abonnement Unibet Coolblue
pi_165301335
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

geeft niet. Tingo is een soort vastgelopen plaat, hij had 't zo gisteren kunnen zeggen.
Hey motoronkruidje! 'Leuk' van je te horen!

Misschien vind je dit ook leuk!

https://lunarmissionone.com/
Ook voor de space fans is dit interessant? Voor 90 euro kan je 'n DMB (digital memory box) kopen en op de maan zetten. Leuk zeg!
https://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_Mission_One

The mission, which is in its early development stages, aims to send a lunar lander to the Moon in 2024. The lander will drill below the surface of the Lunar South Pole to a depth of up to 100m, in the hope of accessing lunar rock up to 4.5 billion years old. The lunar lander will contain scientific instruments to explore the science and geology behind the origins of the Moon and the Solar System.

After drilling, the module will place a time capsule into the borehole. This time capsule will contain a public archive, with a record of Earth’s biosphere and a history of human civilisation, and a private archive consisting of millions of digital memory boxes. Consumers will be able to purchase digital memory boxes, and fill them with digital data such as photos or videos. They will also be able to store their DNA via a strand of hair. Lunar Missions Limited has set the total cost of the mission at £500 million and it is aiming to raise these funds through global sales of digital memory boxes.

Funding for the initial development phase was raised on the international crowd-funding platform, Kickstarter. The fundraising was successfully completed on 17 December 2014,[4] with £672,447 ($1,017,000 approx.) being pledged, exceeding the minimum target of £600,000 ($900,000 approx.).

https://lunarmissionone.com/Mission-intro/project-funding.html
Public funding for space exploration missions is limited. Because of this Lunar Mission One is pioneering a new funding model. It will sell space for personal digital information in a private archive, part of the time capsule, to finance the mission. The private archive will contain millions of individual ‘digital memory boxes’. By pledging $90 or more on Kickstarter, around 3,700 people have already been able to reserve a place for their own digital memory box. Into this they will be able to upload any digital information they want - a simple message, photos, video or a family tree for example.
There will also be the option to add your personal DNA code by submitting a single strand of hair for physical storage in the archive. Our market research has predicted that many millions of people will buy a digital memory box linked to their DNA code. Ten million strands of hair is the size and weight of a bag of flour and is easy to transport. At this level of take-up, the revenues will completely pay for the mission, with a surplus for the future.
You can learn more about the Private Archive here.
Lunar Mission One is a project of the people, by the people, for the people – an international project from which citizens worldwide will benefit. The money this project generates will create a long term legacy — funding a global education programme and enabling the Trust to help fund future space missions, changing the way we explore space — forever.


Lunar Mission One endorsers video:
Ik weet niet precies waarom, maar elke keer ik die Brian Cox figuur aan 't praten zien voel ik me 'n beetje misselijk.
Maar ja...
1:21 : Professor Micheal Reiss aan 't woord...
“Lunar Mission One will help young people understand about what it is to be human.”

:) FFS. What a laugh! Help young people understand being human by beleiving in animated fairy stories on computer screen? Thanks professor!

Misschien interessant voor de echte space fans:

https://lunarmissionone.c(...)-capsule-on-the-moon
Digi.me, once installed will help you gather your most memorable moments from Facebook, Instagram, Twitter and other social media accounts as well as your memories stored locally on your computer, into your Digital Time Capsule, which will travel with Lunar Mission One to the Moon in 2024.
If you have purchased a digital memory box as part of our Footsteps on the Moon campaign, then your memories will also go to the Moon as part of the planned Astrobotic 2017 mission.

