abonnement Unibet Coolblue
  Vis een optie? donderdag 14 november 2013 @ 13:53:38 #1
70532 loveli
N
pi_133250938
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 14 november 2013 @ 14:52:28 #2
70532 loveli
N
pi_133252687
Stormlooptopic :')
crap in = crap out
pi_133252840

https://medium.com/thoughts-on-creativity/6f4cb1886d41

Als ik kinderen zou hebben, dan zou ik het wel weten. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 14 november 2013 @ 14:57:03 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133252850
Afschrik TT
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 14 november 2013 @ 15:08:23 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133253199
Oeh.... de tonic was in de aanbieding... Lekker!

Heb het koud, ga zo lekker een kommetje of 2 bruine bonensoep eten , extra pepertje O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133253738
Vanavond uit eten bij de Cheesecake Factory, dat wordt een uitdaging. Ik houuuuu van cheesecake :@
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133254645
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Vanavond uit eten bij de Cheesecake Factory, dat wordt een uitdaging. Ik houuuuu van cheesecake :@
Tip: neem er niet te veel voor… Toen ik er was waren de porties gewoon eten ook al enorm, dus dan hou je al bijna geen plaats meer over voor de (ook al enorme stukken) cheesecake. ;(
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_133254718
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 15:58 schreef Mini. het volgende:

[..]

Tip: neem er niet te veel voor… Toen ik er was waren de porties gewoon eten ook al enorm, dus dan hou je al bijna geen plaats meer over voor de (ook al enorme stukken) cheesecake. ;(
Ja, misschien alleen een voorgerecht en een toetje. Voorgerechten zijn toch vaak het lekkerst!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Vis een optie? donderdag 14 november 2013 @ 16:02:24 #9
70532 loveli
N
pi_133254771
crap in = crap out
pi_133254981
Omg, de cheesecake factory :9
ik heb weleens zo'n homp als ontbijt gehad. :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133255013
quote:
Is dat niet gewoon het veel etentjes/sociale dingen --> gewicht neemt toe. Want ik word meestal niet zo blij als mijn gewicht toeneemt :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 14 november 2013 @ 16:14:33 #12
70532 loveli
N
pi_133255228
Als ik liefdesverdriet heb val ik af, stress kan ook een factor zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door loveli op 14-11-2013 16:35:56 ]
crap in = crap out
pi_133256536
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:14 schreef loveli het volgende:
Als ik liefdesverdriet heb val ik af, stress kan ook een factor zijn.
Tja, verschilt per persoon. Je kan ook juist lekker veel comfy op de bank gaan eten als je stress hebt :+
pi_133257695
Acute stress: ik val af als een dolle
Het gaat matigjes: ik kom aan
Het gaat goed: ik kom aan of ik val af, naar gelang de situatie
pi_133257792
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 16:08 schreef _aurum_ het volgende:
Omg, de cheesecake factory :9
ik heb weleens zo'n homp als ontbijt gehad. :D
Wij hebben twee dagen gedaan met een punt taart voor één persoon.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133257855
Bij mij is het meer als ik het druk heb, dan eet ik vaak het minst crap. Als ik het rustig heb verveel ik me en ga ik eten :@ Slechte gewoonte eigenlijk. Gelukkig verveel ik me de laatste tijd nooit dus eet ik vrij netjes..

Haha DaD je hebt voor de rest nog wel gegeten mag ik hopen?
pi_133257935
Stress en gelukkig - afvallen
Stress en ongelukkig - aankomen

Als ik blij ben hoef ik niet zo nodig repen chocolade en zakken chips naar binnen te schuiven, dan word ik net zo blij als ik helemaal vergeet te eten of gezond eet. (oef, ik zou er echt wat voor geven, een zak fatsoenlijke chips).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133257939
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:45 schreef the85mc het volgende:
Bij mij is het meer als ik het druk heb, dan eet ik vaak het minst crap. Als ik het rustig heb verveel ik me en ga ik eten :@ Slechte gewoonte eigenlijk. Gelukkig verveel ik me de laatste tijd nooit dus eet ik vrij netjes..

Haha DaD je hebt voor de rest nog wel gegeten mag ik hopen?
Ja, da's ook een goeie idd, het zo druk hebben dat je geen tijd voor eten hebt! *)
pi_133258068
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, da's ook een goeie idd, het zo druk hebben dat je geen tijd voor eten hebt! *)
Maar dat kan ook betekenen, een reep kopen ipv een salade maken :P

Ik heb er nog geen peil op weten te trekken in ieder geval.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133258226
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 17:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, da's ook een goeie idd, het zo druk hebben dat je geen tijd voor eten hebt! *)
Haha, dat is wel een ander uiterste. Ik eet als ik het druk heb bijna geen tussendoortjes meer, dus geen koekjes enzo, maar nog wel goede maaltijden. Stilzitten is bij mij de mother of evil }) Vooral tv kijken als er eigenlijk niks boeiends op is is echt slecht voor me. Dus dat probeer ik te voorkomen door te sporten en daten :P
Vanavond is het sporten helaas..

[ Bericht 1% gewijzigd door the85mc op 14-11-2013 18:07:16 ]
pi_133258457
Hoe gaat het met het daten?
  donderdag 14 november 2013 @ 18:08:37 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133258489
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133258604
quote:
5s.gif Op donderdag 14 november 2013 18:07 schreef conleche het volgende:
Hoe gaat het met het daten?
Gaat best aardig.. Maar nog geen serieuze relatie.
Misschien ben ik daar gewoon niet zo goed in.

Ik zag trouwens net dat er een nieuw seizoen nederland van boven wordt uitgezonden. Mooie beelden zijn dat!
pi_133258780
:W

Prob: hoe is het met je vriend afgelopen?

Hier moe! Vandaag paper af gemaakt. In het weekend nog eens doornemen en dan moet het maar goed zijn :%

Lijstje:

O: speltbrood, boter, pindakaas, verse jus
T: cappuchino
L: een hele paprika, 200 gram worteltjes, een avocado, lenteuitjes en tomaat
T: pure chocolade en een banaan, stukje oude kaas. Nog een cappuchino.
D: wokje met mie, champignons en paksoi, ranja
pi_133260342
quote:
11s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Net een spontaan dagje vrij genomen van het werk... dan heb ik nog 20 snipperdagen over dit jaar .

Damn Muf , auwwwwwwww

Heb 100 gram chocolade op, 1 snicker (ja daar kon ik zo goed van af blijven0) en veel zoute stokjes, bah
Stond daar goed te vloeken in de sportschool, hinkend op een voet. Het kwam er harder uit dan de bedoeling vanwege oordoppen. :X _O-

Heb je de laatste tijd vaker cravings naar zoet en zout?

quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:33 schreef An24 het volgende:
Wow mufasa, wat een resultaat :o

Uniekje toch, het gaat niet zo goed he? Je zit je helemaal vol te vreten. Met groenten en fruit niet erg, maar je slaat nu wel door naar de verkeerde kant. Blijf je wel voor jezelf zorgen? :*
Thnx! De dumbbell op de teen of ...? :D

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 08:37 schreef Goodbye het volgende:

Auwww, 34 kg is ook niet een klein dumbbelltje en dat kan al zo'n pijn doen weet ik uit ervaring. :')

En nee, op geen enkel vlak nog een goed bod ontvangen, helaas :P . Maar het is allemaal wel in beweging en daar ben ik al heel blij mee.

In ieder geval al aardig wat bezichtigingen gehad. *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 10:11 schreef V1z0R het volgende:

:') hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen, Muf?!
Euhm... een dumbbell op zijn kant neerleggen, welke niet een platte kant heeft. Er een paar keer voorbij lopen en hij zwenkt om... zo op mijn grote teen. Was het handig? Nee, hield inderdaad geen rekening met zwaartekracht. :')
pi_133261713
Hmm, ik heb een jaar niet op de weegschaal gestaan ofzo, maar ik weeg ineens nog maar 65 kilo, terwijl het altijd rond de 71 was. Het gekke is dat ik bijna niet sport ofzo.
  Vis een optie? donderdag 14 november 2013 @ 19:46:36 #27
70532 loveli
N
pi_133261981
Oi. Je verdampt.
crap in = crap out
pi_133262225
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Stond daar goed te vloeken in de sportschool, hinkend op een voet. Het kwam er harder uit dan de bedoeling vanwege oordoppen. :X _O-

Heb je de laatste tijd vaker cravings naar zoet en zout?

[..]

Thnx! De dumbbell op de teen of ...? :D

[..]

In ieder geval al aardig wat bezichtigingen gehad. *O*

[..]

Euhm... een dumbbell op zijn kant neerleggen, welke niet een platte kant heeft. Er een paar keer voorbij lopen en hij zwenkt om... zo op mijn grote teen. Was het handig? Nee, hield inderdaad geen rekening met zwaartekracht. :')
Meer dat je sowieso zulke gewichten tilt :+
pi_133262852
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133264684
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:46 schreef loveli het volgende:
Oi. Je verdampt.
_O-
pi_133264884
Daten, wat was dat ook al weer?! :+

Serieuze relatie heb je dan ook niet zomaar volgens mij, Mc. Maar ^O^ dat het je voor de wind gaat.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef Mufasa208 het volgende:
Euhm... een dumbbell op zijn kant neerleggen, welke niet een platte kant heeft. Er een paar keer voorbij lopen en hij zwenkt om... zo op mijn grote teen. Was het handig? Nee, hield inderdaad geen rekening met zwaartekracht. :')
Ouch :P

Na het menu een beetje te hebben doorgekeken van de cheescake factory ben ik blij dat ik niet in de VS woon volgens mij :') Ik ben helemaal niet van de toetjes maar dat is zelfs in die tent geen punt zag ik al wel.
Macaroni met kaas als bijgerecht _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133265344
T gaat hier ook nogsteeds lekker :)

O: overnight oats met blauwe bessen
T: mandarijnen
L: 3 spelt met sandwichspread, cherrytomaatjes en stuk komkommer
T: appel
D: pasta met koolrabi-sausachtig iets. Niet heel lekker doch eetbaar.
S: bootcamp
T: magere kwark met muesli

Mn doel ruim gehaald, <70 kg voordat ik op vakantie zou gaan. Definitieve weging doe ik zondagochtend wel :+
  donderdag 14 november 2013 @ 21:37:28 #33
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133266836
Ik ben alleen en ik zit op de bank tv te kijken en thee aan het drinken. .. dit doe ik echt nooit, gun mijzelf nooit de tijd. Maar het is best prettig. ...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 14 november 2013 @ 21:38:49 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133266902
Tof DE, doe je goed!

Cheesecake factory klinkt wel erg fout, haha
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133267046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Tof DE, doe je goed!

Cheesecake factory klinkt wel erg fout, haha
Ja t gaat lekker :D En cheesecake factory, daar werkt "penny" toch? :+
  donderdag 14 november 2013 @ 21:45:12 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133267146
Oja :D Big bang!

Wat wordt nu je doel? Stabiliseren?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133267252
Vies verhaal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133267346
Wat goed douche eendje!

Hier moet ik juist weer in het gareel zien te komen. Iets met stresskilo's. }:| Nog maar vier weken *O*
pi_133267395
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja :D Big bang!

Wat wordt nu je doel? Stabiliseren?
Nee, doel voor nu is bmi <25, buikomvang <80 cm en vetpercentage <30. Dat was bij de meting vorige maand namelijk allemaal nog te hoog. Maar daarvoor wil ik geen extreme dingen doen, ik blijf gewoon mijn ritme zoals ik het nu heb aanhouden. Gezond eten, mn uitstapjes plannen en 2-3x in de week goed sporten.
Als het goed is kan ik binnenkort weer een meting doen, die kunnen inmiddels ook in mijn profiel bij bootcamp gezet worden, dus kan ik mijn vooruitgang mooi blijven zien.

Gelukkig heb ik een redelijk actieve vakantie en is Nepal nou niet een land waarbij je omgeven zult worden door cheesecakefactory-achtige situaties :+
pi_133267451
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Vies verhaal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*boks* Al heb ik alleen maar een heeeeel opgezette buik van de keelsnoepjes :{ stomme zoetstoffen
  donderdag 14 november 2013 @ 21:53:09 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133267476
An... Succes, je kan het! Dikke kus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133267552
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:53 schreef uniekhoorn het volgende:
An... Succes, je kan het! Dikke kus
O+
pi_133269256
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Vies verhaal

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat altijd van dingen met maltitol, populair in suikervrije drop. Brrr. Ok en van wel meer dingen, maar dit is de apartste.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133269584
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb dat altijd van dingen met maltitol, populair in suikervrije drop. Brrr. Ok en van wel meer dingen, maar dit is de apartste.
Ja, dit zijn ook suikervrije keelpastilles. Zal eens kijken wat er in zit.
acesuflame potassium, eucalyptus oil, FD&C Blue1, FD&C Red 40, flavoring, gum arabic, hydrogenated starch hydrolysate, isomalt, sucralose, water, soybean oil.

