLining op 09-03-2014 23:14:42 ]
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137571682
Rood uitroepteken? Nog nooit gehad.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  maandag 10 maart 2014 @ 08:11:28 #274
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_137572104
Bij de hd2 & one X had ik ook dat usb probleem. Opladen ging niet meer :')
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 10 maart 2014 @ 09:38:49 #275
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137573335




Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 10 maart 2014 @ 09:41:25 #276
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137573373
Ding zou meer te pruimen zijn geweest met capative buttons, blijf het grote zwarte gedeelte waar de HTC logo staat een foute keuze vinden.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:15:41 #277
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137574002
wel een geil knopje aan de li zijkant, maar fok, nog groter?
pi_137574659
Iets klopt er naar mijn idee niet aan die foto's... Als ik naar mijn eigen One kijk lijkt hij veel meer op de onderste van de 2. Het speakergedeelte van de onderste is zuiver mijn One (de twee kleine zwarte stippen om ze zo maar even te noemen ipv het verticale streepje) en ook de onderkant zonder headset wijst daarop. Het enige verschil zit hem in de zijkant...
Of kijk ik nu zo scheel :+
~Si vis amari, ama~
  maandag 10 maart 2014 @ 10:47:36 #279
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_137574808
De onderste is gewoon de HTC phablet met een 5.9 inch scherm. De bovenste is de ''the all new HTC One''.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_137574960
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De onderste is gewoon de HTC phablet met een 5.9 inch scherm. De bovenste is de ''the all new HTC One''.
^O^
~Si vis amari, ama~
  maandag 10 maart 2014 @ 11:22:09 #281
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_137575869
Heb de One nu bijna een jaar, buitengewoon tevreden, nooit problemen mee gehad, altijd snel.
pi_137576043
HTC's poging tot een smartcover voor de nieuwe One:


Ziet er best handig uit.
  maandag 10 maart 2014 @ 11:56:26 #283
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_137576821
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:27 schreef CaptainCookie het volgende:
HTC's poging tot een smartcover voor de nieuwe One:
[ afbeelding ]

Ziet er best handig uit.
en zeeer modern
pi_137587752
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 11:27 schreef CaptainCookie het volgende:
HTC's poging tot een smartcover voor de nieuwe One:
[ afbeelding ]

Ziet er best handig uit.
Voor de tijd heb ik een horloge en waarom een telefoon mij moet vertellen wat voor weer het is heb ik nooit begrepen.

Verder kan het zeer zeker een handige toepassing zijn, maar zie dan toch meer het gebruik van AMO/O LED schermen die die functie kunnen vervullen.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137587913
Laatst had HTC een actie waar je iets in je telefoon kon laten graveren.
GodverDOMME wat heb ik daar een spijt van :r Gelijk weer een hoesje om m'n telefoon gedaan.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 10 maart 2014 @ 18:31:38 #286
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_137588440
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Laatst had HTC een actie waar je iets in je telefoon kon laten graveren.
GodverDOMME wat heb ik daar een spijt van :r Gelijk weer een hoesje om m'n telefoon gedaan.
Wat heb je laten graveren dan? :o
pi_137588828
Er zit weer enige vorm van leven in de One.

Aan de laptop laadt ie wel op? :') Althans, hij loopt. Op een nachtje laden weer hij tot maar liefst (!) 18% te laden. In ieder geval genoeg om even heel snel een backup te maken van de belangrijkste zaken.

Schijnt overigens een vaker voorkomend probleem te zijn, defect moederbord, ligt dus niet aan mij maar gewoon aan HTC die zijn componenten niet fatsoenlijk op de plaat soldeert. Oplossing? Opsturen naar HTC. Lekker weer.

Edit: Oh, laat maar. Hij is alweer uitgevallen en geeft geen enkel teken meer van leven *O*
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 10 maart 2014 @ 18:45:19 #288
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_137588923
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:31 schreef warp995 het volgende:

[..]

Wat heb je laten graveren dan? :o
Dat wil ik ook wel weten :')
Trotse mamma :)
pi_137588929
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:31 schreef warp995 het volgende:

[..]

Wat heb je laten graveren dan? :o
Een stukje tekst.
Moest m'n telefoon achterlaten en 10 minuten later kon ik hem ophalen. Hij vroeg niets over het lettertype of de plaats van het graveren op de telefoon. Had ik daar godverdomme zelf maar aan gedacht.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 10 maart 2014 @ 18:48:06 #290
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_137589029
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Een stukje tekst.
Moest m'n telefoon achterlaten en 10 minuten later kon ik hem ophalen. Hij vroeg niets over het lettertype of de plaats van het graveren op de telefoon. Had ik daar godverdomme zelf maar aan gedacht.
En heeft hij het verneukt voor je waardoor je niet meer zonder hoesje op straat kunt.. Had je geen afbeelding van de tekst meegenomen met het juiste lettertype etc.?
pi_137589071
Of schaam je je nu gewoon voor de tekst? :+
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137589074
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:48 schreef warp995 het volgende:

[..]

