abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 22 december 2013 @ 23:17:02 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_134586359



Peter (35)
Voormalig café-eigenaar

Peter is een ondernemer uit Friesland. Nadat hij op jonge leeftijd zijn moeder verloor, wist hij dat hij in het uitvaartwezen wilde werken. Hij heeft 8 jaar als uitvaartverzorger gewerkt, maar kwam er uiteindelijk achter dat zijn passie toch de horeca is.

afgelopen jaar is Peter zijn eigen horecazaak begonnen. Helaas ging het grand café na 9 maanden failliet, waarna Peter alles wat hij bezat is kwijgeraak. Niet alleen zijn geïnvesteerde geld, maar ook zijn relatie, auto, huis en behoorlijk wat vrienden. Peter noemt zichzelf een slachtoffer van de crisis en heeft naar eigen zeggen een behoorlijk klap gekregen van dit faillissement.

Peter heeft een hekel aan de overdreven wetgeving in Nederland en wil graag aan Utopia meedoen om iets op te bouwen. In zijn Utopia zijn er nauwelijks regels, is er veel drank en veel feest en volop vrouwen. Maar, zeg Peter, er moet ook hard gewerkt worden, want er moet een samenleving opgebouwd worden.

Bron: Talpa

[ Bericht 4% gewijzigd door Gert op 23-12-2013 01:54:16 ]
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_134606784
*O* Hoop dat Peter wel koeien kan melken en een hamer kan vast houden....Peter zet hem op *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 23 december 2013 @ 15:00:39 #3
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_134607412


Met een kale kop :)
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 23 december 2013 @ 18:52:27 #4
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134616519


Met zijn nieuwe vriendin O+
Die laat je toch niet een jaar alleen? :|W
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_134616641
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]

Met zijn nieuwe vriendin O+
Die laat je toch niet een jaar alleen? :|W
En ze kan een aardig moppie zingen ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_134617286
Is dit een soort GDK Dennis 2.0?
  maandag 23 december 2013 @ 23:03:00 #7
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134630191
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:13 schreef Dark_Killah het volgende:
Is dit een soort GDK Dennis 2.0?
Nee, deze is wel oké :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 23 december 2013 @ 23:12:03 #8
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_134630602
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 18:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]

Met zijn nieuwe vriendin O+
Die laat je toch niet een jaar alleen? :|W
Mwah.. krijg steeds meer het idee dat Peter een vriendin ziet als een soort van onderdak hebben..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_134640098
Afzien in The Bunker

Eindelijk. Na vele voorrondes voor realityprogramma's als Big Brother, De Gouden Kooi en Cant Buy Me Love is het Peter Nuninga (30) dan eindelijk gelukt om mee te doen aan een realityprogramma. De Ossenaar vertoeft vanaf maandag 27 april in The Bunker, een programma dat vooralsnog slechts 24 uur per dag op het internet te zien zal zijn.

Middels vijfendertig cameras worden de acht deelnemers 24 uur per dag opgesloten en gevolgd in een oude bunker. De hoofdprijs is sowieso 10.000 euro netto en kan oplopen tot in de tonnen. Peter geniet nu al van zijn deelname, maar of hij dat na een dag in de bunker ook nog zal doen... Hij en zeven anderen zullen gaan afzien aangezien er een minimum aan voedsel, kleding en buitenlucht wordt gegarandeerd. De kijker zal uiteindelijk bepalen of Peter extra privileges krijgt en wellicht eens mag genieten van een lekker biefstukje of een warme douche.

Het programma loopt 25 dagen, elke vijf dagen zal er iemand worden weggestemd, tot aan de finale. Waarschijnlijk hebben ze acht verschillende karakters bij elkaar gezocht. Ikzelf ben in het dagelijkse leven een zeer sociaal en meelevend persoon, maar ik weet wat er te winnen valt. Kijkers willen sensatie zien en daar zal ik voor zorgen. We hoeven niet 5 dagen te wachten totdat het publiek iemand wegstemt, ik denk dat ik de medebewoners wel eerder weg kan krijgen aldus Peter zelf.

Het is voor het eerst in het gesprek dat Peter iets laat zien van zijn valse kant. Even daarvoor vertelt hij over de uitdagingen die hij, in zijn nog jonge bestaan, al is aangegaan. Op zijn 27e kwam Peter vanuit het hoge noorden naar Oss om aldaar in de uitvaartbranche te gaan werken. In de periode daarvoor speelde hij vele gastrolletjes in onder meer Costa, GTST en Dok 12. Met Johan Vlemmix nam hij begin dit jaar de videoclip Recessie op. En nu dus het opstapje in The Bunker. Vannacht is Peter tussen 2.00 en 3.00 uur in Stadscafé de Ontmoeting te vinden voor een Meet & Greet en om aandacht te vragen voor zijn deelname aan The Bunker.

Bron: persbericht / Fok (17 april 2009)


Game on

De case
Peter Nuninga denkt dat ie een stoere jongen is
Deed mee aan De Bunker
Medebewoonster Renate was een beetje verliefd
Peter doet alsof ie dat ook is
Wil met haar zoenen
Zegt ie
Je bent een beetje verliefd op me, he? zegt Peter
Renate beaamt dat,
Renate zegt nog: je neemt me in de zeik
NEE ECHT NIET< WIL LEKKER EVEN ZOENEN
Renate zegt oke
Peter: HAHAHAHA ECHT NIET, DAT IS SLECHT VOOR MIJN IMAGO

Bron: Fok (26 mei 2009)

Zakkenvuller niet interessant voor realityprogramma Secret Story

Peter Nuninga, beter bekend van het gelegenheidsduo De Zakkenvullers dat hij samen met Johan Vlemmix vormt, zag wederom zijn grote droom om aan een landelijk realityprogramma deel te mogen nemen weer op het laatste moment in duigen vallen.

Nuninga wist, evenals bij Big-Brother, De Gouden Kooi en Cant buy me Love, ook bij Secret Story weer tot de allerlaatste potentiële kandidaten door te dringen.

Ik snap er echt helemaal niets van. Bij elke screentest schop ik het tot de aller-allerlaatsten, maar weer gaat het nu op het laatste moment niet door. Ik hou echt zeer goede en wellicht wel opzienbarende geheimen achter. Iets waar kijkers dagelijks voor aan de buis gekluisterd zouden zitten en waar Endemol dus ook alleen maar gebaat mee zou zijn geweest. Ik heb er dan ook spijt van dat ik de gok heb genomen om een functie als assistent patholoog-anatoom aan me voorbij te laten gaan voor een eventuele deelname aan dit programma. Ik heb nou eenmaal de ambitie om ooit eens aan een realityprogramma deel te nemen, aangezien ik er van overtuigd ben dat ik voor kijkcijfers zorg. En laten we wel zijn, dat is het enige waar het uiteindelijk allemaal om draait, voor elke zender en in elk land, aldus Nuninga.

Ik nodig de heer Alphons Martens, zenderdirecteur van Net 5, dan ook van harte uit om alsnog contact met mij op te nemen, voegt Nuninga daar aan toe.

Over de inhoud en het verloop van de screentesten, alsmede over zijn secret story, wil Nuninga verder niets kwijt. Nee, mede dat maakt mij nou uitermate geschikt voor dit programma. Ik ben namelijk erg goed in het bewaren van geheimen, dus ik ga ook zeker geen inhoudelijke informatie prijsgeven die in strijd is met de regels van Endemol, tenzij Pauw & Witteman, Paul de Leeuw of RTL Boulevard belt .

Secret Story is een nieuw realityprogramma van Endemol waarin alle 15 bewoners een bijzonder geheim met zich meedragen. Het doel van het spel is om achter de geheimen van de medekandidaten te komen. Elk geheim is tienduizend euro waard. De uiteindelijke winnaar zal daarboven nog eens een bedrag van honderdduizend euro toucheren.

Het programma is in Frankrijk al vanaf 2007 een kijkcijferkanon. In Portugal deed Secret Story eind vorig jaar zijn intrede en daar mocht de winnaar begin januari van dit jaar een slordige vijf miljoen euro op zijn bankrekening laten bijschrijven. Naar alle waarschijnlijkheid zal de Nederlandse versie van Secret Story in de dezelfde villa in Portugal worden opgenomen.

Secret Story is vanaf 13 februari dagelijks en voor een periode van 13 weken lang te volgen op Net 5.

Bron:BRON MAGAZINE / Fok (27 januari 2011)

Wie is die Peter Nuninga?
Wie is die Peter Nuninga en hoe haalt hij het in zijn hoofd om in deze economisch niet al te florissante tijden een nieuw horecabedrijf te openen? Nuninga werd in Groningen geboren en is een neefje van voetballer Klaas Nuninga, die bij Ajax speelde en in totaal in 19 interlands meespeelde met het nationale elftal. Het horeca bloed zat er bij Peter al snel in want opa en oma hadden hotels en daar moest de jonge Nuninga regelmatig bijspringen.

Op zijn vijftiende verhuisde de familie naar Sneek en Peter Nuninga deed horeca-ervaring op all over the world. Na een uitstapje naar de uitvaartbranche is hij nu dus weer terug in Sneek en wel als uitbater van Grandcafé De Zaak.

Wellicht dat mensen nog een andere herinnering aan de naam Nuninga hebben, bijvoorbeeld in verband met Johan Vlemmix, oranjegek, uitvinder en mediapersoonlijkheid. En dan hebben ze helemaal gelijk. Want Peter Nuninga was de mental coach van Vlemmix tijdens diens Klún-elfstedentocht in 2009, regelde alles van pleisters tot slaapplaatsen. Daarnaast heeft hij ook al eens met Vlemmix 24 uur non-stop rondjes gedraaid in een achtbaan en 10 dagen in een reuzenrad gezeten.

Bron: http://www.grootsneek.nl (17 januari 2013)

[ Bericht 34% gewijzigd door Hunter op 24-12-2013 07:20:37 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_134682226
Ik ben nu al voor Peter w/
  woensdag 25 december 2013 @ 13:48:44 #11
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134684042
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:57 schreef dieenebart het volgende:
Ik ben nu al voor Peter w/
Ik vraag me steeds af wat de wisselkoers van één koe is, uitgedrukt in potten gel.. })
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_134715945
Ehhhhh. Ik weet t niet met die Peter.
  donderdag 26 december 2013 @ 22:28:12 #13
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_134728831
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_134737851
Lijkt me een vervelende man die de boel gaat lopen zieken. Kan vermakelijk zijn, maar ook echt irritant.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  vrijdag 27 december 2013 @ 10:11:47 #15
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_134738037
Psychopaat.
  vrijdag 27 december 2013 @ 10:29:52 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_134738408
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 09:59 schreef Injetta het volgende:
Lijkt me een vervelende man die de boel gaat lopen zieken. Kan vermakelijk zijn, maar ook echt irritant.
nee, alleen als ie z'n sigaretten niet krijgt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_134933391
Peteeeeer! *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 31 december 2013 @ 17:57:31 #18
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_134933415
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 december 2013 17:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Peteeeeer! *O*
Waar? :{
  dinsdag 31 december 2013 @ 18:01:30 #19
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_134933576
quote:
Sprekend, met gel :D
pi_134935585
*O* Peter *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_134945994
ach deze gozer mag ik wel
blablavla
  woensdag 1 januari 2014 @ 11:49:54 #22
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_134947587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 05:22 schreef ninalove_34 het volgende:
ach deze gozer mag ik wel
Ik ook hoor. :) Zeker nu hij zijn hele garderobe heeft thuisgelaten. ;)

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 1 januari 2014 @ 16:54:41 #23
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_134953930
Ik begrijp dat Peter failliet is en misschien in de schuldsanering zit. Waarom werkt ie dan gewoon om z'n schulden af te lossen? Je zal maar geld van die gast krijgen en weten dat hij gewoon niks zit te doen in een programma. Ik vraag me af of eventueel zo'n schuldsanering met zoiets akkoord gaat of moet gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door akveor op 01-01-2014 17:04:47 ]
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_134954171
*O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  woensdag 1 januari 2014 @ 17:04:35 #25
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_134954230
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 16:54 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp dat Peter in de schuldsanering zit. Waarom werkt ie dan gewoon om z'n schulden af te lossen? Je zal maar geld van die gast krijgen en weten dat hij gewoon niks zit te doen in een programma. Ik vraag me ook af of zo'n schuldsanering met zoiets akkoord gaat of moet gaan.
Hij vangt nu een jaar lang geld voor zijn "lopende kosten" het is 'm er nu alles aan gelegen er zo lang mogelijk te blijven zitten, of staan met zijn handjes in zijn zakken... slim toch? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')