Zegt me allemaal niets :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133270347
In sommige kauwgom zitten ook van die laxerende stoffen, maar hoe dat heette.. Geen flauw idee.

Mufasa, die gewichten mogen ook helemaal niet van de Arbo :+
Net ook weer terug van de sportschool, ging aardig, maar 200 kg DL haal ik niet. Ik doe ook geen DL trouwens :P Ik vind mijn hamstrings echt klote om te trainen, ik heb van mezelf vrij lange hamstrings, maar daarmee pompen blijft raar voelen. Net alsof het zo in kramp kan schieten ofzo. Vaak helpt rekken na training wel aardig om dat gevoel eruit te krijgen.

Nu nog even bakje kwark naar binnen schuiven en dan lekker slapen :)
pi_133270806
I O+ DL, maar ik hang rond de 3x3x170

Doe morgen ook gewoon mee met het broodje kebab, al te veel rare voedsel acties uitgehaald op 't nieuwe werk. Wil niet te veel de 'weirdo' uithangen :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133271467
Leg press is soort van vergelijkbaar met squat toch? Ik doe nu alles 3*10reps ,als ik bij de laatste set nog over heb doe ik tot net iets voor failure. De keer daarna weer zwaarder. Merk nog redelijk veel progressie al is dat nu niet eens echt mijn doel. Wat ik me afvraag: soms is de laatste set echt te zwaar, dan haal ik bijvoorbeeld 7 reps ipv 10. Nu stop ik dan bij failure of is het beter om dan te droppen en toch 10 reps te doen?
  donderdag 14 november 2013 @ 23:53:24 #48
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_133272935
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef the85mc het volgende:
Leg press is soort van vergelijkbaar met squat toch? Ik doe nu alles 3*10reps ,als ik bij de laatste set nog over heb doe ik tot net iets voor failure. De keer daarna weer zwaarder. Merk nog redelijk veel progressie al is dat nu niet eens echt mijn doel. Wat ik me afvraag: soms is de laatste set echt te zwaar, dan haal ik bijvoorbeeld 7 reps ipv 10. Nu stop ik dan bij failure of is het beter om dan te droppen en toch 10 reps te doen?
Qua beweging kan je het inderdaad vergelijken met een high bar squat. Het probleem is dat je de stabiliteit wel weg haalt die je normaal nodig hebt bij een squat. Zal dus meer gewicht kunnen weg drukken, maar moet er wel bij zeggen dat de meeste mensen niet diep genoeg gaan op zowel de squat als de leg press om er het volle profijt uit te halen.

De repetities hangen van het doel af. Je zal nu meer op hypertrofie(spiergroei) trainen op 3x10. Hoe minder reps hoe meer er op kracht wordt getraind. Zou het gewoon zo aanhouden met de 2 sets op reps en de laatste tot failure.

P.s. dat 'laxeermiddel' in kauwgom is sorbitol wat wordt gebruikt als zoetstof in suikervrije kauwgom.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  Vis een optie? vrijdag 15 november 2013 @ 00:05:28 #49
70532 loveli
N
pi_133273336
Hou wel in de gaten dat suikervrij niet per definitie betekent dat je tandarts er blij mee is (of juist wel, als hij van boren houdt).
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 15 november 2013 @ 00:07:19 #50
70532 loveli
N
pi_133273398
Afslag Mc voorbij gereden met frietcraving. Schouderklopje voor mij :')
crap in = crap out
pi_133273485
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:05 schreef loveli het volgende:
Hou wel in de gaten dat suikervrij niet per definitie betekent dat je tandarts er blij mee is (of juist wel, als hij van boren houdt).
Als ik de keuze had, nam ik helemaal geen keelsnoepjes. Ben nu wel klaar met die keelpijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 15 november 2013 @ 00:58:53 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133274664
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:07 schreef loveli het volgende:
Afslag Mc voorbij gereden met frietcraving. Schouderklopje voor mij :')
^O^ ^O^

Beterschap L_T
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133276512
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 00:07 schreef loveli het volgende:
Afslag Mc voorbij gereden met frietcraving. Schouderklopje voor mij :')
Moest 2x lezen voor ik em begreep :+
Tijd voor koffie dus!
pi_133276611
Ik word vooral heel moe van veel stres :') Veel stress is veel willen slapen :X

En Vaiz, wat eet je dan op je werk?

Zal bij mij ook weer leuk worden. O haiz, ik ben de vrouw met de bakjes :+

Lijstje voor vandaag moet ik nog verzinnen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133276699
:D Mc heeft ook altijd de frituur aan staan natuurlijk ;)

Nou, ze hebben al wel door dat ik best gek ben van sambal, aurum :')
Maar is gratis lunch alleen neem ik dan ook vaak nog wel wat mee van huis zoals een bak kwark of een bak salade en daar ben ik de enige in.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133276755
Wie had er nou ook alweer een vertaalbureau hiero? Ik zoek iemand die een lap Engelse tekst wil vertalen en ik moet er een offerte voor hebben :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133276764
oh en Vaiz, je bent een grote gast...dan heb je gewoon meer nodig om niet om te vallen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133276815
Kwak en Maria volgens mij.

Ja maar toch, dan zit de rest aan een beker melk en loop ik nog even zo'n bak weg te werken :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133278509
Hier neemt bijna iedereen bakjes met (warm) eten mee, ik was de eerste weken 'de Hollander' met mn boterhammen. Nu neem ik ook elke dag braaf een bakje mee, veel lekkerder :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 15 november 2013 @ 11:34:41 #60
70532 loveli
N
pi_133279627
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 08:53 schreef V1z0R het volgende:
Kwak en Maria volgens mij.

Ja maar toch, dan zit de rest aan een beker melk en loop ik nog even zo'n bak weg te werken :+
Niet eens een blik bonen?
crap in = crap out
pi_133281459
En die dan warm maken op de tostiplaat? :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 15 november 2013 @ 13:06:02 #62
70532 loveli
N
pi_133281740
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 12:54 schreef V1z0R het volgende:
En die dan warm maken op de tostiplaat? :D
Like a boss :7
crap in = crap out
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:45:14 #63
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133282876
Ik vind BMI niet een goed meetpunt wetende dat ik een BMI heb van 26 (7,5-8% vet) kan hier niet iets anders voor gevonden worden? :P
Hello, is it me you are looking for!?
pi_133283176
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:45 schreef roflmaker het volgende:
Ik vind BMI niet een goed meetpunt wetende dat ik een BMI heb van 26 (7,5-8% vet) kan hier niet iets anders voor gevonden worden? :P
Dat is er toch al? Huidplooimetingen worden nu ook al gebruikt om het vetpercentage te meten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 15 november 2013 @ 13:55:41 #65
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133283215
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is er toch al? Huidplooimetingen worden nu ook al gebruikt om het vetpercentage te meten.
Zie OP
Hello, is it me you are looking for!?
  Vis een optie? vrijdag 15 november 2013 @ 14:06:02 #66
70532 loveli
N
pi_133283585
Nieuwe kapstok ophangen met bijbehorende schroeven en pluggen. Waterpas enzo. 1 jas eraan hangen en hij hangt scheef :')

Repeat met betere pluggen. Denk dat de BMI van m'n jas te hoog is.
crap in = crap out
pi_133285297
Veel geld uitgegeven bij de Cheesecake factory, maar ik zat niet eens heel vol. Ik had een salade met tonijncarpaccio, en een stuk cheesecake met witte chocolade en frambozen, en twee cocktails. Had geen doggybag nodig ;) De salade was echt heel weinig, 3 plakjes tonijn en wat sla.

Was wel grappig, er was een 'skinnylicious menu' met gerechten onder de 600 en 500 kcal (ook de salade). Hoeveel zal een normaal gerecht dan zijn.. 1000?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133285340
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Veel geld uitgegeven bij de Cheesecake factory, maar ik zat niet eens heel vol. Ik had een salade met tonijncarpaccio, en een stuk cheesecake met witte chocolade en frambozen, en twee cocktails. Had geen doggybag nodig ;) De salade was echt heel weinig, 3 plakjes tonijn en wat sla.

Was wel grappig, er was een 'skinnylicious menu' met gerechten onder de 600 en 500 kcal (ook de salade). Hoeveel zal een normaal gerecht dan zijn.. 1000?
Minimaal, gok ik! _O- Sowieso zijn de porties in van die American diners echt gigantisch. Afgelopen vakantie twee keer gegeten in zo'n diner, en wel elke keer om een doggybag gevraagd. Zou wel willen dat ze dat in Nederland ook hadden!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133285369
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Minimaal, gok ik! _O- Sowieso zijn de porties in van die American diners echt gigantisch. Afgelopen vakantie twee keer gegeten in zo'n diner, en wel elke keer om een doggybag gevraagd. Zou wel willen dat ze dat in Nederland ook hadden!
Volgens mij is het verplicht dat ze eten aan je meegeven als je erom vraagt? Alleen ze kijken er wat raarder van op in Nederland, en ze hebben niet van die handige doosjes ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133285559
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Volgens mij is het verplicht dat ze eten aan je meegeven als je erom vraagt? Alleen ze kijken er wat raarder van op in Nederland, en ze hebben niet van die handige doosjes ;)
Ik kreeg een keer een huge ass portie in een restaurant bij lange na niet op, de serveerster vroeg geschrokken of het wel had gesmaakt. Het was heel lekker, alleen véél te veel, dus toen kreeg ik het inderdaad wel mee naar huis. Maar wel in een soort raar bakje dat ze nog over hadden in de keuken. Die handige bakjes uit de USA zouden ze hier ook moeten hebben, dan voel je je ook wat minder bezwaard om het te vragen! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133285812
Bij Ribhouse Texas kun je om doggybag vragen :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133286076
Ja, de porties in Amerika zijn gigantisch...net als de gemiddelde Amerikaan :')

Lijstje voor vandaag:

O: eitjes met groenten
T: 1/2 bak kwark met cashewnotenpasta
L: rolletjes ham met knoflookmayo, stukjes paprika
T: havermoutshake
S: fitness
D: pasta met rucola en kip
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133287372
De VS is een land van uitersten. Of ontzettend met gezond eten bezig, of helemaal niet. Er lijkt geen tussenweg te zijn.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 15 november 2013 @ 16:33:45 #74
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133288081
Lijst
O/L boterham kaas/mosterd, boterham ossenworst/ui, beschuit kaas, beschuit jam, gekookt ei, cappuccino, beker melk
T's dropjes, appel, peer, mandarijn, taaitaaipopje (AH), hapje cheesecakegebakje (ook bij de AH, bah zat ook marsepein bij denk ik, bleeeh), blokje choco
D aardappelpuree, gegrilde lever, gegrilde ui en champignons, spruiten, rode kool en rabarber
T kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133289265
Planning voor vandaag:

O: yoghurt met bosbessen, paar scheppen havermout en honing, schaaltje wortels
T: mandarijn, babybel kaasje
L: weet nog niet zeker, gebakken eieren en 2 boterhammen denk ik
T: Appel, klein bakje havermout
D: rijst met wokgroenten en kip, vruchtenyoghurt toe
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133310274
Mogge.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 16 november 2013 @ 05:07:52 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133310288
Mogge Sigme
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133310289
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 05:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogge Sigme
He uniekhoorn! Moet je werken vandaag?
Ik heb sportkleren aan en zit moed te verzamelen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 16 november 2013 @ 05:10:51 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133310290
Ja ga zo naar het werk.
Brr sporten, succes je kan het!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133311123
Hoi :W!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2013 @ 10:42:12 #81
70532 loveli
N
pi_133311856
Mogge! Nog gelukt met sporten of alleen omgekleed?
crap in = crap out
pi_133312227
Ik kan mijn pasje van de sportschool niet vinden.. Te goed opgeborgen :')
Worry is a misuse of imagination
pi_133312305
Die ligt waarschijnlijk naast de reserve sleutel van mijn auto :')

lekker geslapen, yay! Gisteren was ik zo klaar als een klontje:D

gisteraaf getraind, PR op Stiff legged deadlift en voor het eerst weer een front squat gedaan, daarna naar een optreden. Stond aan het eind van de avond letterlijk te tollen van de slaap :%
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133312858
:W

Hier tien x bagger bagger geslapen. Raki had Avaldi een klap gegeven, en nu loopt Avaldi met een stuk oor. Gister een kapje gehaald, waardoor hij de hele nacht ging spoken door het huis. Gelukkig konden we vanmorgen bij de dierenarts terecht :O

Later vandaag maar even een yogasessie, nu met een bakkie op de bank O+
  zaterdag 16 november 2013 @ 13:18:27 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133315556
Hello slankiefaces!

