abonnement Unibet Coolblue
pi_133795846
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133796342
Ben even niet zo actief hier.. Zit dezer dagen middenin het jaarlijkse ExorbitantUitgebreideSurpriseBouwen.. Nog drie dagen tot pakjesavondviering. Aaaarg.
Let me see you stripped down to the bone
pi_133796360
:D Verkeerde slowchat! :D

Dacht dat ik in CUL zat. Oepsie! Hoi slankies :) -x-
Let me see you stripped down to the bone
pi_133798274
Edit: blaaa verkeerde info. Dat twee merken naast elkaar hangen betekent niet dat ze van dezelfde ontwerper zijn. Maar alsnog: iets gevonden dat in Zwitserland goedkoper is dan in NL: lingerie :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 1 december 2013 @ 14:05:47 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133802676
Ik eet spinaziechips... beetje te zout maar enfin
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 1 december 2013 @ 14:10:53 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133802859
Lijst
O 2 grote appels, cappuccino
L 4 mini luxe beschuit vd Lidl, 1 met ham, 1 met gekookt ei , 1 met rozenbotteljam en 1 met kaas en nog wat spinaziechips erbij, beker melk
T krentenbrood, blokje chco, wat dropjes, mandarijn, tomaat, 200 gr wortel
D lever, sperziebonen, komkommersalade, zelfgemaakte satesaus en rijst
T's kwark/vla/bosbessen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133803387
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:01 schreef minilot het volgende:
:D Verkeerde slowchat! :D

Dacht dat ik in CUL zat. Oepsie! Hoi slankies :) -x-
:W minilot!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zondag 1 december 2013 @ 15:01:30 #8
70532 loveli
N
pi_133804857
Ze is weer opgehoepeld oO<
crap in = crap out
pi_133806398
Sorry! Slank zijn is de komende tijd out of the question nu ik bezig ben met de drukke voorbereidingen van mijn aankomende foodblog. ;)

Niettemin veel liefs aan jullie! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_133806605
Chicolate. Die kip/broccoli/ragout klinkt goed. Als je daar een recept hebt van, graag :)

Last minute stapavondje met speciaalbiertjes is vast niet heel gezond, wel lekker! Alleen dat vervelende puntje hoofdpijn...
  zondag 1 december 2013 @ 15:58:15 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133807427
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:38 schreef minilot het volgende:
Sorry! Slank zijn is de komende tijd out of the question nu ik bezig ben met de drukke voorbereidingen van mijn aankomende foodblog. ;)

Niettemin veel liefs aan jullie! O+
Ja, ga nu maar weer weg... jij dikmakert met je gerechten :{w
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133808659
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:38 schreef minilot het volgende:
Sorry! Slank zijn is de komende tijd out of the question nu ik bezig ben met de drukke voorbereidingen van mijn aankomende foodblog. ;)

Niettemin veel liefs aan jullie! O+
Kun je er niet ter ere van ons af en toe een slank receptje tussendoor gooien? Af willen vallen betekent niet dat je niet mee wilt genieten van zoveel kookkunst. O-)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_133809214
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 16:22 schreef Mini. het volgende:

[..]

Kun je er niet ter ere van ons af en toe een slank receptje tussendoor gooien? Af willen vallen betekent niet dat je niet mee wilt genieten van zoveel kookkunst. O-)
Dat is zeker zo, en ik eet gemiddeld genomen zeer gezond, vaak koolhydraadarm, veelal vegetarisch, best vaak zelfs veganistisch, dus het was ook wel een beetje een grapje. Maar ik ben nu wel superveel recepten aan het uitproberen, en tevens is het Sint- en Kersttijd is het in mijn keuken een waanzinnig kook- en bakfestijn, dus ik voeg me in januari zeker weer even bij jullie. ;)

Mijn foodblog komt beslist niet vol met zoetige vettigheden - juist heul veul groentengerechten en hoe je zelf yoghurt maakt, en wat je allemaal kunt doen met kikkererwten enzovoorts. ;) Zo nu en dan een varkenspoot en fondantaardappelen in ganzenvet erbij, gewoon omdat het kan, maar het wordt vooral gezond en plantaardig spul :Y

Ik zal het eerste broccolirecept op mijn blog wel op slinkse wijze aan jullie opdragen. ;) O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_133809627
Middag!
Hoi minilot! Dat klinkt niet alsof je helemaal los gaat qua eten. Of misschien is mijn receptenkennis te beperkt om iets lekkers bij veganistisch en koolhydraatarn te bedenken.. :@ Als je af en toe wel vlees en zoetigheid eet kun je ook best goed bezig zijn als je andere dagen netjes eet.

Pfoe, best beetje brakkig vandaag en niet eens zo laat gemaakt geloof ik. En ik ben mijn hosselmodjo kwijt :{ ik had er gewoon geen zin in ofzo. Weet niet wat het was..
Zo meteen maar eens de hardloopschoenen aantrekken en de brakheid eruit lopen :)
  zondag 1 december 2013 @ 18:12:55 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133812436
Gisteren is geworden
O. Havermout met gedroogde rode bessen, plak kaas
L. Omelet van 1,5 ei, verschillende kiemgroenten en rode paprika, 3 plakjes gedroogde ham
T. Paar handjes gemengde noten, 3 wortels, mandarijn, twee selderiestengels en 5 radijsjes
D. Stamppot van prei en aardappelen met dikke klont boter, salade van appel, selderijstengels, tuinkers, munt, appelazijn en olie, lamsvlees in mosterd met saus van roomboter, beetje meel, cider en munt
T. Stukje kaas? rolmops en reepje geitenkaas

Daglijstje vandaag
o. havermout met frambozen
t. paar handjes noten + plak gedroogde ham
l. fallafel met twee keer groente en geen brood + pompoensoep
t. 1 staafje churros + 2x koffie verkeerd
d. stamppot van groene kool, prei, wortel en aardappel met ciderjus en spareribs
t. blokje kaas
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133812532
Spam!
Zit hier nog wat voor jullie bij? V&A / [TK]Opruiming! Autootjes, schoenen, verzorging, servies, etc.
Graag zou ik vanavond op zoek naar een Co, maar de financien en tijd laten het helaas niet toe.
  zondag 1 december 2013 @ 18:20:56 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133812720
Ik vind die landkaart wel leuk. Waar woon je ook al weer puffje? Ergens in het westen toch?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133812773
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:20 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die landkaart wel leuk. Waar woon je ook al weer puffje? Ergens in het westen toch?
Staat erbij! Utrecht ;)
pi_133813252
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:43 schreef DavetheNL het volgende:
Chicolate. Die kip/broccoli/ragout klinkt goed. Als je daar een recept hebt van, graag :)

Last minute stapavondje met speciaalbiertjes is vast niet heel gezond, wel lekker! Alleen dat vervelende puntje hoofdpijn...
Oh dat is een hele makkelijke :D. Kook 2 broccoli's, bak ~300 gr kip in een pan, mix een pot créme fraiche (zo'n grote van zaanse hoeve, geen idee hoeveel ml dat is) met een blik kipragout (ah huismerk) en kerrie (naar smaak). Kip en broccoli in een ovenschaal, ragoutmengsel erover, kaas over de bovenkant, in de oven (180 graden, ongeveer 20 minuten). En klaaar :D. Genoeg voor 2-4 man. Hoeveelheden pas ik aan afhankelijk van beschikbaarheid. Soms wat meer kerrie (mengsel moet knalgeel zijn), soms wat meer zout/peper over de kip, soms 2 blikken creme fraiche als het op moet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 1 december 2013 @ 19:40:53 #20
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133815866
MOe

Wil morgen niet werken heb echt toch wel pijnlijk veel keelpijn, vandaar dat ik woensdag al schrale en pijnlijke lippen had.

Fijne avond en trusten

[ Bericht 38% gewijzigd door uniekhoorn op 01-12-2013 20:59:15 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133819962
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh dat is een hele makkelijke :D. Kook 2 broccoli's, bak ~300 gr kip in een pan, mix een pot créme fraiche (zo'n grote van zaanse hoeve, geen idee hoeveel ml dat is) met een blik kipragout (ah huismerk) en kerrie (naar smaak). Kip en broccoli in een ovenschaal, ragoutmengsel erover, kaas over de bovenkant, in de oven (180 graden, ongeveer 20 minuten). En klaaar :D. Genoeg voor 2-4 man. Hoeveelheden pas ik aan afhankelijk van beschikbaarheid. Soms wat meer kerrie (mengsel moet knalgeel zijn), soms wat meer zout/peper over de kip, soms 2 blikken creme fraiche als het op moet.
Held! Ga ik morgenochtend maken :)

Nu eerst bijkomen van de sushi...
pi_133820437
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
MOe

Wil morgen niet werken heb echt toch wel pijnlijk veel keelpijn, vandaar dat ik woensdag al schrale en pijnlijke lippen had.

Fijne avond en trusten
Hier ook al een tijdje, steeds net niet zo erg dat ik thuisblijf maar ik kom er ook niet vanaf. -O- Vervelend is dat.
Beterschap!
Know that while you sleep
Everything has changed
  zondag 1 december 2013 @ 21:31:47 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133821456
Arme uniekje. Misschien ook maar doen, paar dagen ziekmelden? Anders blijf je de hele winter kwakkelen. Beter snel ingrijpen, lekker naar buiten, uitrusten en dan weer door met werken.

Heb net een uurtje eten voor de komende week staan voorbereiden:
In de vriezer
- pompoensoep
- stamppot wintergroenten
- hete kip in tomatensaus

Koelkast
- rodebieten-spruiten (geen spruitjes) salade
- appel-selleriesalade

Verder in de planning: gebakken kipfilet met brocolli en gemengde paddestoelen + thaise groentesoep met honingzalm + zuurkool.

Woensdagavond uit eten, dus in principe ben ik tot vrijdagmiddag onder de pannen met eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 1 december 2013 @ 22:06:20 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133823589
Kijk, wat leuk! Kaartjes met de verspreiding van woorden in Europa. Zo zeggen ze bijna overal roos of ananas . Ook leuk om te zien dat het fries wat afwijkt van de omgeving.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)er-is-onherleidbaar/

[ Bericht 29% gewijzigd door Tinkepink op 01-12-2013 22:13:23 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133823946
Goed bezig Tink! Zie ook lekkere dingen voorbij komen.

Beterschap Uniek!

Ik heb ook last van mijn keel, liep het balkon op zonder jas en het was koud. Dat slaat gelijk op mijn keel }:|

Lijstje vandaag:

O: havermoutpap
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: bagel met moster/ketchup/ boter, sla en gegrilde kip
T: havermoutshake
T: rijstewafel, manderijntjes
B: klussen in de keuken
T: 1/2 bak kwark.

Morgen weer meer groenten :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 2 december 2013 @ 05:02:17 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133832807
Gaat alweer.. goed he? O~)

Lekker Tink!

Misje de groente niet heel erg Aurum?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133834881
Slapen is blijkbaar voor mensen die niet vergeten de kachel uit te zetten }:| (wakker liggen tot half 3 is niet echt fijn, als je net grootse toekomstplannen hebt gemaakt en moet wachten tot de volgende ochtend met de uitvoering, dan is het niet alleen te warm, maar ook te druk in je hoofd).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133835982
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 05:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat alweer.. goed he? O~)

Lekker Tink!

Misje de groente niet heel erg Aurum?
ja, want ik was midden in de nacht wakker omdat ik honger had :X

Uiteindelijk om 0400 mijn ontbijt op en toen weer mijn bed ingedoken.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133837035
Het eten ruikt goed!

Wel benieuwd hoe het werken vanmiddag gaat.. Ander werk en andere tijden dan normaal.. Hopelijk bevalt het!
pi_133842775
Misschien heb ik ook een beetje last van klein winterdipje. Als ik ergens ga liggen, dan kan ik vrijwel direct slapen. Terwijl ik in de zomer max 6 uur slaap.. Ik ben sinds gister weer vitamine B pillen gaan gebruiken, en ik voel me toch iets minder moe. Kan ook best zijn dat het puur tussen de oren zit ;)
Vandaag gesprek gehad, soort intake, ging prima. Dat was 1/4 deze week..
pi_133843185
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 14:56 schreef the85mc het volgende:
Misschien heb ik ook een beetje last van klein winterdipje. Als ik ergens ga liggen, dan kan ik vrijwel direct slapen. Terwijl ik in de zomer max 6 uur slaap.. Ik ben sinds gister weer vitamine B pillen gaan gebruiken, en ik voel me toch iets minder moe. Kan ook best zijn dat het puur tussen de oren zit ;)
Vandaag gesprek gehad, soort intake, ging prima. Dat was 1/4 deze week..
Vitamine D is toch juist tegen een winterdip?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 2 december 2013 @ 15:35:24 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133843880
Val ook bijna in slaap. Kan ook komen door de presentate over supplentiewater.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133843994
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 15:35 schreef Tinkepink het volgende:
Val ook bijna in slaap. Kan ook komen door de presentate over supplentiewater.
Ik slaap ook veel nu.. Zzzzz
Worry is a misuse of imagination
  maandag 2 december 2013 @ 16:10:56 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133845049
Witlofovenschotel met veel kaas, ham, ei staat klaar voor de oven straks.
Daarbvj lekker pasta met room, pancetta, room kaas en wat frisse komkommer en augurkjes erbij.
Nu al zin in!

Bijna 600 eruro terug van Nuon *O* Zonnepanelen *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 2 december 2013 @ 16:12:17 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133845103
Ow van dat geld gaan 2ij gewoon 2 x 3 dagen naar de bonte wever :Y)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133846954
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 15:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Vitamine D is toch juist tegen een winterdip?
ja die ook geloof ik. Op dat potje van allerlei soorten vitamine B staat dat het helpt tegen 'geestelijke en lichamelijke vermoeidheid'. Dus ja,misschien dat het ook wel wat doet. Volgens mij zijn vitamines B wateroplosbaar dus het teveel pis ik wel uit.

Net even rondje gefietst, midden in het bos, tak in mijn oog. De tak won.. Was mijn lens kwijt dacht ik, gelukkig zat ie nog net dubbel in een hoekje.
Zometeen even snel boodschappen halen, komen straks 5 vrienden eten. Eerst zou er 1 langskomen, toen wilde een andere ook deze week nog een keer afspreken, dus toen dacht ik, dan maar allemaal tegelijk :) Gezellig!
pi_133854629
Lijstje van gister ga ik niet plaatsen. Heel veel gegeten en gesnoept, vanwege een familie middag. Beetje zosls Uniek, van alles wat en dat x 10: gehaktballetjes, worstebroodjes, stukje taart, tucjes, chocolademelk met slagroom en ga zo maar door.

