abonnement Unibet Coolblue
pi_134077223
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:17 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Ja. Het keyboard van de Air was stuk. Werd gewoon gemaakt. Helaas was de reparatie niet goed en kon die 2 dagen later weer terug.
Nu werkt het keyboard naar behoren maar het is niet netjes erin geschroefd waardoor de pijltoetsen licht de behuizing raken en dat geeft een raar geluid. Daarvoor ga ik niet nog een keer terug.

Let wel dit was binnen 6 maanden na aankoop. Ze zijn certified repair shop ofzo maar ik weet niet of ze het net zo netjes doen als bij de apple store zelf.
Oh oke.. Ik heb toen m'n SSD van m'n Air kapot ging hem bij een iCentre ingeleverd maar ik heb even gemaild en omdat het eerste jaar voorbij is zeggen ze dat ik nu bij de verkopende partij moet zijn. Dixons biedt op Apple-aankopen na mei 2012 drie jaar garantie dus dat moet wel goed zitten. Ik ga het straks maar eens proberen.

Was je hem lang kwijt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 12:24:52 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 december 2013 @ 12:26:28 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134077273
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:17 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Ja. Het keyboard van de Air was stuk. Werd gewoon gemaakt. Helaas was de reparatie niet goed en kon die 2 dagen later weer terug.
Nu werkt het keyboard naar behoren maar het is niet netjes erin geschroefd waardoor de pijltoetsen licht de behuizing raken en dat geeft een raar geluid. Daarvoor ga ik niet nog een keer terug.

Let wel dit was binnen 6 maanden na aankoop. Ze zijn certified repair shop ofzo maar ik weet niet of ze het net zo netjes doen als bij de apple store zelf.
waarom ga je in t eerste jaar naar aankoop terug naar het punt van aankoop? en niet direct naar Apple?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 9 december 2013 @ 12:49:15 #103
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_134077792
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

waarom ga je in t eerste jaar naar aankoop terug naar het punt van aankoop? en niet direct naar Apple?
Omdat ik weinig zin heb om eerst helemaal naar Amsterdam te moeten als ik in mijn stad een Dixons heb.
Volgens mij is het ook de bedoeling dat je eerst bij de verkoper bent en als die geen gehoor geeft pas bij de fabrikant.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 9 december 2013 @ 12:49:26 #104
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_134077798
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:24 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Oh oke.. Ik heb toen m'n SSD van m'n Air kapot ging hem bij een iCentre ingeleverd maar ik heb even gemaild en omdat het eerste jaar voorbij is zeggen ze dat ik nu bij de verkopende partij moet zijn. Dixons biedt op Apple-aankopen na mei 2012 drie jaar garantie dus dat moet wel goed zitten. Ik ga het straks maar eens proberen.

Was je hem lang kwijt?
3-6 weken
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 december 2013 @ 12:50:29 #105
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134077827
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Omdat ik weinig zin heb om eerst helemaal naar Amsterdam te moeten als ik in mijn stad een Dixons heb.
opsturen kan ook
quote:
Volgens mij is het ook de bedoeling dat je eerst bij de verkoper bent en als die geen gehoor geeft pas bij de fabrikant.
eerste jaar kun je direct
daarna is t via verkoper en consumentenrecht
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 9 december 2013 @ 12:50:47 #106
405087 RDMKR
miui mitu
pi_134077836
ik denk er over na om een ipad mini 2 te kopen om, na exclusief android producten te hebben gebruikt, toch een beetje contact te hebben met het Apple fenomeen. ipad mini 2 is ook relatief betaalbaar en komt met de apple A7 processor waarvan ik me toch afvraag hoe snel die aanvoelt in het dagelijks gebruik in combinatie met het al snelle ios 7. en dat retina scherm voeldoet nu eindelijk aan mijn hoge schermkwaliteits eisen.

zijn er andere android & apple gebruikers die me kunnen vertellen wat me te wachten zou staan? welke functies van android ga ik het meest missen? gebrek aan homescreen widgets lijkt me al lastig (en onnodig, maar helaas). neem aan dat je geen zwevende apps hebt, maar is er een alternatief voor? is multitasken echt beperkter of is er weinig merkbaar verschil? wat kun je bereiken met jailbreaken, wat zijn de risicos en kan het al met de ipad mini 2?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_134077857
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:49 schreef Matty___ het volgende:

[..]

