abonnement Unibet Coolblue
pi_134093515




• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje

• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLttlePowny

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown


• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK


• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: enied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje


• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

Unranked

• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda & mouce

• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134093541
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Kerel, waarom zou je als je met je mattie premade adc+support wil spelen een random supporten. Support+adc is het leukst als je premade bent vooral met skype. Vind et eigenlijk wel lekker voor je dat ze naar top zijn gegaan, doen ik en mijn matties ook altijd bij die "I CALLED FIRST COPY V, randdebielen. :')
Waarom? Omdat ik eerder was en het gewoon niet netjes is om met je premade vriendje per se je eigen zin door te drukken koste wat kost. Dan speel je maar in een premade van vijf als je geen 'last' van anderen wil.

Dan erbij, ik kom die premades met regelmaat tegen en het is altijd hetzelfde liedje: zij willen bot en ze zullen het krijgen ook de rest kan erin stikken. Als ze hun zin niet krijgen gaan ze trollen en verliest uiteindelijk iedereen. Maarja, ik als solo-speler moet natuurlijk maar altijd op de tweede rang zitten. Noem je dat teamplay, noem je dat fair? En als jullie nou gewoon sneller waren a la dan kies ik een andere lane en is het klaar, maar dat is meestal niet zo. Maarja, dat zal je toch wel niet begrijpen... want zoals ik al zei: altijd hetzelfde met premades ;)
  maandag 9 december 2013 @ 20:32:17 #3
413672 Munchlax
De pokmon van FOK!
pi_134093660
Wanneer start de Snowdown?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_134094103
Ik speel gvd al 10+ games win loss win loss etc....
pi_134094134
quote:
13s.gif Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Munchlax het volgende:
Wanneer start de Snowdown?
Nog niet bekend volgens mij.
pi_134095111
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik eerder was en het gewoon niet netjes is om met je premade vriendje per se je eigen zin door te drukken koste wat kost. Dan speel je maar in een premade van vijf als je geen 'last' van anderen wil.
Zij mogen doen wat ze willen.Als ze dubbel jungle willen mag dat ook. Ze zijn echt niet verplicht om jou te supporten. :')

Het is voor jou gewoon moeilijk te snappen dat men schijt heeft aan wie als eerst roept wanneer je gewoon lekker met zijn tween in een lane wil spelen. Het is en blijft een fcking spel.

[ Bericht 3% gewijzigd door dustbrain op 09-12-2013 21:42:40 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134096432
En we laggen weer.....
pi_134097700
Sivir countert fizz zo ziek hard _O_

Was full build op lvl 17 30 minuten :')
Because you know i'm all about that ass
pi_134097996
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:52 schreef blow... het volgende:
Sivir countert fizz zo ziek hard _O_

Was full build op lvl 17 30 minuten :')
Shield is like banshees
pi_134098252
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Shield is like banshees
maar beter, want het levert mana op, heeft een korter cooldown dan banshees en het kost geen item slot. Btw gaan fizz nooit ulten als je banshes up is maar wel als je e up is _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_134099051
wie kan mij tips geven om te verbeteren zit al haast 800 games in bronze :')
http://www.lolking.net/summoner/euw/27288204
pi_134099156
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef op_quoter het volgende:
wie kan mij tips geven om te verbeteren zit al haast 800 games in bronze :')
http://www.lolking.net/summoner/euw/27288204
Volgens mij ben je goed op weg toch?
pi_134099464
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Volgens mij ben je goed op weg toch?
dit denk ik iedere keer maar dan kom ik in bronze 1 en dan zak ik weer terug naar bronze 4 door allemaal lose... is al 2x gebeurd zie stats van gragas/ez/cait/fizz/teemo/sivir.. ik speel dan niet eens slecht maar toch verlies ik dan opeens alles..
pi_134099578
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef op_quoter het volgende:

[..]

dit denk ik iedere keer maar dan kom ik in bronze 1 en dan zak ik weer terug naar bronze 4 door allemaal lose... is al 2x gebeurd zie stats van gragas/ez/cait/fizz/teemo/sivir.. ik speel dan niet eens slecht maar toch verlies ik dan opeens alles..
I know the feeling. Gewoon door blijven gaan. Wat mij hielp was echt op 1 rol gaan richten en binnen die rol maar 2-3 champs spelen zodat je die door en door kent.
pi_134100340
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef op_quoter het volgende:
wie kan mij tips geven om te verbeteren zit al haast 800 games in bronze :')
http://www.lolking.net/summoner/euw/27288204
Speel alleen champs die:
1) Enorm hard snowballen.
2) OP zijn.

Pak voor iedere rol 1 champions die je erg goed kan spelen en aan deze criteria voldoet en nog 2 die je kan spelen voor het geval dat je main champion gebanned of gepicked is. Ga niet af op de counterpicks waar iedereen altijd zo door geobsedeerd is, in Brons speelt niemand goed genoeg om puur op een champion zijn kit jou in lane te counteren.

Probeer wel de champions die moeilijk te spelen zijn een beetje te vermijden. Er is niets mis met een sterke champion die niet moeilijk is te spelen, het is zelfs een stuk efficinter dan 50 games een champion oefenen voor je er handig in bent. Dus ga bijvoorbeeld geen Zed, Shaco of Thresh spelen.

Wat ik aanraad:
Top: Nasus, Renekton, Shyvana
Jungle: Evelynn, Amumu, Vi
Mid: Fizz, Kassadin, Talon
AD: Lucian, Jinx, Sivir
Support: Leona, Taric, Annie.

Evelynn is absoluut de meest belachelijk OP champion die nu in het spel zit, oefen haar in normals (met vrienden, zorg gewoon dat je er handig mee wordt) en pak haar iedere keer als je jungle kunt pakken en Evelynn open is.

Voor Top heb ik drie champions die hun lane kunnen winnen tegen vrijwel iedereen en enorm sterk scalen in de lategame. Aangezien dat het punt is waar je het meest relevant zult zijn voor je team. Als je top speelt leer te roamen op de momenten dat het kan maar probeer dit niet ten koste te laten gaan van teveel farm of zelfs een turret.

Voor Jungle heb ik Evelynn, Amumu (die waarschijnlijk permabanned is in Bronze, of niet meer?) en Vi. Evelynn en Vi zijn gewoon sterke gankers, Vi is ook goed in teamfights en Amumu is de god van teamfights. Beslissende champions die eigenlijk altijd wel relevant zijn. Het is op het moment praktisch onmogelijk om niet te snowballen als jungle Evelynn.

Mid drie assassins die goed kunnen roamen en niet al te moeilijk zijn. Misschien niet al te sterk de eerste 5 lvls, dus kijk uit dat je niet dood gaat, 10 cs verliezen de eerste 5 lvls is ok. Daarna constant kijken of je je lane tegenstander kunt vermoorden, vraag je jungler om ganks of push je lane en roam bot of top.

Bot de drie sterkste ad carries en de drie makkelijkste en tevens sterkste supports. Je hebt vrij weinig redenen om niet een van die drie ADs te spelen op het moment, de rest is gewoon niet zo sterk als dat zij zijn. Taric is een geweldige support die je goed kan leren hoe support precies werkt (als je niet minstens 2 assists hebt voor level 7 doe je het fout), Leona is goed omdat het erg goed past binnen de brons mentaliteit (vechten, vechten, vechten) en Annie doet gewoon enorm veel damage.

Ik heb in je match history gezien dat je ook Mordekaiser speelt. Dit kan echt heel erg goed zijn (er zijn behoorlijk wat spelers die door alleen Morde te masteren Diamond zijn geworden), maar je moet nagenoeg perfect kunnen farmen om dit te laten werken. Als je niet gemiddeld op 80 cs na 10 minuten zit en op 200 na 20 minuten, kun je beter een andere mid spelen.

Verder, afgaande op je match history, je last hit niet goed genoeg. Dit is echt het belangrijkste wat je kunt leren als je brons bent. Probeer iedere dag een half uurtje met verschillende champions in een custom game last hits te oefenen. Meer last hits = meer gold = meer items = meer wins.
pi_134100347
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:00 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Zij mogen doen wat ze willen.Als ze dubbel jungle willen mag dat ook. Ze zijn echt niet verplicht om jou te supporten. :')

Het is voor jou gewoon moeilijk te snappen dat men schijt heeft aan wie als eerst roept wanneer je gewoon lekker met zijn tween in een lane wil spelen. Het is en blijft een fcking spel.
Ik mag toch ook doen wat ik wil? Als ik adc wil dan wil ik adc. En als ik die als eerste call dan is het dus mijn rol en heeft men dat maar te slikken. Dat wordt tenminste ook altijd van mij verwacht als ik eens NIET de eerste ben die called. Dan kan ik me een partij rage verwachten van iedereen als ik niet inschik, goeiedag zeg! Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het raar dat men er dan liever voor kiest om mij en dus ook het hele team maar gewoon te trollen. Ja het is een spel, maar stiekem wil iedereen het winnen. Dat merken we wel aan hoe zo goed als iedere League speler reageert tegen anderen als het niet lekker draait. Niet alleen ingame trouwens. Dus tegen dit soort dingen zou best harder opgetreden mogen worden, wat mij betreft ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door GlenSpey op 09-12-2013 22:47:13 ]
pi_134100556
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

Speel alleen champs die:
1) Enorm hard snowballen.
2) OP zijn.

Pak voor iedere rol 1 champions die je erg goed kan spelen en aan deze criteria voldoet en nog 2 die je kan spelen voor het geval dat je main champion gebanned of gepicked is. Ga niet af op de counterpicks waar iedereen altijd zo door geobsedeerd is, in Brons speelt niemand goed genoeg om puur op een champion zijn kit jou in lane te counteren.

Probeer wel de champions die moeilijk te spelen zijn een beetje te vermijden. Er is niets mis met een sterke champion die niet moeilijk is te spelen, het is zelfs een stuk efficinter dan 50 games een champion oefenen voor je er handig in bent. Dus ga bijvoorbeeld geen Zed, Shaco of Thresh spelen.

Wat ik aanraad:
Top: Nasus, Renekton, Shyvana
Jungle: Evelynn, Amumu, Vi
Mid: Fizz, Kassadin, Talon
AD: Lucian, Jinx, Sivir
Support: Leona, Taric, Annie.

Evelynn is absoluut de meest belachelijk OP champion die nu in het spel zit, oefen haar in normals (met vrienden, zorg gewoon dat je er handig mee wordt) en pak haar iedere keer als je jungle kunt pakken en Evelynn open is.

Voor Top heb ik drie champions die hun lane kunnen winnen tegen vrijwel iedereen en enorm sterk scalen in de lategame. Aangezien dat het punt is waar je het meest relevant zult zijn voor je team. Als je top speelt leer te roamen op de momenten dat het kan maar probeer dit niet ten koste te laten gaan van teveel farm of zelfs een turret.

Voor Jungle heb ik Evelynn, Amumu (die waarschijnlijk permabanned is in Bronze, of niet meer?) en Vi. Evelynn en Vi zijn gewoon sterke gankers, Vi is ook goed in teamfights en Amumu is de god van teamfights. Beslissende champions die eigenlijk altijd wel relevant zijn. Het is op het moment praktisch onmogelijk om niet te snowballen als jungle Evelynn.

Mid drie assassins die goed kunnen roamen en niet al te moeilijk zijn. Misschien niet al te sterk de eerste 5 lvls, dus kijk uit dat je niet dood gaat, 10 cs verliezen de eerste 5 lvls is ok. Daarna constant kijken of je je lane tegenstander kunt vermoorden, vraag je jungler om ganks of push je lane en roam bot of top.

Bot de drie sterkste ad carries en de drie makkelijkste en tevens sterkste supports. Je hebt vrij weinig redenen om niet een van die drie ADs te spelen op het moment, de rest is gewoon niet zo sterk als dat zij zijn. Taric is een geweldige support die je goed kan leren hoe support precies werkt (als je niet minstens 2 assists hebt voor level 7 doe je het fout), Leona is goed omdat het erg goed past binnen de brons mentaliteit (vechten, vechten, vechten) en Annie doet gewoon enorm veel damage.

Ik heb in je match history gezien dat je ook Mordekaiser speelt. Dit kan echt heel erg goed zijn (er zijn behoorlijk wat spelers die door alleen Morde te masteren Diamond zijn geworden), maar je moet nagenoeg perfect kunnen farmen om dit te laten werken. Als je niet gemiddeld op 80 cs na 10 minuten zit en op 200 na 20 minuten, kun je beter een andere mid spelen.

Verder, afgaande op je match history, je last hit niet goed genoeg. Dit is echt het belangrijkste wat je kunt leren als je brons bent. Probeer iedere dag een half uurtje met verschillende champions in een custom game last hits te oefenen. Meer last hits = meer gold = meer items = meer wins.
Mooie post Keselo, hier heb ook ik wat aan aangezien ik vooral top, mid en jungle wil gaan oefenen de komende tijd.

Lasthitten is iets wat ik snel nijg te vergeten. De minions 'gewoon' aanvallen lijkt zoveel sneller te gaan, ook al verlies je er misschien een paar doordat je eigen minions ze te grazen nemen. Ik snap nog steeds niet precies waarom dat lasthitten nou zo belangrijk is...
pi_134100845
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 22:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mooie post Keselo, hier heb ook ik wat aan aangezien ik vooral top, mid en jungle wil gaan oefenen de komende tijd.

Lasthitten is iets wat ik snel nijg te vergeten. De minions 'gewoon' aanvallen lijkt zoveel sneller te gaan, ook al verlies je er misschien een paar doordat je eigen minions ze te grazen nemen. Ik snap nog steeds niet precies waarom dat lasthitten nou zo belangrijk is...
Je wilt je lane niet onnodig pushen. Hoe verder je van je toren staat, hoe makkelijker het is voor de tegenstander om je te ganken, je moet immers steeds verder lopen om veilig bij je toren te zijn.

Early game is het niet eens zozeer het doel om zo snel mogelijk te pushen, gewoon zorgen dat je zoveel mogelijk farm krijgt. Door alleen op de momenten dat je een last hit moet pakken te auto attacken, zorg je er ook voor dat je minder vaak cs mist omdat je auto attack animatie op 'cooldown' is.

Nog wat andere, zeer handige kleine dingen die waarschijnlijk erg voor de hand lijken te liggen, maar die mensen t/m gold vaak lijken te vergeten.
-Als je tegenstanders back zijn gegaan, zo snel mogelijk de lane pushen en zelf back gaan (tenzij dat je net terug in lane bent). Dit heeft twee dingen tot gevolg. De tegenstanders verliezen minions (xp en gold) en ze zullen niet voor staan qua items wanneer ze terug in lane komen. Als je ziet dat de jungler van de tegenstander niet in de buurt is (je hebt wards of ziet hem ergens anders), en je bent zo allebei rond level 8-9, dan is het vaak wel een goed idee om de turret te pakken. Dan kan de support het team wat meer helpen.
-Mid turret is altijd worth om te pakken, maar probeer niet dood te gaan. Mid pakken geeft zoveel map pressence dat het de eerste 15 minuten de belangrijkste objective van het spel is.
-Als in bot de AD of jungler van de tegenstander dood is gegaan, ping dragon en ga er GELIJK naar toe. Pak niet nog even snel die 3 cs. Mid, Jungle, Ad en Support gaan gelijk naar dragon. Dat is 800gold+ voor je team plus wat extra xp.
pi_134100857
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

Verder, afgaande op je match history, je last hit niet goed genoeg. Dit is echt het belangrijkste wat je kunt leren als je brons bent. Probeer iedere dag een half uurtje met verschillende champions in een custom game last hits te oefenen. Meer last hits = meer gold = meer items = meer wins.
Last hitten vind ik juist makkelijk, ik haal op dit moment makkelijk 120-150 op 20 mins als ik top of mid speel, ik weet wanneer ik mijn lane moet freezen/pushen. Ik kan haast perfect onder de turret farmen (2 schoten op melee minion dan aa, 1 aa op casterminion dan towershot dan weer aa) maar daarna stop ik echter bijna met farmen omdat de laning phase over is en anders mijn team throwt en ze gaan zeuren dat ik te veel solo speel ( ja dit gebeurd alleen in bronze/silver). Dit gebeurd werkelijk IEDERE game als ik niet 24/7 met mijn team blijf. Top ga ik vaak proxy farmen als ik weet waar de jungler is.
Ik speel al vaak met teleport maar dan maak ik toch weer moeilijker kills. En als ik niet op mijn lane speel vind ik het erg lastig om farm te vinden.
pi_134100971


[ Bericht 100% gewijzigd door op_quoter op 09-12-2013 22:51:44 ]
pi_134101045


[ Bericht 100% gewijzigd door op_quoter op 09-12-2013 22:53:10 ]
pi_134101227
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef op_quoter het volgende:

[..]

Last hitten vind ik juist makkelijk, ik haal op dit moment makkelijk 150-200 op 20 mins als ik top of mid speel, ik weet wanneer ik mijn lane moet freezen/pushen. Ik kan haast perfect onder de turret farmen (2 schoten op melee minion dan aa, 1 aa op casterminion dan towershot dan weer aa) maar daarna stop ik echter bijna met farmen omdat de laning phase over is en anders mijn team throwt en ze gaan zeuren dat ik te veel solo speel ( ja dit gebeurd alleen in bronze/silver). Dit gebeurd werkelijk IEDERE game als ik niet 24/7 met mijn team blijf.
Ik speel al vaak met teleport maar dan maak ik toch weer moeilijker kills. En als ik niet op mijn lane speel vind ik het erg lastig om farm te vinden.
Je farm blijkt inderdaad gemiddeld wel goed. In ieder geval zeker goed genoeg voor Silver.