Druk weekje gehad met leuke dingen :7 O.a. werk-events en team-uitje en voor het eerst solli-gesprekken afgenomen met collegaatje samen. Nu weekje vrij, gaan het huus onder handen nemen - moet er toch maar es van komen :') :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133316500
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 10:42 schreef loveli het volgende:
Mogge! Nog gelukt met sporten of alleen omgekleed?
Ik heb een klein uur (8,5km) gehardloopt.

Heb jij nog eens gekeken naar de carrageen? Ik ben wel benieuwd wat jouw oordeel is.
Ik heb vandaag rauwe melk gekocht :D. Op een adres vlakbij Uniekhoorn.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 05:07 schreef uniekhoorn het volgende:
<knip>
Zeg, volgende keer dat de Lidl verhuist, waarschuw je me dan even? Ik stond voor piet snot bij een leeg pand. ja, ik heb het nieuwe adres gevonden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zaterdag 16 november 2013 @ 14:16:29 #87
70532 loveli
N
pi_133316907
Mobiel dus kort antwoord, genoeg aanknopingspunten gevonden om slagroom te zoeken zonder.
crap in = crap out
pi_133317160
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2013 14:16 schreef loveli het volgende:
Mobiel dus kort antwoord, genoeg aanknopingspunten gevonden om slagroom te zoeken zonder.
Dat volstaat. Dank :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133318933
Ik eet bijna nooit slagroom :P
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 16 november 2013 @ 15:52:36 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133319086
Sorry Sigme... die staat er al bijna een jaar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133320743
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 november 2013 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Sorry Sigme... die staat er al bijna een jaar
Oh, dat schiet dan niet echt op met de verbouwing :+. Mooie nieuwe Lidl hebben jullie daar! Met lekkere broodjes enzo - jammer dan ik geen broodjes eet. En wat een plat-grunningse manager :D. Ik kon 'm bekant niet verstaan _O- (hij had het dan ook niet tegen mij, ik neem aan dat aan de andere kant van de lijn ook een platgrunninger was).

De AH ertegenover was niet veel soeps - zelfs onze mini-AH hier in het naastgelegen dorp heeft een uitgebreidere sortering diepvriesgroente.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 16 november 2013 @ 19:41:55 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133324306
De AH is echt waardeloos.. vind je het gek dat ik geen fan ben? :P

Heb een dved pakket gewonnen en nou kan ik kiezen uit heel veel dingen maar ik kijk echt NOOIT dvd's... Denk dat ik Jamie Oliver 30 min. meals box maar ga kiezen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133324397
Ik was net bij de Lidl en ze hadden helemaal geen groenten :'(
Worry is a misuse of imagination
pi_133335580
Zo wordt je de beste qua groente, gewoon geen groente aanbieden dan is de groente van elk ander sowieso slechter :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133335608
Oeh!
Vieeeeeeezzzzzz-time! :P

Leuk livesetje
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133335614
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133335627
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133335659






Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133335666
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 17 november 2013 @ 05:08:58 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133335902
dussssssssssss :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133336180
Mogge.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? zondag 17 november 2013 @ 10:36:34 #102
70532 loveli
N
pi_133337275
mogge..
crap in = crap out
pi_133338129
Goedemorgen!

www.tientjevoortrex.nl
Wat een geweldige copywriter hebben ze op dat project gezet! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zondag 17 november 2013 @ 16:50:21 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133346162
Lijst
O kwark, vla, rabarber
T's paprika, 250 wortel, cup a soup kip, boterham kaas, cappuccino, halve komkommer
L 2 boterhammen met geruld gehakt/ui, beker melk, tomaat, tomatensoep
T's appel, peer, mandarijn, blokje choco
D gewokte spinazie met daarin op het laatst nog een rauw ei, sperziebonen, gebraden rollade, aardappelkroketten, champignonroomsaus
T niks denk ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133360029
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst
O kwark, vla, rabarber
T's paprika, 250 wortel, cup a soup kip, boterham kaas, cappuccino, halve komkommer
L 2 boterhammen met geruld gehakt/ui, beker melk, tomaat, tomatensoep
T's appel, peer, mandarijn, blokje choco
D gewokte spinazie met daarin op het laatst nog een rauw ei, sperziebonen, gebraden rollade, aardappelkroketten, champignonroomsaus
T niks denk ik
Kijk! Dat is al een fijner lijstje dan vorige week! O+ :*
  maandag 18 november 2013 @ 05:07:45 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133367502
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2013 22:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Kijk! Dat is al een fijner lijstje dan vorige week! O+ :*
O+

Hoe gaat het met de laatste loodjes?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133370024
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 05:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

O+

Hoe gaat het met de laatste loodjes?
Ja goed. Ik ben vandaag vrij, maar ik ga zo naar kantoor om de laatste puntjes op de i van mijn paper te zetten en deze te verspreiden. Woensdag wordt hij beoordeeld. Spannend. 10 december examen, dus ik kan rustig leren. Eigenlijk is de stress dus al wel voorbij. O+
  maandag 18 november 2013 @ 10:52:51 #108
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133370072
Zal ook maar eens een paar keer komen kijken hier :)
Hier een lijste van wat ik ong. eet op een dag:
O cruesli, met 250ml half volle melk
L 4volkoren boterhammen (pindakaas/citroen jam ;D)
T 2 biscuits, en ong. 100g pure chocolade :D
D Aardappels, bloemkool met kaas, 150g gehakt
T koekie
En ong. 2,5L water
Mag helaas niet meer rennen i.v.m. ontstoken teen :(
Hello, is it me you are looking for!?
  maandag 18 november 2013 @ 10:54:28 #109
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133370108
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst
O kwark, vla, rabarber
T's paprika, 250 wortel, cup a soup kip, boterham kaas, cappuccino, halve komkommer
L 2 boterhammen met geruld gehakt/ui, beker melk, tomaat, tomatensoep
T's appel, peer, mandarijn, blokje choco
D gewokte spinazie met daarin op het laatst nog een rauw ei, sperziebonen, gebraden rollade, aardappelkroketten, champignonroomsaus
T niks denk ik
Op hoeveel water zit je op een dag? :)
Hello, is it me you are looking for!?
pi_133372177
Morgen!
Welkom roflmaker, wat zijn je doelen precies? In je lijstje mis ik wat fruit eigenlijk.

Pff, dat was me het weekend wel :) Planning was rustig weekendje, maar uiteindelijk van alles gedaan.Redelijk hard uitgegaan maar ook hard gesport, alles tot de max haha

Komende tijd wel weer wat netter eten, tijd om echt te gaan cutten. Zat vanochtend net onder de 86 kg.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 bth pindakaas, kip, 2 gekookte eitjes, beker melk
t: banaan
L grote kom gevulde tomatensoep, 2 bth pindakaas
t waarschijnlijk boterham kip als ik er tijd voor heb
D witvis in groene curry, veel groenten, beetje zilvervliesrijst
S rondje KT, 45 min cardio
t banaan
t 500 gram magere kwark
  maandag 18 november 2013 @ 12:40:32 #111
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133372585
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:25 schreef the85mc het volgende:
Welkom roflmaker, wat zijn je doelen precies? In je lijstje mis ik wat fruit eigenlijk.
Momenteel weer afvallen :P, fruit eet ik sporadisch ik vul vitamines bij door elke dag sport vitamines te nemen :)
Hello, is it me you are looking for!?
pi_133372838
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 12:40 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Momenteel weer afvallen :P, fruit eet ik sporadisch ik vul vitamines bij door elke dag sport vitamines te nemen :)
Pillen zijn nooit echt een goede vervanger van groenten/fruit. Want waar haal je bijvoorbeeld de vezels uit die in fruit zitten?
Je kunt beter een koekje of chocolade wisselen voor fruit. Dan eet je niet meer kcals dan nu, maar krijg je wel meer voedingsstoffen binnen.
  maandag 18 november 2013 @ 12:55:48 #113
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133372977
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 12:49 schreef the85mc het volgende:

[..]

Pillen zijn nooit echt een goede vervanger van groenten/fruit. Want waar haal je bijvoorbeeld de vezels uit die in fruit zitten?
Je kunt beter een koekje of chocolade wisselen voor fruit. Dan eet je niet meer kcals dan nu, maar krijg je wel meer voedingsstoffen binnen.
Zal er over nadenken :P Thx iig
Hello, is it me you are looking for!?
pi_133374009
Ik vond/vind het veel fijner om lichter te worden door meer te gaan sporten dan om heel strak op voeding te letten. Een uurtje goed sporten en je hebt zo 700 kcal verbrand. Om dat te bereiken met minder eten moet je heel veel laten staan..
En lees ook de OP eens goed door, staan veel goede tips in over koolhydraten, eiwitten, vetten enzo. Je eet nu nog redelijk veel koolhydraten en redelijk wat bewerkte producten. Nu hoef je niet ineens alles om te gooien, maar je zou wat puurder kunnen eten. Maar het hangt er echt van af in hoe verre je voedingsschema aan wilt/kunt passen.

Edit: huh is de OP aangepast? Ik dacht dat er veel meer info over voeding in stond..
pi_133375983
Hoi :s)

Gister wijn gedronken, niet eens veel, maar wel goedkope. Bah.
Worry is a misuse of imagination
pi_133376615
Dit is wat ik nu meestal eet, ik ben nooit zo goed met groente/fruit en wat ik 's avonds eet hangt vaak af van vrienden. En als ik alleen eet, dan eet ik meestal geen vlees.

Dus probeer ik 's ochtends een smoothie te maken met groente en fruit + mee te nemen. Daar doe ik dan ook lijnzaad in voor de vezels. Als het lukt een stuk fruit maar ik heb een beetje een aversie tegen fruit pellen etc. Duurt zo lang, stilt zo weinig honger. Dus is een smoothie mijn tussenoplossing.

Als ontbijt neem ik vaak iets van havermout met water en daar dan zaadjes enz in. Soms ook banaan etc. Als ik yoghurt of kwark heb dan iets van yoghurt of kwark :+

Daarnaast probeer ik bij de lunch ook alvast groente te eten. Als ik werk (gemiddeld 2 dagen per week) maak ik een salade en probeer ik zalm en avocado te nemen, de andere keer weer kip etc. Zodat ik iets van vis/vlees ook binnenkrijg en ook wat nootjes/olijfolie.

En dan 's avonds net vaak hoe het uitkomt. Probeer wel altijd (voldoende) groenten te eten. Stampot is ook wel favoriet. Ben eigenlijk nog opzoek naar andere recepten dan de standaard hutspot/andijvie/boerenkool :+ Daar doe ik dan geen jus bij maar wel sambal/mosterd/melk etc.

Brood hou ik niet echt heel erg van.. Soms wel een boterham of cracker met pindakaas.
Ik snoep bijna nooit en drink veel water/thee/zwarte koffie soms koffie met (soja)melk. O en als ik werk 1 of 2 blikjes cola light :@

En ik hou van een goed glas rode wijn bij het eten :9

Ik heb gister 4 repen hele goede chocolade gekregen maar ik hou niet zo van chocolade 8)7 maar wel fijn om in huis te hebben om andere mensen blij te maken :7

Als ik vergelijk wat ik eet vergeleken met vriendje ben ik een soort healthfreak maar dat valt volgens mij wel mee. Hij eet graag hamburgers, shoarma, McDonalds, etc etc etc...
Worry is a misuse of imagination
pi_133376992
quote:
10s.gif Op zondag 17 november 2013 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
www.tientjevoortrex.nl
Wat een geweldige copywriter hebben ze op dat project gezet! :D
Die afbeeldingen zijn ook geniaal !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 18 november 2013 @ 15:50:45 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133378000
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 10:54 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Op hoeveel water zit je op een dag? :)
Haal veel vocht uit groente en fruit natuurlijk
Daarnaast elke dag zo'n halve liter soep (1 x 250 ml bouillon en 1 x 250 gevulde soep met KH en vlees)
4 koffie,, 2 thee, 2 water, 2 cola-light. Zo ongeveer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133379423
Over health freak gesproken: ik ga morgen amandelmelk maken. Ben uitgekeken op soya :r

Een amandel-chocolademelk klinkt wel goed namelijk :9 :+
  Vis een optie? maandag 18 november 2013 @ 16:58:57 #120
70532 loveli
N
pi_133380198
Hoe maak je dat (en is er ook amandelslagroom :P)?
crap in = crap out
pi_133380576
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 16:58 schreef loveli het volgende:
Hoe maak je dat (en is er ook amandelslagroom :P)?
Amandelen 24 uur in water weken. Amandelen in de blender, met water (1 cup amandelen op 2 cups water). Daarna zeven door kaasdoek en voila!

Ik heb iets gelezen over opkloppen van kokosmelk, maar geen idee of dat ook met amandelen kan :?
pi_133381111
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Haal veel vocht uit groente en fruit natuurlijk
Daarnaast elke dag zo'n halve liter soep (1 x 250 ml bouillon en 1 x 250 gevulde soep met KH en vlees)
4 koffie,, 2 thee, 2 water, 2 cola-light. Zo ongeveer
Krijg je dan niet veel teveel zout binnen, met al die soep?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133381130
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 17:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Amandelen 24 uur in water weken. Amandelen in de blender, met water (1 cup amandelen op 2 cups water). Daarna zeven door kaasdoek en voila!

Ik heb iets gelezen over opkloppen van kokosmelk, maar geen idee of dat ook met amandelen kan :?
Duur grapje wel :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133381199
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 17:14 schreef An24 het volgende:

[..]

Amandelen 24 uur in water weken. Amandelen in de blender, met water (1 cup amandelen op 2 cups water). Daarna zeven door kaasdoek en voila!

Ik heb iets gelezen over opkloppen van kokosmelk, maar geen idee of dat ook met amandelen kan :?
Klinkt wel lekker :)
Worry is a misuse of imagination
  maandag 18 november 2013 @ 17:42:06 #125
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133381347
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Krijg je dan niet veel teveel zout binnen, met al die soep?
Ja, moet toch ergens aan dood gaan :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133381654
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:34 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Duur grapje wel :o
Ik moet inderdaad nog even op zoek naar goedkopere amandelen. Eerst maar eens proberen, voor het geval ik het niet lekker vind :P
pi_133381775
Lijstje:

O: smoothie banaan, sinaasappel, chiazaad, acaipoeder.
L: salade kipfilet, gemengde sla, pijnboompitten, komkommer, parmezaanse kaas, olijfolie en azijn
T's: thee, 2 mandarijnen, stukje oude kaas
D: gehaktballen in tomatensaus met champignons, courgette, rode ui en wat kaas
T: nog meer thee
pi_133382556
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 16:34 schreef An24 het volgende:
Over health freak gesproken: ik ga morgen amandelmelk maken. Ben uitgekeken op soya :r

Een amandel-chocolademelk klinkt wel goed namelijk :9 :+
Klinkt als dat spaanse drankje, orxata, gemaakt van tijgernoten en zo voedzaam als sondevoeding :9

Edit: browservriendelijker plaatje gezocht
pi_133382817
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Klinkt als dat spaanse drankje, orxata, gemaakt van tijgernoten en zo voedzaam als sondevoeding :9
[ afbeelding ]
Edit: browservriendelijker plaatje gezocht
:D Dat kende ik ook nog niet.

*opzoeken gaat
pi_133383294
Amandelmelk maken is easy peasy. Pulp kun je hergebruiken :) In een shake of pap gooien.

Lijstje voor vandaag:

O: omelet met eitjes
T: 1/2 bak kwark met notenpasta
L: kleine tonijnsalade, kop champignonsoep
T: havermoutshake
D: broccolisoep met ham, geroosterde boterham met boter
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? maandag 18 november 2013 @ 18:49:55 #131
70532 loveli
N
pi_133383449
Hoe houdbaar is het?
crap in = crap out
pi_133383687
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:49 schreef loveli het volgende:
Hoe houdbaar is het?
Ik lees ongeveer vijf dagen.
pi_133384294
Ik heb net hardgelopen in dit pleurisweer, ik ben trots op mezelf O+ . Nu in bad en dan straks een sollicitatiebrief maken voor een superleuke functie, hoop dat ik op gesprek mag komen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 18 november 2013 @ 19:18:05 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133384406
Pleurisweer :?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? maandag 18 november 2013 @ 19:39:51 #135
70532 loveli
N
pi_133385412
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pleurisweer :?
Dat grauwe gedoe buiten waardoor je het liefst pas over een half jaar weer uit je winterslaap ontwaakt.
crap in = crap out
pi_133387417
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 19:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat grauwe gedoe buiten waardoor je het liefst pas over een half jaar weer uit je winterslaap ontwaakt.
^^

En vieze miezer.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 18 november 2013 @ 20:58:32 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133389655
Al geboekt (nog te tellen dagen )in 4 verschillende reizen binnen nu en februari :@
Jaja, zo zout hebben jullie dat niet gegeten he? :+ *)

Kutweer

Trusten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133390453
Waar ga je allemaal heen Uniek?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 18 november 2013 @ 21:13:13 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_133390514
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 19:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat grauwe gedoe buiten waardoor je het liefst pas over een half jaar weer uit je winterslaap ontwaakt.
Oh.. Ja ik ben sinds vrijdagmiddag niet meer buiten geweest :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 18 november 2013 @ 21:17:09 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133390747
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:14 schreef Goodbye het volgende:

[..]

^^

En vieze miezer.
Ja da's venijnig he! Denk je: "Ooooh dat valt mee, het regent niet eeeecht". En dan ga je fietsen en word je waasje na waasje toch zeiknat :') :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133390819
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh.. Ja ik ben sinds vrijdagmiddag niet meer buiten geweest :').
Haha, ja dan valt het ook best mee. :6
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133390925
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja da's venijnig he! Denk je: "Ooooh dat valt mee, het regent niet eeeecht". En dan ga je fietsen en word je waasje na waasje toch zeiknat :') :D
Ja, gelukkig was het niet op weg naar werk ofzo. Dan is dat echt zo irritant!

Vraagje: Als je een sollicitatiebrief online verstuurt (wat tegenwoordig toch altijd zo is), doen jullie dan nog zo keurig de adressen vermelden in het briefhoofd? Ik zit te twijfelen, want ik weet heus wel dat het zo "hoort", maar echt functioneel lijkt het me tegenwoordig gewoon niet zo. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 18 november 2013 @ 21:22:26 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133391118
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, gelukkig was het niet op weg naar werk ofzo. Dan is dat echt zo irritant!

Vraagje: Als je een sollicitatiebrief online verstuurt (wat tegenwoordig toch altijd zo is), doen jullie dan nog zo keurig de adressen vermelden in het briefhoofd? Ik zit te twijfelen, want ik weet heus wel dat het zo "hoort", maar echt functioneel lijkt het me tegenwoordig gewoon niet zo. :')
Hmm ik ben nu on the receiving end en ik zie het nog maar zelden! Stoort me ook helemaal niet dan, dus ik zou lekker het logische verkiezen boven regeltjes, behalve misschien als je bij een heel retro/oubollig bedrijf solliciteert :P

Succesjens! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133391298
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hmm ik ben nu on the receiving end en ik zie het nog maar zelden! Stoort me ook helemaal niet dan, dus ik zou lekker het logische verkiezen boven regeltjes, behalve misschien als je bij een heel retro/oubollig bedrijf solliciteert :P

Succesjens! *O*
Ik denk dat ik het ook maar gewoon laat.

En al die jaren in verschillende talen geoefend op de middelbare school, what a shame! :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133391542
Heb ook gewoon zonder gedaan of gebeld. Waar ik nu zit hebben alleen m'n cv gezien.
Oh en succes natuurlijk ^O^

Zelf eerste 4 weken er al weer opzitten :o gaat snel :@

[ Bericht 69% gewijzigd door V1z0R op 18-11-2013 21:51:58 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133393502
Spannend. Succes GB!
  maandag 18 november 2013 @ 22:01:32 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133393709
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:28 schreef V1z0R het volgende:
Heb ook gewoon zonder gedaan of gebeld. Waar ik nu zit hebben alleen m'n cv gezien.
Oh en succes natuurlijk ^O^

Zelf eerste 4 weken er al weer opzitten :o gaat snel :@
En hoe waren die eerste 4 weken? *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133394840
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 22:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En hoe waren die eerste 4 weken? *O*
^O^ mag zo wel doorgaan :D

Nog wel beetje aftasten waar de raakvlakken liggen en wat de grenzen zijn, dus wat dat betreft iets afzijdig.
Maar zijn foodies en moviebuffs bij :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133399160
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, gelukkig was het niet op weg naar werk ofzo. Dan is dat echt zo irritant!

Vraagje: Als je een sollicitatiebrief online verstuurt (wat tegenwoordig toch altijd zo is), doen jullie dan nog zo keurig de adressen vermelden in het briefhoofd? Ik zit te twijfelen, want ik weet heus wel dat het zo "hoort", maar echt functioneel lijkt het me tegenwoordig gewoon niet zo. :')
Ik doe meestal een keer bellen met een vraag voor ik een brief met cv stuur. Dan heb je ze al eens gesproken en dan lezen ze je brief beter door. Schijnt steeds gebruikelijker te zijn om vooraf te bellen.
pi_133401276
Ik heb een eetbui :o Heb me gedurende mijn ongesteldheids-dagen goed in kunnen houden, maar nu is er echt geen houden aan. Ik probeer echt de 'goede dingen' te eten maar een bakje yoghurt, een babybel en twee sneeën droog brood en ik wil nog steeds alles verslinden..
Wat doen jullie op zo'n moment?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133402309
Mogge!
Gister weer bodybalance gedaan, heb alleen nog een snotneus en af en toe een hoestbui, dus het gaat de goede kant op.

L_T ik eet dan caloriearm voedsel: tomaten, komkommers, witlof :P misschien werkt t ook voor jou.
pi_133402770
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een eetbui :o Heb me gedurende mijn ongesteldheids-dagen goed in kunnen houden, maar nu is er echt geen houden aan. Ik probeer echt de 'goede dingen' te eten maar een bakje yoghurt, een babybel en twee sneeën droog brood en ik wil nog steeds alles verslinden..
Wat doen jullie op zo'n moment?
Dat is meestal een teken dat je voedingsstoffen tekort komt. Dus groenten en fruit naar binnen werken.
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:22:20 #153
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133402837
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 06:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
snotneus en af en toe een hoestbui
Goedemorgen en beterschap dan nog maar ;)
Hello, is it me you are looking for!?
pi_133402937
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:22 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Goedemorgen en beterschap dan nog maar ;)
Onderwijs vandaag dus dat komt wel goed :) gister tijdens het werk ook wel, maar als er een irriterend stofje is, is er geen houden aan :')
  Vis een optie? dinsdag 19 november 2013 @ 10:09:49 #155
70532 loveli
N
pi_133404379
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 19:39 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat grauwe gedoe buiten waardoor je het liefst pas over een half jaar weer uit je winterslaap ontwaakt.
Ja bah. Vandaag is iets beter..
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:27:47 #157
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133404694
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja bah. Vandaag is iets beter..
Net nog door de (mot)regen moeten fietsen ;(
Hello, is it me you are looking for!?
pi_133408280
Is iemand wel eens naar Ljubljana geweest? En hoe was dat :D?
Worry is a misuse of imagination
pi_133408433
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een eetbui :o Heb me gedurende mijn ongesteldheids-dagen goed in kunnen houden, maar nu is er echt geen houden aan. Ik probeer echt de 'goede dingen' te eten maar een bakje yoghurt, een babybel en twee sneeën droog brood en ik wil nog steeds alles verslinden..
Wat doen jullie op zo'n moment?
Pitloze druiven! En misschien wat noten? (zo te zien heb je cravings naar vettigheid)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133409316
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een eetbui :o Heb me gedurende mijn ongesteldheids-dagen goed in kunnen houden, maar nu is er echt geen houden aan. Ik probeer echt de 'goede dingen' te eten maar een bakje yoghurt, een babybel en twee sneeën droog brood en ik wil nog steeds alles verslinden..
Wat doen jullie op zo'n moment?
Ritalin nemen dan gaat dat weg :')

Of eh douchen, tandenpoetsen etc
Worry is a misuse of imagination
pi_133410318
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:59 schreef Probability het volgende:
Is iemand wel eens naar Ljubljana geweest? En hoe was dat :D?
Ik ben daar geweest! Hele toffe stad, aanrader! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133410912
Iemand nog lekkere recepten met pompoen?
Ik heb al een geweldig recept voor pompoensoep en pompoensaus (voor de risotto of voor op de pizza) heb ik ook al onder de knie. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:44:47 #163
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133411502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand nog lekkere recepten met pompoen?
http://allrecipes.nl/rece(...)ns-met-roomkaas.aspx Niet super gezond maar wel lekker :)
Hello, is it me you are looking for!?
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:01:44 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133411978
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand nog lekkere recepten met pompoen?
Ik heb al een geweldig recept voor pompoensoep en pompoensaus (voor de risotto of voor op de pizza) heb ik ook al onder de knie. :P
Pompoencurry? :D Heb ik eens bij een vriendinnetje gegeten!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:08:02 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_133412155
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand nog lekkere recepten met pompoen?
Ik heb al een geweldig recept voor pompoensoep en pompoensaus (voor de risotto of voor op de pizza) heb ik ook al onder de knie. :P
http://www.ah.nl/allerhan(...)q=pompoen+geitenkaas
Zo lekker! :Y

***
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:50:47 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133413419
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand nog lekkere recepten met pompoen?
Ik heb al een geweldig recept voor pompoensoep en pompoensaus (voor de risotto of voor op de pizza) heb ik ook al onder de knie. :P
Heeft er iemend een pompoen? Ik zie die krengen nooit en wat kost zoiets?

Wij gaan nog naar *de bonte wever* in Assen (nog te boeken), Hampshire hotel groningen :P , Schoorl (nog te boeken) en nog tigtallen keer uit eten...
Mijn leven is eigenlijk ongelooflijk luxe, mooi en fijn.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 19 november 2013 @ 15:55:08 #167
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133413577
Lijst
O kwark en vla, bruine suiker
T's 2 cappuccino, halve komkommer, kwart paprika, boterham boter/kaas/mosterd, beker kippensoep
L 2 vlk. bollen met warme beenham en joppiesaus, kom tomatencremesoep met ballen, beker melk
t's halve beker melk, grote appel, pruim, peer, paar dropjes, blokje choco
D Veel broccoli, rode kool, gebakken aardappelen uit de oven en een picanto :o
T zoute stokjes en een cola-berenburg.. morgen lekker vrij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133414294
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heeft er iemend een pompoen? Ik zie die krengen nooit en wat kost zoiets?

Wij gaan nog naar *de bonte wever* in Assen (nog te boeken), Hampshire hotel groningen :P , Schoorl (nog te boeken) en nog tigtallen keer uit eten...
Mijn leven is eigenlijk ongelooflijk luxe, mooi en fijn.
Eko winkels ( ik typte emowinkels) :') en de AH? Hier liggen ze overal! Je woont ook echt in een gat he? ;)

Egopost:

Morgen wordt mijn paper beoordeeld. Heb er een goed gevoel over *O*

/egopost
pi_133414947
Spannend An!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133415298
Hebt wel van die kastjes/tafeltjes bij mij in de buurt waar je dan zelf het geld moet achterlaten voor pompoenen of kalebassen, maar neem aan dat die dan puur voor decoratie zijn of zou je die ook kunnen eten :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133415428
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heeft er iemend een pompoen? Ik zie die krengen nooit en wat kost zoiets?
Ik had ze pas voor een euro per stuk bij de Lidl.
Heb ze ook wel eens op de Markt gehaald en bij de biologische winkel.
Vaak zijn ze wel vrij prijzig, maar soms heb je geluk en heb je er eentje voor een euro.

quote:
Wij gaan nog naar *de bonte wever* in Assen (nog te boeken), Hampshire hotel groningen :P , Schoorl (nog te boeken) en nog tigtallen keer uit eten...
Mijn leven is eigenlijk ongelooflijk luxe, mooi en fijn.
Lekker toch?! :)
Je moet vooral doen waar je blij van wordt uiteindelijk. :)

Zo kocht ik zaterdag wol voor Minion mutsen en voor een sjaal voor mn vriend. Was 50 euro kwijt.
Vond het wel een beetje veel, maar het argument dat hobby's nu eenmaal kosten vond ik ook wel weer een goede. :P
En ik heb nu al zin in de reacties op de mutsen die ik ga maken. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 19 november 2013 @ 16:55:28 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133415536
Behangkrabdag :(

Jahaa boze smiley! Ik durf :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133415644
Owja, tnx for the linkjes en receptentips! Ziet er lekker uit/klinkt geweldig! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133416811
Maria en een boze smiley, de wondren in de wereld....ze bestaan nog! :+

Lijst
O: volkoren boterham met een gebakken ei
L: 2x volkoren brood met filet A. en ui
T: banaan
S: hardlopen (6k)
T: wodka
D: gegrilde kipdijfilet, witlof met ham/kaas uit de oven en gebakken aardappeltjes (uit eigen tuin)
T: indien trek nog yoghurt met muesli
pi_133417315
Nu alweer op de 6k Co, ik ben jaloers! Ik kom dat punt maar niet voorbij, zou het luiheid zijn?

Mijn gewicht schommelt nog steeds, maar wel steeds meer naar beneden. Gaat goed. :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133417325
HPKW, wel een foto posten als ze af zijn, hè! _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133417593
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 17:57 schreef Goodbye het volgende:
Nu alweer op de 6k Co, ik ben jaloers! Ik kom dat punt maar niet voorbij, zou het luiheid zijn?

Mijn gewicht schommelt nog steeds, maar wel steeds meer naar beneden. Gaat goed. :7
Het helpt om iedere keer als je gaat net iets meer erbij te doen. Zo doe ik het in ieder geval. Al is het maar een paar honderd meter.
pi_133418108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heeft er iemend een pompoen? Ik zie die krengen nooit en wat kost zoiets?

Wij gaan nog naar *de bonte wever* in Assen (nog te boeken), Hampshire hotel groningen :P , Schoorl (nog te boeken) en nog tigtallen keer uit eten...
Mijn leven is eigenlijk ongelooflijk luxe, mooi en fijn.
Lidl 2 euro
Worry is a misuse of imagination
pi_133418575
Pompoen :9 had zondag pompoen met linzen en chorizostoof, was ook goed.
Morgen is de lidl weer open, ben benieuwd :)

Lijstje vandaag
O dubbele boterham pindakaas met een klein laagje hagelslag :@
T mandarijntje
L 2 dubbele boterhammen gebraden gehakt, tomatensoeo, karnemelk, appel
T sultanakoekjes
D kokoscurry met kip, groentes en basmatirijst
B pilates
Te veel koolhydraten, maar had zoveel honger in de middag dat ik de koekjes heb aangesproken
pi_133418807
Operatie amandelmelk = geslaagd! :9

Morgen door de smoothie. En later deze week warme chocolademelk met amandelkoekjes :+
pi_133418817
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Heeft er iemend een pompoen? Ik zie die krengen nooit en wat kost zoiets?

Wij gaan nog naar *de bonte wever* in Assen (nog te boeken), Hampshire hotel groningen :P , Schoorl (nog te boeken) en nog tigtallen keer uit eten...
Mijn leven is eigenlijk ongelooflijk luxe, mooi en fijn.
De biologische groenteboeren verkopen dat wel (is ook het handigst, dan hoef je ze niet te schillen).
In Roden zit de Korf. Mij niet bekend, maar heeft groente en fruit en om dan geen pompoen te hebben zou belachelijk zijn ;).

In Leek zou ook iets moeten zitten: BroodNodig, Diepswal 45.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:15:48 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133419621
Thanks guys... ik vergeet het altijd om er uberhaupt naar te kijken naar die pompoenen,.. Heb het op boodschappenlijstje gezet.

Co! Je hebt een oven uit eigen tuin? Cool :D

GB, naar beneden schommelen is goed man ^O^

Puff, sinds ik je "ken" zit je altijd hoog in KH's, nog behoefte om te minderen of vind je het wel prima?
Er is ook niks mis mee (mijn mening)

Spannend An! Ga jezelf nog tracteren op iets als het allemaal klaar is? Vakantie oid?

Henk, jij wollig figuur.........

Maria! :o
.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133419769
We zijn met kerst en oud en nieuw twee weken vrij Uniek! Met oud en nieuw gaan we met vrienden in een hotelletje zitten ergens in het land. Lekker shoppen, uit eten etc. Echt op vakantie gaan we ergens in het voorjaar doen O+
pi_133419789
Nou uniek, ik eet gewoon brood enzo, maar die sultana's vind ik wel zonde, dat bedoel ik meer.
Voordeel: lief kan weer op me letten 's avonds, dan hou ik,me toch meer in ivm als ik alleen ben :+
pi_133420904
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Het helpt om iedere keer als je gaat net iets meer erbij te doen. Zo doe ik het in ieder geval. Al is het maar een paar honderd meter.
Ik weet wel wat punten waar ik een klein rondje er bij kan pakken! Nu zit dat wel pas aan het eind van m'n route, dus ik hoop dat ik dan de mentale kracht er nog voor heb! _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:53 schreef An24 het volgende:
Operatie amandelmelk = geslaagd! :9

Morgen door de smoothie. En later deze week warme chocolademelk met amandelkoekjes :+
Lekkerrrr! :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133421366
Mijn vaste rondje kan ik ook heel makkelijk uitbreiden van 4 naar 5, naar 6 en dan maak ik er een ander rondje van en dat kan ik ook steeds weer uitbreiden.
Zie alleen wel dat mijn uitbreidingen altijd een km zijn ofzo. Nouja, kan aan het einde van mn rondje ook altijd nog een extra blokje lopen.
Nog 6 weken, dan mag ik weer! Hopelijk is mn voetblessure dan ook weer hersteld. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133422663
Heb je nog steeds last van je voet?

Ik heb zojuist mijn ontslagbrief de deur uit gedaan :s) Nu is de grote hamvraag of ze me per volgende week op non actief gaan zetten :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133422941
Sterkte met je voet Henk!

En spannend Aurum. Ik vind het allemaal dapper van je *O*
pi_133423079
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef _aurum_ het volgende:
Heb je nog steeds last van je voet?

Ik heb zojuist mijn ontslagbrief de deur uit gedaan :s) Nu is de grote hamvraag of ze me per volgende week op non actief gaan zetten :P
Oehh spannend en dat mogen ze niet zomaar :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_133423082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben daar geweest! Hele toffe stad, aanrader! :Y
Oh ben benieuwd :) zag tickets voor 130 p.p.
Worry is a misuse of imagination
pi_133423214
Lijstje vandaag:

O: Havermout met rozijnen en water, gekookt ei en sneetje brood met boter
T: Appel
L: Muffin, Bagel zonder beleg
T: Oploschocolademelk, babybel, thee, wortelen
D: Pompoensoep met 2 sneetjes volkorenbrood
S: 30 minuten hardlopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133423368
Goed idee, lijstje:

O: havermoutpannenkoek met banaan en agavesiroop.
T: twee zwarte koffie
L: grote kom kippensoep en een groot glas verse grapefruitsap
T: twee blokjes pure chocolade, cappuchino
D: spinazietaartje (van spelt-kruimeldeeg)
T: nog meer thee en water
pi_133424269
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:33 schreef An24 het volgende:
Sterkte met je voet Henk!

En spannend Aurum. Ik vind het allemaal dapper van je *O*
Dapper ja, over 4 maanden kunnen we nog eens filosoferen of het verstandig was.

Living life on the edge.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oehh spannend en dat mogen ze niet zomaar :D
Ja, ik ben net zo benieuwd.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133424616
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dapper ja, over 4 maanden kunnen we nog eens filosoferen of het verstandig was.

Living life on the edge.

[..]

Ja, ik ben net zo benieuwd.
:') :*
pi_133424962
Non-actief mag toch wel?

Succes gewenst met je keuze, Aurum!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133425252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef sigme het volgende:
Non-actief mag toch wel?

Succes gewenst met je keuze, Aurum!
Alleen met behoud van salaris en secundaire arbvw.

En dan nog is het bij een goed presterende medewerker discutabel.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_133425735
Non actief met doorbetaling salaris mag idd :Y

Maar dan nog vind ik het stom, ik ben een go out with a bang persoontje. Zoveel mogelijk orders scoren :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133426326
Voet lijkt beter te gaan na 3 dagen wandelen vorige week. :P

En foto van mutsen komt zeker! *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133427795
Niet te druk over maken, aurum ;) Jij vergeet hun snel genoeg en zij jou ook.
Komt vast goed ^O^

Moet mezelf weer even schop onder de kont geven, waar het ene weer beter gaat blijft het steken op andere punten :{
Sowieso maar weer aan de vitamine D...
}:|

[ Bericht 20% gewijzigd door V1z0R op 19-11-2013 22:24:40 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133429866
Spannend aurum!
Lekker weer tegen vriendje aan zo, eindelijk niet meer latten :) pilates was lekker.
  Vis een optie? woensdag 20 november 2013 @ 00:30:20 #201
70532 loveli
N
pi_133434572
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben een go out with a bang persoontje.