3-6 weken
Oei...

bij dat iCentre had ik hem binnen drie dagen weer terug
  maandag 9 december 2013 @ 12:51:32 #108
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_134077860
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

opsturen kan ook

[..]

eerste jaar kun je direct
daarna is t via verkoper en consumentenrecht
Misschien voor de volgende keer
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 9 december 2013 @ 12:53:15 #109
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_134077896
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:51 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Oei...

bij dat iCentre had ik hem binnen drie dagen weer terug
Das wel lekker snel. Dus ja 3 jaar garantie is leuk maar ik weet niet of je van Dixons zo blij wordt.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 9 december 2013 @ 13:48:20 #110
405087 RDMKR
miui mitu
pi_134079310
nog een vraag over ipad mini 2: is 16 GB ROM te overleven? met cloud storage en USB OTG moet het wel te behelpen zijn, maar heeft ipad mini 2 toegang tot die twee dingen?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_134079358
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:53 schreef Matty___ het volgende:

[..]

Das wel lekker snel. Dus ja 3 jaar garantie is leuk maar ik weet niet of je van Dixons zo blij wordt.
Inderdaad :')

Ben er net geweest. 'Ja we weten niet of de drie jaar garantie nog geldt want hij is al eens gerepareerd door een iCentre en dat is niet van Apple en dan bieden wij geen garantie blablabla onderzoekskosten 90 euro blabla'.

Ze gaan me nu nog terugbellen over de garantie alvorens ze hem gaan opsturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 13:50:58 ]
  maandag 9 december 2013 @ 13:57:38 #112
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_134079530
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:50 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Inderdaad :')

Ben er net geweest. 'Ja we weten niet of de drie jaar garantie nog geldt want hij is al eens gerepareerd door een iCentre en dat is niet van Apple en dan bieden wij geen garantie blablabla onderzoekskosten 90 euro blabla'.

Ze gaan me nu nog terugbellen over de garantie alvorens ze hem gaan opsturen.
Typisch Dixons...
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  maandag 9 december 2013 @ 13:57:39 #113
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_134079532
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:48 schreef RDMKR het volgende:
nog een vraag over ipad mini 2: is 16 GB ROM te overleven? met cloud storage en USB OTG moet het wel te behelpen zijn, maar heeft ipad mini 2 toegang tot die twee dingen?
Je hebt sowieso 5GB via iCloud, je kan dropbox gebruiken en je kan altijd zo'n lightning to USB OTG kabeltje kopen. Weet alleen niet of die laatste officieel zijn en dus goed werken (kan ze alleen vinden via eBay).
  maandag 9 december 2013 @ 13:59:49 #114
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_134079575
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:57 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Je hebt sowieso 5GB via iCloud, je kan dropbox gebruiken en je kan altijd zo'n lightning to USB OTG kabeltje kopen. Weet alleen niet of die laatste officieel zijn en dus goed werken (kan ze alleen vinden via eBay).
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:48 schreef RDMKR het volgende:
nog een vraag over ipad mini 2: is 16 GB ROM te overleven? met cloud storage en USB OTG moet het wel te behelpen zijn, maar heeft ipad mini 2 toegang tot die twee dingen?
Die 5 GB van iCloud kan je alleen gebruiken voor backups, heb je dus vrij weinig aan als 'aanvulling' op de 16 GB van de iPad zelf.

Lightning naar USB-adapter bestaat inderdaad, maar is enkel geschikt om foto's te bekijken van een camera en niks meer.

Kortom, wil je weten of je aan 16 GB genoeg hebt, dan moet je eerst bedenken waarvoor je die ruimte wilt gebruiken. Als je gebruik maakt van Spotify en Dropbox voor documenten/foto/s en muziek scheelt het al een hoop. Echter, apps zullen altijd ruimte in blijven nemen.

Persoonlijk vind ik 16 GB voor mijn iPad voldoende maar te weinig voor mijn iPhone.
Ten percent faster with a sturdier frame
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 9 december 2013 @ 14:04:04 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134079668
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 13:50 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Inderdaad :')

Ben er net geweest. 'Ja we weten niet of de drie jaar garantie nog geldt want hij is al eens gerepareerd door een iCentre en dat is niet van Apple en dan bieden wij geen garantie blablabla onderzoekskosten 90 euro blabla'.