Dus vandaag een netjes lijstje om wc problemen te voorkomen :+

O: smoothie sinaasappelsap, banaan, aardbeien, chiazaadjes en kokosmelk
T: twee mandarijnen, koffie
L: broccoli, omelet, bosuitjes, met chilisaus, thee
T: nog een mandarijn, cappuchino, thee
S: 75 minuten yoga
T: flesje kokoswater
D: gemengde salade en een half gegrild kippetje
T: thee en pure chocolade
  maandag 2 december 2013 @ 21:49:38 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133858601
Lijstje
O. Havermout met appel en kaneel
T. Banaan
L. Rode bieten, kiemgroenten, veldsla en geitenkaas
T. 5 handjes noten, 2 ei-rookvleesrolletjes, stukje pure choco
D. Pompoensoep, 2 plakjes gerookte ham
S. Uurtje sport
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133858767
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
O. Havermout met appel en kaneel
T. Banaan
L. Rode bieten, kiemgroenten, veldsla en geitenkaas
T. 5 handjes noten, 2 ei-rookvleesrolletjes, stukje pure choco
D. Pompoensoep, 2 plakjes gerookte ham
S. Uurtje sport
O+ ^O^
pi_133860325
Lijstje begon om 0400 :')

O: havermoutpap
T: broodje ham/kaas, rauwkost
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: broodje ham/ kaas, rauwkost
T: brownie, glutenvrij
D: broccolisoep, rijstwafels en manderijnen
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133861014
Aparte D aurum ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133862314
Ja, dat was na 2100. Vond het wel ff best :+

Ik heb iig mijn groentenquotum gered *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 3 december 2013 @ 09:40:29 #43
70532 loveli
N
pi_133868726
Mogge :s)
crap in = crap out
pi_133869280
Een huisgenoot die wat spullen in je kamer heeft liggen, omdat ze te weinig kastruimte heeft (en gewend is haar zooi door het hele appartement te verspreiden) is al erg genoeg. Dat ze me daarom vanmorgen om kwart over 7 wakker maakte, 'want ze had een papier nodig voor dr examen' is onacceptabel :X. Mantra: *nog maar 2 weken, nog maar 2 weken*

quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 22:26 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje begon om 0400 :')

O: havermoutpap
T: broodje ham/kaas, rauwkost
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: broodje ham/ kaas, rauwkost
T: brownie, glutenvrij
D: broccolisoep, rijstwafels en manderijnen
T: 1/2 bak kwark
Mijn lijst zou er dan een stuk slechter uit gezien hebben :P. Over lijstjes gesproken, ik doe maar weer eens een 'typisch' lijstje:

O: chocoladecornflakes met melk (ok die is duidelijk slecht)
L: Spinaziecurry met 200gr sperziebonen en 1.5 ei (bak van ~0.75L)
T: Lactosevrije chocopuddingtoetjeding :') (ik weet)
D: Knolselderijsoep met een soort rookworst (0.5L) en een stuk brood
S: Yoga
T: Koppen thee en misschien een kaastosti

Ok teveel suikers uit chocolade/snoepzooi, geen fruit en misschien te weinig? Maar wel eindelijk genoeg groente! (en daar ben ik stiekem best trots op, ik wil niet dat ze met lunch denken dat ik geen groentes lust ofzo)

Dave, hoe beviel de kip/broccoli? Ik neem aan dat je zelf wel doorhad dat alles ook in hapklare brokken gesneden moest worden? :+
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:14:53 #45
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133869402
Ik vind 'm best oke chico.

HIer een klein probleempje. Ik heb mijn lunch al op :X
DAt maakt het tot nu toe:

o. havermout met banaan
t. salade van 5 selleriestengels, appel, hand veldsla, half bakje tuinkers, appelazijn en olie + salade van rode bietjes, kiemgroente en rolmops
l.?
t. noten
d. kip in pittige tomatensaus


Maar goed, hoe los ik dat nu op met de lunch. Als het goed is zit ik rond die tijd in de auto.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133869596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind 'm best oke chico.

HIer een klein probleempje. Ik heb mijn lunch al op :X
DAt maakt het tot nu toe:

o. havermout met banaan
t. salade van 5 selleriestengels, appel, hand veldsla, half bakje tuinkers, appelazijn en olie + salade van rode bietjes, kiemgroente en rolmops
l.?
t. noten
d. kip in pittige tomatensaus


Maar goed, hoe los ik dat nu op met de lunch. Als het goed is zit ik rond die tijd in de auto.
Wat is er beschikbaar qua alternatieven, en op welk moment? Anders noten eten tijdens lunch, en later wat kopen onderweg. Heb je de kip al bij je? Want dan zou ik de kip als lunch eten, noten erna en als je thuis bent wat nieuws koken :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:33:38 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133869781
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat is er beschikbaar qua alternatieven, en op welk moment? Anders noten eten tijdens lunch, en later wat kopen onderweg. Heb je de kip al bij je? Want dan zou ik de kip als lunch eten, noten erna en als je thuis bent wat nieuws koken :P.
Ik heb geen alternatieven. Kip ligt thuis in de vriezer. Zit nu op kantoor en stap zo in de auto naar het westen van NL wat 2 uur rijden is. Eerder weg om boodschappen te doen en te eten gaat eigenlijk niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133869917
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:08 schreef Chicolate het volgende:
Een huisgenoot die wat spullen in je kamer heeft liggen, omdat ze te weinig kastruimte heeft (en gewend is haar zooi door het hele appartement te verspreiden) is al erg genoeg. Dat ze me daarom vanmorgen om kwart over 7 wakker maakte, 'want ze had een papier nodig voor dr examen' is onacceptabel :X. Mantra: *nog maar 2 weken, nog maar 2 weken*

[..]

Mijn lijst zou er dan een stuk slechter uit gezien hebben :P. Over lijstjes gesproken, ik doe maar weer eens een 'typisch' lijstje:

O: chocoladecornflakes met melk (ok die is duidelijk slecht)
L: Spinaziecurry met 200gr sperziebonen en 1.5 ei (bak van ~0.75L)
T: Lactosevrije chocopuddingtoetjeding :') (ik weet)
D: Knolselderijsoep met een soort rookworst (0.5L) en een stuk brood
S: Yoga
T: Koppen thee en misschien een kaastosti

Ok teveel suikers uit chocolade/snoepzooi, geen fruit en misschien te weinig? Maar wel eindelijk genoeg groente! (en daar ben ik stiekem best trots op, ik wil niet dat ze met lunch denken dat ik geen groentes lust ofzo)

Dave, hoe beviel de kip/broccoli? Ik neem aan dat je zelf wel doorhad dat alles ook in hapklare brokken gesneden moest worden? :+
Dacht al dat ik wat verkeerd deed! Haha nee, was heerlijk :) Nu staat er een erwtensoep te koken, heerlijk in deze wintermaanden :)
pi_133869927
Is er een kantine op kantoor?

Ik heb al sinds zondag hele erge buikpijn. Voelt als mijn buikvlies.. Moest er gister een beetje van huilen en was bijna net zo heftig als blinde darm. (Die heb ik niet meer)
Misschien iets verkeerds gegeten of zo?
Worry is a misuse of imagination
pi_133869964
Kan je niet onderweg even stoppen bij een tankstation? Vaak hebben ze in de koelkast stukjes kaas, weet niet of je dat mag? En ik zou een paar eiwitrepen in je dashboard gooien, heb je altijd wat te eten bij je :Y

Mijn lijstje vandaag wordt zoiets:

O: 2 gebakken eitjes en een geroosterde boterham
T: speculaasje van de bakker, 1/2 bak kwark met pindakaas
L: broccolisoepje, paar manderijnen
T: havermoutshake
D: pasta met groenten en kip
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133869986
trouwens lekker irritant Chico, die zou ik op een gegeven moment gaan schreeuwen volgens mij :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133870075
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:08 schreef Chicolate het volgende:
Een huisgenoot die wat spullen in je kamer heeft liggen, omdat ze te weinig kastruimte heeft (en gewend is haar zooi door het hele appartement te verspreiden) is al erg genoeg. Dat ze me daarom vanmorgen om kwart over 7 wakker maakte, 'want ze had een papier nodig voor dr examen' is onacceptabel :X. Mantra: *nog maar 2 weken, nog maar 2 weken*

[..]

Mijn lijst zou er dan een stuk slechter uit gezien hebben :P. Over lijstjes gesproken, ik doe maar weer eens een 'typisch' lijstje:

O: chocoladecornflakes met melk (ok die is duidelijk slecht)
L: Spinaziecurry met 200gr sperziebonen en 1.5 ei (bak van ~0.75L)
T: Lactosevrije chocopuddingtoetjeding :') (ik weet)
D: Knolselderijsoep met een soort rookworst (0.5L) en een stuk brood
S: Yoga
T: Koppen thee en misschien een kaastosti

Ok teveel suikers uit chocolade/snoepzooi, geen fruit en misschien te weinig? Maar wel eindelijk genoeg groente! (en daar ben ik stiekem best trots op, ik wil niet dat ze met lunch denken dat ik geen groentes lust ofzo)

Dave, hoe beviel de kip/broccoli? Ik neem aan dat je zelf wel doorhad dat alles ook in hapklare brokken gesneden moest worden? :+
Ik had haar niet binnen gelaten :D!
Worry is a misuse of imagination
pi_133870098
Trouwens, gewoon zware boeken naast je bed legen Chicolate. Kan je gooien als ze weer binnenkomt!
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:48:46 #54
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133870108
Ik doe nu 2 boterhammen met salami in de ochtend, de middag en savonds gewoon avondeten (vanavond taco's met gehaktvulling).

Ik werk hierbij 40 euro per week vandaar dat ik niet echt minder kan eten zonder om te vallen.

Ik drink ook 1 glas appelsap en 1 glas melk vaak.
pi_133870154
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:40 schreef Probability het volgende:
Is er een kantine op kantoor?

Ik heb al sinds zondag hele erge buikpijn. Voelt als mijn buikvlies.. Moest er gister een beetje van huilen en was bijna net zo heftig als blinde darm. (Die heb ik niet meer)
Misschien iets verkeerds gegeten of zo?
Heb een keer heel erg last van mijn buik gehad toen ik kip op had die blijkbaar niet helemaal goed klaargemaakt was.. Dingen gegeten waar risico's met bereiden zijn?
pi_133870418
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:40 schreef Probability het volgende:
Is er een kantine op kantoor?

Ik heb al sinds zondag hele erge buikpijn. Voelt als mijn buikvlies.. Moest er gister een beetje van huilen en was bijna net zo heftig als blinde darm. (Die heb ik niet meer)
Misschien iets verkeerds gegeten of zo?
Probje, ga langs een dokter. Je hebt al eerder ernstige buikproblemen gehad toch? Pijn dat je ervan moet huilen is niet normaal over het algemeen. En als de dokter dan vertelt dat het niets ernstigs is, weet je dat in elk geval.

Ja ik ga nu gewoon haar spullen verplaatsen naar een andere kamer :+. En vanavond tegen dr schreeuwen vrees ik, vanmorgen was ik net wakker en te verbaasd dat ze dit écht flikt. Probleem: ik woon hier nog 2 weken, en wil niet weer die vijandige sfeer in huis hebben, want daar lijdt mijn labwerk onder. En ik moet komend weekend een luchtbed van dr lenen. Maar zij krijgt nog huur van mij. Nouja, gaan het vanavond maar eens over grenzen hebben, want kloppen is prima, maar bij geen gehoor mag je dus NIET naar binnen. Alles leuk en aardig, maar als je aan mijn nachtrust komt, dan ga je echt over een grens heen :{w.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133870730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:50 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Heb een keer heel erg last van mijn buik gehad toen ik kip op had die blijkbaar niet helemaal goed klaargemaakt was.. Dingen gegeten waar risico's met bereiden zijn?
Ik had vrijdag een bak vlees mee gekregen van een buffet/toko en dat op zondag opgegeten.. En zaterdag kapsalon gegeten.. Eet normaal bijna nooit vlees..
En zondag toastjes met krabsalade die ik donderdag? Al open had gemaakt.. O ja en heeeel veel Spaanse droge worst.
Worry is a misuse of imagination
pi_133870894
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:19 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik had vrijdag een bak vlees mee gekregen van een buffet/toko en dat op zondag opgegeten.. En zaterdag kapsalon gegeten.. Eet normaal bijna nooit vlees..
En zondag toastjes met krabsalade die ik donderdag? Al open had gemaakt.. O ja en heeeel veel Spaanse droge worst.
Als je bijna nooit vlees eet en dan ineens veel (sterk gekruid) vlees eet, kan het zijn dat je lichaam er tegen protesteert? Zeker als iets niet helemaal goed meer was?
pi_133870961
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:26 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Als je bijna nooit vlees eet en dan ineens veel (sterk gekruid) vlees eet, kan het zijn dat je lichaam er tegen protesteert? Zeker als iets niet helemaal goed meer was?
Ja zou heel goed kunnen.. Maar het doet wel pijn ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_133871034
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja zou heel goed kunnen.. Maar het doet wel pijn ;(
Snap ik.. Sterkte..
pi_133871323
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:32 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Snap ik.. Sterkte..
Nu na een smoothie van 2 sinaasappels, peer, banaan, 2 theelepels lijnzaad en een grote eetlepel chiazaad voel ik mij al een stuk beter.

Had gister ook steeds het idee alsof ik over moest geven na wat te eten omdat alles 'stil' lag.
Worry is a misuse of imagination
pi_133871427
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Probje, ga langs een dokter. Je hebt al eerder ernstige buikproblemen gehad toch? Pijn dat je ervan moet huilen is niet normaal over het algemeen. En als de dokter dan vertelt dat het niets ernstigs is, weet je dat in elk geval.

Ja ik ga nu gewoon haar spullen verplaatsen naar een andere kamer :+. En vanavond tegen dr schreeuwen vrees ik, vanmorgen was ik net wakker en te verbaasd dat ze dit écht flikt. Probleem: ik woon hier nog 2 weken, en wil niet weer die vijandige sfeer in huis hebben, want daar lijdt mijn labwerk onder. En ik moet komend weekend een luchtbed van dr lenen. Maar zij krijgt nog huur van mij. Nouja, gaan het vanavond maar eens over grenzen hebben, want kloppen is prima, maar bij geen gehoor mag je dus NIET naar binnen. Alles leuk en aardig, maar als je aan mijn nachtrust komt, dan ga je echt over een grens heen :{w.
Mijn ervaring met dokters is niet zoo op dat gebied. Ik vraag wel aan een vriendinnetje die al arts is.. Huisgenootje is bijna basis arts daar gingen ook niet direct de alarmbellen rinkelen.. Misschien ook stress of zo
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 3 december 2013 @ 11:54:58 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133871471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:48 schreef Mishu het volgende:
Ik doe nu 2 boterhammen met salami in de ochtend, de middag en savonds gewoon avondeten (vanavond taco's met gehaktvulling).

