abonnement Unibet Coolblue
pi_134269569
De klachtenbrief die ik naar T-Mobile stuurde. In spoiler m.b.t. privacy.
Geachte T-Mobile.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geachte Fokkers.

Mijn naam is Sabri en heb een factuur van 640 euro bij T-Mobile liggen. Hoe het komt leg ik nu uit.
Toen ik nog in Almere woonde, was ik opgenomen bij de Meeregaard. Ik had m.b.t. de verveling iets nodig om met mensen te kunnen chatten, World of Warcraft te kunnen spelen en soms een muziekje te kunnen downloaden omdat ze daar geen Wifi hadden. Dus ging ik naar de T-Mobile shop in Almere om een SO abonnement aan te schaffen voor internet altijd. Toen het minder ging liep ik weg van de instelling en was ik bij mijn moeder. Vanwege suïcidaliteit en het weigeren van mijn haldol, seroquel en abilify of daar misbruik van te maken door het o.a. op te roken was mijn moeder in gevaar en belde ze de politie en werd ik bij een daklozenopvang neergezet.
Toen werd ik door een kamaraad in Arnhem neergezet bij BJZ Doetinchem, die heeft me doorverwezen naar Pluryn. Omdat ik geen geld had, UWV mijn wajong stopzette vanwege een adreswijziging en het niet doorgeven kon ik geen telefoonabbonement nemen.
Ik had een simkaart in mijn dongel zitten dus daarmee belde ik naar instanties, naar mijn voogd, naar mijn moeder, naar mijn kamaraard etcetera als ''hulpzoekende''.
Nu kwam ik terecht in Wolfheze bij Pro-Persona, ik had geen geld of adres om een nieuw abbo te nemen met onbeperkt bellen. Dus wat deed ik? Als een gek bellen met mijn T-Mobile dongel met een kostenplaatje dat ik opgelopen naar 640 euro. voor maar 10 uur bellen? WTF?
Want zoals:
Toen ik in de separeercel moest zeiden de hulpverleensters: JA JE HEBT TOCH JE EIGEN ABBO? DUS DAARME KUN JE NAAR DE ADVOCAAT, NAAR JE VRIENDEN EN NAAR JE OUDERS BELLEN OM DE SITUATIE UIT TE LEGGEN... WAARBIJ DUS IN EEN DAG 4 UUR BELDE EN IN TRANEN ZAT...
Ik had geen vrijheid dus kon ook niet naar een belwinkel gaan om een abbo aan te schaffen en had ook geen random reader of Geld.
Dus wat moet ik doen? Ik kan het echt niet redden om dit bedrag te betalen. De enigste termijnbedrag die ze opgeven is 128euro per maand en naast mijn eigen bijdrage, eigen risico en zorgverzekeraar en wa verzekering kan ik dit echt niet betalen. Ik hou dan zo'n 200 euro over voor de hele maand om mijn sigaretje, mijn frietje, mijn kleding, mijn dvd's/pc games of iets luxe's te kopen.
Wat vinden jullie? Kan ik met T-Mobile in hoger beroep gaan met mijn advocaat uit Bilthoven of wat moet ik dan? Want ik vind dat de instelling deze kosten moeten dragen.
Ik hoop dat jullie me goed kunnen helpen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Maharbal op 14-12-2013 20:48:09 ]
pi_134269632
Ik zou je telefoonnummer en je naam sowieso weghalen.
Enne: wat kansloos. :')

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2013 20:45:08 ]
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:44:34 #3
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134269633
Weinig kans Frans :D maar hou ons op de hoogte !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:45:24 #4
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134269674
Waarom leg je overigens de schuld bij anderen neer ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_134269705
Het beste wat jij kan doen is stoppen met roken. Succes.
pi_134269778
Voor de zekerheid wat persoonlijke info weggehaald.
pi_134269830
Zuur, maar er zijn mensen die het met minder moeten doen dan 200 euro voor luxe/extra dingen.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_134269934
Wat een kuttopic weer zeg
Graag serieuze reacties.
Kan dit topic schoongemaakt worden?
pi_134269965
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Liquid_Sound het volgende:
Wat een kuttopic weer zeg
Graag serieuze reacties.
Kan dit topic schoongemaakt worden?
Je hoort niet wat je wil horen?
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:53:08 #10
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134269990
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Liquid_Sound het volgende:
Wat een kuttopic weer zeg
Graag serieuze reacties.
Kan dit topic schoongemaakt worden?
Ik vraag me af op welke grond je denkt dat men je deze schuld gaat kwijt schelden. Ik zie in je verhaal namelijk geen enkel aanknopingspunt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:53:09 #11
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_134269991
Dus je houdt 200 euro per maand over voor leuke dingen. Gewoon even 3 maanden op de tandjes bijten en je eigen gemaakte schuld betalen en dan kun je weer verder met je leven.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:54:38 #12
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_134270052
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:42 schreef Liquid_Sound het volgende:
Dan hou ik maar voor de hele maand ¤247,- over voor mijn kleding, sigaretten, dvd's, shampoo
Dus je kunt prima een betalingsregeling treffen.
Dit is gewoon verwend gedrag.
pi_134270055
hahahahahahaha :')
pi_134270068
Waarom schrijf je naar de provider als je vindt dat de instelling waar je woont de kosten op zich moet nemen?

En waarom liet je de mensen die je al die uren belde niet jou terugbellen :?

Ik snap dat je overstuur was, maar daar kan t-mobile niets aan doen. Als mijn vriend vreemdgaat terwijl ik in het buitenland zit en ik besluit drie uur schreeuwruzie met hem te gaan maken vanuit Tanzania kan ik ook niet bij Hi zeggen dat zij het maar moeten uitzoeken met de rekening. Ik heb zelf die kosten gemaakt, ongeacht hoe shit de omstandigheden waren.