-----------------------------

Als ze 'digital archieven met 'n haartje' op de maan gaan zetten of honderd meter diep in de maan gaan boren, is 't niet verstandiger en spannender om naar de Apollo sites te vliegen/landen? Het kan 'n soort eerbetoon voor de brave, moedige asstronots zijn. Paar close-up fotos van de landing site nemen mag ook natuurlijk.
De landing site zou toch ook wat makkelijker (met de Apollo lunar reflectors) te vinden.
Kunnen ze misschien met robots de oude Apollo moon buggies opstarten en ff 'n rondje doen.
Dat zou toch zeker leuk zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 14-09-2016 00:51:34 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165310716
TL;DR
pi_165315521
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 06:12 schreef illusions het volgende:
TL;DR
?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 14 september 2016 @ 12:43:37 #204
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_165315780
too long didnt read
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_165320381
Vind het erg interessant hoor maar stukken zo groot als de bijbel neerplempen zonder uitleg of samenvatting te geven, gaat voor mij een beetje te ver.
pi_165328956
Ik heb de hele bijbel niet gelezen maar tis veel langer dan de tekst ik heb gepost.

Hier is de uitleg:
"The mission, which is in its early development stages, aims to send a lunar lander to the Moon in 2024. The lander will drill below the surface of the Lunar South Pole to a depth of up to 100m, in the hope of accessing lunar rock up to 4.5 billion years old. The lunar lander will contain scientific instruments to explore the science and geology behind the origins of the Moon and the Solar System."

Als je dat geloven dan hoeft je niet verder te lezen natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 14 september 2016 @ 22:42:33 #207
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_165329258
edit: oops ging ervanuit dat je helmaal tegen was !

Tingo je hoeft m niet helemaal te lezen maar begin in ieder geval !
(atheist hier die die boeken perfect vind !)
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_165377222
BBC medewerkster/science writer en presentrice Angela Lamont - Lunar Mission One - Technoport 2015

Rond 2:00 komt de leuke CGI dat we zoveel in de internationale journaal zien om de hele space adventures scam te 'realiseren'.
Rond 9:27 The rewards of donating (to such a disgraceful scam,imo)
Get a teeshirt!

Er is echt heel veel over de 'new space enterprises' te vinden.Heel grappig is 't ook.
Misschien 'n 'new space enterprises and projects' topic ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165378420
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:33 schreef Tingo het volgende:
Ik heb de hele bijbel niet gelezen maar tis veel langer dan de tekst ik heb gepost.

Hier is de uitleg:
"The mission, which is in its early development stages, aims to send a lunar lander to the Moon in 2024. The lander will drill below the surface of the Lunar South Pole to a depth of up to 100m, in the hope of accessing lunar rock up to 4.5 billion years old. The lunar lander will contain scientific instruments to explore the science and geology behind the origins of the Moon and the Solar System."

Als je dat geloven dan hoeft je niet verder te lezen natuurlijk.
Ik geloof dat wel ja. Heeft overigens weinig met Mars te maken.
pi_165383209
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 03:14 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik geloof dat wel ja. Heeft overigens weinig met Mars te maken.
OK.
Daarom heb ik netjes gevraagd als de topic titel kan veranderd zijn.
Misschien kan 't beter 'Mars One Project and other 'new space' enterprises' zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 17 september 2016 @ 17:05:11 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165385160
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK.
Daarom heb ik netjes gevraagd als de topic titel kan veranderd zijn.
Misschien kan 't beter 'Mars One Project and other 'new space' enterprises' zijn.
waarom?
we hebben toch al een algemeen fakery in space topic?
Deze gaat over mars one.
Je weet wel leuk bedacht project wat nog niet zo lekker van de grond komt ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_165390834
17:05: Bas Lansdorp over de Mars One Project:

Niet dat 't veel zegt,maar ook 'n former NASA researcher denkt dat 't bullshit is.

Mars One Finalist Explains Exactly How It‘s Ripping Off Supporters
https://medium.com/matter(...)ef95217d3#.vt7f49jol

Dr. Joseph Roche, former NASA researcher and assistant professor at Trinity College’s School of Education in Dublin, with a Ph.D. in physics and astrophysics — found himself on the group’s shortlist of 100 candidates all willing to undertake the theoretical journey. And that’s when he started talking to me about the big problems he was seeing with Mars One.

Dus misschien zijn we allemaal eens dat de Mars Mission One vanaf 't begin, gewoon bullshit is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165395407
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:01 schreef Tingo het volgende:
17:05: Bas Lansdorp over de Mars One Project:

Niet dat 't veel zegt,maar ook 'n former NASA researcher denkt dat 't bullshit is.

