abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134093515

• FOK!: Autobandje
• IGN: Stylooke

• FOK!: YOLOswag4Jesus
• IGN: YOLOswag4Jesus

• FOK!: OmNOMNOMNOMNOM
• IGN: ihasaKAROT

• FOK!: jespertje
• IGN: jespertje

• FOK!: Skweezer
• IGN: skz

• FOK!: Lamabal
• IGN: Booyaa

• FOK!: Keselo
• IGN: Lujan

• FOK!: Dustbrain
• IGN: MyLíttlePowny

• FOK!: Physics
• IGN: beerpaddington

• FOK!: EpicKnife
• IGN: Nld x TangoDown

• FOK!: Salamando
• IGN: Salamand0

• FOK!: Zeroku
• IGN: HEER Jeffrey

• FOK!: mmPRTSR
• IGN: XOXOTHELOVETRUCK

• FOK!: Kensei
• IGN: Wasbeertje

• FOK!: Jessrabbit
• IGN: Ðenied

• FOK!: Vierkantblokje
• IGN: Vierkantblokje

• FOK!: nyny83
• IGN: PublicPervert

• FOK!: pl4kkie
• IGN: pl4kkie

• FOK!ker: Xetran
• IGN: Xetran

• FOK!: DjNivek
• IGN: Grumpmeister

• FOK!: BobW
• IGN: Eames

• FOK!: AlDieWillenTeKaaprenVaren
• IGN: KONING WILLEM IV

• FOK!: Djurres
• IGN: Djurres

• FOK!: ExtremeBanaan
• IGN: Blema

• FOK!: Newbie114
• IGN: Zepigheid

• FOK!: Snorrenbaard
• IGN: Joostmakaay

• FOK!: Yamiown
• IGN: Yamiown

Unranked

• FOK!: Liandri
• IGN: mikanda & mouce

• FOK! FedExpress
• IGN: FedExpress90

SPOILER: LINKS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134093541
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Kerel, waarom zou je als je met je mattie premade adc+support wil spelen een random supporten. Support+adc is het leukst als je premade bent vooral met skype. Vind et eigenlijk wel lekker voor je dat ze naar top zijn gegaan, doen ik en mijn matties ook altijd bij die "I CALLED FIRST COPY V, randdebielen. :')
Waarom? Omdat ik eerder was en het gewoon niet netjes is om met je premade vriendje per se je eigen zin door te drukken koste wat kost. Dan speel je maar in een premade van vijf als je geen 'last' van anderen wil.

Dan erbij, ik kom die premades met regelmaat tegen en het is altijd hetzelfde liedje: zij willen bot en ze zullen het krijgen ook de rest kan erin stikken. Als ze hun zin niet krijgen gaan ze trollen en verliest uiteindelijk iedereen. Maarja, ik als solo-speler moet natuurlijk maar altijd op de tweede rang zitten. Noem je dat teamplay, noem je dat fair? En als jullie nou gewoon sneller waren a la dan kies ik een andere lane en is het klaar, maar dat is meestal niet zo. Maarja, dat zal je toch wel niet begrijpen... want zoals ik al zei: altijd hetzelfde met premades ;)
  maandag 9 december 2013 @ 20:32:17 #3
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_134093660
Wanneer start de Snowdown?
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_134094103
Ik speel gvd al 10+ games win loss win loss etc....
pi_134094134
quote:
13s.gif Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Munchlax het volgende:
Wanneer start de Snowdown?
Nog niet bekend volgens mij.
pi_134095111
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ik eerder was en het gewoon niet netjes is om met je premade vriendje per se je eigen zin door te drukken koste wat kost. Dan speel je maar in een premade van vijf als je geen 'last' van anderen wil.
Zij mogen doen wat ze willen.Als ze dubbel jungle willen mag dat ook. Ze zijn echt niet verplicht om jou te supporten. :')

Het is voor jou gewoon moeilijk te snappen dat men schijt heeft aan wie als eerst roept wanneer je gewoon lekker met zijn tweeën in een lane wil spelen. Het is en blijft een fcking spel.

[ Bericht 3% gewijzigd door dustbrain op 09-12-2013 21:42:40 ]
We're slowly approaching inevitable death.
pi_134096432
En we laggen weer.....
pi_134097700
Sivir countert fizz zo ziek hard _O_

Was full build op lvl 17 30 minuten :')
Because you know i'm all about that ass
pi_134097996
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 21:52 schreef blow... het volgende:
Sivir countert fizz zo ziek hard _O_

Was full build op lvl 17 30 minuten :')
Shield is like banshees
pi_134098252
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Shield is like banshees
maar beter, want het levert mana op, heeft een korter cooldown dan banshees en het kost geen item slot. Btw gaan fizz nooit ulten als je banshes up is maar wel als je e up is _O_
Because you know i'm all about that ass
pi_134099051
wie kan mij tips geven om te verbeteren zit al haast 800 games in bronze :')
http://www.lolking.net/summoner/euw/27288204
pi_134099156
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef op_quoter het volgende:
Volgens mij ben je goed op weg toch?
pi_134099464
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef JeffreyXL het volgende:

[..]

