abonnement Unibet Coolblue
pi_133936563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:27 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ja geen idee, 10 hoog schotelparadijs in Overvecht...
Ah, dat verklaart het een en ander :')
pi_133936677
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:27 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ja geen idee, 10 hoog schotelparadijs in Overvecht...
Wij hadden daar gewoon een kelderbox die je op slot kon doen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 5 december 2013 @ 10:34:56 #278
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133936729
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wij hadden daar gewoon een kelderbox die je op slot kon doen.
Heeft zij ook, maar daar zijn de sleutel van kwijt en ze krijgt geen nieuwe sleutels van de Mitros... daar kan ze dus niet bij/in.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133936763
Dan zet je er toch zelf even een ander slot in? Waar moet je anders je chicks mee naartoe nemen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133936770
Maar nee sorry wij hebben geen extra fiets.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 5 december 2013 @ 10:37:05 #281
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133936777
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:36 schreef Nielsch het volgende:
Dan zet je er toch zelf even een ander slot in?
Hhmm.. dat zou nog een optie zijn, weet alleen niet of Mitros het daar mee eens is? Ga dat iig aan haar doorgeven.

Maar goed, met een nieuw slot er op, heeft ze nog geen fiets om er in te zetten :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 5 december 2013 @ 10:37:38 #282
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133936790
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:36 schreef Nielsch het volgende:
Dan zet je er toch zelf even een ander slot in? Waar moet je anders je chicks mee naartoe nemen?
OMG! Wordt ik daar even 24 jaar terug de tijd in geworpen! :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133936872
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:37 schreef Ireth het volgende:

[..]

OMG! Wordt ik daar even 24 jaar terug de tijd in geworpen! :P
Serieus? Sletje.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 5 december 2013 @ 10:41:16 #284
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133936887
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Serieus? Sletje.
Hoezo?? Ik had er geen 10 tegelijk hoor? :P (sterker nog, kom niet eens aan de 10 in totaal :D )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133936950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:37 schreef Ireth het volgende:

[..]

Hhmm.. dat zou nog een optie zijn, weet alleen niet of Mitros het daar mee eens is?
Dan moet Mitros maar een nieuwe sleutel geven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133936982
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef thewallsareshifting het volgende:
2 uur in de rij staan voor oliebollen _O-
Doen mensen dit echt? Dan kan je ze toch net zo goed zelf maken? Had die toko een prijs gewonnen of zo?
pi_133937027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:22 schreef Ireth het volgende:
Hier heeft zeker ook niemand nog een damesfiets staan die voor niks naar een nieuwe eigenaar mag he? Ze hebben vanacht voor de 4e keer dit jaar de fiets van mijn vriendin gejat en ze heeft er echt 1 nodig om haar kindjes op school te krijgen. Alleen vanwege de bijstand heeft ze geen geld om er 1 te kopen...
'Gratis ophalen in Utrecht' post. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 december 2013 @ 10:48:07 #288
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133937051
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:46 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

'Gratis ophalen in Utrecht' post. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Er mogen ook verzoekjes worden geplaatst (mits dit geen fietsen betreft, we hebben het over Utrecht, wie kan er nou geen extra fiets gebruiken?!) voor mensen die op zoek zijn naar spullen."

:P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133937087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:46 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

'Gratis ophalen in Utrecht' post. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik nog een mooi verhaal over. Even crossposten uit OUD straks.

Ben uit die groep gestapt. In het begin vond ik het leuk om te zien hoe mensen gratis spullen aanboden maar al snel werd het één grote bedelgroep.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 5 december 2013 @ 10:50:12 #290
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133937129
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Daar heb ik nog een mooi verhaal over. Even crossposten uit OUD straks.

Ben uit die groep gestapt. In het begin vond ik het leuk om te zien hoe mensen gratis spullen aanboden maar al snel werd het één grote bedelgroep.
Ow ben heel benieuwd! (ik zit ook in die groep namelijk :D )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133937131
Laatst deed ik 4 witte tuinstoelen gratis weg, via een Facebookgroep (Gratis ophalen in Utrecht). Reageerde al vrij snel een man en omdat hij het eerst was mocht hij ze komen halen. Prima kerel, nam uit zichzelf ook nog een fles goede wijn mee. Op zijn profiel stond echter dat hij senior consultant bij CapGemini was. Dat schoot een tokkie blijkbaar in het verkeerde keelgat want ik krijg daarna allemaal berichtjes van haar met de strekking:

"Waarom geef jij gratis spullen weg aan rijke mensen je had het beter aan mijn dochter kunnen geven die wilde de stoelen ook en die zit in de wajong en haar vriend in de bijstand en zij hebben ook een dochtertje en ze kunnen veel gratis spullen gebruiken..."

:')
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 5 december 2013 @ 10:52:00 #292
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133937172
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:50 schreef Nielsch het volgende:
Laatst deed ik 4 witte tuinstoelen gratis weg, via een Facebookgroep (Gratis ophalen in Utrecht). Reageerde al vrij snel een man en omdat hij het eerst was mocht hij ze komen halen. Prima kerel, nam uit zichzelf ook nog een fles goede wijn mee. Op zijn profiel stond echter dat hij senior consultant bij CapGemini was. Dat schoot een tokkie blijkbaar in het verkeerde keelgat want ik krijg daarna allemaal berichtjes van haar met de strekking:

"Waarom geef jij gratis spullen weg aan rijke mensen je had het beter aan mijn dochter kunnen geven die wilde de stoelen ook en die zit in de wajong en haar vriend in de bijstand en zij hebben ook een dochtertje en ze kunnen veel gratis spullen gebruiken..."

:')
:o :o :o

Bizar! (ow waren dat jouw tuinstoelen :P )
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_133937200
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Daar heb ik nog een mooi verhaal over. Even crossposten uit OUD straks.

Ben uit die groep gestapt. In het begin vond ik het leuk om te zien hoe mensen gratis spullen aanboden maar al snel werd het één grote bedelgroep.
Mijn favoriete post was die van een bijstandsmoeder die haar eethoek wilde ruilen voor Lego omdat haar ex-vriend geen allimentatie betaalde en ze dus geen cadeautje voor de verjaardag van haar zoontje kon kopen.

De definitie van schaamteloos bereikte echt een nieuwe dimensie in mijn beleving. :')
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:50 schreef Nielsch het volgende:
Laatst deed ik 4 witte tuinstoelen gratis weg, via een Facebookgroep (Gratis ophalen in Utrecht). Reageerde al vrij snel een man en omdat hij het eerst was mocht hij ze komen halen. Prima kerel, nam uit zichzelf ook nog een fles goede wijn mee. Op zijn profiel stond echter dat hij senior consultant bij CapGemini was. Dat schoot een tokkie blijkbaar in het verkeerde keelgat want ik krijg daarna allemaal berichtjes van haar met de strekking:

"Waarom geef jij gratis spullen weg aan rijke mensen je had het beter aan mijn dochter kunnen geven die wilde de stoelen ook en die zit in de wajong en haar vriend in de bijstand en zij hebben ook een dochtertje en ze kunnen veel gratis spullen gebruiken..."

:')
_O-

Ik kijk er ook voornamelijk voor de schitterende reacties.
pi_133937280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:53 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Mijn favoriete post was die van een bijstandsmoeder die haar eethoek wilde ruilen voor Lego omdat haar ex-vriend geen allimentatie betaalde en ze dus geen cadeautje voor de verjaardag van haar zoontje kon kopen.

De definitie van schaamteloos bereikte echt een nieuwe dimensie in mijn beleving. :')

[..]

_O-

Ik kijk er ook voornamelijk voor de schitterende reacties.
Jezus, dan spaar je toch elke maand een euro en koop je iets van een tientje ofzo. Of je geeft je zoontje een U-Pas, kan ie gratis sporten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133937307
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jezus, dan spaar je toch elke maand een euro en koop je iets van een tientje ofzo. Of je geeft je zoontje een U-Pas, kan ie gratis sporten.
Doe eens niet zo logisch.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133937331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:52 schreef Ireth het volgende:

[..]

:o :o :o

Bizar! (ow waren dat jouw tuinstoelen :P )
Jup
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_133937366
Mag ik het volgende topic openen? Ik weet een mooie TT.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 5 december 2013 @ 11:00:14 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_133937384
Ik keek er vorige week ook even, maar kreeg echt zoveel plaatsvervangende schaamte van sommige berichtjes dat ik er helemaal ongemakkelijk van werd. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_133937433
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef Silenus het volgende:
Ik keek er vorige week ook even, maar kreeg echt zoveel plaatsvervangende schaamte van sommige berichtjes dat ik er helemaal ongemakkelijk van werd. :')
De opzet was goed, maar mensen maken er misbruik van de solidariteit van anderen. Gedwongen solidariteit, wat de PvdA graag wil, gaat ook gewoon niet werken.

Kijk, dat je een keer iets vraagt als je zelf ook geeft is geen enkel probleem, maar sommigen kunnen alleen maar vragen. Zelfs als je weinig hebt kun je er iets tegenover zetten. Een zelfgebakken appeltaart ofzo. Maar nee, dat doen ze ook niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 5 december 2013 @ 11:07:58 #300
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_133937586
Zitten ook gasten die écht overal op reageren dat ze het willen hebben. Die zitten volgens mij de hele dag te checken of er wat nieuws op wordt gezet.

Van mij mag je Nielsch :P
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')