SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Omdat ik eerder was en het gewoon niet netjes is om met je premade vriendje per se je eigen zin door te drukken koste wat kost. Dan speel je maar in een premade van vijf als je geen 'last' van anderen wil.quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kerel, waarom zou je als je met je mattie premade adc+support wil spelen een random supporten. Support+adc is het leukst als je premade bent vooral met skype. Vind et eigenlijk wel lekker voor je dat ze naar top zijn gegaan, doen ik en mijn matties ook altijd bij die "I CALLED FIRST COPY V, randdebielen.![]()
Zij mogen doen wat ze willen.Als ze dubbel jungle willen mag dat ook. Ze zijn echt niet verplicht om jou te supporten.quote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik eerder was en het gewoon niet netjes is om met je premade vriendje per se je eigen zin door te drukken koste wat kost. Dan speel je maar in een premade van vijf als je geen 'last' van anderen wil.
Shield is like bansheesquote:Op maandag 9 december 2013 21:52 schreef blow... het volgende:
Sivir countert fizz zo ziek hard![]()
Was full build op lvl 17 30 minuten
maar beter, want het levert mana op, heeft een korter cooldown dan banshees en het kost geen item slot. Btw gaan fizz nooit ulten als je banshes up is maar wel als je e up isquote:
Volgens mij ben je goed op weg toch?quote:Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef op_quoter het volgende:
wie kan mij tips geven om te verbeteren zit al haast 800 games in bronze
http://www.lolking.net/summoner/euw/27288204
dit denk ik iedere keer maar dan kom ik in bronze 1 en dan zak ik weer terug naar bronze 4 door allemaal lose... is al 2x gebeurd zie stats van gragas/ez/cait/fizz/teemo/sivir.. ik speel dan niet eens slecht maar toch verlies ik dan opeens alles..quote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Volgens mij ben je goed op weg toch?
I know the feeling. Gewoon door blijven gaan. Wat mij hielp was echt op 1 rol gaan richten en binnen die rol maar 2-3 champs spelen zodat je die door en door kent.quote:Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef op_quoter het volgende:
[..]
dit denk ik iedere keer maar dan kom ik in bronze 1 en dan zak ik weer terug naar bronze 4 door allemaal lose... is al 2x gebeurd zie stats van gragas/ez/cait/fizz/teemo/sivir.. ik speel dan niet eens slecht maar toch verlies ik dan opeens alles..
Speel alleen champs die:quote:Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef op_quoter het volgende:
wie kan mij tips geven om te verbeteren zit al haast 800 games in bronze
http://www.lolking.net/summoner/euw/27288204
Ik mag toch ook doen wat ik wil? Als ik adc wil dan wil ik adc. En als ik die als eerste call dan is het dus mijn rol en heeft men dat maar te slikken. Dat wordt tenminste ook altijd van mij verwacht als ik eens NIET de eerste ben die called. Dan kan ik me een partij rage verwachten van iedereen als ik niet inschik, goeiedag zeg! Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het raar dat men er dan liever voor kiest om mij en dus ook het hele team maar gewoon te trollen. Ja het is een spel, maar stiekem wil iedereen het winnen. Dat merken we wel aan hoe zo goed als iedere League speler reageert tegen anderen als het niet lekker draait. Niet alleen ingame trouwens. Dus tegen dit soort dingen zou best harder opgetreden mogen worden, wat mij betreftquote:Op maandag 9 december 2013 21:00 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zij mogen doen wat ze willen.Als ze dubbel jungle willen mag dat ook. Ze zijn echt niet verplicht om jou te supporten.
Het is voor jou gewoon moeilijk te snappen dat men schijt heeft aan wie als eerst roept wanneer je gewoon lekker met zijn tweeën in een lane wil spelen. Het is en blijft een fcking spel.
Mooie post Keselo, hier heb ook ik wat aan aangezien ik vooral top, mid en jungle wil gaan oefenen de komende tijd.quote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Speel alleen champs die:
1) Enorm hard snowballen.