Ik werk hierbij 40 euro per week vandaar dat ik niet echt minder kan eten zonder om te vallen.

Ik drink ook 1 glas appelsap en 1 glas melk vaak.
Ja logisch dat je niet minder kan eten zonder om te vallen. Ik zou hier al van omvallen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133872108
Ook maar weer eens een lijstje

O: Turkse yoghurt (Lidl)
T: 2 koffie met een beetje magere melk
T: pure stukje chocolade
L: 1.5 gehaktbal (over van gisteren) + tomaten salade
T: 2 pruim eitjes, misschien nog wat hummus als ik honger heb
D: 1.5 slavink , spruitjes :9, tomaten salade
T: klein handje amandelen.
T: wodka
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133873075
Probbi, echt naar de huisarts gaan! beter een keer te vaak naar de dokter dan te weinig!

En ik word geloof ik nog goed in solliciteren, 5e gesprek gepland haha :) en eigenlijk lijkt de laatste mij het leuskt!
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:18:32 #66
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133873826
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja logisch dat je niet minder kan eten zonder om te vallen. Ik zou hier al van omvallen.
Ik heb er net een klein beetje pastasalade en een yoghurtje bij genomen..
pi_133874343
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:56 schreef the85mc het volgende:
Probbi, echt naar de huisarts gaan! beter een keer te vaak naar de dokter dan te weinig!

En ik word geloof ik nog goed in solliciteren, 5e gesprek gepland haha :) en eigenlijk lijkt de laatste mij het leuskt!
Kan morgen ochtend pas! Maar het voelt nu wel weer redelijk oké. Alleen nog een beetje slapjes.
Worry is a misuse of imagination
pi_133874409
Het zou ook kunnen dat je iets verkeerds hebt gegeten, maar daar hoort niet zoveel pijn bij lijkt me.. Nou ja, hopelijk knapt het snel op!
pi_133876002
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:37 schreef the85mc het volgende:
Het zou ook kunnen dat je iets verkeerds hebt gegeten, maar daar hoort niet zoveel pijn bij lijkt me.. Nou ja, hopelijk knapt het snel op!
Ik heb altijd wel buikpijn.. Maar niet zo erg
Nou ja nu gaat het beter..
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:16:14 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133876967
Iets verkeerds eten kan enorm pijn doen, echte enorme krampen enzo.
Heel niet fijn... Rustig aan Prob, anders wat norrit innemen, dat absorbeert stofjes in je maag. Kan helemaal niks niet kwaad, is gewoon koolstof.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 3 december 2013 @ 15:40:50 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133877713
The list, gewoon omdat het kan

O kwark, vla e banaan
T's 250 gr wortels, halve komkommer, beker cup a soup kerrie, cappuccino, halve paprika
L 2 boterhammen met daartussen ham/gekookt ei/beetje mayo als boter/tomaat/paprika, kom aardappel-preiroomsoep met gedroogde worst, beker melk
T's nog een beker melk (ben verslaafd, zo lekker), mandarijn, appel, stoofpeer, zacht wit bolletje met haring en ui (op dit moment), paar dropjes
D bloemkool, ijsbergslasalade, aardappelkroketjes (3), kippendijen uit de oven (2), kerriesaus
T's zoute stokjes of popcorn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 3 december 2013 @ 15:55:04 #72
70532 loveli
N
pi_133878146
http://www.dressember.net/
Goed initiatief. Vanaf morgen doe ik mee B-)

Het te grote project dat ik me op de hals had gehaald is gewoon geslaagd (met extra hulp en een grotere financiele aderlating dan de bedoeling, maar dat terzijde). Nu kattevoer eten tot kerst :P
*zen*
crap in = crap out
pi_133881562
Ik ben nu wel benieuwd naar dat project!

Lijstje
O: roerei van twee eieren met kliekje gewokte groenten erdoor, 2 crackers erbij
T: chocolaatje
L: 2x brood met boter, kaas en komkommer
S: hardlopen (10k)
T: wodka, ovenchips
D: vega-lasagne
T: ijs gemaakt van yoghurt , citroensap, zoetstof, bevroren banaan en bevroren aardbei
pi_133881684
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:44 schreef conleche het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar dat project!
Ik ook!
Hoe ging je verkoop?
pi_133882327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 17:48 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik ook!
Hoe ging je verkoop?
Best goed! 3 dingen zeker verkocht en een vierde misschien!
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:42:37 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133883362
o. havermout met banaan
t. salade van 5 selleriestengels, appel, hand veldsla, half bakje tuinkers, appelazijn en olie + salade van rode bietjes, kiemgroente en rolmops
L. Toch maar wegrestaurant in: vieze kippensoep, melige kroket, p,ak ham, plak kaas, ei. Bah. Was nog te duur ook. Tip: niet gaan eten in wegrestaurant langs snelweg in moordrecht.
t. noten en mandarijn
d. Nu bij la place want file: schaaltje gemengde groente met oa rode kool, venkel, spruitjes, witlof, rode aardappel, koolrabi, champignon, wortel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133883710
Yay voor Li! En Co! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:58:38 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133888452
Im with Aurum..

Tink dat klinkt als een vreselijke lunch....

Mijn eten was lekker, zo ook de zoute stokjes met smeerkaas met chocopasta en met pindakaas. Die krengen smaken overal bij joh!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133889151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:54 schreef _aurum_ het volgende:
Yay voor Li! En Co! *O*
Dat! *O*

Ben ook benieuwd Li!
pi_133889184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 15:55 schreef loveli het volgende:
http://www.dressember.net/
Goed initiatief. Vanaf morgen doe ik mee B-)

Het te grote project dat ik me op de hals had gehaald is gewoon geslaagd (met extra hulp en een grotere financiele aderlating dan de bedoeling, maar dat terzijde). Nu kattevoer eten tot kerst :P
*zen*
Ik bewonder je :Y.
Ook wat betreft dat kattevoer trouwens. Neem je natvoer of brokjes?
Als je langskomt krijg je een kerstpakket van me. Pompoen uit eigen tuin, wat ribkarbonade, zuurkool, appels *).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:21:17 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133889325
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef Tinkepink het volgende:
o. havermout met banaan
t. salade van 5 selleriestengels, appel, hand veldsla, half bakje tuinkers, appelazijn en olie + salade van rode bietjes, kiemgroente en rolmops
L. Toch maar wegrestaurant in: vieze kippensoep, melige kroket, p,ak ham, plak kaas, ei. Bah. Was nog te duur ook. Tip: niet gaan eten in wegrestaurant langs snelweg in moordrecht.
t. noten en mandarijn
d. Nu bij la place want file: schaaltje gemengde groente met oa rode kool, venkel, spruitjes, witlof, rode aardappel, koolrabi, champignon, wortel
Was dan ff 5 km doorgereden en had hier gelunched.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:33:38 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133889797
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Was dan ff 5 km doorgereden en had hier gelunched.
De vraag is.... was dat beter geweest?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133889893
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De vraag is.... was dat beter geweest?
Bij XM op 't werk neem ik aan
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:40:24 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133890014
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Bij XM op 't werk neem ik aan
Neuh.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:41:36 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133890053
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:33 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De vraag is.... was dat beter geweest?
Ik denk dat een paar goede boterhammen, evt wat kwark en/of fruit wel iiiiieeeetsjes beter hadden gesmaakt ja. Ietsjes.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133890139
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Neuh.
We plagen maar :P
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:45:05 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133890168
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:44 schreef Probability het volgende:

[..]

We plagen maar :P
Nou, Moordrecht - Den Haag is >5km!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133890233
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, Moordrecht - Den Haag is >5km!
Volgende keer dan :)
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:08:23 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133891125
Trek je het nog een beetje XM? Metde nachtrust enzo?

Prob,hoe is het met je maag?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133891502
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Trek je het nog een beetje XM? Metde nachtrust enzo?

Prob,hoe is het met je maag?
Zijn meer m'n darmen denk ik.. Doet nog pijn: had net weer wat steken.
Maar dat had ik vroeger ook vaak na het eten van vlees, maar niet zo erg.

Heb wel gesport en dat ging eigenlijk prima. Voel mij nu ook niet meer ziek en suf..
Worry is a misuse of imagination
pi_133892005
Steps en pilates gedaan. Nu lekker slapen.
pi_133892257
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:47 schreef Probability het volgende:

[..]

Nu na een smoothie van 2 sinaasappels, peer, banaan, 2 theelepels lijnzaad en een grote eetlepel chiazaad voel ik mij al een stuk beter.

Had gister ook steeds het idee alsof ik over moest geven na wat te eten omdat alles 'stil' lag.
Klinkt als een pittige smoothie! Hopelijk ben je na een nachtje slapen weer (zo goed als) helemaal van af!

Het is best mistig! Was blij met mijn schijnwerpers op de fiets, zagen de automobilisten me tenminste :)
pi_133896901
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:30 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Klinkt als een pittige smoothie! Hopelijk ben je na een nachtje slapen weer (zo goed als) helemaal van af!

Het is best mistig! Was blij met mijn schijnwerpers op de fiets, zagen de automobilisten me tenminste :)
Ja het moest natuurlijk wel een beetje vullen :P

Zit nu aan de jasmijn thee, met losse blaadjes. Ook fijn.
Worry is a misuse of imagination
pi_133900949
Lijstje:
O: 1 mandarijn, halve sinaasappel smoothie van (de helft van) 3 mandarijnen, 1 sinaasappel, 1 banaan, 1 appel, lijnzaad en veel chiazaad
T: koffie, koffie, jasmijn thee, stukje pure chocolade 46%
L: senoble kwark, de rest vd smoothie, 2 boterhammen pindakaas
D: heeel veel lekkere hapjes en wijn


[ Bericht 2% gewijzigd door Probability op 04-12-2013 12:45:35 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_133902309
O: magere yoghurt
T: 2 Koffie en een appel
D: Zelfgemaakte bruine bonensoep
T: appel en banaan
L: 3 volkoren boterhammen met kaas, kip en jam
T: biertje
pi_133902368
Bruinebonensoep ^O^ :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133903315
Heerlijk :9
  woensdag 4 december 2013 @ 12:41:51 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133905200
Lijstje vandaag
o. havermout met frambozen
t. 100 gram gemengde noten (honger!) + 1 klein kaneelkoekje
l. salade met spekjes, gepocheerd ei, pijnboompitten en walnoot. Er ligt ook nog brood naast mijn bord, maar ben er vanaf gebleven
t. mandarijn + banaan + bij honger weer noten
d. wintergroentestamppot


Overigens werkt dit voor mij echt niet, zo eten. Ik ben huilerig, slecht gehumeurd en labiel. Mijn huid is wel zachter, maar de pijn is nog niet minder. Weet nog niet wat ik erger vind: de pijn of labiliteit. Het is allebei kut.
Vandaar dat ik net toch maar een koekje heb genomen. Scherpe kantje van de jankerigheid is er nu vanaf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? woensdag 4 december 2013 @ 12:51:45 #99
70532 loveli
N
pi_133905495
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik bewonder je :Y.
Ook wat betreft dat kattevoer trouwens. Neem je natvoer of brokjes?
Als je langskomt krijg je een kerstpakket van me. Pompoen uit eigen tuin, wat ribkarbonade, zuurkool, appels *).
Oeh! Dat klinkt aanlokkelijk!
crap in = crap out
pi_133905569
Ooo ik bedenk opeens last minute dat ik toch wat statistische toetsen wil uitvoeren op mijn resultaten maar nu lukt het invoeren van mijn resultaten (staan al in een codeerschema) opeens niet in spss en ik kan het gewoon prima en het is niet moeilijk maar: paniek!
Worry is a misuse of imagination
pi_133906431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:54 schreef Probability het volgende:
Ooo ik bedenk opeens last minute dat ik toch wat statistische toetsen wil uitvoeren op mijn resultaten maar nu lukt het invoeren van mijn resultaten (staan al in een codeerschema) opeens niet in spss en ik kan het gewoon prima en het is niet moeilijk maar: paniek!
ff diep ademhalen en youtube zoeken voor een manual, dan lukt het wel ;)
pi_133906883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

ff diep ademhalen en youtube zoeken voor een manual, dan lukt het wel ;)
Jep :)
Worry is a misuse of imagination
pi_133911361
Misschien wel leuk voor de amateurfotografen hier, die hun software liever legaal hebben: http://www.digifotopro.nl(...)lengd-tot-8-december (geldt nog tot 8 dec, en dan heb je voor 13 euro oid per maand photoshop en lightroom).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133912287
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje vandaag
o. havermout met frambozen
t. 100 gram gemengde noten (honger!) + 1 klein kaneelkoekje
l. salade met spekjes, gepocheerd ei, pijnboompitten en walnoot. Er ligt ook nog brood naast mijn bord, maar ben er vanaf gebleven
t. mandarijn + banaan + bij honger weer noten
d. wintergroentestamppot


Overigens werkt dit voor mij echt niet, zo eten. Ik ben huilerig, slecht gehumeurd en labiel. Mijn huid is wel zachter, maar de pijn is nog niet minder. Weet nog niet wat ik erger vind: de pijn of labiliteit. Het is allebei kut.
Vandaar dat ik net toch maar een koekje heb genomen. Scherpe kantje van de jankerigheid is er nu vanaf.
Hoe lang nu al bezig? Weet niet of zoiets wel merkbaar effect heeft in een korte tijd...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133912388
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef Chicolate het volgende:
Misschien wel leuk voor de amateurfotografen hier, die hun software liever legaal hebben: http://www.digifotopro.nl(...)lengd-tot-8-december (geldt nog tot 8 dec, en dan heb je voor 13 euro oid per maand photoshop en lightroom).
Nice!

Lightroom, de volledige versie, is ook in de aanbieding(t/m vandaag!): ¤ 90,41
He who dies with the most toys
still dies
  woensdag 4 december 2013 @ 16:47:58 #106
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_133913111
O: 2 boterhammen met salami
L: Luxe broodje met tonijnsalade
D: Taco's met gehaktvulling met paprika's, kaas en taco saus.