Mars One Finalist Explains Exactly How It‘s Ripping Off Supporters
https://medium.com/matter(...)ef95217d3#.vt7f49jol

Dr. Joseph Roche, former NASA researcher and assistant professor at Trinity College’s School of Education in Dublin, with a Ph.D. in physics and astrophysics — found himself on the group’s shortlist of 100 candidates all willing to undertake the theoretical journey. And that’s when he started talking to me about the big problems he was seeing with Mars One.

Dus misschien zijn we allemaal eens dat de Mars Mission One vanaf 't begin, gewoon bullshit is.
hoe zit het dan met die engelse hacker, die wel documenten over mars missie's gevonden had?
pi_165395536
Waarom zouden ze vrijwilligers vragen voor de Mars missie dan? Waar knallen ze die naartoe dan, de Noordzee?
pi_165397335
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 01:16 schreef illusions het volgende:
Waarom zouden ze vrijwilligers vragen voor de Mars missie dan? Waar knallen ze die naartoe dan, de Noordzee?
Want het 'n enorme scam is.
De promoters en verkopers van dit soort BS allemaal leugenaars zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165397393
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 03:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Want het 'n enorme scam is.
De promoters en verkopers van dit soort BS allemaal leugenaars zijn.
Dat was mijn vraag niet. Ik vroeg waarom zouden ze vrijwilligers vragen?

Ze vragen vrijwilligers *omdat* het een scam is? Waarom is het een scam, omdat het een scam is? Ik zie daar weinig redevoering in.

Wat is de reden dat er zo'n scam wordt gemaakt dan? En waar zouden ze die vrijwilligers laten? Degenen die immers "zogenaamd" naar Mars mag je immers nooit meer terug zien, denk je dat ze die mensen vermoorden? Dat ze hun gezicht verbouwen? Gaan die mensen niet naar de politie als ze worden misbruikt voor dergelijke doelen?

Ik zie weinig reden waarom het een complot zou zijn.
pi_165481264
Foutje bedankt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165481364
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 03:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag niet. Ik vroeg waarom zouden ze vrijwilligers vragen?

Ze vragen vrijwilligers *omdat* het een scam is? Waarom is het een scam, omdat het een scam is? Ik zie daar weinig redevoering in.

Wat is de reden dat er zo'n scam wordt gemaakt dan? En waar zouden ze die vrijwilligers laten? Degenen die immers "zogenaamd" naar Mars mag je immers nooit meer terug zien, denk je dat ze die mensen vermoorden? Dat ze hun gezicht verbouwen? Gaan die mensen niet naar de politie als ze worden misbruikt voor dergelijke doelen?

Ik zie weinig reden waarom het een complot zou zijn.
Om de hele scam(ruimte avontuurtjes/fantasie) te blijven verkopen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 21 september 2016 @ 22:05:21 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165482359
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Om de hele scam(ruimte avontuurtjes/fantasie) te blijven verkopen.
Levert het geld op dan?
En als het geen geld op levert wat levert het dan wel op?

Underpantsnomelogica!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_165482562
https://lunarmissionone.com/lunar-mission-one/the-technology

The drilling:
Given the angle of the Moon’s rotation, landing on the rim of a crater (such as the South Pole’s Shackleton Crater) will give the drilling platform the best exposure to constant sunlight throughout its mission.”

Kunnen ze niet zo'n maanreis wat simpler maken? Misschien gewoon wat achtergelaten troep opruimen en terug naar Aarde brengen ipv van 'n veel meer gecompliceerde/ingewikkelde/duurdere/nog hogere risico project van maken?
Misschien kunnen ze de urine bags, laarzen, cameras,communicatie apparaten hier op Aarde in 'n soort Apollo Relic Space Exhibtion (ARSE) verkopen. The ARSE auction of zo. Lijkt me veel interessanter en voordeliger dan 'n 100m gat in de maan gaan boren en met 'data' invullen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165482836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 22:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Levert het geld op dan?
En als het geen geld op levert wat levert het dan wel op?

