abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:09:21 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134129689
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134129718
Uniek ga schaatsen!
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:12:56 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134129895
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:09 schreef Probability het volgende:
Uniek ga schaatsen!
Ja vcolgende week *O*

Jij vind schaatsen echt heel erg leuk he? Word enthousiast als ik je er over hoor
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:13:13 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134129909
Trusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134131193
Goed dat het gezond eten toch zijn vruchten af begint te werpen, Tink!

Dat 's avonds meer energie zou ik ook goed kunnen gebruiken. :+ Ik probeer ook wel weer wat gezonder te eten dan anders (vooral meer groente en minder rotzooi), en wat meer te bewegen, maar niet zo rigoureus als jij. Ik vrees alleen dat ik er niet consequent genoeg in ben om ook het verschil te merken.
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:02:39 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134132616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:35 schreef Mini. het volgende:
Goed dat het gezond eten toch zijn vruchten af begint te werpen, Tink!

Dat 's avonds meer energie zou ik ook goed kunnen gebruiken. :+ Ik probeer ook wel weer wat gezonder te eten dan anders (vooral meer groente en minder rotzooi), en wat meer te bewegen, maar niet zo rigoureus als jij. Ik vrees alleen dat ik er niet consequent genoeg in ben om ook het verschil te merken.
Ik merk dat ik het veel makkelijker vind als ik bepaalde dingen gewoon niet meer eet. Gewoon geen brood/snoep/koek eten is veel makkelijker dan soms wel en soms niet. De eerste week vond ik drama, nu in de 2e - 3e week gaat het prima, maar ik weet haast wel zeker dat er weer een moment gaat komen dat ik het zat ben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134133598
Binnenval ego post:

Ben geslaagd! Met een 9 *O*

/ egopost

8-)
pi_134133679
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:22 schreef An24 het volgende:
Binnenval ego post:

Ben geslaagd! Met een 9 *O*

/ egopost

8-)
Wooohooooooooo wat geweldig!!!!! Gefeliciteerd!!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134134032
Puff, fijn dat je evaluatie goed was O+

En fijn resultaat Tink. Bizar he, wat voedsel met je lijf doet :X

En dank skoap!
pi_134134370
Oeps, stuk van het vorige topic gemist...

@Tink: wat fijn dat je zo snel al resultaat merkt. Dat werkt ook vast als goede motivatie!

@Uniek: loopt allemaal lekker hier! Het team op mijn werk is geroeid maar nu eindelijk een teamlead die heeft een stuk van mijn werk overgenomen waardoor ik minder in de directe uitvoer zit! Heerlijk! Dit zorgt voor enorme rust in mijn hoofd! Moet nu af en toe nog helpen als er echt problemen zijn maar ben niet meer de hele dag bezig met aansturing! Stuur nog wel een ander team aan, maar die zijn wat stabieler dan dat andere team.

Met de kleine man gaat alles goed. Het wordt alleen maar leuker nu hij ouder wordt. Kan intens van hem genieten en het is zo leuk om te zien hoe hij de wereld ontdekt! O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134136727
Mooi zo Tink! Misschien is het juist stimulans om door te zetten :)
En lekker bezig An!
Had vandaag gesprek waar ik niet heel veel van verwachtte, werd positief verrast, best goed gevoel over. En morgen gesprek waar ik echt naar uitkijk :) zou er graag werken, dus ben benieuwd!
pi_134137274
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef the85mc het volgende:
Mooi zo Tink! Misschien is het juist stimulans om door te zetten :)
En lekker bezig An!
Had vandaag gesprek waar ik niet heel veel van verwachtte, werd positief verrast, best goed gevoel over. En morgen gesprek waar ik echt naar uitkijk :) zou er graag werken, dus ben benieuwd!
Dank! Ben niet de enige zo te zien. Je komt vanzelf de juiste baan tegen :D
pi_134140061
Mooi cijfer An!
pi_134141236
Dank!

Ik heb van de adrenaline maar vier uur geslapen :+ Gelukkig mag ik van de baas op eigen tempo thuis werken. Eens kijken of ik er wat uit krijg :O
  woensdag 11 december 2013 @ 09:40:51 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134141633
*O* An!!!!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 december 2013 @ 09:43:03 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134141678
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:21 schreef An24 het volgende:
Dank!

Ik heb van de adrenaline maar vier uur geslapen :+ Gelukkig mag ik van de baas op eigen tempo thuis werken. Eens kijken of ik er wat uit krijg :O
Kan ik me voorstellen met een 9, dat je niet kunt slapen. Ga je nu ook ander werk doen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134141691
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja vcolgende week *O*

Jij vind schaatsen echt heel erg leuk he? Word enthousiast als ik je er over hoor
Jaaa :D ben zondag en gister geweest!! Zou vrijdag half8 's ochtends kunnen gaan, is wel mooi denk ik met de zonsopgang
Worry is a misuse of imagination
pi_134141812
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen met een 9, dat je niet kunt slapen. Ga je nu ook ander werk doen?
Nou, ik heb inderdaad de hele nacht zitten spoken over wat ik met de mastertitel allemaal zou kunnen doen. Voorlopig blijf ik als nevenactiviteit lekker pionieren, ook bij mijn eigen werkgever. Ik heb er ook stiekem over gedacht om ooit nog eens te willen promoveren door de methode te koppelen aan de The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders. Maar voorlopig ga ik gewoon even genieten en relaxen 8-)
pi_134142125
Gefeliciteerd An! Wat een mooi resultaat! *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik merk dat ik het veel makkelijker vind als ik bepaalde dingen gewoon niet meer eet. Gewoon geen brood/snoep/koek eten is veel makkelijker dan soms wel en soms niet. De eerste week vond ik drama, nu in de 2e - 3e week gaat het prima, maar ik weet haast wel zeker dat er weer een moment gaat komen dat ik het zat ben.
Misschien zou ik toch ook eens een tijdje geen brood moeten eten, maar daar wil ik nog niet echt aan. :@ Verder eet ik wel redelijk gezond (als in, weinig rotzooi), maar wel nog steeds met 6-7 sneeën brood per dag, dus dan is het wel een flinke omschakeling.

De weegschaal is ook niet lief op moment. Gisteren had ik voor mijn gevoel redelijk netjes gegeten, maar vanochtend was ik nog zwaarder dan eerst. }:|
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_134145158
Woensdag

• O ---> magere yoghurt met muesli en een glas water

• T ---> 1 banaan, 100 gr. rozijnen, 200 gr. ontbijt koek

• L ---> 1 sinaasappel, 1 ei, 2 beschuiten of geroosterde boterham (kip of kalkoen filet)

• D ---> 100 gr rijst, 100 gr kipfilet en 200 gr groente

• S ---> het is vandaag legsday!:Y
  Vis een optie? woensdag 11 december 2013 @ 13:03:05 #21
70532 loveli
N
pi_134146807
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:04 schreef ClaudeFiolle het volgende:
Woensdag

• O ---> magere yoghurt met muesli en een glas water

• T ---> 1 banaan, 100 gr. rozijnen, 200 gr. ontbijt koek

• L ---> 1 sinaasappel, 1 ei, 2 beschuiten of geroosterde boterham (kip of kalkoen filet)

• D ---> 100 gr rijst, 100 gr kipfilet en 200 gr groente

• S ---> het is vandaag legsday!:Y
Waar zijn je vetten? Waarom eet je ontbijtkoek? Waarom eet je te weinig? Gevolg is dit:
LIF / Vreetbuien
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 11 december 2013 @ 13:20:46 #22
70532 loveli
N
pi_134147406
Slankie kledingadvies please.. Soort formele herdenkingsbijeenkomst. Mijn 3 opties: little black dress (klassiek, maar aan de korte kant), grijze jurk (op de knie) of felblauw (op de knie)? Plan A was blauw, maar ik neig inmiddels naar grijs, want niet te kort en niet te opvallend.
Ben vermoedelijk jongste vrouw in het gezelschap :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_134148550
ooooooh laatste lootjes aan een verslag maar ik kan niet meer

geen zin

*zeur* zeur*
Worry is a misuse of imagination
pi_134148760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
Slankie kledingadvies please.. Soort formele herdenkingsbijeenkomst. Mijn 3 opties: little black dress (klassiek, maar aan de korte kant), grijze jurk (op de knie) of felblauw (op de knie)? Plan A was blauw, maar ik neig inmiddels naar grijs, want niet te kort en niet te opvallend.
Ben vermoedelijk jongste vrouw in het gezelschap :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blauw is wel echt heel mooi. Als je de rest rustig/chique houdt? Dus met zwarte schoenen etc. geen glitter.
Die grijze.. Wel mooi maar een beetje licht?
Worry is a misuse of imagination
pi_134149819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
Slankie kledingadvies please.. Soort formele herdenkingsbijeenkomst. Mijn 3 opties: little black dress (klassiek, maar aan de korte kant), grijze jurk (op de knie) of felblauw (op de knie)? Plan A was blauw, maar ik neig inmiddels naar grijs, want niet te kort en niet te opvallend.
Ben vermoedelijk jongste vrouw in het gezelschap :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn mooi! Ik denk dat je op je intuitie moet af gaan en voor grijs moet kiezen. Persoonlijk heb ik ook het meeste met blauw, maar ik zou me in zo'n situatie wat ongemakkelijk voelen.
pi_134151759
Als je niet op wil vallen zou ik voor grijs gaan. Als je wil benadrukken dat je een jonge vrouw met lef bent, zou ik voor blauw gaan :P.

Ik heb de hele dag al _honger_. En ik heb al meer gegegeten dan normaal (lees: ontbijt en warm eten tussendoor). Heb verder ook niets eetbaars bij me :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 11 december 2013 @ 15:30:17 #27
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134151946
O: halve krentenbol (was te laat)

L: spinaziesalade met feta, tomaat en olijfolie dressing. Broccoli room soep. Broodje hete kip met bosui. Glas melk.

D: Spaghetti bolognese?
  woensdag 11 december 2013 @ 16:20:53 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134153687
Grijs. Blauw is te opvallend. Mooie jurkjes trouwens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 11 december 2013 @ 16:21:18 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134153705
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:30 schreef Mishu het volgende:
O: halve krentenbol (was te laat)

Hoezo te laat? Was de andere helft al weg?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 december 2013 @ 16:21:38 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134153719
Vind die blauwe echt heel mooi trouwens
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134153834
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoezo te laat? Was de andere helft al weg?
_O-

Mooie jurkjes, loveli! Maar wat gepast is in welke situatie weten de anderen vast beter dan ik. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 11 december 2013 @ 16:28:11 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134153928
O Boterham gebakken ei met ham en kaas
T's beschuit kaas, paar dropjes, paar druiven, beker melk, cappucino, stroopwafel
L salade met blikje tonijn en dressing, boterham pindakaas
T's mandarijn, appel, wat ananas, blokje choco
B Ramen binnen en buiten wassen, 3 km wandelen
D gekookte wortels, gekookte bloemkool, aardappelpuree, gebakken kabeljauw
T bananenkwark, vla en bruine suiker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 december 2013 @ 16:33:32 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134154113
Bleomkool... duur!! Waar het 3 week geleden nog voor 89cent kon krijgen is het nu 2.49E
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134155229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
O Boterham gebakken ei met ham en kaas
T's beschuit kaas, paar dropjes, paar druiven, beker melk, cappucino, stroopwafel
L salade met blikje tonijn en dressing, boterham pindakaas
T's mandarijn, appel, wat ananas, blokje choco
B Ramen binnen en buiten wassen, 3 km wandelen
D gekookte wortels, gekookte bloemkool, aardappelpuree, gebakken kabeljauw
T bananenkwark, vla en bruine suiker
Beschaafd lijstje Uniek ^O^ Hoe is het de eetonrust?
pi_134157018
pff het gesprek van vandaag ging echt slecht.. Echt klote man, net waar ik graag zou werken gaat t niet soepel.. :{ Ik merkte het al onder het gesprek, maar kon haar niet overtuigen.
pi_134157799
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:59 schreef the85mc het volgende:
pff het gesprek van vandaag ging echt slecht.. Echt klote man, net waar ik graag zou werken gaat t niet soepel.. :{ Ik merkte het al onder het gesprek, maar kon haar niet overtuigen.
Weet je nu wel wat je over wilde brengen? Misschien morgenochtend even bellen en gewoon aangeven dat je het gevoel had dat je jezelf niet goed hebt kunnen laten zien (o.i.d.) en het verder toelichten in je telefoongesprek?

Sowieso balen, dat wel. :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134158647
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 18:31 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Weet je nu wel wat je over wilde brengen? Misschien morgenochtend even bellen en gewoon aangeven dat je het gevoel had dat je jezelf niet goed hebt kunnen laten zien (o.i.d.) en het verder toelichten in je telefoongesprek?

Sowieso balen, dat wel. :*
Ik had t gevoel dat we elkaar verkeerd begrepen, dat had ik ook aangegeven tijdens het gesprek.
Zij interpreteerde een karakter eigenschap zo dat het niet matchte bij de functie. Ik zag dat anders en heb dat geprobeerd te verduidelijken, maar dat is niet gelukt blijkbaar. Dat zei ze na afloop aan de telefoon ook dat ik haar niet overtuigde. Dus als je eenmaal in een bepaald hokje valt is het verrekte moeilijk om dat beeld te veranderen. Weer wat geleerd. Maar balen blijft het wel.
Op naar de volgende dan maar.. Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Toch nog beter voorbereiden en ook minder spontaan/direct reageren, beter nadenken voor ik er wat uit flap. Al is dat niet zo mijn stijl.
pi_134159369
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik had t gevoel dat we elkaar verkeerd begrepen, dat had ik ook aangegeven tijdens het gesprek.
Zij interpreteerde een karakter eigenschap zo dat het niet matchte bij de functie. Ik zag dat anders en heb dat geprobeerd te verduidelijken, maar dat is niet gelukt blijkbaar. Dat zei ze na afloop aan de telefoon ook dat ik haar niet overtuigde. Dus als je eenmaal in een bepaald hokje valt is het verrekte moeilijk om dat beeld te veranderen. Weer wat geleerd. Maar balen blijft het wel.
Op naar de volgende dan maar.. Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Toch nog beter voorbereiden en ook minder spontaan/direct reageren, beter nadenken voor ik er wat uit flap. Al is dat niet zo mijn stijl.
De beste manier van overtuigen is met iemand mee te praten en dan om te buigen. Iemand van een tegendeel overtuigen wekt weerstand op.
pi_134159840
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 19:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik had t gevoel dat we elkaar verkeerd begrepen, dat had ik ook aangegeven tijdens het gesprek.
Zij interpreteerde een karakter eigenschap zo dat het niet matchte bij de functie. Ik zag dat anders en heb dat geprobeerd te verduidelijken, maar dat is niet gelukt blijkbaar. Dat zei ze na afloop aan de telefoon ook dat ik haar niet overtuigde. Dus als je eenmaal in een bepaald hokje valt is het verrekte moeilijk om dat beeld te veranderen. Weer wat geleerd. Maar balen blijft het wel.
Op naar de volgende dan maar.. Maandag nieuwe ronde, nieuwe kansen. Toch nog beter voorbereiden en ook minder spontaan/direct reageren, beter nadenken voor ik er wat uit flap. Al is dat niet zo mijn stijl.
Da's mooi shit. Wel raar dat je gelijk niet meer geschikt bent voor een baan als je een bepaalde eigenschap hebt (of niet).

Maar als er niets meer aan te doen valt: vanavond even balen en morgen weer focussen op nieuwe dingen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134160355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Da's mooi shit. Wel raar dat je gelijk niet meer geschikt bent voor een baan als je een bepaalde eigenschap hebt (of niet).