2) OP zijn.
Pak voor iedere rol 1 champions die je erg goed kan spelen en aan deze criteria voldoet en nog 2 die je kan spelen voor het geval dat je main champion gebanned of gepicked is. Ga niet af op de counterpicks waar iedereen altijd zo door geobsedeerd is, in Brons speelt niemand goed genoeg om puur op een champion zijn kit jou in lane te counteren.
Probeer wel de champions die moeilijk te spelen zijn een beetje te vermijden. Er is niets mis met een sterke champion die niet moeilijk is te spelen, het is zelfs een stuk efficiënter dan 50 games een champion oefenen voor je er handig in bent. Dus ga bijvoorbeeld geen Zed, Shaco of Thresh spelen.
Wat ik aanraad:
Top: Nasus, Renekton, Shyvana
Jungle: Evelynn, Amumu, Vi
Mid: Fizz, Kassadin, Talon
AD: Lucian, Jinx, Sivir
Support: Leona, Taric, Annie.
Evelynn is absoluut de meest belachelijk OP champion die nu in het spel zit, oefen haar in normals (met vrienden, zorg gewoon dat je er handig mee wordt) en pak haar iedere keer als je jungle kunt pakken en Evelynn open is.
Voor Top heb ik drie champions die hun lane kunnen winnen tegen vrijwel iedereen en enorm sterk scalen in de lategame. Aangezien dat het punt is waar je het meest relevant zult zijn voor je team. Als je top speelt leer te roamen op de momenten dat het kan maar probeer dit niet ten koste te laten gaan van teveel farm of zelfs een turret.
Voor Jungle heb ik Evelynn, Amumu (die waarschijnlijk permabanned is in Bronze, of niet meer?) en Vi. Evelynn en Vi zijn gewoon sterke gankers, Vi is ook goed in teamfights en Amumu is de god van teamfights. Beslissende champions die eigenlijk altijd wel relevant zijn. Het is op het moment praktisch onmogelijk om niet te snowballen als jungle Evelynn.
Mid drie assassins die goed kunnen roamen en niet al te moeilijk zijn. Misschien niet al te sterk de eerste 5 lvls, dus kijk uit dat je niet dood gaat, 10 cs verliezen de eerste 5 lvls is ok. Daarna constant kijken of je je lane tegenstander kunt vermoorden, vraag je jungler om ganks of push je lane en roam bot of top.
Bot de drie sterkste ad carries en de drie makkelijkste en tevens sterkste supports. Je hebt vrij weinig redenen om niet een van die drie ADs te spelen op het moment, de rest is gewoon niet zo sterk als dat zij zijn. Taric is een geweldige support die je goed kan leren hoe support precies werkt (als je niet minstens 2 assists hebt voor level 7 doe je het fout), Leona is goed omdat het erg goed past binnen de brons mentaliteit (vechten, vechten, vechten) en Annie doet gewoon enorm veel damage.
Ik heb in je match history gezien dat je ook Mordekaiser speelt. Dit kan echt heel erg goed zijn (er zijn behoorlijk wat spelers die door alleen Morde te masteren Diamond zijn geworden), maar je moet nagenoeg perfect kunnen farmen om dit te laten werken. Als je niet gemiddeld op 80 cs na 10 minuten zit en op 200 na 20 minuten, kun je beter een andere mid spelen.
Verder, afgaande op je match history, je last hit niet goed genoeg. Dit is echt het belangrijkste wat je kunt leren als je brons bent. Probeer iedere dag een half uurtje met verschillende champions in een custom game last hits te oefenen. Meer last hits = meer gold = meer items = meer wins.
Je wilt je lane niet onnodig pushen. Hoe verder je van je toren staat, hoe makkelijker het is voor de tegenstander om je te ganken, je moet immers steeds verder lopen om veilig bij je toren te zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 22:42 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mooie post Keselo, hier heb ook ik wat aan aangezien ik vooral top, mid en jungle wil gaan oefenen de komende tijd.