Wat andere dingen:
-Koop je iedere keer als je back gaat tijdens de laning phase minstens 1 ward? Dus dat bovenop de gratis ward van je trinket. Ward vision kan zoveel kills opleveren, zeker als de tegenstander minder wards heeft, dat je daar een game op kan snowballen.
-Wanneer doe je gemiddeld de eerste dragon in je games? Op 10 minuten is er meestal wel een moment dat, als iemand het initiatief neemt, je een dragon kunt starten.
-Als je een teamfight hebt gewonnen, ping je dan gelijk de dichtstbijzijnde toren (of open inhib), waarna je als team dat doet, of ga je farmen of back oid?

Als ik brons t/m gold vrienden spectate zie ik dit constant. Na een fight gaan mensen maar wat farmen, of ze chasen iemand die met 100 hp weg komt en verliezen daarbij zoveel tijd dat ze niet meer de inhibitor kunnen pakken die open is. Als je goed farmed en goed laned, liggen je prioriteiten gewoon niet goed. Probeer je eens te verdiepen in de strategie achter de objectives in dit spel. Kijk een paar keer een stream van een pro speler (bij voorkeur Wingsofdeath, Voyboy of Krepo . Zoek er op youtube een VOD van op of whatever, en kijk gewoon eens een hele game lang wat het team doet qua objectives en probeer hier wat van op te steken en daarna in je games toe te passen.
pi_134101401
Ik kan je wel een paar keer spectaten als je denkt daar wat aan te hebben, kan helaas pas over een dag of 10, maar als je wilt kun je me toevoegen, IGN: Lujan.
pi_134101422
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

Mid: Fizz, Kassadin, Talon

Totaal niet mee eens, dat zijn absoluut geen easy-to-play champions.

Betere champions voor mensen met bronze-vaardigheden zijn Morgana en Malphite.

Safe in lane, vrijwel geen skillshots, gemakkelijk om mee te farmen, bijzonder sterk in teamfights en goed in initiaten en iemand out of position te pakken.
pi_134101468
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens, dat zijn absoluut geen easy-to-play champions.

Betere champions voor mensen met bronze-vaardigheden zijn Morgana en Malphite.

Safe in lane, vrijwel geen skillshots, gemakkelijk om mee te farmen, bijzonder sterk in teamfights en goed in initiaten en iemand out of position te pakken.
Makkelijk zat om veel damage mee te doen en dan nog weg te komen. Gewoon niets met skillshots is mijn filosofie. Fizz heeft geen skillshot yoloswagpls
pi_134102351
Diamondprox (van GambitGaming) doet een AMA op Reddit, misschien interessant voor de mensen die niet op reddit kijken.

http://www.reddit.com/r/l(...)gg_benq_diamond_ama/
pi_134102487
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:56 schreef Keselo het volgende:

[..]

Je farm blijkt inderdaad gemiddeld wel goed. In ieder geval zeker goed genoeg voor Silver.

Wat andere dingen:
-Koop je iedere keer als je back gaat tijdens de laning phase minstens 1 ward? Dus dat bovenop de gratis ward van je trinket. Ward vision kan zoveel kills opleveren, zeker als de tegenstander minder wards heeft, dat je daar een game op kan snowballen.
-Wanneer doe je gemiddeld de eerste dragon in je games? Op 10 minuten is er meestal wel een moment dat, als iemand het initiatief neemt, je een dragon kunt starten.
-Als je een teamfight hebt gewonnen, ping je dan gelijk de dichtstbijzijnde toren (of open inhib), waarna je als team dat doet, of ga je farmen of back oid?

Als ik brons t/m gold vrienden spectate zie ik dit constant. Na een fight gaan mensen maar wat farmen, of ze chasen iemand die met 100 hp weg komt en verliezen daarbij zoveel tijd dat ze niet meer de inhibitor kunnen pakken die open is. Als je goed farmed en goed laned, liggen je prioriteiten gewoon niet goed. Probeer je eens te verdiepen in de strategie achter de objectives in dit spel. Kijk een paar keer een stream van een pro speler (bij voorkeur Wingsofdeath, Voyboy of Krepo . Zoek er op youtube een VOD van op of whatever, en kijk gewoon eens een hele game lang wat het team doet qua objectives en probeer hier wat van op te steken en daarna in je games toe te passen.
vaak is het in brons ook dat iedereen na 20 min alleen maar mid speelt 5 vs 5 , en als je dan maar even top gaat pushen engagen ze alsnog of staat meestal de adc op een foute positie en gaat dood en is het mijn fout dat ik er niet was, dit zie ik bij de proffesionele streamers niet/bijna niet gebeuren, dan zeg je gewoon: "i'll push top for a min care" en gebeurt er niks.

Ik weet dat objectives het belangrijkst zijn in de game, maar als je team niet mee werkt, of deels is het erg moelijk deze objectives te verkrijgen
  maandag 9 december 2013 @ 23:40:15 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134103280
Mooien goeden TT

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Tja, als ik support ga ga ik wel met Thresh, gewoon omdat ik hem een erg leuke support vind.
Heb jij nog een goed idee voor een support die ik moet kopen? (Nami/Lulu)?
Nami is erg underpowered atm.

@keselo wbt je post naar mij in vorige topic, ik zou thresh niet kiezen omdat 'hij op is' ik ben goed met hem maar heb em de laatste tijd niet zoveel gespeeld. Ik vind hem gewoon erg viable voor alle zones, early mid en late blijft hij relevant en interactief.

Taric en Annie zijn mischien sterkere supports maar kunnen niet een ally redden van zekere dood zonder zichzelf in de waagschaal te smijten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 9 december 2013 @ 23:44:42 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134103427
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef op_quoter het volgende:

[..]

vaak is het in brons ook dat iedereen na 20 min alleen maar mid speelt 5 vs 5 , en als je dan maar even top gaat pushen engagen ze alsnog of staat meestal de adc op een foute positie en gaat dood en is het mijn fout dat ik er niet was, dit zie ik bij de proffesionele streamers niet/bijna niet gebeuren, dan zeg je gewoon: "i'll push top for a min care" en gebeurt er niks.

Ik weet dat objectives het belangrijkst zijn in de game, maar als je team niet mee werkt, of deels is het erg moelijk deze objectives te verkrijgen
Herkenbaar, daarom is jungler/mid spelen ook het beste wat je kunt doen in laag elo om jezelf snel op te werken omdat je de meeste map-impact hebt dan. mid lane winnen = easy roam en kills. counter jungle winnen = geen ganks in allied lanes en easy roam.

Ik speel zelf geen jungle overigens, als er iets is waar ik cht brons in ben is het junglen :D
Paar keer dat ik het probeerde ging ik steeds dood door jungle creeps :') en de keer dat ik dat niet ging gankte ik 'te vroeg' volgens mn teammatties :P

Ook geen nocht om het te leren verder ik vind het wel best dat ik 4 roles ken vullen.

Wat ook veel ziet op low elos/bronsen/silvers is dat mensen na 1 death al beginnen te bakkelijen met elkaar, en ook veel sneller potje opgeven zelfs als je lategame champs hebt, 1 of 2 deaths in je team? sur20 report noob noob easy your mother

Ik raad trouwens in bronze af om lategame champs te spelen zoals nasus, je team geeft meestal na 10 minuten al op dus pick een champ die early game al tiefes hard owned zoals Riven of Renekton. Darius trouwens ook leuken noobstomper, tevens Akali.

[ Bericht 3% gewijzigd door BaajGuardian op 09-12-2013 23:58:27 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134105085
Akali wilde ik inderdaad ook nog noemen, maar was ik vergeten. Zeker nu ze pink wards hebben verandert zijn mensen veel minder snel geneigd er een te halen. Paradijs voor de Akali.
pi_134105258
Nieuwe Lulu skin is echt super vet _O_

Dezen moet ik hebben

http://na.leagueoflegends.com/node/9236
  dinsdag 10 december 2013 @ 01:59:00 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134106562
Heb zonet wel ongelovelijk hard moeten lachen voor de verandering.

Ik wilde nunu duotop proberen, dus bear with me.

Game 1 zei rengar meteen suck dickderpaderpa dick suck maar ik zei kom op dude tis normal laat het ff proberen en toen zei bot adc dat het ok was en ook van 'dw i got this' dus ok het is ok.

Wij top tegen best goeie renekton die later wel wat lag problemen had en ik killde hem dan niet als hij stil stond etc en begon mn team te flamen tegen mij :')
Maar goed terug bij het begin dus h, die rengar gaat meteen naar 1 hp in lane tegen renekton :') (ff reminder hier, rengar is plat 2, renekton gold) rengar dus bot met geflame suck dick suck dick etc.
Ik gewoon positive in allchat met renekton praten en complimenten geven na dikke uber play van hem waarin hij rengar killde en escapede van mij over een wall naast blue side top lane 2e toren (inc flash) wat ik best knap vond gezien zn situatie (1hp ook en ik had skills op cd) xD (toen ging rengar trouwens ragequit voor 3 min + - lol)

Maar goed ff fast forward, potje uiteindelijk verloren no biggie. enemy team speelde best goed enzulks. Hele tijd rengar dus in chat te zeiken dat ik enimy team dicks suckte etc :')

Na potje alleen nog allied shyv over en zegt me dat ze 4 premade waren en klaagt nog wat meer maar ik had zoiets van dude tis normal doe rustig ff, mijn positiviteit behoudend.

-

Nu komt het mooie.

Ik start potje 2, kies weer nunu en zeg weer duotop pls?

Gragas instalocked en onze khazix is insta irritated en begint te jammeren dat hij afk gaat want hij haat insta lockers, dus ik zeg dude ga jij maar top met mij dan.
Ingame meteen hij van nee ga bot (had ik dus ap runes en masteries he) dus ik heb zoiets van ik wil die khazix tevreden houden dus ok ik ga bot met mf die meteen faalt in csen maar watever (boeit niet later ging goed hoor, meer dan)

Maar in champselect merkte ik wat op, de namen in enemy team waren dus dezelfde 4 premade van het vorige faalpotje :')
En die plat2 rengar was nu ziggs mid in enemy team.

En 2 andere van die premade waren bot jinx + lux support.
Hebben we ze gewoon facking hard ingemaakt :')
En die rengar op het eind schelden jonge prachtig, en dus in postgame vroeg enemy zed of ik ze kon reporten en heb dat maar gedaan voor negativity :')

Had het niet meer in postgame, ze waren uiteindelijk ook gewoon bang voor me, kom ik weer aan met mn superspeed nunu al hun skillshots juken en ze de tering in slowen zodat khazix en mf ff snel de moker konden leveren _O-.

Soms is league toch echt leuk, zolang je zelf maar positief probeerd te blijven, naja.. gewoon blijft wat er ook gebeurd. In normals tenminste. Lol.


-
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 10 december 2013 @ 02:00:12 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134106574
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:40 schreef Keselo het volgende:
Nieuwe Lulu skin is echt super vet _O_

Dezen moet ik hebben

http://na.leagueoflegends.com/node/9236
Gast die ga ik direct kopen wat denk jij.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134107692
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik mag toch ook doen wat ik wil? Als ik adc wil dan wil ik adc. En als ik die als eerste call dan is het dus mijn rol en heeft men dat maar te slikken. Dat wordt tenminste ook altijd van mij verwacht als ik eens NIET de eerste ben die called. Dan kan ik me een partij rage verwachten van iedereen als ik niet inschik, goeiedag zeg! Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het raar dat men er dan liever voor kiest om mij en dus ook het hele team maar gewoon te trollen. Ja het is een spel, maar stiekem wil iedereen het winnen. Dat merken we wel aan hoe zo goed als iedere League speler reageert tegen anderen als het niet lekker draait. Niet alleen ingame trouwens. Dus tegen dit soort dingen zou best harder opgetreden mogen worden, wat mij betreft ;)
Waar heb je het idee vandaan dat als je het eerst iets callt je die rol ook moet krijgen? Dan is het dus een wedstrijdje wie het snelst in de champ select komt en mid kan gillen? Volgens mij is het nog altijd een teamgame en overleg je met elkaar wie wat gaat doen. Overigens kun je beter draft pick spelen, daar heb ik zelden gezeik, zeker nu support een geliefdere rol is geworden en ze niet alleen maar wardbots meer zijn.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134108259
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik mag toch ook doen wat ik wil? Als ik adc wil dan wil ik adc. En als ik die als eerste call dan is het dus mijn rol en heeft men dat maar te slikken. Dat wordt tenminste ook altijd van mij verwacht als ik eens NIET de eerste ben die called. Dan kan ik me een partij rage verwachten van iedereen als ik niet inschik, goeiedag zeg! Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het raar dat men er dan liever voor kiest om mij en dus ook het hele team maar gewoon te trollen. Ja het is een spel, maar stiekem wil iedereen het winnen. Dat merken we wel aan hoe zo goed als iedere League speler reageert tegen anderen als het niet lekker draait. Niet alleen ingame trouwens. Dus tegen dit soort dingen zou best harder opgetreden mogen worden, wat mij betreft ;)
Ze trollen niet. Top gaan met adc/support en dus lane switchen wordt vaak genoeg op hoog elo gedaan. Als jij dan een zwakke champion kiest om mee te 1v2en is dat toch echt je eigen probleem. Niemand is verplicht om naar jou te luisteren.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134108310
Ik begon met ranked spelen als Singed (s3), en letterlijk na 5 potjes ofzo zat ik al in die promotieronde naar silver... Hij was ZO goed hahaha en zo leuk om te spelen, weet niet hoe dat nu is maar die tip wil ik je wel meegeven. Er zijn ook goede builds van bekend en bekende spelers livestream(d)en hem ook vaak!

Natuurlijk faalde ik in mn promotie he, dat dan weer wel..
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_134108818
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:01 schreef nyny83 het volgende:
Waar heb je het idee vandaan dat als je het eerst iets callt je die rol ook moet krijgen? Dan is het dus een wedstrijdje wie het snelst in de champ select komt en mid kan gillen? Volgens mij is het nog altijd een teamgame en overleg je met elkaar wie wat gaat doen. Overigens kun je beter draft pick spelen, daar heb ik zelden gezeik, zeker nu support een geliefdere rol is geworden en ze niet alleen maar wardbots meer zijn.
Dat doet iedereen, het is altijd een wedstrijdje. Als ik als tweede adc call en ik niet inschik dan is het zeuren, zeiken en kankeren. Hard kankeren, je wordt soms uitgescholden alsof je een moord begaan hebt. Oja en gereport worden naderhand. Daarom zorg ik ook altijd dat ik mijn gewenste rol onder CTRL+V heb staan en z.s.m. die chatbalk aanklik als het potje begint. Degene die als eerste heeft geroepen krijgt de rol en de rest heeft het maar te slikken. Zo zijn bijna alle spelers die ik tot nog toe heb meegemaakt. Echter, voor een premade lijkt alles opeens te moeten wijken, gewoon omdat zij premade zijn en jij niet.

Draft pick moet je alle rollen voor kunnen spelen toch? Daar ben ik nog niet klaar voor ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:07 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ze trollen niet. Top gaan met adc/support en dus lane switchen wordt vaak genoeg op hoog elo gedaan. Als jij dan een zwakke champion kiest om mee te 1v2en is dat toch echt je eigen probleem. Niemand is verplicht om naar jou te luisteren.
Ze trollen wel, want dat zeiden ze ingame. Van hoog elo is hier geen sprake. Het is ook gewoon niet logisch om je ADC met 1v2 te laten en dan zelf 2v1 op de toplane te gaan. Dat is vragen om problemen. Champion keuze heeft daar weinig mee van doen en het wordt bovendien moeilijk om dit nog te wijzigen als je al ingame zit. ik zie niet waarom het dan 'mijn schuld' is, terwijl ik me simpelweg aan het 'wie het eerst komt wie het eerst maalt principe' hou, zoals 100% van alle solospelers (in ieder geval op laag niveau). Maar omdat zij premade zijn en ik niet is het dus allemaal mijn eigen schuld volgens jou? Dat is natuurlijk een non-argument van de bovenste plank....

Wat mij betreft worden die hele premades trouwens opgeschort. Gewoon een gescheiden solo-queue en een CO-OP queue en je bent van het hele gezeik af.
pi_134108947
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

Speel alleen champs die:
1) Enorm hard snowballen.
2) OP zijn.

Pak voor iedere rol 1 champions die je erg goed kan spelen en aan deze criteria voldoet en nog 2 die je kan spelen voor het geval dat je main champion gebanned of gepicked is. Ga niet af op de counterpicks waar iedereen altijd zo door geobsedeerd is, in Brons speelt niemand goed genoeg om puur op een champion zijn kit jou in lane te counteren.

Probeer wel de champions die moeilijk te spelen zijn een beetje te vermijden. Er is niets mis met een sterke champion die niet moeilijk is te spelen, het is zelfs een stuk efficinter dan 50 games een champion oefenen voor je er handig in bent. Dus ga bijvoorbeeld geen Zed, Shaco of Thresh spelen.