Of de instelling jou met een interne lijn had moeten laten bellen zodat je niet zulke kosten maakte weet ik niet, ik ken jouw situatie niet. Maar met t-mobile heb je in ieder geval niets te winnen.
pi_134270075
Boo fucking hoo ''Dikke'' factuur nog wel :') Ik heb daar nog een schuld openstaan van 2000+ _O-
I'm no one… I don't want to be anyone. All I care about is completing the Eye of the Moon Plan.
This world is completely worthless… there is nothing left in it but misery."
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:56:25 #16
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134270170
Verzonnen topics :r
  Boks-Chick zaterdag 14 december 2013 @ 21:16:55 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134271014
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:51 schreef Liquid_Sound het volgende:
Wat een kuttopic weer zeg
Graag serieuze reacties.
Kan dit topic schoongemaakt worden?
serieuze reactie (die je niet leuk gaat vinden): van 200 euro kan je in je eentje méér dan prima leven.
Dan koop je maar een maandje of wat geen nieuwe kleding en pc games :*
lolwut
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:18:14 #19
180174 Diemux
People vs Me
pi_134271075
Ik zou eens vragen of je iemand anders over de financiën controle kan krijgen.
pi_134271112
pi_134271232
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef BrandX het volgende:

[..]

serieuze reactie (die je niet leuk gaat vinden): van 200 euro kan je in je eentje méér dan prima leven.
Dan koop je maar een maandje geen nieuwe kleding en pc games :*
Ga dan zelf een week in de separeer slapen, kijken hoe het voelt, en dan te horen krijgen dat je je eigen telefoon moet gebruiken om nabestaanden te bellen a.k.a dongel en de kosten zelf betalen.
pi_134271243
Wat onwijs kansloos. Maar heb je die brief al gestuurd. Ik denk dat je de mensen bij t mobiel veel plezier doet met je brief.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:23:04 #23
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  Boks-Chick zaterdag 14 december 2013 @ 21:24:40 #24
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134271350
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

Ga dan zelf een week in de separeer slapen, kijken hoe het voelt, en dan te horen krijgen dat je je eigen telefoon moet gebruiken om nabestaanden te bellen a.k.a dongel en de kosten zelf betalen.
ik zorg ten eerste niet dat ik in een sepereer kom, dat terzijde. Dat is jou wel gebuert en ik geloof best dat dat rampzalig en kut is.
Maar hey, een van een paar belletjes in een week tijd krijg je geen nota van +400,- daar moet je heul wat meer voor doen (ja dat weet ik uit eigen ervaring :) ).

Je hebt het zelf verbruikt, dus gewoon niet het verwende pestkind uithangen en huilen dat je 3 - 4 maanden geen games kan kopen :')

Kom op zeg, er zijn gezinnen die hier van moeten leven in de maand. Dan kan jij dat best zelf in je uppie :*
lolwut
pi_134271395
nope

[ Bericht 98% gewijzigd door Five_Horizons op 15-12-2013 00:29:40 ]
pi_134271759
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Sandyman het volgende:
Dus je houdt 200 euro per maand over voor leuke dingen. Gewoon even 3 maanden op de tandjes bijten en je eigen gemaakte schuld betalen en dan kun je weer verder met je leven.
Beter advies dan dit ga je niet krijgen, TS.
pi_134271779
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:42 schreef Liquid_Sound het volgende:
Wat vinden jullie?
Stoppen met roken en andere luxe artikelen kopen en gewoon betalen zoals het hoort.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 december 2013 @ 21:35:35 #28
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134271782
Je mag normaal reageren TS...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:38:07 #29
180174 Diemux
People vs Me
pi_134271892
Mensen als TS zouden eigenlijk geen toegang moeten hebben tot internet. Levensgevaarlijk.
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:39:44 #30
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134271956
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Diemux het volgende:
Mensen als TS zouden eigenlijk geen toegang moeten hebben tot internet. Levensgevaarlijk.
quote:
Nou, ik BETAAL HET BEDRAG NIET EN BLOKKEER ME MAAR. dankzij jullie leed moest ik ook geïsoleerd worden vanwege agressief gedrag omdat mijn allles; het internet geblokkeerd werd.
pi_134272470
Ik denk dat ie gewoon teveel op fok heeft gezeten in de separeer, gezien zijn topics.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_134272482
Ik zou TS bijna een nare ziekte toewensen, maar die heeft 'ie dus al.. Jammer joh!
pi_134272578
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef Liquid_Sound het volgende:
Krijg allemaal aids
Dank je :)

Op grond waarvan vind je nou dat je niet zou hoeven betalen? Ik lees een heel verhaal, maar zie nog geen reden om niet te hoeven betalen.
pi_134272798
Doe eens normaal...

[ Bericht 98% gewijzigd door Five_Horizons op 15-12-2013 00:31:05 ]
pi_134272809
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:42 schreef Liquid_Sound het volgende:
Dan hou ik maar voor de hele maand ¤247,- over
Dat hou ik per maand nog niet eens over en dan moet ik ook nog mijn eigen eten betalen -O-
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:04:01 #36
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_134272866
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:25 schreef Liquid_Sound het volgende:
Krijg toch allemaal een hele erge ziekte. Ga zelf maar naar een afdeling toe voor gehandicapten omdat je moeder het huis uit had geflikkerd, jullie weten mijn verleden niet en denken dat dit verzonnen is? Wat een ongelofelijke kanker community is het FOK! Forum zeg.
Krijg allemaal aids
Ik denk ook niet dat het handig is om hier op dit forum meelevende, of een serieuze reactie moet gaan verwachten.
vooral niet omdat 9 van de 10 hier op het forum het zelf van een uitkering moet doen.
ga voor jouw soort post's naar een wat meer serieus forum.
dan krijg je wat betere post's denk ik :p
mensen hier begrijpen er soms niks van. of nouja soms, heel vaak niet :')
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 december 2013 @ 22:04:02 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134272868
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]


[..]