Lasthitten is iets wat ik snel nijg te vergeten. De minions 'gewoon' aanvallen lijkt zoveel sneller te gaan, ook al verlies je er misschien een paar doordat je eigen minions ze te grazen nemen. Ik snap nog steeds niet precies waarom dat lasthitten nou zo belangrijk is...
Last hitten vind ik juist makkelijk, ik haal op dit moment makkelijk 120-150 op 20 mins als ik top of mid speel, ik weet wanneer ik mijn lane moet freezen/pushen. Ik kan haast perfect onder de turret farmen (2 schoten op melee minion dan aa, 1 aa op casterminion dan towershot dan weer aa) maar daarna stop ik echter bijna met farmen omdat de laning phase over is en anders mijn team throwt en ze gaan zeuren dat ik te veel solo speel ( ja dit gebeurd alleen in bronze/silver). Dit gebeurd werkelijk IEDERE game als ik niet 24/7 met mijn team blijf. Top ga ik vaak proxy farmen als ik weet waar de jungler is.quote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Verder, afgaande op je match history, je last hit niet goed genoeg. Dit is echt het belangrijkste wat je kunt leren als je brons bent. Probeer iedere dag een half uurtje met verschillende champions in een custom game last hits te oefenen. Meer last hits = meer gold = meer items = meer wins.
Je farm blijkt inderdaad gemiddeld wel goed. In ieder geval zeker goed genoeg voor Silver.quote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef op_quoter het volgende:
[..]
Last hitten vind ik juist makkelijk, ik haal op dit moment makkelijk 150-200 op 20 mins als ik top of mid speel, ik weet wanneer ik mijn lane moet freezen/pushen. Ik kan haast perfect onder de turret farmen (2 schoten op melee minion dan aa, 1 aa op casterminion dan towershot dan weer aa) maar daarna stop ik echter bijna met farmen omdat de laning phase over is en anders mijn team throwt en ze gaan zeuren dat ik te veel solo speel ( ja dit gebeurd alleen in bronze/silver). Dit gebeurd werkelijk IEDERE game als ik niet 24/7 met mijn team blijf.
Ik speel al vaak met teleport maar dan maak ik toch weer moeilijker kills. En als ik niet op mijn lane speel vind ik het erg lastig om farm te vinden.
Totaal niet mee eens, dat zijn absoluut geen easy-to-play champions.quote:
Makkelijk zat om veel damage mee te doen en dan nog weg te komen. Gewoon niets met skillshots is mijn filosofie. Fizz heeft geen skillshot yoloswagplsquote:Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens, dat zijn absoluut geen easy-to-play champions.
Betere champions voor mensen met bronze-vaardigheden zijn Morgana en Malphite.
Safe in lane, vrijwel geen skillshots, gemakkelijk om mee te farmen, bijzonder sterk in teamfights en goed in initiaten en iemand out of position te pakken.
vaak is het in brons ook dat iedereen na 20 min alleen maar mid speelt 5 vs 5 , en als je dan maar even top gaat pushen engagen ze alsnog of staat meestal de adc op een foute positie en gaat dood en is het mijn fout dat ik er niet was, dit zie ik bij de proffesionele streamers niet/bijna niet gebeuren, dan zeg je gewoon: "i'll push top for a min care" en gebeurt er niks.quote:Op maandag 9 december 2013 22:56 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je farm blijkt inderdaad gemiddeld wel goed. In ieder geval zeker goed genoeg voor Silver.
Wat andere dingen:
-Koop je iedere keer als je back gaat tijdens de laning phase minstens 1 ward? Dus dat bovenop de gratis ward van je trinket. Ward vision kan zoveel kills opleveren, zeker als de tegenstander minder wards heeft, dat je daar een game op kan snowballen.
-Wanneer doe je gemiddeld de eerste dragon in je games? Op 10 minuten is er meestal wel een moment dat, als iemand het initiatief neemt, je een dragon kunt starten.