Wat ik aanraad:
Top: Nasus, Renekton, Shyvana
Jungle: Evelynn, Amumu, Vi
Mid: Fizz, Kassadin, Talon
AD: Lucian, Jinx, Sivir
Support: Leona, Taric, Annie.

Evelynn is absoluut de meest belachelijk OP champion die nu in het spel zit, oefen haar in normals (met vrienden, zorg gewoon dat je er handig mee wordt) en pak haar iedere keer als je jungle kunt pakken en Evelynn open is.

Voor Top heb ik drie champions die hun lane kunnen winnen tegen vrijwel iedereen en enorm sterk scalen in de lategame. Aangezien dat het punt is waar je het meest relevant zult zijn voor je team. Als je top speelt leer te roamen op de momenten dat het kan maar probeer dit niet ten koste te laten gaan van teveel farm of zelfs een turret.

Voor Jungle heb ik Evelynn, Amumu (die waarschijnlijk permabanned is in Bronze, of niet meer?) en Vi. Evelynn en Vi zijn gewoon sterke gankers, Vi is ook goed in teamfights en Amumu is de god van teamfights. Beslissende champions die eigenlijk altijd wel relevant zijn. Het is op het moment praktisch onmogelijk om niet te snowballen als jungle Evelynn.

Mid drie assassins die goed kunnen roamen en niet al te moeilijk zijn. Misschien niet al te sterk de eerste 5 lvls, dus kijk uit dat je niet dood gaat, 10 cs verliezen de eerste 5 lvls is ok. Daarna constant kijken of je je lane tegenstander kunt vermoorden, vraag je jungler om ganks of push je lane en roam bot of top.

Bot de drie sterkste ad carries en de drie makkelijkste en tevens sterkste supports. Je hebt vrij weinig redenen om niet een van die drie ADs te spelen op het moment, de rest is gewoon niet zo sterk als dat zij zijn. Taric is een geweldige support die je goed kan leren hoe support precies werkt (als je niet minstens 2 assists hebt voor level 7 doe je het fout), Leona is goed omdat het erg goed past binnen de brons mentaliteit (vechten, vechten, vechten) en Annie doet gewoon enorm veel damage.

Ik heb in je match history gezien dat je ook Mordekaiser speelt. Dit kan echt heel erg goed zijn (er zijn behoorlijk wat spelers die door alleen Morde te masteren Diamond zijn geworden), maar je moet nagenoeg perfect kunnen farmen om dit te laten werken. Als je niet gemiddeld op 80 cs na 10 minuten zit en op 200 na 20 minuten, kun je beter een andere mid spelen.

Verder, afgaande op je match history, je last hit niet goed genoeg. Dit is echt het belangrijkste wat je kunt leren als je brons bent. Probeer iedere dag een half uurtje met verschillende champions in een custom game last hits te oefenen. Meer last hits = meer gold = meer items = meer wins.
Alleen Lucian vervangen met Quinn en het is goed.
pi_134108949
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat doet iedereen, het is altijd een wedstrijdje. Als ik als tweede adc call en ik niet inschik dan is het zeuren, zeiken en kankeren. Hard kankeren, je wordt soms uitgescholden alsof je een moord begaan hebt. Oja en gereport worden naderhand. Daarom zorg ik ook altijd dat ik mijn gewenste rol onder CTRL+V heb staan en z.s.m. die chatbalk aanklik als het potje begint. Degene die als eerste heeft geroepen krijgt de rol en de rest heeft het maar te slikken. Zo zijn bijna alle spelers die ik tot nog toe heb meegemaakt. Echter, voor een premade lijkt alles opeens te moeten wijken, gewoon omdat zij premade zijn en jij niet.

Draft pick moet je alle rollen voor kunnen spelen toch? Daar ben ik nog niet klaar voor ;)

[..]

Ze trollen wel, want dat zeiden ze ingame. Van hoog elo is hier geen sprake. Het is ook gewoon niet logisch om je ADC met 1v2 te laten en dan zelf 2v1 op de toplane te gaan. Dat is vragen om problemen. Champion keuze heeft daar weinig mee van doen en het wordt bovendien moeilijk om dit nog te wijzigen als je al ingame zit. ik zie niet waarom het dan 'mijn schuld' is, terwijl ik me simpelweg aan het 'wie het eerst komt wie het eerst maalt principe' hou, zoals 100% van alle solospelers (in ieder geval op laag niveau). Maar omdat zij premade zijn en ik niet is het dus allemaal mijn eigen schuld volgens jou? Dat is natuurlijk een non-argument van de bovenste plank....

Wat mij betreft worden die hele premades trouwens opgeschort. Gewoon een gescheiden solo-queue en een CO-OP queue en je bent van het hele gezeik af.
Kerel, ze zeggen toch vantevoren dat ze premade adc/support gaan. Dat jij adc/bot kiest mag je helemaal zelf weten. Niemand klaagt, alleen jij omdat je perse wil dat jouw reet gesuport wordt terwijl zij vantevoren al samen wilden gaan.

Maar hoe oud ben je eigenlijk? Misschien kan ik dan meer begrip tonen voor je logica.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134108958
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:56 schreef JennaSometimes het volgende:

[..]

Alleen Lucian vervangen met Quinn en het is goed.
Quinn is slecht bot. Quinn speel je op top om iedere bruiser ooit te counteren.
pi_134109071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:56 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Kerel, ze zeggen toch vantevoren dat ze premade adc/support gaan. Dat jij adc/bot kiest mag je helemaal zelf weten. Niemand klaagt, alleen jij omdat je perse wil dat jouw reet gesuport wordt terwijl zij vantevoren al samen wilden gaan.

Maar hoe oud ben je eigenlijk? Misschien kan ik dan meer begrip tonen voor je logica.
Blijkbaar ouder dan jij, als je het over die boeg wil gooien. Deze discussie is klaar, ik heb mijn standpunt en jij het jouwe. Ik ga me niet laten verleiden tot allerhande kinderachtig gedrag omdat jij de discussie alleen maar vanuit je eigen premade hoek kan zien ;)
pi_134109123
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:03 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Blijkbaar ouder dan jij, als je het over die boeg wil gooien. Deze discussie is klaar, ik heb mijn standpunt en jij het jouwe. Ik ga me niet laten verleiden tot allerhande kinderachtig gedrag omdat jij de discussie alleen maar vanuit je eigen premade hoek kan zien ;)
Hoezo premade hoek? Ik ben voor wie het eerst roept krijgt de lane hoor. Als iemand mid roept ga ik niet mid pakken. Dan ga ik top of bot, net als die premades die jij tegenkwam.

Als ik top call en 2 premades willen dubbel jungle mogen ze dat van mij doen. Dat is normal blind pick.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134109234
Waarom neem je op dat soort momenten niet de moeite om de jungle in te duiken? Je hoeft het niet perse super goed te kunnen, zolang je maar een beetje de basis ervan kent. Voorkom je zulke situaties ook. Scheelt jezelf ook irritaties.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_134111010
Word het niet is hoog tijd om ne FOK!-team te starten? Of bestaat die al?
pi_134111191
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef JennaSometimes het volgende:
Word het niet is hoog tijd om ne FOK!-team te starten? Of bestaat die al?
Volgens mij al 6+ keer geprobeerd en iedere keer na 2-3 games gedisband >_>
pi_134111356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Volgens mij al 6+ keer geprobeerd en iedere keer na 2-3 games gedisband >_>
Dan maken we 'n nieuwe aan? Ik kan wel als support. :)
pi_134111363
Onderling skillniveau en het op elkaar afstemmen van de agenda's om te spelen is best lastig. Zelfs het FOK kanaal gebruiken was op een kleine periode in het begin na niet laagdrempelig genoeg. Bij GoT heb ik het kanaal onlangs weer wat nieuw leven ingeblazen maar ik denk dat dat ook een maandje zo is en dan weer inkakt.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:21:08 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134112336
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:56 schreef Keselo het volgende:

[..]

Quinn is slecht bot. Quinn speel je op top om iedere bruiser ooit te counteren.
Dit.

Wie de shit speelt quinn nou bot tegen masterrace lucian, jinx en cait.

@glen. Wat je over premades zegt bewees mijn mooien 2 potjes gister xD
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134112883
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat doet iedereen, het is altijd een wedstrijdje. Als ik als tweede adc call en ik niet inschik dan is het zeuren, zeiken en kankeren. Hard kankeren, je wordt soms uitgescholden alsof je een moord begaan hebt. Oja en gereport worden naderhand. Daarom zorg ik ook altijd dat ik mijn gewenste rol onder CTRL+V heb staan en z.s.m. die chatbalk aanklik als het potje begint. Degene die als eerste heeft geroepen krijgt de rol en de rest heeft het maar te slikken. Zo zijn bijna alle spelers die ik tot nog toe heb meegemaakt. Echter, voor een premade lijkt alles opeens te moeten wijken, gewoon omdat zij premade zijn en jij niet.

Draft pick moet je alle rollen voor kunnen spelen toch? Daar ben ik nog niet klaar voor ;)

Niet alle rollen, met 3 kom je er sowieso wel uit. En anders speel je een keer een rol waar je niet goed in bent. Je hebt je voorkeuren aangegeven, als je faalt in een rol die je team je niet wilt geven is dat niet echt jouw schuld. Zolang je maar in ieder geval wel meerdere rollen kunt spelen inderdaad. Wedstrijdje snelroepen vind ik persoonlijk de meest kansloze manier van picken aangezien niet iedereen even snel de lobby in komt of de rol onder ctrl v heeft staan. Bovendien komen door timing issues soms berichten bij verschillende spelers in een andere volgorde op het scherm als ze (ongeveer) tegelijkertijd zijn verzonden.

En als je toch blind pick wilt spelen, je callt je rol en iemand anders wil dat ook gaan spelen... tja, dan pick je die champ toch gewoon alsnog? Het is een normal, niemand kan jou dwingen om die champion in die lane te spelen. Ga je lekker Vayne top spelen, kan best goed werken. Als je serieus en tryhard wilt spelen moet je ranked spelen en daarin is de eerder genoemde draft modus de manier van picken. Daarin geldt dan pick order > call order , maar meestal kom je er in goed overleg prima uit.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134113313
Quinn mid is veel beter. Dat roam.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134113518
als je sterke soloq jungler wilt spelen pak Udyr <3 als je die masterd is het gg ;) sterke champ die alles heeft
pi_134114548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:05 schreef Vangrance het volgende:
sterke champ die alles heeft
Behalve een fatsoenlijke gap closer waardoor je elke game kapot gekite wordt. Of een fatsoenlijke ult.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134116819
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Behalve een fatsoenlijke gap closer waardoor je elke game kapot gekite wordt. Of een fatsoenlijke ult.
MAar zelfs al val je behind met udyr dan bouw je gewoon tanky en is het nog steeds a viable champ
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:10:33 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134117074
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Behalve een fatsoenlijke gap closer waardoor je elke game kapot gekite wordt. Of een fatsoenlijke ult.
Niet echt nodig bij udyr, zn movement speed is behoorlijk hoog.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134117769
Gonna stack some lucian games
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:37:55 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134117907
Nunu is als support niet leuk top wel, ik zat te denken wat nog meer leuke supports zijn die met de changes wellicht beter zijn geworden.. alistar geen zin in .. is me te harass-loos.. hmm..
Dacht nog ff aan kassadin maar die is lategame dan waardeloos.. oh nvm ik weet al iets :D

Maokai natuurlijk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134117960
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Nunu is als support niet leuk top wel, ik zat te denken wat nog meer leuke supports zijn die met de changes wellicht beter zijn geworden.. alistar geen zin in .. is me te harass-loos.. hmm..
Dacht nog ff aan kassadin maar die is lategame dan waardeloos.. oh nvm ik weet al iets :D

Maokai natuurlijk.
Gangplank is nice
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:40:49 #58
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134118006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:39 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Gangplank is nice
mwa lategame nie echt full potential, beste is een tanky champ met redelijke harass, maokai is daar wel goe vur.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:44:51 #59
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_134118128
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

*verhaal*
Zed moeilijk? Vind ik juist n van de makkelijkere champs om te spelen. Maar goed, misschien komt dat ook wel doordat Zed mijn twee grootste zwakheden oplost: niet kunnen last hitten (wordt een stuk makkelijker door de extra magic damage bij elke minion onder 50% health die ik raak met een basic attack, alleen beetje oppassen met pushen) en ontzettend slecht zijn in mana management (want Zed gebruikt energy obviously :P). Skillshots ben ik ook niet bepaald een grootmeester in maar dat weerhoudt me er niet van om als Zed toch vaak goede scores te halen.
pi_134118496
Mijn account van Lol gehacked... -O-
Een friend op mijn list bleek gehacked en ik stom op een link van hem klikken 8)7

Stomstomstom :(
Maar lol support tickets aangemaakt, hoop dat ze iets kunnen doen
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_134118701
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Nunu is als support niet leuk top wel, ik zat te denken wat nog meer leuke supports zijn die met de changes wellicht beter zijn geworden.. alistar geen zin in .. is me te harass-loos.. hmm..
Dacht nog ff aan kassadin maar die is lategame dan waardeloos.. oh nvm ik weet al iets :D

Maokai natuurlijk.
Kassadin is voor een assassin lategame juist relatief goed.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134119016
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:00 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Kassadin is voor een assassin lategame juist relatief goed.
Hij wilde het als support, en dan is het idd niet een hele goede keuze.

Maokai is in dat geval wel beter, was sowieso al soms als support gebruikt.
@BG: Nautilus misschien? Beetje zelfde geval als Maokai.
pi_134119090
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Nunu is als support niet leuk top wel, ik zat te denken wat nog meer leuke supports zijn die met de changes wellicht beter zijn geworden.. alistar geen zin in .. is me te harass-loos.. hmm..
Dacht nog ff aan kassadin maar die is lategame dan waardeloos.. oh nvm ik weet al iets :D

Maokai natuurlijk.
Gister nog tegen een Nunu top gespeeld. Ik was zelf jungler, maar onze Riven presteerde het om 0/4 tegen die Nunu te gaan omdat hij te greedy was en ging towerdiven etc. Moet je niet doen bij Nunu. Die rent rondjes om zijn tower heen met bloodboil aan en je krijgt hem niet te pakken.

Maargoed, ondanks dat Nunu fed was (kon uiteraard ook freefarmen omdat hij dik voor stond) had hij vanaf midgame geen enkele impact op de game meer. Full AP nunu is niet viable en als je tank items bouwt kun je Nunu lekker negeren.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134119194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

mwa lategame nie echt full potential, beste is een tanky champ met redelijke harass, maokai is daar wel goe vur.
Lol moa boven gp you know jack shit bro... Try it. Q crit harras epic plus his sustain
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:33:22 #65
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134119918
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:09 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Hij wilde het als support, en dan is het idd niet een hele goede keuze.

Maokai is in dat geval wel beter, was sowieso al soms als support gebruikt.
@BG: Nautilus misschien? Beetje zelfde geval als Maokai.
Heb naut niet helaas, vond hem altijd te verradelijk squishy vergeleken met bijv leona en ali.
Maokai ging wel ok, moest uiteindelijk zelf maar carryen ivbm mn adc die zilver skills had en op geen enkele ping reageerde en dus steeds geganked werd (en mij dan de schuld geven, "why u go back omg". staat ze dan bij 2e enemy toren hoor..)

Enemey lee was wel goed die heb ik ook gehonored maar ik vind maokai niet echt een goede support tbh, veel te weinig dmg met saplings early en ze pushen de lane wat sneller ook.
Ik denk dat leona beter kan wat maokai doet. Maar ik wil in normals niet op meta picks doen, wil gewoon beetje fun hebben maar het moet niet waardeloos zijn in lane natuurlijk dus je ziet me niet poppy support gaan oid.

Ff denken wat nog meer kan.. hmm
ryze support? Of trist support.. hmmm.. Trist speelt als support beetje als een harassende alistar zonder heal, moet je wel heel goed je shit timen en je W enkel als escape gebruiken..

Denk dat ryze beter werkt dan. Gezien een tear builden met huidige support items snel gaat.. Ik zal dat ff proberen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 10 december 2013 @ 16:42:55 #66
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134120236
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:11 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Gister nog tegen een Nunu top gespeeld. Ik was zelf jungler, maar onze Riven presteerde het om 0/4 tegen die Nunu te gaan omdat hij te greedy was en ging towerdiven etc. Moet je niet doen bij Nunu. Die rent rondjes om zijn tower heen met bloodboil aan en je krijgt hem niet te pakken.

Maargoed, ondanks dat Nunu fed was (kon uiteraard ook freefarmen omdat hij dik voor stond) had hij vanaf midgame geen enkele impact op de game meer. Full AP nunu is niet viable en als je tank items bouwt kun je Nunu lekker negeren.
Nou Nunu met liandrys is best scary hoor geloof me, zn zwakte is dat elke nieuwe (vanaf half 2013) champ en zn moeder nu hard cc heeft, dat nekt nunu gewoon hard.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134120499
Waarom sws zoveel waardeloze supports? Maokai is een slechte versie van leona als support.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134121679
speelde net tegen een ziggs sup was irritant
  dinsdag 10 december 2013 @ 18:40:50 #69
413672 Munchlax
De pokmon van FOK!
pi_134123741
Winter Wonder Lulu :D. Ik wist al dat die kwam (net als Singed en Sivir skins).
Ookal maakt die poro het echt af.
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_134123832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nou Nunu met liandrys is best scary hoor geloof me, zn zwakte is dat elke nieuwe (vanaf half 2013) champ en zn moeder nu hard cc heeft, dat nekt nunu gewoon hard.
hard cc nekt iedereen hard. Punt is gewoon dat hij vanaf midgame relatief weinig damage doet en slechts een beetje utility meebrengt terwijl een riven je halve team kan slopen. Ik ben nog nooit een Nunu top tegengekomen die ons team echt in de problemen gebracht heeft.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134124460
Ik ga in S4 mijn EUW account eens wat meer oppakken. Over de tijd sinds het levelen ervan zo nu en dan een champion opgepikt (en dan degene die ik sowieso al zou spelen en nog wilde leren). Momenteel mijn 'lineup' (ofc staan een paar dubbel vanwege meerdere roles);

Top: Shyvana, Nasus, Renekton (in mindere mate Kha'zix en Vi)
Jungle: Nocturne, Vi, Shyvana, Sejuani, Nautilus
Mid: Lux, Orianna, Kha'zix, Ahri
ADC: Alles behalve Lucian/Jinx
Support: Thresh, Leona, Lulu (Annie is toch 450 IP dus die komt ook wel)

Nu wel m'n runes compleet maken. Voor ADC mis ik nog 1 vamp quint, AP runes moet ik nog doen, en een paar specifieke/situational jungle runes.
pi_134124710
Qua champions zit het wel goed eigenlijk, voor elke rol heb je een of meerdere champions die in die rol top tier zijn.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134124976
Ja, precies. Meeste zijn ook al wel champs die ik kan spelen, alleen ben ik nog geen goede toplaner en is m'n mid ook hit or miss. Van deze champs heb ik nog wel wat oefening nodig met Kha'zix, Ahri, en ook nog wel wat voor Nasus (weet de sterke fase wel te bereiken, maar ik ben nog niet goed in het balanceren van welke CS ik zonder en welke met Q gelasthit moet worden, waardoor ik te veel mis). Maar goed, dat was ook deels de reden van m'n EUW account :P.

Mogelijk dat Lucian/Jinx er binnenkort nog wel bij komen (aangezien ik toch ADC main normaliter), en Rengar en Evelynn zit ik nog over te denken (met name Eve heb ik de runes bijv. nog niet voor)
pi_134125608
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:11 schreef DjNivek het volgende:
(met name Eve heb ik de runes bijv. nog niet voor)
Jungle Eve kun je gewoon spelen met:
AD Marks
Armor seals (heb je altijd nodig)
AP/lvl of MR/lvl glyphs
AP quints

Die heb je toch wel?
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134125747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:28 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Jungle Eve kun je gewoon spelen met:
AD Marks
Armor seals (heb je altijd nodig)
AP/lvl of MR/lvl glyphs
AP quints

Die heb je toch wel?
De AP quints heb ik nog niet, dit account had ik met Twisted Treeline botgames geleveled (met xp + ip boost). Had toen alleen de IP voor de ADC runes en Support runes. Dus dat ben ik nu langzaam aan het uitbouwen naar meer :P
pi_134127309
Voordeeltje: AP quints zijn cheap :)
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134127806
Klopt, ga ze na m'n 2de LS quint wel halen. Heb momenteel maar 708 IP, en denk nog wel het meeste uit de LS quint te halen (gezien m'n champ pool). Daarna dus 3075 IP voor de AP quints, en dan nog ff kijken wat ik qua marks, etc. ga doen. Movement speed quints gebruik ik ook vaak voor junglers, dat is ook weer 6k+ IP.

Heb nog wel even te gaan voordat het account 'compleet' is :P
pi_134128460
Ranked que's weer down :{
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_134131084
Is corki generfed of wordt hij gewoon niet meer veel gespeeld?
Because you know i'm all about that ass
pi_134133485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
Nunu is als support niet leuk top wel, ik zat te denken wat nog meer leuke supports zijn die met de changes wellicht beter zijn geworden.. alistar geen zin in .. is me te harass-loos.. hmm..
Dacht nog ff aan kassadin maar die is lategame dan waardeloos.. oh nvm ik weet al iets :D

Maokai natuurlijk.
Maokai was vorige patch al erg leuk, enige probleem is dat je of weinig harass hebt in lane, of je E maxt en dan weinig CC hebt in midgame teamfights.

Wil zelf LeBlanc meer oefenen als support, zit zeker potentieel. Ook Cho'Gath, Syndra en Viktor lijken me wel aardig.
pi_134133735
Viktor lijkt me wel aardig maar die passive :') :r
Because you know i'm all about that ass
pi_134136070
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:33 schreef blow... het volgende:
Is corki generfed of wordt hij gewoon niet meer veel gespeeld?
Wat aangepast en nerfed
pi_134136291
Net voor de verandering eens met een goud geklasseerde Blitzcrank op bot gespeeld. Heerlijk, wat een verademing (ik ben bronze en rang-onwaardige teamgenoten gewend). Geindigd met 15/1/11 na nog geen 25 minuten (Jinx) _O_
pi_134136525
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef GlenSpey het volgende:
Net voor de verandering eens met een goud geklasseerde Blitzcrank op bot gespeeld. Heerlijk, wat een verademing (ik ben bronze en rang-onwaardige teamgenoten gewend). Geindigd met 15/1/11 na nog geen 25 minuten (Jinx) _O_
Jij blij, ik zat bij 4-premades. Diamond5 Gold5 en 2 silvers tegen 4 silvers en een bronze. Diamond/Gold bot dood voordat ik mn blue had, top was evelyn (3min 2x dood), en khazix mid had een dc. Verloren game binnen 3 minuten, gelukkig geen gezeur xD
  dinsdag 10 december 2013 @ 23:59:28 #85
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134137725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Keselo het volgende:

[..]

Maokai was vorige patch al erg leuk, enige probleem is dat je of weinig harass hebt in lane, of je E maxt en dan weinig CC hebt in midgame teamfights.

Wil zelf LeBlanc meer oefenen als support, zit zeker potentieel. Ook Cho'Gath, Syndra en Viktor lijken me wel aardig.
cho dacht ik ook al aan. Lissandra heb ik al een aantal keer geprobeerd met de veronderstelling dat ze net als leona zou spelen maar dan meer dmg en minder tankyness maar het sukt gewoon hard :')

cho ga ik ook zeker eens proberen iig.

Viktor heb ik niet omdat ik niks met hem kan gezien ik alles op smartcast heb en dan is zn laser zo kut te richten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134138363
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:28 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Jij blij, ik zat bij 4-premades. Diamond5 Gold5 en 2 silvers tegen 4 silvers en een bronze. Diamond/Gold bot dood voordat ik mn blue had, top was evelyn (3min 2x dood), en khazix mid had een dc. Verloren game binnen 3 minuten, gelukkig geen gezeur xD
Hehe, je dacht op voorhand waarschijnlijk die game in de pocket te hebben met zo'n line-up :P

Hier is de winst van zojuist alweer laaiend hard afgestraft. Pot begon best wel goed, zat met een Teemo tegen een zwakke Kharma (sup) en een Zilean ADC ( :') ). Helaas was onze mid AFK waardoor onze jungler deze rol op zich nam. Enemy Khazix wist hierdoor al gauw zijn buikje rond te eten en was binnen een mum van tijd godlike. Daarnaast hadden ze ook nog een bloedirritante Ahri. Verloren zaak dus :N

Valt me trouwens wel vaker op dat Khazix erg makkelijk gefeed raakt. Valt ook echt niks tegen dat ding te beginnen als ie die jumpaanval initieert. Beetje OP als je het mij vraagt...
pi_134146509
Godverdomme waarom heb ik lucian gekocht. Leek me echt zo'n sterke secretly OP champ waarvan niemand het weet, maar toen werd ie steeds vaker gespamt en ik me maar afvragen waarom.
Wordt ie in Azie dus doodgespeeld en op toernoois. Flikkerige WANNA BE PROS toch ook altijd. Zijn tevens dezelfde gasten die om nerfs gaan lopen janken. :')
We're slowly approaching inevitable death.
  woensdag 11 december 2013 @ 13:14:47 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134147197
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef dustbrain het volgende:
Godverdomme waarom heb ik lucian gekocht. Leek me echt zo'n sterke secretly OP champ waarvan niemand het weet, maar toen werd ie steeds vaker gespamt en ik me maar afvragen waarom.
Wordt ie in Azie dus doodgespeeld en op toernoois. Flikkerige WANNA BE PROS toch ook altijd. Zijn tevens dezelfde gasten die om nerfs gaan lopen janken. :')
R U SRS.

Lucian is de #1 adc atm man.. die double shots proc met triforce = op als de tering, daar maai je bruisers mee weg in teamfights alsof het supports zijn.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134148347
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

R U SRS.

Lucian is de #1 adc atm man.. die double shots proc met triforce = op als de tering, daar maai je bruisers mee weg in teamfights alsof het supports zijn.
Is die post wel naar mij gericht?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134148727
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef dustbrain het volgende:
Godverdomme waarom heb ik lucian gekocht. Leek me echt zo'n sterke secretly OP champ waarvan niemand het weet, maar toen werd ie steeds vaker gespamt en ik me maar afvragen waarom.
Wordt ie in Azie dus doodgespeeld en op toernoois. Flikkerige WANNA BE PROS toch ook altijd. Zijn tevens dezelfde gasten die om nerfs gaan lopen janken. :')
Heb bijna nog exclusief lucian gespeeld de laatst dagen mits banned maar dude late game lucian is a beast. Give it a try
  woensdag 11 december 2013 @ 14:09:10 #91
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134148978
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:51 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Is die post wel naar mij gericht?
Nee naar de andere dustbrain die ik quote.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134149151
ik zit met een probleem en maybe weten jullie er een oplossing op....

ik heb sinds een maand last van framrate drops in LoL.... en weet niet hoe dat op te lossen is... ik heb er vooral last van als ik in teamfights zit maar soms ook gewoon random, dan dropt hij van 60 naar 20.... heb er nooit last van gehad maar sinds kort valt het me steeds meer op en gebeurt het ook steeds vaker? en het is zwaar irritant haha :d

Weet er iemand een oplossing daar op?
pi_134149302
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:02 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Heb bijna nog exclusief lucian gespeeld de laatst dagen mits banned maar dude late game lucian is a beast. Give it a try
Dus je speelt exclusief een gebande champions?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134149330
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:13 schreef Vangrance het volgende:
ik zit met een probleem en maybe weten jullie er een oplossing op....

ik heb sinds een maand last van framrate drops in LoL.... en weet niet hoe dat op te lossen is... ik heb er vooral last van als ik in teamfights zit maar soms ook gewoon random, dan dropt hij van 60 naar 20.... heb er nooit last van gehad maar sinds kort valt het me steeds meer op en gebeurt het ook steeds vaker? en het is zwaar irritant haha :d

Weet er iemand een oplossing daar op?
Framerate locken op 30 frames. Heb je minder frames maar wel stabiel.

Naar processen gaan in taakbeheer en zware processen afsluiten.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134149573
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Framerate locken op 30 frames. Heb je minder frames maar wel stabiel.

Naar processen gaan in taakbeheer en zware processen afsluiten.
dat is het heb nieuwe windows geinstalleerd... een kale versie... en heb alleen maar Lol en TS op me computer :d dus zware processen heb ik niet :d mar vind het apart dat ik er nu last van heb... en een maand geleden helemaal geen last had van lag in LOL
pi_134150524
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Dus je speelt exclusief een gebande champions?
Op voorwaarde dat lucian niet gebanned is....
pi_134150998
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Op voorwaarde dat lucian niet gebanned is....
owwww, tenzij bedoelde je dus. :o
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134151845
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:06 schreef dustbrain het volgende:

[..]

owwww, tenzij bedoelde je dus. :o
Iets met slak en zout.....
pi_134153174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:27 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Iets met slak en zout.....
ok
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134153374
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:04 schreef dustbrain het volgende:

[..]

ok
Of met bijen en handjes
  woensdag 11 december 2013 @ 16:20:39 #101
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_134153680
OKI. Ik kan riven eindelijk een beetje fatsoenlijk spelen.

Heerlijke champ, met veel dmg, ook mooie 1v1 potential.

Net 4vs1, ik stond nog vrolijk te splitpushen, kwamen er in eens 4 man op me af.
Had de eerste 2 (mid en adc) al dood met alleen ulti, darius W'de ik, en shielde dirrect, paar aa's op zen aarsch en die was dood. Hun yi critte wel aardig, maar die zat gelukkig op cooldown.

Toch een quadra afgedwongen, helaas penta net neit gehaald, omdat support de fountain in flashede :(
Tadumtiedum.
pi_134156569
Gisteren een heerlijke winning spree vandaag heerlijke loosing spree weer terug bij waar ik gisteren begon
pi_134156581
Riven is de meest easy champ om 1v1< mee te doen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134156616


I *; Jinx

Die 11-9 ook nog megahard gecarried in t begin, maar helaas waren mijn teammates Khazix en Ahri aan het feeden :')
pi_134162128
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134164399
Iemand tips of commentaar over Shaco jungle?

Speel hem de laatste paar dagen wel eens alleen lijkt zijn jungle cs te traag en hij moet niet gecounterjungled worden.
pi_134165708
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef Barbewire het volgende:
Iemand tips of commentaar over Shaco jungle?

Speel hem de laatste paar dagen wel eens alleen lijkt zijn jungle cs te traag en hij moet niet gecounterjungled worden.
Je moet met shaco juist counter junglen. pak je blauw en wrait met je boxes dan enemy red en take it or take it en kill enemy jungler
  woensdag 11 december 2013 @ 23:22:14 #109
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_134174815
En weer een nasus op top, zwaard van riven diep in zn anus gedrukt.
Tadumtiedum.
  donderdag 12 december 2013 @ 01:11:17 #110
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134178410
Volgens mij werkt ap nasus support wel met die support changes, zn w en E zijn gewoon killer in lane.
Malphite zal ook wel weer nuttiger zijn als support nu.

lal nvm calsot zegt dat het beiden bad is ivbm melee.

naja iig is ashe support wel cule. Heb ik wel vaker gespeeld, denk dat ik dat weer es ga doen in normals.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134178710
Ach, AP/tank Nasus in ARAM is altijd nog guaranteed win.
Conscience do cost.
pi_134178791
Die nieuwe champ spotlight... Ziet er echt te OP uit..

Wellicht wel leuke synergie met anivia, wall en wall :D
  donderdag 12 december 2013 @ 03:06:14 #113
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134179421
Ik word in normals werkelijk enkel met de slechtste spelers allertijden geteamed :')
0 map awareness, ontiegelijk slechte positioning, bronze 20 mechanics, greed en dan zelf doodgaan etc etc etc.

Heb dus maar moeten carryen door dat zootje idioten de hele match door te instructueren wat te doen (en dan nog niet luisteren en dood gaan natuurlijk terwijl ik zelf met mn 800hp elke attack van vijandelijk team overleefde door gewoon mn harses te gebruiken... bedoel maar)

Uiteindelijk maakte ik nog een double kill op hecarim en renekton :')

Als SUPPORT ASHE dus he.

sneue bende, potje ervoor was nog erger dat viel gewoon niet te redden :') !

En we hadden een gold ezreal, nou die gast kan echt zn account wel resetten en lekker in bronze gaan spelen, wat was die slecht zeg.. ongelovelijk :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134179780
Als mensen je reporten voor unskilled kom je ook bij andere mensen die unskilled zijn. Word je neit gereport zou de matcjmaking gewoon goed moeten zijn. Hoeft niet hierdoor te komen maar kan wel.
Because you know i'm all about that ass
pi_134179785
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef I.C.O.N. het volgende:
Die nieuwe champ spotlight... Ziet er echt te OP uit..

Wellicht wel leuke synergie met anivia, wall en wall :D
enemy's kunmen volgens mij door de wall van yasuo heen. Ohja. Dan heb je 2 mid spelers als je dat wil.
Because you know i'm all about that ass
pi_134179930
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 07:18 schreef blow... het volgende:
Als mensen je reporten voor unskilled kom je ook bij andere mensen die unskilled zijn. Word je neit gereport zou de matcjmaking gewoon goed moeten zijn. Hoeft niet hierdoor te komen maar kan wel.
Onzin, fabeltje. Report voor unskilled heeft geen enkel nut, behalve dat als iemand extreem veel unskilled reports krijgt en ook nog slechte scores haalt. In dat geval zou Riot KUNNEN gaan onderzoeken of iemand bijvoorbeeld een account gekocht heeft.

Zou toch wat zijn als andere spelers bepalen of jouw MMR omlaag moet. :D Dat is zo hard te abusen dat het niet eens leuk meer is.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134183166
Wind wall gaat volgens mij echt fcking OP worden. Ik zie het al voor me. Jarvan knockup + ult + armor shred + Yashuo ult + wall. :')
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 12 december 2013 @ 12:42:30 #118
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_134185587
Pffft, weet iemand hoe je met Xin Zhao jungle relevant kan blijven mid-late game? Mij lukt het namelijk niet ;( Earlygame haal ik meestal wel een paar kills en assists maar daarna wordt ik dead weight.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef I.C.O.N. het volgende:
Die nieuwe champ spotlight... Ziet er echt te OP uit..

Wellicht wel leuke synergie met anivia, wall en wall :D
Ik heb 'm op youtube gezien, zie 'm alleen nog nergens staan op de officile site :?
pi_134186251
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:42 schreef Thanatos45 het volgende:
Pffft, weet iemand hoe je met Xin Zhao jungle relevant kan blijven mid-late game? Mij lukt het namelijk niet ;( Earlygame haal ik meestal wel een paar kills en assists maar daarna wordt ik dead weight.

[..]

Ik heb 'm op youtube gezien, zie 'm alleen nog nergens staan op de officile site :?
Wat bouw je?
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 12 december 2013 @ 13:16:10 #120
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_134186488
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Wat bouw je?
Verschilt. Ik probeer meestal een mix van damage en tanky te doen maar meestal lukt dat me niet vanwege te weinig inkomen. Mijn grootste probleem met Xin is dat ik constant OOM ben omdat ik z'n abilities moet spammen in de jungle omdat het anders 3 eeuwigheden duurt voordat ik een camp heb gecleared. Ik heb Iceborn Gauntlet geprobeerd maar dat werkt voor geen meter. Veel te duur voor wat het biedt.

Ik zit eraan te denken om eens Tiamat te proberen, met de AoE auto attacks zouden jungle camps een stuk sneller moeten gaan en hoef ik geen mana meer te verspillen met E. Geeft ook leuke AD en een active die goed werkt met Xins' burst.
pi_134186582


Malphite OP
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_134187033
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:16 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Verschilt. Ik probeer meestal een mix van damage en tanky te doen maar meestal lukt dat me niet vanwege te weinig inkomen. Mijn grootste probleem met Xin is dat ik constant OOM ben omdat ik z'n abilities moet spammen in de jungle omdat het anders 3 eeuwigheden duurt voordat ik een camp heb gecleared. Ik heb Iceborn Gauntlet geprobeerd maar dat werkt voor geen meter. Veel te duur voor wat het biedt.

Ik zit eraan te denken om eens Tiamat te proberen, met de AoE auto attacks zouden jungle camps een stuk sneller moeten gaan en hoef ik geen mana meer te verspillen met E. Geeft ook leuke AD en een active die goed werkt met Xins' burst.
Ik zou sws een elder lizard of golem item kopen. Vooral de golem item is heel kostefficient. Als je niet veel gold krijgt door ganken kun je beter meer tankyness bouwen(Radeons omen, spirit visage) zodat je teammates kan beschermen. Dmg bouwen en daardoor minder aanwezig zijn in teammfights of meteen doodgaan is een verschrikkelijke 'waste of stats'.

Verder moet je als jungler natuurlijk wel weten waar je moet zijn. Is je toplaner aan het feeden? Dan kun je beter bot en mid kapot ganken aangezien die waarschijnlijk het hardst geen carrien. Je moet objectives forceren(Drakes, blues en reds). Gewoon constant naar de map kijken en naar je speer luisteren
Tussen jouw carries staan en de eerste volgende enemy neuken met je speer kan vaak de beste keuze zijn.
We're slowly approaching inevitable death.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:38:34 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134189242
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 07:18 schreef blow... het volgende:
Als mensen je reporten voor unskilled kom je ook bij andere mensen die unskilled zijn. Word je neit gereport zou de matcjmaking gewoon goed moeten zijn. Hoeft niet hierdoor te komen maar kan wel.
Voor het 1e potje begon werd ik door de nasus trouwens al bedreigd met 'reports' omdat ik zou 'trollen' met mn ashe support pick :')
IN EEN NORMAL HE.

En ik troll dus zo goed als nooit (mischien 1 x per jaar oid en dan nog niet op dezelfde manier als toxische kutlui)

Prachtig.
En dan gewoon beter gaan dan hij ook.
(hij 3/6/9, ik 3/3/9 go figure, rest van mn team had ook 89427894273491573 deaths)
Ik sta werkelijk elke keer versteld hoe mensen zich gedragen in normal champselects, je zal en moet de huidige tourney meta kiezen en anders ben je een troll, en hoe serieus mensen call order nemen is ook hilarisch. Daar ben ik zelf heel lenient in maar kom op zeg, wat een oorlog is dat elke keer. Hele team is al met elkaar aan het vechten voordat we de tegenstander uberhaupt zien.

Het zou inderdaad best kunnen dat trolletjes mij voor unskilled reporten, maar het is echt heel random, de ene keer heb ik 3 silvers en een platinum in mn team, de andere keer 4 bronze, dan weer 1 diamond 1 gold en 2 bronzen, etc etc. Matchmaking spoort echt voor geen meter.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134189476
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:38 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Voor het 1e potje begon werd ik door de nasus trouwens al bedreigd met 'reports' omdat ik zou 'trollen' met mn ashe support pick :')
IN EEN NORMAL HE.

En ik troll dus zo goed als nooit (mischien 1 x per jaar oid en dan nog niet op dezelfde manier als toxische kutlui)

Prachtig.
En dan gewoon beter gaan dan hij ook.
(hij 3/6/9, ik 3/3/9 go figure, rest van mn team had ook 89427894273491573 deaths)
Ik sta werkelijk elke keer versteld hoe mensen zich gedragen in normal champselects, je zal en moet de huidige tourney meta kiezen en anders ben je een troll, en hoe serieus mensen call order nemen is ook hilarisch. Daar ben ik zelf heel lenient in maar kom op zeg, wat een oorlog is dat elke keer. Hele team is al met elkaar aan het vechten voordat we de tegenstander uberhaupt zien.

Het zou inderdaad best kunnen dat trolletjes mij voor unskilled reporten, maar het is echt heel random, de ene keer heb ik 3 silvers en een platinum in mn team, de andere keer 4 bronze, dan weer 1 diamond 1 gold en 2 bronzen, etc etc. Matchmaking spoort echt voor geen meter.
Normal matchmaking is idd enorm kut, ook via normal drafts. Ben het de laatste tijd wat meer aan het doen op m'n EUW account om IP te krijgen, maar het is echt een crapshoot met wat je krijgt en wat je tegenstander is. Ergste geval wat ik heb gezien in m'n game was onze bronze 2 mid tegen een diamond 1 mid. Resultaat; onze bronze werd gestompt :')
  donderdag 12 december 2013 @ 14:58:04 #125
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134189913
Ik zie het alweer wbt yasuo, net zo op als yi atm is.
Als je een built asassin yi (mid/jungle) tegenkomt in botlane ben je ook 100% dood, yasuo word hetzelfde liedje door zn eeuwige glue. (heb potjes gehad waarin yi me letterlijk 2 hitte, enige manier om hem te overleven was in teamfights en stunnen (als je dat kan met de champ die je speelt dus, dus niet met champs zoals cait) zodra hij me Qde, anders was je het insta gg)
Te lage cooldowns op hoge gap closers, dat figuur (yasuo) kan gewoon 'ahri-ulten' de hele fucking tijd door zolang er units in de vicinity zijn en tegelijkertijd is hij een asassin met een 100% ranged attack counter. Mooi man..

Riot snapt zelf niet meer wat ze doen :')

Oh en hij heeft nog hard cc ook en een facking schild :')
"roit"

"roit pls"

[ Bericht 3% gewijzigd door BaajGuardian op 12-12-2013 15:09:05 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134191437
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zie het alweer wbt yasuo, net zo op als yi atm is.
Als je een built asassin yi (mid/jungle) tegenkomt in botlane ben je ook 100% dood, yasuo word hetzelfde liedje door zn eeuwige glue. (heb potjes gehad waarin yi me letterlijk 2 hitte, enige manier om hem te overleven was in teamfights en stunnen (als je dat kan met de champ die je speelt dus, dus niet met champs zoals cait) zodra hij me Qde, anders was je het insta gg)
Te lage cooldowns op hoge gap closers, dat figuur (yasuo) kan gewoon 'ahri-ulten' de hele fucking tijd door zolang er units in de vicinity zijn en tegelijkertijd is hij een asassin met een 100% ranged attack counter. Mooi man..

Riot snapt zelf niet meer wat ze doen :')

Oh en hij heeft nog hard cc ook en een facking schild :')
"roit"

"roit pls"
Inderdaad, en die passive is ook echt ernstig. Double crit chance :') ... Riot wil even weer cashen en na paar maand flinke nerf als competitie weer begint
  donderdag 12 december 2013 @ 15:47:03 #127
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134191465
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:45 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Inderdaad, en die passive is ook echt ernstig. Double crit chance :') ... Riot wil even weer cashen en na paar maand flinke nerf als competitie weer begint
Uiteraard, na een super-ultra-techno-hyper-legendary-MKII skin natuurlijk twv 2400 rp xD
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134192851
voor nerf: 950 + 5.5 Attack damage

na nerf:
20 + 0.05 attack damage :')

hoi yasuo.
Because you know i'm all about that ass
pi_134193455
Yasuo zijn gapcloser is belachelijk *kijkt naar Fiora* :')

Die wall is anti-fun mechanic en veel te sterk. Wat hebben ze bij riot toch met champions zonder enige resource eruit te pompen, geef alles gewoon mana en doe normaal.
  donderdag 12 december 2013 @ 16:54:34 #130
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134193761
Ik mis de goeie oude S1 tijd waarin elke champ een specialiteit had ipv elke champ alle specialiteiten had...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134194091
Yasuo, melee/range/dash/knockups/doublecrit%. Dit is dus een super Lee Sin/Yi-beest.
pi_134194542
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef Keselo het volgende:
Yasuo zijn gapcloser is belachelijk *kijkt naar Fiora* :')

Die wall is anti-fun mechanic en veel te sterk. Wat hebben ze bij riot toch met champions zonder enige resource eruit te pompen, geef alles gewoon mana en doe normaal.
hm. Heeft manaless niet gewoon veel langere codowns?

Ook heeft manaless trouwens veel minder items
Because you know i'm all about that ass
  donderdag 12 december 2013 @ 17:20:00 #133
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_134194575
Wat een huilie huilie hier allemaal zeg :')
champion spotlight laat een champion altijd van zijn goede kanten zien, er is wss genoeg counterplay voor deze nep ninja.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_134194781
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef OuweBaas het volgende:
Wat een huilie huilie hier allemaal zeg :')
champion spotlight laat een champion altijd van zijn goede kanten zien, er is wss genoeg counterplay voor deze nep ninja.
Dat.

Als we champion spotlights moeten geloven is elke champ OP. Eerst zien, dan klagen.
Conscience do cost.
  donderdag 12 december 2013 @ 17:41:35 #135
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134195101
Wie gelooft hier champion spotlights, je kunt ook voor jezelf denken en alle utility vergelijken.
fyi yasuos gapclosers hebben een cd van 0s. Zijn harass heeft een 5s base cd.

nog iets?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134195164
Yasuo lijkt wel een fun to play champ
pi_134196991
I denk wel dat ie OP is samen met malphite. Welke adc kan dat overleven?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134197961
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 18:41 schreef dustbrain het volgende:
I denk wel dat ie OP is samen met malphite. Welke adc kan dat overleven?
totdat hij generfed wordt aleen sivir denk ik.
Because you know i'm all about that ass
pi_134200410
Die op heid kan ook best meevallen. Eerste weken miss als niemand er mee om weet te gaan.

Die duration van die wall is nogal kort. Dus die kun je gewoon baiten. Verder hebben voor zover ik in die video zag zowel die E als die Q een channel time dus kun je zo denk ik gewoon cancelen met een stun of iets dergelijks.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  donderdag 12 december 2013 @ 20:34:23 #140
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134201999
Ik las net even een blogje op dignitas, over waarom bronze en zilvere spelers zo slecht zijn. (heeft vooral te maken met totaal geen communicatie, insta rage om niks, zelf niet naar de map kijken/kutpositioning, totaal niet om objectives spelen etc,altijd greeden en daar geen inzicht in hebben dus vaak zelf doodgaan in tower dives, enemy champs niet kennen en dus bij trades veel te lang blijven of juist wegrennen wanneer ze makkelijk de enemy kunnen outdamagen maar door het rennen geiced worden tot low hp etc etc) En ik bedacht me.. waarom heeft riot in godsnaam geen uitgebreide test die je moet nemen voordat je ranked mag spelen (vanaf het begin al he, en zouden ze het creeeren moet iedereen die op dit moment onder platinum speelt (waarvan je verwacht dat ze alles begrijpen) die test nemen.)

Een test die je gametechnisch logische vragen stelt zoals wat het belangrijkst is in botlane bijv. a: destroy tower. b: get alot of kills. c: beat the opponent in cs farm to buy items.
(uiteraard c)
En bijv de vraag wanneer je het meest gevaar loopt in lane bijv. a: when it's not warded. b: when you're being pinged. c: when there's multiple enemies missing.
(uiteraard c)

En daar dan een gigantische lijst voor, ik bedoel als je het spel in serieuze zin (wat ranked is) wilt spelen moet je daar maar wat voor over hebben en zo weet je meteen of mensen klaar zijn voor ranked.

Tuurlijk zullen er noobs zijn die gewoon de antwoorden op zoeken op internet maar dan leren ze alsnog aan de hand van wat de juiste antwoorden moeten zijn wat de bedoeling is in die situaties.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134202387
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik las net even een blogje op dignitas, over waarom bronze en zilvere spelers zo slecht zijn. (heeft vooral te maken met totaal geen communicatie, insta rage om niks, zelf niet naar de map kijken/kutpositioning, totaal niet om objectives spelen etc,altijd greeden en daar geen inzicht in hebben dus vaak zelf doodgaan in tower dives, enemy champs niet kennen en dus bij trades veel te lang blijven of juist wegrennen wanneer ze makkelijk de enemy kunnen outdamagen maar door het rennen geiced worden tot low hp etc etc) En ik bedacht me.. waarom heeft riot in godsnaam geen uitgebreide test die je moet nemen voordat je ranked mag spelen (vanaf het begin al he, en zouden ze het creeeren moet iedereen die op dit moment onder platinum speelt (waarvan je verwacht dat ze alles begrijpen) die test nemen.)

Een test die je gametechnisch logische vragen stelt zoals wat het belangrijkst is in botlane bijv. a: destroy tower. b: get alot of kills. c: beat the opponent in cs farm to buy items.
(uiteraard c)
En bijv de vraag wanneer je het meest gevaar loopt in lane bijv. a: when it's not warded. b: when you're being pinged. c: when there's multiple enemies missing.
(uiteraard c)

En daar dan een gigantische lijst voor, ik bedoel als je het spel in serieuze zin (wat ranked is) wilt spelen moet je daar maar wat voor over hebben en zo weet je meteen of mensen klaar zijn voor ranked.

Tuurlijk zullen er noobs zijn die gewoon de antwoorden op zoeken op internet maar dan leren ze alsnog aan de hand van wat de juiste antwoorden moeten zijn wat de bedoeling is in die situaties.
Omdat

1 Veel vragen te veel van een bepaalde situatie afhangen. En juist daar falen mensen in het maken van keuzes
2 Het elo systeem sorteert mensen toch wel. Mensen die het minder kunnen spelen samen in brons mensen die wat beter zijn spelen hoger.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_134203630
(KUT) spelleke:
raad welke champs volgende week gratis worden:

1 zac
2 mordekaiser
3 syndra
4 kayle
5 vi
6 kennen
7 ashe
8 riven
9 annie
10 nunu

meeste goed wint. :) :P
Because you know i'm all about that ass
pi_134205050
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik las net even een blogje op dignitas, over waarom bronze en zilvere spelers zo slecht zijn. (heeft vooral te maken met totaal geen communicatie, insta rage om niks, zelf niet naar de map kijken/kutpositioning, totaal niet om objectives spelen etc,altijd greeden en daar geen inzicht in hebben dus vaak zelf doodgaan in tower dives, enemy champs niet kennen en dus bij trades veel te lang blijven of juist wegrennen wanneer ze makkelijk de enemy kunnen outdamagen maar door het rennen geiced worden tot low hp etc etc) En ik bedacht me.. waarom heeft riot in godsnaam geen uitgebreide test die je moet nemen voordat je ranked mag spelen (vanaf het begin al he, en zouden ze het creeeren moet iedereen die op dit moment onder platinum speelt (waarvan je verwacht dat ze alles begrijpen) die test nemen.)

Een test die je gametechnisch logische vragen stelt zoals wat het belangrijkst is in botlane bijv. a: destroy tower. b: get alot of kills. c: beat the opponent in cs farm to buy items.
(uiteraard c)
En bijv de vraag wanneer je het meest gevaar loopt in lane bijv. a: when it's not warded. b: when you're being pinged. c: when there's multiple enemies missing.
(uiteraard c)

En daar dan een gigantische lijst voor, ik bedoel als je het spel in serieuze zin (wat ranked is) wilt spelen moet je daar maar wat voor over hebben en zo weet je meteen of mensen klaar zijn voor ranked.

Tuurlijk zullen er noobs zijn die gewoon de antwoorden op zoeken op internet maar dan leren ze alsnog aan de hand van wat de juiste antwoorden moeten zijn wat de bedoeling is in die situaties.
Mja, Znarch zegt het al, maar het is nogal situational. Bijv. over de botlane, nu is het natuurlijk begrijpelijk dat b niet zo zeer het goede antwoord is (maar als je de tegenstander EN out-cs'ed, EN outkilled, dan is dat natuurlijk beter dan alleen CS). Het past zichzelf ook per seconde aan. In het begin is het CSen je prioriteit. Merk je op dat de jungler top is en jouw jungler richting bot komt (of zelfs al is dat niet het geval), dan kan het al gauw naar A of B switchen. Op sommige momenten is de map pressure genereren beter dan puur op CS mikken. Als je dan door het switchen van prioriteit de toren pakt, mogelijk een kill erbij en dan voor dragon gaat, dan ben je qua team dominanter terwijl je mogelijk qua CS achter loopt.

Daar komt ook nog bij dat sommige spelers mogelijk mechanical niet zo sterk zijn, maar dat goed maken in teamfights door wel superieure positioning te hebben. Die spelers kunnen het mogelijk ook beter op A en/of B richten om de laning phase zo vlug mogelijk te beeindigen en dus op een andere manier hun team in de goede richting helpen.

Vragen zijn iig niet de oplossing hier, want er is vaak geen 100% zekerheid.

Je andere vraag is wel logischer, maar ook hier, ze kunnen net een paar seconden missing zijn, maar als je bot staat en je weet bijv. wel via pings, of korte zicht stukjes via wards/minions dat het in de bovenste helft van de jungle bevind, dan kan je gerust map pressure genereren door bot te pushen. Alleen moet dat ook met mate gebeuren. Dit heb ik bijv. gisteren gedaan, ik zag via pings en zo nu en dan een glimpse dat er minimaal 3-4 man top wilde gaan ganken. En omdat ze daar een tunnelvision hadden pakte ik de inhib toren (en kon ik op tijd weg komen)
  donderdag 12 december 2013 @ 21:27:34 #144
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_134205371
Ok, ik snap echt geen hol meer van mezelf :') Loop ik gisteren nog te janken dat het me maar niet lukt om met Xin te junglen, vandaag carry ik keihard met Xin jungle met 22/9/14 en had ik fullbuild + fort pot na ruim 35 minuten :') Ik heb het idee maar los gelaten dat Xin per se een tank moet zijn in de jungle, vandaag snowballde ik als een malle en had daarom gekozen voor Elder Lizard/ Ghostblade/ Ravenous Hydra/ Randuins/ Spirit Visage/ Merc Threads + Homeguard. 276 AD, 150+ armor/ magres en 3300 HP op het einde met fort pot :D
  donderdag 12 december 2013 @ 22:02:02 #145
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134207204
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef blow... het volgende:
(KUT) spelleke:
raad welke champs volgende week gratis worden:

1 zac
2 mordekaiser
3 syndra
4 kayle
5 vi
6 kennen
7 ashe
8 riven
9 annie
10 nunu

meeste goed wint. :) :P
Annie riven vi kayle syndra en zac?

rnadom guess.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134208727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:02 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Annie riven vi kayle syndra en zac?

rnadom guess.
wat? :p het is ook random toch.
Because you know i'm all about that ass
pi_134210913
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef blow... het volgende:

[..]

hm. Heeft manaless niet gewoon veel langere codowns?

Ook heeft manaless trouwens veel minder items
Ze balanceren het op andere manieren ja. Soms door langere cooldowns te geven, soms door health als resource te gebruiken en bij Riven was het excuus dat ze perse in melee range moet zijn om useful te zijn. Tja, dat moeten Yi en Fiora ook, maar zij hebben wel gewoon mana.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:34:49 #148
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134211966
support ashe begin ik steeds leuker te vinden en je levert eigenlijk nieteens veel in voor je team, vooral als je bc en lw koopt om al die bruisers die denken bij je te komen helemaal de tering in te kite-icen. xD

Zonet weer mn team gecarried, iedereen had al 10 deaths toen ik de 1e keer dood ging :')
En zo door.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:36:36 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134212031
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:33 schreef blow... het volgende:

[..]

wat? :p het is ook random toch.
Oh ik dacht van die lijst, snapte weer es niet ;l
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134214065
Het schijnt dat Ao Shin support wordt. :o
pi_134214856
Riven moet gewoon mana. Zo irritant dat die homo's in de rondte kunnen spammen zonder serieuse consequenties. Als zed zijn shurikens mis gooit is de helft van zijn energie weg. Als hij weg dasht omdat hij denkt dat je een skillshot gooit is ie zijn escape voor 10 sec kwijt. Riven kan gewoon als een debieltje rondderpen zonder consequenties, ZELFS geen mana cost. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door dustbrain op 13-12-2013 07:19:56 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134215275
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 06:28 schreef dustbrain het volgende:
Riven moet gewoon mana. Zo irritant dat die homo's in de rondte kunnen spammen zonder serieuse consequenties. Als zed zijn shurikens mis gooit is de helft van zijn energie weg. Als hij weg dasht omdat hij denkt dat je een skillshot gooit is ie zijn escape voor 10 sec kwijt. Riven kan gewoon als een debieltje rondderpen zonder consequenties, ZELFS geen mana cost. :')
daarom is riven zo baas _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_134215279
Hydra op riven = OP RIVEN die haar w 2 keer kan casten
Because you know i'm all about that ass
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:37:26 #154
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134222884
whehehehe doen ze xmas icons poro de makkelijkste en teemo de moeilijkste :')
wie de shit wil teemo icon nou..

poro icon 4evar!!!!
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:12:41 #155
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_134224122
Yasuo is uit, meteen kopen die zooi :O
Tadumtiedum.
pi_134224440
Iemand al pro met Yasuo?
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
pi_134224647
Vandaag Yasuo geprobeerd in Dominion, gaat wel snel dood. Doet lekker wat damage, moet alleen nog de feel krijgen voor zijn e + q + ult. Dat in de lucht gooien gaat niet helemaal lekker waardoor de Ult soms wat lang op zich laat wachten.

De wall-ability is wat nutteloos in Dominion, maar volgens mij gaat die prima werken in SR
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:33:57 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134224824
krijg je lux in aram gaat je hele team als een malle perma 1v5en, echt leuk joh dit spel zo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134224903
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:33 schreef BaajGuardian het volgende:
krijg je lux in aram gaat je hele team als een malle perma 1v5en, echt leuk joh dit spel zo.
5-4 met lux :')
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:53:36 #160
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_134225560
ik vind t een kutchamp to be honest :P
Tadumtiedum.
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:11:33 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134226159
En daarna krijg je ff darius en is je team weer zo achterlijk als een koe, zelfs de platinum annie liep gewoon elke fucking skillshot in..
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:11:47 #162
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134226163
Heb aram wel weer een jaartje gezien, die mode qeue ik dus niet meer in.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 13 december 2013 @ 15:36:28 #163
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134227012
dominion wel leuk atm, ik net ff gemaokaid.

Als ik zelf mn champ kan kiezen speel ik altijd wel positive kda, maar echt fuck die arams man dat is altijd unbalanced, of her is een easy stomp of je kunt totaal niks.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:42:32 #164
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_134229595
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:11 schreef BaajGuardian het volgende:
En daarna krijg je ff darius en is je team weer zo achterlijk als een koe, zelfs de platinum annie liep gewoon elke fucking skillshot in..
1-8 Darius :')
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_134229620
Kost hij weer 7200ip of 7800 dunno wat ze ook alweer doen met die nieuwe champs
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:41:25 #166
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134231558
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef OuweBaas het volgende:

[..]

1-8 Darius :')
Kijk je ook even naar wat de andere partij voor champs had en de kda van mn teammaten? alvast bedankt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134232166
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:43 schreef JeffreyXL het volgende:
Kost hij weer 7200ip of 7800 dunno wat ze ook alweer doen met die nieuwe champs
7800
pi_134232184
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:03 schreef Liandri het volgende:

[..]

7800
Pricy
pi_134232243
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:04 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Pricy
ach zen extra skin kost ook "maar" 1462 RP (normaal 1950..)
pi_134232422
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Liandri het volgende:

[..]

ach zen extra skin kost ook "maar" 1462 RP (normaal 1950..)
haha ongekend. Riot verdient echt hardcore aan die skins. Was laats op reddit een thread over. Mesnen die meer dan 1000eu in het spel gestopt hadden omg.
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:54:41 #171
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134233631
dominuns zijn voor mij nieuwe aramesque
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134235834
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:54 schreef BaajGuardian het volgende:
dominuns zijn voor mij nieuwe aramesque
En nog leuke plannen voor het weekend BGtje
pi_134238700
Yasuo is wel leuk op top zolang je niet tegen een riven of renekton staat :(

Maar die 2 komen bijna elke game voor (nerf riven pls)
pi_134246183
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

haha ongekend. Riot verdient echt hardcore aan die skins. Was laats op reddit een thread over. Mesnen die meer dan 1000eu in het spel gestopt hadden omg.
Als je niets anders dan League of Legends speelt kan ik dit opzich wel begrijpen. Of je koopt elke twee maanden een spel twv 60,-, wat neerkomt op 1080,- over drie jaar, of je steekt dat geld in League of Legends.
pi_134248184
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Als je niets anders dan League of Legends speelt kan ik dit opzich wel begrijpen. Of je koopt elke twee maanden een spel twv 60,-, wat neerkomt op 1080,- over drie jaar, of je steekt dat geld in League of Legends.
alleen geeft die 1000 euro aan andere games een hele boel nieuwe boeiende speelervaring daar waar lol je andere kleuren biedt, wauwie
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134248311
Geld is ook maar een kwestie van perspectief. 1000 euro is allicht veel voor de gemiddelde Lol-speler maar voor de wat oudere mensen die een fulltime baan hebben is het een schijntje verspreid over de jaren.
Conscience do cost.
pi_134249825
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef dustbrain het volgende:

[..]

alleen geeft die 1000 euro aan andere games een hele boel nieuwe boeiende speelervaring daar waar lol je andere kleuren biedt, wauwie
Nja als iedereen zo denkt zouden League of Legends en soortgelijke games niet lang voortbestaan! En uiteraard het inkomensperspectief: een jochie van 16 kan dit natuurlijk niet ophoesten, een volwassene met een vaste baan daarentegen, wl. Makkelijk zelfs.
pi_134249916
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 23:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Nja als iedereen zo denkt zouden League of Legends en soortgelijke games niet lang voortbestaan! En uiteraard het inkomensperspectief: een jochie van 16 kan dit natuurlijk niet ophoesten, een volwassene met een vaste baan daarentegen, wl. Makkelijk zelfs.
Denk dat het eerder prioriteiten is. Ik koop liever wekelijks een pizza dan een skin.

------------

Btw, quinn is volgens mij n van de ebste soloqueue champs. Op lvl 6 kun je bot gaan en elke adc in 5 sec neermaaien de hele game lang.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134250003
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Denk dat het eerder prioriteiten is. Ik koop liever wekelijks een pizza dan een skin.
Maar met een vast inkomen hoef je niet te kiezen. ;) Een pizza biedt trouwens tijdelijk nut. Een skin behoud je voor eeuwig.

Kijk een puber moet wel enigszins budgeteren en als je liever pizza eet en bier drinkt, go for it!
pi_134250127
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Maar met een vast inkomen hoef je niet te kiezen. ;) Een pizza biedt trouwens tijdelijk nut. Een skin behoud je voor eeuwig.

Kijk een puber moet wel enigszins budgeteren en als je liever pizza eet en bier drinkt, go for it!
Pizza fungeert hier slechts als voorbeeld. Je kan pizza vervangen voor schoenen, condooms en nog wel 1000 andere tijdelijke producten. Het punt is dat hetgeen wat lol biedt voor sommigen te laag staat op de prioriteitenlijst, en het niet een kwestie van geld is.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134251007
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Als je niets anders dan League of Legends speelt kan ik dit opzich wel begrijpen. Of je koopt elke twee maanden een spel twv 60,-, wat neerkomt op 1080,- over drie jaar, of je steekt dat geld in League of Legends.
Snap ook wel dat je iets aan het spel uitgeeft zeker als je het veel speelt maar 1000 eu...
  zaterdag 14 december 2013 @ 00:32:14 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134251233
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef kensei het volgende:

[..]

En nog leuke plannen voor het weekend BGtje
ja, meisje over de vloer en zondag ga ik naar een concert.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134251497
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Liandri het volgende:

[..]

ach zen extra skin kost ook "maar" 1462 RP (normaal 1950..)
Daar zit je dan wel enorm mis, dat is z'n 'bundle' (dus je krijgt de champ + de skin). Ja, normaliter betaal je dan 1950 RP als je ze beide wilt, maar hiermee heb je dus eigenlijk direct een 50% discount op de skin (volgende keer dat die in verkoop gaat, gaat nog wel maanden en maanden duren)
pi_134252674
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:39 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Daar zit je dan wel enorm mis, dat is z'n 'bundle' (dus je krijgt de champ + de skin). Ja, normaliter betaal je dan 1950 RP als je ze beide wilt, maar hiermee heb je dus eigenlijk direct een 50% discount op de skin (volgende keer dat die in verkoop gaat, gaat nog wel maanden en maanden duren)
Sorry, ik haade de Info ook maar van de aancondigings pagina af (waar dit niet werd vermeld.
pi_134255459
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ja, meisje over de vloer en zondag ga ik naar een concert.
Leugens.
pi_134255557
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:39 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Daar zit je dan wel enorm mis, dat is z'n 'bundle' (dus je krijgt de champ + de skin). Ja, normaliter betaal je dan 1950 RP als je ze beide wilt, maar hiermee heb je dus eigenlijk direct een 50% discount op de skin (volgende keer dat die in verkoop gaat, gaat nog wel maanden en maanden duren)
alsnog is de champ kopen met ip uiteindelijk goedkoper :p
Because you know i'm all about that ass
pi_134256132
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ja, meisje over de vloer en zondag ga ik naar een concert.
Nice, welk concert?
pi_134256453
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ja, meisje over de vloer en zondag ga ik naar een concert.
Waarom zeg je dat erbij? _O-
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 14 december 2013 @ 12:54:32 #189
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134257514
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:24 schreef kensei het volgende:

[..]

Nice, welk concert?
Iets kerst iets, kreeg pamfletje in mn handen gedrukt door mn moeder ( :') ) (lief he) heb normaal gesproken niks met kerstmuziek (behalve mathaus passion dan, en nee ben niet christelijk) maar tis iig wat te doen dus ik zie wel even.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 14 december 2013 @ 12:54:54 #190
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134257520
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:46 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat erbij? _O-
Werd me toch gevraagd of ik nog wat ging doen...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134257779
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 12:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Werd me toch gevraagd of ik nog wat ging doen...
Maar waarom zou je het geslacht van je bezoek benoemen? haha
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:11:30 #192
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134257789
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:11 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Maar waarom zou je het geslacht van je bezoek benoemen? haha
Waarom moet er wat achter zitten dat ik dat noem :?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134258079
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Waarom moet er wat achter zitten dat ik dat noem :?
Ik vind het gewoon faal staan. Alsof je een imago probeert te krijgen, maar op een hele onbenullige manier. Kan verkeerd geinterpreteerd worden natuurlijk.
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 14 december 2013 @ 13:33:27 #194
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134258201
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:26 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon faal staan. Alsof je een imago probeert te krijgen, maar op een hele onbenullige manier. Kan verkeerd geinterpreteerd worden natuurlijk.
...ik en een imago proberen te krijgen :') voor wat?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134258632
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:33 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

...ik en een imago proberen te krijgen :') voor wat?
Ja weet ik veel. Ik vind het niet heel raar klinken of zo in jouw situatie, maar ik ben geen God dus tja.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134258783
:z
Conscience do cost.
pi_134260789
Dustbrain en znarch hebben trouwens wel bovengemiddeld veel belangstelling in BG
pi_134263427
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef Barbewire het volgende:
Dustbrain en znarch hebben trouwens wel bovengemiddeld veel belangstelling in BG
Ik ook hoor BG is gewoon een fascinerend figuur

Als ik gay was zou ik hem hard geven (nohommo)
pi_134263563
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik ook hoor BG is gewoon een fascinerend figuur

Als ik gay was zou ik hem hard geven (nohommo)
Als ik Bi was zou ik mijn pornomateriaal wel hebben.

SDC10702s.gif
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134263594
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:21 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Als ik Bi was zou ik mijn pornomateriaal wel hebben.

[ afbeelding ]
Boh :9~
pi_134263655
BTw, homo moeten zijn om Bg te kunnen geven. :')
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134263861
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:24 schreef dustbrain het volgende:
BTw, homo moeten zijn om Bg te kunnen geven. :')
Eigenlijk wel he, gewoon schoonheid waarderen ongeacht het geslacht of soort toch :P
pi_134265100
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Pizza fungeert hier slechts als voorbeeld. Je kan pizza vervangen voor schoenen, condooms en nog wel 1000 andere tijdelijke producten. Het punt is dat hetgeen wat lol biedt voor sommigen te laag staat op de prioriteitenlijst, en het niet een kwestie van geld is.
Juist, sommigen. Ik zeg ook helemaal niet dat zij (degenen die 1000+ eu uitgeven aan het spel) de norm zijn, maar raar moet je er niet van opkijken. Sommigen hebben nou eenmaal zoveel om uit te geven, en al helemaal uitgesmeerd over drie jaar. Ik kom zelf lang niet aan die duizend euro, maar ik vind het niet "gek" oid.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Snap ook wel dat je iets aan het spel uitgeeft zeker als je het veel speelt maar 1000 eu...
Zie bovenstaande. Ik kom zelf ook lang niet aan de duizend euro hoor maar ik snap heel goed dat je er snel aan komt als League of Legends je enige tijdsbesteding is. Vooral als je het al langer dan drie jaar speelt en regelmatig RP koopt.
pi_134267864
Huh froggen is uit EG :o
pi_134267938
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef kensei het volgende:
Huh froggen is uit EG :o
Nee krepo snoopeh en yellowpete zijn uit eg
en eg heet nu alliance
I noticed you noticing me so i just want to put you on notice that i noticed you too.
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:21:58 #206
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134268818
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef kensei het volgende:

[..]

Ik ook hoor BG is gewoon een fascinerend figuur

Als ik gay was zou ik hem hard geven (nohommo)
Hoezo geven, je zou je laten nemen vriend. Niemand gaat bij mij naar binnen, ik ga bij alles naar binnen, bim bam in uit bim bam.
Of mischien zou ik wel zuigen maar niet neuken zeg maar want neuken heb ik toch niet echt drang naar vrdr.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134269509
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Niemand gaat bij mij naar binnen, ik ga bij alles naar binnen, bim bam in uit bim bam.

;( _O-
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  zondag 15 december 2013 @ 00:25:26 #208
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134278753
Speelde laatst trouwens tegen CW unlimited in dominion, wel makkelijk gewonnen maargoed... maokai he.
Voor degenen die me mischien niet geloven:

En waarom word ik geteamed met en tegen zulke lui in dominion?
Omdat ik tering hoge elo/mmr heb in dominion :P
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134280033
Ik heb een probleem met farmen met katarina, vooral tegen champs die gaan aoe hebben of gebruiken. Als ik farm push mijn lane namenlijk altijd onder de enemy turret. 1 je wordt snel geganked. 2 je kun je enemy bijna nooit killeb want ze blijven onder die oh zo heilige turret.

Wel missen ze cs, wat voor mij heel goed is.
Hpe los ik dit op?

Ohja. Hoe ik farm: losse minions: sinister steel, lukt dat niet sinister blade, lukt dat niet basic attack, lukt dat niet (te ver lopen en bouncing on cooldow ) shunpo.

Groepen: shunpo in, bouncing blades, sinister steel, basic attacks, sinister steel.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 15 december 2013 @ 01:51:02 #210
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_134280939
Wat vinden jullie van skarner? En dan toplane of jungle?
pi_134280945
Blow: Gewoon blijven pushen, kills kun je in de andere lanes wel halen. Als Katarina zou je nooit dood moeten gaan door ganks imo, gewoon warding trinket kopen en als je geganked wordt snel ward plaatsen en shunpo gebruiken op die ward.

Ben er zelf eindelijk achter aan het komen hoe Lulu gespeeld moet worden dit seizoen. Bouwde eerst alleen maar AP op haar, maar dan ging ik heel snel dood en voelde ik enorm nutteloos voor mijn team. Nu bouw ik alleen utility (Talisman, CDR boots, Sightstone, Locket, Twin Shadows) met wat meer verdedigende masteries. Gevolg is dat ik bijna niet meer dood ga en zowaar games win als Lulu, iets wat al lang niet is gebeurd _O_
pi_134280948
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 01:51 schreef Cremesoep het volgende:
Wat vinden jullie van skarner? En dan toplane of jungle?
Wachten op zijn rework. Ik zou hem jungle spelen.
pi_134281623


Had deze game nog bijna gewonnen ook :')

Dit is serieus de eerste game waarbij ik iemand er van verdenk dat hij zijn account heeft gekocht of aan een vriend heeft uitgeleend die brons is. Die knul had 14 cs na 10 minuten, bouwde als eerste item een Phantom Dancer en heeft denk ik geen enkele arrow geraakt.

Ik doe zo aardig tegen het enemy team omdat ze allemaal ggeasy gingen zeggen nadat ze bijna 4v6 verloren hadden :')
  zondag 15 december 2013 @ 03:25:15 #214
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134281812
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 02:47 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]

Ik doe zo aardig tegen het enemy team omdat ze allemaal ggeasy gingen zeggen nadat ze bijna 4v6 verloren hadden :')
community O+
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134282091
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 01:07 schreef blow... het volgende:
Ik heb een probleem met farmen met katarina, vooral tegen champs die gaan aoe hebben of gebruiken. Als ik farm push mijn lane namenlijk altijd onder de enemy turret. 1 je wordt snel geganked. 2 je kun je enemy bijna nooit killeb want ze blijven onder die oh zo heilige turret.

Wel missen ze cs, wat voor mij heel goed is.
Hpe los ik dit op?

Ohja. Hoe ik farm: losse minions: sinister steel, lukt dat niet sinister blade, lukt dat niet basic attack, lukt dat niet (te ver lopen en bouncing on cooldow ) shunpo.

Groepen: shunpo in, bouncing blades, sinister steel, basic attacks, sinister steel.
Met katarina moet je roamen.
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134283348
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 01:51 schreef Keselo het volgende:
Blow: Gewoon blijven pushen, kills kun je in de andere lanes wel halen. Als Katarina zou je nooit dood moeten gaan door ganks imo, gewoon warding trinket kopen en als je geganked wordt snel ward plaatsen en shunpo gebruiken op die ward.

Ben er zelf eindelijk achter aan het komen hoe Lulu gespeeld moet worden dit seizoen. Bouwde eerst alleen maar AP op haar, maar dan ging ik heel snel dood en voelde ik enorm nutteloos voor mijn team. Nu bouw ik alleen utility (Talisman, CDR boots, Sightstone, Locket, Twin Shadows) met wat meer verdedigende masteries. Gevolg is dat ik bijna niet meer dood ga en zowaar games win als Lulu, iets wat al lang niet is gebeurd _O_
mja meestal koop ik als kat de warding trinket en 1-2 wards. Ik ward nl meestal wel de brush on midlane (blue side onderste brush purple bovenste) en heb nog een escape nodig idd. Meestal word ik in de laningphase wel gecounterd door jinx cait en nidalee ( met hun traps moet je stil staan verdomme) als ze hun traps weer eens op mij gooien ipv op de vloer. Als ik death lotus heb ga ik roamen en meestal einidig ik dan 10/2 of 13/0 oid, maar ik had het gevoel dat ik meer uit de laning phase kon halen :).
Because you know i'm all about that ass
pi_134283416
Https://www.youtube.com/watch?v=6HMfK0W9oHc&feature=youtube_gdata_player

Dit filmpje vond ik wel leuk maar het lukt mij niet. Was het een bug die gefixt is op plaats ik mijn ward op de verkeerde plek?

Ik weet zeker dat ik hem strak tegen dr muur aanzet want de indicatir wordt altijd rood en dan gooi ik hem
Because you know i'm all about that ass
pi_134284308
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:13 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

haha ongekend. Riot verdient echt hardcore aan die skins. Was laats op reddit een thread over. Mesnen die meer dan 1000eu in het spel gestopt hadden omg.
Sick :') Ken er zelf ook zo eentje die bijna alle champions en bijbehorende skins heeft gekocht. Heb zelf nog nooit een euro aan het spel uitgegeven en heb dan ook pas 12 champions en 3 skins (waarvan 3 verkregen zonder ook maar een cent aan te betalen :P )

Ik vind de skins vaak wel heel tof, alleen gewoon echt t prijzig...

[ Bericht 3% gewijzigd door GlenSpey op 15-12-2013 11:52:51 ]
  zondag 15 december 2013 @ 12:12:02 #219
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_134284790
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 11:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Sick :') Ken er zelf ook zo eentje die bijna alle champions en bijbehorende skins heeft gekocht. Heb zelf nog nooit een euro aan het spel uitgegeven en heb dan ook pas 12 champions en 3 skins (waarvan 3 verkregen zonder ook maar een cent aan te betalen :P )

Ik vind de skins vaak wel heel tof, alleen gewoon echt t prijzig...
sinds gisteren heb ik geen enkele champion meer, waar ik geen skin voor heb :')

met als kers op de taart stuk of 8 champions waar ik alle skins van heb :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  zondag 15 december 2013 @ 12:18:55 #220
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_134284958
Wat de neuk is dit nou weer voor een teringmatchmaking....
Speel tegen een platinum en een ex-platinum :l
pi_134285026
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:18 schreef Cremesoep het volgende:
[ afbeelding ] Wat de neuk is dit nou weer voor een teringmatchmaking....
Speel tegen een platinum en een ex-platinum :l
Blijkbaar is het mmr van jullie team nogal hoog
pi_134285083
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef jagga het volgende:

[..]

sinds gisteren heb ik geen enkele champion meer, waar ik geen skin voor heb :')

met als kers op de taart stuk of 8 champions waar ik alle skins van heb :')
Damn _O- hoeveel geld heb je daar in totaal aan besteed?
  zondag 15 december 2013 @ 12:55:24 #223
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_134285869
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:18 schreef Cremesoep het volgende:
[ afbeelding ] Wat de neuk is dit nou weer voor een teringmatchmaking....
Speel tegen een platinum en een ex-platinum :l
Hoe de neuk krijgt die Varus het voor elkaar om van plat naar brons terug te vallen :?
  zondag 15 december 2013 @ 13:03:20 #224
344333 Cremesoep
Gewoon , Unox
pi_134286123
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Hoe de neuk krijgt die Varus het voor elkaar om van plat naar brons terug te vallen :?
Dat vroeg ik me ook al af... Ingame bakte hij er ook niet zoveel van, maar die evelynn carriede de game met 22/2 ofzo in 20 minuten... Niet normaal...
  zondag 15 december 2013 @ 13:15:48 #225
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134286555
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Hoe de neuk krijgt die Varus het voor elkaar om van plat naar brons terug te vallen :?
Mischien zelfde als hoe ik van gold1 ben teruggevallen naar silver 4, door heel seizoen niet te spelen en in provisionals getrolled te worden door het gehele team in elke match.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 15 december 2013 @ 13:21:35 #226
148823 znarch
ondertitel
pi_134286702
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Hoe de neuk krijgt die Varus het voor elkaar om van plat naar brons terug te vallen :?
Gecarried worden of een account overnemen. Zoveel games achter elkaar verliezen doe je niet zomaar.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_134286935
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef jagga het volgende:

[..]

sinds gisteren heb ik geen enkele champion meer, waar ik geen skin voor heb :')

met als kers op de taart stuk of 8 champions waar ik alle skins van heb :')
Vergelijkbaar hier, denk dat ik van vijf champs alle skins heb en voor de meeste champs wel n. Al heb ik ook veel champs waar ik niks van heb omdat ik geen fan van die champ ben.
pi_134286988
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 13:21 schreef znarch het volgende:

[..]

Gecarried worden of een account overnemen. Zoveel games achter elkaar verliezen doe je niet zomaar.
Je kunt een divisie niet verliezen door games te verliezen, alleen tiers binnen de divisie. Als jij gold bent en alles verliest blijf je alsnog gold vijf, dan degradeer je niet.

Van divisie degraderen kan alleen door decay, dus niet spelen voor een paar maanden.
  zondag 15 december 2013 @ 13:35:55 #229
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134287163
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Vergelijkbaar hier, denk dat ik van vijf champs alle skins heb en voor de meeste champs wel n. Al heb ik ook veel champs waar ik niks van heb omdat ik geen fan van die champ ben.
Ik heb voor ong. 340 euro aan skins.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134287273
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:35 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb voor ong. 340 euro aan skins.
Goed zo, je mag een kruidnootje pakken.
  zondag 15 december 2013 @ 13:39:50 #231
148823 znarch
ondertitel
pi_134287302
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Je kunt een divisie niet verliezen door games te verliezen, alleen tiers binnen de divisie. Als jij gold bent en alles verliest blijf je alsnog gold vijf, dan degradeer je niet.

Van divisie degraderen kan alleen door decay, dus niet spelen voor een paar maanden.
True, maar dan nog. Om zover te zakken en zo slecht te zijn/blijven. Komt erop neer dat je niets wint en het wss niet jouw account is.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_134287331
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef znarch het volgende:

[..]

True, maar dan nog. Om zover te zakken en zo slecht te zijn/blijven. Komt erop neer dat je niets wint en het wss niet jouw account is.
Dat zit er dik in inderdaad.
pi_134289055


Na al die bans en role bezetting eindelijk eens Masquerade Evelynn jungle kunnen proberen. Wat speelde dat heerlijk, gewoon overal naar toe vliegen en kill kill kill gaan.
  zondag 15 december 2013 @ 14:40:42 #234
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134289640
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Goed zo, je mag een kruidnootje pakken.
Pak zelf een kruidnootje suckel
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134290228
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Goed zo, je mag een kruidnootje pakken.
ja man peophoofd
pi_134291728
Ddat gevoel dat je je flash vernwukt hebt omdat je fuck you wilde typen maar ja xhat niet open stond :')
Because you know i'm all about that ass
pi_134291789
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 11:46 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Sick :') Ken er zelf ook zo eentje die bijna alle champions en bijbehorende skins heeft gekocht. Heb zelf nog nooit een euro aan het spel uitgegeven en heb dan ook pas 12 champions en 3 skins (waarvan 3 verkregen zonder ook maar een cent aan te betalen :P )

Ik vind de skins vaak wel heel tof, alleen gewoon echt t prijzig...
hoe kom je aan die 3e skin ( ik denk mafia jinx )
Because you know i'm all about that ass
pi_134291870
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:24 schreef Barbewire het volgende:
[ afbeelding ]

Na al die bans en role bezetting eindelijk eens Masquerade Evelynn jungle kunnen proberen. Wat speelde dat heerlijk, gewoon overal naar toe vliegen en kill kill kill gaan.
op mn smurf bakte ik er niets van met ev, maar ik hab daar dan ook geen eunes en masteries :')
Because you know i'm all about that ass
pi_134294303
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 00:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Speelde laatst trouwens tegen CW unlimited in dominion, wel makkelijk gewonnen maargoed... maokai he.
Voor degenen die me mischien niet geloven:
[ afbeelding ]
En waarom word ik geteamed met en tegen zulke lui in dominion?
Omdat ik tering hoge elo/mmr heb in dominion :P

Sorry maar dit is niet waar. CW Unlimited speelt bijna nooit Dominion. Zijn mmr is heel laag in die game mode en dat is de reden dat jij met hem wordt gematcht. :P Ik ken iemand die wl Dominion op het allerhoogste niveau speelt. Lange queues, totaal anders dan hoe de meeste mensen (laten we zeggen 90%) Dominion spelen met strategien, mind games etc. etc. Bekende pro's komt hij zelden tegen omdat het best veel tijd en energie kost om daar te komen en daar hebben ze nou eenmaal geen tijd voor.
pi_134295029
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:43 schreef blow... het volgende:

[..]

op mn smurf bakte ik er niets van met ev, maar ik hab daar dan ook geen eunes en masteries :')
Eve was altijd mijn main, al maanden geleden. Jammer dat ik het nieuwe seizoen nog niet gespeeld heb (ben op reis), want het irritantste vond ik dat ik nooit wist waar / wanneer ze pink wards hadden geplaatst. Nu je dat weet weet je ook zeker dat de tegenstander niet zeker weet waar je bent. Als ik terug kom ga ik zeker weer lekker spelen! Hopen dat eve nog niet generft is tegen die tijd.

http://www.lolking.net/summoner/euw/20397008#profile
pi_134295043
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:21 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Blijkbaar is het mmr van jullie team nogal hoog
Sowieso apart... meestal ligt de MMR van games waar ik in speel rond de 1300 als ik solo een normal draft game speel. Meestal speel ik dan mensen in de range van Silver V tot Gold I. In deze game zie ik dat de MMR rond de 1800 ligt en ik zie allemaal bronzies.

En ja, ik weet dat normal en ranked aparte queues zijn, maar het zou me wel heel vreemd lijken als hun MMR veel hoger ligt dan hun ranked rating.
Vicariously I live while the whole world dies
  zondag 15 december 2013 @ 17:06:32 #242
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134295602
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Sorry maar dit is niet waar. CW Unlimited speelt bijna nooit Dominion. Zijn mmr is heel laag in die game mode en dat is de reden dat jij met hem wordt gematcht. :P Ik ken iemand die wl Dominion op het allerhoogste niveau speelt. Lange queues, totaal anders dan hoe de meeste mensen (laten we zeggen 90%) Dominion spelen met strategien, mind games etc. etc. Bekende pro's komt hij zelden tegen omdat het best veel tijd en energie kost om daar te komen en daar hebben ze nou eenmaal geen tijd voor.
Gast ik had 1700-1800 elo in dominion, lately veel gewonnen (eigenlijk elke dominion die ik speel, maar speel het niet vaak ofzo) dus zit nu wss tegen de 2k aan.
Verder ken ik persoonlijk de meeste hoogste dom spelers, honichdags en sylian (die laatste ken ik vrij goed) bastheone, hardware, etc etc.

Ik zeg ook niet dat ik aan de top zit dat maak jij er micshien van, maar het is wel fijn om met en tegen diamonds en challengers te spelen gezien je dan iig niet het gevoel hebt dat de match onesided was. En het was gewoonweg leuk dat unlimited in die game zat (wat ik pas naderhand doorhad overigens, let meestal niet op wie wie is ingame zelf). Tbh ben ik ook maar 2x hem wezen ganken en verder bikkelde ik enemy side mid en top hele tijd.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 15 december 2013 @ 17:12:12 #243
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134295886
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:39 schreef blow... het volgende:
Ddat gevoel dat je je flash vernwukt hebt omdat je fuck you wilde typen maar ja xhat niet open stond :')
Had ik laatst ook :') (niet om fuck you tiepen overigens, mn sum spells staan trouwens op t en y en mn pings op a en z) 1 min later werd ik mid geganked en kon ik niet uit jarvy ult komen erdoor xD
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134296251
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:57 schreef nyny83 het volgende:

En ja, ik weet dat normal en ranked aparte queues zijn, maar het zou me wel heel vreemd lijken als hun MMR veel hoger ligt dan hun ranked rating.
Het is ook vaag, want het mmr zou niet eens boven de 1400 horen te zitten. Maar denk dat iedereen soms wel eens tegen een plat/dia moet. Vaak is het dan via het premade systeem, maar dan is het ook kloten.

quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 16:57 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Eve was altijd mijn main, al maanden geleden. Jammer dat ik het nieuwe seizoen nog niet gespeeld heb (ben op reis), want het irritantste vond ik dat ik nooit wist waar / wanneer ze pink wards hadden geplaatst. Nu je dat weet weet je ook zeker dat de tegenstander niet zeker weet waar je bent. Als ik terug kom ga ik zeker weer lekker spelen! Hopen dat eve nog niet generft is tegen die tijd.

http://www.lolking.net/summoner/euw/20397008#profile
Probleem nu is dat de ban rate heel hoog is, dacht via lolking 73% te lezen. Het is ook zo mooi om gewoon achter de enemy te rennen en uit het niets 2v3's te starten. Shaco is ook wel leuk met zn stealth, maar wel tricky :P
  zondag 15 december 2013 @ 17:23:25 #245
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134296507
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:18 schreef Barbewire het volgende:

[..]
Maar denk dat iedereen soms wel eens tegen een plat/dia moet.
Ja.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134297454
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Had ik laatst ook :') (niet om fuck you tiepen overigens, mn sum spells staan trouwens op t en y en mn pings op a en z) 1 min later werd ik mid geganked en kon ik niet uit jarvy ult komen erdoor xD
waarom zou je die summs verplaatsen _O-
Because you know i'm all about that ass
pi_134297676
Waarom gebruikt er eigenlijk niemand spell vamp quints,? Je kint 6 procent meer sv krijgen( sv items stacken niet) dus is dat juist niet extra handig?
Because you know i'm all about that ass
pi_134297976
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:40 schreef blow... het volgende:

[..]

hoe kom je aan die 3e skin ( ik denk mafia jinx )
De gratis RP die je kreeg bij het levelen. Tegenwoordig is het geloof ik minder maar toen ik levelde kreeg je wat meer. Heb nu nog 350 over dus wellicht zit er nog een keer een toffe skin in tijdens een sale.
pi_134298300
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:02 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

De gratis RP die je kreeg bij het levelen. Tegenwoordig is het geloof ik minder maar toen ik levelde kreeg je wat meer. Heb nu nog 350 over dus wellicht zit er nog een keer een toffe skin in tijdens een sale.
Voor 350rp heb je weinig toffe skins in de sale... Er waren er wel een paar, maar dat waren hele oude legacy's zonder speciale recall animaties ed. en die puur skin zijn.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_134298655
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:02 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

De gratis RP die je kreeg bij het levelen. Tegenwoordig is het geloof ik minder maar toen ik levelde kreeg je wat meer. Heb nu nog 350 over dus wellicht zit er nog een keer een toffe skin in tijdens een sale.
aahzo. Ik kreeg maar 400 idd.
Because you know i'm all about that ass
  zondag 15 december 2013 @ 18:45:30 #251
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134299568
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef blow... het volgende:

[..]

waarom zou je die summs verplaatsen _O-
Speelt prettiger voor me.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 15 december 2013 @ 18:58:09 #252
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134299935


:(
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134301810
Wauwie kanjer, je verdient een groot stickertje.
  zondag 15 december 2013 @ 19:44:27 #254
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_134301909
Wow, had ik maar de kwaliteiten van Baaj.
  zondag 15 december 2013 @ 19:46:05 #255
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134301977
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wauwie kanjer, je verdient een groot stickertje.
egt leuk bedankt ik ga die op me arm plakken :)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 15 december 2013 @ 19:46:39 #256
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_134302003
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:46 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

egt leuk bedankt ik ga die op me arm plakken :)
ik deed hem altijd op me voorhoofd :$
Tadumtiedum.
pi_134302016
Ey godver. Jullie vergeten de ziggs in de match daar
  zondag 15 december 2013 @ 19:48:52 #258
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_134302089
BOOYAA
Tadumtiedum.
  zondag 15 december 2013 @ 19:50:04 #259
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134302142
indd goeden ziggs
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134302189
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:47 schreef Lamabal het volgende:
Ey godver. Jullie vergeten de ziggs in de match daar
Vergeten niet zozeer, hij valt alleen in het niet bij je fantastische carry.
pi_134302245
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Vergeten niet zozeer, hij valt alleen in het niet bij je fantastische carry.
Support. Not carry
pi_134302638
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:52 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Support. Not carry
Ashe support?

Wauw, stickertje erbij.
pi_134303277
quote:
die build :')
Because you know i'm all about that ass
pi_134303359
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 17:55 schreef blow... het volgende:
Waarom gebruikt er eigenlijk niemand spell vamp quints,? Je kint 6 procent meer sv krijgen( sv items stacken niet) dus is dat juist niet extra handig?
Because you know i'm all about that ass
  zondag 15 december 2013 @ 20:37:29 #265
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134304464
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef blow... het volgende:

[..]

die build :')
support ashe bro.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134310737
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

support ashe bro.
nog erger :')
Because you know i'm all about that ass
pi_134311643
Ik dacht dat yasuo echt OP zou zijn, maar zijn early game is verschrikkelijk slecht en zijn base stats ook. Dus vanwege die twee factoren is hij n van de meest trash tier champs in het spel.

Natuurlijk kand it gewoon veranderen. Straks zijn dive comps of zo weer OP en dan krijg je ultra malphite, orianna yasuo combo's
We're slowly approaching inevitable death.
  zondag 15 december 2013 @ 23:33:20 #268
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134313622
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:47 schreef dustbrain het volgende:
Ik dacht dat yasuo echt OP zou zijn, maar zijn early game is verschrikkelijk slecht en zijn base stats ook. Dus vanwege die twee factoren is hij n van de meest trash tier champs in het spel.

Natuurlijk kand it gewoon veranderen. Straks zijn dive comps of zo weer OP en dan krijg je ultra malphite, orianna yasuo combo's
oh, vandaag nog geforceerd met een full bronze team tegen een team met een platinum yasuo te spelen welk de hele map over danste en 29346285489323 kills kreeg tot je niks meer tegen em kon doen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134314025
Heerlijke epic victory. Onze Syndra zit met connection troubles en feed daardoor de vijandelijke Fizz, die na 10 minuten al op 8/1 (!!!) stond :') op een gegeven ogenblik werd ik zelfs letterlijk geoneshot door dat ding. Op de een of andere manier weten we het hoofd boven water te houden en slachten we Fizzieboy als groep af, om daarna in 1 keer door te stoten naar de vijandelijke base. Victory. Ik eindigde de game met 13/7 en Fizz met 21/2 na een krap halfuurtje... en dat terwijl er zeker 3 keer een 'surrend' is gecalled (die gelukkig dus niet doorging)
  zondag 15 december 2013 @ 23:46:12 #270
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134314193
zonet maar ff in dominion de hele map tegen de grond getrapt.

was ff zat van de bronsjes in sr.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134314458
Wat betekenen die plaatjes bij je stats overview (in het menu onder profile)?
Bij takedowns en wins heb ik een platinum emblem, terwijl ik bij monster and minion kills een gold emblem heb. Ik speel geen ranked games, dus daar kan het niet van zijn...
  zondag 15 december 2013 @ 23:53:55 #272
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134314508
dat zegt niet veel, is meer een award voor een mijlpaal.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134314589
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 23:52 schreef GlenSpey het volgende:
Wat betekenen die plaatjes bij je stats overview (in het menu onder profile)?
Bij takedowns en wins heb ik een platinum emblem, terwijl ik bij monster and minion kills een gold emblem heb. Ik speel geen ranked games, dus daar kan het niet van zijn...
is gewopn een trofee
Because you know i'm all about that ass
pi_134314620
Maar ik vraag me nog steeds af waarom niemand sv quints gebruik t
Because you know i'm all about that ass
pi_134317367
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 23:56 schreef blow... het volgende:
Maar ik vraag me nog steeds af waarom niemand sv quints gebruik t
Het doet te weinig voor je. Het healed je voor bijna niets (100 damage met een spell is een heal van 6, enorm kut). Ik heb even geen zin om de math te doen, maar mij lijken 2 hp pots op level 1 al stukken beter dan die 3 quints. Kun je beter iets halen wat vanaf het begin al iets voor je kan doen (15 AP, 4,5% movespeed, 78 HP, dat zijn tenminste leuke lvl 1 stats).

Ik geloof dat het een tijdje op Kennen en Vlad werd gebruikt, maar dat is ook niet echt de moeite meer.

Als je perse spell vamp wilt halen, moet je gewoon een WotA halen. Als ik Malzahar speel is dat altijd mijn eerste item; het moment dat ik mijn Hextech Revolver heb hoef ik al nooit meer HP pots te kopen.

Kortom, op lage lvls stelt 6% spellvamp geen zak voor, kun je beter sterkere stats in je quints stoppen.
pi_134319773
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 01:57 schreef Keselo het volgende:

[..]

Het doet te weinig voor je. Het healed je voor bijna niets (100 damage met een spell is een heal van 6, enorm kut). Ik heb even geen zin om de math te doen, maar mij lijken 2 hp pots op level 1 al stukken beter dan die 3 quints. Kun je beter iets halen wat vanaf het begin al iets voor je kan doen (15 AP, 4,5% movespeed, 78 HP, dat zijn tenminste leuke lvl 1 stats).

Ik geloof dat het een tijdje op Kennen en Vlad werd gebruikt, maar dat is ook niet echt de moeite meer.

Als je perse spell vamp wilt halen, moet je gewoon een WotA halen. Als ik Malzahar speel is dat altijd mijn eerste item; het moment dat ik mijn Hextech Revolver heb hoef ik al nooit meer HP pots te kopen.

Kortom, op lage lvls stelt 6% spellvamp geen zak voor, kun je beter sterkere stats in je quints stoppen.
Aahzo daar heb ik wat aan _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_134329195
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 22:26 schreef blow... het volgende:

[..]

nog erger :')
Support Ashe is wel legit. :P Hartstikke leuk maar wordt wel outscaled door Taric/Annie etc.
  maandag 16 december 2013 @ 16:28:03 #278
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_134332502
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Support Ashe is wel legit. :P Hartstikke leuk maar wordt wel outscaled door Taric/Annie etc.
Hoe kan taric ashe outscalen ? zijn 2 totaal verschillende champs.
Taric kan tankier worden, en ashe kan je meer damage laten doen, dus effectief een tweede ADC erbij.
"My dream is to know why my nightmares never cease"
  maandag 16 december 2013 @ 17:26:47 #279
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134334680
Ashe is indd legit maar annie is wel sterker omdat ze hele tijd door stuns heeft en niet enkel met ult, then again is ashe wel weer meer utility.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134337247
silver 5 jeej
  maandag 16 december 2013 @ 18:56:45 #281
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134337654
mensen hoe moet ik sexy time combineren met lol of legonds trouwens, iemand?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134338496
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Support Ashe is wel legit. :P Hartstikke leuk maar wordt wel outscaled door Taric/Annie etc.
dat is prima, maar als support bouw je di3 dingen toch niet man :')
Because you know i'm all about that ass
  maandag 16 december 2013 @ 19:27:49 #283
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_134338843
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 18:56 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen hoe moet ik sexy time combineren met lol of legonds trouwens, iemand?
Trek jezelf af terwijl je naar hete female champs kijkt (of male, ik weet niet waarvan je bent).
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  maandag 16 december 2013 @ 19:29:03 #284
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134338902
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:27 schreef Salamando het volgende:

[..]

Trek jezelf af terwijl je naar hete female champs kijkt (of male, ik weet niet waarvan je bent).
captain malphite.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 16 december 2013 @ 19:31:53 #285
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134339038
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 19:18 schreef blow... het volgende:

[..]

dat is prima, maar als support bouw je di3 dingen toch niet man :')
Ashe's dikste kracht is bruisers naar de hemel te kiten, whisper en bcleaver helpen daar goed bij.
Normaal gesproken bouw ik eerst BT tho.

Kill lane ashe ga je niet support items op bouwen verder, je moet je job doen, daar heb je 3 dingen voor nodig: CDR voor lage cd w en r, asp+msp item(s) voor stick en escape, pen om bruisers dood te kiten ipv enkel te slowen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134339229
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ashe's dikste kracht is bruisers naar de hemel te kiten, whisper en bcleaver helpen daar goed bij.
Normaal gesproken bouw ik eerst BT tho.

Kill lane ashe ga je niet support items op bouwen verder, je moet je job doen, daar heb je 3 dingen voor nodig: CDR voor lage cd w en r, asp+msp item(s) voor stick en escape, pen om bruisers dood te kiten ipv enkel te slowen.
daar heb je een carry voor
Because you know i'm all about that ass
  maandag 16 december 2013 @ 19:36:02 #287
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134339250
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 19:35 schreef blow... het volgende:

[..]

daar heb je een carry voor
Lieve mooien schat, lees je in wat een kill-lane is :*
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134339272
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Lieve mooien schat, lees je in wat een kill-lane is :*
:') :') :')
Because you know i'm all about that ass
pi_134339297
Voor een kill lane gewoon geen shiv bouwen want dat is een pushing item
Because you know i'm all about that ass
  maandag 16 december 2013 @ 19:39:42 #290
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134339409
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 19:37 schreef blow... het volgende:
Voor een kill lane gewoon geen shiv bouwen want dat is een pushing item
Shiv is gewoon een goed item.
Beter dan pd imo.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134339490
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:39 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Shiv is gewoon een goed item.
Beter dan pd imo.
voor pushing power ja
Because you know i'm all about that ass
pi_134342973
More kassadin nerfz. Niemand speelt hem nog maar hij heeft toch meer nerfs nodig zodat ie harder gestompt kan worden door melee champs EN mages.
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 16 december 2013 @ 21:14:45 #293
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134343735
whehehehehe zonet 15/4 gegaan 6cap 2neut met maokai in dominion tegen een diamond 2 en platinum nogwat :')
Mijn team bestond volledig uit bronzen en een gold 4 :') (en ik dus met mn kristal 0 division dus he)

9 kill streak :')

TJI TJI IEFIE BREOH
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134343985
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 19:31 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ashe's dikste kracht is bruisers naar de hemel te kiten, whisper en bcleaver helpen daar goed bij.
Normaal gesproken bouw ik eerst BT tho.

Kill lane ashe ga je niet support items op bouwen verder, je moet je job doen, daar heb je 3 dingen voor nodig: CDR voor lage cd w en r, asp+msp item(s) voor stick en escape, pen om bruisers dood te kiten ipv enkel te slowen.
Ik ga hier denk ik ook een beetje mee goochelen, lijkt me erg goed tegen de mundo meta die nu zo groot is (dat hij mag sterven :') )

Vamp Scepter early -> Black Cleaver -> Zekes -> Last Whisper lijkt mij ook geen onaardige build trouwens. BT vind ik een beetje gevaarlijk omdat je niet echt op farmen gaat focussen, en Zekes is heerlijk voor jou EN je AD carry.
  maandag 16 december 2013 @ 21:21:54 #295
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134344149
Naja tegen de iedereen is aan het pushen overal tijd ga ik meestal wel ff wat bijfarmen waar er een dikke pot met minions aan komt kruipen..

Verder raad ik je ook aan om lucidity boots te nemen naast je talisman en voor de tenacity zephyr.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_134345717
Ik ben plat, maar als ik dominion of aram speel ben ik de hardste feeder. Mensen schatten het allemaal te hoog in. Diamond of platinum zijn betekent niet dat je een God bent in lol. Het betekent dat je weet hoe de game werkt en dat je redelijk kan spelen ALS je tryhard(ranked)
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 16 december 2013 @ 21:59:32 #297
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134346034
ik heb nu stream xD luek he
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 16 december 2013 @ 21:59:53 #298
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134346052
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:52 schreef dustbrain het volgende:
Ik ben plat, maar als ik dominion of aram speel ben ik de hardste feeder. Mensen schatten het allemaal te hoog in. Diamond of platinum zijn betekent niet dat je een God bent in lol. Het betekent dat je weet hoe de game werkt en dat je redelijk kan spelen ALS je tryhard(ranked)
tru.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 16 december 2013 @ 22:00:05 #299
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134346065
ik moet dit ff snel dichtgooie he
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 16 december 2013 @ 22:00:15 #300
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134346071
moet wel mooien bg tt houden zo anders ist wel matig
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 16 december 2013 @ 22:00:26 #301
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134346085
ein zewei gewei huehu
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')