Ach ga niet janken. Jij hebt toch een eigen huis, hebt alle vrijheid? Hebt een boven gemiddeld IQ? Kan lekker studeren en als rechter eindigen? 3x per jaar op vakantie. Een dikke auto hebben? 3 kinderen en een prachtig gezinnetje hebben?
En dan ga jij janken, ja jij bent op jezelf en moet het met 240 doen? En ga je zeggen, minder pc games dan?
Heb net in tranen met begeleiding gekletst over jullie onbeschoftheid en die zei dat jullie allemaal kwakzalvers zijn, stap maar zelf in dit wereldje, dan weet je hoe het voelt om vast te zitten, in de separeer te zitten en autitisch te zijn.
Zoals vroeger, dat autisme tussen de oren zit en dat ze maar lekker een Wajong krijgen. Ik stuur dit topic ook door naar mijn advocaat, dan krijgen jullie ook lekker een schop onder jullie kont want normaal dat kunnen nederlanders niet doen.
En hier nog wat info voor mensen die het verzonnen verklaren. Jankers.
[ afbeelding ]

Als je een zelfmoordomroep doet op FOK zoals laatst in mijn post history dan vraag je om aandacht en word je geblokt.
Als nu dit? Doe eens normaal...
Ik zou uitloggen als ik jou was... Lijkt me beter voor jou en voor ons.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 december 2013 @ 22:05:14 #38
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134272918
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:04 schreef Vlinderbom het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het handig is om hier op dit forum meelevende, of een serieuze reactie moet gaan verwachten.
vooral niet omdat 9 van de 10 hier op het forum het zelf van een uitkering moet doen.
ga voor jouw soort post's naar een wat meer serieus forum.
dan krijg je wat betere post's denk ik :p
mensen hier begrijpen er soms niks van. of nouja soms, heel vaak niet :')
Pardon? Als je hier een serieuze vraag stelt, krijg je serieus en behulpzaam antwoord. Mensen begrijpen het hier prima, maar lullen niet zomaar mee in iemands straatje...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_134272926
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef Liquid_Sound het volgende:

Heb net in tranen met begeleiding gekletst over jullie onbeschoftheid
Er is er hier maar één onbeschoft en dat ben jij zelf.

quote:
en die zei dat jullie allemaal kwakzalvers zijn
Hij / zij spoort niet...

quote:
Als je een zelfmoordomroep doet op FOK zoals laatst in mijn post history dan vraag je om aandacht en word je geblokt.
Als nu dit? Doe eens normaal...
Je mag van alles mankeren. Dat is knap vervelend, dat zal niemand ontkennen. Maar het als excuus gaan gebruiken om als een olifant door de porceleinkast te gaan, is een beetje min.

Beter raadt de begeleider je aan een poosje niet op internet te gaan. Als je er zo van uit het lood gaat, dan is het gezonder om een boek te lezen of even muziek te luisteren.
pi_134272936
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:04 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik zou uitloggen als ik jou was... Lijkt me beter voor jou en voor ons.
Waarom dat? Dan gaan jullie me afkraken op alles en nu moet ik uitloggen. Verklaar dat even dan?
pi_134272946
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]


[..]

Ach ga niet janken. Jij hebt toch een eigen huis, hebt alle vrijheid? Hebt een boven gemiddeld IQ? Kan lekker studeren en als rechter eindigen? 3x per jaar op vakantie. Een dikke auto hebben? 3 kinderen en een prachtig gezinnetje hebben?
En dan ga jij janken, ja jij bent op jezelf en moet het met 240 doen? En ga je zeggen, minder pc games dan?
Heb net in tranen met begeleiding gekletst over jullie onbeschoftheid en die zei dat jullie allemaal kwakzalvers zijn, stap maar zelf in dit wereldje, dan weet je hoe het voelt om vast te zitten, in de separeer te zitten en autitisch te zijn.
Zoals vroeger, dat autisme tussen de oren zit en dat ze maar lekker een Wajong krijgen. Ik stuur dit topic ook door naar mijn advocaat, dan krijgen jullie ook lekker een schop onder jullie kont want normaal dat kunnen nederlanders niet doen.
En hier nog wat info voor mensen die het verzonnen verklaren. Jankers.
[ afbeelding ]

Als je een zelfmoordomroep doet op FOK zoals laatst in mijn post history dan vraag je om aandacht en word je geblokt.
Als nu dit? Doe eens normaal...
:')
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:06:00 #42
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134272950
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:04 schreef Vlinderbom het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het handig is om hier op dit forum meelevende, of een serieuze reactie moet gaan verwachten.
vooral niet omdat 9 van de 10 hier op het forum het zelf van een uitkering moet doen.
ga voor jouw soort post's naar een wat meer serieus forum.
dan krijg je wat betere post's denk ik :p
mensen hier begrijpen er soms niks van. of nouja soms, heel vaak niet :')
Aldus Vlinderbom :')
pi_134272966
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:04 schreef Vlinderbom het volgende:

vooral niet omdat 9 van de 10 hier op het forum het zelf van een uitkering moet doen.

Doe niet zo achterlijk. Wat heeft dát er nou weer mee te maken? :?
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:07:04 #44
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_134272999
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Aldus Vlinderbom :')
niet fokken met mijn reactie's
pi_134273008
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Liquid_Sound het volgende:

Waarom dat? Dan gaan jullie me afkraken op alles en nu moet ik uitloggen. Verklaar dat even dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Queller het volgende:

Beter raadt de begeleider je aan een poosje niet op internet te gaan. Als je er zo van uit het lood gaat, dan is het gezonder om een boek te lezen of even muziek te luisteren.
pi_134273011
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]


[..]

Ach ga niet janken. Jij hebt toch een eigen huis, hebt alle vrijheid? Hebt een boven gemiddeld IQ? Kan lekker studeren en als rechter eindigen? 3x per jaar op vakantie. Een dikke auto hebben? 3 kinderen en een prachtig gezinnetje hebben?
En dan ga jij janken, ja jij bent op jezelf en moet het met 240 doen? En ga je zeggen, minder pc games dan?
Heb net in tranen met begeleiding gekletst over jullie onbeschoftheid en die zei dat jullie allemaal kwakzalvers zijn, stap maar zelf in dit wereldje, dan weet je hoe het voelt om vast te zitten, in de separeer te zitten en autitisch te zijn.
Zoals vroeger, dat autisme tussen de oren zit en dat ze maar lekker een Wajong krijgen. Ik stuur dit topic ook door naar mijn advocaat, dan krijgen jullie ook lekker een schop onder jullie kont want normaal dat kunnen nederlanders niet doen.
En hier nog wat info voor mensen die het verzonnen verklaren. Jankers.
[ afbeelding ]

Als je een zelfmoordomroep doet op FOK zoals laatst in mijn post history dan vraag je om aandacht en word je geblokt.
Als nu dit? Doe eens normaal...
-Sluit Fok;
-Ga naar je begeleiding
-Kom pas weer terug als je beter bent.


Je hebt alleen jezelf hiermee. En hulp van die vermeende advocaat kan je ook op je buik schrijven.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 14 december 2013 @ 22:08:06 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_134273040
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

Waarom dat? Dan gaan jullie me afkraken op alles en nu moet ik uitloggen. Verklaar dat even dan?
Jij gaat hier over de flos om niets en loopt te schelden op alles... Mocht je als op een fatsoenlijke manier kunnen communiceren, prima. Zo niet, dan zou ik je toch dringend willen aanraden uit te loggen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_134273057
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

Waarom dat? Dan gaan jullie me afkraken op alles en nu moet ik uitloggen. Verklaar dat even dan?
Als we je al afkraken, dan is het om je gedrag, niet om jou als persoon. :)
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:08:57 #49
180174 Diemux
People vs Me
pi_134273078
Wow, flat 6 hoog. Dat doe je dan wel weer goed. Of juist niet.

Anyhow, TS, je begrijpt duidelijk niet wat het sociale leven inhoudt, prima, maar dan moet je zaken als de financiën e.d. ook aan andere overlaten.
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:09:59 #50
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134273114
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

Waarom dat? Dan gaan jullie me afkraken op alles en nu moet ik uitloggen. Verklaar dat even dan?
Jou afkraken ? Nergens voor nodig, doe je zelf al.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Boks-Chick zaterdag 14 december 2013 @ 22:18:11 #51
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134273434
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

[..]

Ach ga niet janken. Jij hebt toch een eigen huis, hebt alle vrijheid? Hebt een boven gemiddeld IQ? Kan lekker studeren en als rechter eindigen? 3x per jaar op vakantie. Een dikke auto hebben? 3 kinderen en een prachtig gezinnetje hebben?
En dan ga jij janken, ja jij bent op jezelf en moet het met 240 doen? En ga je zeggen, minder pc games dan?
Heb net in tranen met begeleiding gekletst over jullie onbeschoftheid en die zei dat jullie allemaal kwakzalvers zijn, stap maar zelf in dit wereldje, dan weet je hoe het voelt om vast te zitten, in de separeer te zitten en autitisch te zijn.
Zoals vroeger, dat autisme tussen de oren zit en dat ze maar lekker een Wajong krijgen. Ik stuur dit topic ook door naar mijn advocaat, dan krijgen jullie ook lekker een schop onder jullie kont want normaal dat kunnen nederlanders niet doen.
En hier nog wat info voor mensen die het verzonnen verklaren. Jankers.
[ afbeelding ]

Als je een zelfmoordomroep doet op FOK zoals laatst in mijn post history dan vraag je om aandacht en word je geblokt.
Als nu dit? Doe eens normaal...
Ik ben elke post keurig on topic geweest naar je en heb geen onvertogen woord naar je geuit, ben geen seconde onbeschoft geweest, in tegenstelling tot jou met je gevloek en ziekteverwensingen jegens oa. mij :).

Daarbij: ik heb van veel minder dan 200 euro in de maand moeten leven helaasch. 8 maanden lang op een krappe 70 euro netto per maand. Dat was een heleboel macaroni met ragout _O- :').
Maar ik heb mijn shit together gekregen.
En nu heb ik idd een eigen huis, een redelijke bak van een auto, ga 1 keer per jaar op vakantie en doe 2 stedentripjes zo ongeveer per jaar. Geen kinderen trouwens. Wel een studie van eigen geld, zonder ook maar een cent van mijn ouders want die waren er niet. Dus ik weet enigzins waar ik het over heb.

Doe zelf gewoon normaal. Je hebt onderdak, er wordt voor je gekookt etc. en nu moet je - ongeacht door wat voor shit - 3 maanden van max 200 euro rondkomen.... man o man o man. Er zijn er zat zouden willen dat ze het hadden om vrij te besteden in de maand.

En why the fuck het niet mogelijk is dat je een paar maanden geen nieuwe pc games kan kopen is echt iets wat ik me niet kan bedenken. Dan speel je maar met de games die je al hebt, of je ruilt ze oid. Wees creatief.

En stop eens met de hele wereld de schuld te geven van je ellende. Ook al heeft de hele wereld dat, dat gaat je niet helpen en dat gaat er niet voor zorgen dat het beter wordt. Ga daar mee door en geen hond (of mens) die je wilt helpen. In plaats daarvan pak je zelf op, stop met boos zijn op alles en ga het goede doen. Pak jezelf op en ga zelf zorgen dat je leven beter wordt door zelf dingen anders te gaan doen.

Zelfbeheersing, zelfcontrole, geen dingen doen die je niet hoeft te doen etc. en je komt er wel. Vroegah bestond er geen internet en bestonden er geen pc games, toen lazen we een boek en deden we puzzelboekjes volpennen etc. Doe wat ipv zeiken. Grow up, neem je verantwoordelijkheden en ga leven, echt leven ipv kutten en om je heen slaan.

Je zal vast pissed en razend en boos op mij cq. mijn post zijn, dat zal best. Ik hoop dat je er toch ergens komende week nog eens over na denkt wat hier staat en wat gaat doen met je leven. Echt wat doen. Zo zonde dit.

tot slot: zelfmoordtopics worden standaard gesloten op FOK!, daarbij zelfmoord lost niets op. Dat het een cry for help is weet ik ook wel. Maar er is er uiteindelijk maar één die je echt kan helpen, maar een die je echt uit de shit kan halen en dat ben je zelf. Doe dat, met een positieve instelling, en mensen gaan je spontaan helpen ipv tegenwerken.

Succes.
lolwut
pi_134273550
Wat een hufters bij T-Mobile, een beetje verwachten dat jij gaat betalen voor de diensten die je bij hen hebt afgenomen terwijl toch overduidelijk is dat het de schuld van de grote boze buitenwereld is dat jij die kosten hebt moeten maken en niet die van jou :')
pi_134273792
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef BrandX het volgende:
KNIP
Hulde _O_
  Boks-Chick zaterdag 14 december 2013 @ 22:37:59 #54
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134274234
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef Queller het volgende:

[..]

Hulde _O_
Thanks. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
pi_134274236
R&P / Weg willen uit de instelling vanwege ziekmakend beleid...
...

Beter kan iemand anders de uitgaven van TS gaan doen, gezien hij het zelf niet aan kan.
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:40:40 #56
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134274351
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef BrandX het volgende:
- knipperd -
Als je niet zo agressief was zou ik best met je daten
:@
  Boks-Chick zaterdag 14 december 2013 @ 22:42:42 #57
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134274414
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Als je niet zo agressief was zou ik best met je daten
:@
Ik ben de opposite van aggressief ;(
en volgens mij zou ik je mama hebben kunnen zijn _O-
lolwut
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:43:21 #58
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134274441
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik ben de opposite van aggressief ;(
en volgens mij zou ik je mama hebben kunnen zijn _O-
M'n vader had je niet willen raken :{w
hoe oud ben je dan? :')
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:44:01 #59
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134274465
1971 :') _O-
13-14 jarige moeders ;(
dan had m'n vader je trouwens misschien wel willen raken
pi_134274526
TS je zit natuurlijk in een kutsituatie, waar je hopelijk op termijn uit kan geraken met de juiste hulp. Maar helaas is een kutsituatie geen reden voor restitutie of kwijtschelden van kosten die je gemaakt hebt. Stel het eten was goor en je bestelde 3x per dag op de pof thuisbezorgd.nl, en zij kwamen op termijn met een rekening van 600 euro, met welke reden zouden ze je dan de gemaakte kosten kwijtschelden?

Dus helaas zul je de bittere pil moeten slikken en via een betalingsregeling de kosten moeten betalen.

Succes.
Even a broken clock is right twice a day.
  Boks-Chick zaterdag 14 december 2013 @ 22:46:27 #61
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134274561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef hugecooll het volgende:

[..]

M'n vader had je niet willen raken :{w
hoe oud ben je dan? :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:44 schreef hugecooll het volgende:
1971 :') _O-
13-14 jarige moeders ;(
dan had m'n vader je trouwens misschien wel willen raken
_O- :D!

nou ja ok mss niet je mama, maar ben wel een aardig stukkie ouder dan jij geloof ik :') :D
lolwut
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:47:30 #62
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134274602
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef BrandX het volgende:

[..]

[..]

_O- :D!

nou ja ok mss niet je mama, maar ben wel een aardig stukkie ouder dan jij geloof ik :') :D
Zeg ik toch, 13-14 jaar
pi_134274663
Girlz, get a room }:|
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:51:01 #64
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134274742
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Queller het volgende:
Girlz, get a room }:|
Rustig jongedame
pi_134274800
Alleen als je handelingsonbekwaam bent hoef je de rekening niet te betalen maar aangezien je blijkbaar jouw pc o,i,d, nog hebt lijkt het er niet op dat je handelingsonbekwaam bent.
pi_134274843
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:52 schreef Wespensteek het volgende:
Alleen als je handelingsonbekwaam bent hoef je de rekening niet te betalen maar aangezien je blijkbaar jouw pc o,i,d, nog hebt lijkt het er niet op dat je handelingsonbekwaam bent.
Mwah van flatten springen etc. Is meestal niet heel gezond though.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_134276613
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:05 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

Waarom dat? Dan gaan jullie me afkraken op alles en nu moet ik uitloggen. Verklaar dat even dan?
Wil je een uitleg? Je bent een zwakzinnige, is dat duidelijk genoeg voor je?
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_134276670
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef Maax het volgende:

Wil je een uitleg? Je bent een zwakzinnige, is dat duidelijk genoeg voor je?
Zo, jij bent een kneus zeg -O-
pi_134276989
Dit is eigenlijk best zielig, gooi het topic weg om deze jongen tegen zichzelf te beschermen.
pi_134277583
Sorry hoor maar als je in een instelling zit dan heb je toch ruim genoeg aan 200 euro per maand? Dan kun je dat allemaal besteden aan luxegoederen. Ik ken genoeg mensen die met een heel gezin van 200 euro per maand moeten rondkomen, en die moeten daar ook gewoon de boodschappen van betalen. Dus zoals anderen ook al zeggen, doe gewoon een maand of 3 rustig aan, betaal die rekening af en dan kun je daarna weer verder met je luxe leventje :)

Je hebt die kosten zelf gemaakt, dus je zult ze ook zelf moeten betalen. Je maakt echt geen kans om het te laten kwijtschelden, helemaal niet als je zo'n brief naar ze stuurt :')
pi_134277842
Je voor gescheidenis is die voor jou. Wil je nu enkel een paar tips geven waar je misschien wat mee kan.

Je merkt dat het nu niet zo goed gaat met je zelf en je geldzaken. Lees dat je al een advocaat hebt. Is het misschien handig om begeleiding met geldzaken te krijgen? Zodat je gewoon "weekgeld" hebt en ondertussen de rekening van T-mobile af te betalen in termeinen (ik vermoed zelf dat ze hem niet zo snel gaan kwijtschelden). Maar ook dat die persoon je kan helpen om niet weer zo fout te maken als je minder stabiel bent op dat moment. Heb het dan niet gelijk over schuldschanering of bewintvoering. Maar gewoon een persoon die je helpt, zodat je niet in die trajecten terecht komt, want dan kan het best zijn dat je met maximaal 20 tot 30 euro per week krijgt. En daar kan jij zo te lezen niet goed mee leven, dan is er totaal geen luxe.

Het klopt dat het belagelijke is dat een abbonoment niet wordt afgesloten dat je niet verder over een bepaald bedrag kan verbruiken (misschien kan t-mobile dit wel instellen weet zelf niet of dit mogelijke daar is).
Het werkt wel vaak beter om zelf met een afbetalingsregeling te komen. Dus tegen t-mobile zeggen wat jij kan missen per maand (dan wat minder luxe lever jammer genoeg) om de rekening zo snel mogelijke af te betalen. EN niet op de wanbetalerslijst te komen van de teleproviders anders zou het kunnen dat jij nooit meer een abbonoment zou kunnen krijgen.

Dit alle is geen kritiek op jou, maar misschien kan je hier wat mee. Zodat je niet verder in de problemen zakt, wat nog meer problemen kunnen veroorzaken. Het is nu van belang om de kettingrecatie van negatifiteit te doorbreken en deze om te buigen tot een postieve.
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:59:57 #72
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_134277943
Sta je onder curatele ts? Verder heeft t-mobile gewoon gelijk. Je zult moeten betalen voor je verbruik. Mocht je onder curatele staan en is er geen toestemming van de curator geweest voor het afsluiten van je abo dan is de overeenkomst wellicht nietig.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_134278827
200 euro per maand aan luxe kunnen besteden terwijl je er niet eens voor werkt. |:(
pi_134281011
Wat een topic. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_134281153
Om over de history van TS nog maar te zwijgen. Jezus Christus wat een bagger. Het lijkt me een goed plan om de toegang tot Internet te ontzeggen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_134282354
Ts zei storneren :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_134282368
quote:
19s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik ben elke post keurig on topic geweest naar je en heb geen onvertogen woord naar je geuit, ben geen seconde onbeschoft geweest, in tegenstelling tot jou met je gevloek en ziekteverwensingen jegens oa. mij :).

Daarbij: ik heb van veel minder dan 200 euro in de maand moeten leven helaasch. 8 maanden lang op een krappe 70 euro netto per maand. Dat was een heleboel macaroni met ragout _O- :').
Maar ik heb mijn shit together gekregen.
En nu heb ik idd een eigen huis, een redelijke bak van een auto, ga 1 keer per jaar op vakantie en doe 2 stedentripjes zo ongeveer per jaar. Geen kinderen trouwens. Wel een studie van eigen geld, zonder ook maar een cent van mijn ouders want die waren er niet. Dus ik weet enigzins waar ik het over heb.

Doe zelf gewoon normaal. Je hebt onderdak, er wordt voor je gekookt etc. en nu moet je - ongeacht door wat voor shit - 3 maanden van max 200 euro rondkomen.... man o man o man. Er zijn er zat zouden willen dat ze het hadden om vrij te besteden in de maand.

En why the fuck het niet mogelijk is dat je een paar maanden geen nieuwe pc games kan kopen is echt iets wat ik me niet kan bedenken. Dan speel je maar met de games die je al hebt, of je ruilt ze oid. Wees creatief.

En stop eens met de hele wereld de schuld te geven van je ellende. Ook al heeft de hele wereld dat, dat gaat je niet helpen en dat gaat er niet voor zorgen dat het beter wordt. Ga daar mee door en geen hond (of mens) die je wilt helpen. In plaats daarvan pak je zelf op, stop met boos zijn op alles en ga het goede doen. Pak jezelf op en ga zelf zorgen dat je leven beter wordt door zelf dingen anders te gaan doen.

Zelfbeheersing, zelfcontrole, geen dingen doen die je niet hoeft te doen etc. en je komt er wel. Vroegah bestond er geen internet en bestonden er geen pc games, toen lazen we een boek en deden we puzzelboekjes volpennen etc. Doe wat ipv zeiken. Grow up, neem je verantwoordelijkheden en ga leven, echt leven ipv kutten en om je heen slaan.

Je zal vast pissed en razend en boos op mij cq. mijn post zijn, dat zal best. Ik hoop dat je er toch ergens komende week nog eens over na denkt wat hier staat en wat gaat doen met je leven. Echt wat doen. Zo zonde dit.

tot slot: zelfmoordtopics worden standaard gesloten op FOK!, daarbij zelfmoord lost niets op. Dat het een cry for help is weet ik ook wel. Maar er is er uiteindelijk maar één die je echt kan helpen, maar een die je echt uit de shit kan halen en dat ben je zelf. Doe dat, met een positieve instelling, en mensen gaan je spontaan helpen ipv tegenwerken.

Succes.
_O_ Je leven naar de kloten helpen is altijd al een stuk eenvoudiger geweest dan de boel op de rit krijgen en houden.
dat was 25 jaar terug niet anders
  zondag 15 december 2013 @ 11:34:17 #78
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134284075
Het ene moment wil je zo ontzettend graag volledig zelfstandig zijn, het andere moment beroep jij je op je zielige, kwetsbare en onschuldige toestand om onder een rekening uit te proberen te komen...

Het ene moment is de zorg in het algemeen volstrekt belachelijk en vernederend, het andere moment zit je uit te huilen bij je begeleiding over hoe gemeen FOK! wel niet is...

Je bent simpelweg nog een kind! Sowieso qua leeftijd en al helemaal qua gedrag. Je bent ontzettend zielig omdat je een paar maanden geen nieuwe games of zoveel snacks als je gewend bent kunt kopen? :') Je scheldt iedereen hier uit, VOORAL degenen die serieus reageren maar je niet vertellen wat je wilt horen. :') Je gaat je (ongetwijfeld door de staat betaalde) advocaat op FOK! afsturen? :') Je respecteert niets. Je respecteert niemand. Je ziet enkel jezelf. Je bent een onzelfstandig, wereldvreemd, arrogant en egocentrisch KIND!

Opdat jij nog heel lang opgesloten mag blijven zitten. Ten behoeve van de wereld om je heen en zeker ten behoeve van jezelf. Je kan de grote boze buitenwereld OVERDUIDELIJK niet aan en zal dat nog een flinke tijd niet kunnen.

----

PS: Vergeet je volgende kinderlijke driftbui hier niet op af te schuiven hè! ;) Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag is natuurlijk voor van die zelfstandig levende sukkels. :N
pi_134284314
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 02:03 schreef Skv het volgende:
Om over de history van TS nog maar te zwijgen. Jezus Christus wat een bagger. Het lijkt me een goed plan om de toegang tot Internet te ontzeggen.
Ik zie meer iets met een 9 als oplossing, maar durf ik hier niet neer zetten :{
  Moderator / Miss SHO zondag 15 december 2013 @ 11:56:05 #80
22592 crew  Ole
pi_134284491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

Ga dan zelf een week in de separeer slapen, kijken hoe het voelt, en dan te horen krijgen dat je je eigen telefoon moet gebruiken om nabestaanden te bellen a.k.a dongel en de kosten zelf betalen.
Nabestaanden nog wel :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_134284603
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 08:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ts zei storneren :')
TS wil zijn FOKaccount storneren.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_134284629
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 11:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
Het ene moment wil je zo ontzettend graag volledig zelfstandig zijn, het andere moment beroep jij je op je zielige, kwetsbare en onschuldige toestand om onder een rekening uit te proberen te komen...

Het ene moment is de zorg in het algemeen volstrekt belachelijk en vernederend, het andere moment zit je uit te huilen bij je begeleiding over hoe gemeen FOK! wel niet is...

Je bent simpelweg nog een kind! Sowieso qua leeftijd en al helemaal qua gedrag. Je bent ontzettend zielig omdat je een paar maanden geen nieuwe games of zoveel snacks als je gewend bent kunt kopen? :') Je scheldt iedereen hier uit, VOORAL degenen die serieus reageren maar je niet vertellen wat je wilt horen. :') Je gaat je (ongetwijfeld door de staat betaalde) advocaat op FOK! afsturen? :') Je respecteert niets. Je respecteert niemand. Je ziet enkel jezelf. Je bent een onzelfstandig, wereldvreemd, arrogant en egocentrisch KIND!

Opdat jij nog heel lang opgesloten mag blijven zitten. Ten behoeve van de wereld om je heen en zeker ten behoeve van jezelf. Je kan de grote boze buitenwereld OVERDUIDELIJK niet aan en zal dat nog een flinke tijd niet kunnen.

----

PS: Vergeet je volgende kinderlijke driftbui hier niet op af te schuiven hè! ;) Verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag is natuurlijk voor van die zelfstandig levende sukkels. :N
Jij maakt jezelf volkomen belachelijk in mijn ogen.
pi_134284689
Heb je geen bewindvoerder? Zo niet, laat je onder curatele stellen. Lig je wel meer aan de ketting op financieel gebied maar dat voorkomt dit soort ellende. Het moge duidelijk zijn dat je niet in staat bent om de gevolgen te zien van je eigen gedrag.
  zondag 15 december 2013 @ 12:07:36 #84
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134284708
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:03 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Jij maakt jezelf volkomen belachelijk in mijn ogen.
Boo-fucking-hoo.
  zondag 15 december 2013 @ 12:15:05 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134284862
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:06 schreef Ericr het volgende:
Heb je geen bewindvoerder? Zo niet, laat je onder curatele stellen. Lig je wel meer aan de ketting op financieel gebied maar dat voorkomt dit soort ellende. Het moge duidelijk zijn dat je niet in staat bent om de gevolgen te zien van je eigen gedrag.
Ook op FOK! Dit topic lijkt me averechts te werken voor de situatie waarin TS zich bevindt, en dan heb ik het niet over financiën. Een slotje om deze kwetsbare jongen niet nog verder de grond in te laten boren, lijkt mij op zijn plek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_134284908
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:38 schreef Diemux het volgende:
Mensen als TS zouden eigenlijk geen toegang moeten hebben tot internet. Levensgevaarlijk.
Zo te zien is dat ook snel over.
Zoveel betalen voor dat beetje kutbereik wat je hebt TS :D
  zondag 15 december 2013 @ 12:21:28 #87
408143 Vlinderbom
................BOEM!!!!!!!!!!
pi_134285025
quote:
15s.gif Op zondag 15 december 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook op FOK! Dit topic lijkt me averechts te werken voor de situatie waarin TS zich bevindt, en dan heb ik het niet over financiën. Een slotje om deze kwetsbare jongen niet nog verder de grond in te laten boren, lijkt mij op zijn plek.
Eens, vind het ook best sneu dat mensen op basis van een topic zijn hele leven en de toekomst voor hem aan het beoordelen zijn. Tuurlijk, we zien allemaal dat hij niet, klinkt sneu, als de gemiddelde nederlander kan functioneren. Maar vind sommige reacties wel erg hard overkomen. En dat helpt hem ook niet echt.
pi_134285422
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 11:56 schreef Ole het volgende:

[..]