Ze gaan me nu nog terugbellen over de garantie alvorens ze hem gaan opsturen.
iCentre is een geautoriseerde service provider, en daarnaast repareren zijn niet maar sturen door naar een reparatiecentrum
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_134079748
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

iCentre is een geautoriseerde service provider, en daarnaast repareren zijn niet maar sturen door naar een reparatiecentrum
Ja, als je via apple.nl een reparatieverzoek doet kun je een locatie kiezen waar je hem kan inleveren, waaronder dus een iCentre. Eerst werd er trouwens bij Dixons gezegd: ja volgens mij moet je dit gewoon via een iCentre regelen en daarna zeggen ze: ja hij is bij een iCentre geweest dus onze garantie vervalt :') Lekker makkelijk.

Maar ze hebben nu teruggebeld na overleg met een rayonmanager (ofzo) en die 'denkt' dat het wel lukt en dat de onderzoekskosten wel 'zullen loslopen'. Ik heb hem maar laten opsturen, kan er verder ook niet zoveel mee.

Als ik achteraf moet betalen ga ik dan wel met Apple/Dixons in contact.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 14:09:18 ]
pi_134083435
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef AnneX het volgende:
Wie kan mij helpen?

De ipad aan de mac gehangen: wél de foto's worden gesynct en daarna de mededeling dat er niet kan worden gestart met synchroniseren???

-O-
Aangezien hier op fok geen oplossing kwam, heb ik net een 15 min aan de tel. gehangen met
Apple Care.
sjonge, alles weten hullie van mijn ipad.

Affijn, "onbekend" probleem…uiteindelijk advies was reset van de ipad (losgekoppeld van mac) en
verdomd na weer koppelen... toen ging hij wél synchroniseren *O*

Complimenten voor Frank aan de foon.
pi_134086933
Waarschijnlijk heb ik hier mee te maken (voor de tweede keer :{ )

Ook gelijk een tip voor mensen met een Macbook Air van de vorige generatie die problemen krijgen met hun SSD. Hij wordt tot drie jaar na aanschaf omgeruild:

http://www.apple.com/nl/support/macbookair-flashdrive/
pi_134096112
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Aangezien hier op fok geen oplossing kwam, heb ik net een 15 min aan de tel. gehangen met
Apple Care.

Complimenten voor Frank aan de foon.
Beste klantenservice ooit _O_
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_134098556
Iemand enig idee waar ik die prachtige wallpaper kan krijgen die in de linker MBP te zien is?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_134098976
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand enig idee waar ik die prachtige wallpaper kan krijgen die in de linker MBP te zien is?
[ afbeelding ]
Goede vraag.
pi_134099186
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Goede vraag.
Dat dacht ik ook :p

Ook nog een andere vraag, hoe zorg ik ervoor dat mijn iMac op zwart gaat als ik op mijn 2e scherm (tv) een film kijk? In de vorige OSX ging de iMac automatisch op zwart wanneer ik fullscreen gebruikte van VLC, maar dat gebeurt nu niet meer. Helderheid omlaag flikkeren is ook niet optimaal, leidt alsnog erg af.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_134108382
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Iemand enig idee waar ik die prachtige wallpaper kan krijgen die in de linker MBP te zien is?
[ afbeelding ]
Dat is geen wallpaper, maar een foto fullscreen geopend in Aperture. Ik weet helaas niet of die foto ergens beschikbaar is.

quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:17 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Ook nog een andere vraag, hoe zorg ik ervoor dat mijn iMac op zwart gaat als ik op mijn 2e scherm (tv) een film kijk? In de vorige OSX ging de iMac automatisch op zwart wanneer ik fullscreen gebruikte van VLC, maar dat gebeurt nu niet meer. Helderheid omlaag flikkeren is ook niet optimaal, leidt alsnog erg af.
In de Voorkeuren van VLC, onder Video.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 10 december 2013 @ 14:24:51 #124
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_134115866
Zaterdag gaat een nieuwe Apple Store open in Düsseldorf.
pi_134138012
Zomg:

Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')