Drinken: veeeeeeel koffie en cappucino met zoetjes.
  woensdag 4 december 2013 @ 19:15:35 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133917778
Mishu als je als t's nog wat kwark, fruit en een gekookt eitje neemt dan is het een lekker lijstje

Tink, wat denk je wat de reden is voor huilerigheid? Moeilijk soms he lieverd?. :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133917805
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Oeh! Dat klinkt aanlokkelijk!
't Is een serieus bod :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 4 december 2013 @ 19:37:05 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133918674
Lijst
O slapen
Br. 2 boterhammen met boter, achterham, augurk en gekookt ei, beschuit smeerkaas, beschuit jam, cappuccino
Ts' 2 appels, kiwi, paar dropjes, kom bruinebonensoep uit blik, beschuit kaas, beker melk
D hachee , rode kool, aardappelpuree, broccoli
T bananankwark, vla en mandarijn

Trusten :z
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 4 december 2013 @ 21:19:54 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133923354
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Mishu als je als t's nog wat kwark, fruit en een gekookt eitje neemt dan is het een lekker lijstje

Tink, wat denk je wat de reden is voor huilerigheid? Moeilijk soms he lieverd?. :*
@mishu: luisteren naar uniek!
@uniek: gebrek aan koolhydraten. Slecht voor mijn serotineniveau. Valt geen vis en noten tegenop te eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133926619
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Probability het volgende:

[..]

Jep :)
Overleefd?
pi_133926697
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

@mishu: luisteren naar uniek!
@uniek: gebrek aan koolhydraten. Slecht voor mijn serotineniveau. Valt geen vis en noten tegenop te eten.
Is het niet op een iets plezierigere manier op te lossen? Dat bepaalde koolhydraten minder pijnlijk zijn dan andere? (Of is dit iets te makkelijk gedacht?)
pi_133929663
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Overleefd?
Ja het is af!!!!! Nog even fine tunen maar ze vond het goed!
Worry is a misuse of imagination
pi_133930323
Goed bezig!

Ben doodop en hongerig, maar kan niet slapen... Goede combinatie... :)
pi_133930647
Heb geen SPSS gebruikt :P Maar dat moet ik dus op 1 ding toepassen. Kan misschien zelfs wel in excel..
Worry is a misuse of imagination
pi_133931543
Ken het programma niet moet ik toegeven. Statica en dynamica zijn meer mijn dingen :p
  donderdag 5 december 2013 @ 11:21:57 #117
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_133937970
Pfff, chocoladeletter gekregen op het werk (en geen kleintje ook).

Nu alweer bijna op ;(

En het nare is, als hij er niet zo zijn zou ik hem niet missen, maar als ik eenmaal een hap genomen heb.... :')
Gelukkig hebben we het normaal niet zoveel in huis


/decemberstruggeles

[ Bericht 44% gewijzigd door kanovinnie op 05-12-2013 11:42:15 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_133938754
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:21 schreef kanovinnie het volgende:
Pfff, chocoladeletter gekregen op het werk (en geen kleintje ook).

Nu alweer bijna op ;(

En het nare is, als hij er niet zo zijn zou ik hem niet missen, maar als ik eenmaal een hap genomen heb.... :')
Gelukkig hebben we het normaal niet zoveel in huis

/decemberstruggeles
Ga vandaag een rondje tegen de wind in fietsen jij :6

Nepal was echt fantastisch en ben met een bijna gezond bmi thuisgekomen. Onvergetelijke reis, heerlijk gehad en vooral gemerkt hoeveel mijn "nieuwe"lijf kan in verhouding tot een zoveel zwaarder lijf.
Ik het nu wel even lastig om weer terug in het juiste ritme te komen na 2 weken lang gewoon maar een beetje in een schema van "we zien wel" te leven.

Dinsdagavond alweer wezen sporten, vanavond mits het doorgaat weer en zondagochtend dan ook maar. Volgende week weer werken dus dan zal het ritme er wel weer redelijk snel insluipen.
  donderdag 5 december 2013 @ 12:25:38 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133939505
Cool Douche-eendje! O+ Waar ben je allemaal geweest? Ik destijds alleen Kathmandu en Pokhara (en wat durpjes).

Ritme is hier met klussen en noodgedwongen logeren en werkdeadlines en prive-deadlines ook redelijk kaduuk, sportkleding kon ik vinden maar sportschoenen had ik in een doos gedaan ofzo, met in achterhoofd dat we die een weekje/paar dagen later vast wel zouden uitpakken :') NOT :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133941556
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

@mishu: luisteren naar uniek!
@uniek: gebrek aan koolhydraten. Slecht voor mijn serotineniveau. Valt geen vis en noten tegenop te eten.
In de kringen waar ik mij wat beweeg is er een stroming die zegt dat een aantal koolhydraatrijke voedingsmiddelen veel minder of niet schadelijk zijn. Je zou kunnen proberen of je, als je toch genoeg koolhydraten binnen wil krijgen voor je geestelijk welbevinden, je dat kan doen met deze 'safe starches'.

En dan gaat het om:
• tamme kastanje (kan je kopen als kastanjemeel, heel lekker, en als ongedopte kastanjes - dat vergt enige oefening om klaar te maken)
• zoete aardappel
• pompoen
• casave
• lotus
• (aardappel, is wat discutabeler omdat het een nachtschade is)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133941726
En hoe zit dat met peulvruchten?
  donderdag 5 december 2013 @ 13:54:17 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133942392
quote:
2s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:29 schreef sigme het volgende:

[..]

In de kringen waar ik mij wat beweeg is er een stroming die zegt dat een aantal koolhydraatrijke voedingsmiddelen veel minder of niet schadelijk zijn. Je zou kunnen proberen of je, als je toch genoeg koolhydraten binnen wil krijgen voor je geestelijk welbevinden, je dat kan doen met deze 'safe starches'.

En dan gaat het om:
• tamme kastanje (kan je kopen als kastanjemeel, heel lekker, en als ongedopte kastanjes - dat vergt enige oefening om klaar te maken)
• zoete aardappel
• pompoen
• casave
• lotus
• (aardappel, is wat discutabeler omdat het een nachtschade is)
Goede tip. Kastanjes hebben we nog in overvloed. Ik ben pel-profi. Locus heb ik nooit gehad en cassave was ik vergeten.
Zoete aardappelen en pompoen eet ik inderdaad gewoon. Net als havermout en fruit.

Begin al wel met afvallen. Nog meer noten eten maar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133942458
quote:
5s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:34 schreef conleche het volgende:
En hoe zit dat met peulvruchten?
Nono in mijn kringen ivm lectine.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133942538
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Nono in mijn kringen ivm lectine.
Arme Viezzzz. :P
pi_133942983
Lectines verdwijnen toch als je het kookt :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133943082
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:11 schreef V1z0R het volgende:
Lectines verdwijnen toch als je het kookt :?
Niet geheel.
Overigens moeten bonen eerst goed geweekt zijn en het weekwater weggegooid, anders blijven er echt veel te veel lectinen aanwezig. Goede huisvrouwen weten dat ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 5 december 2013 @ 14:20:01 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133943345
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet geheel.
Overigens moeten bonen eerst goed geweekt zijn en het weekwater weggegooid, anders blijven er echt veel te veel lectinen aanwezig. Goede huisvrouwen weten dat ;)
<slechte huisvrouw is> :D

Nouja weet wel dat afspoelen goed is, maar van lectines geen idee :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133943721
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Niet geheel.
Overigens moeten bonen eerst goed geweekt zijn en het weekwater weggegooid, anders blijven er echt veel te veel lectinen aanwezig. Goede huisvrouwen weten dat ;)
Als huisvrouw voel ik mij door die uitspraak in m'n waarde aangetast }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133943950
Honger maakt rauwe bonen zoet, dus ik zou er niet zo zwaar aan tillen.
Ik zal niet zomaar dingen compleet uitbannen, kennis/visies veranderen continu dus ik kan niet inschatten of iets nou echt fout of goed is. Daarom eet ik een mix met van alles eten en je zult vast wat dingen fout doen, maar het merendeel zal wel goed zijn.
Gister nog sollicitatie gehad en ik weet zeker dat ik daar niet wil werken. Functie is mwah, sfeer is ronduit saai (denk aan gemiddelde ICTer en dat x100) en 1,5 uur reistijd als het meezit. Dus dat wordt em niet.
Komende week nog paar sollicitaties staan, waarvan 2 mij echt top lijken :) Eentje is richting consultant in het verlengde van mijn studie, andere is technisch traineeschip bij een vd grootste bouwbedrijven van NL. Beide lijken me mooi :)
pi_133944856
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:36 schreef the85mc het volgende:
Honger maakt rauwe bonen zoet, dus ik zou er niet zo zwaar aan tillen.

Rauwe bonen varieren van ongezond tot dodelijk. Voor je eigen gezondheid is het beter om hier toch redelijk waarde aan te hechten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133945128
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cool Douche-eendje! O+ Waar ben je allemaal geweest? Ik destijds alleen Kathmandu en Pokhara (en wat durpjes).

Ritme is hier met klussen en noodgedwongen logeren en werkdeadlines en prive-deadlines ook redelijk kaduuk, sportkleding kon ik vinden maar sportschoenen had ik in een doos gedaan ofzo, met in achterhoofd dat we die een weekje/paar dagen later vast wel zouden uitpakken :') NOT :D
Kathmandu en Pokhara, maar ook Chitwan, Bakthapur, Nagarkot, Sarankot, Patan en nog wat andere plaatsjes. Wil over 2 jaar eigenlijk terug voor een trekking in de buurt van Pokhara.
Ben ook wezen paragliden *O*
pi_133945146
quote:
2s.gif Op donderdag 5 december 2013 14:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Rauwe bonen varieren van ongezond tot dodelijk. Voor je eigen gezondheid is het beter om hier toch redelijk waarde aan te hechten.
dit wist ik echt niet :@
Nu eet ik nooit rauwe bonen, maar toch!

En ik heb nu ook zin Kastanjes moet opeens weer aan NY denken waar je die dingen op elke straathoek kon kopen :9
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133945221
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef Skoap het volgende:

[..]

dit wist ik echt niet :@
Nu eet ik nooit rauwe bonen, maar toch!

En ik heb nu ook zin Kastanjes moet opeens weer aan NY denken waar je die dingen op elke straathoek kon kopen :9
De meeste rauwe bonen zijn zo smerig dat je het wel uit je hoofd laat ;).
Maar dat van dat weken, weekwater weggooien en goed koken is ook echt geen overbodige luxe. Maar ja, wie gebruikt er nu nog droge bonen die je zelf moet weken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133945320
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef sigme het volgende:

[..]

De meeste rauwe bonen zijn zo smerig dat je het wel uit je hoofd laat ;).
Maar dat van dat weken, weekwater weggooien en goed koken is ook echt geen overbodige luxe. Maar ja, wie gebruikt er nu nog droge bonen die je zelf moet weken?
Ik heb dat idd nog nooit gedaan :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133945369
Net als rauwe aardappels, die zijn ook giftig toch? Maar ja, er zoveel dingen slecht voor je. Ik ga me er niet druk om maken. Afwisselend eten en sporten en weinig kant en klaar eten werkt voor mij het best. Het moet ook leuk blijven ;)
  donderdag 5 december 2013 @ 15:16:12 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133945550
quote:
17s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:06 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Kathmandu en Pokhara, maar ook Chitwan, Bakthapur, Nagarkot, Sarankot, Patan en nog wat andere plaatsjes. Wil over 2 jaar eigenlijk terug voor een trekking in de buurt van Pokhara.
Ben ook wezen paragliden *O*
Awesome :D Sarangkot ook gedaan idd, zonsopgang O+ O+ Patan en Bakhtapur en Chitwan had ik helaas geen tijd voor!

En jaaa Pokhara is wonderschoon he! Annapurnas O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133945846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Awesome :D Sarangkot ook gedaan idd, zonsopgang O+ O+ Patan en Bakhtapur en Chitwan had ik helaas geen tijd voor!

En jaaa Pokhara is wonderschoon he! Annapurnas O+
Ja en al die wandelingen daar O+ en het eten O+ Het valt ook wel op dat je met de levensstijl daar ook vrijwel geen dikke Nepali's ziet, we kwamen al redelijk snel tot de conclusie dat overgewicht wel echt een welvaartsziekte is.
pi_133945861
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:08 schreef sigme het volgende:

[..]

De meeste rauwe bonen zijn zo smerig dat je het wel uit je hoofd laat ;).
Maar dat van dat weken, weekwater weggooien en goed koken is ook echt geen overbodige luxe. Maar ja, wie gebruikt er nu nog droge bonen die je zelf moet weken?
De enige manier om goede gevonden bonensoep te maken naar mijn mening. Maar zeker wel weken, weekwater weggooien en de bonen flink doorkoken.
  donderdag 5 december 2013 @ 16:31:55 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133948445
quote:
17s.gif Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja en al die wandelingen daar O+ en het eten O+ Het valt ook wel op dat je met de levensstijl daar ook vrijwel geen dikke Nepali's ziet, we kwamen al redelijk snel tot de conclusie dat overgewicht wel echt een welvaartsziekte is.
Gheh mijn beeld is misschien ietwat verstoort door de bruiloft die ik bijwoonde daar, daar waren allemaal rijke Indiase families... met bijbehorende spekjes :+

Maar op straat idd gemiddeld weinig dikke mensen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 5 december 2013 @ 17:05:35 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133949662
Mench wat is het nu fijn om gewoon thuis te zijn, met de kachel hoog en eten voorbereid.
Ik neem een CB'tje

Lijst
O kwark en vla met banaan
T's appel, paprika, 250 wortel, halve komkommer, cup a soup snert, cappuccino
L 2 boterhammen met gekookt ei, tomaat en mayo.. beker melk, kom pittige kerrieroomsoep met kipfilet, 4 pepernoten
T's paar dropjes, blokje choco, kakifruit, mandarijn, appel, beker melk, stukje banketstaat
D sperziebonen, rijst met zelfgemaakte satesaus, gebakken garnalen, gegrilde groente, paar augurkjes
T's zoute stokjes en een cola-berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133950948
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Gheh mijn beeld is misschien ietwat verstoort door de bruiloft die ik bijwoonde daar, daar waren allemaal rijke Indiase families... met bijbehorende spekjes :+

Maar op straat idd gemiddeld weinig dikke mensen!
Denk dat India dan ook wel anders is dan Nepal, Nepal moet het echt heel erg hebben toerisme. Zoveel meer hebben ze niet.

Training gaat vandaag niet door vanwege het weer, dat was dus de laatste training van mn trainer. Nou ja, dinsdag weer een kans bij mn trainster dan.
  vrijdag 6 december 2013 @ 08:50:21 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133971592
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Mench wat is het nu fijn om gewoon thuis te zijn, met de kachel hoog en eten voorbereid.
Ik neem een CB'tje

Lijst
O kwark en vla met banaan
T's appel, paprika, 250 wortel, halve komkommer, cup a soup snert, cappuccino
L 2 boterhammen met gekookt ei, tomaat en mayo.. beker melk, kom pittige kerrieroomsoep met kipfilet, 4 pepernoten
T's paar dropjes, blokje choco, kakifruit, mandarijn, appel, beker melk, stukje banketstaat
D sperziebonen, rijst met zelfgemaakte satesaus, gebakken garnalen, gegrilde groente, paar augurkjes
T's zoute stokjes en een cola-berenburg
Lekker Sint-lijstje. Hoe is het nu verder met je uniek?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133972696
Is het al weekend?..
  vrijdag 6 december 2013 @ 10:32:34 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133973097
Le Spotify is le clever.



quote:
17s.gif Op donderdag 5 december 2013 17:46 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Denk dat India dan ook wel anders is dan Nepal, Nepal moet het echt heel erg hebben toerisme. Zoveel meer hebben ze niet.

Training gaat vandaag niet door vanwege het weer, dat was dus de laatste training van mn trainer. Nou ja, dinsdag weer een kans bij mn trainster dan.
Oui, dit was de Indiase diaspora in Nepal :P Die boeren kennelijk wel prima...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133973175
[quote]0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Le Spotify is le clever.

[ afbeelding ]

[..]

:D

Ga maar kerstliedjes luisteren denk ik, lekker fout!
pi_133973617

Misschien wel het beste winternummer van de laatste 10/20 jaar!
  vrijdag 6 december 2013 @ 17:38:44 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133987198
Een hele bak tjaptjoy, atjar, kip en sambal voor mijzelf
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 6 december 2013 @ 18:12:38 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133988992
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Een hele bak tjaptjoy, atjar, kip en sambal voor mijzelf
Lekker! Heb je je blij alweer gevonden?

Mijn lijstje
o. yoghurt met frambozen
t. grapefruit + stukje chocolade + noten (veel)
l. salade van gemengde slasoorten + geitenkaas + ingemaakte paprika + pijnboompitjes + gerookte kip + dressing + klein stukje brood met boter
t. 1 bonbon (gembersmaak) + hand pepernoten (wij vieren vandaag sinterklaas) + noten
d. hete kip waar ik eerder deze week niet aan toe kwam
t. pepernoten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133992850
Uniekhoorn blij met deze temperatuur? Dan stond dat hier in de krant :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133993986
Nog een lijstje. Weinig, want gisteren gegourmet en daar zijn de darmen niet blij mee ;(

O: smoothie banaan, sinaasappel, chiazaad, kokosmelk
T: twee zwarte koffie, chocolade afgewezen
L: wortel-lenteui-korriander-parmezaan koekjes met chilisaus
S: dik een uur yoga
T: flesje kokoswater, thee, plakje ham met augurk
D: courgettesoep met parmezaan
T: wat olijven en misschien een boozy cola light
  vrijdag 6 december 2013 @ 20:39:15 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133995365
Hoe is het met jou blij dan Tink??

1 kg tjaptjoy met kip is 1500 kcal... dus............. maar was wel lekker, overmorgen weer '
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 6 december 2013 @ 22:14:14 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134000187
Dat is wel heel erg weinig An.

Lijst hier
Br. 2 boterhammen met kaas kruidenkoek, cappucinno
t, salade met drssing en tonijn gekookt ei
T's, slagroomgebak, 4 toast met brie, achterham met augurkjjes, gekookt ei met rookvlees, dikke plak leverworst, chips
D , veel te veel afhaalchinees, atjar, c hocoladetaart (echt niet lekker maar het moest), slagroom en advocaat
T? heb nu ineens razende honger... Ik hou van sociale controle
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 december 2013 @ 13:35:55 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134014744
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:46 schreef sigme het volgende:
Uniekhoorn blij met deze temperatuur? Dan stond dat hier in de krant :D.
Dacht nhet niet!
Heb hardgehobbelt... 10 km in 1.20 min. het begin is er weer, nu zo even boodschappen doen en dan de kerstoom optuigen.
Zuurkooolovenxchotel maken... druk, druk *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 7 december 2013 @ 13:50:32 #154
70532 loveli
N
pi_134015094
Held!

Sinterklaas is weg, het is weer tijd om zoete meuk te scoren voor weinig en doodgegooid te worden met kerstliedjes die leuk zijn als je ze max. 2 keer per week hoort.
crap in = crap out
  zaterdag 7 december 2013 @ 13:51:14 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134015110
Kerstliedjes zijn nooit leuk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_134015148
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:50 schreef loveli het volgende:
Held!

Sinterklaas is weg, het is weer tijd om zoete meuk te scoren voor weinig en doodgegooid te worden met kerstliedjes die leuk zijn als je ze max. 2 keer per week hoort.
leve de supermarkt!
  Vis een optie? zaterdag 7 december 2013 @ 13:53:27 #157
70532 loveli
N
pi_134015149
Heb je nog geen kinderkerstliedjes-cd die je grijs draait en meegalmt?
crap in = crap out
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:15:35 #158
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_134015574
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:53 schreef loveli het volgende:
Heb je nog geen kinderkerstliedjes-cd die je grijs draait en meegalmt?
Ons kind wordt fatsoenlijk opgevoed :{w
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 7 december 2013 @ 17:12:18 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134020331
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ons kind wordt fatsoenlijk opgevoed :{w
Dus wij krijgen geen kerstkaart met foto van kind in rendierpakje? -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 december 2013 @ 17:55:02 #160
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134021523
Hotel met ontbijt, 8 euro *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134021781
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Hotel met ontbijt, 8 euro *O*
Lekkerr!
Wij hebben vandaag 125 euro verzameld met marktplaatsdingen! :)
Iemand nog geïnteresseerd in een kerststal? O-)
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:29:08 #162
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134026154
wat goed Puff *O*

Godver wat is mijn humeur ver te zoeken zeg.. snap er niks van?
Lekker bewogen,lekker gegeten, kerstboom staat, lichtjes branden overal, kaarsjes aan..

?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134026179
Mijn D was lekker! Zoete aardappel in friet reepjes even gekookt en daarna in de oven met olijfolie en paprikapoeder. Cherrytomaatjes met olijfolie, peper, basilicum, knoflook. En filet lapjes in Indonesische marinade: ketjap manis, knoflook uit zo'n potje, rode ui.

Was lekker had alles nog nooit gegeten en zelf bedacht dus ben wel tevreden :9
Worry is a misuse of imagination
pi_134026200
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
wat goed Puff *O*

Godver wat is mijn humeur ver te zoeken zeg.. snap er niks van?
Lekker bewogen,lekker gegeten, kerstboom staat, lichtjes branden overal, kaarsjes aan..

?
Te weinig licht? Zonnebank?
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 7 december 2013 @ 20:47:25 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134026954
dat lkinkt heerlijk Prob!!

Zonnebank... geen zin in het is koud boven :X /klein kind da'k er ben

Lijst omdat het kan
O, beschuit kaas, appel
B 10.3 km in 1.20 uur (wandelen, joggen)
T 1 ijsbersla, 2 tomaten, blik tonijn, gekookt ei, kappertjes, dressing, suiker, ui enz, speltboterham met ossenworst en ui
T's kakifruit, krentenbol met kaas, 2 eetlepels koude fou yong hai, paar dropjes, blok choco
D zuurkoolovenschotel met gehakt, kaas, aardappels, rookworst, zuurkool, annans, roomkaas
T's baileys met chocolademelk en slagroom, cola berenburg, chipito's

Morgen heeeeeeeeeeeeeel veel hapjes en weer afhaalchinees..

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 07-12-2013 21:25:08 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:26:26 #166
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134028916
Hier ook licht gefrustreerd. Wij knappen de woonkamer op, maar ons mannetje houdt zich niet aan de afspraken. Met als gevolg dat we al drie weken in de troep zitten en de kerstboom nu maar in de garage staat,

Lijstje
O. Havermout met frambozen
T. Grapefruit, bakje slagroom
L. Zalm met honing en sesam, chinese kool met tamarinde en rode bessen
T. Tomatensoep
D. Zuurkool op beierse wijze, 2 plakken kassler met jus
T. Half glas wijnschorle, stukje pure choco
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:46:58 #167
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134029837
Lekker lijstje Tink!

En stom van het verbouwen... daar wordt iedereen chagrijnig van... bleeh, sterkte
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? zaterdag 7 december 2013 @ 21:48:36 #168
70532 loveli
N
pi_134029901
frusti meldt!
crap in = crap out
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:57:03 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134030169
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:48 schreef loveli het volgende:
frusti meldt!
JOIN US

explain?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 december 2013 @ 22:00:56 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134030303
*koekjes uitdeelt aan frusti's*

Ikke heb yay + boo vandaag!

Yay: weer thuis en het begint ergens op te lijken O+

Boo: de wasmachinekraan is in de war dus daar moet morgen mee geklooid worden anders kunnen we alsnog niet wassen :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 7 december 2013 @ 22:01:57 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134030334
Klusboks met Tink dus :+ altijd meer geklooi dan je vooraf denkt he?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134030562
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
dat lkinkt heerlijk Prob!!

Zonnebank... geen zin in het is koud boven :X /klein kind da'k er ben

Lijst omdat het kan
O, beschuit kaas, appel
B 10.3 km in 1.20 uur (wandelen, joggen)
T 1 ijsbersla, 2 tomaten, blik tonijn, gekookt ei, kappertjes, dressing, suiker, ui enz, speltboterham met ossenworst en ui
T's kakifruit, krentenbol met kaas, 2 eetlepels koude fou yong hai, paar dropjes, blok choco
D zuurkoolovenschotel met gehakt, kaas, aardappels, rookworst, zuurkool, annans, roomkaas
T's baileys met chocolademelk en slagroom, cola berenburg, chipito's

Morgen heeeeeeeeeeeeeel veel hapjes en weer afhaalchinees..
Kun je beter in de ochtend doen! Klein elektrisch kacheltje neerzetten en er onder liggen :D?!
Worry is a misuse of imagination
pi_134030663
Oooooh ik ontloop mijn post/agenda een heel klein beetje omdat ik een hele grote deadline heb. En dan ga ik weer stressen om al die andere dingen en focus ik niet op m'n grote deadline.

Wel net lekker gesport, geschrubt, haren gewassen, benen ingevet en in de olie :P

Bed opmaken met verse lakens O+ (en nog 2 wassen draaien maar goed :')!)
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zaterdag 7 december 2013 @ 23:25:36 #174
70532 loveli
N
pi_134034033
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

JOIN US

explain?
Druk, administratie afmaken als de rest denkt dat het rustig is en wel op tijd naar huis kan.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 7 december 2013 @ 23:48:57 #175
70532 loveli
N
pi_134034938
Of gewoon pms :')
crap in = crap out
pi_134035504
Sterkte aan de frusties en depries :*

Hier gaat het juist lekker. Voor het eerst sinds tijden een weekend zonder studie/werk. Maandag nog even voorbereiden op het examen van dinsdag en dan hopen dat ik het haal :+

En lekker geshopt vandaag: vestjes, truitjes en nieuwe laarzen x 2 *O*
  Vis een optie? zondag 8 december 2013 @ 00:40:46 #177
70532 loveli
N
pi_134036817
Pics!
crap in = crap out
pi_134041155
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:40 schreef loveli het volgende:
Pics!
^^
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134041592
Dat sporten is wel leuk maar word nu iedere dag wakker met spierpijn :'(

Dit is wat ik 4 weken lang ga doen:
2x pw schaatsen (2 tot 3 maar 2 lijkt mij zat)
En dan 3 lesjes op de sportschool. Daarvoor buikspier 'plezier' en daarna 10x30 squats en 10x30 jumping? Squats

Dat is:
1x rpm
1x shape of pump
1x balance of combat

Nou als ik dan geen goede billen heb :P wil mij de komende 3 maanden focussen op schaatsen en daarna beetje gaan fietsen, dus het komende halfjaar veel sporten. Gewoon 6 maanden daar mee bezig zijn en natuurlijk goed eten.

Leek mij wel een leuke uitdaging :P
Worry is a misuse of imagination
pi_134042348
Net yoga gedaan, zo shbam :)
pi_134042985
Morgen!
Klinkt als een uitdaging prob!
En ik word echt ouder.. Ik zag gister voor het eerst dat mijn haar bij mijn kruin echt dunner begint te worden :o WTF!
Dus ik denk dat ik binnenkort aan de coupe tondeuse moet als het doorzet..
pi_134043028
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 11:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net yoga gedaan, zo shbam :)
Goed bezig!
Worry is a misuse of imagination
pi_134043211
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 11:54 schreef the85mc het volgende:
Morgen!
Klinkt als een uitdaging prob!
En ik word echt ouder.. Ik zag gister voor het eerst dat mijn haar bij mijn kruin echt dunner begint te worden :o WTF!
Dus ik denk dat ik binnenkort aan de coupe tondeuse moet als het doorzet..
Ohh.. Is dat ook niet de herfst en zo? Dat het van het voorjaar weer dikker wordt? Kan ook met je voeding te maken hebben he..

De uitdaging valt op zich wel mee, want schaatsen zie ik meer als een uitje - daarna ook warme chocomel drinken :D

En wat ik in de sportschool doe is zodat ik beter word in schaatsen - dus dat heeft een doel vind ik wel fijn!!

Sportschool is naast m'n huis en RPM wordt vaak aangeboden en dat is gewoon zitten en fietsen. Heb ik vroeger veel gedaan en wat is een uurtje in de week?

Shape is wel wat zwaarder maar vind ik leuk om samen met vriendinnetjes te doen. Pump vind ik een beetje heftig en eng :P maar hoef dus maar 1 Vd 2

En balance vind ik altijd heel chill en voelt niet als sporten.. Combat vind ik erg leuk door de vechtsportbewegingen! Kan alleen de huppeltjes niet zo goed haha

En mijn adhd klachten zouden verminderen met iedere dag een (half)uur sporten dus daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.
Worry is a misuse of imagination
pi_134043288
Oh en het is echt een leuke positieve instructeur bij schaatsen dat scheelt zo veel!

En die bij de sportschool is ook heel leuk! Ik deed hem aan z'n zusje denken ook qua uiterlijk :') en hij was blij dat ik niet alleen wilde afvallen maar echt met een doel kwam trainen en ook niet bang ben voor extra spieren. Dus dat was gezellig dus wil ik het ook wel extra goed doen :D haha
Worry is a misuse of imagination
pi_134043469
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:40 schreef loveli het volgende:
Pics!
Ff niet alles bij de hand.