Nabestaanden nog wel :o
RIP.
Ja doei.
pi_134286507
Sowieso, hulp verwachten van mensen op Fok! en van ze vragen om zich te verplaatsen in je situatie. :') Dat geeft al wel aan dat er een flink steekje los zit.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 15 december 2013 @ 13:15:27 #90
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_134286545
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

RIP.
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

RIP.
Je vergeet het slotje. TS is die wel gewend zo te zien.

ik heb moeite medelijden te hebben met mensen die vinden dat niets hun schuld is en vinden dat alles voor hen geregeld en verzorgd moet worden)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 15 december 2013 @ 13:17:48 #91
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134286608
Nog een laatste tip: probeer er het beste van te maken TS. Je situatie zal niet veranderen, dus pas je aan en probeer vooral een hobby te kiezen. Of speel een spel dat niet online is.

succes :)
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_134288208
quote:
15s.gif Op zondag 15 december 2013 12:15 schreef Copycat het volgende:

Ook op FOK! Dit topic lijkt me averechts te werken voor de situatie waarin TS zich bevindt, en dan heb ik het niet over financiën. Een slotje om deze kwetsbare jongen niet nog verder de grond in te laten boren, lijkt mij op zijn plek.
Dat. Hier komt niets goeds meer van. TS gaat dit niet winnen en het wordt met de post akeliger :{
pi_134288687
Wow, jullie zijn toch wel hard tegen TS. Natuurlijk hebben jullie gelijk en moet ie' gewoon betalen (eventueel ingaan op de betaalregeling) maar sommige hier zijn gewoon gemeen.

Zo ga je toch niet om met iemand van dit niveau?
  zondag 15 december 2013 @ 14:48:30 #94
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_134289920
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:16 schreef Bucketlist het volgende:
Wow, jullie zijn toch wel hard tegen TS. Natuurlijk hebben jullie gelijk en moet ie' gewoon betalen (eventueel ingaan op de betaalregeling) maar sommige hier zijn gewoon gemeen.

Zo ga je toch niet om met iemand van dit niveau?
Bekijk z'n pohi, ergens knaagt wel bij mij dat-ie dit over zichzelf afroept
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_134290728
Wat een nare reacties naar TS! Om eerlijk te zijn vind ik het echt onacceptabel. Hij heeft al problemen die wij ons niet kunnen voorstellen. Hij heeft support nodig. Geen commentaar.

Die rekening kun je het beste zo spoedig mogelijk betalen. Ik zou de betalingsregeling van T Mobile zeker aangrijpen. Het is inderdaad even 3 maanden zuinig doen, maar dan ben je er ook vanaf.

Misschien kan je ook in overleg gaan met de T-Mobile of het abonnement te ontbinden valt? Dat je gewoon over kunt stappen op prepaid of een abonnement met een limiet?

Hoe zit het trouwens met support van buiten? Ik zag dat je regelmatig naar je moeder ging. Kan die je niet financieel helpen met die rekening?

Maar laat dit een wijze les zijn. Je bent opgenomen om dingen te leren. En dit is een van die lessen. Beter nu met ¤600 dan later met ¤6000.

Maar het komt uiteindelijk wel goed toch? Gewoon er even doorheen zetten en aan jezelf werken en misschien leef je over een paar jaar gewoon zelfstandig. Of met een vriendin.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  zondag 15 december 2013 @ 15:11:48 #96
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134290783
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:16 schreef Bucketlist het volgende:
Zo ga je toch niet om met iemand van dit niveau?
Dit niveau...? TS is niet zwakbegaafd hoor, verre van.
pi_134290899
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

Ga dan zelf een week in de separeer slapen, kijken hoe het voelt, en dan te horen krijgen dat je je eigen telefoon moet gebruiken om nabestaanden te bellen a.k.a dongel en de kosten zelf betalen.
nabestaanden :')
"Pools are perfect for holding water"
pi_134290906
TS, niet zo huilen en gewoon dokken!
"Pools are perfect for holding water"
pi_134291021
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef Liquid_Sound het volgende:

[..]

Ga dan zelf een week in de separeer slapen, kijken hoe het voelt, en dan te horen krijgen dat je je eigen telefoon moet gebruiken om nabestaanden te bellen a.k.a dongel en de kosten zelf betalen.
Dat klopt natuurlijk voor geen enkele meter.

ZIJ behoren jouw contactpersoon te bellen zo gauw als jij erin terecht komt.

Succes met verdere stappen. (Hoe en wat weet ik ook niet)
:{
pi_134291062
Jezus wat een topic. die TS en die cruelladevil lijken mij niet in orde, ik denk dat dit topic gewoon op slot moet, om hun tegen zichzelf te beschermen.
-nee-
  zondag 15 december 2013 @ 15:34:56 #101
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134291547
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:19 schreef Marsenal het volgende:
Jezus wat een topic. die TS en die cruelladevil lijken mij niet in orde, ik denk dat dit topic gewoon op slot moet, om hun tegen zichzelf te beschermen.
Wat snoezig dat jij je zo'n zorgen over mij maakt! ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')