Stel dat de bang niet mag, dan maak je toch een great fizz?
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 20 november 2013 @ 09:42:42 #202
70532 loveli
N
pi_133438228
Stop de persen! Zon!
crap in = crap out
pi_133438662
Laaghangend zodat je eerder je auto een greppel in rijdt B-)

Lijstje van vandaag wordt zoiets:

O: Gebakken groenten, stukjes kaas
T: 1/2 bak kwark met kokos
L: gemengde salade met ham
T: havermoutshake
S: rondje fitness
D: rijst en stoofschotel
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133439672
Gister buiten geschaatst en nu ben ik ziekjes.. Denk dat dat vooral zo voelt door de spierpijn.. Was wel goed ingepakt dus daar ligt het niet aan..

Snotterige neus, pijnlijke keel, benauwd :'(
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 20 november 2013 @ 11:24:08 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133440517
Gooi er ook maar weer eens een lijstje in:

s. kwartiertje stepper, kwartiertje yoga-achtige oefeningen
o. 250 gram kwark met jam
t. grapefruit + 3 gedroogde vijgen + gehaktbal met mosterd + mandarijn
l. havermout met frambozen
t. mandarijn + wortels
d. borrel + salade of iets met zuurkool en gans denk ik + stuk eissplittertorte


Nog een vraagje voor de Utrechtkenners hier: heb een 2e huisje op het oog in Rivierenwijk / Hoograven/ Tolsteeg/ Dichterswijk. Is het wat daar?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133440720
Ik doe ook maar weer eens een lijstje:
O: magere yoghurt met muesli en nootjes
T/L/T: 5 sneeën brood met kaas en salade, verspreid over de dag
B: half uurtje fietsen
D: gebakken rijst met erwtjes, garnalen, ananas, bosuitjes, cashewnoten :9
T: beetje yoghurt/vla, glaasje wijn

De afgelopen week was verschrikkelijk qua eten, maar nu zit de verhuizing erop en is onze nieuwe keuken eindelijk een beetje bruikbaar, dus ik ga vanavond eindelijk weer eens gewoon koken. O+
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_133440824
Morgen! Gister toch nog best laat geworden. Concert in Paradiso, was zeker mooi!

Tink, voor huis in utrecht zou ik kiezen tussen dichterswijk of tolsteeg. Vooral tolsteeg vlakbij de singel is wel een leuk stukje utrecht. Rivierenwijk is ook best aardig, wat rustigere buurt dan dichterswijk, maar wat verder van het centrum. Hoograven zou ik zelf niet willen wonen. Ver van het centrum, naar mijn idee ook iets te dicht bij kanaleneiland.
  woensdag 20 november 2013 @ 11:41:20 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133440957
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Gister toch nog best laat geworden. Concert in Paradiso, was zeker mooi!

Tink, voor huis in utrecht zou ik kiezen tussen dichterswijk of tolsteeg. Vooral tolsteeg vlakbij de singel is wel een leuk stukje utrecht. Rivierenwijk is ook best aardig, wat rustigere buurt dan dichterswijk, maar wat verder van het centrum. Hoograven zou ik zelf niet willen wonen. Ver van het centrum, naar mijn idee ook iets te dicht bij kanaleneiland.
Het huisje is vooral bedoeld als uitvalsbasis voor doordeweeks (reistijden beginnen me langzamerhand wat op te breken) en waarschijnlijk ben ik toch te moe om te gaan stappen na het werk.
Belangrijkste is voor mij
1. de betaalbaarheid (hoe goedkoper hoe beter)
2. de bereikbaarheid (dicht bij de snelweg)
3. parkeren (graag zonder parkeervergunning)
4. niet al te veel criminaliteit (ben zeker niet iedere nacht "thuis')

Het ligt dichter bij Lunetten dan bij Kanaleneiland trouwens. En Lunetten, is dat wat tegenwoordig?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133441118
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vrijwel nooit in Lunetten kom. Is voor mij andere kant van de stad. Wat ik wel heb gezien is het een nette buurt. Maar het is een beetje het zoetermeer van utrecht zeg maar. Niet inspirerend, en er gebeurt weinig. Maar het is wel redelijk veilige buurt. Paar mensen die ik ken woonden er, ook meiden en die heb ik nooit gehoord over criminaliteit. Lunetten is niet zo gek duur dacht ik ook. En dicht bij snelweg en station. Dus ja, wat dat betreft prima.
pi_133441761
Hoograven vind ik prima wonen hoor, al ziet het er ten zuiden van het goylaan wel wat anders uit dan daarboven (waar ik woon). gratis parkeren, niet ver omrijden en vlak op de snelweg. Rustig ook, dus afstrepen is niet noodzakelijk :)

Hooray voor mij: 3 jaar niet naar de tandarts gegaan en behalve tandsteen geen andere noemenswaardigheden *O*
pi_133442036
Was jij nou ook onlangs gaan samenwonen, Puff? :)

Ik ben te lang weg uit Utrecht om er echt iets zinnigs over te zeggen, maar toen ik er nog woonde was Lunetten wel een prima buurt. Echt zo'n woonwijk voor gezinnen enzo, maar daardoor wel rustig. Ik denk alleen dat daar vooral hele huizen te vinden zijn, als je iets kleiners zoekt moet je misschien meer in de stad zelf zijn.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_133442103
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef Mini. het volgende:
Was jij nou ook onlangs gaan samenwonen, Puff? :)

Ik ben te lang weg uit Utrecht om er echt iets zinnigs over te zeggen, maar toen ik er nog woonde was Lunetten wel een prima buurt. Echt zo'n woonwijk voor gezinnen enzo, maar daardoor wel rustig. Ik denk alleen dat daar vooral hele huizen te vinden zijn, als je iets kleiners zoekt moet je misschien meer in de stad zelf zijn.
Alweer anderhalf jaar :) Alleen vriend woonde later weer (tot dit weekend) intern, zodat we weer een paar maanden 'gelat' hebben recent. Nu weer lekker samen :)
pi_133442471
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Alweer anderhalf jaar :) Alleen vriend woonde later weer (tot dit weekend) intern, zodat we weer een paar maanden 'gelat' hebben recent. Nu weer lekker samen :)
Oh vandaar, ik was al verbaasd dat het nu pas zou zijn! Fijn dat het er weer op zit dan, als je het samenwonen eenmaal gewend bent is alleen wonen nog vervelender...
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_133442872
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:35 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh vandaar, ik was al verbaasd dat het nu pas zou zijn! Fijn dat het er weer op zit dan, als je het samenwonen eenmaal gewend bent is alleen wonen nog vervelender...
Inderdaad }:| Aftellen: nog maar 2,5 week voor hij weer hier is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133447999
Heb net wat nieuwe overhemden gekocht, was de verkoopster er niet die me altijd korting geeft.. :N Das veel minder leuk kleren kopen..

Lijstjestijd!
O 3 bth pindakaas, kip, 2 eitjes, beker melk
L 2 bth kip, banaan.
S: even pompen in de sportschool, daarna cardio, banaan na training
D: volkorenpasta met saus van rundergehakt, zwarte olijf, veel groenten en veel tomaten, beetje kaas en pesto
T: denk 2 biertjes vanavond
pi_133448354
Al bericht trouwens van je gesprek?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133448472
Ja morgen ga ik een dagje meedraaien daar. Kijken of het me bevalt en andersom :) Vind ik eigenlijk wel erg fijn want het is natuurlijk iets totaal anders dan wat ik tot nu toe gedaan heb.
Dat is het laatste, dus gaat op zich mooi :)
pi_133449332
Hallo :) Ik heb even een vraagje en jullie kunnen mij hier vast mee helpen, ik ben weer gezonder gaan eten en drink veel water. Alleen soms wil ik ook wel eens wat anders dan water. Nu drink ik wel eens taksi zonder toegevoegde suikers. Dit zit er in:

Linkje: http://www.frieslandcampi(...)iker-toegevoegd.aspx
quote:
Taksi Tropisch Fruit Geen Suiker Toegevoegd

Drank
Voedingswaarde 100 ml 1 Glas
Energie (kcal) 11 22
Energie (kJ) 45 90
Eiwit (g) 0,1 0,2
Voedingsvezel (g) 0,1 0,2
Koolhydraten
Totaal koolhydraten (g) 2,3 4,6
Waarvan suikers (g) 2,3 4,6
Vetten
Totaal vet (g) 0,02 0,04
Waarvan verzadigd (g) 0,01 0,02
Mineralen
Natrium (mg) 20 40
Vitamines
Vitamine C (mg) 15 30
Is dit nou slecht? Want het zegt me allemaal niet zoveel.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_133449459
Als jij eens in de zoveel tijd een taksi drinkt, dan kan dat toch. Alles met mate enzo :Y

Pff, wat is het koud buiten....maak me maar wakker in mei ofzo :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133449557
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef the85mc het volgende:
Ja morgen ga ik een dagje meedraaien daar. Kijken of het me bevalt en andersom :) Vind ik eigenlijk wel erg fijn want het is natuurlijk iets totaal anders dan wat ik tot nu toe gedaan heb.
Dat is het laatste, dus gaat op zich mooi :)
^O^

Ik las trouwens in je lijstje: pompen in de sportschool, "cardio" en banaan training...
Ik denk die is nogal wat van plan :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133449579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:49 schreef _aurum_ het volgende:
Als jij eens in de zoveel tijd een taksi drinkt, dan kan dat toch. Alles met mate enzo :Y

Pff, wat is het koud buiten....maak me maar wakker in mei ofzo :+
En als ik half pak per dag drink? plus ook makkelijk 2 liter water per dag.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_133449809
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^

Ik las trouwens in je lijstje: pompen in de sportschool, "cardio" en banaan training...
Ik denk die is nogal wat van plan :')
Haha ik ga ook eerst pompen (KT) doen en daarna cardio.. Meestal eet ik na training vrij snel een banaan. Daar doe ik verder geen training mee ;)

En over_hedge af en toe is iets anders dan een halve liter per dag. Als ik die voedingswaarden zie zit er wat suiker in, niet echt veel ofzo. Als je een halve liter drinkt krijg je 13 gram suiker binnen, dat is niet zo veel op zich. Maar als je andere dingen eet waar ook veel suikers inzitten dan kun je beter wat anders kiezen.
pi_133449819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En als ik half pak per dag drink? plus ook makkelijk 2 liter water per dag.
Het gaat aan het eind van de dag om je totale kcals. Dus als dat halve pak bij jou in je kcals past, dan kan het toch?

Alleen zou ik niet iedere dag een half pak wegtikken, doe dat dan in het weekend ofzo. Voor de lekker :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133450026
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Het gaat aan het eind van de dag om je totale kcals. Dus als dat halve pak bij jou in je kcals past, dan kan het toch?

Alleen zou ik niet iedere dag een half pak wegtikken, doe dat dan in het weekend ofzo. Voor de lekker :P
Mm ja oke. Denk alleen dat ik eerder onder de 2500 kcal kom dan er boven.
Ik drink op mijn werk alleen maar water, denk 1.5 liter op een werkdag. Als ik dan thuis kom ben ik het water wel zat, en drink ik dus meestal rest van de avond taksi. Of haal soms verse sinaasappelsap.

Oh en met het eten optimel puur.

Ga denk ik maar eens zo`n app die kijkt hoeveel kcal ik eet op een dag gebruiken. Straks eerst maar wat gezonden tussendoortjes inslaan en die ook echt eten, dat vergeet ik nu nogal eens. Gebeurd vrij vaak dat ik eind van de dag maar 2x gegeten heb.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_133450395
Even iets heel anders.. Ik wil wel graag iets van een vloerkleed(je) maar ik ben dus allergisch voor stof.. Is dit verstandig :+??
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 20 november 2013 @ 16:32:24 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133451452
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Probability het volgende:
Even iets heel anders.. Ik wil wel graag iets van een vloerkleed(je) maar ik ben dus allergisch voor stof.. Is dit verstandig :+??
Als je zin hebt om het kleedje iedere dag uit te kloppen kan je het proberen. Of je kiest voor rubber ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133452525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:09 schreef Probability het volgende:
Even iets heel anders.. Ik wil wel graag iets van een vloerkleed(je) maar ik ben dus allergisch voor stof.. Is dit verstandig :+??
Zou het niet doen. Tenzij je elke dag een tabletje wil nemen of de inhaler tevoorschijn wil toveren :P

Edit: of een hypoallergeen kleed. Het bestaat, maar is prijzig http://www.vloerkleden.nl(...)rethe-erbou-laurent/


[ Bericht 19% gewijzigd door MevrouwPuff op 20-11-2013 17:15:09 ]
  woensdag 20 november 2013 @ 17:55:31 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133454497
Taksi light?? Cool, die moet ik ook proberen.

Lijst
O beschuit kaas, beschuit rozenbotteljam, beschuit ham, beker melk, cppucino
L stronk broccoli, koude rode bieten salade, kom mosterdsoep met spekjes
T's 2 pepernoten, stukje kruidnoot, paar dropjes, mandarijn, appel, peer, blokje choco
B 2 uur wandelen (in de zon *O* ), hele huis dweilen, lang in de keuken staan , was opvouwen, badkamer schrobben, naar de winkel fietsen (tot. 3 km w/ )
D gevulde paprika's en andere groente (met rijst, gehakt, oosterse sauzen, kruiden, ei en kaas), salade met dressing
T kwark en vla

de gevulde groentes staan in de oven, heb honger.... nog 10 min :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133454734
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Taksi light?? Cool, die moet ik ook proberen.

Lijst
O beschuit kaas, beschuit rozenbotteljam, beschuit ham, beker melk, cppucino
L stronk broccoli, koude rode bieten salade, kom mosterdsoep met spekjes
T's 2 pepernoten, stukje kruidnoot, paar dropjes, mandarijn, appel, peer, blokje choco
B 2 uur wandelen (in de zon *O* ), hele huis dweilen, lang in de keuken staan , was opvouwen, badkamer schrobben, naar de winkel fietsen (tot. 3 km w/ )
D gevulde paprika's en andere groente (met rijst, gehakt, oosterse sauzen, kruiden, ei en kaas), salade met dressing
T kwark en vla

de gevulde groentes staan in de oven, heb honger.... nog 10 min :9
Heet Taksi tropisch fruit Geen suiker toegevoegd. Maar is eigenlijk gewoon light ja :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_133454854
Heeft iemand de Medjool dadels van de Lidl al geprobeerd? (7 euro voor een kilo)
Worry is a misuse of imagination
pi_133455025
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand de Medjool dadels van de Lidl al geprobeerd? (7 euro voor een kilo)
Nee maar wel de verse broodjes van de nieuwe lidl! En ze deelden koeken en koffie uit en het was keidruk :P
De gewone dadels vind ik altijd wel prima daar. Nog nooit verse (ongedroogde/ongeconfijte) gezien.
pi_133455633
Puff, fijn dat je vent weer terug is. geniet van elkaar!

*O*

Een uitstekend voor mijn paper. Ze waren erg onder de indruk. Aan het geven van training en het eigen maken van de stof tijdens de training kan ik nog "finetunen", maar ook daar heb ik een uitstekend voor gekregen

*O*
pi_133455639
Alle oefeningen een tandje zwaarder gedaan in de sportschool!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133457073
Goed bezig An!
zijn de mandarijntjes al lekker Uniek? Ik durf ze nooit te kopen, bang dat ze of droog of vol met pitten zitten. :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133457217
En Henk is een Super squatter, ze zouden trots op je zijn in het BB topic :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133457534
Zou ik al meer squatten dan zij-die-niet-genoemd mag worden? B-)

Ik had trouwens zowaar lekkere mandarijntjes! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133459239
^O^ An! Zal wel even wennen worden dat je nu weer rust krijgt :P

quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Alle oefeningen een tandje zwaarder gedaan in de sportschool!
[ afbeelding ]
Peer-pressure!? :P top!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133459557
Niet eens! Ik doe deze week alles 5x5 en volgende week weer 10-8-6-4-2 herhalingen en dat werkt nogal. :D
Anderhalve week geleden probeerde ik mn dumbbell press met 14 kg en dat lukte echt van geen kanten. Maandag kon ik 3 keer 5 herhalingen met 14 kg en nu gewoon 5x5 herhalingen. :D

Ooit komt het goed met mij. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133459579
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef V1z0R het volgende:
^O^ An! Zal wel even wennen worden dat je nu weer rust krijgt :P

[..]

Peer-pressure!? :P top!
Qua intensiteit wel ja. Moet nog leren voor het examen op 10 december. Dat is een vaardigheidstoets, dus analyses uitvoeren. Maar het meeste heb ik gehad *O*
pi_133459712
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:09 schreef _aurum_ het volgende:
Goed bezig An!
zijn de mandarijntjes al lekker Uniek? Ik durf ze nooit te kopen, bang dat ze of droog of vol met pitten zitten. :')
Ik heb (samen met vriendje) al 4 netten op. Op een enkeling na zijn ze zalig :9~ .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133459729
quote:
Ja! Net gemaakt! Die is lekker! :D
Gister had ik pompoenrisotto. B-)
Morgen denk pompoencurry. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133459855
Mandarijntjes 70 ct bij plus!
Net bodyvive gedaan, was weer zweten :)
pi_133460067
Jaloers. Ik miste ruggegraat om naar yoga te gaan: was te moe ;(

En ik maak me druk om Avaldi. Meneer is in het weekend behandeld aan een oorwondje. Tegen de jeuk kreeg hij een cortisol steroideprik, maar nu is meneer veel te tam en heeft hij diaree. Zo zielig :{
pi_133460206
Yoga zonder ruggegraat is dan ook vrij lastig :+ (of juist makkelijker)

Beterschap voor Avaldi :*
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Niet eens! Ik doe deze week alles 5x5 en volgende week weer 10-8-6-4-2 herhalingen en dat werkt nogal. :D
Anderhalve week geleden probeerde ik mn dumbbell press met 14 kg en dat lukte echt van geen kanten. Maandag kon ik 3 keer 5 herhalingen met 14 kg en nu gewoon 5x5 herhalingen. :D

Ooit komt het goed met mij. B-)
Je doet altijd fixed sets? Af en toe drop sets tussendoor is ook wel eens lekker, lekker tot failure gaan. Dag erna krijg je spijt maar wel lekker :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133460264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:15 schreef V1z0R het volgende:
Yoga zonder ruggegraat is dan ook vrij lastig :+

[..]

Je doet altijd fixed sets? Af en toe drop sets tussendoor is ook wel eens lekker, lekker tot failure gaan. Dag erna krijg je spijt maar wel lekker :D
:')
pi_133460959
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mandarijntjes 70 ct bij plus!
Net bodyvive gedaan, was weer zweten :)
:D altijd geinig hoe die promo filmpjes van les mills vol zit met lachende mensen maar in het echt lacht er niemand :P
Maar goed bezig!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133461350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D altijd geinig hoe die promo filmpjes van les mills vol zit met lachende mensen maar in het echt lacht er niemand :P
Maar goed bezig!
Nee dat lukt mij ook niet, maar ik was ook altijd zo iemand van wie mensen zeiden 'kijk niet zo boos', maar dat was dan mn normale gezicht :+
pi_133461825
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:15 schreef V1z0R het volgende:
Yoga zonder ruggegraat is dan ook vrij lastig :+ (of juist makkelijker)

Beterschap voor Avaldi :*

[..]

Je doet altijd fixed sets? Af en toe drop sets tussendoor is ook wel eens lekker, lekker tot failure gaan. Dag erna krijg je spijt maar wel lekker :D
Ik doe wat Marcello zegt wat ik moet doen. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133462215
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef An24 het volgende:
Puff, fijn dat je vent weer terug is. geniet van elkaar!

*O*

Een uitstekend voor mijn paper. Ze waren erg onder de indruk. Aan het geven van training en het eigen maken van de stof tijdens de training kan ik nog "finetunen", maar ook daar heb ik een uitstekend voor gekregen

*O*
*O*
Worry is a misuse of imagination
pi_133462491
quote:
6s.gif Op woensdag 20 november 2013 18:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Alle oefeningen een tandje zwaarder gedaan in de sportschool!
[ afbeelding ]
*O*

Hoe gaat het met de taarten? >:)
Worry is a misuse of imagination
pi_133462529
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zou ik al meer squatten dan zij-die-niet-genoemd mag worden? B-)

Ik had trouwens zowaar lekkere mandarijntjes! :D
Die traint nu volgens mij mee met de sterkste man van Nederland, dus denk het niet :P
Worry is a misuse of imagination
pi_133462572
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zou het niet doen. Tenzij je elke dag een tabletje wil nemen of de inhaler tevoorschijn wil toveren :P

Edit: of een hypoallergeen kleed. Het bestaat, maar is prijzig http://www.vloerkleden.nl(...)rethe-erbou-laurent/
[ afbeelding ]
Duur kleedje oO<

En een dierenhuid? Kan daar ook huisstofmijt in komen?

-edit-
http://www.uza.be/behandeling/huisstofmijtallergie
Echte stofhaarden zijn: elektronische apparatuur zoals TV, hifi, computers (statische elektriciteit), droogbloemen, pluche of met veren gevulde knuffels, opgezette dieren en dierenhuiden, boeken en kamerplanten.

Oh :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Probability op 20-11-2013 21:07:16 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_133462916
Geen antistatisch kleedje wat goedkoper te krijgen? Als je wel gewoon kunt stofzuigen lijkt me dat voldoende (wel stofzuiger met borstel gebruiken)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133463483
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:03 schreef V1z0R het volgende:
Geen antistatisch kleedje wat goedkoper te krijgen? Als je wel gewoon kunt stofzuigen lijkt me dat voldoende (wel stofzuiger met borstel gebruiken)
Ja nou ja ik neem wel een badmat of zo dan :') Of gewoon niets haha
Worry is a misuse of imagination
pi_133463637
:{w gewoon stoppen met allergisch wezen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133463886
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:17 schreef V1z0R het volgende:
:{w gewoon stoppen met allergisch wezen...
haha ik ben voor zoveel dingen allergisch, het is niet meer grappig :P
Worry is a misuse of imagination
pi_133464522
Misschien is een houten vloerkleed een idee :P

Ik zou vanavond gaan daten met een meisje die ik nog maar net kende.. Had er uiteindelijk niet zo'n zin in, dus heb behoorlijk last minute afgezegd :@ Niet zo netjes maar ja. Had gewoon even zin in een avondje helemaal niks..
pi_133465088
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:22 schreef Probability het volgende:

[..]

haha ik ben voor zoveel dingen allergisch, het is niet meer grappig :P
Sorry

Maar als je er wel tijd voor hebt kun je zelf een kleed samenstellen, geen stoffeerder die geen tapijt overhoud dus de container bij een meubelzaak even raiden, is bij een bonaparte of andere duurdere merken toch altijd antistatisch, die aan elkaar naaien en je hebt een kleed voor niks.
Met jouw uiterlijk kun je met beetje slijmen bij een stoffeerder ook wel een doosje gratis mesjes regelen. Tapijtje voor niks! /had ik maar tieten
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133468067
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sorry

Maar als je er wel tijd voor hebt kun je zelf een kleed samenstellen, geen stoffeerder die geen tapijt overhoud dus de container bij een meubelzaak even raiden, is bij een bonaparte of andere duurdere merken toch altijd antistatisch, die aan elkaar naaien en je hebt een kleed voor niks.
Met jouw uiterlijk kun je met beetje slijmen bij een stoffeerder ook wel een doosje gratis mesjes regelen. Tapijtje voor niks! /had ik maar tieten
Haha, zo groot zijn ze niet eens :P
Worry is a misuse of imagination
pi_133472957
Lijstje van de dag die voorbij is:

O: Magere yoghurt 150g, 3 eetlepels havermout, bosbessen, een kiwi en een rijstwafel
T: Gojibessen met cacao, appel, vruchtenyoghurtje
L: Klein wrapje met hummus, sla met wortels en selderij, bagel zonder beleg
T: Banaan, rozijntjes, koekje, babybel
D: Quinoa gekookt in bouillon, met saus van tomaten en gekookt ei
T: Handje amandelen

Mijn maag begint te wennen aan ongeveer 1600-1700 kcal (al knort hij nu wel een beetje ;) ), hopelijk gaan de kilo's er ook weer gauw af dan. De ervaring leert dat dat met deze inname ongeveer 0,5 kg per week is, maar ik ben nu wel lichter dan een jaar geleden dus misschien is het moeilijker.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133474494
Worry is a misuse of imagination
pi_133474495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 01:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Lijstje van de dag die voorbij is:

O: Magere yoghurt 150g, 3 eetlepels havermout, bosbessen, een kiwi en een rijstwafel
T: Gojibessen met cacao, appel, vruchtenyoghurtje
L: Klein wrapje met hummus, sla met wortels en selderij, bagel zonder beleg
T: Banaan, rozijntjes, koekje, babybel
D: Quinoa gekookt in bouillon, met saus van tomaten en gekookt ei
T: Handje amandelen

Mijn maag begint te wennen aan ongeveer 1600-1700 kcal (al knort hij nu wel een beetje ;) ), hopelijk gaan de kilo's er ook weer gauw af dan. De ervaring leert dat dat met deze inname ongeveer 0,5 kg per week is, maar ik ben nu wel lichter dan een jaar geleden dus misschien is het moeilijker.
Lekker lijstje! :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133474851
Mogguh! Lekker geslapen *O*

Heb mijn lijstje een beetje omgegooid, begin de dag met carbs merk dat ik anders niet lekker warm word :X

O: havermoutpap met bessen/lijnzaad en whey
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: omelet
T: questbar
S: fitness
D: pasta van Laura
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133474927
quote:
Dat klinkt toch allemaal een beetje eng! :D
Ga iig vandaag wel Gingerbreadman maken. Maar daar zit geen pompoen in. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133480444
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2013 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat klinkt toch allemaal een beetje eng! :D
Ga iig vandaag wel Gingerbreadman maken. Maar daar zit geen pompoen in. :D
Die Pumpkin spice smoothie lijkt me nog wel te pruimen, geen gekke dingen zitten erin.

http://www.brit.co/pumpkin-smoothie/

Maar ik vraag me af hoeveel je nou proeft van die pompoen....volgens mij helemaal niks :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? donderdag 21 november 2013 @ 19:30:33 #266
70532 loveli
N
pi_133492111
Stil hier :s)

Ben ietwat overmoedig aan een project begonnen dat op zich wel af gaat komen, maar vraag niet hoe. Tot het af is zit ik nog ff onder een steen.
crap in = crap out
pi_133492205


De deli's hier zijn zo geweldig! Alleen denk ik altijd, salade hoeveel kan dat nou wegen, en bij de kassa blijkt het toch een beetje duur te zijn :P Maar wel lekker en gezond!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133494234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]

De deli's hier zijn zo geweldig! Alleen denk ik altijd, salade hoeveel kan dat nou wegen, en bij de kassa blijkt het toch een beetje duur te zijn :P Maar wel lekker en gezond!
Ziet er goed uit :9

Pfff tijdje bij de dierenarts gezeten. Kat was sinds zaterdag een halve kilo afgevallen :o met als gevolg ik 222 euro lichter :+

Beestje knapt nu een beetje op gelukkig. Even afwachten maar ;(

Lijstje:

O: smoothie amandelmelk, spinazie, banaan en chiazaad
L: grote kom kippensoep, een rijstwafel pindakaas
T: koffie en twee mandarijnen
D: wortel-parmezaan-lenteui-korriander- koekjes, komkommersalade en chilisaus. Een ranja.
T: even kijken of ik nog trek krijg, thee
pi_133498841
Succes Li!

Ziet er lekker uit LT

En An op tijd er bij :) wel jammer dat het zoveel geld kost :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133499746
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 22:05 schreef _aurum_ het volgende:
Succes Li!

Ziet er lekker uit LT

En An op tijd er bij :) wel jammer dat het zoveel geld kost :X
Ze hebben ook veel gedaan. Hij heeft aan een vochtinfuus gelegen, divers bloedwerk, antibraakprik, eetlustopwekker, antibioticum, speciaal voer... En dan ben ik vast iets vergeten. Op zo'n moment besef je wel even hoe bijzonder zo'n band met een beestje eigenlijk is. Ik slaap straks waarschijnlijk iets beter dan afgelopen nacht :%
pi_133506536
Hopelijk is 'ie snel weer beter, An :*
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]

De deli's hier zijn zo geweldig! Alleen denk ik altijd, salade hoeveel kan dat nou wegen, en bij de kassa blijkt het toch een beetje duur te zijn :P Maar wel lekker en gezond!
Ik snap hier nooit waarom die kant en klare salades zo duur zijn, heb ook 1 keer zo'n ding geprobeerd (Jumbo) en daarvan smaakte de dressing ook nog eens naar kots :')
Daarom maak ik elke zondag gewoon 5 bakken salade :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 22 november 2013 @ 08:43:00 #272
70532 loveli
N
pi_133506587
Wakker vanaf een uur of 4...
crap in = crap out
pi_133506703
Opzettelijk?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133506871
Hier wakker gelegen tot een uur of 3, en om half 7? ook weer klaarwakker. Bwuh :(. Tweede nacht op rij.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133506907
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:43 schreef loveli het volgende:
Wakker vanaf een uur of 4...
dat heb ik nou nooooooit :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133506969
Mijn auto ingeleverd voor een onderhoudsbeurt, krijg ik weer een "normale" auto mee. Moet je ineens weer nadenken enzo als je rijdt :+ Ohja, ik moet de koppeling intrappen...ohja ik moet schakelen.

Dat ging zeg maar niet zo soepel toen ik wegreed O-) Later ging het gelukkig wel beter :D

Lijstje voor vandaag:

O: havermoutpap
T: 1/2 bak met kwark
T: powerbars
D: uit eten
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133507063
Hoe is het ontslag nemen trouwens verlopen, aurum?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:12 schreef Chicolate het volgende:
Hier wakker gelegen tot een uur of 3, en om half 7? ook weer klaarwakker. Bwuh :(. Tweede nacht op rij.
Melatonine al geprobeerd? Doet echt wonderen bij mij, nog geen 5 minuten op bed en ik lig dan al te ronken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133508018
Tot nu toe goed.

Chef was niet blij, maar begreep het wel. Maandag een gesprek om de afwikkeling te bespreken...en dan merk ik wel of ik op non actief gezet word :+

De tamtam doet zijn werk iig, gister een coole mail van een Amerikaanse collega gehad. Had ik helemaal niet verwacht O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133508021
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Hoe is het ontslag nemen trouwens verlopen, aurum?

[..]

Melatonine al geprobeerd? Doet echt wonderen bij mij, nog geen 5 minuten op bed en ik lig dan al te ronken.
Ik denk dat stress wegnemen (situatie met huisgenoot, onverwacht hogere huur, een agency die geen vervanger toestaat, een huisgenoot die alles nog 2 weken wil uitstellen met oplossingen zoeken) beter werkt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? vrijdag 22 november 2013 @ 10:18:34 #280
70532 loveli
N
pi_133508100
Maar nog wel naar een andere kamer over anderhalve maand?
crap in = crap out
pi_133508252
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:18 schreef loveli het volgende:
Maar nog wel naar een andere kamer over anderhalve maand?
Sowieso. Als ik een kamer kan vinden. Maar ze wilde nieuwe mensen aanmelden en kreeg toen te horen 'dat ze zelf misschien maar beter kon verhuizen omdat ze zo vaak van onderhuurder wisselde' :+. Ik had dus al gezegd, voordat we mensen gingen zoeken, dat ze het eerst moest navragen of dat wel mocht. Zij vond dat onzin 'want ze vinden het altijd goed'. Nou niet dus, he.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133508544
Meh! Sterkte met de stress chico!
pi_133508779
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
Tot nu toe goed.

Chef was niet blij, maar begreep het wel. Maandag een gesprek om de afwikkeling te bespreken...en dan merk ik wel of ik op non actief gezet word :+

De tamtam doet zijn werk iig, gister een coole mail van een Amerikaanse collega gehad. Had ik helemaal niet verwacht O+
Ah, en nieuws verspreid zich snel inderdaad. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik denk dat stress wegnemen (situatie met huisgenoot, onverwacht hogere huur, een agency die geen vervanger toestaat, een huisgenoot die alles nog 2 weken wil uitstellen met oplossingen zoeken) beter werkt.
Dat sowieso, maar meer voor als daar op korte termijn nog geen uitzicht op is.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 22 november 2013 @ 11:47:31 #284
70532 loveli
N
pi_133509895
Stress is beter te handlen als je basis gezond is en omgekeerd is je gezondheid niet gebaat bij stress. Alle beetjes helpen, denk dat de melatonine geen slecht idee is (vanavond ook ff inslaan).
crap in = crap out
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:11:59 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133510466
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
Tot nu toe goed.

Chef was niet blij, maar begreep het wel. Maandag een gesprek om de afwikkeling te bespreken...en dan merk ik wel of ik op non actief gezet word :+

De tamtam doet zijn werk iig, gister een coole mail van een Amerikaanse collega gehad. Had ik helemaal niet verwacht O+
O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:12:58 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133510493
't is best koud! Vooral als de verwarming van de muur moet voor de klussert en said klussert een dag later komt dan gepland :') *bibber-plus-een-dekentje*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133511432
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
't is best koud! Vooral als de verwarming van de muur moet voor de klussert en said klussert een dag later komt dan gepland :') *bibber-plus-een-dekentje*
Tip: warme soep. Of thee/koffie/warme choco.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 22 november 2013 @ 14:04:09 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133513676
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2013 12:50 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Tip: warme soep. Of thee/koffie/warme choco.
Oe ja ik ga soep voorstellen als avondeten! Of lunch. Hmm. ^^

Thee drinken we al heeeeul veel :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133513830
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:38 schreef V1z0R het volgende:
Hopelijk is 'ie snel weer beter, An :*

[..]

Ik snap hier nooit waarom die kant en klare salades zo duur zijn, heb ook 1 keer zo'n ding geprobeerd (Jumbo) en daarvan smaakte de dressing ook nog eens naar kots :')
Daarom maak ik elke zondag gewoon 5 bakken salade :9
Dit is niet kant en klaar, het is een deli dus allemaal dingen die vers gemaakt zijn en die je op kunt scheppen! En dit woog ook best veel dus tja.
Salade van 5 dagen oud lijkt me ook niet echt lekker?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133514294
Anders zet je deze aan Maria en ga je de hele tijd gezellig meedansen:
http://24hoursofhappy.com/

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133516066
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ah, en nieuws verspreid zich snel inderdaad. :P

[..]

Dat sowieso, maar meer voor als daar op korte termijn nog geen uitzicht op is.
Ik hoef maar 1 toezegging van dr, en alle stress is weg :+. En ik denk ook wel binnen een week te weten waar ik vanaf half jan ga wonen. Sterker nog, het besluit om niet per 1 dec te vertrekken heeft al wat rust in mn kop gegeven :). Ben weer aan het knallen op mn stage, en vanavond lekker sociaal doen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 22 november 2013 @ 15:27:03 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133516153
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 14:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anders zet je deze aan Maria en ga je de hele tijd gezellig meedansen:
http://24hoursofhappy.com/

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Haha wat een held(en) :D

<happy dance> *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door MariaEtcetera op 22-11-2013 15:35:47 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:05:17 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133517277
Spannend Chico... stress is kut..

Moet ik het linkje openen en word je er blij van?

Hier ruikt het naar zelfgemaakte appelmoes en kaneel.
Zo een cola-berenburg en blokje choco, kachel nog wat hoger en kaarsen aan. Dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:13:24 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133517533
HOe is het nu met de kat An? En met jou stress?

Yes, ik mag zondag werken *O*
EN geen "chefjes " EN 80 euro netto extra en een vakantiedag extra. Lekker hoor

[ Bericht 18% gewijzigd door uniekhoorn op 22-11-2013 16:26:44 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133517620
Hoorde laatst iemand zeggen dat warmte van een kaars goedkoper is dan wanneer je een gaskachel aanzet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 15:23 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik hoef maar 1 toezegging van dr, en alle stress is weg :+. En ik denk ook wel binnen een week te weten waar ik vanaf half jan ga wonen. Sterker nog, het besluit om niet per 1 dec te vertrekken heeft al wat rust in mn kop gegeven :). Ben weer aan het knallen op mn stage, en vanavond lekker sociaal doen.
Gelukkig maar.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:25:33 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133517872
V1 hoe gaat het met je? lukt het allemaal nog een beetje?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133518414
Nog altijd arm, mager en gezond he :+
Nee, gaat goed, leuk werk weer, 's weekends af en toe eens een feestje. Beetje van dat. :)

En bij jullie daar in 't noorden?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133518735
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
HOe is het nu met de kat An? En met jou stress?

Yes, ik mag zondag werken *O*
EN geen "chefjes " EN 80 euro netto extra en een vakantiedag extra. Lekker hoor
Avaldi is nog best ziek, maar hij doet het beter dan gisteren. Beter worden heeft tijd nodig. We zijn wel even geschrokken.

De stress is zo goed als weg, maar de moeheid komt er nu uit. Vanavond lekker fout naar night of the proms, maar heb nu geen zin meer :+ Komt goed als we er zijn denk ik.

En met jou? Voel je je al wat beter?
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:56:20 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133518956
Voelt zo machteloos he als er iemand of dier ziek is... Hopelijk knapt Avaldi snel weer op!
Night of te proms, leuk man!

Kan de zin ook niet echt vinden, probeer het gezellig te maken en warm en comfi maar het lukt mij nooit }:|
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:59:37 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133519067
Fijn V1.. *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 22 november 2013 @ 16:59:48 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133519076
Hunt op de LP ja :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')