Laarzen:

http://www.cinderella.nl/cinderella-16-014214-1449.html

Ik heb ze in zwart en in bruin, vanwege werk :@ :+
pi_134043611
Klinkt allemaal goed Prob. Succes!
pi_134044338
Balance is inderdaad leuk! Maar lijkt wel meer op sport dan pilates nog :P

An, die zijn mooi! Ik zoek nog bruine enkellaarsjes met een wat lagere hak voor werk, die ik nu heb zijn al een keer gerepareerd maar nu laat de neus toch weer los van de zool ;( Maar ik wacht nog even op de uitverkoop :s)
pi_134044543
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Balance is inderdaad leuk! Maar lijkt wel meer op sport dan pilates nog :P

An, die zijn mooi! Ik zoek nog bruine enkellaarsjes met een wat lagere hak voor werk, die ik nu heb zijn al een keer gerepareerd maar nu laat de neus toch weer los van de zool ;( Maar ik wacht nog even op de uitverkoop :s)
Ik ben vrij lenig dus de oefeningen gaan mij wel makkelijk af, doe het meer ter ontspanning :) Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders..
Worry is a misuse of imagination
pi_134044566
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 12:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Ff niet alles bij de hand.

Laarzen:

http://www.cinderella.nl/cinderella-16-014214-1449.html

Ik heb ze in zwart en in bruin, vanwege werk :@ :+
Mooi! Maar de hak vind ik net wat te hoog voor dagelijks. (Wel mooi maar mijn voeten worden daar moe van :P) Of hij lijkt misschien aan de hoge kant?
Worry is a misuse of imagination
pi_134044670
Ik zoek eigenlijk van die hostess pumps. Simpel en waar je lang op kunt staan..

Deze, lekker degelijk :P
http://www.clarks.nl/p/20355440

Deze zijn iets meer sexy:
http://www.clarks.nl/p/20354367
Worry is a misuse of imagination
pi_134044925
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Mooi! Maar de hak vind ik net wat te hoog voor dagelijks. (Wel mooi maar mijn voeten worden daar moe van :P) Of hij lijkt misschien aan de hoge kant?
De hak ik juist lager en dikker dan ik gewend ben :+
pi_134044973
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:00 schreef Probability het volgende:
Ik zoek eigenlijk van die hostess pumps. Simpel en waar je lang op kunt staan..

Deze, lekker degelijk :P
http://www.clarks.nl/p/20355440

Deze zijn iets meer sexy:
http://www.clarks.nl/p/20354367
Deze hak is hoger dan mijn laars hoor :D
pi_134045007
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 12:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Balance is inderdaad leuk! Maar lijkt wel meer op sport dan pilates nog :P

An, die zijn mooi! Ik zoek nog bruine enkellaarsjes met een wat lagere hak voor werk, die ik nu heb zijn al een keer gerepareerd maar nu laat de neus toch weer los van de zool ;( Maar ik wacht nog even op de uitverkoop :s)
Enkellaarsjes zijn ook mooi. Die hebben ze daar ook met diverse hoogte.

Ik kon niet wachten tot uitverkoop :+
pi_134045036
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 13:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Deze hak is hoger dan mijn laars hoor :D
Ja klopt maar voor hostess werk moet ik hoge hakken aan :P
Worry is a misuse of imagination
pi_134045209
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja klopt maar voor hostess werk moet ik hoge hakken aan :P
Sterkte :X
  zondag 8 december 2013 @ 13:21:17 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134045213
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja klopt maar voor hostess werk moet ik hoge hakken aan :P
Clarks zijn wel een aanrader. Ik draag ze zelf ook vaak naar mijn werk. Die eerste vind ik een beetje te braaf, maar die tweede zijn wel leuk prob.

Prachtige laarzen ook An! Overigens vind ik het ontzettend knap dat jij al tijden zo gezond eet. Na een week mijn eetpatroon aanpassen en slechts wat pepernoten met sinterklaas, begin ik nu langzamerhand bloed-agressief te worden bij het idee dat ik de rest van mijn leven zo moet eten :') Ik snak naar ijs. Alcohol smaakt me trouwens nauwelijks meer, tenzij in combinatie met slagroom (Schneemann).

Lijstje vandaag
o. speltcruesli zonder witte suiker met gedroogde vruchten, amaranth en yoghurt
t. banaan + klein stukje 85%choco
l. bord sperziebonen met een saus van bospaddestoelen, spekjes en room
t. klein stukje 85% choco + paar noten
t. Schneemann op kerstmarkt?
d. nog geen inspiratie, mogelijk gebakken geitenkaas op salade met vruchtendressing
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134045828
Knuffels voor iedereen die het kan gebruiken. Winter is stom maar duurt nog zo lang -O- (en is eigenlijk nog niet eens officieel begonnen :')).

Hier gaat het eigenlijk wel lekker. Heel verschil met vorig jaar rond deze tijd! Ik hoop dat ik dat de komende maanden vast kan houden.

Prachtige laarzen An! En slim ook om meteen 2 kleuren te kopen. Het grote bedrag zou mij waarschijnlijk tegenhouden, maar later zou ik spijt krijgen :D.

Prob, de tweede pumps zijn mooi! Kudo's als je daar de hele dag op kunt lopen!

Ik doe even mee met schoenen showen:



Voor bruiloft toch maar nieuwe besteld. Maat 35 en nog steeds past het alleen dankzij het bandje. Ik heb echt stomme voeten!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134046363
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Clarks zijn wel een aanrader. Ik draag ze zelf ook vaak naar mijn werk. Die eerste vind ik een beetje te braaf, maar die tweede zijn wel leuk prob.

Prachtige laarzen ook An! Overigens vind ik het ontzettend knap dat jij al tijden zo gezond eet. Na een week mijn eetpatroon aanpassen en slechts wat pepernoten met sinterklaas, begin ik nu langzamerhand bloed-agressief te worden bij het idee dat ik de rest van mijn leven zo moet eten :') Ik snak naar ijs. Alcohol smaakt me trouwens nauwelijks meer, tenzij in combinatie met slagroom (Schneemann).

Lijstje vandaag
o. speltcruesli zonder witte suiker met gedroogde vruchten, amaranth en yoghurt
t. banaan + klein stukje 85%choco
l. bord sperziebonen met een saus van bospaddestoelen, spekjes en room
t. klein stukje 85% choco + paar noten
t. Schneemann op kerstmarkt?
d. nog geen inspiratie, mogelijk gebakken geitenkaas op salade met vruchtendressing

Dank je!

Ohw joh, maar ik heb ook dagen buiten het padje hoor. Ik was gisteren erg laat thuis, dus ik heb niet meer gepost. Het was een super rare dag, maar ik kan ook nog steedes snoepen. Maar het mooie is, dat als je zo eet, je juist iets kunt permiteren. Ik gebruik de regel 80% goed eten en 20 % snaaien (dat probeer ik) :+

Zo was ik gisteren in de avond bij vrienden en zij eten ook anders dan ik. Overdag heb ik rustig gedaan, zodat ik in de avond gewoon mee kon doen. Het werd:

O: niets, want ik was pas rond 11:30 uit bed :+
Brunch: courgettesoep met scheut room en parmezaanse kaas
L: Tomatencremesoep en thee met een koekje
T: rijstwafel filet american en alfalfa, rijstwafel smeerkaas :+
T: Bij vrienden een thee en een stukje banketstaaf
D: Een soort nasi met gerookte zalm. Dat zou ik dus zelf al nooit eten. Dus ik heb vooral met de soep mijn vezels gegeten tegen darmproblemen. Na: roomijs pecan caramel, koffie
T: cervelaat worst, doritochips en cassis.

Vandaag ook laat uit bed:

O: zelfde als gisteren :+
L: een broccoli, omelet van 1 ei en ketjap
S: uurtje yoga
T: appel met amandelpasta-pindakaasdinges
D: bloemkool, aardappel, kip
T: thee en pure chocolade

Geen brood dus in het weekend, zodat ik wat ruimte houd om anders te eten.

Bij alle dagen kom ik zo op 1600 kcals uit als ik het invul.
pi_134046381
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:41 schreef Phaidra het volgende:
Knuffels voor iedereen die het kan gebruiken. Winter is stom maar duurt nog zo lang -O- (en is eigenlijk nog niet eens officieel begonnen :')).

Hier gaat het eigenlijk wel lekker. Heel verschil met vorig jaar rond deze tijd! Ik hoop dat ik dat de komende maanden vast kan houden.

Prachtige laarzen An! En slim ook om meteen 2 kleuren te kopen. Het grote bedrag zou mij waarschijnlijk tegenhouden, maar later zou ik spijt krijgen :D.

Prob, de tweede pumps zijn mooi! Kudo's als je daar de hele dag op kunt lopen!

Ik doe even mee met schoenen showen:

[ afbeelding ]

Voor bruiloft toch maar nieuwe besteld. Maat 35 en nog steeds past het alleen dankzij het bandje. Ik heb echt stomme voeten!!
Dank! Dat zei Freud dus ook: je gaat spijt krijgen als je ook de bruine niet krijgt. Dus eiegnlijk is het zijn schuld :P ;)

Ohw en herkenbaar probleem, pumps met bandjes. Anders slip ik er uit.
pi_134046701

Zoiets vind ik wel geschikt voor werk, alleen ik heb geen echt brede voeten, ben benieuwd of ik er dan in zou passen :P O wacht, toch nog 7,5 cm hak! en de brede voeten is optioneel.
  zondag 8 december 2013 @ 14:12:56 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134046869
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:59 schreef An24 het volgende:

Bij alle dagen kom ik zo op 1600 kcals uit als ik het invul.
Dat is best weinig vind ik. Zou voor mij te weinig zijn.

Als het goed is lukt het ons "mannetje" om vandaag de woonkamer af te maken *O* EIndelijk alle wanden wit O+ en leeg O+ (ze waren in diverse kleuren met een druk behangetje vol met kindertekeningen en rommel) . Helemaal blij. Nieuwe bank en tafel (240 x 100 massief ) staan ook prachtig nu. Net als de boekenkasten. Die komen echt prachtig uit zo. O+

Nu alle rust en ruimte weer kapot maken de aanschaf van een hond :') Na 5 jaar zeuren door man en kinderen ben ik door de knieen gegaan en gaan we vanmiddag kijken naar een reutje. Zoiets (de linker)


Wel bij een prijswinnende fokker, dus ik ben bang dat ik diep in de buidel moet tasten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 8 december 2013 @ 14:34:20 #203
70532 loveli
N
pi_134047733
Bandjes tegen slippen ook herkenbaar, maat 35 niet :+ Mooie schoenen!

Puff, ik heb smalle voeten en maat 6 van Clarks laarsjes waar ik normaal een smalle 40+ heb.
crap in = crap out
pi_134047829
Ik heb ook nieuwe schoenen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134048255
Een puppy na een verbouwing, dapper! Maar wel leuke beestjes zijn dat O+.

Sigme, ook leuk! Lijken me heerlijke schoenen! Fijn dat er ook een rits in zit, ipv alleen de veters. Scheelt minstens 10 minuten 's ochtends :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? zondag 8 december 2013 @ 14:55:03 #206
70532 loveli
N
pi_134048376
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is best weinig vind ik. Zou voor mij te weinig zijn.

Als het goed is lukt het ons "mannetje" om vandaag de woonkamer af te maken *O* EIndelijk alle wanden wit O+ en leeg O+ (ze waren in diverse kleuren met een druk behangetje vol met kindertekeningen en rommel) . Helemaal blij. Nieuwe bank en tafel (240 x 100 massief ) staan ook prachtig nu. Net als de boekenkasten. Die komen echt prachtig uit zo. O+

Nu alle rust en ruimte weer kapot maken de aanschaf van een hond :') Na 5 jaar zeuren door man en kinderen ben ik door de knieen gegaan en gaan we vanmiddag kijken naar een reutje. Zoiets (de linker)
[ afbeelding ]

Wel bij een prijswinnende fokker, dus ik ben bang dat ik diep in de buidel moet tasten.
O+

Je weet wel dat een reutje betekent dat uitlaten net zo lang duurt tot 'ie elke boom, struik of grasspriet besnuffeld heeft?

:P

Oh, en jammer van de tekeningen ;)
crap in = crap out
  zondag 8 december 2013 @ 14:56:38 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134048428
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:51 schreef Phaidra het volgende:
Een puppy na een verbouwing, dapper! Maar wel leuke beestjes zijn dat O+.

Sigme, ook leuk! Lijken me heerlijke schoenen! Fijn dat er ook een rits in zit, ipv alleen de veters. Scheelt minstens 10 minuten 's ochtends :+.
Nee, geen puppy. Tussenmaatje van 11 maanden oud.
En als er dan een hond moet komen moet het een reu zijn. Zit niet te wachten op een loops teefje.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134048477
Ah dat scheelt wel. Dan komt het vast goed met de meubels.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? zondag 8 december 2013 @ 14:59:59 #209
70532 loveli
N
pi_134048552
Teefjes kunnen geholpen worden. Reutjes kunnen zichzelf niet helpen als er een loops teefje in de buurt is oO<

Het teefje van m'n ouders snuffelt niet alleen aan elke grasspriet, maar tilt ook haar poot op tegen bomen, lantaarnpalen, muurtjes, heggen en grassprieten. Identiteitscrisis much? :')
crap in = crap out
  zondag 8 december 2013 @ 15:02:36 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134048638
Oh, en we zijn de roeimachine in elkaar aan het zetten die ik van mijn man heb gekregen O+ en we gaan toch kijken naar een auto (de lease gooien we eruit). En dan zijn we blut :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 8 december 2013 @ 15:06:08 #211
70532 loveli
N
pi_134048720
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 13:00 schreef Probability het volgende:
Ik zoek eigenlijk van die hostess pumps. Simpel en waar je lang op kunt staan..

Deze, lekker degelijk :P
http://www.clarks.nl/p/20355440

Deze zijn iets meer sexy:
http://www.clarks.nl/p/20354367
Gabor, Hogl, Duitse merken doen het goed.
crap in = crap out
pi_134048808
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, en we zijn de roeimachine in elkaar aan het zetten die ik van mijn man heb gekregen O+ en we gaan toch kijken naar een auto (de lease gooien we eruit). En dan zijn we blut :')
Let je goed op je houding met roeien :)?
Worry is a misuse of imagination
  zondag 8 december 2013 @ 15:15:53 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134048954
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Let je goed op je houding met roeien :)?
Ja, rechtop zitten en buikspieren aanspannen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134049106
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is best weinig vind ik. Zou voor mij te weinig zijn.

Als het goed is lukt het ons "mannetje" om vandaag de woonkamer af te maken *O* EIndelijk alle wanden wit O+ en leeg O+ (ze waren in diverse kleuren met een druk behangetje vol met kindertekeningen en rommel) . Helemaal blij. Nieuwe bank en tafel (240 x 100 massief ) staan ook prachtig nu. Net als de boekenkasten. Die komen echt prachtig uit zo. O+

Nu alle rust en ruimte weer kapot maken de aanschaf van een hond :') Na 5 jaar zeuren door man en kinderen ben ik door de knieen gegaan en gaan we vanmiddag kijken naar een reutje. Zoiets (de linker)
[ afbeelding ]

Wel bij een prijswinnende fokker, dus ik ben bang dat ik diep in de buidel moet tasten.
Voor mij is het niet te weinig. Ik eet liever 1600 kcals met een hoge voedingsstoffen dichtheid dan 400 extra aan lege calorieën. Ik zit er vol van op een dag.

Wat een leuk beestje. Veel plezier met 'zoeken'.
  zondag 8 december 2013 @ 15:24:56 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134049169
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Voor mij is het niet te weinig. Ik eet liever 1600 kcals met een hoge voedingsstoffen dichtheid dan 400 extra aan lege calorieën. Ik zit er vol van op een dag.

Dat begrijp ik. Ik krijg het alleen moeilijk "gezond" voor elkaar. Blijf hongerig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134049268
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Ik krijg het alleen moeilijk "gezond" voor elkaar. Blijf hongerig.
Misschien gewoon ook even de tijd geven. Wat zei Li ook al weer over suikers uit je systeem krijgen? Een paar weken? Volgens mij ben jij een beetje het type "direct resultaat" ;) en dat werkt natuurlijk niet zo. Mijn lijf moest ook even wennen. Wat bij mij hielp is veel kruidenthee en groene thee drinken. De eerste weer niet te veel, anders gaat je bloeddruk vreemd doen }:|
  Vis een optie? zondag 8 december 2013 @ 15:35:07 #217
70532 loveli
N
pi_134049434
Bij mij 3 weken ongeveer.
crap in = crap out
pi_134053511
Hop, kerstboom staat weer.

Leuke schoenen en dat zijn hele mooie honden!

Zo naar een concert, dus geen goede eetdag. Morgen weer aan de slag met netter eten.
pi_134053534
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, rechtop zitten en buikspieren aanspannen.
En roeien doe je met je benen, niet met je armen
Worry is a misuse of imagination
pi_134053809
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 15:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Ik krijg het alleen moeilijk "gezond" voor elkaar. Blijf hongerig.
Kwam net toevallig deze tegen:

http://www.mindbodygreen.(...)sugar-in-5-days.html

Maar volgens mij volg jij al een hoop van deze adviezen.
pi_134054573
Die
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 18:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Kwam net toevallig deze tegen:

http://www.mindbodygreen.(...)sugar-in-5-days.html

Maar volgens mij volg jij al een hoop van deze adviezen.
Die link ga ik opslaan! Ga in het nieuwe jaar de suikerconsumptie namelijk verder verlagen :)
pi_134055861
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 18:40 schreef DavetheNL het volgende:
Die

[..]

Die link ga ik opslaan! Ga in het nieuwe jaar de suikerconsumptie namelijk verder verlagen :)
Zelfgemaakte ijsthee ^O^

Ideaal voor wanneer je zin aan drinken hebt en flauw bent van alleen water.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134062496
Ik heb net geschaatst dus nu mag ik wel een warme chocomel :9
Worry is a misuse of imagination
  zondag 8 december 2013 @ 21:58:08 #224
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134063564
Vandaag:

O: 2 gebakken eieren met witte bonen in tomatensaus
L: kop tomatensoep, glas melk
D: Pizza siciliana met artisjok :9 })

S: even heen en weer gefietst naar ouders met tegenwind.
pi_134065786
Hoe 'slecht' is zo'n biologisch soepje van Unox eigenlijk? Soep in Zak. Ik neem altijd een hele zak in mn eentje :9~



Heb nu Pompoen en daarbij een paar scheppen Griekse volle yoghurt :9!

SPOILER: Ingrediënten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voedingswaarden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
  zondag 8 december 2013 @ 22:55:41 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134066504
Ik vraag me af of er nog vitaminen ed. inzitten probje. Voor de rest kan het best af en toe, al is pompoensoep natuurlijk wel extreem makkelijk zelf te maken. Zelf pak ik meestal een butternut, maar volgens mij heeft ah zelfs pompoenblokjes in de vriezer. Bouillon, beetje room erbij, pureren, klaar.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134066655
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:39 schreef Probability het volgende:
Hoe 'slecht' is zo'n biologisch soepje van Unox eigenlijk? Soep in Zak. Ik neem altijd een hele zak in mn eentje :9~

[ afbeelding ]

Heb nu Pompoen en daarbij een paar scheppen Griekse volle yoghurt :9!

SPOILER: Ingrediënten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voedingswaarden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verpakte soepen smaken 'melig'. Do I need to say more?

Sorry, ik vind dat echt vies. Tot ik daar mee stopte had ik ook het idee dat de smaken steeds slechter werden met de jaren :{w
pi_134066868
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vraag me af of er nog vitaminen ed. inzitten probje. Voor de rest kan het best af en toe, al is pompoensoep natuurlijk wel extreem makkelijk zelf te maken. Zelf pak ik meestal een butternut, maar volgens mij heeft ah zelfs pompoenblokjes in de vriezer. Bouillon, beetje room erbij, pureren, klaar.
Psies, zo lekker. Net als courgettesoep, tomatensoep en tuinerwtensoep :9
pi_134067049
Groenten uit de vriezer, ideaal! (En vaak ook nog erg lekker)

Weet zeker dat ah pompoen blokjes in de vriezer heeft.
Luc is gek op gegrilde pompoenblokjes met salie.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134067143
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 22:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Verpakte soepen smaken 'melig'. Do I need to say more?

Sorry, ik vind dat echt vies. Tot ik daar mee stopte had ik ook het idee dat de smaken steeds slechter werden met de jaren :{w
Uit blik vind ik geen enkele soep lekker - deze wel..
Worry is a misuse of imagination
pi_134067166
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vraag me af of er nog vitaminen ed. inzitten probje. Voor de rest kan het best af en toe, al is pompoensoep natuurlijk wel extreem makkelijk zelf te maken. Zelf pak ik meestal een butternut, maar volgens mij heeft ah zelfs pompoenblokjes in de vriezer. Bouillon, beetje room erbij, pureren, klaar.
Ik vond de pompoen een beetje duur, ¤3
Maar pompoenblokjes uit de vriezer is dan wel een idee..
Worry is a misuse of imagination
  zondag 8 december 2013 @ 23:19:27 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134067518
Ik vond die pompoensoep niet naar pompoensoep smaken :o Ik eet wel eens soep uit zak voor de easy peasy, maar waar ik van tevoren denk "Omnomsoep! :9" is het na afloop altijd deceptie want het smaakt niet waarnaar het hoort te smaken :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134067893
Hij smaakt een beetje naar hutspot of zo. Lekker zoet en weeïg.. :P
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 9 december 2013 @ 00:01:41 #234
70532 loveli
N
pi_134069030
Ivm E621 en/of gistextract ben ik geen fan van bijna alle soepen in zak (of k&k bouillon, fo that matter), de biologische tomatensoep van AH is de enige die ik ben tegengekomen zonder. Is naar mijn smaak net wat te zurig, maar verder goed te doen.

Over pompoen gesproken, heb nog een muskaatpompoen liggen, was maar een euro per kilo. Binnenkort eens slachten.
crap in = crap out
pi_134071839
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:01 schreef loveli het volgende:
Ivm E621 en/of gistextract ben ik geen fan van bijna alle soepen in zak (of k&k bouillon, fo that matter), de biologische tomatensoep van AH is de enige die ik ben tegengekomen zonder. Is naar mijn smaak net wat te zurig, maar verder goed te doen.

Over pompoen gesproken, heb nog een muskaatpompoen liggen, was maar een euro per kilo. Binnenkort eens slachten.
Wat is er dan met gistextract?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 9 december 2013 @ 08:22:40 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134072370
Gisteren Twee punten slagroomtaart, twee haringen, 200 gr gerookte zalm, 15 Toast met salade, twee gevulde eieren, zes gehaktballen, twee bittergarnituur, huzaren salade, goed gevulde soep, afhaal Chinees
Dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134072416
Klinkt goed Uniek!

Ik vind die zakken pompoensoep ook niet te pruimen /spuit elf
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134072929
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 19:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zelfgemaakte ijsthee ^O^

Ideaal voor wanneer je zin aan drinken hebt en flauw bent van alleen water.
Scherp!
pi_134073022
Zo maar een schelvisfilet in de oven klaarmaken met winterpenen als groente, lekker!
pi_134073062
Leuk die laatste week werken. Ben 2 uur aan het werk en heb mijn mailbox al opgeruimd :')

Nog 6,5 uur mezelf bezig houden :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134073279
Leuk Tink, een hondje ! O+ Zeg maar dacht tegen je rust !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_134073355
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 14:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Dank! Dat zei Freud dus ook: je gaat spijt krijgen als je ook de bruine niet krijgt. Dus eiegnlijk is het zijn schuld :P ;)

Ohw en herkenbaar probleem, pumps met bandjes. Anders slip ik er uit.
Doe mij zo'n vent ! O+ Mooie laarzen zijn dat!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_134073382
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
Leuk die laatste week werken. Ben 2 uur aan het werk en heb mijn mailbox al opgeruimd :')

Nog 6,5 uur mezelf bezig houden :P
Oh verschrikkelijk. Ik herinner me dat nog heel goed toen ik de laatste keer van baan wisselde.

Kan je niet online wat interessante artikelen e.d. gaan doorlezen? Korte cursus ergens van volgen (online) Zoiets?

Of gewoon met je baas overleggen wat hij nog verwacht wat je de rest van de week gaat doen? Heb ik toen wel gedaan en ik mocht naar huis :D Hij begreep ook wel dat het verder niet meer nuttig was.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134073405
Gaat de laatste 2 weken echt weer slecht met mijn gewicht. Ben echt opgeblazen, ik val maar niks af terwijl ik de 2 maand hiervoor ongezonder at en wel afviel :+ Dus mijn hormonen zijn duidelijk weer in de war. :r
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134073687
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 08:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren Twee punten slagroomtaart, twee haringen, 200 gr gerookte zalm, 15 Toast met salade, twee gevulde eieren, zes gehaktballen, twee bittergarnituur, huzaren salade, goed gevulde soep, afhaal Chinees
Dus
Zeg Uniekje, ben jij hier als eens op gecheckt?

http://www.medtronic.nl/aandoeningen/schildklieraandoeningen/

Door je eetlust, niet aankomen en de moodswings gaan bij mij belletjes rinkelen ;)
pi_134073734
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 09:42 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Doe mij zo'n vent ! O+ Mooie laarzen zijn dat!
Ja, Freud is mijn shopcoach O+ Ik denk soms nog alsof ik nog steeds een bijstandskindje ben :+
pi_134073896
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 10:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, Freud is mijn shopcoach O+ Ik denk soms nog alsof ik nog steeds een bijstandskindje ben :+
Heerlijk O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? maandag 9 december 2013 @ 10:25:30 #248
70532 loveli
N
pi_134074279
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 06:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat is er dan met gistextract?
Ik kan er niet tegen, o.a. vermoeidheidsklachten. Zit in vrijwel alles met kipsmaak.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 9 december 2013 @ 10:27:44 #249
70532 loveli
N
pi_134074328
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 09:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Zeg Uniekje, ben jij hier als eens op gecheckt?

http://www.medtronic.nl/aandoeningen/schildklieraandoeningen/

Door je eetlust, niet aankomen en de moodswings gaan bij mij belletjes rinkelen ;)
Goed plan!
crap in = crap out
pi_134075896
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 09:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Zeg Uniekje, ben jij hier als eens op gecheckt?

http://www.medtronic.nl/aandoeningen/schildklieraandoeningen/

Door je eetlust, niet aankomen en de moodswings gaan bij mij belletjes rinkelen ;)
Ja dat is inderdaad een goede. Mijn moeder had dat ook en die at (en eet) nog steeds veel, bijna net zoveel als ik. En zij blijft ook gewoon dun, 55kg ofzo.
Veel mensen met schildklieraandoening zijn vaak onrustig, kunnen slecht stilzitten.
Eén nadeel, de juiste dosering van medicatie vinden is erg lastig.

Ik heb vandaag gewoon een dag waar niks op de planning staat. Dus ja, nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik ga even de bende hier thuis opruimen, zaterdag feestje gehad en vanavond even sporten. Maar verder vrije middag. Iemand goede ideeen?
pi_134075924
Eh.. Nagels doen :P??
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 9 december 2013 @ 11:32:20 #252
70532 loveli
N
pi_134075989
_O-
crap in = crap out
  maandag 9 december 2013 @ 11:41:32 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134076268
Ja dat is zeker een goed idee! Ik hou van jullie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134076382
Mijn vrienden waren/zijn hier voor mijn verjaardag afgelopen weekend. Superleuk natuurlijk, maar des te zuurder dat ze nu weer weg moeten :(. Gelukkig, nog 2 weken en dan is het kerstvakantie :D. Huisgenoot was uiteraard weer onuitstaanbaar, van briefjes met 'blijf af' op de kast met handdoeken tot aan gasten de opdracht geven om de kamer schoon te maken na vertrek. *nog maar 10 dagen*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? maandag 9 december 2013 @ 11:51:04 #255
70532 loveli
N
pi_134076493
Hoe dieper het dal, des te hoger de top. Ofzo. Geniet ervan over 10 dagen!!

En ik mag deze vast wel hier neerplempen O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
Gisteravond, tijdens het tanden poetsen :+

18w4d:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 09-12-2013 11:57:13 ]
crap in = crap out
pi_134077046
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:29 schreef Probability het volgende:
Eh.. Nagels doen :P??
Gedaan ;)
Ik ga nog even verder solliciteren denk ik, heb nog maar een paar dingen lopen :)

Net gewogen, 86,5 kg. Gaat wel aardig dus.
  maandag 9 december 2013 @ 12:22:14 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134077170
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:51 schreef loveli het volgende:
Hoe dieper het dal, des te hoger de top. Ofzo. Geniet ervan over 10 dagen!!

En ik mag deze vast wel hier neerplempen O+

[..]

_O_
O+ O+ O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134077267
CoCo O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134077324
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja dat is zeker een goed idee! Ik hou van jullie
Succes :*
pi_134077345
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:51 schreef loveli het volgende:
Hoe dieper het dal, des te hoger de top. Ofzo. Geniet ervan over 10 dagen!!

En ik mag deze vast wel hier neerplempen O+

[..]

_O_
O+
pi_134077835
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:51 schreef loveli het volgende:
Hoe dieper het dal, des te hoger de top. Ofzo. Geniet ervan over 10 dagen!!

En ik mag deze vast wel hier neerplempen O+

[..]

_O_
^O^

Ik ben een beetje de laatste orders aan het inkoppen en klantjes aan het inlichten over mijn vertrek. Dus het komt wel goed O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_134078404
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:51 schreef loveli het volgende:
Hoe dieper het dal, des te hoger de top. Ofzo. Geniet ervan over 10 dagen!!

En ik mag deze vast wel hier neerplempen O+

[..]

_O_
^O^ Das best al een buikje voor 18 weken!

Een van mijn beste vrienden wordt bijna vader, nog maar een paar weken. Best leuk om eens van dichtbij mee te maken :)
  Vis een optie? maandag 9 december 2013 @ 14:48:20 #263
70532 loveli
N
pi_134080925
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 12:26 schreef Skoap het volgende:
CoCo O+
Jij hebt ook leuke dingen in de planning :D
crap in = crap out
pi_134081134
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 14:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij hebt ook leuke dingen in de planning :D
Hahaha :D
Ik zou liever gelijk doorspoelen naar het einde ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134087079
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 14:56 schreef Skoap het volgende:

[..]

Hahaha :D
Ik zou liever gelijk doorspoelen naar het einde ;)
Wut? Verwachten jullie weer een pakketje met 40 weken levertijd? ;)

En net lekker gesport, kilometer of 40 gefietst. Op het eind nog een paar km een intervaltraining gedaan tegen een pizzascooter, nu helemaal kapot, maar voelt goed!
En deze week weer eens een date :)
pi_134087427
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 17:53 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wut? Verwachten jullie weer een pakketje met 40 weken levertijd? ;)

En net lekker gesport, kilometer of 40 gefietst. Op het eind nog een paar km een intervaltraining gedaan tegen een pizzascooter, nu helemaal kapot, maar voelt goed!
En deze week weer eens een date :)
Nog niet :D

Maar we hopen ergens de komende maanden wel!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 9 december 2013 @ 19:03:00 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134089276
Lijstje
S. Kwartiertje roeien
O. Havermout met speltcruesli
T. 2 speltcrackers
L. Zuurkool met spek en kassler
T. Noten, stukje choco
D. Sla met gegrilde geitenkaas
S. Uurtje sport
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 9 december 2013 @ 19:04:11 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134089319
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:04 schreef Skoap het volgende:

[..]

Nog niet :D

Maar we hopen ergens de komende maanden wel!
Ik duim voor je.

Wij krijgen ook gezinsuitbreiding.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134089565
Leuk Skoap, ik duim mee.

Hondje gevonden Tink?

Lijstje:

O: smoothie banaan, verse jus, frambozen, chiazaad en kokosmelk
Denksport: studeren voor examen morgen :+
T: rijstwafel filet american, alfalfa
L: salade gemengde sla, boontjes, kipfilet en parmezaanse kaas. Met olijfolie en dadelazijn.
T: plakje speltbrood met duo penotti
B: 30 minuten lopen
D: speltwrap met avocado, sla, kip, rode ui en chilisaus
  maandag 9 december 2013 @ 21:38:01 #270
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_134096964
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 18:04 schreef Skoap het volgende:

[..]

Nog niet :D

Maar we hopen ergens de komende maanden wel!
Woaah spannend! :D *duimen draaien* O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_134097095
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 23:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vond die pompoensoep niet naar pompoensoep smaken :o Ik eet wel eens soep uit zak voor de easy peasy, maar waar ik van tevoren denk "Omnomsoep! :9" is het na afloop altijd deceptie want het smaakt niet waarnaar het hoort te smaken :')
Smaakt naar wortelsoep idd!

De Hollandse tomatensoep vind ik altijd wel lekker. Daar zitten ook zichtbare groenten in :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134097230
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 11:51 schreef loveli het volgende:
Hoe dieper het dal, des te hoger de top. Ofzo. Geniet ervan over 10 dagen!!

En ik mag deze vast wel hier neerplempen O+

[..]

_O_
Nawwww! O+

En niet te lief doen, hormonen enzo. Dadelijk zit ik te janken :') :@

Tis trouwens godsgruwelijk druk @ work momenteel, dus loop overal een beetje achter de feiten aan en krijg bijzonder weinig mee van fok ;(
pi_134097268
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik duim voor je.

Wij krijgen ook gezinsuitbreiding.
Ohhhh, wat An zegt: hondje gevonden? O+
pi_134097283
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 11:28 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad een goede. Mijn moeder had dat ook en die at (en eet) nog steeds veel, bijna net zoveel als ik. En zij blijft ook gewoon dun, 55kg ofzo.
Veel mensen met schildklieraandoening zijn vaak onrustig, kunnen slecht stilzitten.
Eén nadeel, de juiste dosering van medicatie vinden is erg lastig.

Ik heb vandaag gewoon een dag waar niks op de planning staat. Dus ja, nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Ik ga even de bende hier thuis opruimen, zaterdag feestje gehad en vanavond even sporten. Maar verder vrije middag. Iemand goede ideeen?
Mijn schoonmoeder heeft ook een overactieve schildklier en heeft een behandeling met radioactieve stof gehad. In principe heb je daarna geen medicijnen meer nodig. Maar voor je volledig kan zien of de behandeling (voldoende) gewerkt heeft, ben je wel een paar maanden verder...

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 09-12-2013 21:50:23 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_134097380
Noh Coco O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 9 december 2013 @ 21:47:30 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134097406
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ohhhh, wat An zegt: hondje gevonden? O+
Woef.

Woensdag komt hij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134097530
Hond O+
Ik ben gek op honden!

Wat voor ras is het?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_134097625
Leuk Tink!

En succes Skoap O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 9 december 2013 @ 22:02:02 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134098316
Ik haal het linkje zo weer weg, maar dit is hem.

Woef. Te laat.

[ Bericht 69% gewijzigd door Tinkepink op 09-12-2013 22:07:51 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_134099269
Te laat voor het linkje, maar wat leuk Tink :D. Of tenminste, ik neem aan dat je het zelf nu ook wel een beetje leuk vindt?

Mental breakdown vlak voor een lezing begint, heerlijk huilen in publiek. Maar heel lief opgevangen en ga komende week met wat dames van hier naar een concert (ik wist niet dat zij ook kaartjes hadden) en eten O+. En het maken van een lijstje met 'leuke dingen in de komende 2 weken' helpt ook wel. Ik ga eindelijk snowboarden, verhuizen en naar Rome :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 10 december 2013 @ 05:12:07 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134107246
Mag ik pm Tink? Ben dol op honden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134107359
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 05:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag ik pm Tink? Ben dol op honden
Als je aan pm's doet, graag! :Y O+
pi_134107916
Goede buik al weer, Coco! ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_134109758
Morgen! Wat leuk tink, een hondje! Toen ik klein was heb ik mijn ouders de oren van hun kop gezeurd voor een hond, en ik heb er een gekregen voor mijn 8ste verjaardag :) Alleen was dat een jachthond uit het asiel en dat was niet ideaal met allemaal eenden en schapen enzo in de buurt. Kwam er op neer dat mijn vader de enige was die de hond kon houden aan de riem :') Dus toch maar terug gebracht uiteindelijk... Toen kreeg ik een trein.

Net vervolgafspraak gemaakt voor sollicitatie. Eerste gesprek vond ik niet zo, ik vond de sfeer daar niet zo best op die afdeling. Nu ben ik uitgenodigd voor een andere functie op een andere afdeling. Dus ben benieuwd wat dat wordt. Eerst twijfelde ik echt of ik nog op gesprek zou moeten gaan daar, op dit moment zijn zij 4e keus :@ Maar ik vind het ook niet relaxt om af te kappen als ik nog niks anders heb. Ik probeerde ook een beetje te rekken omdat ik nog op gesprek ga bij andere bedrijven, maar zij zetten er goed vaart achter. Komende gesprek(ken) is met 4 man..
pi_134109928
Jammer dat ik het hondje niet gezien heb!

Gister kerstetentje van werk gehad, was erg leuk. En leuk pakket ook.

Schildklier met radioactieve behandeling werkt goed inderdaad, maar soms te goed. na een jaar of tien zijn er best wat mensen met een 'te trage schildklier' is wel goed om in het achterhoofd te houden.
pi_134110102
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jammer dat ik het hondje niet gezien heb!

Gister kerstetentje van werk gehad, was erg leuk. En leuk pakket ook.

Schildklier met radioactieve behandeling werkt goed inderdaad, maar soms te goed. na een jaar of tien zijn er best wat mensen met een 'te trage schildklier' is wel goed om in het achterhoofd te houden.
Heeft ze het dan wel altijd warm :?
Worry is a misuse of imagination
pi_134110120
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef Chicolate het volgende:
Te laat voor het linkje, maar wat leuk Tink :D. Of tenminste, ik neem aan dat je het zelf nu ook wel een beetje leuk vindt?

Mental breakdown vlak voor een lezing begint, heerlijk huilen in publiek. Maar heel lief opgevangen en ga komende week met wat dames van hier naar een concert (ik wist niet dat zij ook kaartjes hadden) en eten O+. En het maken van een lijstje met 'leuke dingen in de komende 2 weken' helpt ook wel. Ik ga eindelijk snowboarden, verhuizen en naar Rome :D.
Oh vervelend!! Maar komt goed schatje!
Worry is a misuse of imagination
pi_134110346
Gister:
O: kwark met volle Griekse yoghurt, walnoten en honing. Koffie met melk
T: koffie met melk
L: 3 boterhammen kipfilet en mosterd
T: 2 amuses met truffel
D: 3 glazen wijn, rauwe zalm met een soort schuim, appel, sla, zoet koekje?, en daarna eendenborst filet met spruiten witlof en sperziebonen, vruchten ijs met vers fruit. Ik was aan het werk bij een diner en mocht even tussendoor mee eten :P!!
Worry is a misuse of imagination
pi_134110596
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Oh vervelend!! Maar komt goed schatje!
Jaaa ik ben weer helemaal blij en vol energie enzo :P. Moest mezelf er even aan herinneren dat hier zijn best tof is, helemaal als ik over een week verhuisd ben en er niet opeens achter kom dat al mijn eten opeens op 1 plank is gelegd (ipv gemengd, zoals normaal) omdat mn huisgenoot gecontroleerd heeft of mijn vrienden niet perongeluk wat van haar hebben gebruikt :'). En mn ouders hebben eindelijk een datum geprikt om hier op bezoek te komen :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_134110857
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Heeft ze het dan wel altijd warm :?
Warm past meer bij snelle schildklier, ik vind uniek geen typische patient daarvoor dus, maar ik reageerde meer op phaidra, dat de jodiumbehandeling soms wat te ver doorgeslagen ksn blijken na zo'n 10 jaar.
pi_134111023
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:28 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Warm past meer bij snelle schildklier, ik vind uniek geen typische patient daarvoor dus, maar ik reageerde meer op phaidra, dat de jodiumbehandeling soms wat te ver doorgeslagen ksn blijken na zo'n 10 jaar.
Ja, ik zou dat zelf nooit doen. In mijn omgeving ken ik alleen maar mensen bij wie de behandeling is doorgeslagen.. Dus ja. Kan toeval zijn, maar als je weinig bijwerkingen van medicijnen hebt dan zou ik het niet doen.
pi_134113126
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:34 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, ik zou dat zelf nooit doen. In mijn omgeving ken ik alleen maar mensen bij wie de behandeling is doorgeslagen.. Dus ja. Kan toeval zijn, maar als je weinig bijwerkingen van medicijnen hebt dan zou ik het niet doen.
Een te snelle schldklier bijstellen is lastiger dan een te trage, een te snelle geeft ook echt narigheid, dus ja, ik zou het wel doen. Tien jaar geen pillen en daarna een soort is toch makkelijker dan atijd twee soorten.
pi_134113286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jaaa ik ben weer helemaal blij en vol energie enzo :P. Moest mezelf er even aan herinneren dat hier zijn best tof is, helemaal als ik over een week verhuisd ben en er niet opeens achter kom dat al mijn eten opeens op 1 plank is gelegd (ipv gemengd, zoals normaal) omdat mn huisgenoot gecontroleerd heeft of mijn vrienden niet perongeluk wat van haar hebben gebruikt :'). En mn ouders hebben eindelijk een datum geprikt om hier op bezoek te komen :D.
Ooo leuk :D
Worry is a misuse of imagination
pi_134123511
Vanmiddag evaluatie gehad, was allemaal prima, maar toch altijd weer een spannend moment. Blij dat t voorbij is.
Net volkorenwraps op met gehakt, lekker :9
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:50:16 #295
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134126463
Fijn dat de evaluatie goed was Puffje, en toch leuk dat je op 2e gesprek mag mc.

Mijn lijstje
o. yoghurt met amaranth en speltcruesli
t. 2 speltcrackers (zoiets als rijstwafels)
l. salade van witlof, sla, geitenkaas, walnoot,peer en bessenjam + half plakje brood met boter
t. noten, veel noten en een appel
d. rode kool met plak kassler
t. stukje chocolade
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:16:00 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_134127542
Overigens begin ik langzaam resultaat te merken van het gezonde eten. Pijn is echt een heel stuk minder, mijn huid lijkt rustiger en ik heb 's avonds meer energie. Fijn. Heb ook minder behoefte aan troep.
Wel begin ik ook af te vallen en dat is niet de bedoeling. Weeg nu 60 kg en dat vind ik prima met mijn lengte (1.65) en leeftijd. Te dun tekent met te veel.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:21:52 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134127770
Tink O+ Fijn dat het goed gaat!

Coco, jij bolle buik, jij... mooi hoor!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_134128239
Fijn Puff & Mc!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:04:25 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134129434
Ik heb ruim 300 euro uitgegeven om volgende week 2 nachtjes all-in hotel te doen en ik heb er zin in!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:08:31 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134129651
Lukt het een beetje allemaal met de kleine enzo Skoap?
Zit je wat lekker in je vel?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:08:42 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134129656
vol
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')