Volgens mij ben je goed op weg toch?
dit denk ik iedere keer maar dan kom ik in bronze 1 en dan zak ik weer terug naar bronze 4 door allemaal lose... is al 2x gebeurd zie stats van gragas/ez/cait/fizz/teemo/sivir.. ik speel dan niet eens slecht maar toch verlies ik dan opeens alles..
pi_134099578
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef op_quoter het volgende:

[..]

dit denk ik iedere keer maar dan kom ik in bronze 1 en dan zak ik weer terug naar bronze 4 door allemaal lose... is al 2x gebeurd zie stats van gragas/ez/cait/fizz/teemo/sivir.. ik speel dan niet eens slecht maar toch verlies ik dan opeens alles..
I know the feeling. Gewoon door blijven gaan. Wat mij hielp was echt op 1 rol gaan richten en binnen die rol maar 2-3 champs spelen zodat je die door en door kent.
pi_134100340
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef op_quoter het volgende:
Speel alleen champs die:
1) Enorm hard snowballen.
2) OP zijn.

Pak voor iedere rol 1 champions die je erg goed kan spelen en aan deze criteria voldoet en nog 2 die je kan spelen voor het geval dat je main champion gebanned of gepicked is. Ga niet af op de counterpicks waar iedereen altijd zo door geobsedeerd is, in Brons speelt niemand goed genoeg om puur op een champion zijn kit jou in lane te counteren.

Probeer wel de champions die moeilijk te spelen zijn een beetje te vermijden. Er is niets mis met een sterke champion die niet moeilijk is te spelen, het is zelfs een stuk efficiënter dan 50 games een champion oefenen voor je er handig in bent. Dus ga bijvoorbeeld geen Zed, Shaco of Thresh spelen.

Wat ik aanraad:
Top: Nasus, Renekton, Shyvana
Jungle: Evelynn, Amumu, Vi
Mid: Fizz, Kassadin, Talon
AD: Lucian, Jinx, Sivir
Support: Leona, Taric, Annie.

Evelynn is absoluut de meest belachelijk OP champion die nu in het spel zit, oefen haar in normals (met vrienden, zorg gewoon dat je er handig mee wordt) en pak haar iedere keer als je jungle kunt pakken en Evelynn open is.

Voor Top heb ik drie champions die hun lane kunnen winnen tegen vrijwel iedereen en enorm sterk scalen in de lategame. Aangezien dat het punt is waar je het meest relevant zult zijn voor je team. Als je top speelt leer te roamen op de momenten dat het kan maar probeer dit niet ten koste te laten gaan van teveel farm of zelfs een turret.

Voor Jungle heb ik Evelynn, Amumu (die waarschijnlijk permabanned is in Bronze, of niet meer?) en Vi. Evelynn en Vi zijn gewoon sterke gankers, Vi is ook goed in teamfights en Amumu is de god van teamfights. Beslissende champions die eigenlijk altijd wel relevant zijn. Het is op het moment praktisch onmogelijk om niet te snowballen als jungle Evelynn.

Mid drie assassins die goed kunnen roamen en niet al te moeilijk zijn. Misschien niet al te sterk de eerste 5 lvls, dus kijk uit dat je niet dood gaat, 10 cs verliezen de eerste 5 lvls is ok. Daarna constant kijken of je je lane tegenstander kunt vermoorden, vraag je jungler om ganks of push je lane en roam bot of top.

Bot de drie sterkste ad carries en de drie makkelijkste en tevens sterkste supports. Je hebt vrij weinig redenen om niet een van die drie ADs te spelen op het moment, de rest is gewoon niet zo sterk als dat zij zijn. Taric is een geweldige support die je goed kan leren hoe support precies werkt (als je niet minstens 2 assists hebt voor level 7 doe je het fout), Leona is goed omdat het erg goed past binnen de brons mentaliteit (vechten, vechten, vechten) en Annie doet gewoon enorm veel damage.

Ik heb in je match history gezien dat je ook Mordekaiser speelt. Dit kan echt heel erg goed zijn (er zijn behoorlijk wat spelers die door alleen Morde te masteren Diamond zijn geworden), maar je moet nagenoeg perfect kunnen farmen om dit te laten werken. Als je niet gemiddeld op 80 cs na 10 minuten zit en op 200 na 20 minuten, kun je beter een andere mid spelen.

Verder, afgaande op je match history, je last hit niet goed genoeg. Dit is echt het belangrijkste wat je kunt leren als je brons bent. Probeer iedere dag een half uurtje met verschillende champions in een custom game last hits te oefenen. Meer last hits = meer gold = meer items = meer wins.
pi_134100347
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:00 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Zij mogen doen wat ze willen.Als ze dubbel jungle willen mag dat ook. Ze zijn echt niet verplicht om jou te supporten. :')

Het is voor jou gewoon moeilijk te snappen dat men schijt heeft aan wie als eerst roept wanneer je gewoon lekker met zijn tweeën in een lane wil spelen. Het is en blijft een fcking spel.
Ik mag toch ook doen wat ik wil? Als ik adc wil dan wil ik adc. En als ik die als eerste call dan is het dus mijn rol en heeft men dat maar te slikken. Dat wordt tenminste ook altijd van mij verwacht als ik eens NIET de eerste ben die called. Dan kan ik me een partij rage verwachten van iedereen als ik niet inschik, goeiedag zeg! Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het raar dat men er dan liever voor kiest om mij en dus ook het hele team maar gewoon te trollen. Ja het is een spel, maar stiekem wil iedereen het winnen. Dat merken we wel aan hoe zo goed als iedere League speler reageert tegen anderen als het niet lekker draait. Niet alleen ingame trouwens. Dus tegen dit soort dingen zou best harder opgetreden mogen worden, wat mij betreft ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door GlenSpey op 09-12-2013 22:47:13 ]
pi_134100556
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef Keselo het volgende:

[..]