En heeft hij het verneukt voor je waardoor je niet meer zonder hoesje op straat kunt.. Had je geen afbeelding van de tekst meegenomen met het juiste lettertype etc.?
Ja, maar dit zijn allemaal dingen die je achteraf bedenkt ;( ik ben stom geweest.
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef BlackLining het volgende:
Of schaam je je nu gewoon voor de tekst? :+
Nee. Wel het lettertype. Lijk wel een kamper nu :r van die sierlijke letters zoals je normaal gesproken op de bil van de grootste slet van de stad ziet. :r :r :r
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 10 maart 2014 @ 18:50:34 #293
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_137589140
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:49 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja, maar dit zijn allemaal dingen die je achteraf bedenkt ;( ik ben stom geweest.
Ach wel balen, bij dat soort dingen.heb je dat vaker. Leek me opzich wel een vette actie alleen viel hij me nu pas op :')
pi_137589198
Nou, gelukkig mijn Desire Z weer aan de praat kunnen krijgen. De One maar retour sturen dan :r

Iemand enig idee of je je data houdt als je hem opstuurt met een defect mobo? Lijkt me niet eigenlijk aangezien het geheugen daar natuurlijk op gesoldeerd zit..
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 10 maart 2014 @ 18:53:34 #295
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_137589252
Trotse mamma :)
pi_137589898
Die klantenservice ook he :') Ben nog bezig met het uitleggen van het probleem, komt er een copy/paste bericht dat ik hem wel naar Dynafuck kan sturen. :N
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_137589950
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:42 schreef BlackLining het volgende:
Er zit weer enige vorm van leven in de One.

Aan de laptop laadt ie wel op? :') Althans, hij loopt. Op een nachtje laden weer hij tot maar liefst (!) 18% te laden. In ieder geval genoeg om even heel snel een backup te maken van de belangrijkste zaken.

Schijnt overigens een vaker voorkomend probleem te zijn, defect moederbord, ligt dus niet aan mij maar gewoon aan HTC die zijn componenten niet fatsoenlijk op de plaat soldeert. Oplossing? Opsturen naar HTC. Lekker weer.

Edit: Oh, laat maar. Hij is alweer uitgevallen en geeft geen enkel teken meer van leven *O*
Heb je er al zo veel problemen mee gehad dan?
pi_137589990
quote:
Dat gaat over zelf repareren.

Maar, als het moederbord echt kapot is sturen ze gewoon een nieuwe/refurbished. Veel goedkoper dan het moederbord verwisselen.
pi_137594672
quote:
5s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:10 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Heb je er al zo veel problemen mee gehad dan?
Dat gedonder met dat opladen nu dus. Heb ik al eens eerder gehad, maar nu is het probleem wat hardnekkiger :X Daarnaast start ie zo nu en dan uit zichzelf opnieuw op, lijkt het compas in een draaimolen te zitten, ik heb van die mooie paarse vlekken op de camera, hij gaat at random in car mode, vibratie werkt zo nu en dan niet, etcetera. Dat hoort gewoon niet.

Maargoed, ik heb het eens uitgezocht, ik krijg van Vodafone een vervangend toestel, pas dan hoef ik de One op te sturen. Ik wil wel echt eerst zélf een factory reset uitvoeren, want volgens mij stuurt Vodafone hem ook gewoon door naar Dynafuckup, en ik vertrouw die lui niet.

Het moet maar. Weinig zin in dat hele circus :N
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  maandag 10 maart 2014 @ 21:31:48 #300
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_137597529
quote:
2s.gif Op maandag 10 maart 2014 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat gaat over zelf repareren.

Maar, als het moederbord echt kapot is sturen ze gewoon een nieuwe/refurbished. Veel goedkoper dan het moederbord verwisselen.
Denk je dat ze hem zelf wel fatsoenlijk open krijgen dan?

Refurbished lijkt me ook en is dus zonder je huidige data terugkrijgen.
Trotse mamma :)
  maandag 10 maart 2014 @ 21:42:24 #301
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_137598224
Volgens mij heb ik een bug gevonden. Als ik via tunein radio luister, en ik pauzeer de radio even om via de bijgeleverde oordopjes te bellen, dan blijft de microfoon actief na het ophangen. Je hoort dus onder de muziek jezelf blazen in de microfoon :P na een reboot van de telefoon was het weg.

Edit: Oops, gooi em dicht. Zal de nieuwe wel openen.

[ Bericht 4% gewijzigd door .Neovo. op 10-03-2014 21:47:59 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')