Underpantsnomelogica!
[ afbeelding ]
Misschien iets voor de space fans...

https://www.spacetoys.com(...)nd-Other-Space-Items
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165487003
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 22:11 schreef Tingo het volgende:
https://lunarmissionone.com/lunar-mission-one/the-technology

The drilling:
Given the angle of the Moon’s rotation, landing on the rim of a crater (such as the South Pole’s Shackleton Crater) will give the drilling platform the best exposure to constant sunlight throughout its mission.”

Kunnen ze niet zo'n maanreis wat simpler maken?
Vast wel.

quote:
Misschien gewoon wat achtergelaten troep opruimen en terug naar Aarde brengen
Waarom? Beetje zonde van de tijd en geld.

quote:
ipv van 'n veel meer gecompliceerde/ingewikkelde/duurdere/nog hogere risico project van maken?
Tja, ze gaan daar heen met een bepaald doel voor ogen
Dat weet je zelf ook wel.

quote:
Misschien kunnen ze de urine bags, laarzen, cameras,communicatie apparaten hier op Aarde in 'n soort Apollo Relic Space Exhibtion (ARSE) verkopen. The ARSE auction of zo. Lijkt me veel interessanter en voordeliger dan 'n 100m gat in de maan gaan boren en met 'data' invullen.
Maar ja, jij neemt dan weer niet de moeite om een ruimteprogramma met dat doel op te starten. Beetje gezeur van de zijlijn dit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_165492097
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 01:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vast wel.

[..]

Waarom? Beetje zonde van de tijd en geld.

[..]

Tja, ze gaan daar heen met een bepaald doel voor ogen
Dat weet je zelf ook wel.

[..]

Maar ja, jij neemt dan weer niet de moeite om een ruimteprogramma met dat doel op te starten. Beetje gezeur van de zijlijn dit.
Er is heel veel gezeur van de oprichters/planners over geld/financiering.
Ze kunnen gewoon makkelijk daar gaan met de NASA lunar reflectors als navigatie. Misschien 'n hi-tech solar panel meenemen en de baterijen van de lunar rovers opladen en 'n paar rondjes doen. Met de verbetering van communicatie technology kunnen ze 't allemaal live op TV uitzenden. Dat soort avontuur zal veel meer interesse van 't publiek bereiken.
Het zal ook 'n mooie reclame voor Great American Engineering Technology of the 1960's zijn.
De PR mogelijkheden enorm (of astronomical) zijn.

Maar nee - dat doen ze niet.Ze gaan 'n 100m diepe gat in de maan boren met 'n hitech boormachine die niet eens bestaat. Handig.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165492707
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is heel veel gezeur van de oprichters/planners over geld/financiering.
Ze kunnen gewoon makkelijk daar gaan met de NASA lunar reflectors als navigatie. Misschien 'n hi-tech solar panel meenemen en de baterijen van de lunar rovers opladen en 'n paar rondjes doen. Met de verbetering van communicatie technology kunnen ze 't allemaal live op TV uitzenden. Dat soort avontuur zal veel meer interesse van 't publiek bereiken.
Het zal ook 'n mooie reclame voor Great American Engineering Technology of the 1960's zijn.
De PR mogelijkheden enorm (of astronomical) zijn.

Maar nee - dat doen ze niet.Ze gaan 'n 100m diepe gat in de maan boren met 'n hitech boormachine die niet eens bestaat. Handig.
Tja, waarom zou je een herhaling van zetten doen. Dat is pas verspilling, beetje voor de buhne een reis naar de maan plannen.
In dit geval zijn ze tenminste met iets baanbrekends bezig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 22 september 2016 @ 14:34:41 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165493747
Als er een reis naar mars komt, zal er vast wel een livestream te volgen zijn via Youtube.
Grote kans trouwens dat de livestreams van youtube meer kijkers zal trekken dan wanneer het via TV uitgezonden word.
Het aantal mensen dat tegenwoordig TV kijkt zwakt heel erg af..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_165495980
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 14:34 schreef theguyver het volgende:
Als er een reis naar mars komt, zal er vast wel een livestream te volgen zijn via Youtube.
Grote kans trouwens dat de livestreams van youtube meer kijkers zal trekken dan wanneer het via TV uitgezonden word.
Het aantal mensen dat tegenwoordig TV kijkt zwakt heel erg af..
En helaas sommige zullen 't allemaal geloven.Lachen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165530259
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 21:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Om de hele scam(ruimte avontuurtjes/fantasie) te blijven verkopen.
Ik stel een stuk of 10 vragen, je beantwoordt ze gewoon niet, je draait er alleen omheen, zo ga je geen discussie winnen noch mensen overtuigen. Waarom zouden ze een dergelijke scam willen verkopen, wat is het nut? Ga toch eens inhoudelijk in op mijn vragen, beetje fatsoen graag.
pi_165531070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

En helaas sommige zullen 't allemaal geloven.Lachen.
Je hebt inderdaad een keine groep internetters die op hun zolderkamertje blijven zitten en het bestaan van de wereld voor zichzelf blijven ontkennen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_165533929
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 07:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik stel een stuk of 10 vragen, je beantwoordt ze gewoon niet, je draait er alleen omheen, zo ga je geen discussie winnen noch mensen overtuigen. Waarom zouden ze een dergelijke scam willen verkopen, wat is het nut? Ga toch eens inhoudelijk in op mijn vragen, beetje fatsoen graag.
Ik weet niet waarom ze vrijwilligers vragen. Misschien om meer interesse van 't algemene publiek te krijgen? Misschien echte professionale 'ruimte reizigers' geen interesse in heeft. NASA asstronots doen 't ook vrijwillig.
We weten ook niet als 't echte vrijwilligers die denken echt dat ze naar Mars gaan zijn of gewoon mensen (acteurs) die doet alsof ze naar Mars willen gaan. Ik denk niet dat mensen vermoord zijn.
Ik denk dat de hele project nep is...gewoon 'n soort TV drama/avontuur die verkocht aan 't publiek als echt is.

Misschien iemand moet toch inderdaad naar de politie gaan om fraude te vermelden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 24 september 2016 @ 14:41:02 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165535167
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom ze vrijwilligers vragen. Misschien om meer interesse van 't algemene publiek te krijgen? Misschien echte professionale 'ruimte reizigers' geen interesse in heeft. NASA asstronots doen 't ook vrijwillig.
We weten ook niet als 't echte vrijwilligers die denken echt dat ze naar Mars gaan zijn of gewoon mensen (acteurs) die doet alsof ze naar Mars willen gaan. Ik denk niet dat mensen vermoord zijn.
Ik denk dat de hele project nep is...gewoon 'n soort TV drama/avontuur die verkocht aan 't publiek als echt is.

Misschien iemand moet toch inderdaad naar de politie gaan om fraude te vermelden.
Er is nog amper iets van op TV te zien geweest.
plus Utopia trekt meer kijkers..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_165535234
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 16:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

En helaas sommige zullen 't allemaal geloven.Lachen.
Maar waarom zou het nep zijn? Waarom zouden we mensen niet de ruimte in kunnen brengen? Of is de aarde plat en is daarbuiten niks anders dan een alien die ons als spelletje gebruikt?
pi_165567914
Lunar Mission One (Dec 7, 2014)
22:36 – 38:00: Heb je David Iron, CEO of Lunar Mission One aan 't woord....en krijg je leuke cartoons tussendoor van wat de ding gaat doen.


Presentrice 29:00: “I'm really excited about the science part but I'm also really excited about being able to put a strand of my fabulous hair on the moon”.

Na 'n paar minuten praten over weinig geld, financiering....

Mr.Iron: It first popped into my head when I was gardening. Because DNA as hair gets the personal information, action and the emotion of interest. And it's also low mass,low volume, lowcost.

Waarom zo'n 'n ambiteuse project aannemen als het zo veel meer werk,energie,tijd enzovoort gaat kosten?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165571163
Omdat sommige mensen geen luie ventjes zijn die hun dagen vullen met klagen op internet.
Conscience do cost.
  maandag 26 september 2016 @ 11:44:06 #234
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165571502
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 03:40 schreef Tingo het volgende:
Lunar Mission One (Dec 7, 2014)
Waarom zo'n 'n ambiteuse project aannemen als het zo veel meer werk,energie,tijd enzovoort gaat kosten?
Dat heet ondernemende (of avontuurlijke) instelling.

Als niemand zo dacht zaten we nu nog in berenvellen onze kont te krabben in koude grotten.
  maandag 26 september 2016 @ 12:25:39 #235
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165572642
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2016 14:45 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Maar waarom zou het nep zijn? Waarom zouden we mensen niet de ruimte in kunnen brengen? Of is de aarde plat en is daarbuiten niks anders dan een alien die ons als spelletje gebruikt?
Tingo gelooft nog steeds dat raketten niet kunnen werken in de ruimte, omdat daar geen atmosfeer is om je tegen af te zetten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 26 september 2016 @ 12:39:54 #236
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165573076
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tingo gelooft nog steeds dat raketten niet kunnen werken in de ruimte, omdat daar geen atmosfeer is om je tegen af te zetten.
Dat is een bijzondere redenatie. Als je die logica doortrekt kunnen we eigenlijk niet eens ademen met onze longen.
pi_165573820
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is een bijzondere redenatie. Als je die logica doortrekt kunnen we eigenlijk niet eens ademen met onze longen.
Dus feitelijk is ademen een hoax. We kunnen best zonder.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 26 september 2016 @ 21:41:57 #238
445108 t4600c
Preserving the Past for.......
pi_165587600
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 13:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is heel veel gezeur van de oprichters/planners over geld/financiering.
Ze kunnen gewoon makkelijk daar gaan met de NASA lunar reflectors als navigatie. Misschien 'n hi-tech solar panel meenemen en de baterijen van de lunar rovers opladen en 'n paar rondjes doen. Met de verbetering van communicatie technology kunnen ze 't allemaal live op TV uitzenden. Dat soort avontuur zal veel meer interesse van 't publiek bereiken.
Het zal ook 'n mooie reclame voor Great American Engineering Technology of the 1960's zijn.
De PR mogelijkheden enorm (of astronomical) zijn.

Maar nee - dat doen ze niet.Ze gaan 'n 100m diepe gat in de maan boren met 'n hitech boormachine die niet eens bestaat. Handig.
De LRV gebruikt silver-zinc potassium hydroxide batterijen. Zilver-zinc batterijen drogen na 10- 18 maanden uit en zijn dan niet meer bruikbaar.

Verder zijn de LRVs en hun batterijen niet gemaakt om na 45 jaar stilstand weer te worden gebruikt.

[ Bericht 1% gewijzigd door t4600c op 27-09-2016 00:41:15 ]
Watch me at: YouTube
Experience the past: Flickr
Support me on Patreon
pi_165590692
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tingo gelooft nog steeds dat raketten niet kunnen werken in de ruimte, omdat daar geen atmosfeer is om je tegen af te zetten.
Dank hiervoor, nu snap ik het!
pi_165624450
GUADALAJARA - Miljardair Elon Musk heeft dinsdag plannen ontvouwd om grote groepen mensen naar Mars te brengen en de rode planeet te koloniseren. Per raket zouden honderd passagiers plus vracht vervoerd moet worden, voor een tarief van ongeveer twee ton per persoon.

Zijn bedrijf SpaceX is speciaal met het doel om Mars te koloniseren opgericht. Daarvoor zijn alleen grote groepen vrijwilligers te vinden als het niet te duur is, zei Musk, die ook aan de wieg stond van ondernemingen als PayPal en Tesla.

SpaceX gaf dinsdag een video vrij met beelden hoe een reis naar Mars in zijn werk zou gaan. Een draagraket zou een passagierscabine in een baan om de aarde brengen, schreef de Washington Post. De raket zou terug naar de aarde keren om brandstof op te halen voor de capsule, die vervolgens op weg moet gaan naar Mars.

De eerste onbemande vlucht van de draagraket staat gepland in 2018. Als alles getest is zou SpaceX elke 26 maanden een vlucht naar Mars willen organiseren, wanneer de planeet gunstig staat ten opzichte van de aarde. De eerste mensen zouden in 2024 op Mars moeten landen.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)lonie_op_Mars__.html

Zou zijn droom waarheid kunnen worden?
  woensdag 28 september 2016 @ 15:07:32 #241
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_165625123
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 12:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tingo gelooft nog steeds dat raketten niet kunnen werken in de ruimte, omdat daar geen atmosfeer is om je tegen af te zetten.
Goed punt van Tingo !

Hoe werken raketten volgens jouw in de ruimte?

Zelfs wanneer je propulsie kunt genereren hoe stuur je dan?
Wat weerhoud je ervan ongecontroleerd te beginnen spinnen?

[ Bericht 9% gewijzigd door francorex op 28-09-2016 15:16:50 ]
  woensdag 28 september 2016 @ 15:46:45 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165625821
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:07 schreef francorex het volgende:

[..]

Goed punt van Tingo !

Hoe werken raketten volgens jouw in de ruimte?

Zelfs wanneer je propulsie kunt genereren hoe stuur je dan?
Wat weerhoud je ervan ongecontroleerd te beginnen spinnen?
Simpel, impuls behoud in combinatie met kantelbare motoren en RCS thrusters.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 28 september 2016 @ 17:42:07 #243
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_165628291
Ik wil best wel graag een exemplaar van KSP voor Tingo kopen, kan ie het zelf ervaren.
pi_165629846
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 15:07 schreef francorex het volgende:

[..]

Hoe werken raketten volgens jouw in de ruimte?
quote:
Zelfde als op aarde.

[quote]Zelfs wanneer je propulsie kunt genereren hoe stuur je dan?
Met stuurraketten.

quote:
Wat weerhoud je ervan ongecontroleerd te beginnen spinnen?
Kwestie van juiste afstelling.
Maar wel leuk om te lezen dat je toegeeft dat objecten in de ruimte kunnen spinnen en dat blijven doen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 28 september 2016 @ 19:04:08 #245
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_165630128
quote:
Maar wel leuk om te lezen dat je toegeeft dat objecten in de ruimte kunnen spinnen en dat blijven doen.
Mee redenerend binnen het Heliocentrisch model, theoretisch gesproken dus.

Ikzelf denk het concept ruimte ( deep space) zoals NASA ons doet geloven bestaat niet.

Low Earth Orbit of heel hoog vliegen verder geraken we niet.

Je hoeft mij niet te geloven. From the horse its mouth...



[ Bericht 20% gewijzigd door francorex op 28-09-2016 19:10:49 ]
pi_165630416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:04 schreef francorex het volgende:

[..]

Mee redenerend binnen het Heliocentrisch model, theoretisch gesproken dus.

Ikzelf denk het concept ruimte ( deep space) zoals NASA ons doet geloven bestaat niet.

Low Earth Orbit of heel hoog vliegen verder geraken we niet.

Je hoeft mij niet te geloven. From the horse its mouth...

Blijf je met je Flat Earth onzin even in je eigen topic? :')
pi_165634161
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 11:44 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat heet ondernemende (of avontuurlijke) instelling.

Als niemand zo dacht zaten we nu nog in berenvellen onze kont te krabben in koude grotten.
Ivm fakery in space/ hoaxerij enz dat doen sommige hier heel goed.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_165634842
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Blijf je met je Flat Earth onzin even in je eigen topic? :')
Nou heel graag. Laten we het hier over Mars hebben. Genoeg nieuws over te vermelden momenteel.
  woensdag 28 september 2016 @ 22:00:19 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_165635473
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 21:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ivm fakery in space/ hoaxerij enz dat doen sommige hier heel goed.
Oh de ironie...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_165636501
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 22:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Oh de ironie...
Voor 60 euros kan je je eigen data haartje 100meter in 'n gaat in de maan plaatsen joh!
Sign up ! Leuke certicaat krijg je ook hoor!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')