-Als je een teamfight hebt gewonnen, ping je dan gelijk de dichtstbijzijnde toren (of open inhib), waarna je als team dat doet, of ga je farmen of back oid?
Als ik brons t/m gold vrienden spectate zie ik dit constant. Na een fight gaan mensen maar wat farmen, of ze chasen iemand die met 100 hp weg komt en verliezen daarbij zoveel tijd dat ze niet meer de inhibitor kunnen pakken die open is. Als je goed farmed en goed laned, liggen je prioriteiten gewoon niet goed. Probeer je eens te verdiepen in de strategie achter de objectives in dit spel. Kijk een paar keer een stream van een pro speler (bij voorkeur Wingsofdeath, Voyboy of Krepo . Zoek er op youtube een VOD van op of whatever, en kijk gewoon eens een hele game lang wat het team doet qua objectives en probeer hier wat van op te steken en daarna in je games toe te passen.
Nami is erg underpowered atm.quote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Tja, als ik support ga ga ik wel met Thresh, gewoon omdat ik hem een erg leuke support vind.
Heb jij nog een goed idee voor een support die ik moet kopen? (Nami/Lulu)?
Herkenbaar, daarom is jungler/mid spelen ook het beste wat je kunt doen in laag elo om jezelf snel op te werken omdat je de meeste map-impact hebt dan. mid lane winnen = easy roam en kills. counter jungle winnen = geen ganks in allied lanes en easy roam.quote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef op_quoter het volgende:
[..]
vaak is het in brons ook dat iedereen na 20 min alleen maar mid speelt 5 vs 5 , en als je dan maar even top gaat pushen engagen ze alsnog of staat meestal de adc op een foute positie en gaat dood en is het mijn fout dat ik er niet was, dit zie ik bij de proffesionele streamers niet/bijna niet gebeuren, dan zeg je gewoon: "i'll push top for a min care" en gebeurt er niks.
Ik weet dat objectives het belangrijkst zijn in de game, maar als je team niet mee werkt, of deels is het erg moelijk deze objectives te verkrijgen
Gast die ga ik direct kopen wat denk jij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:40 schreef Keselo het volgende:
Nieuwe Lulu skin is echt super vet
Dezen moet ik hebben
http://na.leagueoflegends.com/node/9236
Waar heb je het idee vandaan dat als je het eerst iets callt je die rol ook moet krijgen? Dan is het dus een wedstrijdje wie het snelst in de champ select komt en mid kan gillen? Volgens mij is het nog altijd een teamgame en overleg je met elkaar wie wat gaat doen. Overigens kun je beter draft pick spelen, daar heb ik zelden gezeik, zeker nu support een geliefdere rol is geworden en ze niet alleen maar wardbots meer zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik mag toch ook doen wat ik wil? Als ik adc wil dan wil ik adc. En als ik die als eerste call dan is het dus mijn rol en heeft men dat maar te slikken. Dat wordt tenminste ook altijd van mij verwacht als ik eens NIET de eerste ben die called. Dan kan ik me een partij rage verwachten van iedereen als ik niet inschik, goeiedag zeg! Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het raar dat men er dan liever voor kiest om mij en dus ook het hele team maar gewoon te trollen. Ja het is een spel, maar stiekem wil iedereen het winnen. Dat merken we wel aan hoe zo goed als iedere League speler reageert tegen anderen als het niet lekker draait. Niet alleen ingame trouwens. Dus tegen dit soort dingen zou best harder opgetreden mogen worden, wat mij betreft