Speel alleen champs die:
2) OP zijn.

Pak voor iedere rol 1 champions die je erg goed kan spelen en aan deze criteria voldoet en nog 2 die je kan spelen voor het geval dat je main champion gebanned of gepicked is. Ga niet af op de counterpicks waar iedereen altijd zo door geobsedeerd is, in Brons speelt niemand goed genoeg om puur op een champion zijn kit jou in lane te counteren.

Probeer wel de champions die moeilijk te spelen zijn een beetje te vermijden. Er is niets mis met een sterke champion die niet moeilijk is te spelen, het is zelfs een stuk efficiënter dan 50 games een champion oefenen voor je er handig in bent. Dus ga bijvoorbeeld geen Zed, Shaco of Thresh spelen.

Wat ik aanraad:

Evelynn is absoluut de meest belachelijk OP champion die nu in het spel zit, oefen haar in normals (met vrienden, zorg gewoon dat je er handig mee wordt) en pak haar iedere keer als je jungle kunt pakken en Evelynn open is.

Voor Top heb ik drie champions die hun lane kunnen winnen tegen vrijwel iedereen en enorm sterk scalen in de lategame. Aangezien dat het punt is waar je het meest relevant zult zijn voor je team. Als je top speelt leer te roamen op de momenten dat het kan maar probeer dit niet ten koste te laten gaan van teveel farm of zelfs een turret.

Voor Jungle heb ik Evelynn, Amumu (die waarschijnlijk permabanned is in Bronze, of niet meer?) en Vi. Evelynn en Vi zijn gewoon sterke gankers, Vi is ook goed in teamfights en Amumu is de god van teamfights. Beslissende champions die eigenlijk altijd wel relevant zijn. Het is op het moment praktisch onmogelijk om niet te snowballen als jungle Evelynn.

Mid drie assassins die goed kunnen roamen en niet al te moeilijk zijn. Misschien niet al te sterk de eerste 5 lvls, dus kijk uit dat je niet dood gaat, 10 cs verliezen de eerste 5 lvls is ok. Daarna constant kijken of je je lane tegenstander kunt vermoorden, vraag je jungler om ganks of push je lane en roam bot of top.

Bot de drie sterkste ad carries en de drie makkelijkste en tevens sterkste supports. Je hebt vrij weinig redenen om niet een van die drie ADs te spelen op het moment, de rest is gewoon niet zo sterk als dat zij zijn. Taric is een geweldige support die je goed kan leren hoe support precies werkt (als je niet minstens 2 assists hebt voor level 7 doe je het fout), Leona is goed omdat het erg goed past binnen de brons mentaliteit (vechten, vechten, vechten) en Annie doet gewoon enorm veel damage.

Ik heb in je match history gezien dat je ook Mordekaiser speelt. Dit kan echt heel erg goed zijn (er zijn behoorlijk wat spelers die door alleen Morde te masteren Diamond zijn geworden), maar je moet nagenoeg perfect kunnen farmen om dit te laten werken. Als je niet gemiddeld op 80 cs na 10 minuten zit en op 200 na 20 minuten, kun je beter een andere mid spelen.

Verder, afgaande op je match history, je last hit niet goed genoeg. Dit is echt het belangrijkste wat je kunt leren als je brons bent. Probeer iedere dag een half uurtje met verschillende champions in een custom game last hits te oefenen. Meer last hits = meer gold = meer items = meer wins.
Mooie post Keselo, hier heb ook ik wat aan aangezien ik vooral top, mid en jungle wil gaan oefenen de komende tijd.

Lasthitten is iets wat ik snel nijg te vergeten. De minions 'gewoon' aanvallen lijkt zoveel sneller te gaan, ook al verlies je er misschien een paar doordat je eigen minions ze te grazen nemen. Ik snap nog steeds niet precies waarom dat lasthitten nou zo belangrijk is...
pi_134100845
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 22:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mooie post Keselo, hier heb ook ik wat aan aangezien ik vooral top, mid en jungle wil gaan oefenen de komende tijd.

Lasthitten is iets wat ik snel nijg te vergeten. De minions 'gewoon' aanvallen lijkt zoveel sneller te gaan, ook al verlies je er misschien een paar doordat je eigen minions ze te grazen nemen. Ik snap nog steeds niet precies waarom dat lasthitten nou zo belangrijk is...
Je wilt je lane niet onnodig pushen. Hoe verder je van je toren staat, hoe makkelijker het is voor de tegenstander om je te ganken, je moet immers steeds verder lopen om veilig bij je toren te zijn.

Early game is het niet eens zozeer het doel om zo snel mogelijk te pushen, gewoon zorgen dat je zoveel mogelijk farm krijgt. Door alleen op de momenten dat je een last hit moet pakken te auto attacken, zorg je er ook voor dat je minder vaak cs mist omdat je auto attack animatie op 'cooldown' is.

