Ja wellicht is het dit dan, net ook al een stukje gereden zonder dat ik meldingen kreeg. Wel met de kachel uit. Goed mogelijk dus als ik mijn kachel aan zet dat ik weer koelvloeistof verlies? Hmmquote:
Als je de kachel goed laat blazen, krijg je dan een waas op je ramen? Je kan het ook wel goed ruiken.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:43 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja wellicht is het dit dan, net ook al een stukje gereden zonder dat ik meldingen kreeg. Wel met de kachel uit. Goed mogelijk dus als ik mijn kachel aan zet dat ik weer koelvloeistof verlies? Hmm
Hmm nu ik er aan denk, ik heb wel vaak als de radiator aan was ineens dingen geroken. Ik dacht dan altijd van "dat zijn de gassen van de auto voor mij"maar wellicht was het toch wat anders. Wat zou dan moeten opvallen? En zijn die geuren dan dus kenmerkend voor een slang met een lek tussen de vloeistof en de radiator?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je de kachel goed laat blazen, krijg je dan een waas op je ramen? Je kan het ook wel goed ruiken.
Kachel aan --> meer geur, dan is het vrijwel zeker een lekke kachelradiateur. En dan verwacht ik eigenlijk ook wel een waasje op je ramen. Dat is dus geen condens maar die koeltroep die uit je ventilatierooster geblazen wordt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Hmm nu ik er aan denk, ik heb wel vaak als de radiator aan was ineens dingen geroken. Ik dacht dan altijd van "dat zijn de gassen van de auto voor mij"maar wellicht was het toch wat anders. Wat zou dan moeten opvallen? En zijn die geuren dan dus kenmerkend voor een slang met een lek tussen de vloeistof en de radiator?
Ramen zijn wel schoon hoor (binnenkant).. Ik hoef bij mijn volvo eigenlijk nooit met de zeem langs de binnenkant van de ramen om ze schoon te maken. De geur is alleen af en toe kort.. Hopelijk hoef ik niet de kachelradiateur te vervangen das sowieso prijzigquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kachel aan --> meer geur, dan is het vrijwel zeker een lekke kachelradiateur. En dan verwacht ik eigenlijk ook wel een waasje op je ramen. Dat is dus geen condens maar die koeltroep die uit je ventilatierooster geblazen wordt.
¤ 1300-,quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Hele brutale vraag, maar wat heb je er voor betaald?
thnx LPG gaat er trouwens wel uit. Hij loopt niet slecht op LPG, maar heeft iets meer vermorgen op benzine. Die 120 euro per jaar kan ik dus nog wel mee leven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:13 schreef Bart-Willem het volgende:
ivm nieuwe oldtimerregeling of ga j
Zal ik doen als de gastank er ook uit is.quote:
Roest is de grootste vijand, de techniek is simpel en prima zelf te onderhouden.quote:Op maandag 25 november 2013 02:54 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Zal ik doen als de gastank er ook uit is.
- Nee. Tenzij je een mogelijkheid hebt om de framerails om te bouwenquote:Op maandag 25 november 2013 02:51 schreef Drommelsch85 het volgende:
Verder:
- Wie weet of een set achterbank / voorstoelen uit een 740/940 ook in een 240 past?
- Ik wil beter geluid in de wagen, waar hebben jullie 240-eigenaars de speakers geplaatst? Heb er alleen 2 voor in de deuren, dan zou ik de achterste 2 in de hoedenplank moeten doen omdat er in de achterdeuren geen speakerruimte is?
Die framerails moet wel lukken, ik vroeg me alleen af of een (sedan) achterbank van een 7xx of 9xx niet compleet afwijkend is. Behalve de stoelen wil ik de deurpanelen sowieso vervangen door zwart en het scheepsstuur eruit.quote:Op maandag 25 november 2013 03:05 schreef r8v2 het volgende:
[..]
- Nee. Tenzij je een mogelijkheid hebt om de framerails om te bouwen
- Ik heb bij mijn 240 de speakers in de voordeuren vervangen voor wat betere kwaliteit en de andere twee zitten inderdaad in de hoedenplank gezaagd. Maar dat was al door de vorige eigenaar gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |