Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geachte Fokkers.
Mijn naam is Sabri en heb een factuur van 640 euro bij T-Mobile liggen. Hoe het komt leg ik nu uit.
Toen ik nog in Almere woonde, was ik opgenomen bij de Meeregaard. Ik had m.b.t. de verveling iets nodig om met mensen te kunnen chatten, World of Warcraft te kunnen spelen en soms een muziekje te kunnen downloaden omdat ze daar geen Wifi hadden. Dus ging ik naar de T-Mobile shop in Almere om een SO abonnement aan te schaffen voor internet altijd. Toen het minder ging liep ik weg van de instelling en was ik bij mijn moeder. Vanwege suïcidaliteit en het weigeren van mijn haldol, seroquel en abilify of daar misbruik van te maken door het o.a. op te roken was mijn moeder in gevaar en belde ze de politie en werd ik bij een daklozenopvang neergezet.
Toen werd ik door een kamaraad in Arnhem neergezet bij BJZ Doetinchem, die heeft me doorverwezen naar Pluryn. Omdat ik geen geld had, UWV mijn wajong stopzette vanwege een adreswijziging en het niet doorgeven kon ik geen telefoonabbonement nemen.
Ik had een simkaart in mijn dongel zitten dus daarmee belde ik naar instanties, naar mijn voogd, naar mijn moeder, naar mijn kamaraard etcetera als ''hulpzoekende''.
Nu kwam ik terecht in Wolfheze bij Pro-Persona, ik had geen geld of adres om een nieuw abbo te nemen met onbeperkt bellen. Dus wat deed ik? Als een gek bellen met mijn T-Mobile dongel met een kostenplaatje dat ik opgelopen naar 640 euro. voor maar 10 uur bellen? WTF?
Want zoals:
Toen ik in de separeercel moest zeiden de hulpverleensters: JA JE HEBT TOCH JE EIGEN ABBO? DUS DAARME KUN JE NAAR DE ADVOCAAT, NAAR JE VRIENDEN EN NAAR JE OUDERS BELLEN OM DE SITUATIE UIT TE LEGGEN... WAARBIJ DUS IN EEN DAG 4 UUR BELDE EN IN TRANEN ZAT...
Ik had geen vrijheid dus kon ook niet naar een belwinkel gaan om een abbo aan te schaffen en had ook geen random reader of Geld.
Dus wat moet ik doen? Ik kan het echt niet redden om dit bedrag te betalen. De enigste termijnbedrag die ze opgeven is 128euro per maand en naast mijn eigen bijdrage, eigen risico en zorgverzekeraar en wa verzekering kan ik dit echt niet betalen. Ik hou dan zo'n 200 euro over voor de hele maand om mijn sigaretje, mijn frietje, mijn kleding, mijn dvd's/pc games of iets luxe's te kopen.
Wat vinden jullie? Kan ik met T-Mobile in hoger beroep gaan met mijn advocaat uit Bilthoven of wat moet ik dan? Want ik vind dat de instelling deze kosten moeten dragen.
Ik hoop dat jullie me goed kunnen helpen..
[ Bericht 0% gewijzigd door Maharbal op 14-12-2013 20:48:09 ]