Nog wat andere, zeer handige kleine dingen die waarschijnlijk erg voor de hand lijken te liggen, maar die mensen t/m gold vaak lijken te vergeten.
-Als je tegenstanders back zijn gegaan, zo snel mogelijk de lane pushen en zelf back gaan (tenzij dat je net terug in lane bent). Dit heeft twee dingen tot gevolg. De tegenstanders verliezen minions (xp en gold) en ze zullen niet voor staan qua items wanneer ze terug in lane komen. Als je ziet dat de jungler van de tegenstander niet in de buurt is (je hebt wards of ziet hem ergens anders), en je bent zo allebei rond level 8-9, dan is het vaak wel een goed idee om de turret te pakken. Dan kan de support het team wat meer helpen.
-Mid turret is altijd worth om te pakken, maar probeer niet dood te gaan. Mid pakken geeft zoveel map pressence dat het de eerste 15 minuten de belangrijkste objective van het spel is.
-Als in bot de AD of jungler van de tegenstander dood is gegaan, ping dragon en ga er GELIJK naar toe. Pak niet nog even snel die 3 cs. Mid, Jungle, Ad en Support gaan gelijk naar dragon. Dat is 800gold+ voor je team plus wat extra xp.
pi_134100857
quote:

[..]

Last hitten vind ik juist makkelijk, ik haal op dit moment makkelijk 120-150 op 20 mins als ik top of mid speel, ik weet wanneer ik mijn lane moet freezen/pushen. Ik kan haast perfect onder de turret farmen (2 schoten op melee minion dan aa, 1 aa op casterminion dan towershot dan weer aa) maar daarna stop ik echter bijna met farmen omdat de laning phase over is en anders mijn team throwt en ze gaan zeuren dat ik te veel solo speel ( ja dit gebeurd alleen in bronze/silver). Dit gebeurd werkelijk IEDERE game als ik niet 24/7 met mijn team blijf. Top ga ik vaak proxy farmen als ik weet waar de jungler is.
Ik speel al vaak met teleport maar dan maak ik toch weer moeilijker kills. En als ik niet op mijn lane speel vind ik het erg lastig om farm te vinden.
pi_134100971

[ Bericht 100% gewijzigd door op_quoter op 09-12-2013 22:51:44 ]
pi_134101045

[ Bericht 100% gewijzigd door op_quoter op 09-12-2013 22:53:10 ]
pi_134101227
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef op_quoter het volgende:

[..]

Last hitten vind ik juist makkelijk, ik haal op dit moment makkelijk 150-200 op 20 mins als ik top of mid speel, ik weet wanneer ik mijn lane moet freezen/pushen. Ik kan haast perfect onder de turret farmen (2 schoten op melee minion dan aa, 1 aa op casterminion dan towershot dan weer aa) maar daarna stop ik echter bijna met farmen omdat de laning phase over is en anders mijn team throwt en ze gaan zeuren dat ik te veel solo speel ( ja dit gebeurd alleen in bronze/silver). Dit gebeurd werkelijk IEDERE game als ik niet 24/7 met mijn team blijf.
Ik speel al vaak met teleport maar dan maak ik toch weer moeilijker kills. En als ik niet op mijn lane speel vind ik het erg lastig om farm te vinden.
Je farm blijkt inderdaad gemiddeld wel goed. In ieder geval zeker goed genoeg voor Silver.

Wat andere dingen:
-Koop je iedere keer als je back gaat tijdens de laning phase minstens 1 ward? Dus dat bovenop de gratis ward van je trinket. Ward vision kan zoveel kills opleveren, zeker als de tegenstander minder wards heeft, dat je daar een game op kan snowballen.
-Wanneer doe je gemiddeld de eerste dragon in je games? Op 10 minuten is er meestal wel een moment dat, als iemand het initiatief neemt, je een dragon kunt starten.
-Als je een teamfight hebt gewonnen, ping je dan gelijk de dichtstbijzijnde toren (of open inhib), waarna je als team dat doet, of ga je farmen of back oid?

Als ik brons t/m gold vrienden spectate zie ik dit constant. Na een fight gaan mensen maar wat farmen, of ze chasen iemand die met 100 hp weg komt en verliezen daarbij zoveel tijd dat ze niet meer de inhibitor kunnen pakken die open is. Als je goed farmed en goed laned, liggen je prioriteiten gewoon niet goed. Probeer je eens te verdiepen in de strategie achter de objectives in dit spel. Kijk een paar keer een stream van een pro speler (bij voorkeur Wingsofdeath, Voyboy of Krepo . Zoek er op youtube een VOD van op of whatever, en kijk gewoon eens een hele game lang wat het team doet qua objectives en probeer hier wat van op te steken en daarna in je games toe te passen.
pi_134101401
Ik kan je wel een paar keer spectaten als je denkt daar wat aan te hebben, kan helaas pas over een dag of 10, maar als je wilt kun je me toevoegen, IGN: Lujan.
pi_134101422
quote:

[..]

Totaal niet mee eens, dat zijn absoluut geen easy-to-play champions.

Betere champions voor mensen met bronze-vaardigheden zijn Morgana en Malphite.

Safe in lane, vrijwel geen skillshots, gemakkelijk om mee te farmen, bijzonder sterk in teamfights en goed in initiaten en iemand out of position te pakken.
pi_134101468
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:00 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens, dat zijn absoluut geen easy-to-play champions.

Betere champions voor mensen met bronze-vaardigheden zijn Morgana en Malphite.

Safe in lane, vrijwel geen skillshots, gemakkelijk om mee te farmen, bijzonder sterk in teamfights en goed in initiaten en iemand out of position te pakken.
Makkelijk zat om veel damage mee te doen en dan nog weg te komen. Gewoon niets met skillshots is mijn filosofie. Fizz heeft geen skillshot yoloswagpls
pi_134102351
Diamondprox (van GambitGaming) doet een AMA op Reddit, misschien interessant voor de mensen die niet op reddit kijken.

http://www.reddit.com/r/l(...)gg_benq_diamond_ama/
pi_134102487
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:56 schreef Keselo het volgende:

[..]

Je farm blijkt inderdaad gemiddeld wel goed. In ieder geval zeker goed genoeg voor Silver.

Wat andere dingen:
-Koop je iedere keer als je back gaat tijdens de laning phase minstens 1 ward? Dus dat bovenop de gratis ward van je trinket. Ward vision kan zoveel kills opleveren, zeker als de tegenstander minder wards heeft, dat je daar een game op kan snowballen.
-Wanneer doe je gemiddeld de eerste dragon in je games? Op 10 minuten is er meestal wel een moment dat, als iemand het initiatief neemt, je een dragon kunt starten.
-Als je een teamfight hebt gewonnen, ping je dan gelijk de dichtstbijzijnde toren (of open inhib), waarna je als team dat doet, of ga je farmen of back oid?

Als ik brons t/m gold vrienden spectate zie ik dit constant. Na een fight gaan mensen maar wat farmen, of ze chasen iemand die met 100 hp weg komt en verliezen daarbij zoveel tijd dat ze niet meer de inhibitor kunnen pakken die open is. Als je goed farmed en goed laned, liggen je prioriteiten gewoon niet goed. Probeer je eens te verdiepen in de strategie achter de objectives in dit spel. Kijk een paar keer een stream van een pro speler (bij voorkeur Wingsofdeath, Voyboy of Krepo . Zoek er op youtube een VOD van op of whatever, en kijk gewoon eens een hele game lang wat het team doet qua objectives en probeer hier wat van op te steken en daarna in je games toe te passen.
vaak is het in brons ook dat iedereen na 20 min alleen maar mid speelt 5 vs 5 , en als je dan maar even top gaat pushen engagen ze alsnog of staat meestal de adc op een foute positie en gaat dood en is het mijn fout dat ik er niet was, dit zie ik bij de proffesionele streamers niet/bijna niet gebeuren, dan zeg je gewoon: "i'll push top for a min care" en gebeurt er niks.

Ik weet dat objectives het belangrijkst zijn in de game, maar als je team niet mee werkt, of deels is het erg moelijk deze objectives te verkrijgen
  maandag 9 december 2013 @ 23:40:15 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134103280
Mooien goeden TT

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Tja, als ik support ga ga ik wel met Thresh, gewoon omdat ik hem een erg leuke support vind.
Heb jij nog een goed idee voor een support die ik moet kopen? (Nami/Lulu)?
Nami is erg underpowered atm.

@keselo wbt je post naar mij in vorige topic, ik zou thresh niet kiezen omdat 'hij op is' ik ben goed met hem maar heb em de laatste tijd niet zoveel gespeeld. Ik vind hem gewoon erg viable voor alle zones, early mid en late blijft hij relevant en interactief.

Taric en Annie zijn mischien sterkere supports maar kunnen niet een ally redden van zekere dood zonder zichzelf in de waagschaal te smijten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 9 december 2013 @ 23:44:42 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134103427
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef op_quoter het volgende:

[..]

vaak is het in brons ook dat iedereen na 20 min alleen maar mid speelt 5 vs 5 , en als je dan maar even top gaat pushen engagen ze alsnog of staat meestal de adc op een foute positie en gaat dood en is het mijn fout dat ik er niet was, dit zie ik bij de proffesionele streamers niet/bijna niet gebeuren, dan zeg je gewoon: "i'll push top for a min care" en gebeurt er niks.

Ik weet dat objectives het belangrijkst zijn in de game, maar als je team niet mee werkt, of deels is het erg moelijk deze objectives te verkrijgen
Herkenbaar, daarom is jungler/mid spelen ook het beste wat je kunt doen in laag elo om jezelf snel op te werken omdat je de meeste map-impact hebt dan. mid lane winnen = easy roam en kills. counter jungle winnen = geen ganks in allied lanes en easy roam.

Ik speel zelf geen jungle overigens, als er iets is waar ik écht brons in ben is het junglen :D
Paar keer dat ik het probeerde ging ik steeds dood door jungle creeps :') en de keer dat ik dat niet ging gankte ik 'te vroeg' volgens mn teammatties :P

Ook geen nocht om het te leren verder ik vind het wel best dat ik 4 roles ken vullen.

Wat ook veel ziet op low elos/bronsen/silvers is dat mensen na 1 death al beginnen te bakkelijen met elkaar, en ook veel sneller potje opgeven zelfs als je lategame champs hebt, 1 of 2 deaths in je team? sur20 report noob noob easy your mother

Ik raad trouwens in bronze af om lategame champs te spelen zoals nasus, je team geeft meestal na 10 minuten al op dus pick een champ die early game al tiefes hard owned zoals Riven of Renekton. Darius trouwens ook leuken noobstomper, tevens Akali.

[ Bericht 3% gewijzigd door BaajGuardian op 09-12-2013 23:58:27 ]
pi_134105085
Akali wilde ik inderdaad ook nog noemen, maar was ik vergeten. Zeker nu ze pink wards hebben verandert zijn mensen veel minder snel geneigd er een te halen. Paradijs voor de Akali.
pi_134105258
Nieuwe Lulu skin is echt super vet _O_

Dezen moet ik hebben

http://na.leagueoflegends.com/node/9236
  dinsdag 10 december 2013 @ 01:59:00 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134106562
Heb zonet wel ongelovelijk hard moeten lachen voor de verandering.

Ik wilde nunu duotop proberen, dus bear with me.

Game 1 zei rengar meteen suck dickderpaderpa dick suck maar ik zei kom op dude tis normal laat het ff proberen en toen zei bot adc dat het ok was en ook van 'dw i got this' dus ok het is ok.

Wij top tegen best goeie renekton die later wel wat lag problemen had en ik killde hem dan niet als hij stil stond etc en begon mn team te flamen tegen mij :')
Maar goed terug bij het begin dus hé, die rengar gaat meteen naar 1 hp in lane tegen renekton :') (ff reminder hier, rengar is plat 2, renekton gold) rengar dus bot met geflame suck dick suck dick etc.
Ik gewoon positive in allchat met renekton praten en complimenten geven na dikke uber play van hem waarin hij rengar killde en escapede van mij over een wall naast blue side top lane 2e toren (inc flash) wat ik best knap vond gezien zn situatie (1hp ook en ik had skills op cd) xD (toen ging rengar trouwens ragequit voor 3 min + - lol)

Maar goed ff fast forward, potje uiteindelijk verloren no biggie. enemy team speelde best goed enzulks. Hele tijd rengar dus in chat te zeiken dat ik enimy team dicks suckte etc :')

Na potje alleen nog allied shyv over en zegt me dat ze 4 premade waren en klaagt nog wat meer maar ik had zoiets van dude tis normal doe rustig ff, mijn positiviteit behoudend.

-

Nu komt het mooie.

Ik start potje 2, kies weer nunu en zeg weer duotop pls?

Gragas instalocked en onze khazix is insta irritated en begint te jammeren dat hij afk gaat want hij haat insta lockers, dus ik zeg dude ga jij maar top met mij dan.
Ingame meteen hij van nee ga bot (had ik dus ap runes en masteries he) dus ik heb zoiets van ik wil die khazix tevreden houden dus ok ik ga bot met mf die meteen faalt in csen maar watever (boeit niet later ging goed hoor, meer dan)

Maar in champselect merkte ik wat op, de namen in enemy team waren dus dezelfde 4 premade van het vorige faalpotje :')
En die plat2 rengar was nu ziggs mid in enemy team.

En 2 andere van die premade waren bot jinx + lux support.
Hebben we ze gewoon facking hard ingemaakt :')
En die rengar op het eind schelden jonge prachtig, en dus in postgame vroeg enemy zed of ik ze kon reporten en heb dat maar gedaan voor negativity :')

Had het niet meer in postgame, ze waren uiteindelijk ook gewoon bang voor me, kom ik weer aan met mn superspeed nunu al hun skillshots juken en ze de tering in slowen zodat khazix en mf ff snel de moker konden leveren _O-.

Soms is league toch echt leuk, zolang je zelf maar positief probeerd te blijven, naja.. gewoon blijft wat er ook gebeurd. In normals tenminste. Lol.

-
  dinsdag 10 december 2013 @ 02:00:12 #33
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134106574
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:40 schreef Keselo het volgende:
Nieuwe Lulu skin is echt super vet _O_

Dezen moet ik hebben

http://na.leagueoflegends.com/node/9236
Gast die ga ik direct kopen wat denk jij.
pi_134107692
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik mag toch ook doen wat ik wil? Als ik adc wil dan wil ik adc. En als ik die als eerste call dan is het dus mijn rol en heeft men dat maar te slikken. Dat wordt tenminste ook altijd van mij verwacht als ik eens NIET de eerste ben die called. Dan kan ik me een partij rage verwachten van iedereen als ik niet inschik, goeiedag zeg! Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het raar dat men er dan liever voor kiest om mij en dus ook het hele team maar gewoon te trollen. Ja het is een spel, maar stiekem wil iedereen het winnen. Dat merken we wel aan hoe zo goed als iedere League speler reageert tegen anderen als het niet lekker draait. Niet alleen ingame trouwens. Dus tegen dit soort dingen zou best harder opgetreden mogen worden, wat mij betreft ;)
Waar heb je het idee vandaan dat als je het eerst iets callt je die rol ook moet krijgen? Dan is het dus een wedstrijdje wie het snelst in de champ select komt en mid kan gillen? Volgens mij is het nog altijd een teamgame en overleg je met elkaar wie wat gaat doen. Overigens kun je beter draft pick spelen, daar heb ik zelden gezeik, zeker nu support een geliefdere rol is geworden en ze niet alleen maar wardbots meer zijn.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_134108259
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ze trollen niet. Top gaan met adc/support en dus lane switchen wordt vaak genoeg op hoog elo gedaan. Als jij dan een zwakke champion kiest om mee te 1v2en is dat toch echt je eigen probleem. Niemand is verplicht om naar jou te luisteren.
pi_134108310
Ik begon met ranked spelen als Singed (s3), en letterlijk na 5 potjes ofzo zat ik al in die promotieronde naar silver... Hij was ZO goed hahaha en zo leuk om te spelen, weet niet hoe dat nu is maar die tip wil ik je wel meegeven. Er zijn ook goede builds van bekend en bekende spelers livestream(d)en hem ook vaak!

Natuurlijk faalde ik in mn promotie he, dat dan weer wel..
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_134108818
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:01 schreef nyny83 het volgende:
Waar heb je het idee vandaan dat als je het eerst iets callt je die rol ook moet krijgen? Dan is het dus een wedstrijdje wie het snelst in de champ select komt en mid kan gillen? Volgens mij is het nog altijd een teamgame en overleg je met elkaar wie wat gaat doen. Overigens kun je beter draft pick spelen, daar heb ik zelden gezeik, zeker nu support een geliefdere rol is geworden en ze niet alleen maar wardbots meer zijn.
Dat doet iedereen, het is altijd een wedstrijdje. Als ik als tweede adc call en ik niet inschik dan is het zeuren, zeiken en kankeren. Hard kankeren, je wordt soms uitgescholden alsof je een moord begaan hebt. Oja en gereport worden naderhand. Daarom zorg ik ook altijd dat ik mijn gewenste rol onder CTRL+V heb staan en z.s.m. die chatbalk aanklik als het potje begint. Degene die als eerste heeft geroepen krijgt de rol en de rest heeft het maar te slikken. Zo zijn bijna alle spelers die ik tot nog toe heb meegemaakt. Echter, voor een premade lijkt alles opeens te moeten wijken, gewoon omdat zij premade zijn en jij niet.

Draft pick moet je alle rollen voor kunnen spelen toch? Daar ben ik nog niet klaar voor ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:07 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Ze trollen niet. Top gaan met adc/support en dus lane switchen wordt vaak genoeg op hoog elo gedaan. Als jij dan een zwakke champion kiest om mee te 1v2en is dat toch echt je eigen probleem. Niemand is verplicht om naar jou te luisteren.
Ze trollen wel, want dat zeiden ze ingame. Van hoog elo is hier geen sprake. Het is ook gewoon niet logisch om je ADC met 1v2 te laten en dan zelf 2v1 op de toplane te gaan. Dat is vragen om problemen. Champion keuze heeft daar weinig mee van doen en het wordt bovendien moeilijk om dit nog te wijzigen als je al ingame zit. ik zie niet waarom het dan 'mijn schuld' is, terwijl ik me simpelweg aan het 'wie het eerst komt wie het eerst maalt principe' hou, zoals 100% van alle solospelers (in ieder geval op laag niveau). Maar omdat zij premade zijn en ik niet is het dus allemaal mijn eigen schuld volgens jou? Dat is natuurlijk een non-argument van de bovenste plank....

Wat mij betreft worden die hele premades trouwens opgeschort. Gewoon een gescheiden solo-queue en een CO-OP queue en je bent van het hele gezeik af.
pi_134108947
quote:

[..]

Speel alleen champs die:
2) OP zijn.

Wat ik aanraad:

Alleen Lucian vervangen met Quinn en het is goed.
pi_134108949
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dat doet iedereen, het is altijd een wedstrijdje. Als ik als tweede adc call en ik niet inschik dan is het zeuren, zeiken en kankeren. Hard kankeren, je wordt soms uitgescholden alsof je een moord begaan hebt. Oja en gereport worden naderhand. Daarom zorg ik ook altijd dat ik mijn gewenste rol onder CTRL+V heb staan en z.s.m. die chatbalk aanklik als het potje begint. Degene die als eerste heeft geroepen krijgt de rol en de rest heeft het maar te slikken. Zo zijn bijna alle spelers die ik tot nog toe heb meegemaakt. Echter, voor een premade lijkt alles opeens te moeten wijken, gewoon omdat zij premade zijn en jij niet.

Draft pick moet je alle rollen voor kunnen spelen toch? Daar ben ik nog niet klaar voor ;)

[..]

Ze trollen wel, want dat zeiden ze ingame. Van hoog elo is hier geen sprake. Het is ook gewoon niet logisch om je ADC met 1v2 te laten en dan zelf 2v1 op de toplane te gaan. Dat is vragen om problemen. Champion keuze heeft daar weinig mee van doen en het wordt bovendien moeilijk om dit nog te wijzigen als je al ingame zit. ik zie niet waarom het dan 'mijn schuld' is, terwijl ik me simpelweg aan het 'wie het eerst komt wie het eerst maalt principe' hou, zoals 100% van alle solospelers (in ieder geval op laag niveau). Maar omdat zij premade zijn en ik niet is het dus allemaal mijn eigen schuld volgens jou? Dat is natuurlijk een non-argument van de bovenste plank....

Wat mij betreft worden die hele premades trouwens opgeschort. Gewoon een gescheiden solo-queue en een CO-OP queue en je bent van het hele gezeik af.
Kerel, ze zeggen toch vantevoren dat ze premade adc/support gaan. Dat jij adc/bot kiest mag je helemaal zelf weten. Niemand klaagt, alleen jij omdat je perse wil dat jouw reet gesuport wordt terwijl zij vantevoren al samen wilden gaan.

Maar hoe oud ben je eigenlijk? Misschien kan ik dan meer begrip tonen voor je logica.
pi_134108958
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:56 schreef JennaSometimes het volgende:

[..]

Alleen Lucian vervangen met Quinn en het is goed.
Quinn is slecht bot. Quinn speel je op top om iedere bruiser ooit te counteren.
pi_134109071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:56 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Kerel, ze zeggen toch vantevoren dat ze premade adc/support gaan. Dat jij adc/bot kiest mag je helemaal zelf weten. Niemand klaagt, alleen jij omdat je perse wil dat jouw reet gesuport wordt terwijl zij vantevoren al samen wilden gaan.

Maar hoe oud ben je eigenlijk? Misschien kan ik dan meer begrip tonen voor je logica.
Blijkbaar ouder dan jij, als je het over die boeg wil gooien. Deze discussie is klaar, ik heb mijn standpunt en jij het jouwe. Ik ga me niet laten verleiden tot allerhande kinderachtig gedrag omdat jij de discussie alleen maar vanuit je eigen premade hoek kan zien ;)
pi_134109123
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:03 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Blijkbaar ouder dan jij, als je het over die boeg wil gooien. Deze discussie is klaar, ik heb mijn standpunt en jij het jouwe. Ik ga me niet laten verleiden tot allerhande kinderachtig gedrag omdat jij de discussie alleen maar vanuit je eigen premade hoek kan zien ;)
Hoezo premade hoek? Ik ben voor wie het eerst roept krijgt de lane hoor. Als iemand mid roept ga ik niet mid pakken. Dan ga ik top of bot, net als die premades die jij tegenkwam.

Als ik top call en 2 premades willen dubbel jungle mogen ze dat van mij doen. Dat is normal blind pick.
pi_134109234
Waarom neem je op dat soort momenten niet de moeite om de jungle in te duiken? Je hoeft het niet perse super goed te kunnen, zolang je maar een beetje de basis ervan kent. Voorkom je zulke situaties ook. Scheelt jezelf ook irritaties.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_134111010
Word het niet is hoog tijd om ne FOK!-team te starten? Of bestaat die al?
pi_134111191
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef JennaSometimes het volgende:
Word het niet is hoog tijd om ne FOK!-team te starten? Of bestaat die al?
Volgens mij al 6+ keer geprobeerd en iedere keer na 2-3 games gedisband >_>
pi_134111356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Volgens mij al 6+ keer geprobeerd en iedere keer na 2-3 games gedisband >_>
Dan maken we 'n nieuwe aan? Ik kan wel als support. :)
pi_134111363
Onderling skillniveau en het op elkaar afstemmen van de agenda's om te spelen is best lastig. Zelfs het FOK kanaal gebruiken was op een kleine periode in het begin na niet laagdrempelig genoeg. Bij GoT heb ik het kanaal onlangs weer wat nieuw leven ingeblazen maar ik denk dat dat ook een maandje zo is en dan weer inkakt.
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:21:08 #48
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_134112336
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:56 schreef Keselo het volgende:

[..]

Quinn is slecht bot. Quinn speel je op top om iedere bruiser ooit te counteren.
Dit.

Wie de shit speelt quinn nou bot tegen masterrace lucian, jinx en cait.

@glen. Wat je over premades zegt bewees mijn mooien 2 potjes gister xD
pi_134112883
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 09:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Niet alle rollen, met 3 kom je er sowieso wel uit. En anders speel je een keer een rol waar je niet goed in bent. Je hebt je voorkeuren aangegeven, als je faalt in een rol die je team je niet wilt geven is dat niet echt jouw schuld. Zolang je maar in ieder geval wel meerdere rollen kunt spelen inderdaad. Wedstrijdje snelroepen vind ik persoonlijk de meest kansloze manier van picken aangezien niet iedereen even snel de lobby in komt of de rol onder ctrl v heeft staan. Bovendien komen door timing issues soms berichten bij verschillende spelers in een andere volgorde op het scherm als ze (ongeveer) tegelijkertijd zijn verzonden.

En als je toch blind pick wilt spelen, je callt je rol en iemand anders wil dat ook gaan spelen... tja, dan pick je die champ toch gewoon alsnog? Het is een normal, niemand kan jou dwingen om die champion in die lane te spelen. Ga je lekker Vayne top spelen, kan best goed werken. Als je serieus en tryhard wilt spelen moet je ranked spelen en daarin is de eerder genoemde draft modus de manier van picken. Daarin geldt dan pick order > call order , maar meestal kom je er in goed overleg prima uit.
pi_134113313
Quinn mid is veel beter. Dat roam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')