Maar als er niets meer aan te doen valt: vanavond even balen en morgen weer focussen op nieuwe dingen!
Inderdaad. Helaas heb je soms dat het niet zo gaat als je wil. En ook als je denkt dat het lekker liep, kan het zijn dat 'er geen click' was :')
pi_134160740
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 19:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Inderdaad. Helaas heb je soms dat het niet zo gaat als je wil. En ook als je denkt dat het lekker liep, kan het zijn dat 'er geen click' was :')
Ja, zo heb ik op mijn 20e een gesprek gehad met een recruiter die echt zo stellig zat te beweren dat ik wat anders moest gaan doen dan ik nu deed, terwijl ik dat gewoon heel graag deed. Ik had naderhand echt zoiets van, wie ben jij en waarom bemoei je je met mijn leven. :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134161023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar zijn je vetten? Waarom eet je ontbijtkoek? Waarom eet je te weinig? Gevolg is dit:
LIF / Vreetbuien
Dit is een sport dieet. Ontbijtkoek omdat het lekker en best goed is!
pi_134161282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef ClaudeFiolle het volgende:

[..]

Dit is een sport dieet. Ontbijtkoek omdat het lekker en best goed is!
Dan is het nog steeds (of juist) te weinig! En ontbijtkoek is een verzameling glucose, inderdaad lekker, maar net zo gezond als :9 koekjes :9
pi_134161332
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dan is het nog steeds (of juist) te weinig!
Voel me niet zo goed, niet te veel eten. Mn lijsjte voor morgen is beter. zal hem zo posten
pi_134168397
^O^ An! een 9! _O_
Nu durf ik helemaal niet meer met je te praten :D

:{ minder, Mc...
Misschien toch een idee om de lat iets lager te leggen? Even inwerken in de praktijk en dan pas schieten voor een positie waar je op hoopt? Technici worden gevraagd en de lui die het moeten verkopen komen wel bovendrijven (zie een Aurum of een Tink) dus die kun je niet snel de baas zijn.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134169927
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:00 schreef V1z0R het volgende:
^O^ An! een 9! _O_
Nu durf ik helemaal niet meer met je te praten :D

:{ minder, Mc...
Misschien toch een idee om de lat iets lager te leggen? Even inwerken in de praktijk en dan pas schieten voor een positie waar je op hoopt? Technici worden gevraagd en de lui die het moeten verkopen komen wel bovendrijven (zie een Aurum of een Tink) dus die kun je niet snel de baas zijn.
Dat is het hem nu juist: praten is niet meer nodig. Je gezicht vertelt me alles })

En dank :*
pi_134170285
Ik zal ook even een lijstje plaatsen, ook om te laten zien dat ik ook niet perfect netjes eet:

O: speltbrood: plak met kaas, plak met duo penotti
T: sinds jaren weer eens een hele lekkere muffin op. die smaken tegenwoordig helemaal niet meer. Deze verse van de V&D wel O+
L: gemengde salade: sla, aardappel, olijven, courgette en paprika, met dressing
T: kokoswater, stukje kaas
D: speltbrood met boter, verse pompoensoep
S: 20 min naar yoga lopen 75 min yoga en weer terug lopen.
pi_134170391
Promoveren op dat punt is Marijke van Helwegen kunnen analyseren?

Mijn conclusie zou zijn: je trilt! :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 11 december 2013 @ 22:27:55 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134170575
quote:
12s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:19 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat is het hem nu juist: praten is niet meer nodig. Je gezicht vertelt me alles })

En dank :*
Yikes :D

*weer eens meeten met An van lijstje streept* ;(

Joke! :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134170773
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:25 schreef V1z0R het volgende:
Promoveren op dat punt is Marijke van Helwegen kunnen analyseren?

Mijn conclusie zou zijn: je trilt! :')
_O-
pi_134170871
Loveli, ik vind de kleur van het blauwe jurkje heel mooi. Maar all in all vind ik dat grijze mooier, prachtig. Gecombineerd met sexy high heels en jouw haar is daar absoluut niks saais aan!! O+

An, een 9!!! Wat super goed!! *O*
Benieuwd wat je er eventueel nog mee gaat doen dan :)

Oh, tink, wat een geweldig leuk hondje trouwens O+

En mc, balen man :/ Had je nou nog iets anders op t oog?
pi_134171037
Coco, hoe gaat 'ie? O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134171439
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Coco, hoe gaat 'ie? O+
Goed! Beetje druk en moe alleen :+

Slanktechnisch gezien ook goed trouwens :D laatste ziekenhuisbezoek (vorige week) bleek ik pas 100 gram te zijn bijgekomen (toen was ik 18 weken). Zal gegarandeerd nog wel meer bijkomen hoor :+ Maar we eten goed en ik snoep nauweljks. Dat scheelt toch wel :)

Nu lig ik lekker in mn bed een beetje mobiel te internetten O+
pi_134171521
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Goed! Beetje druk en moe alleen :+

Slanktechnisch gezien ook goed trouwens :D laatste ziekenhuisbezoek (vorige week) bleek ik pas 100 gram te zijn bijgekomen (toen was ik 18 weken). Zal gegarandeerd nog wel meer bijkomen hoor :+ Maar we eten goed en ik snoep nauweljks. Dat scheelt toch wel :)

Nu lig ik lekker in mn bed een beetje mobiel te internetten O+
Netjes, want aan je babybump te zien groeit die iig goed! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134172068
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Netjes, want aan je babybump te zien groeit die iig goed! *O*
Boh ja! Maar stiekem hoef ik gewoon mijn ongetrainde buik niet meer in te houden :D :+
pi_134172198
Hoe gaat 'ie heten, Cakejes? :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134172210
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Boh ja! Maar stiekem hoef ik gewoon mijn ongetrainde buik niet meer in te houden :D :+
Dat lijkt me sowieso een pre van zwanger zijn! :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? woensdag 11 december 2013 @ 22:47:58 #58
70532 loveli
N
pi_134172348
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat lijkt me sowieso een pre van zwanger zijn! :7
Nou, waar wacht je op dan?
crap in = crap out
pi_134172938
Dank je coco! Fijn dat het goed met je gaat!
pi_134174547
Mooi dat t goed gaat Coco!

Ja heb zeker nog andere opties. Maar dit was wel een van mn favorieten. Mgoed, heb nu nog 5 andere dingen lopen, eentje moet ik nog voor de eerste keer naar toe bij de rest komt nog 2e/3e gesprek. Dus geen man overboord eigenlijk. Maakt me alleen maar scherper om de volgende keer te knallen :)
pi_134180330
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou, waar wacht je op dan?
Nou, als ik bij vrienden zie hoeveel tijd en energie het opslokt en hoe me dat benauwt, dan weet ik wel dat ik er nog niet aan toe ben. Wil later wel kindjes, denk ik, maar ik ben nog jong, dus dat gevoel komt vast vanzelf. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 12 december 2013 @ 08:41:14 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134180404
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef the85mc het volgende:
Mooi dat t goed gaat Coco!

Ja heb zeker nog andere opties. Maar dit was wel een van mn favorieten. Mgoed, heb nu nog 5 andere dingen lopen, eentje moet ik nog voor de eerste keer naar toe bij de rest komt nog 2e/3e gesprek. Dus geen man overboord eigenlijk. Maakt me alleen maar scherper om de volgende keer te knallen :)
Oh en mc: mijn ervaring is dat met gesprekken waar het niet lekker liep, maar waar ik achteraf toch ben aangenomen, de samenwerking niet echt geweldig bleek te zijn. Dus hoe mooi/leuk/fijn het bedrijf ook leek te zijn, jullie matchen gewoon niet goed met elkaar. Balen, maar het is helaas niet anders.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134180958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef V1z0R het volgende:
Hoe gaat 'ie heten, Cakejes? :@
Geen idee nog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 23:17 schreef the85mc het volgende:
Mooi dat t goed gaat Coco!

Ja heb zeker nog andere opties. Maar dit was wel een van mn favorieten. Mgoed, heb nu nog 5 andere dingen lopen, eentje moet ik nog voor de eerste keer naar toe bij de rest komt nog 2e/3e gesprek. Dus geen man overboord eigenlijk. Maakt me alleen maar scherper om de volgende keer te knallen :)
Ohhhh, genoeg kansen nog :) En wat Tink zegt, waarschijnlijk zegt het gesprek best veel over de match zelf, en dus niet eens zozeer iets over je capaciteiten. Volgende gesprek hopelijk een betere klik! :)

Ik ben overigens aan het ontbijten met een chocoladebroodje en chocolademelk :@ :+
pi_134181823
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen idee nog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ohhhh, genoeg kansen nog :) En wat Tink zegt, waarschijnlijk zegt het gesprek best veel over de match zelf, en dus niet eens zozeer iets over je capaciteiten. Volgende gesprek hopelijk een betere klik! :)

Ik ben overigens aan het ontbijten met een chocoladebroodje en chocolademelk :@ :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
pi_134183105
Ohw, nog zat dingen lopen dus, Mc!? Succes ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen idee nog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ohhhh, genoeg kansen nog :) En wat Tink zegt, waarschijnlijk zegt het gesprek best veel over de match zelf, en dus niet eens zozeer iets over je capaciteiten. Volgende gesprek hopelijk een betere klik! :)

Ik ben overigens aan het ontbijten met een chocoladebroodje en chocolademelk :@ :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134183213
V1z! :D

Bevalt je nieuwe baan nog steeds?

Mc naar wat voor functie solliciteer je eigenlijk?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134184103
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen idee nog.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Ohhhh, genoeg kansen nog :) En wat Tink zegt, waarschijnlijk zegt het gesprek best veel over de match zelf, en dus niet eens zozeer iets over je capaciteiten. Volgende gesprek hopelijk een betere klik! :)

Ik ben overigens aan het ontbijten met een chocoladebroodje en chocolademelk :@ :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134185086
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:14 schreef Skoap het volgende:
V1z! :D

Bevalt je nieuwe baan nog steeds?

Mc naar wat voor functie solliciteer je eigenlijk?
Jazeker! :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 12 december 2013 @ 12:43:02 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134185600
Namen bedenken lijkt me heel lastig, al die associaties met mensen die je kent :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? donderdag 12 december 2013 @ 13:28:54 #70
70532 loveli
N
pi_134186875
Thankies voor de hulp Slankies!

Had nog op een hoop willen reageren, maar weinig tijd. En roosvicee voor mc.
crap in = crap out
pi_134186957
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:20 schreef loveli het volgende:
Slankie kledingadvies please.. Soort formele herdenkingsbijeenkomst. Mijn 3 opties: little black dress (klassiek, maar aan de korte kant), grijze jurk (op de knie) of felblauw (op de knie)? Plan A was blauw, maar ik neig inmiddels naar grijs, want niet te kort en niet te opvallend.
Ben vermoedelijk jongste vrouw in het gezelschap :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beiden mooi... blauw O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? donderdag 12 december 2013 @ 13:38:44 #72
70532 loveli
N
pi_134187212
Bij de weg, het wordt grijs, blauw mag een andere keer :+
crap in = crap out
pi_134188295
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Namen bedenken lijkt me heel lastig, al die associaties met mensen die je kent :D
Schijnt dat het nog lastiger is voor docenten op middelbare scholen. Al die vervelende (puberende) leerlingen, er heeft er altijd wel een een naam die je eigenlijk tof had gevonden :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134188615
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:14 schreef Skoap het volgende:
V1z! :D

Bevalt je nieuwe baan nog steeds?

Mc naar wat voor functie solliciteer je eigenlijk?
Verschillende functies, maar meestal richting business analist, business consultant of traineeship. Meeste zijn gericht op combi van energie techniek en economie.
  donderdag 12 december 2013 @ 16:37:43 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134193098
Ik weet eindelijk wat ik wil!!!

Miljonair worden, net als mijn moeder!

die wil ook miljonair worden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134193491
Herman Finkers aan het kijken, uniekje? :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 12 december 2013 @ 16:52:31 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134193690
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Herman Finkers aan het kijken, uniekje? :D
Nee maar wel van Herman... I O+ Herman!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134193931
Herman is leuk inderdaad :Y

"Tommy loopt op straat en het begin te regenen, dit vindt hij heel vervelend want hij heeft geen paraplu bij zich. Gelukkig komt hij onder een auto." :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 12 december 2013 @ 17:01:27 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134193995
LOL
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134196036
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Herman is leuk inderdaad :Y

"Tommy loopt op straat en het begin te regenen, dit vindt hij heel vervelend want hij heeft geen paraplu bij zich. Gelukkig komt hij onder een auto." :D
:D

Avond :W

Ik voelde me bijna jarig vandaag, zo veel leuke reacties op mijn afstuderen O+

Lijstje:

O: een speltboterham mosterd/kaas, klein glaasje jus, thee
T: cappuchino
L: salade gerookte kip, verse jus
T: een appel, 2 cappuchino
D: spruitjes *O* aardappelen, appelmoes :9~
T: thee en pure chocolade

Het is een goede dag vandaag O+
pi_134196060
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:38 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, het wordt grijs, blauw mag een andere keer :+
^O^
  donderdag 12 december 2013 @ 18:24:55 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134196450
Haat dozen in huiskamer, haat niks kunnen vinden! }:|

Goed voornemen was na alle klus- en andersoortige drukte weer te starten met sportlesjes, had op logeeradresje sportbroeken al gewassen enzo, kan ze uiteraard NERGENS vinden nu :')

*mok ende sip* Zo wordt het nooit wat met die kwabbels :') Heb gisteravond zelfs nog sportbroeken bijbesteld omdat ik er nog maar een paar had, nu kan ik zelfs die twee die ik nog had niet vinden oO<

*in dubio over zelfsabotage of gewoon slecht voorbereid* :')

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 12-12-2013 18:41:44 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134197042
quote:
8s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haat dozen in huiskamer, haat niks kunnen vinden! }:|

Goed voornemen was na alle klus- en andersoortige drukte weer te starten met sportlesjes, had op logeeradresje sportbroeken al gewassen enzo, kan ze uiteraard NERGENS vinden nu :')

*mok ende sip* Zo wordt het nooit wat met die kwabbels :') Heb gisteravond zelfs nog sportbroeken bijbesteld omdat ik er nog maar een paar had, nu kan ik zelfs die twee die ik nog had niet vinden oO<

*in dubio over zelfsabotage of gewoon slecht voorbereid* :')
Loveli, geef die Roosvice aan MC ff door aan Maria!!!
  donderdag 12 december 2013 @ 18:44:01 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134197054
quote:
12s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Loveli, geef die Roosvice aan MC ff door aan Maria!!!
:D

Lust ik niet! *mok* :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134197084
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D

Lust ik niet! *mok* :')
Dan geef ik het op :{w

:*
  donderdag 12 december 2013 @ 18:48:31 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134197187
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Dan geef ik het op :{w

:*
Ja ik verzand even in onredelijk gemekker :+ Gaat weer over, I promise! :')

O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134197909
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik verzand even in onredelijk gemekker :+ Gaat weer over, I promise! :')

O+
Mekkeren is af en toe ook lekker en dus goed :Y
  donderdag 12 december 2013 @ 19:44:35 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134199341
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik verzand even in onredelijk gemekker :+ Gaat weer over, I promise! :')

O+
Mag toch?? Jeetje!
Jij geweldig persoon O+

/is het al woensdag?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134200460
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Schijnt dat het nog lastiger is voor docenten op middelbare scholen. Al die vervelende (puberende) leerlingen, er heeft er altijd wel een een naam die je eigenlijk tof had gevonden :+.
Ik moet zeggen dat er ook nog genoeg niet-puberende studenten zijn bij wie je een bepaalde (naam)associatie hebt :D :+ Maakt het hier ook wel wat lastiger :Y

Loveli, grijs: goede keus! Krijgen we ook een foto te zien met jou ín het jurkje?

Maria: rabble rabble rabble! :* O+
pi_134201702
Ik heb er wel een aan gedacht om een brief o.i.d. te sturen naar m'n middelbare school om sorry te zeggen :@
Later bedenk je pas hoe zo'n eikel je bent geweest in die tijd :')
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mag toch?? Jeetje!
Jij geweldig persoon O+

/is het al woensdag?
Nee, maar wel bijna vrijdag :D
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat er ook nog genoeg niet-puberende studenten zijn bij wie je een bepaalde (naam)associatie hebt :D :+ Maakt het hier ook wel wat lastiger :Y

Loveli, grijs: goede keus! Krijgen we ook een foto te zien met jou ín het jurkje?

Maria: rabble rabble rabble! :* O+
Ik heb een onverklaarbare hekel aan de naam Priscilla :D Ooit lopen zoenen met een meid waarvan ik de naam niet goed had verstaan en toen het wat verder ging en ik d'r shirt uitdeed zag ik een naamketting er mee, dus toen maar gezegd dat ik last kreeg van diarree en ben weggegaan. :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134204208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik verzand even in onredelijk gemekker :+ Gaat weer over, I promise! :')

O+
Je zit ook al wel heel lang in de verbouwingsshit, kan het me best voorstellen. -O- Wanneer zijn ze klaar?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 12 december 2013 @ 21:14:59 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134204778
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mag toch?? Jeetje!
Jij geweldig persoon O+

/is het al woensdag?
Wat is er op woensdag? :o

Deel van het probleem is eigks dat ik heul zo geweldig niet ben :+ Ik stel wel heel hoge eisen aan mezelf die ik vervolgens nooit haal :')

Idealiter kook ik iedere dag zowel culinair als gezond, sport ik gemiddeld 4x per week, ben ik de ideale werknemer en maak ik nooit foutjes en heb ik alles snel af, kleed ik mezelf netjes, heb ik normaal haar en heb ik ook nog tijd voor vriendje, vrienden en familie en als het zou kunnen nog een stukje wereldverbetering :')

Dus ik ben eigenlijk soort van chronisch teleurgesteld in hoeverre ik m'n doelen haal :')

Tldr: rabble dus :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 12 december 2013 @ 21:16:23 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134204843
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Je zit ook al wel heel lang in de verbouwingsshit, kan het me best voorstellen. -O- Wanneer zijn ze klaar?
Oh hij is klaar, we moeten nu alleen nog opruimen en afmaken :X Die was ik vergeten in bovenstaand rijtje, ik moet eigenlijk ook een soort schoonmakende Martha Stewart zijn :') Kuch.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134206091
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat is er op woensdag? :o

Deel van het probleem is eigks dat ik heul zo geweldig niet ben :+ Ik stel wel heel hoge eisen aan mezelf die ik vervolgens nooit haal :')

Idealiter kook ik iedere dag zowel culinair als gezond, sport ik gemiddeld 4x per week, ben ik de ideale werknemer en maak ik nooit foutjes en heb ik alles snel af, kleed ik mezelf netjes, heb ik normaal haar en heb ik ook nog tijd voor vriendje, vrienden en familie en als het zou kunnen nog een stukje wereldverbetering :')

Dus ik ben eigenlijk soort van chronisch teleurgesteld in hoeverre ik m'n doelen haal :')

Tldr: rabble dus :+
Volgens mij heeft iedereen dat :D
Is een luxe probleem :P

Je hebt mij een oude passie doen oppakken, je hebt een groot aantal mensen doen genieten van je leuke en geweldige creaties, je hebt je werkgever doen inzien dat je meer waard bent dan waar je voorheen mee beloond werd, je hebt een leuke vriend waarmee je samenwoont die je geweldig waardeert, je kunt mensen verblijden met je instelling wat doorwerkt op nog weer een boel andere mensen...

Volgens mij doe je dingen vrij goed, dan wel niet geweldig zoals uniek al zei :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 12 december 2013 @ 21:51:37 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134206695
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iedereen dat :D
Is een luxe probleem :P

Je hebt mij een oude passie doen oppakken, je hebt een groot aantal mensen doen genieten van je leuke en geweldige creaties, je hebt je werkgever doen inzien dat je meer waard bent dan waar je voorheen mee beloond werd, je hebt een leuke vriend waarmee je samenwoont die je geweldig waardeert, je kunt mensen verblijden met je instelling wat doorwerkt op nog weer een boel andere mensen...

Volgens mij doe je dingen vrij goed, dan wel niet geweldig zoals uniek al zei :Y
... O+ boh

En ja eigenlijk is het wel een beetje first world problems ja :@ :D

Had even een baalronde, nu herpakken en kijken of ik voor de komende tijd wat realistischer doelen kan stellen :@ :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134207485
Vaiz O+

En Maria: fouten durven maken is het mooiste wat je kan overkomen, want daar groei je het meeste van :*
  donderdag 12 december 2013 @ 22:17:59 #97
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134207979
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:07 schreef An24 het volgende:
Vaiz O+

En Maria: fouten durven maken is het mooiste wat je kan overkomen, want daar groei je het meeste van :*
O+

Is ook ja. Ben beetje onrustig lately denk ik, dan heb ik geen geduld voor groei en moet ik alles perfect kunnen, "want die andere mensen lukt het toch ook!" :+ Achjaaa.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134208207
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

Is ook ja. Ben beetje onrustig lately denk ik, dan heb ik geen geduld voor groei en moet ik alles perfect kunnen, "want die andere mensen lukt het toch ook!" :+ Achjaaa.
Herkenbaar :+
pi_134208520
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

Is ook ja. Ben beetje onrustig lately denk ik, dan heb ik geen geduld voor groei en moet ik alles perfect kunnen, "want die andere mensen lukt het toch ook!" :+ Achjaaa.
Is nog geen mens gelukt :P

"A'j moar 't beste met ander'n en oe zulf veur hebt ko'j 'n end hen en een end is wied zat"
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134210850
Maria, niet te zwaar aan tillen dat niet alles gaat zoals je plant. Je mag ook best wel moeilijke/uitdagende doelen stellen, maar het moet wel haalbaar zijn, misschien niet direct maar wel op termijn.
En bovendien, als je nooit faalt heb je nooit je grenzen opgezocht, en dat is ook zonde als je altijd maar op safe speelt. Tenminste dat is mijn instelling :)

Over doelen gesproken, vandaag weer eens benen getraind in de sportschool. Had de laatste tijd geen KT gedaan met de benen, alleen maar gecardioot. En nu kan ik legpress ineens 30 kg zwaarder, extensions 20 kg zwaarder. Nog 20 kg erbij en dan heb ik ook die apparaten op de max :o En zo sterk vind ik mezelf niet eigenlijk.
Misschien tijd om dan met losse gewichten te gaan klooien maar dan moet ik eerst de techniek goed beheersen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:00:30 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134218188
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:28 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is nog geen mens gelukt :P

"A'j moar 't beste met ander'n en oe zulf veur hebt ko'j 'n end hen en een end is wied zat"
Die quotes voelen altijd als een kinderboek :D Soort Drentse Dr Seuss :+

quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef the85mc het volgende:
Maria, niet te zwaar aan tillen dat niet alles gaat zoals je plant. Je mag ook best wel moeilijke/uitdagende doelen stellen, maar het moet wel haalbaar zijn, misschien niet direct maar wel op termijn.
En bovendien, als je nooit faalt heb je nooit je grenzen opgezocht, en dat is ook zonde als je altijd maar op safe speelt. Tenminste dat is mijn instelling :)

Over doelen gesproken, vandaag weer eens benen getraind in de sportschool. Had de laatste tijd geen KT gedaan met de benen, alleen maar gecardioot. En nu kan ik legpress ineens 30 kg zwaarder, extensions 20 kg zwaarder. Nog 20 kg erbij en dan heb ik ook die apparaten op de max :o En zo sterk vind ik mezelf niet eigenlijk.
Misschien tijd om dan met losse gewichten te gaan klooien maar dan moet ik eerst de techniek goed beheersen.
Haha op safe spelen doe ik kennelijk iig niet :+ Is alleen lastig om te bepalen wat haalbaar is. Want voor m'n gevoel is alles in principe haalbaar :+ Maar goed! Komt goed. Ik ga vanavond naar Frozen dus vandaag wordt weer een goede dag O+

Lekker bezig jij :D Losse gewichten waren geloof ik sowieso beter, maar ik weet niet meer van wie ik dat heb!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134218656
Hoooooooooi
Worry is a misuse of imagination
pi_134218867
Heeeeeeeey Probje.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134219750
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die quotes voelen altijd als een kinderboek :D Soort Drentse Dr Seuss :+

[..]

Haha op safe spelen doe ik kennelijk iig niet :+ Is alleen lastig om te bepalen wat haalbaar is. Want voor m'n gevoel is alles in principe haalbaar :+ Maar goed! Komt goed. Ik ga vanavond naar Frozen dus vandaag wordt weer een goede dag O+

Lekker bezig jij :D Losse gewichten waren geloof ik sowieso beter, maar ik weet niet meer van wie ik dat heb!
Je moet ook weer niet de hele tijd alles willen proberen ;) Soms moeten dingen ook makkelijk lukken, dat is een goede egoboost :)

Met losse halters/gewichten trainen is eigenlijk wel beter. Ik doe dat met alle oefeningen behalve met benen. Eigenlijk omdat dat altijd met zulke lompe gewichten gaat dat ik bang ben voor blessures door foute uitvoering. Zo langzamerhand train ik ook met die apparaten steeds meer spieren, leg extension doe ik behoorlijk ver boven mijn lichaamsgewicht, dus ik moet mezelf goed vasthouden, anders ben ik het enige wat beweegt en blijft het gewicht gewoon staan :')
pi_134219768
Oke na een paar weken chaos hier weer eens posten. Ben inmiddels terug uit Amerika, en weet nu ook dat ik 3 a 4 kg zwaarder ben dan voor ik wegging :(
Een hardloopblessure de laatste 3 weken hielp ook niet mee. Veel mensen zeggen dat het nog wel meevalt, aangezien veel mensen nog veel meer aankomen als ze daar zijn. Maar ik wil het in ieder geval graag weer kwijt.

Nu dus ook de feestdagen eerst nog overleven..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_134219858
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:31 schreef Chicolate het volgende:
Heeeeeeeey Probje.
Hoe is het met jou? En met de roomie?
Worry is a misuse of imagination
pi_134219902
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef the85mc het volgende:
Maria, niet te zwaar aan tillen dat niet alles gaat zoals je plant. Je mag ook best wel moeilijke/uitdagende doelen stellen, maar het moet wel haalbaar zijn, misschien niet direct maar wel op termijn.
En bovendien, als je nooit faalt heb je nooit je grenzen opgezocht, en dat is ook zonde als je altijd maar op safe speelt. Tenminste dat is mijn instelling :)

Over doelen gesproken, vandaag weer eens benen getraind in de sportschool. Had de laatste tijd geen KT gedaan met de benen, alleen maar gecardioot. En nu kan ik legpress ineens 30 kg zwaarder, extensions 20 kg zwaarder. Nog 20 kg erbij en dan heb ik ook die apparaten op de max :o En zo sterk vind ik mezelf niet eigenlijk.
Misschien tijd om dan met losse gewichten te gaan klooien maar dan moet ik eerst de techniek goed beheersen.
Goed bezig!!
Worry is a misuse of imagination
pi_134221845
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Hoe is het met jou? En met de roomie?
Met mij goed! Begin eindelijk aansluiting te vinden bij de mensen hier, en ga allemaal leuke dingen doen enzo. En het is bijna vakantie :D. Roomie en ik praten definitief niet meer met elkaar, en ik probeer te negeren dat ze steeds spullen in mn kamer verplaatst. En heb nu wat etenswaren in de wasmand verstopt omdat ze die steeds probeert aan haarzelf toe te eigenen, blijf van mn sesamzaad af :'). Dus dat gaat geweldig, gelukkig ga ik de 19e eindelijk verhuizen :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134221904
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Met mij goed! Begin eindelijk aansluiting te vinden bij de mensen hier, en ga allemaal leuke dingen doen enzo. En het is bijna vakantie :D. Roomie en ik praten definitief niet meer met elkaar, en ik probeer te negeren dat ze steeds spullen in mn kamer verplaatst. En heb nu wat etenswaren in de wasmand verstopt omdat ze die steeds probeert aan haarzelf toe te eigenen, blijf van mn sesamzaad af :'). Dus dat gaat geweldig, gelukkig ga ik de 19e eindelijk verhuizen :D.
Kan je kamer niet op slot :P?
Worry is a misuse of imagination
pi_134221967
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Kan je kamer niet op slot :P?
Jawel, maar dan breekt er acute oorlog uit want haar kledingkast staat in mijn kamer :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134222292
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jawel, maar dan breekt er acute oorlog uit want haar kledingkast staat in mijn kamer :').
Wat onhandig..
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:45:52 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134227371
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat onhandig..
da's dan wel weer de understainment van de dag :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:55:15 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134227714
bleeh, werkweek begint morgen weer, geen zin...

Lijst
O Kwark, vla en kaki-fruit
b 2 uur wandelen
T's, appel, sinaasappel, kaki-fruit, witte bol met zoute haring
L gebakken ei met 2 boterhammen, ham, kaas, beker melk.
T's lycgees, halve plak cake, klein stukje scone met mascapone/jam , lychees , blokje chocolade en een cola-berenburg
D Sperziebonen, ovenpatat, salade, gebakken kalfslever met ui en spekjes, gebakken champignons

Wel een erge fruitdag zeg.. nou ja, je moet ergens dood aan gaan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:13:02 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134228461
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
bleeh, werkweek begint morgen weer, geen zin...

Lijst
O Kwark, vla en kaki-fruit
b 2 uur wandelen
T's, appel, sinaasappel, kaki-fruit, witte bol met zoute haring
L gebakken ei met 2 boterhammen, ham, kaas, beker melk.
T's lycgees, halve plak cake, klein stukje scone met mascapone/jam , lychees , blokje chocolade en een cola-berenburg
D Sperziebonen, ovenpatat, salade, gebakken kalfslever met ui en spekjes, gebakken champignons

Wel een erge fruitdag zeg.. nou ja, je moet ergens dood aan gaan
oooh vandaar wacht je op woensdag! Succesjens :*

Scones O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:14:22 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134228512
Ik ga focus komende tijd trouwens leggen op meer sporten *O* Netjes eten wil ik ook wel maar ga ik mezelf niet teveel over kastijden of moeilijk doen over wel/geen carbs/superfoods/whatever :P One thing at a time.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134228556
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga focus komende tijd trouwens leggen op meer sporten *O* Netjes eten wil ik ook wel maar ga ik mezelf niet teveel over kastijden of moeilijk doen over wel/geen carbs/superfoods/whatever :P One thing at a time.
Goed zoooo *O*
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:34:24 #117
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134229290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

oooh vandaar wacht je op woensdag! Succesjens :*

Scones O+
Yep
En scones vind ik niet echt bijzonder moet ik zeggen. Doe mij maar suikerbrood

En YEAH voor het sporten.... en schijnt echt overal goed voor te zijn :+

Thanks Chico, door jou kan ik relativeren... het kan altijd erger... een kledingkast van een viswijf in je eigen kamer hebben staan.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134229405
Nou, ook dat kan gelukkig erger :+. Geen kamer hebben. Of een viswijf als partner :o.

Ja fijn nu ben ik op vakantieveilingen aan het kijken naar hotelovernachtingen met welness. Omdat het hier koud is en ik stiekem zo'n *we zijn anderhalf jaar bij elkaar dus we moeten wat leuks doen*-muts ben :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134229694
Haha, dat klinkt niet echt ideaal Chico met je roomie.. Dat zulke mensen bestaan :D Zou ze dit nou zelf als normaal ervaren vraag ik me dan af..

En hier is het weekend! Zin in! Daten, feestje morgenavond en een beetje sporten :)
pi_134230200
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ook dat kan gelukkig erger :+. Geen kamer hebben. Of een viswijf als partner :o.

Ja fijn nu ben ik op vakantieveilingen aan het kijken naar hotelovernachtingen met welness. Omdat het hier koud is en ik stiekem zo'n *we zijn anderhalf jaar bij elkaar dus we moeten wat leuks doen*-muts ben :').
O lief!!
Wij zijn het nog niet eens over de datum :P
Ik dacht half juli, hij april. Augustus gingen we wel samen op vakantie dus ach, het zal voor juli ook wel serieus geweest zijn.
:D
Worry is a misuse of imagination
pi_134231050
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:59 schreef Probability het volgende:

[..]

O lief!!
Wij zijn het nog niet eens over de datum :P
Ik dacht half juli, hij april. Augustus gingen we wel samen op vakantie dus ach, het zal voor juli ook wel serieus geweest zijn.
:D
Mja we gaan nu waarschijnlijk alsnog niets doen omdat we allebei behoorlijk krap bij kas zitten :'). (ik moet een groot deel van mn beurzen 'voorschieten' en heb eigenlijk niet even 3000 euro liggen). En omdat ik op het moment vooral geïrriteerd ben, want vriendlief heeft wat financiële dingen een tijdje laten liggen en ik heb niet zoveel zin meer om nog steeds bijv het overschrijven van de huur in NL te regelen als hij zelf ook gewoon internetbankieren aan had kunnen vragen. Een maand of 6 geleden. Ik moet gewoon weekend :+. Bij voorkeur met een eenzame vrijdagavond waarbij ik lekker mn gang kan gaan in de keuken en film kan kijken in bed.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134231205
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja we gaan nu waarschijnlijk alsnog niets doen omdat we allebei behoorlijk krap bij kas zitten :'). (ik moet een groot deel van mn beurzen 'voorschieten' en heb eigenlijk niet even 3000 euro liggen). En omdat ik op het moment vooral geïrriteerd ben, want vriendlief heeft wat financiële dingen een tijdje laten liggen en ik heb niet zoveel zin meer om nog steeds bijv het overschrijven van de huur in NL te regelen als hij zelf ook gewoon internetbankieren aan had kunnen vragen. Een maand of 6 geleden. Ik moet gewoon weekend :+. Bij voorkeur met een eenzame vrijdagavond waarbij ik lekker mn gang kan gaan in de keuken en film kan kijken in bed.
Zeg dat hij het nu regelt, is heeft hij het volgende week & dan ben je waarschijnlijk nog op tijd..
Worry is a misuse of imagination
pi_134231533
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Zeg dat hij het nu regelt, is heeft hij het volgende week & dan ben je waarschijnlijk nog op tijd..
Ik wil best nog 1x internetbankieren doen voor de gezamenlijke rekening, maar alleen als hij nu per direct het ook voor zichzelf gaat aanvragen :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:04:06 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134233954
Vakantieveilingen !! Mijn grote hobby.
Als je er handig in wordt en geduld hebt dan ga je zoals wij een nacht in hotel met ontbijtbuffet voor soms 8 euro.. Voor luxere hotels 14euro *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134234698
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
bleeh, werkweek begint morgen weer, geen zin...

Lijst
O Kwark, vla en kaki-fruit
b 2 uur wandelen
T's, appel, sinaasappel, kaki-fruit, witte bol met zoute haring
L gebakken ei met 2 boterhammen, ham, kaas, beker melk.
T's lycgees, halve plak cake, klein stukje scone met mascapone/jam , lychees , blokje chocolade en een cola-berenburg
D Sperziebonen, ovenpatat, salade, gebakken kalfslever met ui en spekjes, gebakken champignons

Wel een erge fruitdag zeg.. nou ja, je moet ergens dood aan gaan
Vooral heul veul suikers. Doe dat nou nieeeeeet, daar blijf je door vreten en dan voel je je later weer zo onrustig en meh.

/patroonobservatie o|O :*
pi_134234853
En dan kan ik wel zulke dingen roepen, maar de beste stuurlui staan aan wal :+

O: speltbrood met kaas en mosterd
L: salade gemengd, bouillion, stukje witvis, een stukje brood met zalm mini kaasbroodje en een stukje brownie (lunchbuffet)
D: spareribs, salade, aardappeltjes en een klein bakje strawberry cheescake b&j, cola light


8-)
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:31:58 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134238198
Lijstje
O. Havermout met amandelmelk
L. Salade nicoise
T. Halve zak cranberrie-notenmix, stukje pure choco
D. Zak worteltjes, bakje gerookte kipfilet


En weer thuis na een dag heel veel autorijden
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134238296
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Vakantieveilingen !! Mijn grote hobby.
Als je er handig in wordt en geduld hebt dan ga je zoals wij een nacht in hotel met ontbijtbuffet voor soms 8 euro.. Voor luxere hotels 14euro *O*
Oooh leer het mij :D
Worry is a misuse of imagination
pi_134238714
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
O. Havermout met amandelmelk
L. Salade nicoise
T. Halve zak cranberrie-notenmix, stukje pure choco
D. Zak worteltjes, bakje gerookte kipfilet

En weer thuis na een dag heel veel autorijden
Jeetje, dat klinkt wel echt als heeeel weinig eten..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:07:06 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134240409
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Jeetje, dat klinkt wel echt als heeeel weinig eten..
Klopt. Gelukkig had ik er gisteren meer dan 3000 op.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134246193
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Vakantieveilingen !! Mijn grote hobby.
Als je er handig in wordt en geduld hebt dan ga je zoals wij een nacht in hotel met ontbijtbuffet voor soms 8 euro.. Voor luxere hotels 14euro *O*
Totaal? Hoe dan? Ik zie mensen makkelijk 30 euro bieden voor zo ongeveer elke kamer en daar komt dan nog 10 euro aan 'overige' kosten bij. En toen had ik bijna wat, 3 sec voor het eind eroverheen gaan, blijkt mn internet een vertraging van 4 sec te hebben. Want zoiets wil ik inderdaad, 2 op 3 januari. Even écht helemaal weg van alle drukte, gewoon even samenzijn met vriendlief :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 14 december 2013 @ 00:04:06 #132
70532 loveli
N
pi_134250039
Vrijdag de 13e zit er weer op.
crap in = crap out
pi_134252339
Voor 10 euro pp een dag sauna, faciliteiten en chocoladebehandeling. Best leuk zo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 14 december 2013 @ 05:03:32 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134254127
Chico, vooral met veel geduld! Tussen 17.00 en 19.00 uur gaat ht vaak het goedkoopst... De huismoeders hebben dan drukte van eten maken en kinders naar bed brengen :+

En voornameljk de zgn. 10 minuten veulingingen gaan vaak voor een prikkie weg.
Let inderdaad op de bijkomende kosten, die kunnen veradelijk duur zijn!

Ook heb je hotelkamerveiling, daar heb je zgn eurohotels, dan begint de veiling vanaf 1 euro.(9 euro administratiekosten)
Vandaag in de aanbieding hotel in beekbergen met ontbijtbuffet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 14 december 2013 @ 10:43:24 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134255617
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef loveli het volgende:
Vrijdag de 13e zit er weer op.
Was het zo erg?
Gaat het een beetje?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134255781
Net pilates gedaan, gister chinees op met veel biertjes, dus was nogal opgeblazen. De kerstboom gaat ook op vandaag O+
pi_134256473
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 10:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net pilates gedaan, gister chinees op met veel biertjes, dus was nogal opgeblazen. De kerstboom gaat ook op vandaag O+
Oh ja? Gekookt? Gebakken? Wat eet je erbij?

:+
  zaterdag 14 december 2013 @ 11:56:18 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134256615
In groot vest wachten tot je kan douchen omdat de postbode tussen 10:30 en 12:30 zou komen en je tot 10:15 hebt uitgeslapen :') *tumbleweed*

quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh ja? Gekookt? Gebakken? Wat eet je erbij?

:+
_O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134256724
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh ja? Gekookt? Gebakken? Wat eet je erbij?

:+
Heb je nog tips wat je zou doen, want rauw is ie zo taai :')
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:05:12 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134257668
Van jonge sparrentopjes kun je thee zetten of siroop maken.
Onze staat al een week kaal in de kamer. We overwegen hem zo te laten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134258167
quote:
9s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heb je nog tips wat je zou doen, want rauw is ie zo taai :')
Stoven met lolbroekjes.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:05 schreef Tinkepink het vfeervololgende:
Van jonge sparrentopjes kun je thee zetten of siroop maken.
Onze staat al een week kaal in de kamer. We overwegen hem zo te laten.
Sfeervol!
  zaterdag 14 december 2013 @ 15:31:04 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134260912
Lijst
O bananenkwark en vla
T's halve komkommer, halve paprika, cup a lsoup kerrie, cappuccino, beker melk
L tosti ham/kaas/tomaat, gekookt ei, beker melk
T's appel, peer, mandarijn, cappuccino en bij de winkel nog een musketkransje, stukje gegrilde kipfilet met gegrilde cherrytomaatje en 2 gebakken schijfjes aardappel, stukje kersstol, warm stukje gegrild zeeuws spek, stukje chocolade.
Net thuis een pot groene gegrilde asperges open gemaakt om te proeven voor het avondeten maar de pot is leeg :@ Sui[erlekker!
D bloemkool, salade met beetje dressing, 100 gr gegrilde varkenshaas met een beetje gegrilde champignons en ui erbij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:57:58 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134270208
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Stoven met lolbroekjes.

[..]

Sfeervol!
Ja, best wel :+

Lijstje
o. havermout met amandelmelk
s. kwartier roeien, kwartier stepper
t. stuk chocolade, peer
l. salade van gekookte stukjes selleriestengel (1 hele stronk), 1 appel, 1 koolrabi, hand cashewnoten, bakje tuinkers, wat munt en limoensap
t. 75 gram noten/cranberries
s. ruim een uur wandelen
d. een grote biefstuk, rode kool en een salade met 1000-island-dressing
t. havermout met amandelmelk

Ik overweeg nog een borreltje en/of wat nootjes te nemen. Heb namelijk nog "honger", helaas nergens echt trek in.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 15 december 2013 @ 11:07:41 #144
70532 loveli
N
pi_134283561
mogge :s)
crap in = crap out
  zondag 15 december 2013 @ 12:41:18 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134285469
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 11:07 schreef loveli het volgende:
mogge :s)
Ook goedemorgen. Of middag al ondertussen eigenlijk.

Ben al walgelijk actief geweest vandaag:

• 2x met de hond gewandeld
• kerstversiering opgezocht in de kelder
• toch de kerstboom maar versierd
• buiten lichtjes opgehangen
• kerstversiering weer opgeborgen
• kerststal gezocht en niet gevonden
• 59 gezelschapsspelletjes uit verschillende andere ruimten naar de woonkamer gebracht
• 23 andere gezelschapspelletjes naar de kelder gebracht
• drankjes ingeruimd in de drankenkast
• opgeruimd in het algemeen
• de benedenverdieping en meubels stofzuigen (10 x 10 m)
• yoga-meditatie
• douchen
• kwartiertje lezen
• en dan heb ik ook nog een stukje van de mandela-begrafenis meegepakt

Nog op de planning staan

• 2x koken
• naar de weihnachtsmarkt
• bezoek ontvangen en sociaal zijn

Volgens mij stort ik hartstikke in vanavond.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 15 december 2013 @ 12:49:26 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134285693
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ook goedemorgen. Of middag al ondertussen eigenlijk.

Ben al walgelijk actief geweest


Volgens mij stort ik hartstikke in vanavond.
Instorten. .. ook wel, moe maar voldaan, genoemd :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134285848
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Instorten. .. ook wel, moe maar voldaan, genoemd :')
Voldaan is anders dan instorten volgens mij!
We hebben net de kerstkaarten gedaan. Er is zo streekmarkt in Utrecht, gaan we ook heen :)
pi_134286888
Phoe, druk tink!

Ik heb:
- gelezen
- kerstboom en zulks opgetuigd.

Ik doe nog:
- misschien een beetje werken
- lezen

:+
  zondag 15 december 2013 @ 13:28:53 #149
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134286963
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:54 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Voldaan is anders dan instorten volgens mij!
We hebben net de kerstkaarten gedaan. Er is zo streekmarkt in Utrecht, gaan we ook heen :)
Het was dan ook sarcastisch :D

Mijn zus wil uit wokken vanavond maar we gaan deze week al drie keer uit eten. Doe het maar niet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 december 2013 @ 13:29:46 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134286981
En wat lezen, An? Ik lees nu And the Mountains Echoed, want O+ Hosseini O+

En ik had als ontbijt havermout met maple syrup. *geeft zichzelf een sticker*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 15 december 2013 @ 13:30:16 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134286997
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 13:28 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Het was dan ook sarcastisch :D

Mijn zus wil uit wokken vanavond maar we gaan deze week al drie keer uit eten. Doe het maar niet.
Wie ben je, wat wil je en wat heb je met Uniek gedaan? :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 15 december 2013 @ 13:35:03 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134287135
quote:
11s.gif Op zondag 15 december 2013 13:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wie ben je, wat wil je en wat heb je met Uniek gedaan? :o
Moe ook, ben al aan het rennen vanaf vijf uur. Morgen ook weer vroeg, cdus wil wrl om half negen naar boven :')

Hiet Matia, een sticker *sticker*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134287560
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wat lezen, An? Ik lees nu And the Mountains Echoed, want O+ Hosseini O+

En ik had als ontbijt havermout met maple syrup. *geeft zichzelf een sticker*
Nou, geen literatuur op het moment. Na dat studeren lees ik alleen maar luchtig. Vooral veel dietiek, voedingsleer etc. dat gaat er bij mij makkelijk doorheen.

Ik heb gister en vandaag het vastendieet uitgelezen van Michael Mosley, je weet wel, van de horizon documantaire over intermittend fasting.
  zondag 15 december 2013 @ 13:49:09 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134287630
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 13:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Moe ook, ben al aan het rennen vanaf vijf uur. Morgen ook weer vroeg, cdus wil wrl om half negen naar boven :')

Hiet Matia, een sticker *sticker*
Ik snap :+
En sticker O+

quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 13:47 schreef An24 het volgende:

[..]

Nou, geen literatuur op het moment. Na dat studeren lees ik alleen maar luchtig. Vooral veel dietiek, voedingsleer etc. dat gaat er bij mij makkelijk doorheen.

Ik heb gister en vandaag het vastendieet uitgelezen van Michael Mosley, je weet wel, van de horizon documantaire over intermittend fasting.
Jij en ik hebben heel andere ideeën over 'luchtig' :D Was Minilot daar niet eens mee bezig, intermittend fasting?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134287787
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik snap :+
En sticker O+

[..]

Jij en ik hebben heel andere ideeën over 'luchtig' :D Was Minilot daar niet eens mee bezig, intermittend fasting?
Een tijdje inderdaad. ik vind het leuk om 'wetenschappelijke feiten' naast elkaar te leggen over voedingsleer. En hoop erdoor op den duur net zo veel over te weten als loveli, maar dan ook het toe te passen ;) Ik ben ook bezig met het opzetten van een blog over EDS "and healthy living", dus dan kan ik de info goed gebruiken. Ik ga IF bijvoorbeeld nu zelf toepassen en mijn ervaringen over wat het met mijn lijf doet op de blog zetten (met artsconsult natuurlijk) :P
  Vis een optie? zondag 15 december 2013 @ 13:55:08 #156
70532 loveli
N
pi_134287831
I haz a reputation :')
crap in = crap out
pi_134287908
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:55 schreef loveli het volgende:
I haz a reputation :')
8-) :*
  zondag 15 december 2013 @ 14:13:03 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134288471
Gooi er maar even een lijstje in
o. yoghurt met speltcruesli en amaranth
t. 2 handjes cashewnoten, stukje chocolade, grapefruit, stukje brie
s. huishouden, trappen op en af rennen, half uurtje yoga, 3 kwartier wandelen
l. sperziebonen met bolognesesaus, bakje vla
t. punch met slagroom
d. of stamppot chinese kool, andijvie, knolselderij, spruitjes en aardappel met kassler of uit uit eten



Als je nog nauwelijks snoept is vla trouwens bizar zoet :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 15 december 2013 @ 14:15:51 #159
70532 loveli
N
pi_134288600
_O_ @ activiteitenlijstje van Tink.
crap in = crap out
  zondag 15 december 2013 @ 16:24:10 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134293376
loveli, what have you done??

Lekker lijstje tink *O* Daarna mag je knock-out naar bed

Lijst hier
O, kwark, vla, banaan
T's, hele paprika, halve komkommer, cappuccino , , 250 gr wortel, melk, cup a soup kerrie
L tosti ham/kaas/tomaat, cup a soup snert, beker melk, peer
T's appel, mandarijn, paar dropjes, 2 volk.crackers met roomkaas en gekookt ei
D veel spruiten, roergebakken groente, aardappelpuree, hachee
T -
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134294788
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

Jij en ik hebben heel andere ideeën over 'luchtig' :D Was Minilot daar niet eens mee bezig, intermittend fasting?
Hier nog 1. Ik ben nu de nieuwe Bridget Jones aan het lezen, da's pas luchtig. :+

O: plakje suikerbrood
L: tosti ham/kaas/prei/Vietnamese hotsauce
T: heb van gesmolten pure choco een soort candybars gemaakt door het te gieten over een mengsel van fruit & fibre en wat noten. Daar eentje van.
T: wodka
D: witlof met ham/kaas lasagne.
T: mandarijntjes

Carbgalore. :P Sinds ik weer hardloop (goed) eet ik behoorlijk niet goed (slecht)

/Bridget.
  zondag 15 december 2013 @ 16:54:47 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134294924
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Hier nog 1. Ik ben nu de nieuwe Bridget Jones aan het lezen, da's pas luchtig. :+

O: plakje suikerbrood
L: tosti ham/kaas/prei/Vietnamese hotsauce
T: heb van gesmolten pure choco een soort candybars gemaakt door het te gieten over een mengsel van fruit & fibre en wat noten. Daar eentje van.
T: wodka
D: witlof met ham/kaas lasagne.
T: mandarijntjes

Carbgalore. :P Sinds ik weer hardloop (goed) eet ik behoorlijk niet goed (slecht)

/Bridget.
Oh die vond ik best leuk weer! :D Bridget is vaak wel erg herkenbaar, niet zozeer de plotlijnen maar wel de awkwardness en gedachtengangen :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134295245
Hier ben ik ook eindelijk weer, Had mij al eens voorgesteld en lag al helemaal op de bruine bonenlijn met ViZ (of was het MC) Destijds riep ik: ik ben in shape, nu moet ik dat nog blijven... En verrek: gestopt met roken eind juli en 7 kilo aangekomen. Klote natuurlijk. Dus nu kom ik schoorvoetend terug. Inmiddels hoeft er nog maar een kilo of 4 a 5 af, maar ik blijf maar hangen. er gaat niets af.

Sinds een week of twee doe ik nu ook IF, de versie Fast 5: dus 5 uur per dag eten. Daarbij volg ik ook low carb. Ik eet over het algemeen van 14.30 uur tot 19.30 uur. Geen idee of dat wat oplevert, maar ik las veel positieve dingen, ik vind het heerljik om de ontbijtstress achter mij te laten en een paar maaltijden per dag is gewoon prima. Ik beweer niet dat dit DE oplossing is, ik zit in de testfase :)

Anyway, HI!
pi_134295274
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh die vond ik best leuk weer! :D Bridget is vaak wel erg herkenbaar, niet zozeer de plotlijnen maar wel de awkwardness en gedachtengangen :')
Ja is ook zo. In het genre luchtig vind ik haar goed te pruimen, best grappig geschreven, of dat vond ik in ieder geval van haar andere boeken, in deze pas net begonnen.
pi_134295924
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja is ook zo. In het genre luchtig vind ik haar goed te pruimen, best grappig geschreven, of dat vond ik in ieder geval van haar andere boeken, in deze pas net begonnen.
Ik ben a prayer for Owen Meany aan het lezen. Dat is een van jouw favorieten toch?
Eigenlijk lees ik bidden wij voor Owen Meany, want ik ben lui.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134297323
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben a prayer for Owen Meany aan het lezen. Dat is een van jouw favorieten toch?
Eigenlijk lees ik bidden wij voor Owen Meany, want ik ben lui.
Ja! Da's één van mijn lievelingsboeken! Ik zou het eigenlijk weer eens moeten herlezen, maar ben dan altijd bang dat ik het ineens minder vind. Wat vind jij er van? Of ben je pas net begonnen?
pi_134297431
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 17:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! Da's één van mijn lievelingsboeken! Ik zou het eigenlijk weer eens moeten herlezen, maar ben dan altijd bang dat ik het ineens minder vind. Wat vind jij er van? Of ben je pas net begonnen?
Ik ben op 56% (handig, zo'n e-book :D). Ik vind het een typische Irving. Leest makkelijk, geen idee wat het belang van het verhaal is, bij vlagen hilarisch. Waarom vind jij het zo geweldig?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134297455
O: 4 boterhammen en 200ml volle chocolademelk
T: mandarijntje, handjevol noten, vruchtensap
M: 3 boterhammen, water, handjevol M&M's
T: chocoladetoetje, druiven
A: macaroni, vruchtensap
T: 1 boterham en 200ml volle chocolademelk
Dit is dus mijn aankomlijstje van vandaag. Ik ga zometeen qua krachttraining squats en lunges doen. En waarschijnlijk nog wat snacks eten....
pi_134297796
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef miekie72 het volgende:
Hier ben ik ook eindelijk weer, Had mij al eens voorgesteld en lag al helemaal op de bruine bonenlijn met ViZ (of was het MC) Destijds riep ik: ik ben in shape, nu moet ik dat nog blijven... En verrek: gestopt met roken eind juli en 7 kilo aangekomen. Klote natuurlijk. Dus nu kom ik schoorvoetend terug. Inmiddels hoeft er nog maar een kilo of 4 a 5 af, maar ik blijf maar hangen. er gaat niets af.

Sinds een week of twee doe ik nu ook IF, de versie Fast 5: dus 5 uur per dag eten. Daarbij volg ik ook low carb. Ik eet over het algemeen van 14.30 uur tot 19.30 uur. Geen idee of dat wat oplevert, maar ik las veel positieve dingen, ik vind het heerljik om de ontbijtstress achter mij te laten en een paar maaltijden per dag is gewoon prima. Ik beweer niet dat dit DE oplossing is, ik zit in de testfase :)

Anyway, HI!
Dan kunnen we ervaringen vergelijken ^O^

Ik begin morgen en ga 5:2 doen. Mijn vastendagen probeer ik op dinsdag en donderdag te houden. Rond de feestdagen wordt dat geloof ik maandag en vrijdag.
:+
pi_134297886
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef miekie72 het volgende:
Hier ben ik ook eindelijk weer, Had mij al eens voorgesteld en lag al helemaal op de bruine bonenlijn met ViZ (of was het MC) Destijds riep ik: ik ben in shape, nu moet ik dat nog blijven... En verrek: gestopt met roken eind juli en 7 kilo aangekomen. Klote natuurlijk. Dus nu kom ik schoorvoetend terug. Inmiddels hoeft er nog maar een kilo of 4 a 5 af, maar ik blijf maar hangen. er gaat niets af.

Sinds een week of twee doe ik nu ook IF, de versie Fast 5: dus 5 uur per dag eten. Daarbij volg ik ook low carb. Ik eet over het algemeen van 14.30 uur tot 19.30 uur. Geen idee of dat wat oplevert, maar ik las veel positieve dingen, ik vind het heerljik om de ontbijtstress achter mij te laten en een paar maaltijden per dag is gewoon prima. Ik beweer niet dat dit DE oplossing is, ik zit in de testfase :)

Anyway, HI!
Dat is Viz :P
Worry is a misuse of imagination
pi_134298509
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben op 56% (handig, zo'n e-book :D). Ik vind het een typische Irving. Leest makkelijk, geen idee wat het belang van het verhaal is, bij vlagen hilarisch. Waarom vind jij het zo geweldig?
Vraag me niet naar details, ik was begin twintig toen ik het las en nu ben ik bepaald niet meer begin twintig. :P dus veel plot ervan ben ik ook kwijt. Maar ik houd van Irvings stijl. Tenminste van zijn vroegere werk. Bij hem is het de ene keer dat je al van mijlenver voelt aankomen dat er wat staat te gebeuren, hij werkt er enorm naar toe en dan is het meestal toch net anders dan je denkt. Of, en ik geloof dat het in Garp was, er gebeurt een ongeluk en in het hoofdstuk erna gaat het over niets anders, over zoontje zus die verwonding zo heeft, nou ja, over de hele aftermath en dan na 20 blz. of zo denk je ineens: hee, waarom heeft hij het niet over dat andere kind, het zal toch niet??? En ja hoor, die blijkt dan dood te zijn. Dus ik denk dat ik het goed vind door de combi van makkelijk weglezen, maar dat je voelt dat er over alles is nagedacht. Bovendien pik je van hem toevalligheden en absurdisme alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 15-12-2013 18:55:26 ]
pi_134299773
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 18:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Vraag me niet naar details, ik was begin twintig toen ik het las en nu ben ik bepaald niet meer begin twintig. :P dus veel plot ervan ben ik ook kwijt. Maar ik houd van Irvings stijl. Tenminste van zijn vroegere werk. Bij hem is het de ene keer dat je al van mijlenver voelt aankomen dat er wat staat te gebeuren, hij werkt er enorm naar toe en dan is het meestal toch net anders dan je denkt. Of, en ik geloof dat het in Garp was, er gebeurt een ongeluk en in het hoofdstuk erna gaat het over niets anders, over zoontje zus die verwonding zo heeft, nou ja, over de hele aftermath en dan na 20 blz. of zo denk je ineens: hee, waarom heeft hij het niet over dat andere kind, het zal toch niet??? En ja hoor, die blijkt dan dood te zijn. Dus ik denk dat ik het goed vind door de combi van makkelijk wegwezen, maar dat je voelt dat er over alles is nagedacht. Bovendien pik je van hem toevalligheden en absurdisme alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Je vat het goed samen :Y. Ik las Irving toen ik nog geen twintig was. Ik merk wel dat ik het nu anders lees; zijn vertellers zijn gewoonlijk ook geen twintig, en ik vrees dat toen ik het las ik me weinig voor kon stellen bij veel van hun zorgen, beslommeringen en eigenaardigheden - dat valt nu beter op z'n plek. Irving vertelt verhalen die zo doodgewoon en alledaags zijn dat het belang ervan afwezig lijkt te zijn, maar het zijn natuurlijk sterke tijdbeelden. En het absurdisme, ja, dat is voor mij wel essentieel. Zonder absurdisme zijn verhalen bijna ongeloofwaardig, in elk geval nauwelijks de moeite waard, vind ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 december 2013 @ 19:28:31 #173
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134301143
Ik willut!!! Woensdag, gewoon woensdag ~:)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134302947
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:51 schreef conleche het volgende:

[..]

Hier nog 1. Ik ben nu de nieuwe Bridget Jones aan het lezen, da's pas luchtig. :+

O: plakje suikerbrood
L: tosti ham/kaas/prei/Vietnamese hotsauce
T: heb van gesmolten pure choco een soort candybars gemaakt door het te gieten over een mengsel van fruit & fibre en wat noten. Daar eentje van.
T: wodka
D: witlof met ham/kaas lasagne.
T: mandarijntjes

Carbgalore. :P Sinds ik weer hardloop (goed) eet ik behoorlijk niet goed (slecht)

/Bridget.
Hehehehe, maar wel een goede tip, ik heb wel weer eens zin in zo'n boek! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134303228
lijst
• bak appel met beetje vette yoghurt
• 2 uur fietsen met de mountainbike
• tuinbonen, wortels, worstje, gebakken ei (3) met creme fraiche, bak rijstepudding met krenten & kaneel
• 1 glas rode wijn
• avondeten: beetje (zelfgemaakte) patat, 2 kroketten, witlofsalade.
• toe: rijstepudding met pruim en pruimensap; glaasje dessertwijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 december 2013 @ 21:07:47 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134306503
Eindlijstje
o. yoghurt met speltcruesli en amaranth
t. 2 handjes cashewnoten, stukje chocolade, grapefruit, stukje brie
s. huishouden, trappen op en af rennen, half uurtje yoga, 3 kwartier 2 uur wandelen
l. sperziebonen met bolognesesaus, bakje vla
t. 1 2 punch met slagroom
d. of stamppot chinese kool, andijvie, knolselderij, spruitjes en aardappel met kassler of uit uit eten
door mijn zoon vers gevangen forel met gekookte worteltjes en boter en een salade van venkel, rode bessen, appel, sinaasappel, appelazijn en olijfolie
t. stukje chocolade
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134307807
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
Eindlijstje
o. yoghurt met speltcruesli en amaranth
t. 2 handjes cashewnoten, stukje chocolade, grapefruit, stukje brie
s. huishouden, trappen op en af rennen, half uurtje yoga, 3 kwartier 2 uur wandelen
l. sperziebonen met bolognesesaus, bakje vla
t. 1 2 punch met slagroom
d. of stamppot chinese kool, andijvie, knolselderij, spruitjes en aardappel met kassler of uit uit eten
door mijn zoon vers gevangen forel met gekookte worteltjes en boter en een salade van venkel, rode bessen, appel, sinaasappel, appelazijn en olijfolie
t. stukje chocolade
In een snelstomend beekje of in een visvijver?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 december 2013 @ 21:27:01 #178
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134307830
quote:
5s.gif Op zondag 15 december 2013 21:26 schreef sigme het volgende:

[..]

In een snelstomend beekje of in een visvijver?
Visvijver. Kweekvis dus.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134308177
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 21:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Visvijver. Kweekvis dus.
Wel stoer!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_134321574
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die quotes voelen altijd als een kinderboek :D Soort Drentse Dr Seuss :+
:7 m'n opa had altijd veel van die uitspraken...
quote:
Ik vreet 't niet in 'n huus, ik vreet 't niet met 'n muus, ik vreet 't niet in 'n deus, ik vreet 't niet met 'n reus, ik vreet 't niet hier noch doar ik vreet 't niet ook moar woar.
Mij lust niet groag gruune eier met schink, mij lust 't niet groag vaiz bin ik.
:+

quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh ja? Gekookt? Gebakken? Wat eet je erbij?

:+
:D

quote:
5s.gif Op zondag 15 december 2013 21:26 schreef sigme het volgende:

[..]

In een snelstomend beekje of in een visvijver?
Snelstomende beekjes lijken me dan wel weer handig, is de vis al klaar als je hem eruit trekt :P

[ Bericht 9% gewijzigd door V1z0R op 16-12-2013 11:29:20 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134328263
O nee ik ga in september afstuderen :D Nu moet ik alleen nog een bedrijf zoeken om m'n scriptie voor te schrijven :o!!!! :D *O* :D OMG
Worry is a misuse of imagination
pi_134328296
Wat goed Probje *O*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134328331
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:27 schreef Chicolate het volgende:
Wat goed Probje *O*
Ik dacht echt pas over meer dan een jaar of zo :o OMG OMG!!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_134328341
AAAAAAAH ik ben zo hyper :D!!!!!!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_134328509
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef Probability het volgende:
AAAAAAAH ik ben zo hyper :D!!!!!!!!
Valt niet op hoor oO<.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 16 december 2013 @ 14:35:00 #186
70532 loveli
N
pi_134328583
*O*
crap in = crap out
pi_134328952
Goed bezig Probje!

Hier net sollicitatie gehad, ging lekker! Leuk gesprek, leuk bedrijf en functie :) En weer een nieuw bedrijf waar ik op sollicitatie ga, een grote consultant. Werd via Linkedin benaderd, lijkt me ook een mooi bedrijf voor om voor te werken :)
  maandag 16 december 2013 @ 14:52:42 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134329187
Tof nieuws probje en mc.

Ik heb net geloof ik een aanbod voor een interne promotie afgeslagen :') Mijn buik zei nee.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134330002
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
Tof nieuws probje en mc.

Ik heb net geloof ik een aanbod voor een interne promotie afgeslagen :') Mijn buik zei nee.
Niet zo leuke functie? Of is je huidige leuker?
  maandag 16 december 2013 @ 15:23:07 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134330141
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 15:18 schreef the85mc het volgende:

[..]

Niet zo leuke functie? Of is je huidige leuker?
Functie is leuker en uitdagender, bedrijfsonderdeel is ronduit kut.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 16 december 2013 @ 15:28:58 #191
70532 loveli
N
pi_134330302
Klinkt als een verstandige beslissing. Er komt vast nog wel een keer een promotie voorbij.
crap in = crap out
pi_134330734
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Functie is leuker en uitdagender, bedrijfsonderdeel is ronduit kut.
Sfeer is toch wel een van de belangrijkste dingen. Dus ja, als dat niks is, dan is de keus makkelijk. Komt vast nog wel eens een andere leuke promotie voorbij :)
  maandag 16 december 2013 @ 16:11:52 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134331880
Mijn niet zo geweldige lijstje

o. havermout met amandelmelk
t. 2 handjes noten
l. salade van appel, sinaasappel, venkel, olie en azijn + yoghurt met frambozen
t. banaan + 150 gram noten
d. uit eten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134332624
Wow Prob, wat goed van je *O*

En Mc en Tink ook goed bezig!

Hier gewerkt op mijn vrije maandag, want ik moet en zal deze week drie rapportages en een businesscase schrijven voor ik vanaf vrijdag twee weken vakantie heb :+
  maandag 16 december 2013 @ 16:45:10 #195
416986 janny3
forums & blogs lover
pi_134333124
'Horror' is coming!



Fulltime Tweeter, Fokker & Strever
pi_134334161
Lijstje vandaag:

O: speltbrood met kaas en gebakken ei
T: muntthee met honing
L: twee plakken zuurdesembrood met geroosterde kip, rucola, mosterd-citroen dressing
T: warme chocomelk met slagroom
T: glas grapefruitsap
S: uurtje yoga
D: aardappelen, spinazie, kaas, appelmoes.
pi_134335342
Goed bezig Prob en Mc!

Ben blij dat ik weer uit de avonden ben, dat aanpassen is toch niets voor mij..

Nu kabeljauwhaasje bakken :)
  Vis een optie? maandag 16 december 2013 @ 17:52:57 #198
70532 loveli
N
pi_134335644
Vis, goed plan. Er zit nog zalm in de vriezer.
crap in = crap out
pi_134335719
Mijn franse kipstoof is echt helemaal niet lekker geworden, ik heb nog 2 bakjes staan in de koelkast maar ik vermoed dat ik die maar aan de prullenbak ga doneren :@. Droge kip, gekookte wortels en smaakloze bouillonsaus is niet mijn idee van 'lekker lunchen'.

En dan in plaats daarvan zoetzure saus met groente en vis maken :D (vis moet op, want ik heb in mn nieuwe huis geen vriezer).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134344464
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 17:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Dan kunnen we ervaringen vergelijken ^O^

Ik begin morgen en ga 5:2 doen. Mijn vastendagen probeer ik op dinsdag en donderdag te houden. Rond de feestdagen wordt dat geloof ik maandag en vrijdag.
:+
Super, ben ook benieuwd naar 5:2 maar zie twee dagen maar 500 calorieën eten nog even niet zitten. Eerst maar eens fast 5. Succes!!
pi_134345314
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:27 schreef miekie72 het volgende:

[..]

Super, ben ook benieuwd naar 5:2 maar zie twee dagen maar 500 calorieën eten nog even niet zitten. Eerst maar eens fast 5. Succes!!
Dank, jij ook nog verder.

Morgen mijn eerste dag 500 kcals:

Ochtend: een gekookt eitje en een sinaasappel

Avond: een goed gevuld oosters soepje met kip, paksoy, tauge en champignons. Gekruid met gember, rode peper, knoflook, ketjap en soya.

Gelukkig een drukke dag morgen :+
  maandag 16 december 2013 @ 21:51:09 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134345639
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 21:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Dank, jij ook nog verder.

Morgen mijn eerste dag 500 kcals:

Ochtend: een gekookt eitje en een sinaasappel

Avond: een goed gevuld oosters soepje met kip, paksoy, tauge en champignons. Gekruid met gember, rode peper, knoflook, ketjap en soya.

Gelukkig een drukke dag morgen :+
Waarom ga jij eigenlijk zo eten An? Lijkt me echt de hel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134345774
Lijkt me echt vervelend om te vasten, na 1 dag zonder eten voel ik me zo slap als een vaatdoek. Al schijnt t wel gezond te zijn.. Ik hoop dat je het beter volhoudt dan ik :)
Ik heb echt een potje spierpijn man, tussen mijn ribben, vrij laag. Echt irritant want bij iedere beweging voel je het..
pi_134345902
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom ga jij eigenlijk zo eten An? Lijkt me echt de hel.
Omdat bewezen is dat je lichaam zich beter hersteld. Er is gevalideerd dat je lichaam dan geen energie gebruikt om voedsel te verteren, maar energie gebruikt om cellen te herstellen. Uit een aantal onderzoeken blijkt ook dat je langer gezond blijft. De eerste Alzheimer resultaten zijn al binnen: als je aanleg hebt, kun je het op een veel latere leeftijd krijgen, bijvoorbeeld.

Ik had bij mijn lijf al zo'n vermoeden, omdat ik minder pijn heb als ik niet te veel eet. Nu wil ik het serieus uitproberen.

Het volgende IF onderzoek zal gaan over een beter hetstel bij mensen met kanker. Ook daarbij zijn er al positieve resultaten binnen gekomen.
pi_134346118
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 21:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Omdat bewezen is dat je lichaam zich beter hersteld. Er is gevalideerd dat je lichaam dan geen energie gebruikt om voedsel te verteren, maar energie gebruikt om cellen te herstellen. Uit een aantal onderzoeken blijkt ook dat je langer gezond blijft. De eerste Alzheimer resultaten zijn al binnen: als je aanleg hebt, kun je het op een veel latere leeftijd krijgen, bijvoorbeeld.

Ik had bij mijn lijf al zo'n vermoeden, omdat ik minder pijn heb als ik niet te veel eet. Nu wil ik het serieus uitproberen.

Het volgende IF onderzoek zal gaan over een beter hetstel bij mensen met kanker. Ook daarbij zijn er al positieve resultaten binnen gekomen.
Dit weekend was er ook iets over vasten op tv, op canvas dacht ik. Mensen die vasten reageerden veel beter op chemokuren. Apart om te zien.
pi_134346127
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 21:53 schreef the85mc het volgende:
Lijkt me echt vervelend om te vasten, na 1 dag zonder eten voel ik me zo slap als een vaatdoek. Al schijnt t wel gezond te zijn.. Ik hoop dat je het beter volhoudt dan ik :)
Ik heb echt een potje spierpijn man, tussen mijn ribben, vrij laag. Echt irritant want bij iedere beweging voel je het..
Met de colonscopie van vorig jaar moet ik anderhalve dag. En toen werd ik nog eens geholpen met vieze drankjes :+ ik ken die pijn, maar die ging ook vrij snel weer weg.

Stiekem hoop ik ook van mijn refluxprobleem door de EDS af te komen. ( Mijn maagportier is bagger en dus raakt mijn slokdarm snel ontstoken. dat gebeurt sneller als je vaak en veel eet). En als het werkt ga ik met de arts in overleg of ik de medicijnen daarvoor kan afbouwen *O*
pi_134346170
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 22:01 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dit weekend was er ook iets over vasten op tv, op canvas dacht ik. Mensen die vasten reageerden veel beter op chemokuren. Apart om te zien.
Precies!
pi_134346900
Super interessant An!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? maandag 16 december 2013 @ 22:23:27 #209
70532 loveli
N
pi_134347462
:')

crap in = crap out
  maandag 16 december 2013 @ 22:55:20 #211
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_134349246
Hallo allemaal! Maar even een update van mijn kant... ik ben hier een tijdje niet geweest maar dat heeft me wel veel goeds gebracht.

Mijn "frikandellendieet" is niet meer. Ik heb de kracht gevonden om daar mee te stoppen. Tegenwoordig eet ik een stuk minder dan dat ik deed, en ook een stuk beter. Ik denk dat ik gewoon vastgeroest zat in een oud verkeerd eetpatroon. En dat zorgde er ook voor dat ik er maar moeilijk afstand van kon doen.
Gelukkig werd ik op een bepaald moment met mijn neus op de feiten gedrukt, waarna ik heb besloten om het roer om te gooien en om volledig te gaan voor een gezondere levensstijl.

Eigenlijk is mijn eetpatroon veel simpeler geworden. Het bestaat vooral uit veel thee.
Maar behalve die thee eet ik iedere morgen een bord brinta, tussen de middag 2 á 4 belegde sneedjes brood (afhankelijk van mijn eetlust - de sneedjes doe ik op elkaar zodat ik minder beleg nodig heb) en 's avonds gewoon met m'n moeder mee. Dat laatste is een bewuste keuze, omdat ik dan zeker weet dat ik dan niet ga vervallen in het makkelijke eten en ik wel elke dag gezond eet.
En af en toe verwen ik mezelf, dan mag ik wat minder gezond eten. Maar ik beperk het tot één snack, en eens in de twee weken. Dat moet kunnen vind ik, anders dan houd je het echt niet vol.

Daarnaast ga ik 3x per week te fitnessen en gebruik ik zoveel mogelijk de fiets. Maar dat wisten jullie geloof ik al.

En ja, ik weet dat ik hier waarschijnlijk wel commentaar op ga krijgen, maar voor mij werkt dit gewoon. Ik val af, en ik voel me gezond, en dat is mijn doel.
pi_134349889
Oh ik wil denk ik rollade maken voor kerst! Ik moet met kerst werken maar ben om 6 uur klaar dus heb m'n broertje gevraagd om langs te komen om samen te eten dus dan is het wel fijn als ik alles al de dag van te voren kan maken..
Worry is a misuse of imagination
pi_134350071
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 22:55 schreef AdoraBelle het volgende:
Hallo allemaal! Maar even een update van mijn kant... ik ben hier een tijdje niet geweest maar dat heeft me wel veel goeds gebracht.

Mijn "frikandellendieet" is niet meer. Ik heb de kracht gevonden om daar mee te stoppen. Tegenwoordig eet ik een stuk minder dan dat ik deed, en ook een stuk beter. Ik denk dat ik gewoon vastgeroest zat in een oud verkeerd eetpatroon. En dat zorgde er ook voor dat ik er maar moeilijk afstand van kon doen.
Gelukkig werd ik op een bepaald moment met mijn neus op de feiten gedrukt, waarna ik heb besloten om het roer om te gooien en om volledig te gaan voor een gezondere levensstijl.

Eigenlijk is mijn eetpatroon veel simpeler geworden. Het bestaat vooral uit veel thee.
Maar behalve die thee eet ik iedere morgen een bord brinta, tussen de middag 2 á 4 belegde sneedjes brood (afhankelijk van mijn eetlust - de sneedjes doe ik op elkaar zodat ik minder beleg nodig heb) en 's avonds gewoon met m'n moeder mee. Dat laatste is een bewuste keuze, omdat ik dan zeker weet dat ik dan niet ga vervallen in het makkelijke eten en ik wel elke dag gezond eet.
En af en toe verwen ik mezelf, dan mag ik wat minder gezond eten. Maar ik beperk het tot één snack, en eens in de twee weken. Dat moet kunnen vind ik, anders dan houd je het echt niet vol.

Daarnaast ga ik 3x per week te fitnessen en gebruik ik zoveel mogelijk de fiets. Maar dat wisten jullie geloof ik al.

En ja, ik weet dat ik hier waarschijnlijk wel commentaar op ga krijgen, maar voor mij werkt dit gewoon. Ik val af, en ik voel me gezond, en dat is mijn doel.
Stuk minder commentaar dan op het verdedigen van frikandellen :P

Blijft gewoon iets dat je voor jezelf moet ontdekken wat nou werkt en goed voor je is. Valkuilen herkennen en weten te vermijden en zo.

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:01 schreef miekie72 het volgende:
Hier ben ik ook eindelijk weer, Had mij al eens voorgesteld en lag al helemaal op de bruine bonenlijn met ViZ (of was het MC) Destijds riep ik: ik ben in shape, nu moet ik dat nog blijven... En verrek: gestopt met roken eind juli en 7 kilo aangekomen. Klote natuurlijk. Dus nu kom ik schoorvoetend terug. Inmiddels hoeft er nog maar een kilo of 4 a 5 af, maar ik blijf maar hangen. er gaat niets af.

Sinds een week of twee doe ik nu ook IF, de versie Fast 5: dus 5 uur per dag eten. Daarbij volg ik ook low carb. Ik eet over het algemeen van 14.30 uur tot 19.30 uur. Geen idee of dat wat oplevert, maar ik las veel positieve dingen, ik vind het heerljik om de ontbijtstress achter mij te laten en een paar maaltijden per dag is gewoon prima. Ik beweer niet dat dit DE oplossing is, ik zit in de testfase :)

Anyway, HI!
Bruine bonen _O_

Wel goed bereiden, hoorde laatst dat je dus niet snel de giftige stofjes eruit kookt en zo. Weken in vers water, dan koken in weer vers water en zo.

Wat betreft vasten: Heb het nooit met voorbedachte rade gedaan maar heb dik een jaar gedaan op doordeweeks op alleen avondeten en dat is best makkelijk om vol te houden, de maandag was soms lastig maar was zelfs in de tijd dat ik elke dag in de shop zat.
Wel op kracht ingeleverd zo.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134350571
Feli trouwens, Billy! ^O^ Eindpunt in zicht! :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134351201
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef V1z0R het volgende:
Feli trouwens, Billy! ^O^ Eindpunt in zicht! :Y
Ja soort van! Ik vind het wel eng!! Heb de middelbare school ook 9 jaar gerekt :P!!!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 16 december 2013 @ 23:42:58 #216
70532 loveli
N
pi_134351235
Zo blijf je langer jong, Probje.

Ik droomde onlangs dat iemand me eind 20 schatte.
/sad
crap in = crap out
pi_134351411
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:42 schreef loveli het volgende:
Zo blijf je langer jong, Probje.

Ik droomde onlangs dat iemand me eind 20 schatte.
/sad
Ik werd laatst 19 geschat ;( of toch :D (door iemand die met mijn make-up onder hele felle lampen bezig was)

Eind 20 is best oud toch. O wacht. Ik ben eind 20. Oh ik denk ook altijd nog dat maria 22 is. In mijn beleving ben je 31/32 en dat is toch ook eind 20?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 16 december 2013 @ 23:54:56 #218
70532 loveli
N
pi_134351655
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef Probability het volgende:
In mijn beleving ben je 31/32
O+ :* *O*
crap in = crap out
pi_134361110
ik lees nu de hunger games (in het engels) en tegelijk blauwe economie van gunter pauli (in het nederlands)
die zinnen van pauli zijn zo ingewikkeld of zo ingewikkeld vertaald dat ik dat engelse boek ter ontspanning lees en er echt doorheen vlieg (oké ik wist ook niet dat het een tienerboek was toen ik er aan begon, ken de films niet :D)
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 17 december 2013 @ 12:56:04 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134361312
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik werd laatst 19 geschat ;( of toch :D (door iemand die met mijn make-up onder hele felle lampen bezig was)

Eind 20 is best oud toch. O wacht. Ik ben eind 20. Oh ik denk ook altijd nog dat maria 22 is. In mijn beleving ben je 31/32 en dat is toch ook eind 20?
:D Komt dat door mijn Disney-fangirl-uitingen? :+

Ach scheelt maar 5 jaar! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 17 december 2013 @ 15:12:26 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134366606
O+ !!

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 17 december 2013 @ 16:07:41 #222
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_134368977
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Stuk minder commentaar dan op het verdedigen van frikandellen :P

Blijft gewoon iets dat je voor jezelf moet ontdekken wat nou werkt en goed voor je is. Valkuilen herkennen en weten te vermijden en zo.
Ja, maarja... ik vind ze gewoon lekker... :{ .
Maar ik weet dat ze niet goed voor me zijn dus ik moet de verleiding weerstaan...

Maar inderdaad, het is echt iets persoonlijks. Wat voor de één werkt, werkt voor de ander niet.
  dinsdag 17 december 2013 @ 16:07:56 #223
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_134368984
quote:
Awww.... O+ .
  Vis een optie? dinsdag 17 december 2013 @ 16:16:02 #224
70532 loveli
N
pi_134369289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:07 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar inderdaad, het is echt iets persoonlijks. Wat voor de één werkt, werkt voor de ander niet.
Kleine kanttekening: sommige dingen werken voor niemand ;)
crap in = crap out
  dinsdag 17 december 2013 @ 16:17:24 #225
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_134369335
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Kleine kanttekening: sommige dingen werken voor niemand ;)
En als het waait dan moet je harder trappen ;) .
  dinsdag 17 december 2013 @ 16:46:49 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134370485
Soms als ik nu op het punt sta iets relatief gênants te posten bedenk ik me opeens weer het 'Vis een optie?'-moment en trap ik op de rem. *trots* :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134370512
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Soms als ik nu op het punt sta iets relatief gênants te posten bedenk ik me opeens weer het 'Vis een optie?'-moment en trap ik op de rem. *trots* :+
Haha nu maak je me nieuwsgierig ;)
  dinsdag 17 december 2013 @ 16:49:38 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134370554
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:48 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha nu maak je me nieuwsgierig ;)
Het was gelukkig ook niet echt interessant dus dat scheelt jullie weer :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134370658
Eten met het hele lab. Leuk hoor, samen koken, maar na 2 uur word ik wel gek van al die mensen om me heen en ben ik 'even naar de wc' (lees: verstop ik me in mn eigen lab) omdat de drukte me teveel is :'). Normaal zou ik nu mn medicijnen innemen, maar bij dat eten hoort ook drank en met medicijnen 'voel' ik niet meer wat alcohol met mn lijf doet. En hang ik vanavond vrijwel zeker boven een toilet. Dus dat doen we maar even niet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134375197
:W

De eerste 'vastendag' verliep best goed. Ik heb wat hoofdpijn gehad, waarschijnlijk door het afkicken van koolhydraten/ suiker, maar verder ging het goed. Ik heb tussendoor veel water, thee en 1 mok zwarte koffie op. Het soepje heeft goed gevuld, dus daar red ik het wel mee vanavond.

Morgen mag ik eten wat ik wil, donderdag mijn tweede 'vastendag'. Ik houd jullie op de hoogte :P
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:49:44 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134376906
Ik HAAAAAAAAT grote bijeenkomsten waar " jezelf mag zijn en alles mag zeggen" Godverdomme flikker op!
Opeens stond ik buiten met een paar mensen die mij naar huis wilden brengen :')

Lijst is dan zo
O kwark en vla
T's warm notenbrood met gezouten boter, 2 plakken vers gebakken cake, mandarijn
L 2 kommen mosterdsoep, ciabatta met gerookte zalm en roomkaas, 2 bruine boterhammen met roomkaas en rookvlees, beker melk, stukje saucijs, stukje pizza
T's appel, kiwi, mandarijn, sinaasappel, biertje, 4 garnealen uit de frituur met filodeeg, 3 bitterballen, stukje droge worst, tortillachips met dipsaus
D witlofschotel ham/lkaas/ei
Weekend, cola-berenburg en nu maar even ontspannen :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 17 december 2013 @ 20:04:19 #232
70532 loveli
N
pi_134377550
:D! Wat heb je precies gezegd?
crap in = crap out
pi_134378390
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Soms als ik nu op het punt sta iets relatief gênants te posten bedenk ik me opeens weer het 'Vis een optie?'-moment en trap ik op de rem. *trots* :+
Boo voor de rem! :D
pi_134378501
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef loveli het volgende:
:D! Wat heb je precies gezegd?
^^ Wel kansloos verder, als je geen commentaar wil hebben moet je dat zeggen :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:29:58 #235
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_134378850
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:53 schreef Chicolate het volgende:
Eten met het hele lab. Leuk hoor, samen koken, maar na 2 uur word ik wel gek van al die mensen om me heen en ben ik 'even naar de wc' (lees: verstop ik me in mn eigen lab) omdat de drukte me teveel is :'). Normaal zou ik nu mn medicijnen innemen, maar bij dat eten hoort ook drank en met medicijnen 'voel' ik niet meer wat alcohol met mn lijf doet. En hang ik vanavond vrijwel zeker boven een toilet. Dus dat doen we maar even niet.
Dat klinkt wel ernstig. Dus drank is dan bijna verplicht, en daardoor kun je je medicijnen niet innemen?
Zo moeilijk is het toch niet om te weigeren?
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:55:53 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134380276
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:04 schreef loveli het volgende:
:D! Wat heb je precies gezegd?
Dat het een kinderachtige kutzooi is en dat men met een farce van.. alles mag gezegd worden en enorm hoeveelheden vreten, weer iedereen in de luwte staat en wij weer als makke lammetjes de mond weer stilhouden.
Zo'n bijeenkomst met lego, abc spelletjes e.d. :r
Ik ben 37... ben godver geen kleuter of een demente bejaarde.. kom nou :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 17 december 2013 @ 21:08:48 #237
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_134381027
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat het een kinderachtige kutzooi is en dat men met een farce van.. alles mag gezegd worden en enorm hoeveelheden vreten, weer iedereen in de luwte staat en wij weer als makke lammetjes de mond weer stilhouden.
Zo'n bijeenkomst met lego, abc spelletjes e.d. :r
Ik ben 37... ben godver geen kleuter of een demente bejaarde.. kom nou :r
Moest je daar verplicht aan deelnemen dan? :{ .
pi_134382996
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat het een kinderachtige kutzooi is en dat men met een farce van.. alles mag gezegd worden en enorm hoeveelheden vreten, weer iedereen in de luwte staat en wij weer als makke lammetjes de mond weer stilhouden.
Zo'n bijeenkomst met lego, abc spelletjes e.d. :r
Ik ben 37... ben godver geen kleuter of een demente bejaarde.. kom nou :r
O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134383075
He verdorie, m'n abonnement is afgelopen? Had ik dat van die vis maar gezegd.
't Valt me nu pas op - raar he?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? dinsdag 17 december 2013 @ 21:49:15 #240
70532 loveli
N
pi_134383433
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef sigme het volgende:
He verdorie, m'n abonnement is afgelopen? Had ik dat van die vis maar gezegd.
't Valt me nu pas op - raar he?
Had jij dat van die vis maar gezegd :P

Bij de weg, ik kom waarschijnlijk voorlopig even niet langs, want ik heb een paar onderdeeltjes van m'n auto blijkbaar niet op de goede manier vastgemaakt :')
crap in = crap out
  dinsdag 17 december 2013 @ 21:53:56 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134383687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat het een kinderachtige kutzooi is en dat men met een farce van.. alles mag gezegd worden en enorm hoeveelheden vreten, weer iedereen in de luwte staat en wij weer als makke lammetjes de mond weer stilhouden.
Zo'n bijeenkomst met lego, abc spelletjes e.d. :r
Ik ben 37... ben godver geen kleuter of een demente bejaarde.. kom nou :r
Jeumig! Jij dus wel wat gezegd? :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134384067
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:42 schreef sigme het volgende:
He verdorie, m'n abonnement is afgelopen? Had ik dat van die vis maar gezegd.
't Valt me nu pas op - raar he?
Je ziet opeens weer reacties van users die onder de 'ignore'-knop stonden? :D

Uniek :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134387504
Je was iig wel duidelijk uniek :D

Ben net terug van de sportschool, was weer benen en rug dag. Bijna apparaat gemaxt, op 5 kg na :) toch weer 15 kg zwaarder dan vorige week :o
Ik vraag me dan af of ik eerder een beetje tam heb getraind want zo snel kun je bijna geen progressie boeken lijkt me. Werkt wel motiverend in ieder geval :)
pi_134388221
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dat klinkt wel ernstig. Dus drank is dan bijna verplicht, en daardoor kun je je medicijnen niet innemen?
Zo moeilijk is het toch niet om te weigeren?
Een drankje is gezellig en lekker maar gaat niet samen met die medicatie. En je bent ook minder gezellig met die medicatie. En goed eten met een lekkere wijn :9
Of je zit ongezellig met je medicatie zonder eetlust door de medicatie en het voelt niet zo doelgericht dus geniet je er niet echt van. Of je doet gezellig mee met een wijntje en de drukte wordt af en toe te veel..
Worry is a misuse of imagination
pi_134393219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:29 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Dat klinkt wel ernstig. Dus drank is dan bijna verplicht, en daardoor kun je je medicijnen niet innemen?
Zo moeilijk is het toch niet om te weigeren?
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt en tegen wie he? :P Drank is absoluut niet verplicht, drink vaker niet dan wel, maar ik vind een wijntje ofzo bij het eten wel heel erg lekker. Maar als ik mn medicijnen (lees: medicinale speed) inneem om me te kunnen concentreren in drukke situaties, dan merk ik niets meer van alcohol en drink ik ongemerkt teveel (lees: meer dan 3 wijntjes op een avond, want lage alcoholtolerantie) en eet ik bijna niet meer omdat mn eetlust weg is (en dus ook sneller dronken). Dan is even doorbijten tijdens de voorbereidingen toch echt wel een betere optie :+.

Probje begrijpt me duidelijk wel gelukkig :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134393543
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 21:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Had jij dat van die vis maar gezegd :P

Bij de weg, ik kom waarschijnlijk voorlopig even niet langs, want ik heb een paar onderdeeltjes van m'n auto blijkbaar niet op de goede manier vastgemaakt :')
Als ik 1 ding heb geleerd over autoknutselaars dan is het wel dat er altijd geknutseld moet worden. Succes :*. En de lekkernijen hier liggen opgeslagen in diepvries en in 't vat - dat verzuurt niet ;).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134393546
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 22:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Je ziet opeens weer reacties van users die onder de 'ignore'-knop stonden? :D

Uniek :*
Jij mag niet weer raden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 18 december 2013 @ 08:40:38 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134394314
Bleh, ik ben ziek geworden. Past niet zo kort voor kerstmis met 3000 deadlines. Paracetamol erin en rustig doorwerken maar. Hoop dat ik morgen naar mijn afspraken kan :X

Lijstje gisteren
o. havermout met amandelmelk
t. kwart pomelo + banaan
l. groot bord vega-stoofpot met o.a. kikkererwten en courgette en tomatensaus
t. noten, stuk kaas, paar kaascrackertjes, pinda's (laatste twee in een cafe uit zo'n bakje: daar heb ik waarschijnlijk wat opgelopen |:( mental note: niet meer doen)
d. boerenkool met augurk + martini + cola

Niet geweldig, maar goed.

Vandaag planning
o. havermout met amandelmelk
t. appel + banaan
l. grote steak met groente (sperziebonen denk ik)
t. noten
d. tonijnsalade
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134394527
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 08:40 schreef Tinkepink het volgende:
Bleh, ik ben ziek geworden. Past niet zo kort voor kerstmis met 3000 deadlines. Paracetamol erin en rustig doorwerken maar. Hoop dat ik morgen naar mijn afspraken kan :X

Lijstje gisteren
o. havermout met amandelmelk
t. kwart pomelo + banaan
l. groot bord vega-stoofpot met o.a. kikkererwten en courgette en tomatensaus
t. noten, stuk kaas, paar kaascrackertjes, pinda's (laatste twee in een cafe uit zo'n bakje: daar heb ik waarschijnlijk wat opgelopen |:( mental note: niet meer doen)
d. boerenkool met augurk + martini + cola

Niet geweldig, maar goed.

Vandaag planning
o. havermout met amandelmelk
t. appel + banaan
l. grote steak met groente (sperziebonen denk ik)
t. noten
d. tonijnsalade

Beterschap!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_134394558
:D uniekje toch :* Gelukkig is het woensdag! :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134394628
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat het een kinderachtige kutzooi is en dat men met een farce van.. alles mag gezegd worden en enorm hoeveelheden vreten, weer iedereen in de luwte staat en wij weer als makke lammetjes de mond weer stilhouden.
Zo'n bijeenkomst met lego, abc spelletjes e.d. :r
Ik ben 37... ben godver geen kleuter of een demente bejaarde.. kom nou :r
En nu? Heeft het gevolgen?

*O* Oh het is woensdag *O*
Worry is a misuse of imagination
pi_134396729
Woensdag oh woensdag, schoonste dag der dagen,
's Ochtends nog een halve week, 's avonds nog twee dagen.

Oh nee uniek ging vakantie vieren, of heb ik dat verkeerd onthouden?

Beterschap Tink! Ik had het ook van het weekend. 2 dagen enorme rugpijn, spierpijn en hoofdpijn. Gelukkig werkten paracetamol en citrosan heel goed.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 18 december 2013 @ 10:57:19 #253
70532 loveli
N
pi_134397145
Beterschap! Vlierbessen/holunder zijn goed voor de weerstand.
crap in = crap out
pi_134397232
Ik ben d'r ook weer eens. Concept-thesis is goedgekeurd, bijna de deur uit, dus ik heb weer wat meer tijd om te leven. Daarom ook maar weer een lijstje van mij.

O: brinta, melk, rozijntjes, kaneel
T: veel thee
L: 3 bth, blikje tonijn
T: sinaasappel
D: wraps met kip en veel groente, denk ik Bij nader inzien: http://www.deliciousmagazine.nl/2012/12/12/bruine-bonen-con-ragu/ met iets minder bonen en rijst erbij
T: glaasje port


Het is hier vrij rustig de laatste tijd, niet?
Everything which is not impossible, will eventually happen
  woensdag 18 december 2013 @ 16:26:27 #255
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134408027
Echo.... echo...
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 18 december 2013 @ 17:45:29 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134411363
O+ jullie

Gesport en nu een cappuccino met cointreau en slagroom en moorkop
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134412479
Laatste maaltijd (en nacht) in mn huidige huisje. Dus maar tosti's maken en eieren eten, want die wil je niet verhuizen :P. Lekker restjes opeten en zo meteen alles inpakken en schoonmaken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134415575
Rustig indeed. Hier net thuis van werk :+

Nog twee dagen :%
pi_134418145
Tink, beterschap!
pi_134418296
An: nogmaartweedagen*boks* *O*
en dan twee weken vakantie waarin ik een berg nakijkwerk moet afmaken, maarrrr vooral ook.... Kerstmis O+ Oud en Nieuw O+ Joggingbroek bankhangen O+
pi_134418401
Vandaag was ik goed bezig met geen troep eten. En toen had Martijn als verrassing oliebollen meegenomen. Dat is (één van) mijn (vele :') ) zwakke plek(ken) :s)
pi_134419064
Ik ben sinds vandaag officieel huiseigenaar *) *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
An: nogmaartweedagen*boks* *O*
en dan twee weken vakantie waarin ik een berg nakijkwerk moet afmaken, maarrrr vooral ook.... Kerstmis O+ Oud en Nieuw O+ Joggingbroek bankhangen O+
Joggingbroek + die foute kersttrui, toch wel? }:|
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 18 december 2013 @ 20:45:40 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134419968
Grats GeeBeetje! :D *O*

En yay chico! Voor het huus!

En yay voor de thesis van Q!

En yay voor joggingbroeken!

En yay voor slagroom!

Vandaag was fueled by een latte macchiato want weinig slaap, verder goeie dag met goeie gesprekjes en zo! Wel helaas narigheid voor lieve mensen in mijn omgeving de laatste tijd, dus alle positieve, goeie viiiibes mogen daarheen >:O
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134419970
Vandaag moesten we op een sticker 3 symbolen tekenen die iets zeiden over onszelf, iets wat de anderen nog niet wisten. En dan die sticker op je borst plakken, en dan met elkaar praten.
Ik heb eens gegromd, ben onderuit gezakt en heb geweigerd.

Pas later dacht ik aan uniek :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 18 december 2013 @ 20:47:02 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134420066
quote:
16s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:45 schreef sigme het volgende:
Vandaag moesten we op een sticker 3 symbolen tekenen die iets zeiden over onszelf, iets wat de anderen nog niet wisten. En dan die sticker op je borst plakken, en dan met elkaar praten.
Ik heb eens gegromd, ben onderuit gezakt en heb geweigerd.

Pas later dacht ik aan uniek :D.
Oeiii middelbareschoolkennismakingsdagpraktijken :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134420136
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
An: nogmaartweedagen*boks* *O*
en dan twee weken vakantie waarin ik een berg nakijkwerk moet afmaken, maarrrr vooral ook.... Kerstmis O+ Oud en Nieuw O+ Joggingbroek bankhangen O+
Vooral die laatste zin is herkenbaar. Mijn knoppie gaat ff uit.

Maarrrrr vooral morgen nog ff knallen: mijn businesscase presenteren en smiddags FG. Wordt een goede dag morgen 8-)
pi_134420473
Coco: hoe gaat het met je eten en gezondheidsplan? Nu je weer zwanger bent kan ik me zoeken naar balans best voorstellen.

En een *O* voor GB als huiseigenaar.

Ai, sigme dat klinkt idd net zo onprettig als bij Uniek. Maar als het niet kinderachtig gaat ben ik wel een voorstander van zelfreflectie thema's op het werk. Veel mensen denken dat als ze op een bepaalde leeftijd zijn, niet meer over zichzelf hoeven nadenken en dat vind ik onzin. Zolang het maar niet te zoet en op zijn Amerikaans gaat
:X
pi_134421251
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben sinds vandaag officieel huiseigenaar *) *O*
Ohhhhh!! *O* *O*

quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Goodbye het volgende:
Joggingbroek + die foute kersttrui, toch wel? }:|
Ook. Maar eerst gaat de kersttrui (hoezo 'foute'?? }:| ;) aan met kerstmis zelf O+

Maria, *positieve vibes* voor jouw lieve mensen dan O+ En tof, dat van die like op facebook! *O*

An, knal ze morgen!

Het eten gaat best goed eigenlijk :Y Grootste probleem is tot voor een paar weken terug geweest, was in het begin echt de hele dag door misselijk, dat hielp niet. Nu maakt het weinig verschil meer. Behalve als M. oliebollen meeneemt dan.

Qua sporten, dat moet ik nog steeds opstarten. We gaan wel regelmatig met Saar wandelen enzo, maar sinds een paar weken ben ik heel snel buiten adem. Schijnt dat dat niet eens zozeer met conditie heeft te maken, maar andere factoren v/d zwangerschap. Mgoed, waar het ook door komt, het schiet niet op met (extra) bewegen daardoor.

En verder gaat het qua gezondheid in het algemeen wel goed, geloof ik. Spuit braaf dagelijks mijn bloedverdunners, sta onder goede controle, voel me ok. Dus mooi :)
pi_134421470
Fijn dat je je goed voelt ^O^

En met wandelen is nix mis, je hoeft nou ook niet weer als een beest aan het ijzer te hangen :X je hebt al genoeg fysieke ellende gehad dacht ik zo ;)
pi_134421604
Pff... Te veel uren werken deze week..
Daar gaat mijn nette eten van de laatste tijd geh...

Hoe houden anderen het goede eten vol?
pi_134423956
Wat is FG? :@

Jompels voor die jompels verdienen! *O*
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:11 schreef DavetheNL het volgende:
Pff... Te veel uren werken deze week..
Daar gaat mijn nette eten van de laatste tijd geh...

Hoe houden anderen het goede eten vol?
Wat er niet is kun je ook niet mee de fout in gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel ondanks het (opnieuw) stoppen met roken dus op -8 en weer op 105kg maar wel slap als een vaatdoekje.

Ik ga trouwens m'n dosis vitamine D maar goed verhogen want Loki wat ben ik cynisch de laatste tijd.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134423969
Avaldi zit de glitters van de kerstballen af te likken :D

Glitterpoep! :+
pi_134424061
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef V1z0R het volgende:
Wat is FG? :@

Jompels voor die jompels verdienen! *O*

[..]

Wat er niet is kun je ook niet mee de fout in gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel ondanks het (opnieuw) stoppen met roken dus op -8 en weer op 105kg maar wel slap als een vaatdoekje.

Ik ga trouwens m'n dosis vitamine D maar goed verhogen want Loki wat ben ik cynisch de laatste tijd.
Functionerings gesprek. Beoordeling in dit geval.

En sterkte met je bui :*
  woensdag 18 december 2013 @ 21:52:17 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134424722
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef An24 het volgende:
Avaldi zit de glitters van de kerstballen af te likken :D

Glitterpoep! :+
Op zo'n moment is het des te toffer dat ie zo'n classy naam heeft, i.p.v. "Koos" of "Sjaak" :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 18 december 2013 @ 21:52:48 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134424756
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Functionerings gesprek. Beoordeling in dit geval.

En sterkte met je bui :*
Succesjens!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134425251
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Functionerings gesprek. Beoordeling in dit geval.

En sterkte met je bui :*
Ah :+ en zoals Maria al zei succes! Maar gezien je recente successen vast geen probleem ^O^

quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Op zo'n moment is het des te toffer dat ie zo'n classy naam heeft, i.p.v. "Koos" of "Sjaak" :D
Avaldi's glitterpoep klinkt inderdaad beter dan Koos' glitterpoep! :D
Niet dat je het graag onder de kerstboom ziet daarentegen :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134426912
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef V1z0R het volgende:
Wat is FG? :@

Jompels voor die jompels verdienen! *O*

[..]

Wat er niet is kun je ook niet mee de fout in gaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel ondanks het (opnieuw) stoppen met roken dus op -8 en weer op 105kg maar wel slap als een vaatdoekje.

Ik ga trouwens m'n dosis vitamine D maar goed verhogen want Loki wat ben ik cynisch de laatste tijd.
Scherp..
pi_134427688
Dank, dame en heer :*
pi_134432748
Gefeliciteerd GB!
En FG zal wel goed gaan toch, An?
En netjes Viz! Nog even en mijn bmi ( :') ) is hoger dan de jouwe.
Net thuis, even serious request kijken. En ik kan niet anders concluderen dat Anna drijver een lekker wijf is :D :@
Nu toch maar slapen, morgen sollicitatie!
pi_134439204
Succes An! Komt vast goed! Ik zou afgelopen maandag mijn FG hebben, maar door zieken was het zo druk dat we het hebben moeten uitstellen. Maar maak me weinig zorgen, voornamelijk positieve berichten gehoord het afgelopen half jaar. Mag toch hopen dat er minstens een keer al wat gezegd was als men niet tevreden zou zijn.

MC, ook succes met je sollie!

GB, gefeliciteerd met je nieuwe huis!! Nu echt *O*

Vervallen in oud patroon klinkt bekend. Ontbijt lunch en avondeten zijn prima, tussendoortjes voornamelijk crap. Maar knop is wel weer gevonden, want vind het echt stom van mezelf. Doe je mee Viz? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134440523
Morgen, Phaidra :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:21 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Scherp..
:P simpelste en meest effectieve maatregel die er is.

Helemaal nu ik vlakbij de supermarkten woon is het makkelijker. Als er dan mensen langskomen weet ik dat voor 21u wel en kan ik nog even langs de super om wat in huis te halen en zo niet dan heeft de visite gewoon pech en dan moeten ze het doen met olijven, gerookte zalm of garnalen want dat heb ik altijd wel in huis.
(ik zou blij zijn als dat voorgeschoteld zou worden maar in m'n omgeving zijn ze toch meer van de chips of worst e.d.)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134440672
Waardeloos geslapen en nu een halfuur te laat voor de groupmeeting. Ik twijfel nog of ik daar überhaupt naartoe moet gaan, of gewoon mijn werk moet gaan doen. Ik denk dat ik voor dat laatste ga, dan valt het niet op hoe laat ik nou precies was :+. Ja ik had op tijd moeten vertrekken, maar ik wilde op de fiets maar het regent keihard dus alsnog de bus genomen.

Oh, het is gewoon stil op de gang omdat iedereen uitslaapt of al vakantie heeft. Ook goed :+.

[ Bericht 17% gewijzigd door Chicolate op 19-12-2013 09:57:27 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134440841
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 23:46 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd GB!
En FG zal wel goed gaan toch, An?
En netjes Viz! Nog even en mijn bmi ( :') ) is hoger dan de jouwe.
Net thuis, even serious request kijken. En ik kan niet anders concluderen dat Anna drijver een lekker wijf is :D :@
Nu toch maar slapen, morgen sollicitatie!
Serious request :r
Giel Beelen :r

Anna Drijver daarentegen :9 Zijn voornamelijk de donkere krullen die het doen gok ik, vind ik altijd wel mooi bij een vrouw.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134445184
*O* voor huizen, stickerweigeraars, kersttruien en alles wat ik nog vergeet.
pi_134445190
Oh ja, dinges :')
pi_134445544
:O
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 19 december 2013 @ 14:35:19 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134449745
Rabble.

Maar als ik niet volledig kan posten moet ik het maar niet doen gewoon :+

[ Bericht 57% gewijzigd door MariaEtcetera op 19-12-2013 14:48:01 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134449758
Aangifte doen van internetoplichting bij marktplaats en de politie, krijg je als reactie van marktplaats 'ohja, we hebben eigenlijk al meerdere meldingen over deze persoon gehad, maar nu blokkeren we hem!' Ja sukkels, had dat dan gedaan vóórdat ik er ook in trapte }:|. Gaat om 'slechts' 30 euro, maar zit momenteel niet zo ruim dat ik dat met liefde doneer aan een onbekende.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134451041
quote:
18s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Rabble.

Maar als ik niet volledig kan posten moet ik het maar niet doen gewoon :+
Ik heb de originele post gezien, en *aai/knuffel*. Het klinkt lastig genoeg :P.

Ok ik wil (online) een lijstje maken, met taken en subtaken (dus een soort 'mappenstructuur' zodat ik niet alleen 'haal master' heb maar dat kan onderverdelen in 'haal vak x, schrijf thesis y' etc). Iemand een tip voor een handig programma? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 19 december 2013 @ 15:18:33 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134451302
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb de originele post gezien, en *aai/knuffel*. Het klinkt lastig genoeg :P.

Ok ik wil (online) een lijstje maken, met taken en subtaken (dus een soort 'mappenstructuur' zodat ik niet alleen 'haal master' heb maar dat kan onderverdelen in 'haal vak x, schrijf thesis y' etc). Iemand een tip voor een handig programma? :P
O+

Basecamp.com!

Of todo.ly :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134452407
Middag! Ik was te laat voor het verhaal, kan er niks zinnigs over zeggen.

Zo, terug van solli. Geen flauw idee hoe het ging. Helemaal geen moeilijke/lastige vragen. Werd nergens echt 'getest'. Das toch raar :? Waarschijnlijk ging het dan of heel goed, of heel slecht.
En vandaag gebeld door ander bedrijf, weer een ronde verder :)
pi_134452877
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

Basecamp.com!

Of todo.ly :P
Die laatste, ideaal :D. Danku _O_. Hij onthoudt zelfs wat ik gedaan heb zodat ik heel trots naar alle behaalde dingen kan kijken O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 19 december 2013 @ 16:14:20 #293
70532 loveli
N
pi_134453380
Maria :*
crap in = crap out
  donderdag 19 december 2013 @ 16:48:55 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134454546
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:14 schreef loveli het volgende:
Maria :*
O+ :*

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die laatste, ideaal :D. Danku _O_. Hij onthoudt zelfs wat ik gedaan heb zodat ik heel trots naar alle behaalde dingen kan kijken O+.
*O* :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134460156
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 20:54 schreef An24 het volgende:
Coco: hoe gaat het met je eten en gezondheidsplan? Nu je weer zwanger bent kan ik me zoeken naar balans best voorstellen.

En een *O* voor GB als huiseigenaar.

Ai, sigme dat klinkt idd net zo onprettig als bij Uniek. Maar als het niet kinderachtig gaat ben ik wel een voorstander van zelfreflectie thema's op het werk. Veel mensen denken dat als ze op een bepaalde leeftijd zijn, niet meer over zichzelf hoeven nadenken en dat vind ik onzin. Zolang het maar niet te zoet en op zijn Amerikaans gaat
:X
Het was een cursus van een hele dag; de cursus was verder zakelijk. De groep mensen die de cursus volgt en de komende jaren (af en toe) moet samenwerken, ontmoetten elkaar deze keer voor de 3e maal.

Overigens heb ik geen zin om mij middels groepsdruk te laten dwingen tot persoonlijkheden in een werkomgeving. Dat heb ik nooit gehad en ik verzet of ontduik het al jaren - de ene keer wat uitgesprokener dan de andere.

Bij een andere bijeenkomst laatst, bestond de ijsbreker uit het jezelf vergelijken/identificeren met een superheld oid. En andere keer moesten we een jeugdfoto meenemen (had niemand gedaan!). Vorige bijeenkomst van de groep van gisteren: iets over jezelf vertellen aan de hand van een item in je portemonnee.

Hebben al die mensen met hun onzinnige ' originele' handvatten niet in de gaten dat ze allemaal even onorigineel zijn en dat hun slachtoffers er bijna elke week mee lastig gevallen worden? Domme mode.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134460191
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:35 schreef Chicolate het volgende:
Aangifte doen van internetoplichting bij marktplaats en de politie, krijg je als reactie van marktplaats 'ohja, we hebben eigenlijk al meerdere meldingen over deze persoon gehad, maar nu blokkeren we hem!' Ja sukkels, had dat dan gedaan vóórdat ik er ook in trapte }:|. Gaat om 'slechts' 30 euro, maar zit momenteel niet zo ruim dat ik dat met liefde doneer aan een onbekende.
Balen :*.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134461081
quote:
7s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Het was een cursus van een hele dag; de cursus was verder zakelijk. De groep mensen die de cursus volgt en de komende jaren (af en toe) moet samenwerken, ontmoetten elkaar deze keer voor de 3e maal.

Overigens heb ik geen zin om mij middels groepsdruk te laten dwingen tot persoonlijkheden in een werkomgeving. Dat heb ik nooit gehad en ik verzet of ontduik het al jaren - de ene keer wat uitgesprokener dan de andere.

Bij een andere bijeenkomst laatst, bestond de ijsbreker uit het jezelf vergelijken/identificeren met een superheld oid. En andere keer moesten we een jeugdfoto meenemen (had niemand gedaan!). Vorige bijeenkomst van de groep van gisteren: iets over jezelf vertellen aan de hand van een item in je portemonnee.

Hebben al die mensen met hun onzinnige ' originele' handvatten niet in de gaten dat ze allemaal even onorigineel zijn en dat hun slachtoffers er bijna elke week mee lastig gevallen worden? Domme mode.
Niet prettig indeed!
pi_134461108
En verder: het was een goede dag vandaag *O*
pi_134469584
Ik zag hele leuke kerstballetjes, 100 stuks, 2cm in doorsnede..

Niet gekocht want had geen klein boompje.. Net gevonden voor een paar euro bij de Albert Heijn.. Dus nu wil ik morgen die balletjes halen zo snoezig :D

Was eigenlijk aan het kijken voor cadeautjes want had nog ¤200 aan bonnen (van werk) maar ik zag niets leuks :o

Worry is a misuse of imagination
  donderdag 19 december 2013 @ 23:19:15 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134471235
Leuk Prob.

An, maria en the guys ...dikke kus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 19 december 2013 @ 23:21:12 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134471308
Heb een late check out gewonnen. . Dus morgen nog lunchen en fitness, sauna
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')