Ze trollen niet. Top gaan met adc/support en dus lane switchen wordt vaak genoeg op hoog elo gedaan. Als jij dan een zwakke champion kiest om mee te 1v2en is dat toch echt je eigen probleem. Niemand is verplicht om naar jou te luisteren.quote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik mag toch ook doen wat ik wil? Als ik adc wil dan wil ik adc. En als ik die als eerste call dan is het dus mijn rol en heeft men dat maar te slikken. Dat wordt tenminste ook altijd van mij verwacht als ik eens NIET de eerste ben die called. Dan kan ik me een partij rage verwachten van iedereen als ik niet inschik, goeiedag zeg! Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het raar dat men er dan liever voor kiest om mij en dus ook het hele team maar gewoon te trollen. Ja het is een spel, maar stiekem wil iedereen het winnen. Dat merken we wel aan hoe zo goed als iedere League speler reageert tegen anderen als het niet lekker draait. Niet alleen ingame trouwens. Dus tegen dit soort dingen zou best harder opgetreden mogen worden, wat mij betreft
Dat doet iedereen, het is altijd een wedstrijdje. Als ik als tweede adc call en ik niet inschik dan is het zeuren, zeiken en kankeren. Hard kankeren, je wordt soms uitgescholden alsof je een moord begaan hebt. Oja en gereport worden naderhand. Daarom zorg ik ook altijd dat ik mijn gewenste rol onder CTRL+V heb staan en z.s.m. die chatbalk aanklik als het potje begint. Degene die als eerste heeft geroepen krijgt de rol en de rest heeft het maar te slikken. Zo zijn bijna alle spelers die ik tot nog toe heb meegemaakt. Echter, voor een premade lijkt alles opeens te moeten wijken, gewoon omdat zij premade zijn en jij niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:01 schreef nyny83 het volgende:
Waar heb je het idee vandaan dat als je het eerst iets callt je die rol ook moet krijgen? Dan is het dus een wedstrijdje wie het snelst in de champ select komt en mid kan gillen? Volgens mij is het nog altijd een teamgame en overleg je met elkaar wie wat gaat doen. Overigens kun je beter draft pick spelen, daar heb ik zelden gezeik, zeker nu support een geliefdere rol is geworden en ze niet alleen maar wardbots meer zijn.
Ze trollen wel, want dat zeiden ze ingame. Van hoog elo is hier geen sprake. Het is ook gewoon niet logisch om je ADC met 1v2 te laten en dan zelf 2v1 op de toplane te gaan. Dat is vragen om problemen. Champion keuze heeft daar weinig mee van doen en het wordt bovendien moeilijk om dit nog te wijzigen als je al ingame zit. ik zie niet waarom het dan 'mijn schuld' is, terwijl ik me simpelweg aan het 'wie het eerst komt wie het eerst maalt principe' hou, zoals 100% van alle solospelers (in ieder geval op laag niveau). Maar omdat zij premade zijn en ik niet is het dus allemaal mijn eigen schuld volgens jou? Dat is natuurlijk een non-argument van de bovenste plank....quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ze trollen niet. Top gaan met adc/support en dus lane switchen wordt vaak genoeg op hoog elo gedaan. Als jij dan een zwakke champion kiest om mee te 1v2en is dat toch echt je eigen probleem. Niemand is verplicht om naar jou te luisteren.
Alleen Lucian vervangen met Quinn en het is goed.quote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Speel alleen champs die:
1) Enorm hard snowballen.
2) OP zijn.
Pak voor iedere rol 1 champions die je erg goed kan spelen en aan deze criteria voldoet en nog 2 die je kan spelen voor het geval dat je main champion gebanned of gepicked is. Ga niet af op de counterpicks waar iedereen altijd zo door geobsedeerd is, in Brons speelt niemand goed genoeg om puur op een champion zijn kit jou in lane te counteren.
Probeer wel de champions die moeilijk te spelen zijn een beetje te vermijden. Er is niets mis met een sterke champion die niet moeilijk is te spelen, het is zelfs een stuk efficiënter dan 50 games een champion oefenen voor je er handig in bent. Dus ga bijvoorbeeld geen Zed, Shaco of Thresh spelen.
Wat ik aanraad:
Top: Nasus, Renekton, Shyvana
Jungle: Evelynn, Amumu, Vi
Mid: Fizz, Kassadin, Talon
AD: Lucian, Jinx, Sivir
Support: Leona, Taric, Annie.
Evelynn is absoluut de meest belachelijk OP champion die nu in het spel zit, oefen haar in normals (met vrienden, zorg gewoon dat je er handig mee wordt) en pak haar iedere keer als je jungle kunt pakken en Evelynn open is.
Voor Top heb ik drie champions die hun lane kunnen winnen tegen vrijwel iedereen en enorm sterk scalen in de lategame. Aangezien dat het punt is waar je het meest relevant zult zijn voor je team. Als je top speelt leer te roamen op de momenten dat het kan maar probeer dit niet ten koste te laten gaan van teveel farm of zelfs een turret.
Voor Jungle heb ik Evelynn, Amumu (die waarschijnlijk permabanned is in Bronze, of niet meer?) en Vi. Evelynn en Vi zijn gewoon sterke gankers, Vi is ook goed in teamfights en Amumu is de god van teamfights. Beslissende champions die eigenlijk altijd wel relevant zijn. Het is op het moment praktisch onmogelijk om niet te snowballen als jungle Evelynn.
Mid drie assassins die goed kunnen roamen en niet al te moeilijk zijn. Misschien niet al te sterk de eerste 5 lvls, dus kijk uit dat je niet dood gaat, 10 cs verliezen de eerste 5 lvls is ok. Daarna constant kijken of je je lane tegenstander kunt vermoorden, vraag je jungler om ganks of push je lane en roam bot of top.
Bot de drie sterkste ad carries en de drie makkelijkste en tevens sterkste supports. Je hebt vrij weinig redenen om niet een van die drie ADs te spelen op het moment, de rest is gewoon niet zo sterk als dat zij zijn. Taric is een geweldige support die je goed kan leren hoe support precies werkt (als je niet minstens 2 assists hebt voor level 7 doe je het fout), Leona is goed omdat het erg goed past binnen de brons mentaliteit (vechten, vechten, vechten) en Annie doet gewoon enorm veel damage.
Ik heb in je match history gezien dat je ook Mordekaiser speelt. Dit kan echt heel erg goed zijn (er zijn behoorlijk wat spelers die door alleen Morde te masteren Diamond zijn geworden), maar je moet nagenoeg perfect kunnen farmen om dit te laten werken. Als je niet gemiddeld op 80 cs na 10 minuten zit en op 200 na 20 minuten, kun je beter een andere mid spelen.
Kerel, ze zeggen toch vantevoren dat ze premade adc/support gaan. Dat jij adc/bot kiest mag je helemaal zelf weten. Niemand klaagt, alleen jij omdat je perse wil dat jouw reet gesuport wordt terwijl zij vantevoren al samen wilden gaan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat doet iedereen, het is altijd een wedstrijdje. Als ik als tweede adc call en ik niet inschik dan is het zeuren, zeiken en kankeren. Hard kankeren, je wordt soms uitgescholden alsof je een moord begaan hebt. Oja en gereport worden naderhand. Daarom zorg ik ook altijd dat ik mijn gewenste rol onder CTRL+V heb staan en z.s.m. die chatbalk aanklik als het potje begint. Degene die als eerste heeft geroepen krijgt de rol en de rest heeft het maar te slikken. Zo zijn bijna alle spelers die ik tot nog toe heb meegemaakt. Echter, voor een premade lijkt alles opeens te moeten wijken, gewoon omdat zij premade zijn en jij niet.
Draft pick moet je alle rollen voor kunnen spelen toch? Daar ben ik nog niet klaar voor
[..]
Ze trollen wel, want dat zeiden ze ingame. Van hoog elo is hier geen sprake. Het is ook gewoon niet logisch om je ADC met 1v2 te laten en dan zelf 2v1 op de toplane te gaan. Dat is vragen om problemen. Champion keuze heeft daar weinig mee van doen en het wordt bovendien moeilijk om dit nog te wijzigen als je al ingame zit. ik zie niet waarom het dan 'mijn schuld' is, terwijl ik me simpelweg aan het 'wie het eerst komt wie het eerst maalt principe' hou, zoals 100% van alle solospelers (in ieder geval op laag niveau). Maar omdat zij premade zijn en ik niet is het dus allemaal mijn eigen schuld volgens jou? Dat is natuurlijk een non-argument van de bovenste plank....
Wat mij betreft worden die hele premades trouwens opgeschort. Gewoon een gescheiden solo-queue en een CO-OP queue en je bent van het hele gezeik af.
Quinn is slecht bot. Quinn speel je op top om iedere bruiser ooit te counteren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:56 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Alleen Lucian vervangen met Quinn en het is goed.
Blijkbaar ouder dan jij, als je het over die boeg wil gooien. Deze discussie is klaar, ik heb mijn standpunt en jij het jouwe. Ik ga me niet laten verleiden tot allerhande kinderachtig gedrag omdat jij de discussie alleen maar vanuit je eigen premade hoek kan zienquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kerel, ze zeggen toch vantevoren dat ze premade adc/support gaan. Dat jij adc/bot kiest mag je helemaal zelf weten. Niemand klaagt, alleen jij omdat je perse wil dat jouw reet gesuport wordt terwijl zij vantevoren al samen wilden gaan.
Maar hoe oud ben je eigenlijk? Misschien kan ik dan meer begrip tonen voor je logica.
Hoezo premade hoek? Ik ben voor wie het eerst roept krijgt de lane hoor. Als iemand mid roept ga ik niet mid pakken. Dan ga ik top of bot, net als die premades die jij tegenkwam.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:03 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Blijkbaar ouder dan jij, als je het over die boeg wil gooien. Deze discussie is klaar, ik heb mijn standpunt en jij het jouwe. Ik ga me niet laten verleiden tot allerhande kinderachtig gedrag omdat jij de discussie alleen maar vanuit je eigen premade hoek kan zien
Volgens mij al 6+ keer geprobeerd en iedere keer na 2-3 games gedisband >_>quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef JennaSometimes het volgende:
Word het niet is hoog tijd om ne FOK!-team te starten? Of bestaat die al?
Dan maken we 'n nieuwe aan? Ik kan wel als support.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Volgens mij al 6+ keer geprobeerd en iedere keer na 2-3 games gedisband >_>
Dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:56 schreef Keselo het volgende:
[..]
Quinn is slecht bot. Quinn speel je op top om iedere bruiser ooit te counteren.
Niet alle rollen, met 3 kom je er sowieso wel uit. En anders speel je een keer een rol waar je niet goed in bent. Je hebt je voorkeuren aangegeven, als je faalt in een rol die je team je niet wilt geven is dat niet echt jouw schuld. Zolang je maar in ieder geval wel meerdere rollen kunt spelen inderdaad. Wedstrijdje snelroepen vind ik persoonlijk de meest kansloze manier van picken aangezien niet iedereen even snel de lobby in komt of de rol onder ctrl v heeft staan. Bovendien komen door timing issues soms berichten bij verschillende spelers in een andere volgorde op het scherm als ze (ongeveer) tegelijkertijd zijn verzonden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dat doet iedereen, het is altijd een wedstrijdje. Als ik als tweede adc call en ik niet inschik dan is het zeuren, zeiken en kankeren. Hard kankeren, je wordt soms uitgescholden alsof je een moord begaan hebt. Oja en gereport worden naderhand. Daarom zorg ik ook altijd dat ik mijn gewenste rol onder CTRL+V heb staan en z.s.m. die chatbalk aanklik als het potje begint. Degene die als eerste heeft geroepen krijgt de rol en de rest heeft het maar te slikken. Zo zijn bijna alle spelers die ik tot nog toe heb meegemaakt. Echter, voor een premade lijkt alles opeens te moeten wijken, gewoon omdat zij premade zijn en jij niet.
Draft pick moet je alle rollen voor kunnen spelen toch? Daar ben ik nog niet klaar voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |