Als in: je browser is zwart en je krijgt pas beeld als je scrollt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Begin me toch wel te irriteren aan die scroll bug
Ook in chrome hier.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ik gebruik altijd Chrome, nergens last van..
Yes. En dan blokkerig ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als in: je browser is zwart en je krijgt pas beeld als je scrollt?
Nee, ik zweer bij stockquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef videonatic het volgende:
Gebruik chrome dan ipv de standaard browser, is toch praktisch hetzelfde alleen word de chrome browser wel voorzien van updates.
Ik gebruik chrome, zelfde bug.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:31 schreef videonatic het volgende:
Gebruik chrome dan ipv de standaard browser, is toch praktisch hetzelfde alleen word de chrome browser wel voorzien van updates.
Tis goed met jequote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:48 schreef videonatic het volgende:
Je zweert bij bugs, puur omdat stock. Nice. ( de stock browser is ook chrome alleen met minder opties )
Kijk aan, was ik bijna aan Chrome gegaanquote:
Geruchten die vaak ook daadwerkelijk kloppen Evleaks is een Twitter account die het vaak bij het rechte eind heeft.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ook dit zijn geruchten. HTC laat verdomd weinig los over specs en andere kenmerken van telefoons. Van Samsung lekt altijd een stuk meer.
Wat?!quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zwart ziet er nu echt mooi uit met edge to edge design.
Specs:
''HTC M8 include a Qualcomm Snapdragon 800 SoC, 5 1080p display, 2GB of RAM, dual 5MP camera setup, and Sense-d Android 4.4.2 KitKat''.
Nee, rot zelf lekker op.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wat?!
Dan rot maar lekker op. SIM-only voor deze jongen het komende jaar
Als dit echt waar is hadden ze het beter de HTC OneS (a la iPhone 4s in der tijd) kunnen noemen
Het was voor HTC bedoeld, waarom zou dat tegen jou bedoeld zijn?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, rot zelf lekker op.
De HTC One heeft cosmetisch gezien weinig veranderingen maar als iets er al goed uitziet hoeft de design niet rigoureus verandert te worden. Het ziet er opzich wel oké uit.
Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:06 schreef BlackLining het volgende:
Dat uiterlijk mogen ze zo laten. Scherm mogen ze omwisselen voor 720p ten behoeve van de batterij. En die batterij is dan ook meteen het belangrijkste aandachtspunt. Evenals die kansloze waas over de uberfabeltastische UltraPixel supercamera. En de tijd die dan overblijft mag besteed worden aan het eindelijk pletten van de talloze bugs in Sense.
zoiets? http://www.smartphoneshop(...)dle-usb-htc-one.htmlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:49 schreef Fuszy het volgende:
Iemand tips voor een 'cradle/dock' voor mijn htc one? Gewoon dat ik hem op mijn bureau kan zetten en hem op kan laden.
Ja zoiets inderdaad. Ik zag dat de HTC One X een dock had waarbij er ook nog geluid uit kwam. Geen idee wat de toegevoegde waarde is, maar die was 30 euro.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoiets? http://www.smartphoneshop(...)dle-usb-htc-one.html
Ik heb er 1 bij DX.com gekocht, bevalt me uitstekend!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:49 schreef Fuszy het volgende:
Iemand tips voor een 'cradle/dock' voor mijn htc one? Gewoon dat ik hem op mijn bureau kan zetten en hem op kan laden.
Vervelend. Al lang in je bezit? Zo ja dan is de enige optie zo een shop waar ze dit soort dingen tegen een hopelijk redelijke prijs kunnen repareren. Anders gewoon kijken of de fabriek wat voor je kan doen uiteraard onder dekking van je garantie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:39 schreef blup het volgende:
2e microfoon is kapot, videoopname(stereo) en handsfree zijn fucked up
90 euro en binnen een uur gemaaktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:39 schreef blup het volgende:
2e microfoon is kapot, videoopname(stereo) en handsfree zijn fucked up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |