abonnement Unibet Coolblue
pi_137114114
Zieke vrouw
Nothing to see here, carry on
pi_137117298
Nieuwe invoer
ochtendmens

[ Bericht 10% gewijzigd door Brabopapa op 25-02-2014 09:02:14 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:48:00 #278
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_137120792
quote:
18s.gif Op maandag 24 februari 2014 03:05 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Dat riep ik eerder vandaag ook al. Goed meegelezen.
Iemand op Twitter mij.

Deze al bekend van Andrea :-)

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_137122775
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Kan wel zo zijn,niet mee bemoeien, maar er wordt daar veel achter iemands rug om geluld. Toch ziet geen een vd bewoners het zo kennelijk, niemand maakt er meer een woord aan vuil.
Er wordt over van alles gekletst, geroddeld en een mening gegeven, Andrea blijft telkens buiten schot.
Ik denk dat ze het écht niet zien en dat ze écht dol zijn op Andrea.
Andrea speelt het goed, dat moet ik haar nageven, iedereen trapt in haar mooie verhaaltjes of het

duurt enorm lang voor ze het doorhebben; zie dochter en Anton.
Vanessa zei wel dat ze het raar vond van Andrea toch? Dat ze zelf allang thuis zou zijn als het haar man zou betreffen? Het viel me op omdat zei inderdaad de enige was die dat zei. Ik dacht echt "is iedereen daar binnen gewoon stapelgek geworden'?

Maar Vanessa sprak wel gewoon hardop uit wat ze dacht. Gewoon eerlijk ook. Alleen niet in Andrea haar gezicht. Dat niet, nee.

Ik kijk overigens alleen op TV de streams zie ik niet hoor?

Andrea heeft echt hulp nodig, denk ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_137139752
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:25 schreef Razor21 het volgende:
Andrea is ook actrice in Achter gesloten deuren (was nog niet bekend tot vandaag).
De aflevering : * Video(link) verwijderd op last van Talpa
pi_137142789
Wel mooi dat ze via google het artikel van Anton Veldkamp in de Telegraaf heeft gelezen ~O>
pi_137143526
Yup
Nu alleen nog het hele verhaal van haar dochter op facebook.
Want nu blijft ze voor "haar" dochter in utopia omdat ze hoopt dat die daar naar toe komt.
Ze zal anders denken als ze ook dat verhaal onder ogen krijgt dat maf wijf
pi_137144993
:Y
En de Utopianen moeten het allemaal weten. Weg met dat mens :r
pi_137145084
Het zou ook wel leuk zijn :) als ze hier eens rond zou kijken.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:03:03 #285
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_137145130
Ze mogen dit artikel wel eens rectificeren:

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_uit_Utopia___.html

:D
pi_137145523
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:03 schreef dieenebart het volgende:
Ze mogen dit artikel wel eens rectificeren:

http://www.telegraaf.nl/p(...)t_uit_Utopia___.html

:D
Nou, inderdaad! :D
pi_137146865
Morgen staat er volgens showlaat weer een heel stuk van Anton over Andrea in de krant.
Denk weer de telegraaf, maar dat zeiden ze niet.
pi_137151141
http://www.telegraaf.nl/p(...)_het_is_OVER___.html

Premium artikel maar geeft genoeg info, ze is gedumpt. *O*

Geen Bonaire meer voor Andrea. >:)
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_137151229
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:03 schreef CartWOman het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_het_is_OVER___.html

Premium artikel maar geeft genoeg info, ze is gedumpt. *O*

Geen Bonaire meer voor Andrea. >:)
Laten we wel wezen, zo'n oude man is toch niet aantrekkelijk voor een 52-jarige vrouw met gezond verstand? Andrea was alleen maar uit op geld, roem en status. Ze is een leugenachtige, jattende, achterbakse snol die iedereen bedriegt en manipuleert. Maar goed, gelukkig heeft die Anton eindelijk door hoe die Andrea in werkelijkheid is.
pi_137151244
Waarschijnlijk met Anton om zijn netwerk en hopen op een tv of showbizz carriere via hem (dat is haar utopia).
Nu haar dat zelf gelukt is via John de Mol heeft ze Anton niet meer nodig.
pi_137151382
volgens mij is er nog nooit over een bewonerr zoveel gesproken _O- _O- _O-
Twinning = boring
  † In Memoriam † woensdag 26 februari 2014 @ 08:37:22 #292
137949 Disana
pi_137151436
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:03 schreef CartWOman het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_het_is_OVER___.html

Premium artikel maar geeft genoeg info, ze is gedumpt. *O*

Geen Bonaire meer voor Andrea. >:)
Het volledige artikel is in de COS gepost:

UTO / [COS #983]Aike voelt zich nog steeds superieur, BAH!!!!
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 09:17:10 #293
388664 crew  Dotteke
pi_137152024
Dat mens heeft geen enkel gevoel in haar donder zitten, en dan maar de liefde verkondigen daar in ULiegtopia
Snap dan niet dat Talpa het goed vind dat ze mensen masseert die ook daadwerkelijk klachten hebben
Ze is niet eens masseuse, mag je dan wel voor geld mensen behandelen?
Zo ja dan ga ik ook een praktijkje beginnen een beetje wrijven kan iedereen wel.
Klanten worden dus gewoon bedonderd in ULiegtopia

Als ik klant was geweest bij dat mens zou ik mijn geld terugvorderen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 09:24:35 #294
388664 crew  Dotteke
pi_137152160
Anton Veldkamp breekt met ’Utopia’-bewoonster!

’Andrea, het is OVER’
door Vanessa Bontje

AMSTERDAM -
VIDEO - Utopia heeft een eerste relatie laten sneuvelen: inwoonster Andrea (52) is vanaf vandaag na tien jaar weer vrijgezel. Anton Veldkamp, haar partner, heeft een dramatische beslissing genomen: hij breekt met de vrouw die hem vorige week zo nadrukkelijk liet zitten en koos voor haar eigen leven, in Utopia… „Het is over tussen ons”, zegt de 82-jarige vroegere fotograaf van deze krant, die zwaar hartpatiënt is. „Zoals ze mij met valse beloftes heeft misleid… walgelijk. Als ik sterf, wil ik fatsoenlijk gaan. En niet nadat ze mij zo in de maling heeft genomen. Uit zelfbescherming neem ik afscheid van Andrea.”

Anton: 'Het is over met Andrea'

Samen met Andrea (52) woonde Anton Veldkamp (82) tien jaar op Bonaire.

Andrea in ’Utopia’, samen met mede-bewoonster Billy (l).

Over Andrea’s biologische dochter Sophia Deborah Bles (foto) zegt Anton nu: „Dat meisje spreekt de waarheid; Andrea is er inderdaad niet voor haar geweest!”

De deur die Anton eerder nog op een kier zette, is nu voorgoed gesloten. „Ik kan niet anders”, zegt Anton. „Het ene moment lag Andrea hier thuis in mijn armen nog te bidden en te zeggen dat ze bij me terug zou komen. Maar Andrea was de deur nog niet uit, of ze zei tegen mijn buurvrouw: ’Je moet het niet tegen hem zeggen hoor, maar ik blijf in Utopia’. Dat hoorde ik pas de dag erna. Ik denk dat Andrea heeft gedacht: ’Als Anton doodgaat, ben ik er in elk geval nog geweest’.”

Andrea beloofde Anton vorige week nog gehoor te geven aan zijn noodkreet, nadat hij haar schreef: ’Stop met Utopia, het kost me mijn gezondheid’. Nu zegt Anton: „Het is zo gek, maar ik heb het gevoel dat ik haar niet meer ken. Als ik zie hoe ze in Utopia doet en wat ze haar medebewoners allemaal vertelt… Het is leugen na leugen na leugen. Net zoals ze dat hier vorige week tegen mij ook deed.”

„Neem alleen al dat hele verhaal waarin ze Hakim ervan betichtte dat hij met zijn opmerkingen mijn hartverlamming had veroorzaakt. Dat klopte al niet want ik heb een pacemaker en die pompt wel door. Al slaat ie bij stress ernstig over, wat een enorme impact heeft op mijn lichaam. En dat is ook precies wat er gebeurde toen ik hoorde hoe kwaad onder anderen Utopia-deelnemers Paul en Hakim over haar spraken, na dat gedoe met die verdwenen kleding. Dat kwetste me diep, want ik hield van die meid. Maar dan heb ik het over hartritmestoornissen. En dat weet Andrea heel goed.”

„En het verhaal van haar eigen dochter Sophia in jullie weekblad, die daarin vertelde dat Andrea haar in de steek had gelaten. Hoewel ik dat verhaal uit liefde voor Andrea heb proberen bij te sturen, kan ik eigenlijk niet anders dan zeggen ’dat meisje sprak de waarheid!’. Andrea is er inderdaad niet voor Sophia geweest. Ze vertrok toen Sophia een jaar of 5 was gewoon naar Bonaire. En toen ze 12 was kwam Andrea de voogdij opeisen. Andrea heeft op haar manier haar best gedaan om contact met Sophia te krijgen. Dat was alleen veel te laat.”

„In Utopia schetst Andrea voortdurend allerlei verhalen in haar voordeel”, gaat Anton verder. „Zo hoorde ik haar vertellen over een boerderij waar iedereen na Utopia mag langs komen. En over een appartement op Bonaire en over een groentetuin. En dat ze een spa heeft gehad en masseuse is... Klopt, ik heb op Bonaire een hutje, maar dat stelt niets voor. En die moestuin in Bergen, daarvan zijn vorig jaar hooguit drie uien en een bosje wortelen afgekomen. En masseuse? Ze heeft dat geloof ik een keer of vier gedaan ergens onder drie struiken met een ouwe lap er overheen. Niks geen spa. Haar tweelingzusje is werkelijk masseur. Maar Andrea niet, verre van dat.”

„En dan dat horloge dat ze om heeft. Dat is een nep-Cartier. Een echte kost vele malen meer dan die vijf tientjes die zij ervoor heeft betaald. Ze pronkt ermee alsof het werkelijk kostbaar is. Dan vraag ik mij alleen maar af: ’waarom Andrea, waarom?’”

Verpleegsters

“Het is zo gek, maar ik heb het gevoel dat ik haar niet meer ken.”

- @antoncveldkamp

„Afschuwelijk vind ik het, wanneer ik Andrea in Utopia hoor spreken over mij. Want ze hemelt me voortdurend op. Anton voor en Anton na. Ze mist me en ze houdt van me, beweert ze. Maar ondertussen merk ik er niets van. Ze vertelt iedereen daar hoe ze me heeft omringd met verpleegsters, en me in goede handen heeft achtergelaten. Maar ze wéét dat ik dat niet wilde; ik zat op háár te wachten.”

Anton valt stil. Hij breekt en zegt snikkend: „Laat ze mij, kerel van 82 jaar, zitten voor Jan met de korte achternaam. In haar eigen huis. Gebakje, koffie, bloemetje, ik had alles voor elkaar. En ik maar drie uur lang naar buiten kijken of ze al kwam. Ik kan je één ding vertellen: zo gaat niemand met me om, níemand! Ik heb 46 jaar verslaggeving over de hele wereld gedaan, ook gedurende negen oorlogen. Met verbrande kinderen heb ik over de straten van Vietnam gerend, op zoek naar een ziekenhuis. Ik heb te veel meegemaakt om me nog langer door deze dame te laten manipuleren. Want dat is wat Andrea doet.”

„Door Utopia zie ik hoe ze werkelijk is, en daarmee kan ik niet leven. Ik heb te veel respect voor mezelf om me nog langer te laten beledigen. Het leven zonder Andrea zal best moeilijk zijn. Ik zal haar toch ook wel weer missen. Maar deze leugens kan ik niet verkroppen, na álles wat ik voor haar heb gedaan... Tot en met een doopceremonie in de pinkstergemeente voor duizend gulden, en het afbetalen van haar schulden aan toe. Nu mag ze niet eens meer hier op het terrein waar ik woon, komen. Ik ben geen driftkikker, maar het is gewoon beter om zo’n confrontatie niet aan te gaan. Ik laat me niet besodemieteren.”

Middelpunt

„De mensen in Utopia hebben geen idee met wie ze te maken hebben. Andrea wil áltijd het middelpunt zijn, de overtreffende trap. Zelfs de dood van mijn dochter Caroline vorige maand greep ze aan om tijdens een ceremonie in Utopia háár show te maken. Andrea had het ook heel goed voor zichzelf kunnen houden. Maar nee, primadonna als ze wil zijn, moest dat met dansen en zingen en huilen. En iedereen erbij.”

„Let op wat ik zeg: wanneer Utopia voorbij is, komt ze hier vrolijk weer aan de deur. Dan probeert ze zich er aan alle kanten uit te kletsen. En het ergste is, dat ze daar bij veel mensen mee wegkomt. Maar de waarheid is dat ze nog harder is dan wij hier allemaal bij elkaar.” Schampert: „En ’houden van’? Ik geloof dat Andrea werkelijk waar geen enkel idee heeft wat dát eigenlijk inhoudt…”
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_137152170
lees bericht hierboven

[ Bericht 99% gewijzigd door riek48 op 26-02-2014 09:32:12 ]
  woensdag 26 februari 2014 @ 09:43:42 #296
241662 Jian
Well, well, well
pi_137152483
Ik hoop dat Andrea nog even blijft. Ik vind het wel intrigerend hoe de andere bewoners met dit gebeuren omgaan. Het lijkt wel een soort massahypnose o.i.d. Ik bedoel ze lezen duidelijk ook berichten die ze via Google tegenkomen en er is er schijnbaar niet één die zich even achter de oren krabt of 1 en 1 optelt. En dat kan ik me bij figuren als Billy en Lot nog best voorstellen, die zijn duidelijk niet helemaal helder of te dom om e.e.a. te doorgronden , maar ik zag, ik dacht gisteren, ook Aike, haar steun aan Andrea nog eens uitspreken en benadrukken dat het zo'n mooi mens was ....? Een vreemd groepsgebeuren?
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 09:47:47 #298
388664 crew  Dotteke
pi_137152567
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 09:43 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat Andrea nog even blijft. Ik vind het wel intrigerend hoe de andere bewoners met dit gebeuren omgaan. Het lijkt wel een soort massahypnose o.i.d. Ik bedoel ze lezen duidelijk ook berichten die ze via Google tegenkomen en er is er schijnbaar niet één die zich even achter de oren krabt of 1 en 1 optelt. En dat kan ik me bij figuren als Billy en Lot nog best voorstellen, die zijn duidelijk niet helemaal helder of te dom om e.e.a. te doorgronden , maar ik zag, ik dacht gisteren, ook Aike, haar steun aan Andrea nog eens uitspreken en benadrukken dat het zo'n mooi mens was ....? Een vreemd groepsgebeuren?
Het begint wel op een sekte te lijken
Andrea verkondigd liefde en iedereen aanbid haar, eng gewoon
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 09:52:09 #299
388664 crew  Dotteke
pi_137152652
quote:
A heb gewoon met die man te doen
Als je hem en Andrea ziet dan zie je bijna geen leeftijdsverschil _O- _O- _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator woensdag 26 februari 2014 @ 09:58:40 #300
388664 crew  Dotteke
pi_137152768
Talpa gaat dit echt niet naar binnen brengen hoor
Anton wil dat de bewoners weten hoe Andrea echt in elkaar zit.
Talpa laat hun media icoon echt niet van haar voetstuk vallen
Negatieve aandacht is ook aandacht toch?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')